Apel: Uplate vršiti isključivo na račun: 840 – 3052741-63

LESKOVAC – Obaveštavamo vas i molimo da iznose novčane pomoći koju želite da uplatite za meštane Republike Srbije pogođene poplavama, učinite isključivo uplatom na namenski tekući račun grada Leskovca  br :  840 – 3052741-63 bez obzira na iznos koji možete i želite izdvojiti.

Ovaj uapel Leskovčanima upućen je danas iz kabineta gradonačelnika. U njemu se još dodaje:

Aktivisti na terenu mogu Vam pomoći oko popunjavanja uplatnica i broja računa.

Ne sumnjajući u dobrobit i humanost aktivista koji rade na terenu, molimo Vas da novac nikome ne dajete na ruke, jer je to jedini način da se spreči svaka eventualna zloupotreba.

Kabinet gradonačelnika

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

18 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
a.
23.05.2014. 16:37

A zašto bih uplatila na ovaj, a ne namenski račun na koji cela država uplaćuje? Da se neko iz gradske vlasti ugradi pre prosleđivanja novca? Drugu svrhu ovog računa ne vidim

Aleksandar
24.05.2014. 02:52
Odgovor za  a.

Uvek je lako naci zamerku, za bilo sta. Verovatno najjednostavnija stvar koju covek moze da uradi a da se ne namuci, zamerka. Nekada su na mestu, nekada su potkrepljene sa puno cinjenica a najcesce su prazne.
Da li se nesto moze napraviti sa necim praznim? Ne moze.
Zasto onda ljudi uporno pokusavaju to da urade?
Postoji jedna teska rec, sirotinja. Izvorno znacenje reci opisuje na jedan surov i brutalan nacin stanje. Kad ti neko kaze to, ma koliko svestan bio da je u pravu, osetis se kao da ti je iz grudi izvukao i to malo duse sto je ostalo.
Zbog toga cu u daljem tekstu pisati o sebi, da mi ne zamere oni sto ce se verovatno pronaci.
Najgora od svih je inteletualna sirotinja. Meni niko nije morao to da kaze, ja sam oduvek znao. Znao i trazio da naucim. Jos uvek nisam pronasao. To mi jos teze pada jer sam u zivotu sretao mnogo ljude tipa mali sad ces ti da vidis. I taman se ponadam kako cu nauciti nesto novo kad ono corak, ostanem zakucan u ovom intelekturalnom sivilu.
I nije mi bitno sto su mnogo bolji i veci pre mene pokusavali rusenjem da grade pa nisu uspeli i dalje me vuce.
Gladnih uvek ima, a ironija i sarkazam su najbolja hrana, secer pomesan sa masnocom, zavist je zagarantovana. I onda kao neki ludi diler idem i delim doze, ne trazim da placaju, .Ne treba mi nista, ja sam svetac nepograsivi i smiricu se samo da srusim jos ove.
Na kraju kruga shvatam da nisam samo diler, jedan porok vuce drugi, ja sam i kockar. Puno sam stavio na crveno a opet se palo crno.
Stize otreznjenje ali i opet ona praznina sa pocetka price. Krecomo u novi krug, duplo ili nista.
Sa osmehom i samopouzdanjem, kao da sam odjednom popio sve emocije koje sam u svom zivotu kod drugih izazvao, stavljam duplo. Nece valjda opet crno, nema sanse.
A odozgo stizu vesti, otezao sam.
Pomagajte ljudi ako Boga znate.

djura
24.05.2014. 11:46
Odgovor za  Aleksandar

Prijatelju moj dragi

(Nadam se da smo jos uvek prijatelji ❓ )

U pravu si u potpunosti. Intelektualna sirotinja jeste jedno od najtezih mogucih stanja necije svesti. Neizmerno mi je drago sto si na to gadno stanje, podsetio upravo ti.

Ipak zbunio si me. ❓ Veoma!

Iako vidim da znas ono sto treba znati, ti se u poslednje vreme svim silama guras upravo pod okrilje jednog nosioca takve intelektualne sirotinje. ❓ Zakljucavas samoga sebe u to sivilo koje pominjes. I to dobrovoljno? ❓

O cemu se radi Acko? ❓

Zar je moguce da se cak i „robija“ u jednom takvom „sivilu“, lakse podnosi ako je dobro placena? ❓ Zar je moguce da je suzivot sa ociglednim nosiocima takve porazavajuce intelektualne sirotinje, sasvim podnosljiv uz odgovarajucu apanazu? ❓

Kazes da si se cesto susretao sa kabadahijskom pretnjom: „mali sad ces ti da vidis“.

Kazes da su te kreatori takve pretnje uvek razocaravali.

Pa zasto onda svim svojim kapacitetima, ucestvujes u jednoj apsolutno istoj pretnji? ❓

Zar tebe ova specijalna tortura prema Jugmedii, koju u poslednje vreme kreiraju i sprovode vlasnici najvece moguce intelektualne sirotinje u nasem gradu, ne podseca upravo na to tvoje: „mali sad ces ti da vidis“? ❓ I to u najkriminalnijem obliku! ❗

I molim te, ne trudi se da mi odgovoris. Nemoj da trosis svoje skupo placeno vreme na moju malenkost. Ionako znam da ne bi bio iskren. Na moju veliku zalost, ti to ne mozes vise. Iskrenost je za tebe zabranjena kategorija. Zbog apanaze valjda? ❓

I nemoj da likujes u samom sebi, jer ti se evo ja obracam zato sto sam se prepoznao u tvojim iskonstruisanim i tesko razumljivim aluzijama.

Ne nisam se prepoznao.

Javljam ti se jer sam osetio veliki gubitak. Izgubio sam prijatelja. Neko je izgleda otkupio njegovu korektnost i objektivnost i meni je od tog prijatelja ostala samo isprazna ljustura.

A i ti si Acko izgleda nesto izgubio i ja ti od sveg srca zelim da to sto pre primetis i pokusas da povratis nazad.

Ah da. Da ne zaboravim.

Ti u stvari na svoj cudan poetski nacin, pokusavas da u ljudima probudis humanost i privolis ih na vece davanje pomoci za ugrozene.

Pa kad smo vec kod humanosti i pomoci, nesto se ne secam da sam te vidjao ovih dana na Savskim bedemima. ❓ ❗

Ni tebe a ni te intelektualne „gromade“ sa kojima se u poslednje vreme intenzivno druzis.

E moj druze… 🙁

fanovka
24.05.2014. 14:04
Odgovor za  djura

Ja sam Vaš fan. Dosta sam mlađa, pa ima puno toga što mogu od Vas naučiti. Kako sam shvatila, a pratim Jugmediu pola godine, Vi favorizujete odgovornost, pamet, a volite i da bacite oko na lepe stvari i ljude. Naročito žene. Mlade pogotovu. Divim Vam se. I sigurna sam da kao kritizer postupate prvi odgovorno, te da se pridržavate onoga što od drugih očekujete.

Glupost ne podnosite-zato su Vaši izbori samo pametan svet do Vas.

Lepotu ste već izabrali da Vam pravi životno društvo, znači imate kriterijum i kao takvi pravo da procenjujete druge.

Podeliću sa Vama svoja saznanja. Prema njima manipulator se odgoji u sredini bližnjih koji dopuštaju uslove da vežba na njima. Kao gluplje ih obmanjuje, skriva istine, oćutkuje detalje, voza ih celi đivot lažući da su mu dragi, a voli druge, da su pametni, a radije s pametnijima biva, jer upravo na gluposti izabrane za suživot osobe, on gradi svoju ličnost kao manipulator.

Gde se on z?j?be. Kad sretne baš pšametnu osobu. Tad ne može da veruje, pa se buni, napada i vređa tu osobu, jer je za etalon postavio već izabranu osobu da obožava i slavi za celi život. Nervira ga što mu se sistem raspada. Trulo je iznutra. Sad vidi da ni pamet nije pamet, a ni lepota, lepota. Od harizme i jedne ženstvene vrce koja se uvija i privija već ema ni govora. Od intelektualca da ubija svakom bravurom,tja- daleko je sunce.

Zato ne okreći se sine. Bićeš ti ubrzo samo starac i more. Tvoje su lađe davno potonule. Kad sebe nisi mogao prevariti. Druge ćeš lako.

djura
24.05.2014. 17:55
Odgovor za  fanovka

Draga moja ema

Ako zbog ponasanja nekih ljudi na ovom sajtu osecam licni gubitak, onda me zbog tebe dusa boli. Ti si bila moje navece otkrice i ujedno i moje najvece razocaranje na ovom portalu.

Ti znas da sam te oduvek smatrao najboljom. Boljom i pametnijom od svakog komentatora na Jugmedii. Tu naravno ubrajam i sebe. Takodje znas da ja to nikada nisam krio.

Medjutim ti uporno sve svoje nesporne kvalitete, koje je zaista tesko ne primetiti vec na prvi pogled, koristis iskljucivo u korist svoje sopstvene stete. ❓

Ocigledan si dokaz da priznato najinteligentnija i najobrazovanija osoba, u isto vreme moze da se ponasa nevidjeno glupo i da nezaustavljivo pravi budalu od same sebe.

Zasto to radis, samo ti znas? ❓

Ono sto mene zbunjuje je tvoje uporno poistovecivanje mene i jedne druge osobe. To dozvoljavam drugima i taj njihov mentalni lapsus me beskrajno zabavlja.

Tebi ne. Ti si morala da shvatis.

Dakle takvo ponasanje sa tvoje strane me vec odavno vredja. Pa ako ti je to bila namera, onda nastavi sa tim, jer zaista uspesno to radis.

Iako osoba za koju me smatras, po meni spada u kategoriju koju stari Leskovcani nazivaju „mrtvo puvalo“, ipak mi smeta sto veoma cesto posezes za pominjanjem clanova njegove porodice.

Mislim da je to potpuno neprimerno za jednu vrhunsku intelektualku kakvom sam te ja oduvek smatrao. Ili sam mozda ipak sve ovo vreme bio u debeloj zabludi? ❓

Treba da znas da ja nikada nisam na internetu upotrebio ruznu ili nevaspitanu rec. Trudio sam se da ne vredjam nekoga ko to zaista ne zasluzuje. Pa cak i kada sam ratovao sa nekim, cinio sam to biranim recima i u tim duelima sam uvek branio druge.

A ti si me u svojoj nerazumnoj jarosti, optuzivala cak i za dela zbog kojih se ide na dugogodisnju robiju. ❓ Meni je kao porodicnom coveku i ocu, ispod svakog moralnog nivoa da cak i spomenem takve radnje.

Tvoja sposobnost da zamenis teze u poslednje vreme, zaista nema granice.

Danas si verbalno ratovala sa covekom za koga si pogresno smatrala da znas ko je. Kao i mnogo puta do sada, pogresila si. Na provokaciju nekog sasvim treceg (znam ko je, kao sto uostalom znam i ko si ti), sasula si sve sto si rekla, misleci zapravo na nekog sasvim drugog. A tog drugog vec gotovo godinu dana poistovecujes sa mnom. ❓

Tebe je zaista tesko shvatiti i ja se odavno vise i ne trudim da u tome uspem.

Vise mi i nije vazno.

Samo mi je neizmerno zao. 🙁

citizen- GRAĐANKA
25.05.2014. 19:48
Odgovor za  fanovka

@fanovka,
ti se malo šališ, zar ne? Gospodin Djura vidim jako žali za izgubljenim „fanom“, ali g-dine Djuro JA SAM VAŠ FAN na ovom portalu, a fanovka može biti samo vaš eventualno verni čitalac, misleći pritom da je nešto naučila od Vas.
@fanovka je potvdila da je biti izmanipulisan lako postati, ne znam šta je htela reći, nisam pratila „emu“ da bih mogla reći kolika je intelektualka ili pripada intelektualnoj sirotinji.
Poštovana, ipak,
Iskrenost je vrlina, moralna kategorija koju mora neko posedovati
da bi imao druge ljudske kvalitete. Vi niste iskreni u svojoj nameri kao ni ova vlast. Vi ste u debeloj zabludi,vi ste nabujala reka koja preti da se izlije (kao u ovoj poplavi)a sami ste videli šta ostaje posle nje, samo mulj i pustoš.

Aleksandar
24.05.2014. 16:02
Odgovor za  djura

Kada sam zavrsio komentar sinoc bio sam siguran da sta god neko napisao ispod, necu odgovoriti. Ali kako ne odgovoriti prijatelju, pogotovo u trenutku kada misli da je prodan, a prvi je ruku pruzio.
Nedam prijateljstvo a ni svoju iskrenost.
Iako mozda zaista deluje da sam se na „cudan i poetski“ nacin obratio skoro pa licno tebi, nije mi to bila namera. Lagao bih da kazem i da se uopste nije na tebe odnosilo Odnosilo se na sve, i na mene, i na ostale koji misle da je ova vlast puno bolja od prethodne, i na one istinski neutralne, i na one koji tek prvi put pikiraju da budu u vlasti i na one iz prethodne vlasti ukljucujuci tu i tebe.
Ako je nacin da ljudi misle kako ce biti bolji stalno okrivljujuci druge jedini koji znamo, sta smo onda mi?
Apanaza i bedem na Savi, pripisacu to tome da te je komentar zaista pogodio, ne na uvredljiv vec razocaravajuci u mene nacin, pa necu ni odgovoriti na te stvari.

apsolutizam
24.05.2014. 16:33
Odgovor za  Aleksandar

-Ako je nacin da ljudi misle kako ce biti bolji stalno okrivljujuci druge jedini koji znamo, sta smo onda mi-

Bog će sam znati sta si hteo reci u svojm prvim pesnickim pokusajima. Ja pokusavam da prevedem. Mislim da sam uspeo, i na ivici sam da se slozim s tobom. Zato pitam tebe:

Zasto Aleksandre sluzis onima koji stalno za svoju jalovu politiku krive druge – bivse. Evo tako dve i kusur godine!

Sta smo zaista onda mi koji vas slusamo i sta ste zaista vi koji pevate istu pesmicu. Zar vam nije dosadila. Pusti populizam i apsolutizam – prokletstvo Srbije!

aleks
24.05.2014. 16:40
Odgovor za  Aleksandar

Ko si ti? Kameleon? Neko ko upija, s lakoóom usvaja fraze,stilove i reprodukuje ih kao svoje? Hajde sebe pročitaj od pre godinu dana da razumeš o čemu govorim. Tvoja rečenica pri kraju i nije tvoja. Ili je od sada to tvoj novi način prikazania. Ponekad pomislim da mojom rukom tipkaš po tastaturi. Jednom pitah, ne dobih odgovor. Da li si svestan ili je to besvesno beznadežno?

Aleksandar
25.05.2014. 01:09
Odgovor za  Aleksandar

@apsolutizam, pise sve u mom prvom komentaru, zasto se pravis da ne razumes, razumes sve, cak i ono sto bi da isceprkas da ne valja, a opet ne kazes da lazem.
Postavio si pitanje zasto…, pa i to pise, i ja sam boranija kao i ti, ne znam bolje. Trudim se zaista koliko mogu, cak kada pogledam u zadnje vreme nisam pisao u negaciji o politickim protivnicima ali bilo je puno trenutaka kada sam odregovao kako ne treba. Ne zato sto sam bio provociran, to ne moze da bude opravdanje, vec zato sto nisam znao bolje.
A nije da necu da naucim samo nisam imao od koga. Sam covek teze dolazi do spoznaje.
Sta je bolje, drustvo odgovornih ljudi punih znanja ili drustvo zbunjenih gradjana kojima neko stalno zeli da ukaze na greske sistema tako sto upire prstom u sve? Odgovor na to pitanje ce ti lako dati smernice sta treba da radis.
Ne slusaj nicije pesme, vec svoju vrednost pokazi da i drugi imaju sta nauciti. Kada neko nauci nesto od tebe gledace te drugim ocima. Svakim pogledom ce traziti odgovore i resenja, neces mu paznju traziti nebitnim stvarima.
@aleks, interesantan pristup, uvreda sa premisama komplimenta. 🙂
Doduse ne bih se slozio sa tobom, a ni moj prijatelj djura, cudnopoetski stil je moj, svesno napisan. 🙂

Bojan
23.05.2014. 16:54

Samo molim gradske vlasti da sve ovo ne koriste u svrhu dizanja cene sebi kod Vucica & Co. Gradjani treba da uplacuju u svoje ime i ruzno je sto se po firmama trazi da se ljudi odreknu odredjene sume. Valjda je svako svestan i dace sam koliko moze. Samim tim nece biti sumnje da ce bilo koja stranka taj uspeh u prikupljanju sredstava za poplavljene da pripise sebi. Dakle, politicari, manite se corava posla, ostavite se politike sada kad je mnogima tesko.

