EKONOMIJA

U „ Trivulesk “-u ugradili snove i iskustvo, a medalje brendiraju proizvode

U „ Trivulesk “-u ugradili snove i iskustvo, a medalje brendiraju proizvode
Podeli:

Kada su pre dve godine odlučili da krenu sa radom osnovavši  destileriju  „Trivulesk“,  verovatno ni sami nisu očekivali da će za kratko vreme pobrati tolike nagrade na sajmovima i manifestacijama na kojima su učestvovali.

Autentični na prezentovanju proizvoda iz destilerije „Trivulesk„ Leskovac,  privlačili su pažnju posetilaca sajmova a kvalitetom i raznolikošću ukusa primoravali potrošаče da iznova degustiraju njihove proizvode.

Nešto što je, pre dve godine,  ličilo na ideju par sanjara danas, posle brojnih priznanja i nagrada za kvalitet, pretenduje da postane nacionalni brend.

Tehnolog Srđan Dinić, direktor prodaje Milan Aranđelović, Bratislav Jović jedan od pokretača destilerije uz neizostavne Miloša i Nebojšu Trivunca, čine ekipu odabranih koja, za sada, vrlo uspešno, osvaja tržište pića u Srbiji.

Posle više od dvadeset godina rada u proizvodnji i iskustva prikupljanog godinama koje sam ugradio u projekat, lično  sam ponosan što smo proizveli više od 50 hiljada boca i asortiman od osam vrsta rakije i 31 proizvoda”, ističe Srđan Dinić.

O kvalitetu proizvoda „Trivuleska“ svedoči  šest zlatnih, četiri velike zlatne nagrade i šest šampionskih zvanja na Novosadskom međunarodnom sajmu,  Bijeljini, Topoli, Vrnjačkoj Banji i drugim  minifestacijama.

Viljamovka, kajsija, dunja, šljiva, voćna, loza, jabuka i travarica iz destilerije „Trivulesk“ osvajaju Srbiju i ljubitelje kapljice u regionu.

Imamo razvojne planove ali ne srljamo i ne žurimo. Iako ima mogućnosti, još uvek ne razmišljamo o većem plasmanu na inostrana tržišta jer nam je cilj da nas po kvalitetu i prepoznatljivoj ponudi prepoznaju  kao brend na teritoriji Srbije, a nagrade koje dobijamo pokazuju da smo na dobrom putu”, govori o planovima Milan Aranđelović , direktor prodaje.

Momci iz „Trivuleska“ ne kriju da je tajna njihovog uspeha u sinhronizovanosti i raspodeli  poslova na način da svako radi ono što najbolje ume,  pokazujući tako put kojim bi trebalo da se kreću i mnoga druga mala preduzeća i zanatske radnje sa juga Srbije.

Destilerija  „Trivulesk“ , danas, zapošljava četrnaestoro radnika sa tendencijom da u dolazećem periodu taj broj uveća.

Zoran Jovanović


Podeli: