Leskovačke zvezde imaju problem zbog lokalnog dijalekta

Ako si iz Leskovca, po difoltu te gledaju drugačije

Ma koliko veliku mašineriju imali iza sebe, pa i najmoćniju na ovim prostorima, nije lako probiti se u sam vrh zvezdanog jata ako ste iz Leskovca, a to nam priznaju Milica Pavlović i Katarina Živković.

Ako si iz Leskovca, po difoltu te gledaju drugačije, samo zato jer dolaziš iz unutrašnjosti.

“Kao i zbog naše jezičke barijere, da tako kažem, dijalekta… Pored toga, ne poznaješ nikoga, niko ne želi da ti pomogne, ako napraviš jednu jedinu grešku, tvoja karijera može da bude gotova”, tvrdi pevačica Milica Pavlović, trenutno jedna od najvećih zvezda na Balkanu.

Kaća Živković priznaje da tokom boravka u prestonici govori pravilno, a kada dođe u svoj kraj priča u originalu.

“Dok sam živela u Leskovcu pričala sam leskovački, a onda kad sam se preselila naučila sam pravilno da akcentujem reči, padeže, i onda sam naučila da pričam normalno. Međutim, kada se sretnemo mi pevači iz Leskovca nastaje ogroman problem, u kom smislu. Krenemo da pričamo na leskovački i ja ne mogu da se smirim sat vremena. Ko god mene da pozove  ja kažem Koje radiš, s koje će se pofališ”,  priča nam Katarina.

Dodaje da se nikada nije stidela svog dijalekta.

“A zašto bih? Mnogima je bilo čudno što se ne odričem svog leskovačkog akcenta, ali ja se ponosim svojim roditeljima i svojim poreklom. Ja sam uvek bila Leskovčanka i ostaću”, zaključuje ona.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

116 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Frau Gabriela
02.05.2019. 14:56

A u samom Leskovcu ako si slučajno iz nekog okolnog sela odmah te po difoltu gledaju drugačije, ponižavaju, nazivaju „selcem“, optužuju da si ih ugrozio ovako ili onako itd… To što nisi iz centra grada po difoltu znači da treba da se baviš poljoprivredom a da na sve ostale poslove zaboraviš jer oni pripadaju centru grada…
Izgleda da se to kasnije prenosi dalje po nivoima, pa nas i ljudi iz prestonice na sličan način klasifikuju…

IVAN
03.05.2019. 08:01
Odgovor za  Frau Gabriela

to sto pricas nije tacno po difoltu 90 posto ljudi sa sela radi u opstinu u mup 95 posto

Dimaria
03.05.2019. 14:56
Odgovor za  IVAN

Da, ali ih ne postujemo dovoljno. Treba da, kad on prolazi kolima, ja ignorisem to sto sam na pesackom i da pustim gospodina da prodje prvi. Kad mi dodje vikendom i lomi klupice po parku… ne znam…

Frau Gabriela
03.05.2019. 21:21
Odgovor za  Dimaria

Eto čitam ovaj komentar i ne znam da li je uopšte vredno odgovarati na ovakve nebuloze…
To što neko lomi klupice, ne propušta pešake na pešačkom itd. nema veze sa prebivalištem nego sa kulturom i vaspitanjem… Nekulturnih, bahatih i prostih ljudi ima kako na selu tako i u gradu.
A prethodni komentar nam samo pokazuje da sam bila u pravu, izgleda da u gradskim institucijama i policiji treba uvesti prebivalište kao obaveznu stavku na konkursu, samo ko živi u užem centru može da se zaposli jer su ti ljudi po mestu stanovanja kvalifikovani za obavljanje funkcija od interesa za grad i državu…

Tesar iz Lamele
09.05.2019. 18:43
Odgovor za  Frau Gabriela

Frau ili Fra Brne, znaš kada je Leskovac najlepši?
Nedeljom.
Zašto?
Mirno je, po grad šetaju stanovnici ovog grada, nema saobraćajne gužve.
Onda dođe ponedeljak i haos, subota katastrofa.
Načelnici, direktori, opštinari su 90% sa sela.I od kad su se oni spustili u ovaj grad, ovaj grad propada.
I da, zovemo vas seljaci, uvek smo vas i zvali.I to neće da se promeni

tesaru
11.05.2019. 18:51
Odgovor za  Frau Gabriela

Vadi taj prazi lukac iz usiju i g…ce pa idi odakle si mozes i do crne gore i do hercegovine sad malo Srbi da vladaju svojom drzavom.Ne prosipaj mudrosti nepismen si ko i ivan samo provocirate ko ce vas nepismene i neradne u bilo kom delu sveta.

dokaz
08.05.2019. 12:41
Odgovor za  Dimaria

Ko lomi klupice je na svim okolnim video nadzorima,za tvoju informaciju nisu ,seljaci,vec lepo vaspitani pismeni skolovani bogom dani za zaposljenja u drzavna jasla vasi decaci i poneke devojcice iz Leskovca.Sta nije u redu s vama da toliko mrzite seosku populaciju nisu vam ,selci,krivi sto ste inferiorni vec vi sami.

