EU PROGRES o Zelenoj zoni u Leskovcu

LESKOVAC –  EU PROGRES i grad Leskovac imaju redovnu i vrlo korektnu komunikaciju, i što se tiče Zelene zone, naš zajednički cilj je da ona zaživi, da privučemo investitore i da budu otvorena nova radna mesta.

Ovo je deo reakcije EU PROGRESA na tekst pod naslovom “Manji prostor za alge na Zelenoj zoni”, koji je Jugmedia prenela sa portala Biznis&Finansije.

Primedba se odnosi na deo gde piše da predstavnici Programa evropskog partnerstva sa opštinama EU PROGRES “nisu odobrili” odluku lokalne samouprave Grada Leskovca da omogući grčkom investitoru da zakupi kompletnu gradsku Zelenu zonu.

“Želimo da vas obavestimo da je mandat EU PROGRESa da podrži napore lokalnih samouprava na jugu i jugozapadu Srbije u poboljšanju životnih uslova za građane. Konkretno u slučaju Zelene zone EU PROGRES podržava napore Grada Leskovca da privuče nove investitore. Ne možemo govoriti o odobravanju ili ne odobravanju, jer to nikako nije način na koji EU PROGRES saradjuje sa opštinama”, navodi se u reakciji.

Dodaje se da postoji potpuna saglasnost o koracima koji su neophodni za dalji razvoj Zelene zone.

“U ovoj fazi EU PROGRES je odobrio još jedan projekat za promociju Zelene zone”,  dodaje se u prispeloj reakciji iz ove evropske organizacije u Srbiji.

(Kraj)mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

26 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Aleksandar
12.04.2013. 23:33

Sada ce ovi komentatori iz DSa da demantuju EU PROGRES :-).

djura
13.04.2013. 00:43
Odgovor za  Aleksandar

A sta da demantujemo? ❓

Jedino sto je ovde primetno je da ti ili zuris sa zakljucima, ili ne umes da citas ni redove ni izmedju redova. Pa da ti pomognem.

Jugmedia je prenela inicijalnu vest sa ove adrese

http://bif.rs/2013/04/nesporazum-oko-jedne-od-najznacajnijih-investicija-u-leskovcu/

Tamo apsolutno jasno pise, to sto pise. Ko ume da cita, apsolutno nema problem sa razumevanjem ove vesti.

Jos jasnije je to predstavila Jugmedia, koja je Srpskim jezikom rekla sustinu. Ta sustina je da od Cvetanovicevih planova da Leskovac gaji alge na celom kapacitetu Zelene zone, nema nista. Dakle kompletna vest je prenesena i Jugmedia je to jasno i naglasila. Samo je zakljucak bio autorski. U tom zakljucku su bile i reci “nisu odobrili”.

To je jedino sa cime se gospoda iz EU PROGRESA nisu slozila. Oni nisu demantovali vest, niti njeno znacenje. Njima je zasmetalo to sto je njihov diplomatski nacin komunikacije, neko preveo na svima razumljiv jezik.

Dakle, ovde imamo insistiraje na formi u izrazavanju, a ne primedbu na sustinu.

Jugmedia je napisala sledece:

„GRČKI investitor koji je nedavno dobio podršku opštine Leskovac da zakupi kompletnu gradsku Zelenu zonu, kako bi na prostoru od 100 hektara uzgajao alge, neće moći da realizuje svoju nameru. Odluku lokalne samouprave nisu odobrili predstavnici Programa evropskog partnerstva sa opštinama (EU PROGRES), koji se sprovodi sa ciljem da se poboljšaju životni uslovi i klima za ulaganja u južnoj i jugozapadnoj Srbiji, a čiji su najveći donatori Evropska Unija i Vlada Švajcarske.“

U inicijalnom tekstu na Biznis&Finansije je pisalo:

„Grčki investitor koji je nedavno dobio podršku opštine Leskovac da zakupi kompletnu gradsku Zelenu zonu, kako bi na prostoru od 100 hektara uzgajao alge, moraće da modifikuje svoj plan. Predstavnici Programa evropskog partnerstva sa opštinama (EU PROGRES), koji se sprovodi sa ciljem da se poboljšaju životni uslovi i klima za ulaganja u južnoj i jugozapadnoj Srbiji, a čiji su najveći donatori Evropska Unija i Vlada Švajcarske, dali su sugestije za modifikaciju ovog ulaganja .“

Ti si Acko imao velikih problema sa razumevanjem problematike oko Aflatoksina. Nije ti bilo jasno ni samo ime ni jedinice koje su u upotrebi, a Boga mi ni stetnost. Nadam se da ovde nece biti vecih problema. Ovo je mnogo jednostavnije. Samo lagano citaj.

Ja cu ti evo pomoci. Sustinska razlika izmedju teksta na Jugmediji i teksta na Biznis&Finansije, ne postoji.

Sto bi narod rekao: „Nije sija nego vrat“.

U krajnjoj liniji, to znaci da ipak mozemo da zaboravimo na alge. 🙂

djura
13.04.2013. 01:22
Odgovor za  djura

I zaboravih da kazem.

Zakon o javnom informisanju tačno propisuje kada je neki medij obavezan da objavi neku reakciju ili demanti.

Mislim da ovo nije takav slucaj (siguran sam), ali Jugmedia verovatno ne zeli da bez potrebe zateze situaciju. Zato smo i imali zadovoljstvo da naucimo da je za izraz „nisu odobrili“, diplomatski sinonim „dali su sugestije za modifikaciju“. 🙂

Aleksandar
13.04.2013. 13:51
Odgovor za  djura

Samo da dodam, sto se tice aflatoksina, vidi se koliko si bio u pravu, evo niko ne kupuje mleko u Srbiji, sve puni rafovi, a vesti o stetnosti ne silaze sa medija. Prohujalo sa vihorom, kao i sve ostale stvari od tebe.

caka
13.04.2013. 16:25
Odgovor za  Aleksandar

U Srbiji svako čudo za tri dana pa tako i sa aflatoksinom, tako sa Vučićevim rečima da će da razmatra rad svojih ministara pa će bude smena. I ništa od toga. Tako da onaj ko iole ume da vlada može sto godina da vlada jer smo mi narod bez pamćenja.
A vi Aleksandre i Djuro pišite ako imate nešto pametnije i ovozemaljskije. U početku ste bili zanimljivi sada smarate. Stiče se utisak da ste se dogovorili da zamajavate narod.

djura
13.04.2013. 13:27
Odgovor za  djura

Postovana Milice

Ja sam verovali i ili ne, originalnu vest na sajtu B&F, procitao odmah nakon objavljivanja na Jugmedii. Citao sam je i juce. Iskreno receno, nisam primetio da je promenjena. Ukoliko je i doslo do promene u tekstu (a ja Vam verujem da jeste), ta promena je u svakom slucaju kozmeticko-stilske prirode.

Ja jos uvek ne primecujem sustinsku razliku u „Vasem“ prenesenom tekstu i ovom sadasnjem ispravljenom na B&F. Ovime, naravno ne demantujem ja Vas, vec sasvim odgovorno tvrdim da je moj zakljucak potpuno ispravan.

Ja sam u svom predhodnom postu, upravo uporedjivao tu ispravljenu verziju na B&F sa prvobitnom vescu na Jugmedii.
Razlike kao sto sam rekao, u sustini nema. Dakle, zaista je nedopustivo da B&F pribegava takvoj praksi po pitanju svojih tekstova. Medjutim i pored toga ja po pitanju zakljucka koji sam izveo, ne vidim da sam doveden u zabludu.

Ukoliko Vi mislite da ja ipak gresim u izvodjenju zakljucka, veoma rado cu usvojiti Vasu sugestiju po tom pitanju. 🙂

Aleksandar
13.04.2013. 13:30
Odgovor za  djura

Ti si bre sada socijalista, sta se javljas 🙂 .

djura
13.04.2013. 13:51
Odgovor za  Aleksandar

Acko, nije ovo pitanje politicke pripadnosti. Ovo je analfabetsko pitanje. To sto znas 30 slova i sto imas resavski talenat, ocigledno nije dokaz da znas i da citas.

Ja ti pomazem covece. U krajnjoj liniji, briga mene za alge koje ovde nikad biti nece. Ti si mi vazniji. 🙂

Aleksandar
13.04.2013. 16:32
Odgovor za  djura

Djurice, mislim da sam sve lepo rekao u prvom komentaru. U pravu si da bit ovog problema nije u algama. A uzgred uspeh tog projekta zavisi od mnogih faktora, nase je da damo sve od sebe da to uspe, mi nemamo taj luksuz da mozemo da odbacujemo investitore samo zato sto nekoliko ljudi zeli da napravi stetu gradonacelniku preko interneta.
Hvala na pomoci ali sta god ti napisao, EU PROGRES je bio jasan, nema crvenog svetla za zelene alge. Sve je zeleno 🙂 .

djura
13.04.2013. 17:23
Odgovor za  djura

Gradonacelnik je sam sebi dovoljan za nanosenje stete. Mada i ti pocinjes da zabrinjavas.

Znas sta mi je jos cudno? I ti i taj gradonacelnik, iz samo vama znanih razloga, pocinjete da vucete na Hrvastinu. On je na jednoj nacionalnoj TV pre nekog vremena, za inostranstvo iskoristio termin „inozemstvo“. Ti evo sada, za sustinu kazes „bit“. To kod vas naprednih vec postaje pojava. Nije da vas ne razumem dapace, samo mi nije jasno sta vam je? 🙂

Sto se tice toga da je tebi stav EU PROGRESA jasan i da to po tebi znaci „zeleno svetlo“, ja sam vise nego razocaran u tvoje logicke sposobnosti. Ako nastavis sa takvim zakljucivanjem, posumnjacu da si zavrsio skolu na istom ili slicnom mestu kao i bivsi sef tvoje stranke. Odnosno kod privatnika.

Pa naravno da je stav Progresa jasan. Algi na celoj povrsini Zelene zone nece biti. To u stvari znaci da ih uopste nece biti. Grk je hteo na mufte zaokruzenu celinu sa infrastrukturom. Nudi potpuno ne ispitanu tehnologiju koja bi ovde prvi put bila isprobana. Investitori se ocigledno ne slazu sa tim.

Takodje se verovatno nada da ce dobiti subvencije. Nije njega Cvetanovic sreo na karnevalima pa ga izlobirao da dodje bas u Leskovac. Sto bi pored rodne Grcke taj lik uopste dolazio ovde? Zato sto traze Kinu u komsiluku. Traze mesto gde ce isprobati to sto su smislili, a ako uzmu sve za dz. plus subvencije, zaista ne mogu da budu na gubitku.

Evo ja ti tvdim da od toga nema nista a ti i gradonacelnik i dalje nastavite da lazete narod. Kakve crne investicije od vas i vaseg rukovodjenja gradom. Ni rupe u glavnoj ulici niste u stanju da zakrpite. Hodas li ti svojim gradom? Vidis li na sta lici?

Ponasas se ko malo dete koje hvali svoju igracku. Aman covece! Sta ste uradili od kad ste na vlasti, osim sto ste pozaposljavali sve aktiviste i sto ste napregli budzet do tacke pucanja?

Aleksandar
13.04.2013. 23:05
Odgovor za  djura

Djurice, ja te molim da jos jednom procitas tekst ovde iznad i sve ce ti biti jasno.Evo malog dela „Želimo da vas obavestimo da je mandat EU PROGRESa da podrži napore lokalnih samouprava na jugu i jugozapadu Srbije u poboljšanju životnih uslova za građane. Konkretno u slučaju Zelene zone EU PROGRES podržava napore Grada Leskovca da privuče nove investitore. Ne možemo govoriti o odobravanju ili ne odobravanju, jer to nikako nije način na koji EU PROGRES saradjuje sa opštinama „. Kao sto vidis, toga nema u tekstu na sajtu koji je linkovan, i otuda tvoja zbunjenost. Jos te jednom molim, procitaj lepo ceo novinaraki tekst iznad. Nisam ja djurice reagovao na tekst pod naslovom „Manji prostor za alge u zelenoj zoni“ vec ljudi iz EU PROGRESA da se pogresno ne interpretiraju njihove reci. Da li su trebali, koliko ili zasto nisu ispravili tekst na bif.rs meni je totalno nebitno. To je bitno onima koji pisu komentare ne citajuci pazljivo tekst koji komentarisu.
Ja u tvoje logicke sposopnosti ne sumljam ali znam da se cesto bez potrebe pravis naivan. Mozes posle ovoga da napises jos jedno stotinak redova teksta ali ovde sve lepo pise.
Ko je trcao pred rudu vidi se u proslom clanku o zelenoj zoni, gde mojih komentara nije bilo.

Jasmina
13.04.2013. 00:08

Uz dužno poštovanje, ja ovde ništa ne razumem.

EU
13.04.2013. 13:54

Šta ne razmumete? Progres je na tekst sa malicioznim naslovom i tekstom objavio demanti gde kaže ne da neće dati pare nego će dati i više nego što treba. A to ćemo tek da vidimo

Jamsina
13.04.2013. 22:23

Aleksandar i Đura su me naterali da večeras izguglam zelenu zonu sa ili bez alge, i time mi potrošili 40 minuta, pa sam zaklučila sledeće: Grk je kod gradonačelnika u Leskovcu ispričao da će najpre na hektaru, pa uvećavati površine, sve do 100 hektara, kolika je i površina cele Zelene zone, gajiti alge.
Gradonačelnik sa sradnicima, kako piše na jednom mestu, nije reko ni dža ni bu, samo je uživao pred kamerama i zadovoljno čeđo brke. A Grk sve u šest, te da će uloži nekoliko desetine hilajda evra, te posao za 4.000 ljudi, bože sačuvaj, Jura, Falke i Džinsi – mala deca.Da, tako je, da vam ne stavljam linkove.
Pošto niko nije reagovao iz tkzv. lokalne samouprave, EU PROGRES jeste i otuda je verovatno nastao teks na portalu biznis i finansije.
Stranci su generalno osetljivi, a posebno kada budu pomenuti u negativnom kotekstu (moj prvi posao je bio jedan projekat sa danskom), i brže bolje su pokušali da ublaže istinu.
Činjenica je da su finansirali infrastrukturu ne da bi Zelena bila poljoprivredno zemljište, nego distrubutivni centar voća i povrća, što podrazumeva verovatno neko veći stambnei objekat, četiri lokacije su već ranije bezecirane, u vidu hladanjača, pogona za preradu i t.d. I gde je tu mesto za Grka od 100 hektara.
Pa naravno da su ovim opštinarima rekli – ej, gde ste zapucali – stanite.
Okreni obrni, Aleksandre, ti nisi u pravu i ne zanm zašto se ovde iščikivaš slavodobitno.
Biće da su i ovi tvoji u opštini znali da je sve to tako je, ali u nedostatku željenih investicija, glumili pred narodom što će im se obiti u nekoj predizbornoj ili postizbornoj, kao demoktratama sa onim avionima ili svemirskim brodovima beše.

