PROTECTA Građani najnezadovoljniji javnim uslugama u oblasti legalizacije

PROTECTA Građani najnezadovoljniji javnim uslugama u oblasti legalizacije
Podeli:

Istraživanje zadovoljstva, odnosno nezadovoljstva građana pruženim javnim uslugama u Nišu, Pirotu i Beloj Palanci, pokazalo je da su građani najnezadovoljniji uslugama koje se odnose na legalizaciju objekata.

„Iznenađujuće je da su građani obuhvaćeni istraživanjem u najvećem procentu zadovoljni javnim uslugama za koje su se izjašnjavali, a to su rad primarne zdravstvene zaštite, policije, vrtića i osnovnih škola“, istakla je predstavnica Centra za razvoj građanskog društva “Protecta” Zorica Stevanović na tribini „Ka boljim javnim uslugama u Nišu“.

Istraživanja su rađena u okviru projekta „Partnerstvom do dobre javne uprave“, a Stevanović je naglasila da je reč o dvogodišnjem projektu čiji je cilj da doprinese kreiranju politike usmerene na građane u oblasti javne uprave, i da se unapredi odgovornost nadležnih institucija i Vlade Srbije za kvalitet usluga koje pruža građanima.

Projekat sprovodi Evropski pokret u Srbiji i Centar za evropske politike, uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i 12 lokalnih partnera među kojima se nalazi i „Protecta“

U okviru pomenutog projekta organizovan je i čitav niz aktivnosti poput uličnih akcija i okruglih stolova, a organizovana je i kampanja „Ja u centru pažnje“, i pokrenut portal www.mojauprava.rs.

„Na tom portalu građani imaju mogućnost da iznesu svoje mišljenje o kvalitetu pružene usluge i da ukažu na problem koji su imali prilikom pružanja javne usluge“, izjavila je Stevanović.

Sociolog niškog Doma zdravlja Dušica Ilić rekla je da se zaposleni trude da na najbolji mogući način organizuju rad službi u toj ustanovi, ali i pored zakazivanja dolazi do gužvi jer se ne može predvideti kad će se ko iznenada razboleti.

„Potrebe za povećanjem broja zaposlenih realno postoje na osnovu gužvi i broja pacijenata po jednom lekaru, ali od republičkih institucija zavisi novo zapošljavanje, a samim tim i koliko ćemo moći da izađemo u susret građanima“, objasnila je Ilić.

Predsednica Centra za samostalni život invalida Katica Ranđelović dodala je da se poslednjih godina povećao kvalitet javnih usluga, ali da postoji mogućnost da one još budu poboljšane, posebno kada su u pitanju osobe sa invaliditetom.

B.Ljubisavljević


Podeli:

Odgovori

Budi prvi koji će komentarisati!

1000
wpDiscuz