Dimaria
10.05.2019. 15:33
Odgovor za  dokaz

Pa kamo dokaz? dokaz je to da si ti nesto napisao…? ajde molim te

Anonimno
10.05.2019. 18:58
Odgovor za  dokaz

Sto pismena duso,video zapis ne razumes treba ti prevod.

pesak
08.05.2019. 12:46
Odgovor za  Dimaria

Je duzan da pre stupanja na pesacki prelaz pogleda levo i desno uveri se u udaljenost i brzinu vozila pa tek onda krene,a ti bi da telefoniras ne pogledas ni levo ni desno a trcis preko pesackog ko ne znam sta i krivi vozaci.Seljaci a ti sta si onda.

Frau Gabriela
03.05.2019. 21:51
Odgovor za  IVAN

Baš kao što sam i napisala, evo konkretnog primera difolt klasifikacije malograđanina, čim si sa sela ne smeš u „opštinu i mup“…“Selci im oduzeli posao umesto da kopaju oni došli u opštinu“… Pa drugari kao što vi gledate ljude iz seoskog područja na teritoriji Leskovca tako i na Vas gledaju Beograđani, kao manje vredne, nižu rasu koja ne treba da radi u državnim institucijama jer dolazi iz provincije da bi im oduzela radno mesto…

Ivan
04.05.2019. 20:05
Odgovor za  Frau Gabriela

Pa sta hoces da mi iz grada idemo da kopamo.Npunili ste opstini i mup jer ste se prodali nisu vas zaposlili sto vas vole nego zato sto glasate za koga vam se kaze i to je gospoja po difoltu sto se pravis mnogo pismena.

Anonimno
04.05.2019. 21:03
Odgovor za  Ivan

Ne pravi se pismena, veċ koristi jezik političke korektnosti da bi nas ubedila u ispravnost svojih stavova. Nije prirodno i nije normalno da mi idemo da se bavimo proizvodnjom hrane a „difoltni“ da upravljaju gradom. Odmah da se ogradim da me Frau ne proziva. Ne mislim da ljudi iz grada više vrede, ali to što ona tvrdi i činjenično stanje nije normalno.

Frau Gabriela
05.05.2019. 10:56
Odgovor za  Ivan

Pa šta je onda ova izjava da nije normalno da se ljudi iz grada bave proizvodnjom hrane? Zašto nije normalno? Hoćemo li da pravimo podele na kaste, da li je moguće da u 21. veku, mesto gde se neko rodio treba da mu odredi obrazovanje i vrstu posla kojim će se baviti? Ja mogu da razumem kritike da čovek koji obavlja funkciju u „opštini i mup-u“ nema potrebno obrazovanje, da je kupio ili na kriminalan način došao do diplome, da ne zna da obavlja povereni posao, da je kupio radno mesto, da je ulizica i poslušnik… i da ne nabrajam dalje, ali ne mogu da razumem izjave da je to što je sa sela njegova mana da bi radio bilo koji posao u gradu i da je zbog toga predodredjen na poljoprivredu…

Ivan
05.05.2019. 19:37
Odgovor za  Frau Gabriela

Frau ti li si iz nemacku ili se samo pravis da nista nerazmes pa evo da ti objasnim prostim primerom da licno znam 500 ako ne i vise ljudi sa sela koji imaju hektare zemlje i cela ekonomska domacinstva pa idu rade po juru i dzinsi da rade za 30 hiljde pa ti meni objasni sto je to tako.

Frau Gabriela
06.05.2019. 00:39
Odgovor za  Ivan

Ja mislim da je to zato što hoće po svaku cenu da oduzmu radna mesta ovim ljudima iz centra grada, toliko žele da ih ostave bez posla da su spremni da finansijski gube i da im propadaju imanja samo da bi ih oštetili.
Da rezimiramo, ljudi na teritoriji Leskovca koji imaju ili čija porodica ima obradivu zemlju moraju da se bave poljoprivredom i ne mogu da se zaposle u opštini, mup-u, juri,džinsiju… Ti ljudi pošto su sa sela i imaju “hektare“ ne moraju čak ni da idu u školu, jer šta će im za poljoprivredu vise od 4 razreda osnovne…

Anonimno
06.05.2019. 12:03
Odgovor za  Ivan

Da rezimiramo, Frau Polutanko. Dakle, da ti objašnjavam nešto što ti bolje znaš od mene. Poljoprivreda je posao kao i svaki drugi, a uči se od malena, uči se samim tim što se živi na selu. Pomažeš babi, dedi, roditeljima i učiš zanat. Ne može čovek od 30-40 godina koji ne zna ništa o tome da se bavi proizvodnjom hrane. S druge strane je velika životna tragedija da neko ko je zapustio svoju imovinu na selu čami u osmospratnicu za 30.000 dinara.
Zato je „Paradajz iz Grčke, crni luk iz Holandije i Egipta“ a opštinari poput tebe iz selo.

Her Stanoje Frau Gabrijeli
07.05.2019. 14:06
Odgovor za  Ivan

Frau, pa „nije normalno da se ljudi iz grada bave proizvodnjom hrane“. Ti će sediš u grad, u Opštinu, a meni ćeš da iznajmljuješ zemlju koju si batalila, a ja da je obrađujem. Treba ja da registrujem poljoprivredno gazdinstvo sa tvojom zemljom?
Ajde ne širi više polutansku propagandu, ti si biće sa tri duše, pa ti se mešaju. Jedna za selO, druga za grad i štraftu kroz glamnu ulicu, treća dok ispijaš kafu od rešo u Opštinu.

Lepo
08.05.2019. 19:24
Odgovor za  Ivan

sto ih znas ali si ti iz grada pa ne razgovaras s ,nizom“ kastom ne poznajes nikog ne znas njihove probleme ne znas zasto su morali da se zaposle ne znas da su boreci se da proizvedu hranu za vas oboleli zdravstveno i upali u dugove.Te bogatase koje si video,paralela bi bio ,,zlatan trag“ za tvoje poredjenje nisi realan a ta osobina govori dalje o tebi.

Dimaria
02.05.2019. 14:57

Ma dal je moguce :)))

Jeca
02.05.2019. 19:00
Odgovor za  Dimaria

Ove dve dame iznose neistinu, koja je mozda moguca u okvirima posla kojim se bave. U suprotnom i nije bas tako. Po njima dr. Stojkovic geneticar se predstavljao da je iz Beograda pa je uspeo? Neki drugi poznati leskovcani su krili odakle poticu. A i vi ste neki ozbiljni izdavaci kada nam estradu servirate kao model pomasanja i uzora. Mislim da je bolje da pronadjete mlade i uspesne Leskovcane po svetu, kojih odgovorno tvrdim ima, pa na osnovu njihovih prica edukujte omladinu.

Prestonica
03.05.2019. 08:25
Odgovor za  Jeca

Jeco imam osecaj da si promasila temu, bilo je reci o ljudima iz provincije koji dodju u prestonicu.
Mogu reci da si u pravu i da ima dosta nasih uspesnih ljudi po svetu, medjutim da kazu da su iz Leskovca, Vranja, Pirota ili bilo kog drugog malog mesta nista ne znaci jer stranci neznaju ta mesta pa i ne prave razliku.

sweden
03.05.2019. 11:55
Odgovor za  Jeca

Razlika izmedju sveta i Beograda je ogromna jer „beogradjani“ smatraju sebe nesto visim od ostalih u Srbiji, dok u svetu tako ne razmisljaju, jer su normalni. U Beograd su obicni doseljenici iz svih krajeva zemlje sakupljeni u tom takozvanom glavnom gradu koji su se pokondirili i misle da su nesto visi i bolji a do juce su ziveli mozda ne ni u nekom gradu ili selu vec po planinama. Svet i Beograd su neuporedivi, zato i Leskovcani i iz ostalih sela i gradova ljudi mogu da naprave uspeh vani ali ne i u Beogradu ili veoma tesko. Nasi ljudi imaju toliki kompleks zbog tog Beograda, jer je ocigledno da je u Srbiji samo Beograd grad ostalo su sve seljaci, toliko veliki kompleks imaju da se nasi ljudi u svetu stide da kazu da su iz Leskovca ili nekog drugog grada vec vecina njih kada ih pitate odakle su kazu da su iz Beograda, a kada pitate konkretnije odakle ispostavi se da nemaju veze s Beogradom. Sto dalje od te velike selendre ako zelite da uradite nesto od svog zivota, cak je bolje i ostati u manjim gradovima i uspeti nego u Beogradu osim naravno ako ne zelite da pevate, sto je izgleda u danasnjoj Srbiji jedino zanimanje mladima.

Cole Baki
02.05.2019. 17:48

Miličke,vodim te na Santorini ovo leto i ima te nauĉim beograCki.

dusan dojcinovic
02.05.2019. 20:17

Po difoltu :podrazumevano, u prevodu, te gledam kao uspesnu mladu zenu, nase gore list, ii ne osvrci se, pozadi, samo napred…Gledamo te isto, blistas na zvezdanom nebu!!!

Šampion
03.05.2019. 00:08

Mnogo je teško probiti se iz manjeg grada provincije,otići u Beograd,probiti se i napraviti bum.Imala sam čast da budem u nekom uspešnom svetu.Ostala sam čvrsto da stojim na zemlji,prizemljena jer što pre shvatiš da tako mora ostaćeš tu gde ti je mesto u suprotnom brže se vratiš odakle si i došao.

limeni medo
03.05.2019. 00:12

Ha-ha-ha…Da nije smešno, bilo bi žalosno.

Stevan
03.05.2019. 07:12

Dakle njih dve su po „difoltu“ merodavne da pricaju o zivotu u Beogradu i odnosu prema Leskovcanima?! Slusajte vas dve, ne gledaju oni vas zbog toga kako nesto izgovorite nego sta vi izgovarate. Kad covek prica gluposti naravno da ce svako pametan da ga (po)gleda cudno. Zato vas dve terajte po selski jer inace rizikujete da akcentima udarate u „bandere“.

Južnjak
03.05.2019. 12:34

Mogu samo da gledaju i uče!!!
Problem je što nas roditelji nisu vaspitavali da budemo prodorni
sigurni u sebe, medjusobno solidarni, da potenciramo na svojim kvalitetima i talentima
nego u fazonu ,,ćuti dobro je,, ,,ma teraj ga napred,, ,,će si bude,, ,,ma dizaj ruke,, ,, dosta je i ovoj,, itd itd . . .
Crnogorci sa govornom manom dodju iz pripizdine tipa (šejtan i koza noge da polome,, znaju samo za gusle i kamen)
ali na prodornosti i medjusobnoj solidarnosti možemo samo da im zavidimo!!!
Zato mnogo naših kad ode u BGD 1. Stidi se svog porekla. 2. Stidi se svog govora. 3. Stidi se svojih poznanika, rodjaka.
Ko taj stid ne pobedi . .. svesno ubije svoje talente . . . i nikada ne prepozna bogatstvo regije iz koje dolazi i šta je ono vredno i unikatno što ga čini južnjakom. Ne govorim o bezvrednim budalama njih ima svuda!!! Tako da . . . beskrajno smo talentovani, kreativni, jedinstveni! Imamo divnu istoriju i divnu prirodu, divnu klopu, zdrav gradski i zdrav ruralni duh!!! Ponavljam može da nas gleda ko kako želi . . . ako ne shvati zašto smo južnjaci ima problem sa DIOPTRIJU!!!
Znate li šta se desilo sa ,, STARIM RIMLJANIMA,,??? Izumrli su, kao i stari Beogradjani i stari Leskovčani!!! Nek je samo roštilj meso od nas al naše si je be i ovde i u Japan!!!

Dimaria
03.05.2019. 14:48
Odgovor za  Južnjak

ne znam kako da ti se zahvalim na ovom komentaru. pitanje je sam koliko ljudi razume to sto si napisao… Veliki pozdrav!

Ivan
06.05.2019. 19:03
Odgovor za  Južnjak

Naucili vas roditelji da zalepite djon na obraz pa tepaj.

Milos
03.05.2019. 14:11

“Dok sam živela u Leskovcu pričala sam leskovački, a onda kad sam se preselila naučila sam pravilno da akcentujem reči, padeže, i onda sam naučila da pričam normalno”. Reče i ostade živa. Njihov akcenat sigurno nije ispravan, posebno onaj urbani beogradski sleng koji svi došljaci koriste. Dijalekat jeste bogatstvo jednog jezika, ali obe ove devojke su sa sela, dakle ne iz Leskovca i to treba naglasiti. Dakle nije tema leskovački dijalekt nego nešto drugo. U okolnom selu se kaže kvo radiš u Leskovcu se kaže Koe radiš. Dakle, velika razlika postoji . Nemam ništa protiv ljudi sa sela ali oni zaista pričaju iskvareni leskovački dijalekt. One treba da se stide svog ponašanja i svog stila oblačenja a ne svog dijalekta.

mira
03.05.2019. 16:24
Odgovor za  Milos

Prvo, Katarina je iz grada Leskovca .nije sa sela.Drugo, rekla je da je naucila da govori pravilno.da akcentuje pravilno te te pitam , gde nadje da je rekla da prica beogradski?Citaj malo sta pise pa onda komentarisi.Komentar jednog klasicnog hejtera..Milca rodjena van Leskovca jest dosta zivela sa babom i dedom alli opet ne mozemo reci da je sa sela.

Jeka
07.05.2019. 13:55
Odgovor za  mira

Akcenti tu i tamo, ali padezi, kao i celokupna gramatika maternjeg jezika su stvar obrazovanja, nisu geografski odredjeni i ne postoji alibi za neznanje.Svi ponekad napravimo neku gresku u govoru,pre svega zbog mnogobrojnih jezickih nedoumica,ali to sto smo s juga, nikom ne daje za pravo da po „default“-u ne zma padeze.

Koje
04.05.2019. 05:18
Odgovor za  Milos

A kakva je razlika kvo i koje rabotis.Imas ti razliku debelu u glavu i kompleks nize vrednosti kad moras da potenciras selo grad poligloto.Izvorni Srpski jezik je po selima jugoistoka Srbije a ne u iskonplesiranom Leskovcu.

Vesna
03.05.2019. 17:29

Savet za novinara: ne koristite strane reci (npr.difolt) kada u srpskom imate pregršt lepih reči sa istim ili širim značenjem. Drugo. Ovo ne da nije vest, nije ni trač, ovo je tabloidni nonsens.

Татјана
04.05.2019. 22:40

Ја сам из Бгд-а, а удала сам се у Лесковац, тако се по лесковачки каже. Брзо сам се привикла на све,јер је у суштини све много једноставније, него у Београду. Моји рођаци су ме гледали као неку будалу,сажаљевали. Сад кад ме виде, завиде ми ,кад им испричам како живим, колико често идем у природу, и за колико стижем до Солуна. Тако да драги Лесковчани, уживајте у свом граду док је још део оног старог живота. Кад буде постао превише фенси(ево стиже нам и шопинг мол) , е онда ћемо да жалимо, то нам све гурају западну културу живота- све што зарадиш, мораш да потрошиш у шопинг центру и да изглувариш сво своје слободно време у глупостима. Ја ипак волим да идем суботом на пијацу и у викендицу, а Београђани нек уживају у смогу и квази природи. Иначе, у свету нико никог тако не разликује,као што се код нас деле на људе са села и града и људе из Бгд-а и остатка(провинције).

