DS: Prelaze u NDS da obezbede položaje u vlasti

LESKOVAC – Leskovačke demokrate ocenile su danas da njihovi dojučerašnji istaknuti članovi prelaze u NDS zbog ličnih intersa.

“Smatramo da njihov prelazak u NDS-Zelene nije plod promene politike Demokratske stranke već lično motivisanim razlozima i lažnim obećanjima sadašnjeg privremenog rukovodstva NDS-Zeleni da će ući u lokalnu vlast koja će im obezbediti položaje koje su imali, imaju ili žele”, navodi se u saopštenju GrO DS.

Bivšim stranačkim kolegama želi se uspeh u novoj stranci i korektnije ponašenje od onoga prema DS-u.

“Ne možemo da ne primetimo da je upravo zbog ovakvih ljudi Demokratska stranka na prethodnim parlamentarnim izborima kažnjena od strane glasača”, tvrdi se u saopštenju u kome se podseća da su novi članovi NDS-a bili direktori i načelnici i da su odbornici zahvaljujući DS-u.

“Da sa tih pozicija omoguće svojim najbližima ono što većina članova Demokratske stranke kao i većina građana Leskovca može samo da sanja – posao u državnim institucijama”, zaključuje se u saopštenju.

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

68 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
djura
08.04.2014. 13:39

Najdrazi i jedini moji Zuti

Iskljucivo sebe radi, pitacu Vas nesto.

– Po cemu su to ove besprizorne face koje napustaju DS, bile istaknute? – ❓

I jos vaznije pitanje:

– Ako zaista jesu bile istaknute, ko ih je to istakao i zbog cega? – ❓

Ime i prezime molim? ❓

Krivac
08.04.2014. 14:36
Odgovor za  djura

Odgovor je jednostavan ; Istakao ih je Slobodan Kocić , Saša Pešić i Živojin Stanković !
Za većinu onih žena konkretno je krivac Saša Pešić koji ih je delegirao na sve funkcije a biseri su Šašićka direktorka Jugopetrola i Marina bivša načelnica.

Aleksandar
08.04.2014. 14:39
Odgovor za  djura

Kako god ga okreneš sadašnjji lider DS je odgovoran i za prošlo stanje u stranci i za ovo sada.

djura
08.04.2014. 15:07
Odgovor za  Aleksandar

Znaci u sve se razumes! ❗

Postao si bre gori, cak i od mene.

A ja sam mislio da je to nemoguca misija. 🙂

djura
08.04.2014. 15:14
Odgovor za  djura

I gde sad nestade Ackov komentar koji sam zapravo komentarisao?

Postovana redakcijo

Ako vec morate neki komentar da naknadno brisete, onda bar obrisite i pripadajuce podkomentare.

Ovako izgleda prilicno ……. 🙁

Aleksandar
08.04.2014. 15:36
Odgovor za  djura

Ja vidim svoj komentar, piše da je na čekanju. Kad ti kažem da me program ne voli ti mi ne veruješ, još me zezaš. 🙂

djura
08.04.2014. 18:06
Odgovor za  djura

Acko druze moj

Kad jednom u nekom mracnom trenutku padanja sa vlasti, 🙂 pomislis da te vise niko ne voli, znaj da te ipak vole bar dve osobe na celoj planeti.

I volece te do kraja sveta.

Tvoja majka i tvoj djura. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Aleksandar
08.04.2014. 20:10
Odgovor za  djura

