Košarkaškom klubu „Zdravlje“ zaključali kancelariju

LESKOVAC – Redovna konferencija Košarkaškog kluba „Zdravlje“ danas je, na opšte iznenađenje novinara, održana u predsoblju sedišta ovog kluba.

Prostorija kluba, u kojoj se održavaju pres konferencije bila je zaključana! Direktor kluba Igor Stojanović i trener Saša Jović su očigledno i sami bili zatečeni ovakvom situacijom i nisu bili previše raspoloženi da o tome govore.

„Najava Kluba za formiranje mlađih kategorija očigledno je izazvala revolt kod pojedinih košarkaških radnika koji su samoinicijativno odlučili da nam uskrate prostoriju koju koristimo po dogovoru sa fabrikom „Zdravlje“ koja nam ih je i ustupila na korišćenje. Što se nas tiče mi ćemo poštovati svaku odluku koju fabrika „Zdravlje“ donese. Predstavnik škole košarke „Aktavis akadimije“ nam je jednostrano uskratio korišćenje velike prostorije, problem ćemo rešiti na naše zadovoljstvo ili nezadovoljstvo ali ovakva reakcija je neprimerena“, rekao je Igor Stojanović, direktor KK „Zdravlje“.

KK Zdravlje_feb.2015 006

Šef stručnog štaba Saša Jović je dodao – Očigledno nekima ne odgovaraju rezultati koje ekipa „Zdravlja“ ostvaruje, da se klub stabilizuje i ostane u Drugoj ligi kao što smo na početku sezone obećali našim navijačima. U poslednjih osam kola ostvarili smo sedam pobeda, klub je i igrački i u svakom drugom pogledu u usponu, kazao je Jović i dodao da ovakvo ponašanje pojedinaca nije fer prema klubu koji na najbolji način reprezentuje svoj grad.

Košarkaši leskovačkog „Zdravlja“ u subotu od 18 sati, u 16. kolu Druge muške košarkaške lige Srbije, dočekuju ekipu „Proletera“ iz Zrenjanina.

„Očekujemo pune tribine Sportskog centra „Dubočica“, naše partije zaslužuju pažnju jer iz nedelje u nedelju napredujemo i u subotu očekujemo pobedu, rekao je Igor Stojanović, direktor KK „Zdravlje“. „Proleter“ dolazi sa Atanackovićem, Subotićem i Davidovacem ali suočiće se sa ekipom „Zdravlja“ koja je u usponu. – Dolazi nam veoma dobra ekipa iz Zrenjanina ali ako odigramo odbranu kao u prethodnim utakmicamama protiv „Slobode“ i „Zemuna“ nadam se da ćemo, uz podršku publike, iz ovog duela izaći kao pobednici“ rekao je mladi Đorđe Dimitrijević.

(Kraj)bdi

 

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

52 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
SAZ
06.02.2015. 18:32

Zašto ne „imentujete“ lice odgovorno za zaključavanje prostorija. Nije on ostao dužan samo njima već i mnogim drugim organizacijama i medijima.

Jovan
08.02.2015. 00:57
Odgovor za  SAZ

Ko je predsedni ovog novog kluba Borac-Zdravlje? Pojavljuje se samo direktor koji prica neke bajke i trosi drzavne pare.

Zdravlje 09
08.02.2015. 01:15
Odgovor za  Jovan

Sta pisete vise. Pa zasto ne pitate ljude iz Zdralja 09 i skole kosarke Aktavis Akademije zasto nisu otvorili ove prostorije?
Znamo da se neko kiti tudjim uspesima i da mnogo voli da se slika Beli i ovi iz Borac-Zdravlje sa peharima koje su osvojili oni iz pravog kosarkaskog kluba Zdravlje. Neznam da li je neko iz ovog kluba Borac Zdravlje osvojio jedan pehar od tih u prostoriji. Oni treba da se skroz isele iz tih prostorija i da nadju svoje prostorije a ne da pisu i zamaraju ovaj narod njihovim glupostima. Zato sto se ne bave sportom veceras su pukli 20 razlike na utakmici sa Proleterom. Sramota.

Mile Kitić
09.02.2015. 18:51
Odgovor za  Jovan

Nema predsednika! Oterao ga direktor Beli

Mile Kitić
06.02.2015. 18:39

KK Zdravlje? Valjda KK Borac! Koliko znam, KK Borac (odnosno Beli i Crni) su prosto naterali rukovodstvo ondašnjeg KK Zdravlja da se spoje, usput smenili sve te ljude u Zdravlju, ko im nije odgovarao i napravili nekakvog novog košarkaškog Frankensteina. Kako je uopšte moguće da KK Borac promeni samo tako, preko noći, ime u KK Zdravlje (a da pri tome sa fabrikom Actavis nema ama baš ništa), zauzme prostorije kluba koji se raspao, uzme pečat, opremu, bukvalno sve, a da pri tome kvalitetne košarkaške radnike, ljude sa zavidnim rezultatima u ovom sportu prosto izgura iz svega (da ne nabrajam ko su ti ljudi, poznato je to mnogima)? I onda, direktor Beli i trener Crni nisu raspoloženi da o tome govore! Zašto? Šta je pozadina ovoga? Gde je „druga strana“ medalje?

Saban Saulic
06.02.2015. 20:24
Odgovor za  Mile Kitić

Kolega, sve mogu da se slozim sa tobom sto si rekao, samo mi jedno nije jasno, vec smo prosli kroz jednu raspravu, i jedino sto smo se slozili je da se sve namesta. E sad, zbog cega bi jednu dusu od coveka, poput tebe, bilo briga za desavanja u necemu gde ima necasnih radnji?
Nemoj sad pravis selekciju, ovi su necasniji. Pusti to, propagiraj si ti moral po narod i uzivaj.

Mile Kitić
07.02.2015. 09:02
Odgovor za  Saban Saulic

Izvuci ti sam zaključak, samo ću ti reći da si na svoj komentar „popasao“ 4 minusa! A ja ti ni jedan nisam dao (niti ću)!