deckonja
25.05.2014. 07:57
Odgovor za  Bojan

Ovaj Aleksandar ni sam ne zna šta je želeo i šta je napisao u poslednja 2,3 posta.Lepo mu je postavljeno pitanje, zašto se napada portal i novinari portala na kom pišemo.On, naravno ne odgovara direktno na pitanje, čak i ne spominej to, nego piše neke bajke, lošeg kvaliteta!
Pa zašto ne staneš u odbranu portala i novinarke a Aleksandre?Ti si taj ko prenosi gradonačelniku, šta se piše o njemu i treba da prenosiš ali ne da drukaš novinare portala, već mene.Meni onaj ništa ne može, ne može i neće moći, bar dok ne nači da čita.E tad bi možda i stupio u neku konverzaciju sa dotičnim.Pošto preskačeš direktne odegovore, stičem utisak da si i sma umešan u ovaj napad?!I nemoj da mi odgovaraš, kako se ti za ništa ne pitaš, kako ti nemaš veze sa tim, kako tebe niko ne sluša i kako tvoja reč ne važi.Da je tako, zašto bi se onda ovoliko dugo mučio da odbraniš neodbranjivo?!
Nećete doveka vladati, i tako niste pobedili na izborima 2012, ukrali ste mandate, pokupovali odbornike, da se to vama desilo, pa išli bi na proteste mesecdima.I išli ste VI POŠTENI, odbornicima ste ispred kuće išli i pozivali ISTE na linč, kao prodali mandate.Pa sada oni svi treba da idu pred kuće ovih prodatih odbornika i da isto rade, a ne tad bi zvali žandare da biju narod.
Teško ovom narodu sa ovakvima…

mica
23.05.2014. 19:59

Gradonacelnik Mali u blicu kaze da se humanitarna pomoc vec nalazi na nekim pijacama.
Ko kontrolise lica koja prikupljaju humanitarnu pomoc?
Da li ta lica trebaju imatio posebnu dozvolu MUP i CK?
Juce sam prosao Leskovcem i video da ko stigne skuplja pomoc od plesnih skola do m.z. sve mi to mirise na nesto neznam mozda gresim samo hocu da znam da li neko nije vec zloupotrebio to.
Postojao je predlog da se preko bar kodova floroscentnim flomasterom upisuje slovo H (humanitarno) odjedno je taj predlog skinut sa medija i toga nema vise.

Zato ukoliko dajete pomoc u robi oznacite nekim nebrisucim materijalom bar kod sa slovom H

djura
23.05.2014. 21:55
Odgovor za  mica

Ko jos veruje Malom, gradonacelniku Beograda? ❓

Pa zar nije upravo on pozvao stanovnistvo Obrenovca da spokojno ostane u svojim domovima i time doprineo uvecanju tragedije, koja je zadesila ovaj grad?

Bukvalno sva sredstva informisanja su izvestila o tome. Jedino je „Kurir“ na sebi svojstven, debilan nacin, opravdavao ovu paklenu gresku.

To valda dovoljno govori o tome, sta je zapravo prava istina.

Pre ce dakle biti da je ova navodna informacija o prodaji humanitarne pomoci na pijacama, zapravo jadni pokusaj jednog kompromitovanog coveka da se opere pred besnom i ozlojedjenom javnocu.

deckonja
23.05.2014. 20:08

Čujem da je počeo gradonačelnik da naredjuje preduzetnicima da budu donatori.Mnogi ne žele ništa sa njim i uplaćuju direktno na republički račun.Malo glupo zvuči, kad vas pozove neko i kaže ,,PO NALOGU GRADONAČELNIKA uplatite novac ili donirajte to i to“.
Ne znam koji su to fazoni al da nije dobro, nije!

mica
23.05.2014. 21:35
Odgovor za  deckonja

Takve pozive preduzetnici snimajte i pravac u policiju,rec je o krivicnom delu iznude ukoliko je to istina.

marko
23.05.2014. 21:40
Odgovor za  deckonja

Čoveče, direktori su puštali po njegovom nalogu spiskove da potpišemo da nam se odbija od prvog primanja iznos za pomoć stradalima. Morali smo da potpisujemo iako smo već uplaćivali na samom početku nepogode. Znali smo da tako plaćamo radna mesta jer je direktor posle proveravao da li smo se svi potpisali. Užas. Naše kolege, koje rade po upravama gde kasni plata mesecima prave pitanje kako se odbijanje vrši od plate za tamo zimski mesec kad poplave tada nije bilo. Ko te pita. I decu nam reketiraju direktori škola. Oni bre svi nisu normalni. Znaju li oni da će nesreća potrajati i da nije rešiva za jedan mesec i da ljudima treba dugoročnija pomoć na svaki mogući način. Organizovaniji pre svega.

jes vala
23.05.2014. 21:41

Lepo, mi gradu a grad tamo gde treba. Mi sejemo, neko ce umesto nas da zanje…politicke poene.