Kad bi pravio neki beleške o komentatorima u tvojoj bi pisalo – Ističe se. 🙂

djura
09.04.2014. 01:18
Odgovor za  djura

Pa i ja da dozivim da jednom budem istaknut. 🙂 🙂 🙂

likovanje
08.04.2014. 22:27
Odgovor za  Aleksandar

Likuj dok mozes Aleksandre. DS-ovci su zasluzili sve sto ih je snaslo, a djavo ce jednog dana doci i po vas, SNS-ovce.
Jer obe stranke, svaka na svoj nacin, unistava nas sistem vrednosti. DS ce ostati upamcen po lopovlucima, a za vas garantujem da cete biti kapak po partijsko-kumovsko-bobratimsko-bracno-vanbracno-rodbinskom zaposlavanju. I po aroganciji i diktaturi, po diktaturi, po strahu koji sejete svuda. Ti Aleksandre ne odgovras na ovakve komentare jer si sada hrabar i smeo, ali jednog dana ces se stideti 90 procenata onoga sto si branio.
I ajde demantuj me pa napsi da nije istina da je prosle nedelje u bolnici primljena cerka direktorka apoteke iz tvoje SNS stranke. Gde bas ona sa arapskim jezikom pored toliko lekara bez posla. I kome ce ona da prevodi na arapskom. Da cujemo Aleksandre.

Aleksandar
09.04.2014. 00:11
Odgovor za  likovanje

Komodo druže, ne likujem, ali zaista. Samo branim svoj stav da je ova vlast mnogo bolje rešenje od prošle.
To što ti tvrdiš, ja ne znam da li je istina ali i da jeste napisao si, ljudi čitaju pa neka sude. Verujem da si napisao svuda gde možeš i to je to.
U Leskovcu u javnom sektoru sem onih koji su nakon završetka studija imali prosek preko 9 koje je zaposlio sadašnji gradonačelnik, teško da ima još neko ko je zapošljen bez neke veze. A ono što sigurno znam, kadrovi koje je zaposla SNS, znači ne oni što rade pa su se učlanili u stranku, njih ima najmanje u javnim firmama u odnosu na druge stranke koje su ranije zapošljavale svoje i to ubedljivo.
Sada ima ovaj zakon o zabrani zapošljavanja. Vučić je evo najavio još veću radikalizaciju u tom smeru. Videćmo da li će se na kraju smanjit taj državni aparat, možda i prvi put u istoriji.
Da ti kažem još i moje mišljenje o sistemu vrednosti. Nas je taj naš sistem vrednosti i doveo u ovu situaciju. U današnjem svetu vlada totalno drugačiji sistem vrednosti i ako mu se ne prilagodimo biće još gore.
Ne ulazim u raspravu zašto je recimo naš(mislim na taj što ti kažeš da ga urušavamo) bolji od tog koji danas vlada svetom, samo ti kažem da ne postoji idealno rešenje.
Samo nemoj o diktaturi molim te.

deckonja
09.04.2014. 10:38
Odgovor za  Aleksandar

Ma nisam ja taj nick.Šta ti je?Nemam vremena da pišem sada, bacim pogled povremeno i to je to.Nit je moj stil pisanja ovo gore!

Aleksandar
09.04.2014. 13:31
Odgovor za  Aleksandar

Pozdrav komodo, ovo su tvoji stavovi, stil je nebitan on može uvek da se menja. U svakom slučaju i nebitno je ko piše, ja sam hteo samo da te pozdravim.

seftelin
10.04.2014. 18:02
Odgovor za  Aleksandar

Sta bre zanovetas i prosipas inteligenciju (Leskovcani bi rekli ne tupi).
Covek te lepo pitao za najnovije politicko zaposljavanje, odgvori konkretno bez filozofiranja, jer ti ne ide bas mnogo !

djura
09.04.2014. 01:31
Odgovor za  likovanje

Otkud bre znas da je Komodo?

Jel vas dvojica imate neku tajnu sifru za raspoznavanje? 🙂

Aleksandar
09.04.2014. 10:10
Odgovor za  djura

Imamo, kada god on hoće da mu odgovorim napiše kako neću iz razloga što sam sada uobražen, a ja paljevina… 🙂

deckonja
09.04.2014. 15:20
Odgovor za  djura

Ma stavovi jesu slični mojima al ja nisam to pisao.Pozdrav i tebi.Nego kada će te u Aler-u, početi sa projektom vrtića u prirodi.Ja sam odavno dao ideju i mogli bi da je iskoristite.Norveška ambasada finansira projekat sa 90% a 10 % je na lokalnoj samoupravi.Mnogo bi značilo za mališane, ajde eto ti predlog i urgiraj tamo i nek se odradi.

Aleksandar
09.04.2014. 19:27
Odgovor za  djura

Ja ne radim u Aleru, evo tebi ideja, sto ne odes u Aler pa razgovaraj sa nekim o tom projektu da vidimo da li stvarno može da se uradi. Verujem da ćemo imati i izveštaj detaljan od tebe kako si prošao.

djura
09.04.2014. 20:48
Odgovor za  djura

@Aleksandar

A sta radis i gde radis, ziv ti ja?

Da ne dilujes slucajno promincle? 🙂

Aleksandar
09.04.2014. 21:31
Odgovor za  djura

Meni je žao što mi ne veruješ u vezi mog indetiteta, stvarno ne radim u Aleru.
Promincle ima kod tebe u apoteku. 🙂 🙂 🙂

djura
09.04.2014. 22:00
Odgovor za  djura

Mnogo si mi nesto brzo odgovorio. 🙂

Ali u svakom slucaju napredujemo.

Za sada znamo da ja imam apoteku, i da ti ne radis u ALERU.

Ali nisi odgovorio na pitanje dali dilujes promincle? Ili si to mozda shvatio kao salu??? 🙂

Aleksandar
10.04.2014. 09:37
Odgovor za  djura

Znaš kako, tvoji politički stavovi zaista deluju šaljivo tako da je suviše teško shvatiti te na drugi način. 🙂

djura
10.04.2014. 10:49
Odgovor za  djura

@Aleksandar

OK. Preformulisacu i uozbiljicu pitanje.

„Da li se i u apotekarke razumes, bar priblizno onoliko koliko se razumes u kosarku? ❓ Ili mozda cak i bolje od toga?“

Ne izbegavaj istinu! ❗

Znacu! ❗

Prikacen si Jugmediin poligraf. Odavno. 🙂

Matraxpaz
10.04.2014. 13:10
Odgovor za  djura

Djuro, ne namanjuj na apoteke, nemaš ti apoteku. Bivši Kosili trgovački putnici retko postaju vlasnici bilo čega a kamoli apoteka. Neki od njih odlenstvuju godinicu po ugovoru u opštini, ponekad dobiju rakiju u kafani na crtku i preko reda i to je sve, rekao bi Aki 🙂

Aleksandar
10.04.2014. 13:26
Odgovor za  djura

Ne, nemam nikakve veze sa tim što ti insinuiraš, najozbiljnije.
Jako je mala verovatnoća da me znaš, pogotovo što ja imam jednog favorita ko si ti i ako sam u pravu nema šanse da se znamo.
Ako mi kažeš da imaš završen Elektronski fakultet biću 100% u pravu ako ne onda grešim.

djura
10.04.2014. 16:38
Odgovor za  djura

Vise ni sam ne znam ko je istinoljubiviji od nas dvojice?

Tu smo negde?

Egal. 🙂 🙂 🙂

ŽUTI
08.04.2014. 14:48
Odgovor za  djura

Poštovani Đuro,

Koliko možemo videti to istaknuti nije pod navodnicima tako da je, po svemu sudeći, deo novinarskog teksta. Da li su oni istaknuti ili ne najbolje govore one reakcije koje njihovo pojavljivanje izaziva. Da su bili na funkcijama – jesu, da li je to dovoljno da se neko bude istaknut – nije… Istaknutost se zavređuje činjenjem i delima… Tu se slažemo. Ko ih je predložio na funkcije? To jeste pitanje koje zahteva odgovor ali nekako mi se čini da ni ti koji su ih „istakli“ nisu više prisutni „na staroj adresi“.

djura
08.04.2014. 15:23
Odgovor za  ŽUTI

Postovani Zuti

Ja svojim pitanjem nisam imao nikakvu nameru, a ni zelju da dodatno „talasam“.

Ja sam samo zeleo da saznam kriterijume za to istaknjivanje.

Mene je naime oduvek veoma cudilo to sto su u nasoj voljenoj stranci, neki vecito istaknuti, dok su neki drugi vecito nataknuti.

Pa rekoh sebi: – krajnje je vreme da naucim razliku -. 🙁

aca
08.04.2014. 15:41
Odgovor za  djura

Mislis ISTICANJE???
Ako bi da se izvlacis da si hteo da lokalizujes termin trebalo je da stavis navodnike, mr sveznalice!

djura
08.04.2014. 16:30
Odgovor za  aca

Ma jok bre aco!