Aleksandar
13.04.2013. 23:17
Odgovor za  Jamsina

Jasmina, izgubili ste za dzabe 40 minuta svog zivota a sve sto je trebalo da uradite je da procitate lepo reakciju EU PROGRESA na tekst pod naslovom “Manji prostor za alge na Zelenoj zoni”.
Okreni, obrni Jasmina nisu oni lokalnoj samoupravi rekli ej, gde ste se zapucali, stanite, vec daju podrsku za privlacenje novih investitora.
Svakako Jasmina da prica o algama nije gotova stvar ali postoji zainteresovanost obe strane a nece ni EU PROGRES kociti stvar ako sve bude bilo kako treba.
Moj predlog Vam je da vise ne gubite vreme, dovoljno to radi djura za sve vas iz DSa.

Jamsina
13.04.2013. 23:39
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre, nema 100 hektara za alge. Tačka. Jasno rekli – jednake uslove za sve, a koji su ti svi, ako nisu – drugi. Znači i drugi investitori pa vašem Grku nema 100 hektara. Dobiće neko parčence, a njemu ne treba parčence nego 100 hektara. jasno ko dan. Ma nemoj suze da liješ, Grci su nepouzdani investotori u Leskovcu.
U pravu si, večeras uzalud gubim vreme, jer ubeđivati se s tobom ili sa Djurem je zaista gubljenje vremena jer ste nedokazivi.
A što se tiče spočitavanja DS, za njih, kao i za tvoj SNS marim ko za lanjski sneg. Samo, vi ste sada vlast pa je logično biti na strani slabijeg. A vi ste brate toliko puni sebe da mi to ide na nerve.
I moja preporuka je da se batalite filozifiranja i da krpite rupe, rupe i rupe. Moj brat danas polomio nešto oko točka ili iznad točka na autu jer upao u neku rupu tu negde u centru. Pa psuje li psuje. A za vas glasao, uhvatila ga groznica, al mene nije mogo da vrbuje, pa mi sada dobro dođe da mu nabadam na nos.

Aleksandar
14.04.2013. 00:10
Odgovor za  Jamsina

Jasmina, ja Vas molim da mi pokazete gde sam u komentarima spominjao hektare. Samo sam na saljiv nacin u prvom komentaru rekao da je neko trcao pred rudu aludirajuci na komentare u proslom tekstu o Zelenoj zoni. Gde sam pogresio. Ocekujem u najmanju ruku izvinjenje za tvrdnju da nisam u pravu.
To sto Vi na nevest nacin pokusavate da se predstavite za nekog ko u stvari ne voli ni DS ni SNS je meni smesno. Jasno je da radite za racun DSa. Vise sam puta pitao, ko je alternativa onda SNSu, koja je ta politicka partija koja bi bila po volji Jasmine. Niste mi odgovorili.

Jamsina
14.04.2013. 09:49
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre ovo je poslednji put da se s vama prepirem jer zaista nemam kad, a konkretno na ovaj odgovor pristala sam na nagovor drugarice koju je jutros iznervirala vaša reakcija.
Prvo, nemam razloga da se krijem. Nisam plašljiva osoba. Nemam političku opciju, ne bar šest godina i svi moji prijatelji znaju.
Ne znam kada si me pitao – ko ako ne SNS jer nekada po nedelju dana ne otvorim ovaj portal, ne stignem.
Odgovor – ne znam. Možda neka nova lica, ona uspavana. 20 godina i više gledamo jedne iste i gore i ovde u ovoj našoj bedi: Žika, Gojko, Mesko, Aca, Slaviša, Goca i Bojta, koga izgleda duže nećemo gledati. Zar ti misliš da nemamo boljih, zar zaista misliš?
Nikada nisam napisala da SNS u celini ne valja. naprotiv, ima veoma pametnih, mudrih, obrazovanih, ali mislim da su takvi na marginama. Bilo je tu velikih patriota, ućutkani su…
ALGE – ajde da ih malo ostavimo da pozelene na Zelenoj zoni. Pričamo o nečemu što ne postoji, malo smo preterali, a iskreno, ako je sve otišlo u nedođiju, briga me i za z.z.
No, ipak, samo jedna sitnica: stranci ne bi dali ni jedan jedini dinar za okretnicu pored z.z. da su znali za opciju gajenja algi.
DS mi je otpustila dvoje iz familije i po toj logici treba da ih mrzim, DS mi je ubila iluzije o demokratiji i poštenju i po toj logici treba da ih mrzim. Pitam vas, koji je onda moj interes da ih branim?
DA li vi Aleksandre primenjujete maksimu – ako nisi sa nama, onda si protiv nas?
Da li je biti protiv vas tražiti asfaltiranje rupa, da li je Aleksandre?
Ovi pre vas su bili loši i to je apsolvirana tema. Da li ćemo se njima baviti naredne četiri godine a lomiti naše noge i automobile po ulicama. Aleksandre, u 21. veku tražimo samo rupe da se zakrpe, aman!
Vi Aleksandre kao predstavnik vlasti na ovom portalu, koliko umem da zaključim naravno, ako želite da budete realni, trebalo bi barem da nam objasnite zašto mogu naše komšije da zakrpe rupe još u martu a mi ne možemo ni u drugoj polovini aprila.
Pre neki dana sam se vozila sa drugaricom iz Aleksinca leskovačkim ulicama. Žena se krstila i levom i desnom. Pa jesmo beda, pa jeste malo para u budžetu, pa jesu oni prethodni potrošili, ali za rupe ima, to je mala svota.

Ah, ni seminarski radovi mi nisu bili ove dužine.

Aleksandar
14.04.2013. 11:15
Odgovor za  Aleksandar

Jasmina, ja sam Vam o tome i pricao, vidite kako znate da ste pogresili u vezi algi, vidi se ko je pozurio. Moj prvi komentar se i odnosio na brzoplete komentare o necemu sto tek treba da se realizuje a neko je hteo brze bolje da poentira. I Vi sami ste izgubili vreme bez potrebe jer, kao sto ste i sami rekli, pustimo alge da pozelene. Ovo cu shvatiti kao nesto poput izvinjenja na domisljat nacin.
Ako nisi sa nama onda si protiv nas, to nije moja maksima, da vas vratim na pricu o algama, o tome se ovde diskutovalo, rekli ste bez potrebe. Zaista nemam nista protiv vas, ali ste hteli da pomognete djuri, koji se nije potrudio ni sam tekst iznad komentara da procita, i da nesto sto jos nije ni pocelo da raste, sasecete.
Da se pojavi neko novi, samo napred ali posto nema ni naznaka tih novih, najbolja opcija za Leskovac je tim gradonacelnika Gorana Cvetanovica. Nadam se da se ovde mozemo sloziti.
Ja ovde Jasmina nisam predstavnik vlasti, vec samo gradjanin koji zna u kakvom je stanju zatecen grad posle vladavine DSa, sami ste rekli katastrofalne i koji daje punu podrzku naporima lokalne samouprave da to stanje i ispravi.
Da li ja Jasmina, imam pravo, znajuci kroz sta smo sve prosli, da pruzim sansu ljudima koji zele da isprave nesto sto je neko urusavao cetiri godine? Zbog vasih iskustava, verujem da zasluzuju sansu i od vas.
Sto se tice samih rupa, napisao sam odgovor korisniku beli listic, samo malo strpljenja, nazalost Leskovac je u rupama odavno a ja verujem da ce se to stanje popraviti posle tendera.

Beli Listic
14.04.2013. 00:34
Odgovor za  Jamsina

Bravo Jasmina.
A mene bas briga i za SNS, i za DS i za sve ostale demagoge i lopine u leskovcu i Srbiji.
I jos jedan poziv za SNS-ovce u Leskovcu: Zakrpite jednu rupu u gradu i slikajte je!!!

Aleksandar
14.04.2013. 09:53
Odgovor za  Beli Listic

Beli listic, ne krpe rupe ljudi koji podrzavaju SNS. To da firme iz partije dobijaju poslove na namestenim tenderima je bilo u vreme DS. Sada ce rupe da krpi firma koja bude pobedila na postenom tenderu.
I ne samo to da ce morati posteno da pobedi na tenderu, nego ce morati i da ispunjava obaveze koje joj ugovor nalaze. U protivnom ako bude bilo potrebno, zavrsice na sudu.
Vi se pravite naivni kao da ste do sada ziveli u Diznilendu a dobro znate da je grad bio u rupama i tokom leta za vreme vladavine DSa. Ako izuzmemo ono sto je asfaltirano u predizzbornoj kampanji, sto nema veze sa odrzavanjem puteva, bilo je sve rupa do rupa.
Da ne bi dosli u takvu situaciju ponovo, moramo pokazati malo strpljenja. Previse je toga uruseno da bi preko noci moglo sve da zasija u punom svetlu.
Lako je reci, mene ne zanima ni DS ni SNS, ali se mora znati polazna tacka sa koje je neko krenuo da radi. Evo i tebi jedno pitanje kao Jasmini, koja tada zanemi, ko bi to u ovoj situaciji i sa ovim dugovima, od politicara koji su trenutno u Leskovcu, bio bolji od sadasnjeg gradonacelnika?

Beli Listic
14.04.2013. 12:01

Aleksandre,
ne da nisam zanemeo nego imam lagan odgovor za vas partijske poslusnike:
svaki obrazovani i posteni covek sa dugovima grada, ili bez njih bio bi bolji …………………..
PS: zakrpite jednu rupu pa je slikajte. 😉

Aleksandar
14.04.2013. 12:36
Odgovor za  Beli Listic

Beli listic, zanemeli ste jer kada treba da odgovorite na prosto pitanje vi filozofirate. Da ponovim, ko bi od politicara koji su trenutno u Leskovcu bio bolji od sadasnjeg gradonacelnika? Pustite vi filozofske odgovore, svaki obrazovani i posten covek, gradonacelnik je i obrazovan i posten, imena politicara kolega? Morate malo da date tezine odgovoru. 🙂
Kao sto sam rekao, ne krpim ja rupe, to ce da radi firma koja pobedi na postenom tenderu. Kada se ceo proces oko izbora firme koja ce raditi na odrzavanju puteva zavrsi, ukoliko i dalje budete zeleli, rado cu vam slikati kako izgleda zakrpljena rupa. Verujem da to trazite posto za vreme vladavine DSa niste videli niti jednu zakrpljenu rupu.

Beli Listic
14.04.2013. 20:50
Odgovor za  Aleksandar

Ok, nemam nameru da se raspravljam sa politicki zavedenim ljudima, bilo da su u SNS-u,DS-u…ili bilo kojoj partiji.
Ako ce ti biti lakse:za vreme DS-a Leskovac je bio rupcaga, a sada je velegrad kada je na vlast dosao SNS.
Ne, ne salim se, stvarno je tako.

Aleksandar
14.04.2013. 22:15
Odgovor za  Beli Listic

Taman posla da se raspravljate sa politicki zavedenim ljudima, zasto bi to radili. Ovo je bila tema o tome da je EU PROGRES demantovao odredjene stvari.
Ja sam prvi ostavio komentar, obracajuci se pristalicama DSa koji su brzopleto komentarisali u prethodnoj temi o Zelenoj zoni.
Gle cuda, na moj komentar javilo se troje ljudi koji se kunu da ne podrzavaju DS a iziritirano je mojim komentarem. 🙂
Uz to, pri nedostatku arguemntacije na ovu temu, spamuje se rupama. Ne vi ocigledno niste politicki zavedeni, ziva istina.

ispravan listic
14.04.2013. 12:26

Rupe ce se zakrpe kad vrate pokradene pare iz budjeta ostala je pustos. Ko da je namerno, po onoj posle nas potop. Pa ko je lud da ne krpi i ne asfaltira. Nego supljo dno. Asfalitarli sela, pa pola u asfalt pola u djepovi.