Peticija za poštovanje ljudskih prava

LESKOVAC – Ovo je peticija za poštovanje osvnovnih ljudskih prava kojom zahtevamo da se Slobodan Kocić i Dragana Stošić brane sa slobode, rekao je večeras narodni poslanik DS Živojin Stanković na Širokoj Čaršiji, gde se potpisivala peticija.

Gradski odbor DS pokrenuo je krajem prošle nedelje peticiju kada je Apelacioni sud u Nišu odlučio da bivšem gradonačelniku Slobodanu Kocići i bivšoj direktorki Direkcije za urbanizam i izgradnju Dragani Stošić produži tromesečni pritvor za još dva meseca.

„Još jednom tražimo pravdu za gospodina Kocića i Draganu Stošić jer su ugrožena njihova ljudska prava i apelujemo na sve građane, kako u Leskovcu, tako u Srbiji, da je ovo pravi trenutak da pokažemo ljudsku solidarnost. Jer ovo što se događa danas u Leskovcu može bilo kome da se dogodi u Srbiji“, ocenio je Stanković i podsetio da je istražni sudija saslušao sve svedoke u slučaju dvoje bivših gradskih funkcionera.

DS_Peticija_Potipisivanje1

Obratila se i članica DS Marina Ljubisavljević, bivša v.d. načelnice Službe za društvene delatnosti, koja je ocenila da je Slobodan Kocić bio jedan od najpoštenijih i najpožrtvovanijih gradonačelnika Leskovca.

Oko dva pulta na Širokoj Čaršiji viđeni su mnogi pokretači petooktobarskih promena u Leskovcu, među njima i narodna poslanica iz redova URS Snežana Stojanović Plavšić, koja je rekla da je svoj potpis na peticiji stavila, ne iz političkih, nego iz ljudskih razloga.

U vreme trajanja skupa, koji je prijavljen, jedan pripadnik policije je legitimisao okupljene uz obrazloženje da se radi o „rutinskoj“ kontroli.

Inače, demokrate kažu da će se svakog dana na istom mestu u 19 do 21 časa prikupljati potpisi i da će njihovi aktivisti ići i od jedne do druge kuće, sve dok iz pritvora ne budu oslobođeni Kocić i Stošićeva.

(Kraj) mil

 

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

65 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Rajko
24.06.2013. 23:09

Ovo je samo prvi korak i šansa onima koji ISKLJUČIVO iz političkih razloga drže Slobodana Kocića u leskovčkom kazamatu , da se dozovu pameti . Ulica i masovni protesti je sledeci korak koji sledi ukoliko Bojta , koji je tamo na pravdi boga , ne izadje da se brani sa slobode

djura
25.06.2013. 22:09
Odgovor za  Rajko
gradjanin Leskovca
24.06.2013. 23:13

Sutra svi na stand na potpisivanje da damo podrsku Slobodanu Kocicu, coveku koji je mnogo toga ucinio za grad.

hrane
28.06.2013. 06:59

Da znas da je mnogo ucinio za grad,doveo ga je do prosjackog stapa.lopovi i trebaju da budu u zatvor

gradjanin Leskovca
24.06.2013. 23:14

od 19 do 21h.

djura
24.06.2013. 23:16

O Dunavu

Sada vec dalekog 3 Decembra 2000 godine, iz Dunava je izvuceno telo gospodina Nebojse Simeunovica. Dunav je tada bio mocan i mracan, kao sto je bila mocna sila koja je unistila ovaj ljudski zivot i kao sto je bilo mracno vreme u kome se je to dogodilo.

Mnogo je nesrecnika Dunav progutao. Kada bi se sve njegove zrtve zbrojile, bila bi to jedna, prilicno velika nacija utopljenih ljudskih dusa. Svi su ti mucenici slicni po tome sto su se u talasima ogromne reke, borili za svoj poslednji udisaj zivota.

Ipak, ovaj navodni utopljenik je poseban i razlicit od ogromne vecine ostalih. Nije ta razlika u tome sto je Nebojsa Simeunovic bio retko pravedan i nevin covek. Sigurno je da je Dunav, od kada tece, u svoje dubine odneo mnogo pravednih i nevinih ljudi.

Posebnost Nebojse Simeunovica je to, sto je bio istrazni sudija.

Na toj Dunavskoj plazi, na kojoj je izvuceno njegovo telo, zajedno sa njim izvuceno je i pitanje koje jos uvek, posle vise od 12 godina, nema svoj odgovor.

Gde je zapravo skoncao istrazni sudija Nebojsa Simeunovic i ko mu je nesebicno „pomogao“ u tome?

Zasto je skoncao, nismo pitali nikada. Taj odgovor smo i sami znali. Znala ga je cela Srbija.

Istrazni sudija Nebojsa Simeunovic je bio posten i hrabar covek. Bio je covek koji se nije bojao da kaze ne, nenormalnim zahtevima mocnih ljudi. Bio je covek koji nije pristao da hapsi nevine, ni po cenu sopstvenog zivota. Bio je pripadnik esnafa u kome po definiciji mogu da udju samo oni retki odabrani, koji su na osnovu svog znanja i obraza, stekli privilegiju i breme da dele pravdu u ime naroda.

Da li je ova definicija bas uvek i u svakom slucaju tacna? Ne znam. Nisam bas ubedjen u to. Ali jedno ipak sigurno znam.

Sudije su veoma vazan element za funkcionisanje vladavine naroda. Sudije i novinari. Ne zna se sta je vaznije. Ako imate nepotkupljive i hrabre sudije i nepotkupljive i hrabre novinare, onda imate dve najvaznije poluge za manje-vise neometano funkcionisanje vladavine prava u ime naroda.

Onda imate demokratiju.

Ako medju sudijama i novinarima, ipak nemate nezavisne i beskompromisne ljude, koji su radi da se bore za svoje principe i ocuvanje zakona, onda na kraju obavezno zavrsite u totalitarnom sistemu.

Ako medju njima, nemate one koji su spremni da izdrze pritiske silnika iz same vlasti i da brane demokratske norme, onda vam se kao ideologija obavezno nametne jednoumlje.

Onda imate diktaturu.

Ako u jednoj drzavi nemate ljude kao sto je Nebojsa Simeunovic, kao sto je Dada Vujasinovic, kao sto je Slavko Curuvija, kao sto je Milan Pantic, onda ta drzava nista ne vredi, a narod kome ta drzava „pripada“ jos uvek nije pronasao sebe.

Dunav je izgleda ovih dana, ponovo mocan i mracan.

Hunter
25.06.2013. 01:26
Odgovor za  djura

Radni naslov : Gori život.
Alternativni naslov : Bolja smrt.
Broj epizoda : 150.

napomena : u bivšim jugoslovenskim republikama se emituje isključivo sa titlom.

Sinopsis :
Radnja se nastavlja dvadeset godina kasnije, u istom salonskom stanu sa istim stilskim nameštajem, samo malčice oronulim. Emilija Popadić je u penziji i daje privatne časove klavira i latinskog. Giga Moravac svakodnevno loče ispred prodavnice i žali se na Jezdu i Dafinu koji su im preko piramidalne štedionice ukrali nasledstvo od ujka Koste. I dalje se potajno viđa sa Darom ali veza je čisto platonska pošto mu se ne diže.

Violeta je shvatila da od glume nema ‘leba i pristupila radikalima (primećujete autobiografski momenat iz života Bolidije Vukićević). Od dr Lukšića se razvela sredinom devedesetih kada je shvatila da ne voli Hrvate. Kreše se sa pilotima i generalima (drugi autobiografski momenat) i ima vanbračno dete sa NN radikalom.

Saša, zvani Guza, je, nakon neuspešne mladalačke epizode sa preuzećem „Balkan“, dobio posao u državnoj firmi u kojoj je bio generalni direktor za vreme SPS-a. Nakon petog oktobra preleteo je iz SPS-a u DSS, potom u G17+ i DS. Firma mu je privatizovana a on se pristojno ugradio u privatizacionu dobit. Trenutno fura sopstveni biznis i planira prelazak u naprednjake.

Od Koviljke Stanković se razveo posle 10 godina braka, nakon što ga je uhvatila na gomili sa sekretaricom. Ona je trenutno na birou i čeka da dostigne starosnu granicu za penziju. Kokin i Sašin zajednički sin, sada već u ranim dvadesetim, trenutno robija zbog izazivanja nasilja na prošlogodišnjoj Gej paradi i pretnji na račun Brankice Stanković.