Ja stvarno tako rezonujem.

Isticanje povezujem sa tecnoscu koja odlazi nekud.

Da sam koristio isticati onda bih morao da koristim i naticati, sto priznaces ne zvuci bas. Zar ne?

Podleglo bi mozda i cenzuri, a ja to izbegavam oduvek.

Mislim da treba bas ovako kako sam ja to upotrebio. Pri tome gramatika nazalost mora da ostane po strani. Njoj cesto nema mesta kada se radi o igri reci.

A ti ako ne kapiras, nije mnogo ni vazno.

ima vremena. 🙂

Aleksandar
08.04.2014. 15:44
Odgovor za  djura

To ti sve moj prijatelju zavisi od tapšanja po ramenu, neke je Tadić jače tapšao a neke Đilas.
Najgore je onima što ih niko nije tapšao a oni bi po meni trebalo da prvi plan i to što pre sami dok ih Đilas ne potapše.

djura
08.04.2014. 16:35
Odgovor za  Aleksandar

A ti to sad mene, kao malo tapses.

A? 😉

rednja
08.04.2014. 16:27
Odgovor za  djura

Samo upriliči da određeni čovek iz vrha leskovakke vlasti prošeće pored vaših dama i odmah će vam biti jasno ko im dade krila da prelete u vlast, tačnije tada ćete pomoću plastično susmiškanje generalisimusa i vaših dama nepogrešivo naučiti razliku nataknutih.

djura
08.04.2014. 18:10
Odgovor za  rednja

Nisi ti rednja.

Ti si skurnja. 🙂

Mijajlo
09.04.2014. 15:02
Odgovor za  djura

Od samog ulaska u vlast jedina politika yutih je licni interes.Yasto yalite ya ovima kada cete i vi uskoro uskociti u necije krilo.Kakav je karakter yutih vidi se po tome koliko su postojani.Samo mala kriya u stranci i odmah se desava totalni kancer u stranci.Sva g*vna su odmah isplivala na povrsinu.Tako je to kada primate sve i svasta u stranku samo kvantiteta radi.Kvalitet vam je uvek bio problematican.Jos par meseci i kljuc u bravu.

djura
10.04.2014. 02:57
Odgovor za  Mijajlo

Brate

Ajde da kazemo da si za sve sto si rekao apsolutno u pravu.

Ali ono sto moram da primetim je da ti imas mnooogo cudnu govornu manu. Tacnije, retko lepu. 🙂

Pitam se samo YASTO. 🙂

kalimerovci
08.04.2014. 15:00

“Ne možemo da ne primetimo da je upravo zbog ovakvih ljudi Demokratska stranka na prethodnim parlamentarnim izborima kažnjena od strane glasača”
da be, svi su krivi samo ovi sto su vodili kampanju za nista nisu krivi
ko deca ste majke mi non stop plakanje neko sve vas neko vas muci i sve vam je na vas neko drugi kriv
pa ko ce glasa za vas kad ste takvi raspadnuti? ja cu da glasam za nekog ko je sposoban da uradi nesto a ne za onog sto najglasnije place

bogoče
09.04.2014. 09:12
Odgovor za  kalimerovci

a ja bi pa vidis pre glasao za ovakvo nesposobno i pogubljeno rukovodstvo pre nego za ove koji su tebi dragi, bez morala i skrupula
jeste, ne snalazi se doktor, ima tek da nauci sve sto treba da bi se uspesno vodila stranka, ali to sto njemu nedostaje (znanje, iskustvo, smirenost, politička vestina, takt, snalazljivost…) se uci, a postenje koje fali tvojim favoritima se ne da nauciti, to je urodjeni kvar i tu nema popravke

vlajko
08.04.2014. 16:34

ko kako radi tako i zaradi, kada ste formirli lokalnu vlast kod vas su preleteli isti ti ljudi e pa vraca vam se milo za drago