Saban Saulic
07.02.2015. 15:20
Odgovor za  Mile Kitić

Haha, pa ti se palis na minuse, slusaj da ti kazem, ljudi odavde znaju ko stoji iza mog nadimka, znaju ko pise ovo, i to radim duzi niz godina. Jedna politicka opcija, koja se gasi, koristi i Voter da bi napravila sto vise pluseva u svoju korist. Ima i desetak programa, koji sam u kucnoj radinosti mozes da koristis, jednom sam mom prijatelju odavde i demosntrirao kako rade. Ali, to je gubljenje vremena. Uzivsj u svojim plusevima svakako, ali te molim da ih ne nameces kao argument.
A kao i komentaru iznad, samo te jedno pitam, kako ce to, odjednom, uopsteno profesionalni sport, da postane pojam za postenje i moral, onog trenutka kada Beli izadje iz Zdravlja??? Ne mozes druze tom pricom da rusis Belija. Smesno je.
Mene je najiskrenije mnogo briga za njega, ali niko ne moze da ospori da u ovom trenutku klub ima dobru hemiju i da publika dolazi da gleda njihove meceve. Igraci koji tu igraju su nasi, lokalni. Lepa prica, koja moze da se nadogradi.

Navjac
08.02.2015. 01:30
Odgovor za  Mile Kitić

Bravo Mile, rekao si pravu istinu. Mnogi beze od te istine i lazu ovaj narod.
Jug medija forsira ovo Zdravlje i samo njega forsira, jer zato sto ima najveci budzet od svih klubova u gradu. Pa postoje i drugi klubovi u gradu.

Saban Saulic
08.02.2015. 19:41
Odgovor za  Navjac

Nemoj, molim te, on je zadovoljan i sa plusevima, ako vidi da ima i navijace, nece ni da prica posle samnom. 🙂

Kure
06.02.2015. 19:07

Hahaha, Djerma vas namavao.

mestanin
06.02.2015. 21:06

nije li ih zauzeo Cena?

Aleksandar
06.02.2015. 21:54
Odgovor za  mestanin

:-), nisam se skoro ovoliko smejao. 🙂

1312
06.02.2015. 23:15

Pa sportske veličine ugasiše FK Dubočicu da bi za Zdravlje bilo više novca dovoljno je da se pogleda ko sedi u publici kad igra Zdravlje.Pa oni dolaze po partiskom nalogu na utakmice, a ne zato što vole košarku meni sve ovo postaje smešno, a i tužno jer kad vidim ko odlučuje koliko para kom sportskom društvu ide i ko sedi po istim klubovima bliskim režimu ne mogu, a da ne budem ogorčen zašto smo dozvolili da klub koji je postojao od 1923 godine bude ugašen zarad nečijeg hira.Košarkašima Zdravlja želim sve najbolje, ali sa ovom upravom od publike će imati samo SNS botove pravi navijači odavno već ne idu na utakmice Zdravlja.

deckonja
06.02.2015. 23:33

Dobro je što su vam za sad samo klojučeve od svlačionica uzeli.
Mislim da sledeća vlast iam da stavi katanac na halu, pa da se nikad više ne takmičite.
O kom bre vi poštenju pričate, obrukali ste prošle sezone sportski Leskovac za sva vremena.Ta mrlja se ne skida, ne pere se.
Terali su cirkus 3 meseca razni portali, smejali nam se, naslovi, NBA u Leskovcu, Koševi za Ginisa, Zdravlje 007 pobeđuje 56 razlika,Zdravlje dobija 49 razlika, Leskovački Bulsi kolo vode, e takve smo naslove imali.
I kome ti da se žališ?
Nadam se da ću bar jednom da vidim Meska dok je gradonačelnik, i mora istina čoveku da se kaže, i garant vam otkazuje ove milione što dobijate sada iz budžeta.
Milica kao novinarka je prećutala sramnu odnosno tamnu stranu ulaska u prvu ligu, al zato vam sad daje toliki prostor, da to nije normalno, nego se nadam da će se promeni lokalna vlast, pa da stavimo katanac, i da si idemo na stadion.

Aleksandar
07.02.2015. 14:49
Odgovor za  deckonja

Ma koja bre tamna strana, i sa tobom sam pricao kao sa MIletom, i ti se slazes da svi namestaju ali ti smeta sto su ovi namestili sa vecom razlikom od drugih??? Shvatas li ti sta hoces da branis, znaci u redu bi bilo da je namestano u okviru pobeda sa dvadesetak razlike jer to moze da se proguta ali sto su namestali sa vise kada drugi to ne rade, nije to moralno. Ko ce im se to smeje, posteni klubovi. Koji???To su gluposti.

deckonja
09.02.2015. 13:33
Odgovor za  Aleksandar

Tamna strana je nameštanje utakmica od prošle sezone.
Da su jednu namestili, prošo bi preko toga ali oni su bili uporni i namestili sve utakmice na proleću.
I oni i Nišlije su trebali biti izbačeni a funkcioneri doživotno udaljeni iz sporta i da za primer odleže robiju.
Inače staviće se katanac na ovaj klub, čim se promeni lokalna vlast.
Ugasili ste klub koji postoji od 1923 godine, da bi finansirali nameštanje, to je bruka i sramota ali nećete doživotno vladati, tako da bilo koja sledeća vlast ima podšku da ugasi ovaj klub i pokrene krivični postupak protiv odgovornih lica, koja su nanela najveću ljagu leskovačkom sportu.
Vi slobodno gledajte ovo sadašnje Zdravlje, po partijskom nalogu punite deo tribina, samo se ne pitate, gde su vam na primer Blue Boys-i, oni su bili kada je ono Zdravlje igralo poslednju ligu, sada ih i nema da bodre ovo Zdravlje u prvoj ligi, postavlje se pitanje, zašto je to tako?
Pa jednostavno su momci pošteni i ne žele da bodre neki klub, koji nema nikakve veze sa njihovim voljenim klubom.

Aleksandar
09.02.2015. 13:51
Odgovor za  deckonja

U redu je da se namseti jedna utakmica??? To bi bilo u redu, a ovako nije.
A sto se tice kluba iz 1923 i sam znas da je on ugasen odavno, i da je sada ugasen jedan potpuno drugi.
Aj sto indirektno optuzujes sve koji dolaze da gledaju Zdravlje da nisu posteni, pozivas se na postenje, tamo gde se sve namesta i smeta ti sto nisu manje utakmica namestili i pozivas se na istoriju necega sto je ugaseno pre dogadjaja koji opisujes.
Ima li jos nesto. 🙂

deckonja
10.02.2015. 09:27
Odgovor za  Aleksandar

Dubočica jeste napravila fuziju, imala je dugove iz ranijeg perioda i odrađena je fuzija da bi se krenulo iz početka.
Zbog nekoliko miliona dinara ste ugasili klub.
Zašto?
Da bi imalo više novca za ove poštenjačinae.Što se tiče publike i Dubočice ne pišem samo ja, već još neki ljudi gore.
Pa da su namestili jednu utakmicu, niko im ne bi reč reko, oni su namestili ceo prolećni deo, to je providno bilo, cela Srbija se smejala, vi ste ih nagradili sa ogromnim budzetom.
Radnički Kragujevac,Sartit,Crvena Zvezda u košarci, Lemind i Veternica u Leskovcu i stotine klubova su odradile fuziju, da bi se rešili dugova iz prošlosti, to je omogućila država da nekako zaštiti te klubove, da se ne ugase, pošto je dug prema poveriocima bio ogroman.Po meni to nije sporno, i bolje to nego gašenje.
A vaša je sramota da se ugasi klub zbog duga od nekoliko miliona i većina duga je nastalo, od kad ste vi na vlasti.Nemoguće je da je nastao pre toga, pošto se fuzijom krenulo od 0(da ne pokušaš da osporiš taj dug).

Aleksandar
10.02.2015. 12:08
Odgovor za  Aleksandar

Pa nije tacno, Dubacica je postala klub iz Vlasotinca, to nije ni bila fuzija, samo je ime promenjeno. Dubacoca je ugasena, ugasena, razumes li ti to. Fuzija je kada dva kluba spoje u jedan, i onda udruzuju kapital ali i dugove.
A taj novi klub o kome pricas da je sada ugasen, pokusano je da se spasi, bilo je i nekoliko uplata i dobre volje,ali je menicama blokiran racun i bilo je besmisleno dalje ulaganje. Dug je veci od nekoliko miliona a zasto, pitaj Sasu Pesica a ne ovu vlast.
A sto se tice namestanja da zavrsimo, koristim tvoje reci da svi namestaju, i u takvoj situaciji prozivas nekoga sto namesta?????????? Stvarno ne zasluzujes da neko uopste razgovara sa tobom.

navijac
07.02.2015. 00:41

Djerma je odgovorno lice.. Covek koji je direktno odgovaran za unistavanje starog Zdravlja! Koji su ti ljudi Mile Kitic koji su najureni iz kluba osim predsednika Mateta kojem je mala bila doktorska plata i koji je samo bio tu iz koristi… Arsa je jos uvek tu, Dzevrlija isto 🙂 da Kk borac je promenio svoje ime zato sto opstina nije imala da vrati oko 150 000 eura duga koji je Djerma napravio…

Mile Kitić
07.02.2015. 14:28
Odgovor za  navijac

Đerma odgovoran za uništavanje Zdravlja? Hahahaha… Stvarno si me nasmejao! Da, uništio Zravlje, pa napravio Actavis Academy, jedna od najuspešenijih u Srbiji. Arsa je tu, tačno. Ali nakon što su ga sadašnji direktori, menadžeri oterali, pa ga onda vratili. Gde se Dževrlija vratio? On je trener u Zdravlju? Nešto ga ne staviše na onu sliku KK Zdravlja, a čak i Ljilju turiše. Kako te nije sramota da tako govoriš o dr Matiću? Pa taj je čovek preuzeo Zdravlje kad je bilo pred raspadom! Borio se da uopšte košarka opstane u ovom gradu, a ti govoriš o njegovoj plati! Ovi li sada rade za DŽ, a? E sve, ali džaba nikako! Lepo sam pitao na ovom portalu g-dina Belog kolika su primanja igrača, odnosno trenera. Naravno, od odgovora nikad ni traga ni glasa! Zna se i zašto!
Zar je moguće da ovaj grad nema bolje košarkaške stručnjake od B. & C.? Šta je to osvojio Crni i sa kojim klubom? Pa ništa, naravno! Osim toga, do juče je pljuvao Belog u San Marcu na sav glas, onda kada ga je oterao iz ovog KK Borca (čitaj Zdravlja). A onda zakopaše ratne sekire sve u cilju spasa košarke na jugu Srbije (sa dobrim finansijskim obezbeđenjem u vlastitom džepu). Gde je ta famozna saradnja sa svim klubovima u regionu o kojoj je Beli govorio kad se integrisaše Borac i Zdravlje? Nema je, naravno, jer B. & C. su oduvek bili solo igrači!

Kosarkas 86
09.02.2015. 08:43
Odgovor za  navijac

Verovatno su ti pogresno preneli dok si bio u Ameriji, naijacu.
Da ti objasnimo Zicko je bio 2000-2006, Djerma 2006,07. Dragan dolazi iz fudbala i on je direktor 2007,08. Postavlja Blekija i Crnija za trenera i ispadaju iz ligu. Do tada je fabrika davala budzet i to dobre pare. Dragan je tada imao platu 100 hiljada dinara. Rekao je da ce da donese pare zato je i postavljen za direktora. On odlazi jer nista nije doneo vec je potrosio vise nego sto treba i sto je imao. posle dolazi Bizon 2008,09 i pokusava nesto ali nema ni dinar od nikoga. Nema budzet a ima dobru ekipu, postavlja Crnija za prvog trenera i ponovo se ispada iz lige. Nije bilo para niko nije hteo da pomogne i napravili su velika dugovanja. Tada dolazi Matic i pokusava nesto sa Dzavrlijom da odrzi to Zdrvlje ali ne uspeva. Oni prave Zdravlje 09 i pocinju od druge Srpske lige. tada i Crni ponovo aktivira Borac i on krece od druge srpske lige. Vraca se Amerikanac Gorcilo donosi pare, uzima igrace od Zdravlja 09, kupuje utakmice i evo usao sam u prvu B ligu. Dobio 5 hiljade evra mesecno od grada i sada je glavni u Kosarku. Moze mu se. Igracima je ostao duzan, sada ce da ga tuze, trosi pare a niko ga ne kontrolise.

