LESKOVAC/BEOGRAD – Farmaceutska kompanija „Actavis“, u čijem se sastavu nalazi leskovačko „Zdravlje“, od danas ima novi logotip, sa jakom zelenom bojom, koja simbolizuje rast.
„Odabrana boja za naše novo ime odražava rast, fundamentalnu osnovu za našu kompaniju i našu budućnost. Ova prirodna, jaka boja takođe odražava našu posvećenost da budemo kompanija koja se odgovorno odnosi prema životnoj sredini. Rezultat je nova, ponosna, snažna i pristupačna vizuelizacija koja slavi naš potencijal kao globalnog farmaceutskog lidera i vizuelno definiše naš fokus ka rastu i uspehu u budućnosti“, navodi se u saopštenju te kompanije.
Nova ikona u logou, dizajnirana od strane vodeće svetske firme za kreiranje identiteta – Lippincott, govori o poslovanju Kompanije koje se brzo razvija, kao i o njenoj dinamičnoj strukturi.
„Ako pažljivo pogledate videćete oblik slova „W“ koji nastaje od osenčenog slova “A”, što je suptilna istorijska referenca na nasleđe Watson-a i stvaranje novog Actavis-a“, dodaje se.
(Kraj)
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Mogu oni da pricaju sta oce. Ovo lici na Por-werner & weber. Cist plagijat. Necemo znati koja je firma zaduzena za djubre.
Ispiraju mozak i sebi i drugima a spremju se za otpustanje radnika ili kako oni to vole da kazu „racionalizaciju broja zaposlenih“.
Zdravlje je pre privatizacije proizvodilo mnogo vise nego danas.
Upropastise onakvu fabriku a sada nam uvaljuju neku prljavu tehnologiju koju niko normalan nece da radi.