Kraći espreso bez mleka, molim!
08.04.2014. 17:01

Definicija sposobnosti po tebi je? Da na štetu građana, članova stranke, grada zbrineš sebe, obezbediš sebi funkciju, novac, posao za sve članove porodice? E to je ono zbog čega su žuti kažnjeni na izborima ali izgleda da više ti nisu žuti već zeleni. Samo što su zaboravili da im menjanje boje ne menja ono što su… I ne vredi analiza kampanje iz kafića jer ako nisu pozeleneli to je zato što ih ni zeleni neće.

djura
09.04.2014. 03:10

Iz moje perspektive, ne razumem sta ste hteli da kazete. ❓

Pretpostavljam ipak, da ni u kom slucaju u svom komentaru niste mislili na mene, ili one koji su meni slicni?

Ipak moram da Vam saopstim sledece:

Ponudjen sam od strane „zelenih“, jos pre nego sto su o tome uopste razmisljali njihovi sadasnji lideri.

Zahvalio sam se na pozivu i to je to. 🙁

Dakle ne radi se o tome da me zeleni nisu hteli. Hteli su me itekako i ja nisam jedini koji ih je odbio. Pouzdano to znam.

Prosto i jednostavno:

Ne koristim ogledalo. Imam decu. Ogledam se u njihovim ocima.

„Simply, forever yellow“. I u dobru i u zlu. 🙂

ŽUTI
09.04.2014. 09:26
Odgovor za  djura

Tako je Đuro!
Očigledno su mislili na tebe kada su rekli da su najbolji ostali u DS-u. Možda „žuti“ više ne deluju kao Mančester junajted ili Bajern Minhen ali sigurno da još uvek imaju Ronalda, Ibrahimovića, Nejmara… Plašim da se samo da se ova fudbalska utakmica igra po pravilima ragbija i da je trener protivničke ekipe ujedno i sudija. No čim krenemo da igramo po UEFA pravilima ponovo će se „igrati vrhunski fudbal na ovim prostorima“. Šta će tada biti sa onima koji znaju jedino da igraju rukom i čije je jedino znanje da obore protivnika ne znam, ali da će leteti kartoni i suspenzje hoće sigurno…

Mijajlo
09.04.2014. 15:05
Odgovor za  ŽUTI

„Šta će tada biti sa onima koji znaju jedino da igraju rukom i čije je jedino znanje da obore protivnika ne znam, ali da će leteti kartoni i suspenzje hoće sigurno…“
Upravo ovo iz citata jew rtadila i DS dok je bila na vlasti zato joj se i vraca milo za drago.

Demokrata Demokratski
09.04.2014. 10:33
Odgovor za  djura

Ne izmišljaj i ne lupetaj kad te niko neće

Reno (anticitroen)
08.04.2014. 17:27

Ne bi bilo lose da se oni koji su ostali u izvornoj DS ograde od ovih preletaca/preletacica i izvine javnosti za sve njihove postupke dok su bili/le „istaknuti/te“.

djura
08.04.2014. 18:13

Je li bre Francuz

A sto bih se ja izvinjavao javnosti zbog tamo nekih istaknutih? ❓

Ajde reci mi, majke ti tvoje. Mozda me i ubedis? Ko zna?

Aleksandar
08.04.2014. 22:20
Odgovor za  djura

Nemac je Nemac. 🙂

Krcko
08.04.2014. 19:19

Hm….cenzura….:)DS uvek i zauvek.I tacka.Ko hoce nek ide ima jos vremena i mesta u drugim partijama.To ko je kriv a ko nije,nije vise bitno.DS je imala slicne situacije i pre i opstajala je.Ja ne volim DS zbog nekih ljudi vec zbog ideje.DS nije Djilas,Bojta,Krcko…to je institucija koja je bila i pre i ostace i posle nas.Oni koji su otisli verovatno vide neku drugu partiju kao mesto za ulebljenje…ali i to ce jednom nestati pa sta ce biti posle?

deckonja
09.04.2014. 10:35
Odgovor za  Krcko

Pa ti beše u NDS? A Krcko?Ti si isti kao ovi gore, nema razlike, tako da nemaš pravo kritikovati ljude spomenute u tekstu!!!