Mile Kitić
09.02.2015. 19:02
Odgovor za  Kosarkas 86

Kosarkas 86, sad sam tek video tvoj komentar. Drago mi je da je makar neko naveo tačno po godinama šta se događalo i ko se vrtio oko košarkaških dešavanja u Leskovcu. Sve je tako, samo se ne sećam da je Gorčilo baš donosio neke velike pare sa „one strane bare“. Mislim da se sva sila para ipak prelika iz opštinske kase u njegove ruke. A sve zahvaljujući odličnim odnosima sa gradonačelnikom! Tako je bilo i sa „onim Borcem“, a i sa „ovim Borcem“. Samo si zaboravio da kažeš kako „onaj Borac“ nije ušao u 1. srpsku ligu po osnovu rezultata, nego po osnovu odustajanja (koliko se sećam) od daljeg takmičenja te sezone KK Bujanovac.

deckonja
10.02.2015. 13:23
Odgovor za  navijac

Pa gde sam ja napisao da nije izvršena fuzija sa OFK VLaotince?
Jeste, isto je tako urađeno sa Zvezdom u košarci, Radničkim iz Kragujevca u fudbalu,Lemindom,Veternicom,Smederevom,Banatom i sa još stotinu klubova.
Pokaži menicu, što niste pokazali?
I evo to je to, kažeš dug je od nekoliko miliona, pa to je sitan novac, vi gasite klub zbog nekoliko miliona dinara, a taj dug je zbog postavljenih stolica na gradskom stadiona, znači infrastruktura, nije napravljen zbog nekih velikih ugovoray prema igračima, već zbog sređivanja gradskog stadiona.
Pa ovaj klub što sad finansirate isto nije Zdravlje, a to vam ne smeta, nego vam smeta klub star 90 godina, koji gasite, kako si sam priznao zbog nekoliko miliona dinara.
Ko ga ugasio?
Onaj Aca Petković,Mesko, vi iz SNS-a, ko?Recite nam javno.
Ja znam da je klub FK Dubočiva ugašen zbog političkog revanšizma, žuti su ugasili KK Zdravlje, zbog ogromnih Djerminih dugova, vi ste ugasili FK Dubočicu zbog minimalnih dugova od nekoliko miliona eura, vi dajete 7 miliona dinara košarkašima za kupovinu utakmica, a ugasili ste klub za 3,4 miliona dinara.
Druga stvar, kad vam je Joca Orion trebao za kampanju, trčali ste u SC Orion, beše i onaj vaš šef odb. grupe Babić, obećaste finansiranje tog kluba, sad taj klub dobija 1,8 miliona dinara godišnje, taman da plate 3,4 puta sudije u toku sezone.Taj isti čovek vam je izneo predlog o izgradnji modernog stadiona u gradu, da najzad postanemo grad a ne palanka, to bi fi9nansirala E.U, UEFA,FSS i grad Leskovac sa minimilnim sredstvima.A grad bi dobio, jedan hotel na dobroj lokaciji, desetine lokala, upošljenici SRC Dubočice bi radili na tom stadionu i ne bi imalo potrebe za racionalizacijom, velike svetske kompanije bi drugačije gledale na ovaj grad, zna se da je fudbal brend broj jedan u svetu, dok se palanačka košarka igra u malim gradićikma na zapadu kao i rukomet i milion puta manji novac se obrće.
Kada je Aca Pampur predložio to na skupštini grada, Mesko je reko da on gradi terene za mali fudbal, znači veze nema čovek o kakvom se projektu radi, koliko znači za grad, šta grad sve dobija a ulaže minimalno.
To su uradili Čačak,Niš,Užice,opština Voždovac,opština Čukarica,Milanovac ali onis u imali pametne gradonačelnike i iskoristili pomoć UEFA,E.U,FSS i imaju moderne stadione danas i superligaše i za koju godinu velike profite od tog projekta….

Aleksandar
10.02.2015. 14:09
Odgovor za  deckonja

Cek bre brate, nemoj da razvodnjavas temu. Da razjasnimo, napisi mi u „dva reda“ odgovor, molim te. Da li znas da je stara Dubocica ugasena? Znaci taj klub ne postoji vise, nije napravljena fuzija sa njim. Da li ti je to jasno??? Uzet je klub iz Vlasotinca i njemu je dato ima Dubocica. I taj klub iz Vlasotinca je preseljen na gradski stadion(stadion nije bio vlasnistvo kluba).
To sto ti hoces da uporedis sa recimo Zvezdom u kosarci je neuporedivo, jer je Zvezda sa FMP-om, udruzila i kapital i dugove, i oni placaju ono sto je Zvezda duzna. Ona nije ugasena. Te dve stvari su, i formalno, i pravno potpuno razlicite, FK Dubocica i KK Zvezda.
Jos jednom te molim, da ovo ne ravodnjavas, vec u kratkim crtama napise sta sam slagao.
Moj jedini cilj je da komentarima pobijem tvoja dva argumenta, gasenje stare Dubocice, sto sam i uradio, i drugi tvoj argument, da je Zdravlje namestalo, koji si sam zakopao tvrdnjom da svi namestaju.
Znaci pisi ti i kritikuj sve sto hoces, na svakom clanku po deset velikih komentara, ali ispostuj me ovde, mislim da sam kroz razgovore sa tobom bar toliko zasluzio.

deckonja
10.02.2015. 15:54
Odgovor za  Aleksandar

Grešiš.Ne razumeš se u ove stvari.Ne vraća FMP dugove Zvezdi,ona je zamrznuta odnosno ugašena.Matični broj sadašnje Crvene Zvezde Beograd je isti kao i FMP, matični broj one Dubočice je isti kao ofk Vlasotince, urađena je ista stvar, i ne samo tu nego u svim klubovima.
Jesu namestili celo prvenstvo i oni i Nišlije i kad tad će neko na robiju zbog tih stvari a najveća sramota je što je to odradio taj amerikanac i to od para poreskih obveznika, sramota

deckonja
10.02.2015. 16:11
Odgovor za  deckonja

Ako treba postaviću matične brojeve stare Dubočice, koji je različit od matičnog broja Dubočice 1923(ona ima isti matični broj ko ofk Vladotince) i postaviću matični broj stare Crvene Zvezde koji je različiti od sadašnje Crvene Zvezde Beograd a isti je kao matični broj FMP i adresa i brojevi telefona su isti.Imaš sve na netu.Isto je i po pitanju Smedereva,Radničkog iz Kragujevca,Slobode iz Užica i drugih klubova, ovo je moguće samo u Srbiji i Italiji, jednostavno to su radili klubovi koji su imali velike dugove prema državi i JP.Da bi izbegli plaćanje tih dugova, oni su pravili fuzije sa drugim klubovima, stari klubovi su otišli u stečaj a poverioci nikako ne mogu da naplate potraživanja, veoma prosto.