Boba je emigrirao u Nemačku gde je napravio karijeru u ko zna kakvim poslovima. Pojavljuje se par puta godišnje, dobro obučen i u skupim kolima. Pri svakom dolasku šarmira sredovečne pičke u kraju, potuče se, napravi neko sranje pa opet ode. Nina Andrejević je pobedila u „Farmi“ koja je okupljala sve same ispušene lule a od dobijenih para je zategla lice, podigla sise i bacila se na snimanje novog CD-a. Jataganac je bio član Veljine stranke a uhapšen pod sumnjom da je imao svoje mašine u Kolubari …

d
25.06.2013. 13:47
Odgovor za  djura

Da li ti je ikada palo na pamet da potpises peticiju za pustanje Vojislava Seselja iz pritvora koji traje 11 godina?
Siguran sam da nije,dobro mozda sada kad mu je stranka pala ispod cenzusa…
Nisi ti Djuro Demokrata, ti si samo simpatizer (ili član)stranke koja je odlučila da se nazove demokratskom.
I još nesto, da li mandat pripada stranci ili pojedincu? 🙂
Pozdrav ti, i nadji pravu meru u pisanju.

djura
24.06.2013. 23:32

U Kini jedu przene skakavce i cvrcke, zar ne?

Na danasnjoj politickoj sceni Leskovca, samo je privid da je tamnovanje bivseg gradonacelnika Slobodana Kocica, drustvena tema broj jedan. To je mozda tacno samo u danima kada se odlucuje o produzenju Kocicevog pritvora. Van tog vremena, sto u stvari znaci stalno, u krugovima vlasti kao i u krugovima retke i tihe opozicije, tema broj jedan je zapravo permanentno odsustvo sa posla, aktuelnog Leskovackog gradonacelnika.

Lider vladajuce koalicije je covek koji je ocigledno srecno zaljubljen u svoju sopstvenu licnost. Zato valjda samome sebi, o nasem trosku, ispunjava sve moguce zelje. A njegove zelje su takve, da bi bile opterecujuce i za mnogo bogatije gradove. Najcesce su ipak turisticke prirode. Pretpostavljam da gradonacelnik u svom kabinetu poseduje globus. I kada god mu dojade Leskovacke ulice prepune rupa, on samo bocne prstom u taj globus i za samo par dana nakon toga, imamo njegovog potparola koji muca i kroz zube nam srice pricicu za malu decu. Gradonacelnik je naravno vec otisao.

Umesto da se bavi poverenim mu problemima svoga grada, nas gradonacelnik uporno pokusava da nas ubedi da svetski tokovi globalne politike, ne mogu da se odvijaju bez njegovog ucesca.

Svoju odgovornu poziciju je pretvorio u vic kojim se Leskovcani podsmevaju sami sebi.

Vise niko ne pita: „Tuj li je gradonacelnik“? Podrazumeva se da nije tu.

Sada svi odmah pitaju: „Pa li je otisao“?

Samo oni sto im je obecano zaposlenje, iz sasvim razumljivih razloga nestrpljivo dodaju: „A kad ce se vrne“?

Za ovakvu pojavu na Leskovackoj politickoj sceni nisu krivi Leskovcani. Bolje reci nisu krivi u najvecoj meri, jer ga oni i nisu izabrali vecinskim brojem glasova. Oni koji su ga nametnuli kao kandidata za gradonacelnika su okupljeni u njegovoj sopstvenoj stranci. Cak su i u toj politickoj organizaciji vec svi uvideli koliko je sati, iako njihovi satovi i sat njihovog lidera, gotovo nikada nisu u istoj vremenskoj zoni.

Doduse znam da su neki medju njima to znali jos u samom startu, ali su na zalost Leskovca, ostali u manjini. Ne u izrazitoj manjini, ali za sada ipak u manjini. E pa u toj vladajucoj SNS, sada i najnevernije Tome shvataju da njihov lider nije ni malo ozbiljan i predan politicar. Sada je cak i njima kristalno jasno, da u sustini nema nikakve razlike izmedju njega i Veselog Cvrcka, koga smo na ovom portalu pomenuli u jednoj prici. Cak su i sami poceli da ga u potaji nazivaju tim imenom.

Njihovo nezadovoljstvo je ogromno. O nezadovoljstvu u drugim strankama vladajuce koalicije, necu ni da govorim. Svi zajedno, cvile do neba. To nezadovoljstvo i taj vapaj, je cuo upravo zeljeni slusalac. Onaj kome su ta negodovanja i bila upucena. I sta je rekao postovani prvi podpredsednik vlade na sve to? Rekao je da on sve to zna i da je svestan koliko je njegov kandidat u Leskovcu lose resenje. Ali on odmah postavlja kontra pitanje, koga postaviti umesto Cvetanovica, kada se tamo u toj vukojebini, medju clanstvom SNS-a niko drugi osim njega, nije politicki profilisao.

To pitanje gospodin Vucic, naravno nije postavio meni.

I ko nam je znaci kriv zbog ove nepogode koja nas je zadesila?

Pa vi postovani clanovi i glasaci SNS-a. Vi ste ti kojima je Vucic uputio predhodni odgovor. Vi ste ti koji ste krivi i sami sebi, a prvenstveno svim gradjanima Leskovaca, sto danas umesto gradonacelnika imamo putujuci karneval.

Pogledajte sta se desava sa nasim gradom posle samo nepunih 8 meseci njegove, nazovi vladavine. Sta mislite na sta ce liciti Leskovac ako mu i vi i mi, dozvolimo da svoj putujuci mandat istera do samoga kraja? Zar ne shvatate da on jednostavno niti ume, niti je zainteresovan za posao koji treba da obavlja. Zar ne shvatate da se u njegovim prioritetima ne nalazi ni Leskovac, a Boga mi ni vi. Zar vam jos uvek nije jasno da taj covek razmislja samo o zadovoljenju sopstvenih potreba i zelja?

Ne mogu da verujem da vise volite njega od svog rodjenog grada. Imate li mozda neki, svima nama ostalima, nepoznat razlog za to?

Ne mogu da verujem da medju vama nema pametnih i obrazovanih ljudi koji uvidjaju da ovako vise ne ide. Zar je moguce da cak i pored zdravih ociju i zdrave pameti, ipak ne vidite?

Ne mogu da verujem da cete dozvoliti da skakavci iz vasih redova, u potpunosti unazade i uniste Leskovac.

MANDELA
25.06.2013. 09:00
Odgovor za  djura

Kakav narod, takva vlast

Beskorisno je ponavljati kakva nam je vlast. Naš narod voli da ga lažu i obmanjuju. Zar Milošević nije dobijao 70 odsto podrške u vreme najveće inflacije u svetu, plate od pet maraka i u vreme praznih rafofa.

.

Rados
24.06.2013. 23:41

Kasno Marko na Kosovo stize! I onako ce si izadje za mesec i po dana. Dzaba ste krecili!

djura
24.06.2013. 23:48

O ljudima i Jakobincima

Kada neko razmislja o propratnim posledicama, vise mesecnog uklanjanja Slobodana Kocica iz politickog zivota, taj neko ce mozda izvuci prilicno logican zakljucak da buduca politicka slika Leskovca, nece izgledati kao sto danas izgleda. Ukoliko u narednom periodu dodje do, sa svih strana najavljienih izbora, onda takva ocekivanja imaju mozda sasvim realanu osnovu. U takvim planovima svi ocekuju profit, a jedino je za DS izgleda, unapred odredjena uloga gubitnika.

To je logika kojom se mozda vode neki, koji su sve ovo i zakuvali. Na njihovu nesrecu, logicko rasudjivanje u ovoj zemlji je veoma cesto racun bez krcmara. U Srbiji nema mnogo logike. Jer da je ima, oni nikada ne bi ni dosli na vlast.

Ocigledan cilj je znaci, da se Kocic u potpunosti amputira iz javnog zivota. Da se svi njegovi nesporni rezultati kriminalizuju i izvrgnu sumnji. Verovatna je procena da ce na ovaj nacin i sam DS u Leskocu biti dovedena do nivoa koji ne moze da predstavlja ozbiljnu pretnju. To se za sada pokazuje kao sasvim realna opasnost. Ovo je u stvari recept za celu Srbiju. Jos nekoliko ovako odradjenih jakih gradskih odbora DS-a na nivou Srbije i mi demokrate cemo postati samo senka od stranke.

Da li centralno rukovodstvo DS-a uvidja ovaj scenario? Na ovo pitanje ne znam odgovor. Da li preduzimaju nesto u vezi sa tim? Na to pitanje odgovor ipak znam. Ne preduzimaju nista.

Ne znam cime se u centrali DS-a bave i da li se uopste necim bave. Na kraju krajeva, to me vise i ne interesuje. Time neka se zanimaju oni koji gledaju Pink. Ono sto ja sa sigurnoscu znam je da smo mi, Leskovacke demokrate, prepusteni sami sebi.

Pa dobro, i to je za ljude.

Plan za Leskovac i leskovacki DS je inace veoma prost. Slobodana Kocica treba bukvalno slomiti i u potpunosti unistiti, kako njegovo ime, tako i njegovu licnost. To treba uciniti na najnehumaniji i najperfidniji moguci nacin. Sta to podrazumeva? Sve ono sto vec znamo o specijalnom tretmanu koji se sprovodi prema Slobodanu Kocicu. Kao i sve ono sto cemo tek saznati o tome.

Ne znamo sve, ali znamo sasvim dovoljno da shvatimo koje su zapravo prave namere nalogodavaca i izvodjaca ovih pokvareneih rabota. Znamo sasvim dovoljno, da bi nam bilo potpuno jasno, kroz sta prolazi nesumnjivi lider DS-a u Leskovcu. To sto je on dozivljavao u proteklih vise od 90 dana, nije nista drugo do namerna i ciljana mentalna tortura.

Pocnimo od samog pocetka. Od onog trenutka kada su ga pozvali na razgovor. Prvobitno je pritvoren na mesec dana. Po svim saznanjima apsolutno je saradjivao u istrazi, kako to moze da cini samo covek koji nema cega da se plasi, a jos manje da nesto krije ili da se necega stidi. Protekao je taj mesec. Nama relativno brzo. Njegovoj porodici i njemu samom, sigurno ne.

A onda su njegovi satrapi napravili svoju prvu gresku. Produzili su mu pritvor na jos mesec dana. To je trenutak kada je Kocic postao lider DS-a u onoj meri, u kojoj do tada jos nikada nije bio.

Pricalo se da je tesko podneo to produzenje. A koji bi covek na svetu, koji za sebe zna da je posten, drugacije podneo takav potez suda?

Za kratko vreme zatim, u javnost se probijaju potpuno suprotne vesti. Slobodan Kocic je umesto verovatno ocekivanog i prizeljkivanog, u potpunosti preuzeo kontrolu nad svojom situacijom. U onom obimu u kome su mu to dozvolile okolnosti u kojima se nalazi.

Iako se pritisak nad njim vrsi 24 casa na dan, u vidu instalirane prismotre, on ipak pokazuje potpuno neocekivanu snagu svog duha. Komunikativan i nenametljiv, a ipak autoritativan. Cita kada je sam, sali se i razgovara kada ima sa kim. Dani su mu sigurno veoma dugi.

Cuvari ga postuju. Njihove simpatije je svojim ponasanjem osvojio covek koji im ne pravi probleme i koji je dostojanstven. Mnogi od njih ga oslovljavaju sa gradonacelnice. Meseci prolaze, istraga se oteze. Ispitivanja idu nekim svojim tokom, koji retko ko razume.

Svaka prilika se naravno koristi da se utice na duh Slobodana Kocica. Da se on ponizi, pre svega kao covek. Da se posto poto dovede u fazu pucanja. Jedan od takvih slucajeva je i njegovo poslednje dovodjenje na ispitivanje u zgradu Leskovackog viseg suda.

U Utorak 11. Juna tacno u podne, doveden je na saslusanje. Na ocigled mnogobrojnih zaprepascenih, prisutnih gradjana, u pratnji kordona od cetiri naoruzana cuvara, sa rukama u lisicama vezanim iza ledja, Slobodan Kocic je uveden u hram boginje Justicije. Covek koji je bukvalno pokrenuo Leskovac i koji je celog svog zivota prezirao kradju i lopove, sproveden je kao najobicniji kriminalac i zlocinac. Nakon sat i po, koliko je trajalo ispitivanje, izveden je iz zgrade suda. Ovoga puta sa lisicama na rukama sa prednje strane, da bi mu bilo omoguceno da drzi cigaretu.

Veoma humano zar ne?

Pre neki dan je isteklo i drugo pritvorsko produzenje. Proslo je ravno 3 meseca. Istrazni organi su pre toga najavljivali da je istraga gotova i da sa njihove strane ne postoji vise nikakav interes da

se Slobodan Kocic i dalje zadrzava u pritvoru. Na taj nacin se je u javnosti stvorio utisak skorasnjeg izlaska iz pritvora. Porodici se dozvoljava da mu odnese potrebnu garderobu. Ne bi me iznenadilo i da su mu toga dana dozvolili da tu garderobu cak i obuce.

Sve je ukazivalo na otpust. Poslovicno dobro obavesteni novinari su cekali ispred kapije Leskovackog zatvora. Ono sto je usledilo zatim, sada vec svi veoma dobro znamo. Samo sat pre isteka roka, nadlezni sud u Nisu je doneo negativnu odluku po pitanju oslobadjanja. Odluka je zasnovana na novom zahtevu za produzenje, koji je podnet upravo od strane onih koji su danima tvrdili da vise nema nikakve potrebe za tim.

Da li su ove prepoznatljive metode Lavrentija Berije, zaista neophodne u danasnje vreme u zemlji Srbiji? Ima li sustinske razlike u delovanju na ljudsku psihu, u slucajevima laznog izvodjenja pred streljacki vod i laznog otpustanje iz pritvora, takodje otkazanog u poslednjem tenutku?

Kasnije pridodata navodna vest, o policijskoj poteri za jednim od odbeglih osumnjicenih, je samo bedan pokusaj da se opravda nerazumna odluka suda, koji je uvazio potpuno neocekivan i nepotreban zahtev istraznih organa i tuzioca. Kako je moguce da je taj isti sud samo desetak dana ranije, doneo oslobadjajucu presudu? Kako je moguce da sud ne shvata da se radi o beguncima cije firme potpuno neometano posluju? Da se radi o finansijski veoma situiranim ljudima?

To znaci da su oni u prilici, da sebi u potpunosti organizuju zivot u inostranstvu. Karic je dobar primer za to. Sta ce se desiti po isteku recimo maksimalnog pritvora, ako ti begunci jos uvek budu u bekstvu. Da li ce sudjenje u tom slucaju poceti odmah po okoncanju pritvora? Da li je Kocic zapravo vec osudjen?

Kada se na kraju sve sagleda, namece se neumitan utisak da ovo ipak nije samo prica o ogromnoj sujeti lokalnih sitnih politickih dusa, kako smo bili skloni da mislimo u njenom zacetku. Ovakva demonstracija sile ipak nadmasuje njih i njihove nekadasnje, medijski najavljene pretnje. Oni sigurno veoma aktivno ucestvuju u svemu ovome. Ipak, za ovakve surove poteze, svi izvodjaci u ovoj kafkijanskoj predstavi, sigurno imaju podrsku i instrukcije od strane onih kojima je danas u Srbiji, nemoguce reci ne.

Bilo je jos takvih u Srbiji i ranije. Gotovo nedavno. Danas zalimo njihove sudbine.

Impact of Democracy
25.06.2013. 12:10
Odgovor za  djura

Djuro ti konstantno (zbog ruralnog porekla ili zbog mozda tvog podanickog mentaliteta) imas ozbiljan problem.Stalno potenciras kult vođe u DS-u u Leskovcu ne shvatajuci da piramidalno organizovana stranka nestaje cim vodja izgubi tlo pod nogama.
A Srbi ko Srbi onda beze i traze novog vodju.Tvoj omiljeni vodja sa kojim si verovatno uzivao nezasluzene privilegije, nije voleo ni kulturu dijaloga ni parlamentarno odlucivanje tj. na delima nije bio demokrata a ti si sebi dao tu slobodu da odlucujes i o naslednicima njegovim ! E za to moras da se verifikujes stranacki i da nastupas na stranackim organima a ne da pises glomazne drame na provincijskim sajtovima.
Sto se tice Kocica moze se otvoriti rasprava da li su mu ugozena ili ne ljudska prava u vezi ovog pritvora.Pritvor je nuzna mera i pitanje je da li i dalje ima svoju svrhu u Kocicevom slucaju ali na zalost ili ne sud je taj koji vodi racuna o ljudskom pravu koje se ogranicava.

Impact of Democracy
25.06.2013. 12:19

…a sto se tice privodjenja Kocica sa lisicama na rukama to je apsolutno nepotrebno,sracunato na diskvalifikaciju Kocica i iskljucivo je naredba istraznog sudije koji se verovatno kao bivsi kadar DS-a preorjentisao ka novom vodji jer mu privatna praksa nikako nije isla i sada mu je ponovno imenovanje pitanje zivota i smrti.

Demokrata
25.06.2013. 16:45
Odgovor za  djura

Bravo! Kao da citam delo neproslavljenog knjizevnika. Umesto svima poznatog naziva „Zlocin i kazna“ (ZLOCIN NE POSTOJI, KAZNA JE SUROVA, NEOPRAVDANA, A PRAVIM ZLOCINCIMA MORAMO STATI NA PUT), mozda bih sada, ziveci u apsurdnom vremenu, gde su popularizovane vrednosti koje ne smatram prihvatljivim, iskorsitila „Ponor i Beznadje“. Pozdrav i pisi, osetim potrebu za vecom aktivnoscu dok citam tvoje sadrzajne komentare 😉 Clan DS-a

Impact of Democracy
26.06.2013. 07:39
Odgovor za  Demokrata

Ej demokrato,demokrato promeni se kod tebe sistem vrednosti za jedan dan i to bas onaj kad smo izgubili vlast.U Istorijskom kontekstu se u Leskovcu pa i u Srbiji nista znacajno ne dogadja, a za tebe su nastala apsurdna vremena i poremecen sistem vrednosti,
Aktuelno politikanstvo protiv koga se zajedno borimo, jos uvek nema neko razorno dejstvo na aktuelni sistem.Mislim da treba biti objektivan i priznati da ni mi nismo imali neki sistem vrednosti a jos manje demokratska nacela dok smo vrsili vlast.Ja sam to trpeo misleci da je to zarad nekog viseg cilja ali sam se prevario.To je bio cilj.
Budi objektivan i kazi da li ovi vrednosni kriterijumi (masovni nepotizam,nepostovanje institucija,kabinetsko upravljavnje nepoznato u novijoj politickoj praksi…) treba da budu vrednosni temelj DS-a.Ja tvrdim da ne ali se i dalje trudim da pricam iz glave a ne iz stomaka.Kad promenimo vrednosne kriterijume unutar DS-a u Leskovcu imacemo sanse da opet uzivamo privilegije,svi, DS,gradjani,Leskovac. (Dosadilo mi vise..stigla kafa…) Demokrato,demokrato……

djura
24.06.2013. 23:54

O Fejsbuku i jakim recima.

Da je fejsbuk postojao u vreme Branka Miljkovica i da je on kojim slucajem na njemu imao svoj profil, mozda bi jos uvek bio ziv. Kolicina jakih reci na toj drustvenoj mrezi je veoma mala. Prejakih nema cak ni toliko.

Demokrate ne smeju da posezu za, naizgled takvim recima i da pozivaju na nekakav nedefinisani otpor zbog nejasnih i plitkih motiva. Akcije bez pravog cilja i bez pravog povoda nikada nece uroditi plodom. Nema revolucije na taj nacin. Nece doci do nikakvih pomena zbog toga. Cak i kada bi se desio nekakav inicijalni pomak, neslavno bi zavrsio a posledice bi bile nesagledive i stetne, pre svega po samu DS.

Postoje veoma jasni primeri u nedavnoj politickoj praksi sa takvim slucajevima. Ozbiljne politicke stranke su posle takvih avantura, svedene na nivo statisticke greske.

Do pravih i zeljenih promena, moze doci samo u onom trenutku kada se u kolektivnoj svesti naroda dogodi saznanje da ovako vise ne moze. Do toga jos uvek nije doslo. Ima jasnih naznaka da pritisak raste, ali vreme desavanja na zalost, ne zavisi samo od nas. Prosto receno, u ovom trenutku ne postoji kriticna masa nezadovoljstva, niti su se stekli svi potrebni uslovi. Za to smo velikim delom i sami krivi, jer gotovo nista nismo ucinili u proteklom periodu. Za sada imamo samo glavni uslov, a to je ocajno losa vlast.

Dakle, ni to nije nasa zasluga.

Mi naravno moramo predvoditi buduce promene. Ako ni zbog cega drugog, a onda samo zato sto nema ko drugi. Taj dogadjaj se neumitno priblizava jer aktuelni vlastodrsci svakodnevno dopisuju scenario koji ide u prilog takvom raspletu dogadjaja.

Dakle, ne mozemo povesti narod u promene, zbog problema same Demokratske stranke. Takav pokusaj je unapred osudjen na propast. Narod se moze pokrenuti samo zbog problema koji njega tiste u celini i koji nezaustavljivo rastu. Briga nas narod i za DS, pa ako hocete i za Slobodana Kocica. Narod ima prece nevolje. Gola egzistencija je ono sto izjeda nase ljude. I u Leskovcu, i u Kosovskoj Mitrovici, i u Pirotu i u Vranju, pa ako hocete i u Beogradskim favelama.

Mi nas narod, moramo da svakodnevno podsecamo ko je zapravo kriv za te njegove probleme. Ko je kriv za stanje koje je iz dana u dan sve gore i gore? Ko je kriv sto nam je zemlja oglasena za prodaju? Sto nam je drzava pred bankrotom? Sto je Leskovac u rupama i kolapsu? Mi u stvari samo treba da budemo i prakticno ono sto na papiru vec jesmo. Treba da budemo opozicija.

To moramo da cinimo veoma oprezno i pametno, a pre svega posteno i uporno. Narod u ovom trenutku nikome ne veruje i ne treba mu „silom“ nametati nista. Nepoverenje naroda je veliko i sasvim opravdano. Prema svima pa i prema nama.

U tom buducem delovanju, moramo se usredsrediti na prioritete koje zelimo da postignemo. Ne smemo siriti front protiv kojeg nastupamo. Ne smemo da umnozavamo svoje neprijatelje. Dovoljno ih vec imamo. Legitimni ciljevi nasih napada moraju biti precizno odredjeni. Oni moraju imati svoja imena i prezimena.

Dakle, nedopustivo je i kontraproduktivno koristiti izraze „bagra“ i „sprega mafijasa“. Treba reci da je taj i taj, vrsilac funkcije koja je nespojiva sa politickim delovanjem, politicki instruisan. Opste etikete koje vredjaju celu jednu profesiju su nerazumne i netacne. Svaka verodostojna etiketa mora da ima svoju preciznu adresu. Kao na primer, da je recimo Djovani Falkone korumpiran, osvetoljubiv, nestrucan ili slicno tome.

Ne moze se reci da je crkva bogohulna, ako pojedini popovi globe narod i jedu prasetinu u sred posta.

Tako je i sa drzavom i njenim institucijama.

Mi ne smemo u svom delovanju da zaboravimo ni u jednom trenutku, da je trenutna vlast na tu poziciju dospela na osnovu izbornih rezultata. Dakle legalno. Koliko je taj nacin, kasnije bio moralan i legitiman je sasvim drugo pitanje. To sto je ova vlast ocigledno stetocinska, je samo nasa prednost koju moramo na pametan nacin da iskoristimo.

Nikakve usijane i ishitrene reakcije sa nase strane, u ovom trenutku nisu dobrodosle. Moglo bi se cak reci, da nisu ni dobronamerne prema samoj DS.

Nama su, pre svega u ovom trenutku potrebne hladne i bistre glave.

WTF
25.06.2013. 09:08
Odgovor za  djura

Ono što bi trebalo uvesti pod hitno, postoje ljudska prava a šta je sa vanzemaljcima, koja su njihova prava?
Znači li to ako si vanzemaljac može neko da te ubije ili deskriminiše samo na osnovu što ne pripdaš drugoj vrsti a da za to ne odgovara pred zakonom!
Mislim da vanzemaljci trebaju da imaju pravo na život,dom,rad,socijalno i sve kao ljudska vrsta jer su razumna svesna bića slična nama, što su i dokazali tehnologijom intergalatičkih putovanja.
I ako možda ne postoje ili još nisu došli, mislim da treba da se uvede, bar zbog nas koji se osećamo kao oni.

djura
25.06.2013. 00:09

Dakle, drage moje demokrate, sta nam je ciniti?

Pre svega treba ozbiljno sagledati svu kompleksnost polozaja u kome se nasa DS nalazi. Opsti i nepodeljeni stav je da je situacija u gradskom odboru DS-a u ovom trenutku gora nego ikada. To je nazalost apsolutno tacno. Napadi sa svih strana i spolja i iznutra, su toliko iznurili nasu stranku da je ona na ivici totalnog zaustavljanja.

Za sve ovo ne postoje opravdani razlozi. Cak nasuprot tome, postoje svi potrebni preduslovi da nasa stranka bude jaca nego ikada. Imamo sve sto nam je potrebno za to. Imamo jasno uporedive i gradjanima vidljive rezultate. Imamo cilj da nastavimo sa takvim delovanjem. Pokazali smo da znamo kao se radi u korist gradjana. U tome nemamo konkurenciju i jedino sto zelimo je da nadmasimo same sebe.

Na suprotnoj strani gradjani mogu da vide samo bezidejnost, beskonacna verbalna lutanja i totalni dilentantizam koji skupo kosta.

Svesni smo mi da smo daleko od idealnog, ali oni koji zele da nas satru i da se nametnu kao jedina alternativa, su po opstem misljenju mnogo gori od nas.

Zasto se onda mi nalazimo u totalnoj defanzivi, pitam ja vas?

Nije opravdanje da nam se to desava zato sto navodno nemamo lidera?