Шефтелија
08.04.2014. 21:54

Што значи ти који сад од њих одлазе, својевремено су код њих из истих личних интереса и дошли.
Ееее, мој ДС-у,… и ви сте ми нека (како би рекла једна моја комшиница) ‘телигенција.

djura
09.04.2014. 03:16

🙂 Tebi sve oprastam.

Pa cak i ovo. 🙂

Шефтелија
09.04.2014. 18:57
Odgovor za  djura

Хи, хи,…Ја то знам. Зато се и зезам. Шта да се ради кад је неко наиван?
Ал’ зар нисам у праву за оно што тврдим као прво?

djura
09.04.2014. 20:54

Jesi kumce u pravu si za ovo prvo.

Ja ti u stvari „oprastam“ ovo drugo.

Mislim na „teligenciju“.

Mada si i tu, prilicno u pravu. 🙂 🙂 🙂

Ovo je smešno
08.04.2014. 22:09

Ponekad a u poslednje vreme skoro uvek kada čitam komentare imam utisak da to radim na „Đuramediji“.Bravo Đuro najpametniji si.

djura
09.04.2014. 00:49
Odgovor za  Ovo je smešno

🙂

Sima
08.04.2014. 22:24

Jednom napisah ali ponoviću… Ko poslednji izadje iz DS-a, neka ugasi svetlo.

Šaka Zuluf
10.04.2014. 13:20
Odgovor za  Sima

More jok, ko bude poslednji neka ugasi svetlo i NE proveri ringlu.
Ringlu nek ostavi da izgori sve što je ostalo 🙂
Da tako uništi svaki trag da je nekad u Srbiji postojala jedna lepa i dobra ideja. 🙁

Onako
08.04.2014. 22:37

U DS-u su ostali samo komentatori na Jugmediji. Krivac za los izborni rezultat ce uvek biti neko drugi, pa tako i ove dame koje su presle u NDS. Juce su bili neki drugi na tapetu, sutra cemo ove da zaboravimo, a pljuvacemo opet neke druge koji predju. A to sto nam Gradski odbor ne postoji, sto nam predsednik IO zajedno sa svojom zenom koja je bila kandidat za poslanika, na svom birackom mestu ima dvadesetak glasova, sto nam vd predsednik ima pedesetak glasova, to nije bitno. Oni su najbolji i ne treba da podnesu ostavke. Neka ostanu na funkcijama, do kraja. I neka ugase svetlo, na zalost.

djura
09.04.2014. 03:23
Odgovor za  Onako

To sto ti radis, deca zovu pomesani loncici. I ne verujem uopste da si iskreni clan DS-a.

Jer da jesi, onda bi to sto si ovde rakao (ili rekla), rekao u prostorijama stranke.

A u javnosti se DS brani po svaku cenu. Bez obzira na sve!

Ili to, ili mozes da pozelenis. Izbor je tvoj.

Trece nema.

Ejdan
09.04.2014. 09:43
Odgovor za  djura

„To sto ti radis, deca zovu pomesani loncici. I ne verujem uopste da si iskreni clan DS-a.
Jer da jesi, onda bi to sto si ovde rakao (ili rekla), rekao u prostorijama stranke.
A u javnosti se DS brani po svaku cenu. Bez obzira na sve!“
Sada mi objasni razliku izmedju DS i SNS ?
Ne sme niko nista da kaze van prostorija stranke i odbrana bez obzira na sve ?
Zvuci kao da si spreman da u toj „borbi“ das i svoj zivot.
Zasto, ako nesto ne valja ( a u svim strankama nista ne valja), ne sme da se kaze javno?
Jel mislis da ce ljudi steci sliku kako ipak nije sve idealno u vasoj ( i drugim strankama) a sve do takvog istupa su vas idealizovali ?
Odakle ta potreba da se stvaraju poslusnici?
Da bi vi sebi potvrdili svoju velicinu kako eto uticete na druge ljude da prilagodjavaju svoje stavove i misljenja prema vama?

Ovako
09.04.2014. 10:42
Odgovor za  Onako

Kandidatkinja za poslanika je radila BM 14 i imala 99 glasova ili 7,6%, vd predsednik je imao 79 glasova ili 7.4% a IO je imao 31 glas ili 9.7% ! Znaci svi su ubedljivo iznad republickog proseka, a oni koji si kao ti „Onako“ aktivno bojkotovali izbore, bolje da nadju drugu politicku opciju jer je ocigledno da nisu ljudu demokratske provinijencije. Stranka je platila aroganciju i hedonizam Tadicevog DS-a i sledi dug put oporavka a pre svega ljudskih resursa.

Odgovor Simi
08.04.2014. 22:48

Simo u kombiju svetla nema odavno ga ugasile razne „Prepametne Đure „.The end.

likovanje
09.04.2014. 08:04

I to je to, Aleksandre.
naravno,nisi iznenadjen jer znas da je direktor bilnice zaposlio cerku direktora Apoteka Leskovac, svog partijskog druga za PR Bolnice.Iako je zaposlavanje uredbom zabranjeno. Da, zaposlena uz blagoslov sefa, tvog i na celi SNS u Leskovcu i na celi narod u Leskovcu.
Nemas ni komentar na ostala partijsko-kumovsko-bobratimsko-bracno-vanbracno-rodbinskom zaposlavanju. Pa nije STA. To je kaznjivo, nedozvoljeno, nezkonito. Sto zanci da ste prekrsili i moralne i one druge zakone zbog kojih se i u zatvor ide.
Kazes napisao si i to je to. E bas to nije to. Jer to ovde vidi nas 20, 30,100. Ali sto se o tome ne pise u malim i velikim medijima. Nesme Aleksandre, nesme. Cenzura. Cik neka neki novinar u Leskovcu napise ovu vest. Nesme, U tome je sustina vase vladavine. Mi cemo da radimo sto nas volja,vi necete to saznati jer o tome niko nesme da pise.
I u cemu ste vi to onda bolji od predhodnika?
Kazes zaposlili ste mlade. Zasto obmanjujes narod. Iz nasih dzepova je tim mladima placena samo jednogodisnja praksa. Videcemo koliko njih ce ostati na radna mesta.
Aleksandre, uspeh se ne meri visinim tona glasa,pretecom pozom, novim dzemperom, ni uterivanjem straha u kosti.
Da te podsetim,najpre je puklo tamo gde je bilo najaceg straha, da te podsetim da je Milosevic imao jednog momenta 200 poslanika, pa je sve oduvao vetar. I zato ne likuj Aleksandre. Ono sto je dans vase sutra ce biti u drugim rukama. Kolo srece se okrece. Nego nastavi sa tvojim drugom djurom da zbijas sale, mada ni jedan ni drugi niste duhoviti.

Ma genijlaci
09.04.2014. 10:39
Odgovor za  likovanje

Ne slažem se da njih dvojica nisu duhoviti. Duhoviti su ko izbori za mesne zajednice, ma duhoviti su ko krečenje mesnih zajednica. Ko njih dvojicu čita, ni govori gradonačelnika mu neće teško pasti. Neupotrebljiva mrtva puvala, neradnici.

Aleksandar
09.04.2014. 10:58

Znaš kako, Vučić je još na izbornoj skupštini, znači pre ovih izbora, rekao da stranka treba da bude spremna u svakom trenutku da bude i opozicija. Sinoć je na RTS rekao da misli kako će naredne izbore SNS izgubiti. To je nešto što treba da bude normalno i ako stvarno reforme ne daju željeni efekat verujem da SNS neće praviti problema kao stranke pre nje.
Nema nikakvog likovanja sa moje strane.
A ja i tebe smatram za druga koliko i đuru.

ŽUTI
09.04.2014. 16:06

Ti su već kod žutih dobili crvrni pa beže kod zelenih!

Bojana
09.04.2014. 23:13

Zaposlili mog komsiju sa 61 godinu…ima jos 4 godine do penzije. Nemam nista protiv i ako su, ali gde su mladi?

djura
09.04.2014. 23:31
Odgovor za  Bojana

Jok. Nema jos 4 godine do penzije vec jos celih 7.

Reko Vucko juce.

Uostalom, zar nismo to sami trazili. Glasali smo za to.

Jel jesmo???