Aleksandar
10.02.2015. 20:49
Odgovor za  deckonja

To su potpuno razlicite stvari, Dubocica je ugasena, i nema fuzije. Normalno je da ce koristiti ziro racun Vlasotinca, jer drugi nije ni postojao.
Zvezda je sa FMP napravila fuziju, koja jos uvek nije zavrsena, spajanje dva kluba. A jedini razlog zbog cega koristi deo administrativne infrastrukture FMP, i taj tvoj argument, ziro racun, je pravne prirode. A objasnicu ti eksluzivno, narodnim recima i zasto, posto vidim da je to mnogim ljudima problem. Zvezda je sa sobom u fuziju unela i dugove. Velika je laz da su Zvezdi oprosteni dugovi, Zvezdi je pristankom na UPPR oprosten deo poreza, prijatelji kluba su oprostili deo, a preko 10 miliona evra dugova je ostalo. Sa poveriocima, odnosno licima kojima Zvezda duguje novac, napravljen je dogovor o iznosima i dinamikom placanja u narednih pet godina. Naravno da je mogao i da se koristi administrativni deo Zvezde za sve to, ali u tom slucaju strana koja je unela, hteo to neko da prizna ili ne, svez kapital, odnosno FMP(Covic), ne bi bio pravno zasticen. On sam, to nikada nece javno da kaze, jer bi ispalo da nema poverenja u projekat koji je njegovo delo. Ukoliko bi administrativni deo bio u potpunosti Zvezdin, a Covic bude smenjen sa mesta predsednika, a moze da se desi, on ne bi imao nista. To mu je bio garant da ce u narednom periodu, od pet godna, biti iskljucivi gazda. Ima i onih koji zbog toga kazu da je Zvezda losije prosla, ali nije tako. Nakon pet godina, ukoliko sve bude bilo kako treba, a za sada je sve u redu, fuzija postaje konacna i tada ni za Covica vise nema nazad, tj. ima, ali nazad u FMP koji funkcionise. Nakon pet godina klub ce koristiti ceo administrativni deo KK Crvena Zvezda.
Jos jednom da se vratim na slucaj FK Dubocice, za koji tvrdis da je isto kao i ovo sto sam objasnio. FK iz Vlasotinca je preimenovan u FK Dubocica 1923 i preseljen je na gradski stadion grada Leskovca. Znaci nema nikakve fuzije.
Ako i dalje tvrdis da su ova dva slucaja, koja smo uporedili, ista, rado cu te saslusati, ali to i dalje nikakve veze nema sa tim da je stara Dubocica ugasena za vreme prosle vlasti. Tacka. Meni samo to i treba da bi pobio tvoj argument.
I jos jednom za namestanja, koja je razlika, da li je neko namestio sve utakmice, ili samo jednu, sam kazes svi namestaju. Razumes li, nema tu ovi drugi su manje neposteni, svi su neposteni i svi ce onda odgovarati.Nista se oni ne razlikuju ni od Vujosevica, ni od Covica. Tacka.

navijac
07.02.2015. 14:51

Daj nemoj da si smesan, Djerma je najvece zlo Leskovacke kosarke.. Kako covek koji je napravio 100 000 eura dug nije odgovoran za unistavanje? Sad dobija 3000 eura mesecno od aktavisa i ne zna gde te pare da potrosi i opravda .. Raspitaj se kolike su plate trenera u Aktavisu, bruka i sramota! Arsa je uvek bio tu .. Odnos crnija i belija ne mogu da komentarisem posto ne posecujem te tvoje kafice gde svako prica svasta ali imas mnogo dezinformacija..

Mile Kitić
07.02.2015. 16:54
Odgovor za  navijac

Ne možeš da komentariše odnos C. & B. a možeš sve ostalo, a? Hahahaha… Nisu to moji kafići, a inače njih dvojica su stalni inventar San Marka (u koji ni ja ne zalazim). Kad ne znaš relaciju njih dvojice, nemoj se upuštati uopšte u komentarisanje KK Borca, kako se zapravo Zdravlje i zove.
Kako misliš da je to najveće zlo leskovačke košarke onda došlo do mesta trenera mlađih kategorija u reprezentaciji Srbije? Neznanjem, nestručnošću? Sumnjam! Nisam ja Đermin fan, ni najmanje, ali njegovi su rezultati vidljivi, opipljivi, tu nema dileme. A ako je došao do te love u Actavisu, znači da je sposoban. Uspeo je da ubedi rukovodstvo firme da ima dobar projekat,a taj je projekat na kraju dao i rezultat! On je makar nabavio lovu od stranac, nije uzeo iz državne kase, oteo od ovog jadnog naroda koji nema ni za lek da kupi u apoteci, dok neka deca koja ni srednju nisu završila zarađuju mesečno po nekoliko stotina evra za 2 sata treninga dnevno! Pa to je i više nego sramno!
A koji su rezultat napravili C. & B. do sada? Koliko se sećam Crni je nekad bio trener u Zdravlju, a onda su ga brže-bolje oterali jer se bili porazi nagomilavali. Ili nije bilo tako? Najverovatnije su mu namestili! Ostao sam ti dužan odgovor na itanje koga tome nema u Zdravlju: gde je Stošić Siniša? Oteran! Zašto? Zato što nije dao da mu se mešaju u ekipu i treninge! I odma šut karta! Čim ne plešeš kako ti B. svira – zbogom! Kao i dr Matiću!
Sadašnja 2. liga je stvarno zavidan nivo, nema šta! Pa i to je skoro beton-liga, nemoj da se zanosimo!

