Šta će nam biciklističke staze, kad ionako ne možemo da ih koristimo (FOTO)

Leskovčani često ukazuju na potrebu formiranja biciklističkih staza u ovom gradu, ali i tamo gde ih ima ne mogu da ih koriste jer su one zakrčene automobilima.

Jedan od takvih primera je Ulica Stepe Stepanovića gde sami meštani ovog dela grada parkiraju svoja vozila na sred biciklističke staze, pa i na stazi za slepe.

Napisali smo upravo na tom mestu i zbog tog problema u ovoj i prošloj godini preko 60 prekršajnih prijava. Međutim, pre par meseci stigla je peticija žitelja ulice jer se jedna strana kažnjavala uporno a druga ne, i dok se ne reši status ulice, od Gradskog veća je dat nalog da se obustavi sa kažnjavanjem dok se problem sistemski ne reši“, objašnjavaju nam u Komunalnoj policiji.

Sa druge strane, meštani ove ulice oko novonastalog problema najviše krive nekadašnju Direkciju za urbanizam i izgradnju za koju tvrde da, kada je pravila plan za rekonstrukciju ulice nije predvidela prilaz stanarima u njihova dvorišta, te se oni snalaze kako znaju i umeju.

Dragan Marinković

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

7 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Peca
13.10.2017. 13:45

Ovim putem bih zamolio nadležene da urede prilaz sa kolovoza jednoj prodavnici građevinskog materijala u Vlajkovoj ulici, jer svakog jutra i prepodneva (do zatvaranja radnje) gledam sugrađane kako PARKIRAJUĆI SE NA TROTOAR („na 5 minuta“, naravno) mogu da polome diferencijale, kartere, precvikuju gume od ivičnjaka. Mi pešaci, majke sa dečijim kolicima i osobe sa invaliditetom snaći ćemo se nekako, pazićemo kao i do sada dok se krećemo tih pedesetak metara kolovozom da nas ne pokupi neki šleper ili autobus. A i ako nas pokupi, to su samo žene sa decom i nesposobni, pa i nije neka šteta, verovatno je prilog srtranci/strankama veći…
p.s. Na stotinak metara policija skoro svakodnevno kontroliše brzinu kod Hemijske škole, a na moje pitanje o problemu sa parkiranjem na trotoaru su me rekli da nije u njihovoj nadležnosti !!! Znam, šalili su se …

Bole
13.10.2017. 13:59

Ovo je dokaz da se radi povrsno a pre svega u promotivne, politicke svrhe. Gledajte sada sta je po Beogradu, sve razrovano i ko zna kada ce da se zavrsi. Samo da se glumi da se nesto radi. Zar ne bi moglo ulica po ulica, sukcesivno. Sa velikim brojem radnika brze bi se radilo i ne bi bilo haosa po gradu. Isto je i u Leskovcu, hodamo po prasini dok ne padne kisa a onda cemo, kao svinje, po blatu.

Vlada
13.10.2017. 15:46

Ja tom ulicom prolazim 2 puta svakog dana i bar 3 do 6 puta moram da sidjem na kolovoz jer su automobili parkirani na stazi za bicikliste i svaki put dobijem po neki trubez od automobila koja idu iza mene na kolovozu,a sta da radim kad moram da sidjem.Jos i ovo sto se jedna strana kaznjava a druga ne,naravno da tako i treba jer je sirina staze za bicikliste dovoljna samo za one koji idu u tom smeru ali ne i za one koji idu iz suprotnog smera,jer su ocigledno tokom merenja sirine staze koristili deciju biciklu na 3 tocka koja je u sirini svega 30cm pa su videli da mogu da se mimoidju kada naidju jedan na drugog. Vozio sam bicikl i po Beogradu,tamo su 2 trake po 90cm i staza je od kolovoza udaljena metar i po a ne kao kod nas svega 20cm.Lose isplanirano jos gore odradjeno.

Castrol GTX
13.10.2017. 17:48

U toj ulici me prošle godine policija zaustavila i naredila da se pakiram na bicikilističku stazu dok mi ne napišu kaznu za pojas. Igrom slučaja je tada sa patrolom bio i zamenik komandira saobraćajne. Kada su završili pitao sam da li mogu razgovarati sa njihovim šefom. Na pitanje zašto su me zaustavili na mestu gde je to zabranjeno, odnosno zašto selektivno primenjuju zakon (okolo svi parkirani na trotoar, biciklističku) on mi mrtav ladan kaže: gde bi mi stigli kad bi sve ovakve kažnjavali? Komentar je nepotreban!

Мах
13.10.2017. 18:55

Док је била калдрма – није се јурило и претицало 100на сат као данас. Ова улица , једна од најпрометнијих , а притом нећеш наћи ни један пешачки прелаз, лежећег полицајца, радаре или камере за брзину. Деца свакодневно иду истом и прелазе на путу ка школи.
Калдрма је продата наравно Аустријанцима ( за велике паре ) који знају да цене коцку ( каква се више не прави ) и поплочавају шетачке зоне. Уместо да је ова улица направљена по узору на ( Скадарлију – Бг, Закићеву- Кш , Нишка Победина и сокаче) – као успомена и споменик на давне дане , на наше корене и традицију, пешаци и бициклисти да уживају , деца мирно да шетају … Не, они су све уништили и направили још већи неред и опрали паре.
Људи без идеја и укуса.

Popara
13.10.2017. 21:30
Odgovor za  Мах

E to je to. Prepodobni żuti prodali austrijancima nekoliko km kaldrme. Vidiš kako su to bila drska, providna mażnjavanja naše imovine. Naprednjaci to rade mnogo „suftilnije“.

Milos Jovic
13.10.2017. 20:09

„dok se ne resi status ulice, od Gradskog veća je dat nalog da se obustavi sa kažnjavanjem dok se problem sistemski ne reši“… Iz toga se moze zakljuciti da u nekim ulicama ne vazi Zakon o bezbednosti saobracaja… Pa vi ste totalno nepismeni…