To pre svega nije tacno. DS danas, posle mnogo vremena konacno ponovo ima svog lidera. To sto je nas lider u pritvoru, ne menja stvar. Ako cemo pravo, tek sa njegovim odlaskom u pritvor, smo svi mi ponovo dobili vodju. Njegovo prisustvo nam i nije preko potrebno, da bi smo znali sta treba da se radi. A mi to znamo. Samo treba da se prisetimo.

Ja vam tvrdim da je u ovom trenutku, jedna od najlaksih stvari na svetu, biti opozicija u Srbiji. U Leskovcu pogotovu.

Pamtim i dobro poznajem ceo period visestrancja u nasoj zemlji. Garantujem da ova zemlja nikada nije imala tako nesposobnu i rusilacku vlast, koja daje toliko kvalitetnog materijala za delovanje opozicije, kao sto je ova danasnja vlast.

Na suprot te ocajne vlasti, sta mi imamo? Imamo nikada slabiju opoziciju, zbog koje je stvoren potpuno nenormalan i netacan privid, o snazi i stabilnosti aktuelnog rezima.

U Leskovcu je situacija naravno, kud i kamo gora. Ovde cak imamo tragikomicnu vlast. Nikome naime jos uvek nije jasno, da li pri sagledavanju rezultata njihove vladavine treba da se smeje ili da place. Cak je i mnogima medju njima, koji se nalaze na dobo placenim odgovornim mestima, potpuno jasno da su katastrofalno podbacili. Neki od njih to cak i otvoreno priznaju.

Mi demokrate u Leskovcu moramo delovati svim poznatim legalnim parlamentarnim i vanparlamentarnim sredstvima, kako bi smo srusili svaki njihov jadni pokusaj stvaranja privida da nesto rade. Sva ta sredstva su nam poznata. Vec smo ih koristili u proslosti i to sa velikim uspehom.

Toliko toga nam aktuelna Leskovacka vlast pruza, da je sve to moguce odraditi sa gotovo nestvarnom lakocom. Kolicina besplatnih penala koje smo do sada propustili je neverovatna. To se vise ne sme desavati. Za nas je dobra vest to sto su nasi politicki rivali u tolikoj meri politicki amateri, da jos uvek nijednu od tih lopti nisu uklonili sa bele tacke.

Dakle mi smo na potezu.

Van parlamenta je potrebno koristiti sve u cilju totalnog ogoljavanja neuspesne Leskovacke vlasti. Mastovitost pri tome, mora doci do izrazaja. Imamo je u izobilju. Pogotovu medju nasom omladinom. Performansi moraju da pljuste. Potencijalne teme nikada nisu bile bolje i ociglednije. Cak ih ne treba mnogo traziti. Dovoljno je samo okrenuti se oko sebe. Kada narod vidi da smo vredni i iskreni, sami ce nam prici kao i uvek do sada. A onda vise nista nece biti problem.

U lokalnom parlamentu je potrebno odigrati jos pametnije. Svim odbornicima koji se kolebaju ili nisu spremni da idu tezim putem, dozvoliti da odu i da ako zele sa sobom ponesu svoj, odnosno nas mandat. Odbornike koji iritiraju narod, zameniti i po cenu gubitka mandata. Nama nikakav ukupan broj odbornika, vise nije ni najmanje vazan.

Konsolidovati preostalu odbornicku grupu i zameniti pojedine odbornike ako imamo kvalitetnije govornike na cekanju. Sada su nam upravo takvi potrebni. Zapravo, nama je sasvim dovoljno nekoliko elokventnih odbornika, koji ce maksimalno iskoristiti skupstinsku govornicu, kako bi narodu stalno saopstavali ono sto je ocigledno.

Neki sa takvim kvalitetima se vec nalaze unutar nase odbornicke grupe. Jedna od njih je i odbornica koja uskoro ocekuje prinovu. Izgubicemo bar privremeno njen nesporni kvalitet, iz najradosnijih i najpostenijih razloga. Od srca joj zelim sve najbolje.

Podseticu vas da je jednog bivseg gradonacelnika (koji i sada ucestvuje u vlasti), gotovo bukvalno srusila grupica od nekoliko kvalitetnih odbornika u Leskovackoj skupstini. Najbolji i najglasniji medju njima je bio nas. Na moju veliku zalost, sada je u tudjim redovima.

Za vreme naseg predhodnog vrsenja vlasti, jedan jedini odbornik iz tadasnje opozicije nam je zadavao ogromne probleme. Zahvaljujuci njegovim kritikama mi smo popravljali svoju vlast, sto njemu naravno nikada nije bio cilj.

Nasa odbornicka grupa mora da prestane da cuti. Na kraju krajeva, narod ih je izabrao da rade u njegovom interesu, a ne da cute. Ne trebamo se plasiti da cemo mozda snagom nasih argumenata, naterati aktuelnu vlast da bolje radi. U krajnjoj liniji ono sto je dobro za Leskovac, dobro je i za samu DS. Kamo lepe srece da im pomognemo i da ih nateramo da nesto urade, jer oni sami to ocigledno ne znaju.

Samo na ovaj nacin cemo ponovo postati ono za sta nas je Zoran Djindjic projektovao, a to je da budemo ledolomac koji razbija sante neznanja i nesposobnosti.

Sve ovo sto sam naveo je jako prosta prica koju ste svi vi vec znali. Ovo ipak treba izvrsiti. Dakle potreban nam je neko ko ce u ovom periodu prakticno biti ispred svih nas i ko ce sve to koordinirati.

Nemamo mnogo izbora. Znamo da nam u ovom trenutku nisu potrebna ulazenja u neke izborne radnje u kojima cemo iscrpljivati svoje unutrasnje resurse. Dakle ne smemo trositi svoju energiju i preko potrebno vreme, na uredjivanje privremene liderske pozicije. Ne verujem cak da u ovom trenutku uopste i postoji neka preterana zainteresovanost za tu poziciju.

Sta to zapravo znaci?

To znaci da cemo breme obaveza i odgovornosti prebaciti na i do sada najisturenijeg medju nama, na naseg narodnog poslanika.

Oko toga moramo da postignemo konsenzus. Licne animozitete i trvenja, moramo ostaviti za neka srecnija vremena. Danas nam je isuvise tesko da bi smo se bavili sobom.

Uostalom ako mogu ja, mozemo svi. Verujte mi.

Derek
25.06.2013. 01:13
Odgovor za  djura

Džilas

Veliki Romulanski heroj poznat u favelama i pod nadimkom Žumance.
Postao je čuven međ njima zato što ih je prvi podstakao da se sele u Obećane zemlje – Boljevce, Ovču i Zemun Polje.

Rođen je obeležen belim tenom i žutom kosom koja je kod Romulanaca poznata kao boja sreće, pa su zbog toga svi voleli malog Džilasa koji je vredno radio, vukao gajbice sa Markom Miloševićem, skupljao kartone, pa dobro, ukrao je i koji šaht, al mora od nečeg da se živi i malo po malo stvorio je imperiju.

Tada je upoznao velikog zaštitnika ljuckih prava i ljubitelja krava i teladi Borisa Tadića koji ga je uveo u DS, postavio za gradonačelnika i dopustio mu da najzad ostvari san svih Romulanaca. U svemu tome je pomogao i njihov veliki prijatelj Miroslav Mišković, koji je na mestu njihovog stradanja napravio ogroman kompleks spomenika zvani Belvil,

Sada Džilas radi na drugim projektima pomoći svom narodu, a najveći od svih je nova Parada Romulanaca, za koju ovaj put pokušava da se izbori da traje nedelju dana i da se nazove Festival Romulanaca. Sa njim rame uz rame rade njegovi drugari Šapić i Šaper koji možda nisu Romulanci, ali u njima kuca humano srce koje živi za taj nomadski narod.

Shomi
25.06.2013. 01:20
Odgovor za  djura

Mrzim politichku scenu Srbije. Tu su tek svi ku.ve. Svako je sa svakim bio. LDP vodi ex-mafijash koji se radio pajom, DS i DSS su obesmislili 5 oktobar zbog sujete svojih lidera, SRS je bastion zatucanosti i glupih ljudi koji se predstavljaju kao cetnici ali su u sustini anti-monarhisti sto je s obzirom na to da su chetnici bili kraljeva vojska krajnje sumnjivo, G17+ je “demokratska“ stranka koja je sastavljena od bivsih clanova sps i jul-a.

A da mrzim i Jagodinu. Nepismeni seljak, Betovenov savremenik je pokorio bezumno stanovnistvo i proglasio sebe u neko polubozhanstvo. Ili je krivica mog misljenja da sam ocekivao da cu dolaskom u Jagodinu da osetim delic Shvajcarske. Kakvo razocarenje. Sve je to tamo. Sve to stoji. Samo je toliko, malo, neprimetno i nebitno.

Mrzim Dinkica. Sram ga bilo! Prodaje obicnom narodu glupe fore. Prodao skoro sve drzavne firme, a obecao 1000 eur/po osobi po osnovu akcija. Wtf? Odakle? Fiat u kg? Zbog cega odlaganja? Svetska ekonomska kriza? Moguce… Ali je taj isti Fiat u toku svetske ekonomske krize kupio Chrysler, Dodge i Jeep i sad razmatra kupovinu Opela, Vauxhalla i SAAB-a. Tako da mu jedna pishljiva fabrika u srcu shumadije poslednji trn na ku.cu.

Ivan.M.
25.06.2013. 08:45
Odgovor za  djura

Djuro , podsecanja radi, Bojta je licno iskljucio iz odbornicke grupe sve moguce „govornike“ jer su bili moguca konkurencija.Jos jedna od njegovih slabosti koja je izmedju ostalih rezultirala ovim sto sada prezivljava!

djura
25.06.2013. 00:19

O Zaginom sinu

Narodni poslanik Zivojin Stankovic je kao sto sam vec rekao, hteli mi to da priznamo ili ne, najlogicnije resenje za „privremenog“ prvog medju nama. Neki medju nama ce reci da je mozda upravo on najveci krivac za „mrtvo more“ koje trenutno vlada u DS-u. Recimo da su u pravu. Recimo da i ja delim njihovo misljenje.

Ne zaboravimo ipak da niko od nas pa ni on, nije ocekivao da ce sve ovo ovoliko dugo trajati. Sada smo svi mi, pa i on, svesni da ipak hoce. Stanje iscekivanja je proslo. Zivojin Stankovic je dakle resenje sa kojim se uprkos nasim medjusobnim licnim odnosima, moramo sloziti.

Ako je potrebno, mozda bi bilo pametno da za nas gradski odbor kao clanstvo, od centrale zatrazimo status poverenistva. U toj situaciji bi nas narodni poslanik, ako odluci da se prihvati poverenickog mesta, imao i formalno odresene ruke. Ovo nije nesto sto se bas mora, ali bi eventualno moglo da bude korisno, kao preventiva u slucaju mogucih nezeljenih problema.

Zivojine Stankovicu, ako si mogao da budes nas poslanik u vremenu dok smo vrsili vlast, a znamo svi da ti je bilo mnogo fino, moraces i sada kada vise nismo na vlasti, da malo odrzavas vatru. To nije samo tvoja stranacka i ljudska duznost i obaveza. To se jednaostavno mora, jer ce ovi koji su trenutno na vlasti, ako nastavimo da budemo letargicni kao do sada, uskoro doci i po tebe. A odmah zatim i po sve nas ostale. Redom.

Peticija koju si zapoceo i nije nesto sto ce realno pomoci Slobodanu i ti to jako dobro znas. Ipak ona ne moze da mu skodi. Ova peticija je u stvari mozda prvi pametan potez DS-a posle duzeg perioda, pod uslovom da je to samo prva od niza buducih akcija. Svaka stranacka aktivnost u cilju zbijanja redova stranke je dobro dosla. Jaka i organizovana DS je u najboljem interesu svih njenih clanova, a pogotovu njenog odsutnog predsednika. Sigaran sam da je i njegova zelja, da DS iz celog ovog periaoda izadje kao jaca i prociscenija.

Posao za koji se od tebe ocekuje da ga uradis, nije ni malo lak. Ipak nije to nesto sto bi tebe trebalo da plasi. Vec si to radio u proslosti, sa vecim ili manjim uspehom. Mozda si pod uticajem ustirkanih Beogradskih kosulja i odela, vec pomalo sve to i zaboravio. Ne brini, setices se ti. Kada covek jednom nauci da pliva, pogotovu ako uci u hladnoj vodi, to se ne zaboravlja.

Dakle Zivojine, posao koji je pred tobom mora da se uradi. Ti jednostavno nemas izbor. Nemamo ga ni mi ostali. Zaba koja je pred nama je prevelika. Nasi kapaciteti za njeno gutanje su trenutno nedovoljni. Predlazem ti zato da je progutamo parce po parce.

Ti pre svega moras da podignes sistem koji je odavno pao. Zaboravi malo na Beograd Zivojine. Za tvoje i nase dobro. Reci porodici da si na gradilistu i zapocni zemljane radove. Zavrni rukave i pljuni u sake. Seti se kako se to radi. Posmatraj ko te prati. Poslove koje moras ti da uradis, uradi ih licno. Ne prepustaj ih drugome. Pogotovu ih ne prepustaj osobama bez autoriteta. Nije ovo vreme za klince i klinceze.

Zaboravi na to Zivojine. Prosla su ta vremena. Ovo je krajnje ozbiljno vreme. Vreme za ozbijne ljude. Dokazi nam da si ti taj ozbiljan covek. Uradi posao. Sacuvaj vatru.

Zadesila te je velika sreca i velika cast. Uvek sam govorio da si batlija i ja ti sada po prvi put, najiskrenije zavidim.

Pozovi sve da ti se pridruze. Daj svima zaduzenja i posao. Toga bar ima i preko glave. Pobedi sujetu koju svi imamo. Pozovi one koji godinama nisu usli u stranku. Ti ih licno zovi Zivojine. Ti si sada sef. Ispostuj nase ljude, mnogi ce znati to da cene. Mnogi ce se odazvati. Mnogi ce pomoci. Kako ko moze i zna. Ima demokrata medju nama, koji godinama cekaju na taj poziv. Oni mogu da budu tvoji aduti iz rukava. Iskoristi njihovu kolektivnu pamet i iskustvo.

Onaj ko se ne odazove u ovoj situaciji, nije odbio tebe ili Bojtu. Taj je odbio DS. Niko od onih koji ce se odazvati i doci, nece doci da bi nesto cepao ili da bi ugrozavao neciji polozaj. Ne zaboravi da DS u ovom trenutku i nije bas neka privlacna devojka sa bogatim mirazom, kao sto je nekada bila. Nasa prva prava pobeda ce biti, ako se okupimo. Ti si taj koji treba da nas okupi. A zatim cemo nastaviti da seckamo zabu, komad po komad. Sve dok joj konacno ne otkinemo glavu. Kao i prosli put. Ali ovaj put zauvek.

U medjuvremenu pregledajte spiskove clanova. Zavrsite zapocetu reviziju. Znas dobre koliko je to vazan posao, narocito u ovakvim vremenima. Ali ga zavrsite onako kako treba. Nije revizija samo da se ostave formulari na vratima. Povratna informacija je sustina revizije.

Ako i pored svega onoga sto znas i sto si u svojoj dugoj politickoj karijeri naucio, ikada dodjes u situaciju da ipak ne znas odgovor na neki problem, pitaj Zivojine. Nije sramota da se pita jer ne postoji onaj koji sve zna.

Ali nemoj da pitas one koji ce ti po inerciji klimati glavom, samo zato sto si ti „velika faca“. Nemoj da pitas one koji ne smeju da ti odgovore, zato sto se tebi taj odgovor po njihovoj proceni, mozda nece dopasti. Nemoj da padas na iste saplecke, na kojima je i Slobodan padao. Pitaj onoga ko nema interesa da te laze i ko te se ne plasi, a ima dobre namere i prema tebi i prema DS. Ima i takvih, veruj mi. Ako ipak ne znas ni jednog, ti se onda obrati svojoj majci.

Za razliku od velike vecine nas, ona bar nikada nije imala dlake na jeziku.

I jos nesto za kraj Zivojine. Nemoj da me trazis vise. Nema potrebe za tim. Tu sam ja.

Rados
25.06.2013. 01:12
Odgovor za  djura

Рејв журке. Одлично место за посетити, уколико си у неком бедаку, па желиш само негде да се изгубиш и да те боли курац за све. Нико те не посматра, никога не посматраш, свима лепо и то је то. Рејвови су на лошем гласу због великог броја ћоманa, који исте посећују редовно. Али, то су углавном предрасуде. И они су људи, исто као и сви ви који ово читате. Додуше, нису баш при здравој свести, али добро.. Није смак света.

Рејвови такође важе за најбоље место за провод, али уколико сте новајлија на неком оваквом догађају, било би добро да знате пар стварчица пре него што се запутите у неку шуму, да се изгудрате и искачете.

1. Немој никада ићи на почетак рејв журке. Почетак рејва је досадан као деда Миливоје, кад крене о његовом времену и крпеном лоптом. Иде нека амбијентална музика, која ти не да ни да играш, а ни да седнеш и да се опустиш. Пар људи у просторији, двоје стало поред звучника да још мало сјебу свој слух, а ови остали се нервозно шеткају по објекту, чекајући дилера. Уколико си ипак дошао на сам почетак журке, због горе наведених околности пожелећеш да си отишао да слушаш Дада Полументу у локалној биртији надомак Балосаве у општини три лепе пичке материне.

2. Ако си послушао савет под 1. (види горе), добро си урадио. Стижеш око пола 1, мало после поноћи, таман да уграбиш најбоље место за ђускање, и са екипом направиш живи зид да вам не упадну неки небитни ликови са стране. Ако си стрејтер скокнеш по пиво или сокић, ако си ћоман скокнеш на брзака до вецеа да сипаш воду у флашу, јер си сву кинту за то вече спискао на јебени дс и вутру да се после спустиш.

3. Просторија се напунила, има младих бичарки које ти у мраку, онако издрогираном, изгледају као мисице пореклом са Венецуеле, које су дошле само да би врцкале испред тебе, док ти не скупиш мудашца да јој ставиш руку око струка. Е, немој јој стављати руку око струка. Штавише, боље је …. у главу. Зашто? Зато што је и она изгудрана исто као и ти, ако не и више, и сигурно је ту са дечком, који је увек неки лерди са повећом екипом. Мојне да га набадаш, надрогиран си и чини ти се да си непобедив и најјачи, али веруј ми – НИСИ. Значи, без ….а. Дошао си да се проведеш и најбоље би било да тако и остане. А, и кад би ти ….., би била непослушна од силних опијата унетих током вечери. Значи у сваком случају нећеш ….

4. Одећа. Е сад.. Већина људи која чује реч рејв, одма’ надовезује дречаве боје, и флуо лајт, због којег су те боје још дречавије. Ћомани имају трипове под утицајем јаке супстанце коју су унели у себе и параноја превазилази све границе у тим тренуцима. Е, значи, НЕМОЈ носити дречаве боје. Ем што ћеш бити мамац за пандуре тако ћомански обучен, ем што постоји велика шанса да ћеш истриповати од себе да си бојанка за децу предшколског узраста. Обуци се у црно, као и сав нормалан свет и буди сматран секташем. То је то!

5. Ако ти неко понуди да попијеш пиће из његове/њене лименке, а ти си стрејт, обавезно одбиј.
Ако се гудраш, неће да шкоди. Ко зна шта си све унео у себе током вечери, тако да још нека бактерија није на одмет. Ко зна, можда се деси нека симбиоза, па постанеш супермен или неки други херој врсте супер.

……….
…………
……………..
…………….

Spin
25.06.2013. 09:44
Odgovor za  Rados

Redakcijo, ne puštaj više kopirane komentare, neko pokušava da spinovanjem uguši Đuru, da ga spase, da odustanemo od čitanja
Tako nećemo moći da vidimo koliki je Đura kreten i koliko je bolest kod njega uzela maha.
Evo linka odakle je jedan od tekstova kopiran
http://vukajlija.com/prirucnik-za-rejvove/471747

neopredeljeni
25.06.2013. 08:59
Odgovor za  djura

Djuro,posto si ovaj tekst pisao posle ponoci, tretiracu ga kao tvoj trenutak slabosti i rezultat premora…Djuro tvoje favorizovanje Zike Stankovica kao buduceg vodje DS-a samo potvrdjuje moj stav da si lobista LDP-a a posredno i SNS-a imajuci u vidu da LDP trenutno predstavlja ogranak SNS-a u Leskovcu.

Goca
25.06.2013. 09:03
Odgovor za  djura

Džabe, džabe. NIje Zagin sin lider. Ovde treba čisto lice, velika pamet i velika hrabrost – nova faca.

Demokrata
25.06.2013. 16:53
Odgovor za  Goca

Postovana Goco, Zika Stankovic jeste lider. Tvrdim jer ne poznajem nijednu drugu osobu cije bi misljenje clanica DS-a uvazila i ciju bi odluku ispostovala. Srdacan pozdrav za Ziku i Vas

Hugo Chavez
25.06.2013. 10:37
Odgovor za  djura

Auuuu Čar…. , ovaj Đuro brate, pretera ga sad.
Pa on ni kod kuće ne može da bude lider.
Nemoj da me povlačiš za jezik jer poštujem teta Zagu, i neću da padnem u vatru samo zbog nje.

A mogo bi esej na tu temu da napišem.

Podsetiću te samo da iza svakog …
……
……
…….asti.

nepopravljivi demokrata
25.06.2013. 11:33
Odgovor za  djura

Potpisujem … Hteo sam da dodam nesto, ali je stvarno nepotrebno 🙂 … ostavicu za „cetri oka“ 🙂

nepopravljivi demokrata
25.06.2013. 11:37

Potpisujem djurin tekst, da se ispravim 🙂

TRAŽITE
26.06.2013. 14:51
Odgovor za  djura

Tražite dalje. Tražite uporno, studiozno. Neka bude motivisana ličnost izuzetno. Neka bude pre svega duhovno biće. Možda sa predispozicijama da toj osobi narod mora verovati, jer im nešto što je preporučuje, jer ta osoba mora bplje od svih poznavati mane sadašnjih vršioca vlasti.Takvu osobu tražite. Tražite u svim i svačijim redovima. Što ste se sveli na svoje desetkovane redove. Posmatarju vas svi. Ne odustajte. Samo upornim i dubokim analizama ćete pronaći osobu koja je pamtena, a nije zarđala, koja hoće bez interesa da radi i gradi, a malo je takvih, kojima zbog toga građani veruju, a nije neiskusna, ni premlada, a poznaje suprotni tabor u prste, emotivna, politički potkovana, stručno ostvarena, a nije napunjenih džepova već saoseća sa građanstvok. Tražite. Ne treba vam sit i sa Knez Mihajlove povratnik. Teško će ići sa njim. Već je odlepršao. Kao i SPO-ovka B.R. Odlepršala je zauvek, a nekada je na štandovima ispred tadašnje robne kuće visila sa građanstvom. Samo tražite. I ne prihvatajte ma kakvo rešenje.

djura
26.06.2013. 18:13
Odgovor za  TRAŽITE

Ceo bogovetni dan cekam pravi komentar. Gotovo da sam u potpunosti izgubio nadu.

I evo ga konacno. Neverovatno je koliko ste u pravu. Izgleda da ste Vi jedini za sada shvatili sustinsku istinu. Uskoro ce se ta istina sama saopstiti. Ja nisam smeo da je obelodanim, jer bih verovatno bio pogresno shvacen.

Pozdrav i sve cestitke.

TRAŽITE
27.06.2013. 07:42
Odgovor za  djura

Gospodine Djuro, oprostite što Vas ovako lično oslovljavam imenom, jer mi niste ostavili drugu mogućnost, teško je priznati istinu. Ali, dok se ona ne sagleda, ne može se ići dalje. A istina je da je današnja vlast bila najbolja opozicija ikada. Oni spavaju na tom uvetu da će biti i najbolja vlast. To je ambicija i to je u redu. Ali na kom uvetu vi spavate, to ne znate.

Budite se ljudi. Netačno je da nema štete od potpisivanja. Pa da sam ja bio načelnik okruga, pa gradonačelnik, pa predsednik opštinskog i gradskog odbora DS-a, pa u vrhu DS u Beogradu, bilo bi me sramota da prođem sinoć pored štanda na kojem sakupljaju potpise za pravdu za mene, a da vidim da više ima članova stranaka koji stoje i čekaju dok građanstvo prolazi i retko, realno retko ko se zaustavi da se potpiše za moju pravdu.

Da mogu da izađem, rekao bih vam da me više ne brukate, da, mi nađete zamenu, čoveka kog sam zabranio jer je jak kao ja, čovek sa kim sam vodio rasprave jer sam se kvalitetno sukobljavao. Takvog mi nađite da nas sve pokuša spasiti jer nismo više vlast i ponašajte se tako, kao opozicija. To je ključni problem DS. I ovo su reči građana, ne moje.

Ne ponašate se kao opzicija. Udarate slabo, neorganizovano, bez efekta u startu, svađate se javno, nadmudrujete pred svedocima, pogubljeni ste. Ne shvatate da kad je vođa u apsani, on ne može biti vođa, a kad stvari u politici stoje, onda i vođa trpi štetu. Da li je Šešelj uspešno gazdovao strankom, nije. Je li to neko iskoristio jeste. A vi ne čekajte da to iko koristi, sami se dogovorite sa vrhom stranke. Imate problem, čekate tatu. Nema čekanja. A svi očevi i oci od stranke naprave nedonoščiće da ne mogu funkcionisati bez njih.

Sve vođe su u svojim partijama najurile intelektualno jezgro i angažuju ih samo u kampanjama. Između vođa i članova je prazan prostor od nekoliko svetlosnoh godina. Ne mislim da su oni po znanju uvek nabolji. Ali su drski, imaju moć, pa je koriste da sklone konkurenciju, da im ne zasmeta, zato što su pronicljivi da to životinjski osete. U SRS su se vođe tukle, izbacivale, fizički obračunavali. Ženama su se nametali, brukali ih pa držali kao taoce da ne smeju da pričaju protiv njih jer će dobiti kao i Slađa transparent ispred kuće. Oni iza sebe ture neku ženu i to blanjavu da kao budu napredni.

Vođe sede u kafanama i tračaju ko je sa kim i kada pa ga takođe imaju u šaci. Prljava je to borba. Zato nemate očiglednog vođu. Ne crta se sam. Morate ga nacrtati. Taj budući mora biti jak da izdrži udarce, a da kad se podigne ustane jači, jači u očima građana. Takav vam treba koji ne vuče vrce rođaka iz DS-A, koji nije kadrirao menadžere sa instant diplomama, kojem će se pokloniti građani jer ga oni vide za vođu, a ne samo vi. Sa takvom harizmom čovek treba svima. I njemu. Tako ćete mu pomoći.

Gabriele d'Annunzio
27.06.2013. 11:58
Odgovor za  TRAŽITE

Koliko mora biti tupa ili perfidna osoba koja javno a anonimno palamudi da veruje u vođe kao u neprikosnovene veličine koje narod poštuje i veruje im a koje će nas izvesti iz mraka u svetlu budućnost?

Alo, probudite se!

Platite anketu, neka se uradi istraživanje, spustite se malo na zemlju da vam sledeći pad ne bude kraj, nijedna vam koščica neće ostati čitava, nije više 2000 godina.

Posle svega što je narod doživeo nikakav VOĐA više nema kredit kod naroda.

Po strankama poltroni i čankolizi stvaraju privid da je drugačije ali NIJE!

Više nikakav Mesko (čuj nadimka!), Gojko, Bojta (:-) ), Žika, Boža ili Apotekar NE MOGU biti NIČIJI lideri!

Gabriele d'Annunzio
27.06.2013. 12:07
Odgovor za  TRAŽITE

Opa! Starina …. je dobio partijsku packu!
Kako se grozno vi partijski nejaki mali moćnici ponašate prema članstvu a kako bi ste se ponašali da ste moćniji ne smem ni da pomislim.
Komanda je glasila: … k nozi! ili …. u kućicu!
I … te posluša.
Ja bi te pobratimče odrao od ćutek pa da ti je žuti krug na plavi kvadrat na čelo veruj mi koje ti kažem pa makar godinu dana odležao u kapam
A ti … idi rmbaj i radi šta ti se kaže bez pogovora……..ejj Srbijo ej demokratski fašizmu

S(R,N,P)?S
27.06.2013. 10:45
Odgovor za  djura

Broj minusnih znakova na tvoj predlog da Žika preuzme organizaciju u DS-u ti sam govori da za to u DS-u nije većina. Bar se tako čini. A i on ne zvuči da i sam veruje u ono što govori. Mnogo rizikuje da se zameri Cvetanoviću, a vrlo lepo sarađuju po Beogradu. Trend je da se po opštinama DS udružuje sa SNS i da zajedno vrše vlast. A to je i planirano u budućnosti. Zato je važno da se eksponenti ne zamere. Oni što su više po Beogradu su to čuli.

Sledeće je to što za vaš račun neko zaista, ali zaista mora da digne glas. Cvetanović je primer. I kad se … sa nekim, kad mu je interes ugrožen, on galami ko da mu je neprijatelj. E tako i vi. Ako svi sada ne viknete, ko da nemate stranku. Šta vam je onda Bojta ostavio, pitanje je za vas. Imate li infrastrukturu. To je ono što je po dubini i širini. Zamislite da je vaš šef otišao u Kinu na mesec dana, a ne u zatvor, ko bi ga menjao. Ili on nikada nije ni planirao duga odsustva. Evo ………….. zapošljava, dok mu šef putuje.

Tačno je da su za Šešelja mislili da će ga oslabiti ako mu otmu funkciju šefa partije. Ali je tačno i da su žrtvovali partiju. Nema je. Nije prešla cenzus. Da li DS čeka to da doživi? Nisam ja uz DS. Ja sam uz narod. A nema dobre vlasti bez dobre opozicije. Dete se zaboravi kad ga tatko nema u kuću. Tako se i vlast zaboravi da treba da brine o narodu i građanima.

Evo, već brinu o sebi, a u opštini Merlin Monro drži slovo. Lepa je, a za ostalo čuće se.

A dok se vi izdogovarate i njihova deca će početi da nam se obraćaju sa skupštinske govornice.Opštinu vodi ko stigne. Uglavnom se šefu uvlače pa mikrofon daju njegovim izabranicama.

A realno i nema ko drugi, kad vi ćutite ili pogrešno zborite ovih dana.

Pitam se , pitam
25.06.2013. 00:53

PETICIJOM PROTIV SUDSKE ODLUKE?
OVO SAMO GENIJALNI DS FARMACEUT …..A MOZE DA SMISLI! TOTALNA NEBULOZA!

Ime?
25.06.2013. 01:14

Piše kao lud, a plaćaju ga kao budalu!
🙂

Gradjanin
25.06.2013. 01:26

Od danas se krenulo olovkom,mirno i stalozeno,do oslobodjenja Kocica jedinog i pravog, prvog coveka grada iza kojeg stoje rezultati i rad,a ne neka putesestvija i politikanstva,i tako ce i biti do samog kraja dok se ne stavi tacka tom istom olovkom od koje je sve i krenulo, a tacka ce biti nadam se izbori u Leskovcu i Kocic ponovo na celu grada,zivi bili pa videli!

marjan
25.06.2013. 01:36

sad vise i ne znam sta sam hteo reci..djura ga udavi za sve pare,a nije da nije u pravu….

ivan
25.06.2013. 08:36

djuro ovo je strana za komentare a ne za romane

Hi-men
25.06.2013. 08:48

Puknut po vertikali.
Puknut za primer.
Puknut kao kondom za 20 dinara.
Puknut kao 10 rihtera.
Puknut kao srednje kokice…

Moma Civun
25.06.2013. 10:18

Djuro,vec sam sam ti jednom napisao da si postao moj Idol.Sve sto si napisao kao da je poteklo iz moje glave samo ja nisam bas toliko nacitan da to tako srocim.
Na sve tvoje komentare nemam sta ni da dodam niti da oduzmem.Nemoj samo da prestanes da pises jer to bi znacilo kao da i ja nemam sta da kazem.Jos kada bi mi otkrio tvoj identitet bio bih mnogo srecniji.Cak i Zika manje traga za tvoje pravo ime nego sto to cinim i ja.Veliki POZDRAV za mog najveceg istomisljenika.

Voldemort
25.06.2013. 13:45
Odgovor za  Moma Civun

GOTOV SI ZUTACU !!!

MAX
25.06.2013. 10:24

Pocetkm 90.su nas lagali za Jugoslaviju pa ratovi u BiH i Hrvatsku,raspad zemlje, lesevi na sve strane, pa nas onda lagali za K i M da je nase pa onda bombardovanje, lesevi, rusenje Srbije, mostova i pobeda ( citaj kapitulacija), Petooktobarske promene, nada u bolje sutra pa nam ubise Premijera. Slihtanje, paljenje ambasada, rusenje BG, uterivanje straha, krsenje ljudskih prava , medijski mrak, ubistva i pretnje novinara, hapsenja……….r nam predsednik Srbije, Kosovo i Metohija defakto priznato, prosveta, zdravstvo,energetika, ekonomija, privreda , putevi, u haosu, jednom recju vracam se na pocetak: Devedesete nam se vratile na velika vrata samo malo kulturnije, prefinjenije i elegantnije.

i ja sam tu
25.06.2013. 10:54

Đura je u pravu…
ima nas koji možemo mnogo da doprinesemo, ali treba da se definiše jasno vođstvo da bi svaka upotrebljiva veština mogla da se iskoristi u punom kapacitetu i onda skladno ukomponuje u sistem.
Dal’ je gospodin Stanković taj koji treba da povede…ne mogu da znam, ali teško da ima dileme oko toga da je on najočigledniji izbor u ovom trenutku.
E, da, Đuro, brate, u svemu ovome što si ispisao jedna frazica pada u oči jer se ponavlja. Što je najgore, prethodni put nije bila upotrebljena ovde u komentarima…
Ja nisam neki mnogo pametan lik…neko bistriji od mene bi posle toga mogao misliti i da zna ko si…

Licemeri
25.06.2013. 12:07

Devedesete za vas, sada kada su vas naprednjaci počistili sa vlasti, kad polako izgubiste sve privilegije?!
Ma nije nego!
Za nas, kojima se i jedni i drugi i treći gadite je oduvek 6. april 1941.
Kada počnete da razmišljate o tome, kada vam to bude prioritet, e tada ćete moći da se javite i da vas građani uzmu za ozbiljno.
Smučile su mi se vaše fraze i patetika