deckonja
10.02.2015. 21:44
Odgovor za  navijac

Ma to nije tačno što pišeš, ničim nisi ni dokazao a ja jesam i evo još jednom.
Zvezda nije donela dugove, ta Zvezda je ugašena isto kao i stara Dubočica.Da je donela dugove sadašnja Crvena Zvezda Beograd bi imala isti matični broj kao i ona stara Zvezda.Toliko o tome da si upućen.Kao prenela dugove, kako može da prenese dugove, kad taj klub ne postoji, sadašnja Crvena Zvezda nema isti matični broj sa starom, po tome se gleda, kako mogu da traže te milione što duguju, kada ova C.z Beograd ima totalno drugi matični broj, adresu, to je totalno drugi klub, a ima istu adresu i matični broj kao fmp.Uđi u APR i vidi matične brojeve i sve će ti biti jasno.To se desilo sa svim klubovima pa i Dubočicom.

deckonja
11.02.2015. 08:12
Odgovor za  navijac

Ne može direktan reply, pa je dole otišo odgovor na tvoj komenztar.
Prvo ne vraćaju se dugovi one Zvezde, nemoguće je vraćati neke dugove, nekog kluba, koji je pod stečajem, ili zamrznut kako lažu narod.Daj jedan dokaz o plaćanju?A i da plaćaju, što bi onda menjali ime i matični broj?Imali bi reprogram i niko ih ne bi dirao ….dokaži nešto kao ja ….

Aleksandar
11.02.2015. 12:40
Odgovor za  deckonja

Prvao da ti se zahvalim sto si indirektno priznao da sam u pravu sto se tice argumentacije ne vezano za Zvezdu.
A sada i o njoj, vec sam ti gore objasnio, da je sve ostalo kao stari klub, Covic tu ne bi imao nista, ne bi imao nikakvu snagu, a uneo je puno, i igrace, i novac, i infrstrukturu. Ovako je bolje i za njega a i za Zvezdu. On sam sprovodi finansijsku disciplinu i ne moze niko da mu se mesa, jer dok god je taj admoinistrativni deo njegov, on skoro sve sto je uneo moze da izvuce. Nakon pet godina, a mislim da ce to biti 2016. godine, taj probni period se zavrsava i fuzija tek tada postaje konacna tj. klub dobija administrativni deo koji je koristila KK Crvena Zvezda. Uostalom strpi se do kraja sledece godine, videces. Ukoliko se desi ovo sta ja pisem, bice da je neistina, sve sto su ti rekli o tome. A da li je tu nesto pravno pogreseno, videcemo, ako si ti u pravu i Zvezda je ugasena, onda ce Evroliga, ABA liga i KSS zabraniti Zvezdi ucisce a FMPu zapretiti izbacivanjem iz svih takmicenja. Nije Zvezda Isus pa da joj dozvole vaskrs. 🙂

Mile Kitić
11.02.2015. 18:09
Odgovor za  Aleksandar

Poštujem sve što se rekli o prerefistraciji, Zvezdi, Čoviću, Dubočici, Vlasotincu, fudbalu, PIB, itd., itd.. ali… malo ste iskočili iz teme, tj. sad ste već „off topic“. Ovo je u nekom tenutku imalo dodirnih tačaka sa KK Borac (onom kome odgovara neka ga zove KK Zdravlje), ali sad nema nikakvih! Hva-la! 🙂

deckonja
12.02.2015. 10:07
Odgovor za  Aleksandar

Pa isto to može da se uradi sa Dubočicom, vratiš dugove i nastaviš takmičenje kao stara Dubočica.
Priznao si da je sadašnja Zvezda ustvari FMP, to je jedina istina, ok ako se odmrznete i vratite dugove oko 15 miliona eura, možete da se takmičite, ali nije tačno da ste vraćali ovih godina dugove, niste ni mogli, vi ste takoreći u stečaju i tu nema vraćanja dugova

Aleksandar
12.02.2015. 12:56
Odgovor za  deckonja

I dalje me nisi u potpunosti razumeo, ono sto je bitno je da je stara Dubocica ugasena za vreme prosle vlasti.
Sta ces, ako se na pocestu sledece, ili one tamo posle nje, pojavi maticni broj KK Crvene Zvezde. Hoces li da pojedes svoje reci ili ces da trazis nova opravdanja?
„Ma neće niko da zabrani učešće Zvezdi, ova sadašnja Zvezda je promenila ime, zove se Crvena Zvezda Beograd, nikad ne sme da se zove samo Crvena Zvezda, taj klub je u stečaju ili9 ugašen,kad bi se tako zvala morali bi da vrate dugove te Zvezde.Ovo je sad faktički prvi tim FMP a postoji fmp 2“. Vidis, zato sam ti i rekao da ce zabraniti ako ja nisam u pravu, ne zato sto je sada drugo ime, vec zato sto ce najverovatnije od sledece, ili najkasnije od one posle te, ime biti staro kao i cela administracija. To znaci da ako sada igra FMP, Zvezda nece moci na svoje ime da igra sledecih godina, na to mislim. Jos nesto moras da znas, ovaj klub koji sada funkcionise, on ima odobrenu fransizu za koriscenje brenda Crvena Zvezda. Na osnovu toga ima prihode, a on tu dozvolu ne bi mogao da ima bez skupstine KK CZ i dozvole onih kojima Zvezda duguje. Da ne dalje vrteli iste stvari, ti se drzis svojih reci, ja svojih. Sacekacemo da vidimo.
Sto se tice fudbala, ja sam tu misljenja da oba kluba trebaju da se ugase i da se krene od nule. Nazalost, to je sa Zvezdom teze izvodljivo da bude bez posledica, zato sto poseduje i stadion i zemljiste na svoje ime. Vecina dugova i u Zvezdi i u Partizanu su plod bahatosti, pravara i pranja novca i vecina njih i ne zasluzuje da im se novac isplati.

