Likovi i klipovi

NIŠ – Bez osmišljene marketinške kampanje i dinara uloženog novca preko noći su postali toliko poznati da bi im na broju “lajkova”, “šerova”, “tagovanja” pozavidele mnoge estradne zvezde i političari. Njihova popularnost u virtuelnom svetu se meri stotinama hiljada pregleda, ali oni od toga nemaju nikakve koristi.

Simpatična bakica koju “boli patka za Milanski edikt”, radnici koji polemišu oko pečata ili Leskovčaninin koji je poručio svojim vršnjacima “da se slikaju sa fakultetskom diplomom ako već nemaju posao”, junaci su i van svojih sredina, posredstvom svih mogućih društvenih mreža.

Administrator koji je proslavio bakicu iz ankete “Šta mislite o proslavi Milanskog edikta” kaže da ni u snu nije očekivao toliku popularnost. Ne želi da otkrije svoj identitet, niti način kako je došao do snimka, ali je “pogodio metu”.

– Pokušao sama da saznam nešto više o njoj, kažu da je često viđaju oko niške Tvrđave, ali i pored tolike popularnosti još niko ne zna ko je ona – kaže administrator koji nema nikakve finansijske koristi, niti ima ideju kako da unovči svoj “pogodak”.

Vitomir Ognjanović, stručnjak za veb dizajn, kaže da ni administratori koji su postavili klip “A gde je pečat” niti njegovi junaci ne mogu da očekuju zaradu, iako je do sada ovo pregledalo blizu milion ljudi.

– Zaradiće pretraživač, u ovom slučaju “Jutjub” i to na osnovu reklama koje se postave uz klip. Naravno da može da zaradi i onaj ko je to postavio, ali nisam siguran da to umeju da urade. Jednostavno, ovo je neki ventil ljudima, da se nasmeju, prepoznaju sebe. Zato imaju toliku gledanost, što u osmišljenoj marketinškoj kampanji teško možete da ostvarite – objašnjava naš sagovornik.

(Kraj)

IZVOR:VEČERNJE NOVOSTI/JUGMEDIA

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare