PIROT – Posle rekonstrukcije mosta “Gazela“, Pirot će dobiti još jedan most na takozvanom drugom ringu čiju izgradnju će finansirati Ministarstvo privrede i lokalna samouprava.
Radovi su počeli dana a rok za njegovu izgradnju je šest meseci. Izgradnjom ovog mosta znatno će se olakšati odvijanje saobraćaja u gradu, biće manjeg zagađenja i veće bezbednosti svih učesnika u saobraćaju.
Pristupnim saobraćajnicama ovaj most biće povezan sa ulicom Srpskih vladara. Izvođač radova je Preduzeće za puteve Zaječar.
Ugovor su prošle godine potpisali predsednik opštine Pirot Vladan Vasić i ministar privrede Željko Sertić. Most na Nišavi će biti izgradjen pored postojećeg Železničkog mosta.Vrednost radova je 122 miliona dinara, od čega je 68 miliona dinara učešće opštine Pirot a ostatak države.
Direktor Direkcije za izgradnju grada Branislav Kostić kaže da će Pirot dobiti novi most sa tri saobraćajne trake širine 9 metara i jednom pešačkom stazom od dva metra. – Shvatićemo vrlo brzo šta ovaj most znači za grad. Kad on bude gotov, žitelji naselja “Tanasko Rajić“ će za tri minuta moći da dodju do starog “Tigrovog naselja“ a ne kao sada da idu kroz grad i gube vreme. Njegovom izgradnjom biće potpuno rasterećen saobraćaj u gradu, što je veoma važno – kaže Kostić.
Predstavnik Preduzeća za puteve Zaječar Nebojša Nikolićkaže da će ispoštovati rok za izgradnju mosta.
„Planiramo da most završimo na vreme i ne očekujemo neke velike probleme. Svaki most je projekat za sebe, ali smo napravili dobre pripreme za početak radova-rekao je Nikolić.
(kraj)paz
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Ovo je samo jos jedan od mnostva primera koji potvrdjuje da se Ujedinjeni regioni Srbije i njen potpredsednik Vladan Vasic nesebicno zalazu za infrastrukturni razvoj naseg grada.
Potpuno se slažem sa Tolićevim iskrenim komentarom.
Posto je to aktulno ovih dana, da li je u planu i seca stabala i na obliznjem keju koje komunalac bezuspesno oporavlja preko 10 godina?
Kada im ne ide nega stabala, neka rade ono sto dobro znaju – npr izgradnja jos jedne zatvorene pijace koja nedostaje tom delu grada.
U gradu su sve asfaltne povrsine, u centru i periferiji, nestrucno i nekvalitetno uradjene. Mnogo je rupa, ostecenja, prilikom izgradnje nije se vodilo racuna o nagibu tako da se atmosferske padavine zadrzavaju u tim uvalama i pukotinama bukvalno na svakom koraku. Na mnogim mestima tada se stvaraju citava jezera nerovatnih dimenzija koja se moraju siroko obilaziti. Slicna je situalica i sa trgom, posebno ranije rekontruisanim delom cija je povrsina u vecem stepenu ruinirana, a postoje i kanali sa resetkama u stanju totalnih razvalina koje pored toga sto kao tekve nicemu ne sluze stvaraju ekstremno losu sliku o nasem gradu. Neko ko je nadlezan za ove probleme trebao bi da se njima pozabavi sto bi bilo korektno i odgovorno prema gradjanima.
U potpunosti odrzavam komentar o katastrofalnom stanju trgova, ulica i trotoara u nasem gradu. Utrosene su enormne kolicine narodnih para za nesto sto je potpuno nekvalitetno i nestrucno izgradjeno. Najgore je to sto se stice utisak da je izvodjacima radova bilo dozvoljeno da rade sta i kako hoce. Sve sto je asfaltirano i betonirano pocelo je intenzivno da propada vec u prvoj godini upotrebe. Primera radi, svake godine od izgradnje trga izdvajaju se narodne pare za njegovu sanaciju a isti je i pored toga u sve losijem stanju. Da ne govorimo o fontani. Zaista mi nije jasno sta se mislilo, sta se radilo a sta se pricalo da se uradilo po ovom pitanju. Propadanje ovih povrsina je uzelo maha i ja molim i apelujem na nadlezne da preduzmu mere da se ovi problemi rese u interesu gradjana.