Aleksandar
12.02.2015. 13:51
Odgovor za  deckonja

Da dopunim samo, posto kazes da se dugovi ne vracaju, imas na netu mozes lako da nadjes dinamiku isplate, postoji samo jedan deo gde nisam u potpunosti bio tacan, naime dug jeste veci 10 miliona evra, ali nece u potpunosti biti isplacen, naime poverioci prve i druge klase dobijaju 100% svog potrazivanja, dok poverioci trece klase dobijaju samo 2.5% svog potrazivanja. Znam da je postojao spor sa Vujanicem, on je spadao u trecu klasu, ali na kraju je i sa njim napravljen dogovor. KK Crvena Zvezda je izasla iz stecaja sredinom 2012. godine i to ne bi moglo da se desi bez saglasnosti poverioca. Ovo takodje mozes da proveris, ukucaj u gugl, Zvezda izasla iz stecaja, i izbacice ti puno clanaka na tu temu. Taj Zvezdin racun je u potpunosti funkcionalan i nije u blokadi, ali ga klub nece koristiti pre kraja 2016. godine.

deckonja
12.02.2015. 10:13
Odgovor za  Aleksandar

Ma neće niko da zabrani učešće Zvezdi, ova sadašnja Zvezda je promenila ime, zove se Crvena Zvezda Beograd, nikad ne sme da se zove samo Crvena Zvezda, taj klub je u stečaju ili9 ugašen, kad bi se tako zvala morali bi da vrate dugove te Zvezde.Ovo je sad faktički prvi tim FMP a postoji fmp 2 i eno ga u superligi.Lepo su na semaforu u Španiji stavili ime, poštuju zakone, pravno ne smete da se zovete samo Crvena Zvezda.
Nego ste krenuli sa rušenjem Partizana u fudbalu, gubite jako mnogog glasača, pogledaj šta pišu o vama po internetu zbog toga, posle gubitka prvih lokalnih izbora, to je početak kraja vaše partije, zato Vučić pred svake lokalne izbore poseti grad gde se održavaju, zna šta ga čeka ako izgubi ;).

deckonja
12.02.2015. 22:58
Odgovor za  deckonja

Ako se pojavi stari matični broj reći ću:,,Evo najzad derbija psole nekoliko godina“ a oćeš ti priznati da si navijao za FMP?
Ne, ja kažem da ova Crvena Zvezda Beograd nikad ne sme da se zove Crvena Zvezda, ako se vrate oni dugovi, onda se može koristiti staro ime, to nije sporno.
Ko će da vrati te dugove košarkaškog i fudbalskog kluba C.Z?
Izgleda građani vraćaju, možda od poruka za poplava, sve je moguće.
Partizan u fudbalu duguje 8 miliona eura, ima potraživanja za 5 i prodali Škuletića za 4, tako da su u plusu 1 miliona eura.Ali za sezonu treba najmanje 7 mil. eura, ostatak će naći preko generalnog sponzora i prodaje igrača.Partizan je prodao za 150 miliona eura igrače poslednjih 6,7 godina a i dalje ima dugove, pa se slažem sa tobom da je lopovluk ogroman.Ti si inače prvi koji priznaje da je ovo fmp, nema šta ja da se ne slažem po ovom pitanju sa tobom, ovo je istina i tako se desilo u svim klubovima, jedina je razlika ta franšiza, uostalom to meni nije bitno, to je nebitna razlika.
Nisi mi odgovorio zasto se ugasili Dubocicu?Iakos e slazem da to nije stara dubocica, pošto milioni ljudi navijaju za fmp umesto zvezde, tako i Leskovčani i dalje vbole Dubočicu, nebitno što je to ofk Vlasotince.Za nekoliko miliona dinara se ne gasi klub sa tradicijom da bi se finansirao drugi klub u ovom slučaju kk Borac koji bi voleo da se zove kk Zdravlje

Aleksandar
13.02.2015. 09:47
Odgovor za  deckonja

Da ti nastavim pricu, ovo sto mi zovemo FMP, to nije. FMP je trajno preneo svoj brend na KK Radnicki, i to je sada FMP. U slucaju da kojim cudom, nakon pet godina, dodje do razilazenja KK Crvena Zvezda i Covica, on ce svoji infrastrukturu, hale i lokale koje sada koristi Zvezda, moci da vrati FMPu ali ovaj administrativni deo ostaje Zvezdi. Tako da ma koliko to cudno tebi bilo, tada, kada se zavrsi UPPR, moguce ce biti i da se klub zove KK Crvena Zvezda i da ima ovu adresu, maticni broj i ziro racun, a moze da koristi i stari.
Finansiranje kosarkasa nema nikakve veze sa gasenjem Dubocice i veruj mi gradonacelnik bi sa zadovoljstvom saradjivao sa jednim zdravim, gradskim klubom, i sam poznajes dosta kosarkasa koji igraju za taj klub, zaista mi nije jasno kako mozes da ga rusis, uostalom nova Dubocica, prvi tim ce krenuti od sledece sezone da se takmici i verovatno ce biti projektno finansirana.

SNAJPERISTA
07.02.2015. 16:39

Sportski REZULTATI KK ,,Zdravlja ,, su OK … kako god bili ,, napravljeni ,, … jbg pobeda i dva boda se racunaju i tu je kraj prici o sporskim uspesima ……. Ali posle svake utakmice ( UPRAVA i njoj bliski – ne mali broj ) pravac ,, GROS ,, na jedenje i pijenje, viskici po diskoteku, iz ,, San Marko ,, se ne izbiva …. MASALAAA SIROOOKOOO … IMA SE – MOZE SE ….., a sad trt nema kljuc … Pa nema, a niko se ne pita ( citaj NE CUKNE U GLAVU praznu )zasto nema kljuc. Prvo direktor, trener i uprava nek se pitaja zasto je tako.Klub funkcionise tako sto ga direktor nema po TRI meseca … ide si covek u Ameriki zabole ga za KK ,, Zdravlje ,,…

B.B.
07.02.2015. 19:24
Odgovor za  SNAJPERISTA

U pravu ste za trošenje budzetskih para i ponašanje nazovi rukovodstva ovog kluba,jer ovaj klub nema nikakve strukture,kao da je privatni i dobijen na poklon,pa će za ovo što se dešava,a i za dugovanja prema igračima iz prošle sezone neko valjda da se zapita,a nadam se i odgovara.

deckonja
13.02.2015. 15:45
Odgovor za  SNAJPERISTA

Jedino ako vratite stari matični broj, može biti Crvena ZVezda stara, sve ostalo je zaq mene fmp.Sadašnji matični broj je broj fmp i ti to odlično znaš.
Pa što ste onda gasili klub a sad će pravite novi?
Za nekoliko miliona ugasili i počinjete iz seoske lige, da se dođe bar do zone trebaće 10-15 miliona, znači radite glupost.Niste trebali da gasite klub, zbog duga za infrastrukturu.Ma znam ja te momke, meni smeta kako su usli u ligu, i smeta mi što došo amerikanac da ih nauči kako se krade i vara e to meni smeta.

trener
07.02.2015. 16:51

Samo dve reci: BELI I CRNI. pametnom dovoljno…

sonja
07.02.2015. 23:09

Zamisli rentas stan, i ne donese ti stanar kiriju 2-3-4 meseca, da li bi mu otvorio vrata nakon toga, OPET???

mladi
08.02.2015. 00:27

Sonja vidim da si upoznata sa svim stvarima i gadjala si gde je trebalo, svi u gradu znaju kakvi su to ljudi, svi znaju koliki je budjet ekipe koja igra 2 ligu, a da se brukaju za neke smesne pare i nece da isplate svoja dugovanja prema tim prostorija, ekipa nazvana Zdravlje, tj. BORAC

Fudbaler
08.02.2015. 00:48

Svaka cas pojedincima koji su sve rekli u nekoliko recenica. Rekli su da je kk BOrac sada Zdravlje privatan klub. Mi neznamo ko je predsdnik, ko je u upravnom odboru, ko je u skupstini a trose se drzavne pare i niuko to ne kontrolise. Pare se trose u kafanama i kaficima, ostao je dug igracima, trenerima. Spojili se Zdravlje 09 i Borac Zdravlje i gde su ovi ljudi iz Zdravlja 09. te prostorije ja mislim da su koristili Zdrvlje 09 a ne Borac. Prevarili su te ljude pa bi sada da nastave da prevare jos. Pa neko i takvim usiljkotkama koji trose drzavne pare stane neko na put. Sebi podelili po 50 hiljada dinara platu a igracima nedaju nista ili im daju minimalac i ostaju im duzni.
Sve je to bilo i sa fudbalom i tako je troseno i u fudbalu, nisu imali predsednika nego se jedan covek usilio i radio je sta je hteo i sada radi privatno. Takvi ljudi su unistili fudbal, takvi ljudi ce unistiti i kosarku jer je sve to politicki a nema nista sportski. Ima mnogo toga da se pise ali je ovde najbitnije da neko kontrolise i fudbalski i kosarkaski klub i da se vide gde su pare.

Mile Kitić
08.02.2015. 11:12
Odgovor za  Fudbaler

Fudbaler, ovaj klub nema skupštinu, nema upravni odbor, nema NIŠTA! Alfa & omega kluba, cele ideje oko gašenja Zdravlja, odnosno promene imena Borca u Zdravlje je gospodin predsednik Beli! Punu je podršku imao (a ima i dalje) u gospodinu treneru Crnom, čoveku koji nikad ništa nije osvojio, koji nije „proizveo“ ni jednog jedinog igrača! Staro Zdravlje je imalo kakvu-takvu upravu koju su činili ljudi, intelektualci koje je okupio dr Matić. Odjednom, nema više ni jednog. Kliko se razumem u organizaciju klubova, valjda je trebalo sazvati Skupštinu kluba, gde je jedino moguće smeniti aktuelnog predsednika. Kad je bila Skupština KK Zdravlje na kojoj je smenjen dr Matić? Nikad! Došla direktiva „odozgo“: novi direktor je Beli! I tačka! A gde su svi ljudi koji su bili u uravi Zdravlja, Borac da i ne pominjem?! Smetali su gospodi B.& C. na putu „ozdravljenja“ leskovačke košarke. I to svi redom! A kako bi prašina oko gašenja, satiranja Zdravlja bila manja, ostali su Genta, Ljilja, Arsa… Ostali – napolje! Što ih je manje, bolje. A izgleda da i oni obrazovaniji uopšte ne trebaju. Gde su svi bivši košarkaši koji imaju fakultetske diplome, čak i oni sa DIF-om? Neću o imenima, predugačko je. Najverovatnije oni ne znaju ništa o košarci. Ma mučnina mi se javlja i od pomisli na sve marifetluke koje je radio gore pomenuti dvojac!

Bivsi kosarkasi pravog Zdravlja
09.02.2015. 11:25

To je prava istina. Samo mnogi nesmeju da kazu, a mnogi nesmeju ni da pricaju. Jednostavno i novinarima i televizijama je receno da ne pricaju mnogo…
To se ocigledno vidi. Ime je promenjeno da se uzmu velike pare i da se zaposle pojedinci i da imaju plate 40, 50 hiljada. Sve ce to jednog dana da se vidi i dokaze.

Mile Kitić
09.02.2015. 18:05

Da, ali mi se čini da će tada biti kasno! Kakve će ovaj grad imati koristi kada neće više biti ekipa ni u 1. srpskoj regionalnoj ligi. AKo klub nešto želi da postigne (a to mu je valjda i cilj) mora da ulaže i u stručni kadar, isto kao i u igrački. Osim toga, tu naravno ide i školovanje, usavršavanje koje mora da provodi na svim nivoima rada. A kako sada radi Borac? Nula!!!

Kosarkas
09.02.2015. 11:43

Kamo mozes tako da lazes i da vredjas coveka. On je uspeo da stabilizuje Leskovacku kosarku. Pomogo je svima. Svi su tada dobijali plate od tog Zdravlja i zbog togaje fabrika Zdravlje dala samo njemu budzet za finansiranje kosarke i kosarkaskog kluba Actavis Akademije. Sedam godina radi ovaj klub i osvojio je vise medalja, priznanja od svih klubova u Leskovcu zajedno. Prvaci Srbije, drugi, treci, cetvrti u Srbiji. Osvojeni turniri u inostranstvo. Pravljeni su igraci za reprezentaciju. Prosle godine su pozvana 4 igracice i 3 igraca u reprezentaciju Srbije. Da li je jos neko to uradio u Leskovcu. Nije, a znate li zasto. Zato sto nista ne radr, samo sede po kaficima i ogovaraju a Actavis Akademija sa svpjih osam trenera koliko ima u klubu radi bolje i vise od drugih i zato postizu te rezultate. Samo da znas nanijacu, verovatno si Belijev drug pa neces da pogledas istinu. Ovo sto radi ovo Zdravlje radi namerno da isompromituje najbolji klub za mladje selekcije u Srbiji. Oni su samo ljubomorni na sve uspehe koje postize Actavis Akademija.