IVAN
06.05.2019. 08:04

e pa frau na pitanje mi nisi odgovorila iako znas odgovor sve vreme i znas sta je sustina i lepo znas sta te pitam i ocemu pisem a ti uporno uvijas sve u oblandu ko ovi nasi politicari i mislim da je sve jasno ko dan.Evo jos jednom te pitam zasto ako neko ima hektare zemlje i celo ekonomsko domacinstvo ide da radi za 30hiljade dinara.

Frau Gabriela
06.05.2019. 15:09
Odgovor za  IVAN

Pa ne možeš ti da odrediš ko će čime da se bavi…
Rade u osmospratnici zato što neće da se bave poljoprivredom, težak i prljav posao a ima ko da ga obavlja za njih i umesto njih…

IVAN
07.05.2019. 11:59
Odgovor za  Frau Gabriela

zato sto si u pravu dobijas nagradu

Selski Fenomen
07.05.2019. 17:00
Odgovor za  Frau Gabriela

On ne moźe da određuje ko ċe ĉime da se bavi, a ti možeš ds određuješ i da sve vreme zastupaš mišljenje da svaki seljak može da radi u opštinu? Vi polutani bolujete od „viška prava“. Kompleksi su to teški.

a „difoltni“
08.05.2019. 12:15
Odgovor za  Selski Fenomen

,,Pa sta hoces da mi iz grada idemo da kopamo,, Ivane ti bi trebalo da se uhvatis motike da vidis posto je paradajs,vidim podelio bi drusvo na klase,tvoji zbrisali sa sela pre pedeset godina i ne bi se vratio nazad.Rade seljaci u svim firmama nema klasne podele,rade i gradjani Leskovca rade svi koji znaju da rade i koji hoce da rade,koju to prednost treba da imaju neradnici i gde,koju prednost trazis za ljude nesposobne za rad bilo da su sa seoske ili gradske sredine.Seoski proizvodi su baceni u bescenje seljaci bi trebalo da prestanu s proizvodnjom da malo ostanete gladni pa da se vratis odakle si.Ti si nesto najgore na ovim postovima.

Ivan
08.05.2019. 13:57
Odgovor za  a „difoltni“

Zbog takvi ko sto si ti neradnici ,imas zemlju a ides da se odmaras u drzavno jer te uvate za uvo i kazu ti sta da radis.To je ono najgore.Tebi li rojdena sestra ova frau pa kao nerazmete sta pisem nego delim narod na klase.Nego ste neradnici i pravite se mufljuzi.

Kompleksi su to teški
08.05.2019. 21:34
Odgovor za  Selski Fenomen

Hoces viska prava bez razloga pljujes seljake a oni tebe ne hajde razmisli ko ima komplekse.

Her Spasoje
10.05.2019. 21:01

More, treba odrezati ogroman porez na zemljište koje radno sposobni seljaci ne obrađuju. Greota za Srbiju, greota za obradivo zemljište, greota za nas što plaċamo takve po JP i Opštinu. Sve je naopako kod nas.her

Frau Gabriela
09.05.2019. 21:13
Odgovor za  Selski Fenomen

Drugari nemojte da se vređate ali očigledno imate manjak obrazovanja…
Ne može svaki čovek sa sela da radi u institucijama, ali može onaj koji je završio odgovarajući fakultet, koga to interesuje i ima dovoljno znanja i iskustva za obavljanje tog posla… Pojela vas je mržnja, i neverovatno je šta pišete…

Lobotomija
09.05.2019. 22:50
Odgovor za  Frau Gabriela

Elem frau,
Kako li uspe da pogodis da komentatori imaju manjak obrazovanja? Tolko nastancovane diplome pa opet, a?
U ovu nasu palanku je od znanje bitno POzna(va)nje. I ko sta ima: ko clansku kartu, rodbinu, pare, grbinu, sigurni glasovi. Znanje se najmanje ceni u sve navedeno.
To se i vidi po tome sto su vesti sa najvise komentara Mesko i pevaljke.
A ti kako dobi poso? Ali onako iskreno, iz dusu?
Na inteligenciju tesko, odma se vidi

IVAN
10.05.2019. 07:49
Odgovor za  Frau Gabriela

frau nemoj se vise brukas ,nisi dorasla pa neznas sta pises, a ovi minusi sto su mi izlupani sigurno si isla od kancelariju do kancelariju i trazila podrsku

IVAN
10.05.2019. 08:09
Odgovor za  Frau Gabriela

Pa i ti ovde izigravas strucnjaka a pojma nemas,neko te izlagao da ce da ti da doktorat ako znas da napises komentar

Her Stanoje Frau Gabrijeli
11.05.2019. 17:05
Odgovor za  Frau Gabriela

Džibriela, ajde bataljuj prepiranje. Iako tamo nikad ne idem, u tvom slučaju ċu napraviti izuzetak. Vodim te sutra, u nedelju, u Seljari.
Ah, skroz sam smetnuo s uma da si ti još u petak u 11h prepodne bila na putu ka svom zavičaju.
Onda ništa.
Ima li posla ovoga maja?

Frau Gabriela
11.05.2019. 18:43

Hahah Evo prekidam, neću više da se prepirem jer ionako ne vredi raspravljati o bilo čemu sa ljudima koji su nepismeni, ograničeni, iskomleksirani i ksenofobični…
Još jednom da napišem da ja niti radim u državnoj instituciji, niti sam sa sela, tako da su Vam džaba ta prozivanja, ali ću uvek da stanem u odbranu osnovnih ljudskih prava, da svaki čovek može da radi, da živi, i da se bavi onim što želi a da mu niko to ne osporava zbog porekla i mesta rođenja…
Da se osvrnem na tekst, po toj Vašoj logici Milica bi trebalo da prpori paprike u svom selu a Katarina da radi u leskovačkoj bolnici… A one su zvezde u svom poslu i svaka im čast na tome…

Ivan
12.05.2019. 07:57
Odgovor za  Frau Gabriela

Ti se boris za ljudska prava u danasnje vreme svi koji to rade ustvari gledaju na taj fazon da usicare nesto za sebe odmah sam te procitao i lepo sam reko da prosipas demagogiju .Da stanes pored Milicku,Sonju Biserko i Kandicku i one su borci za ljudska prava

Frau Gabriela
12.05.2019. 14:27
Odgovor za  Frau Gabriela

Kolko si ti čoveče glup i ograničen…

Da se umešam
12.05.2019. 18:41
Odgovor za  Frau Gabriela

Ma neee…Treba da rade u Hladnjaču i da se zalažu za ljuCka prava i zalimaju za umetnos

Ima li posla ovog maja
12.05.2019. 20:00

Ima stanoje ti i ivan ima da potkivate magarce do jeseni.

Anonimno
08.05.2019. 12:28
Odgovor za  IVAN

Zato sto poljiprivreda nije rentabilna,da bi vas prehranili i preziveli seljaci su upali u dugove,to tebe i ostale malogradjane ne interesuje jer vas je interes samo vasa guzica bitno je samo da je sve dzabe na pijac razmisli malo s ovom cenom goriva i zastitnih sredstava za poljoprivredu koja bi cena proizvoda trebalo da bude.Ti si jedan obican samozivnik uskog pogleda na svet kako te nije sramota da vredjas ljude koji te hrane,obicna si skrtica nadam se da znas sta je skrtica,toje skup najgorih osobina e to si ti.Dodji na selo dacemo ti poluautomatsku motiku,ti je podignes ona sama padne,mozda ti se i razbistri mozak.

Ivan
08.05.2019. 14:04
Odgovor za  Anonimno

Alo bre zajebi drzavno idi radi poljoprivredu da si radio sad bi imao automatsku motiku nego si odmarao u drzavno.Znam puno njih koji rade poljoprivredu imaju pare i nezale se ali i ne rade u drzavno ko ti i ova frau sto prosipate demagogiju al to mzete u vase selo,ovde odlicno poznajemo takvi kao sto neko rece sa tri duse.

ivane
08.05.2019. 16:48
Odgovor za  Ivan

Idi ti radi poljoprivredu,ti si ljubomoran sto ljudi rade samo ti se bunis,ne razumem klasnu mrznju koju sejes Srbi smo,da tako pises o manjinama vec bi neko reagovao ovako ,seljoberi, bez zastite udri vredjaj zabrani im rad uvedi ko staljin kolhoze i ogradi ih zicom da ti ne prljaju grad postenjem i radom.Pisi najgore o seljacima a onda procitaj knjigu Cujte Srbi.Prepoznaces se jos u prvim redovima.Ti nisi nista novo i pre su postojali ljudi tvog karaktera.

Ivan
08.05.2019. 18:29
Odgovor za  ivane

Pa ti decko nisi normalan .Kakva klasna podela kakvo raslojavanje , ja ovde pisem o neradnicima kakvi ste ti i ova frau.Kakvi ste vi karakteri kad vam je lakse da sluzite drugog i da slusate drugog i da vas vodaju nego da budete svoji ljudi.Ne lakse je ovde prosipati demagogiju izvestili ste se opasno.

a kakav si ti
08.05.2019. 21:17
Odgovor za  ivane

Karakter najurio bi sve ljude iz seoskih sredina a ti da ih sluzis,u sto si bistar s tim zamenama teza posto poznajes 500 seljana idi jedan dan s nekim da mu pomognes veruj mi selja ce to znati da ceni i bices nagradjen,dokazi da si karakter koji je sposoban da uci i radi ovako naslepo vredjati ljude bez adekvatnog znanja i razuma nije ni lepo ni posteno ni kulturno.

odmor
08.05.2019. 21:10
Odgovor za  Ivan

Je li ti da odmaras iako si lenj i sve ti tesko pada a seljoberi da pice ceo dan na suncu i jos mislis da si u pravu.

ivan
09.05.2019. 07:57
Odgovor za  odmor

pa ako ce da ima mora da pici po ceo dan na suncu al mu lakse da nema pa radi za 30iljadarke.O takvim difoltnim ja pricam a vi mufljuzi samo menjate tezu i pravite se da nerazumete.

ivan
09.05.2019. 08:08
Odgovor za  odmor

ne bi ja nikog najurio ,ja ovde pricam o neradnicima kakav si ti jer sigurno odmaras u drzavno a njive ti zarasle u korov

korov
13.05.2019. 09:48
Odgovor za  odmor

A od kad se ti sekiras za neciji korov u stvari reci cu Leskovacki kvo ima tebe da boliv krompiri za toj.Od kd se ti sekiras za nekoga samozivniku.

Frau Gabriela
09.05.2019. 21:20
Odgovor za  Ivan

Ti očigledno ni vrata od fakulteta nisi video, napadas i mrziš ljude sa sela bez razloga i kriviš ih za svoje probleme… I u selu i u gradu ima loših ljudi i neradnika, i tu mesto rođenja nema nikakvu ulogu, al’ ti ne možeš da shvatiš da svako ima pravo da ako može izabere čime će se baviti…

IVAN
10.05.2019. 08:05
Odgovor za  Frau Gabriela

Sigurno ga nisam zavrsio u podrumce ,opet ti sviras cela poenta ovog pisanja je sto si zajebala njivu i dosla u grad da radis za minimalac.Jasno li je vise

Frau Gabriela
10.05.2019. 23:59
Odgovor za  Ivan

Ništa gore od samouverenog i nepismenog malograđanina…

Ivan
11.05.2019. 07:54
Odgovor za  Frau Gabriela

Jos gore od nepismenog gradjanina je iskomplekairana seljanka

Ivan
11.05.2019. 09:21
Odgovor za  Frau Gabriela

Znaci poenta svega je da si zajebala njivu i da radis za minimalac i da nisi uspela ni u podrumce da zavrsis fakultet ,neznas vise sta da napises pa aj sad ce se vredjamo.

Frau Gabriela
11.05.2019. 13:13
Odgovor za  Frau Gabriela

E moj malograđanine, ni pravopis ti nije kako treba a hteo bi da upravljaš državom (ne znaš se piše odvojeno za početak)…
Komplekse ovde pokazujete samo Vi malograđani, ja nisam ni jednog trenutka napisala ništa negativno za ljude iz grada, a konstantno napadate ljude sa sela, pa čak i njih delite po principu evo ovaj ostao da kopa, on je dobar, a ovi išli u školu i neće da kopaju oni su loši…

IVAN
11.05.2019. 13:49
Odgovor za  Frau Gabriela

vidis neznas vise sta da pises pa sad ces i pravopisu da nas ucis

Frau Gabriela
11.05.2019. 14:41
Odgovor za  Frau Gabriela

Lepo ja napisala da se ne znaš piše odvojeno ali nepismenom je uzalud pokazivati…

Ivan
11.05.2019. 18:19
Odgovor za  Frau Gabriela

Ajde bre od skolu imas samo veliki odmor .Kolko si ti iskompeksirana ovde ce ucis nekog jer tamo gde radis u neku misiju rupu niko te ozbiljno ne shvata

ne gresi
12.05.2019. 18:59
Odgovor za  Frau Gabriela

Gabriela,ovaj nije samouveren a nepismen jeste,on je jedna nabedjena d.b.lcina koja samo zna da provocira mozda je njegov deda udbas dao obecanje njemu da ce biti predsednik opstine i beba jos uvek zivi u snu i sere li sere.

Frau Gabriela
06.05.2019. 13:57

Poštovani Anonimni gospodine, nije u redu da vredjate, jer ja Vas ni jednog trenutka nisam uvredila niti koristila pogrdne reči u pisanju, ali to govori o Vašoj kulturi i obrazovanosti…
Ko ste vi da odredite ko i zašto treba da se bavi određenim poslom. Možda čovek koji je rođen na selu ne želi da se bavi poljoprivredom, hoće da radi u osmospratnici i nije zainteresovan za obradu zemlju iako je ima na hektare…Ne interesuje ga poljoprivreda, završio je odgovarajuće škole i odlučio da ne želi da pomaže dedi i babi već da se bavi onim zašta se školovao…
E to je problem, umesto da gledate svoja posla svi znate ko je zašta kriv i kojim poslom ko i kako treba da se bavi, delite ljude i ponižavate umesto da pogledate u svoje dvoriste, a najlakše je okriviti druge za svoje probleme…

Ivan
06.05.2019. 17:18
Odgovor za  Frau Gabriela

Da bre toliko su bogati da ima ko da obavlja poso umesto njih a oni rade za 30hiljdarke a sto se doploma tice znamo da su zavrsili podrumski fakulteti i mnogo su strucni.Frau zar nevidis da se sve vise i vise uvaljujes u blato svojim komentarima.

Frau Gabriela
06.05.2019. 19:03
Odgovor za  Ivan

S tobom više ne vredi polemisati…
Oni rade za 30 hiljada a imanja im verovatno obrađuju dede, babe, očevi, majke, braća i sestre umesto njih.
Ja ti još jednom pišem nema razlike između zaposlenog sa podrumskog fakulteta sa sela i iz grada, ili ispada da diplome kupuju samo ljudi sa sela?

Ivan
06.05.2019. 21:22
Odgovor za  Frau Gabriela

Sa tobom vredi polemisati jer ri vise neznas sta da napises.Babe i dede od po sedamdeset i osamdeset godina im obradjuju njive kako da ne pa braca i sestre im obradjuju njive i posle im daju zaradu kako da ne.A sto se tice diploma vidis da i sama priznajes da su dobijene u podrumce.Vidis li da sve vise tones u blato svojim komentarima .I sama vidis cinjenice i ides protiv sebe.

Frau Gabriela
06.05.2019. 22:30
Odgovor za  Ivan

Šta da ti kažem, možeš da trtomudiš ovde koliko hoćeš al nisi u pravu…

Jeka
07.05.2019. 14:24
Odgovor za  Ivan

Jel onda vazi ako imas stan ili kucu u Leskovcu,ne smes da se skolujes i radis u Beogradu npr.? Kakve su to gluposti? Godinama citam ovde sovinisticke podele na one iz grada i sela, centra i periferije,ove i one stranke, s ovog ili onog fakulteta, iz javnih sluzbi i privrede i mnoge druge.Iskreno me ovolika mrznja u sopstvenom narodu koji sam ocigledno idealizovala plasi.Pravo na obrazovanje i rad su osnovna ljudska prava. To sto su neciji dedovi i ocevi teskom mukom stekli imanje, napravili kuce,pa i te zgrade koje 50 godina pojedini nece ni da okrece, nema veze s necijim obrazovanjem i licnim razvojem.Njive su bar sad jeftine,sa sve kucama,u visini dvogodisnjeg letovanja,pa izvolte. Ne moze vam niko zabraniti da se bavite poljoprivredom iako ste iz grada.Druga je stvar partijsko zaposljavanje. Evo, moji dedovi su sa sela,roditelji intelektialci,ja takodje,bivsi djak generacije ovdasnje skole,zivimo 30 godina u Leskovcu u kuci koju smo napravili velikim odricanjem,nezaposlena naravno…Svi moraju imati jednake sanse,podvlacim da su partijska zaposljavanja problem,a da li ce neko kupovati njive u selu, stanove u Beogradu, trositi na letovanje u Egiptu,to je njegova stvar.Izvinjavam se zbog duzine komentara, birala sam reci i ovo vise necu komentarisati,mada se iznerviram svaki put.

Frau Gabriela
07.05.2019. 15:46
Odgovor za  Jeka

Bravo, eto ipak u Leskovcu ima normalnih i razumnih ljudi. O tome ja govorim, ispade da niko ne sme van svog mesta da izadje negde da se zaposli, a za sve probleme krivi ljudi sa sela…

IVAN
07.05.2019. 17:11
Odgovor za  Frau Gabriela

ti si toliko nabedjena da je to strasno jos strasnije je to sto verujes u svoje lazi.

ivan
08.05.2019. 07:51
Odgovor za  Frau Gabriela

Frau Gabi ovde se neradi o tome ko je koga zaokruzio i uopste nisu bitni rezultati glasanja i ko je na vlasti ovde se radi o tebi tebi slicnima koje svako svako moze da uhvati za uvo i da vam kaze sta da radite

Ivan
07.05.2019. 18:45
Odgovor za  Jeka

Pogodila si ga u centar sa ovo stranacko zaposljavanje .Jer celo selo glasa na celu sa Frau Gabi i onda aj u opstinu i sad se grcevito borimo da tu ostanemo jer znamo kako smo dosli

Frau Gabriela
07.05.2019. 23:08
Odgovor za  Ivan

Hahah Pa pogledaj rezultate glasanja na prethodnim izborima.O čemu ti pišeš kad je na svim glasačkim mestima u centru Leskovca pobedila vladajuća stranka i to natpolovično, sa mnogo većim procentima nego na selu… Pa ko je glasao u gradskim izbornim jedinicama? Na selu glasali “selci“ a u gradu? Nisu valjda mogli dva puta da zaokruže?

Patriota
09.05.2019. 22:49
Odgovor za  Ivan

Ivane, za tebe samo pasoš, taksa, rampa i lekarsko uverenje pre nego udješ u grad! Kao i za sve koji rade, bolje reći akomuliraju energiju u gradu, na radnim mestima,kupljenim radom kompletne porodice pod plstenicima! Seljacima njive gradjanima firme! Onda bi imali savremenu, ekonomski jaku, modernu i kulturnu državu. Džiberi vladaju zato tonemo!!!

Her Stanoje Frau Gabrijeli
08.05.2019. 15:44
Odgovor za  Jeka

Jeko i Frau Polutanko, zašto su njive sada jeftine? Zato što ste ih vi seljaci zapustili, napustili. Da ste htele da nastavite tradiciju pa da obradjujete zemlju, mi iz grada da ti nudimo i milion evra za njivče vi je ne bi prodavali. Jer ti pravi pare, jer će pravi pare i na tvoju decu, unuci, čukununuci…
A vi sad AR ZEMLJE nudite po ceni 4 kafe u Safari. Neće ti gu niko kupi, zasad. Dok se ne pozovete u pamet. Kad počnete da radite na njive tad će im cena skoči.
Prodajete budzašto, zato što ste neradnice, zato što ste malograđanke, zato što mislite da ste gospođe sa 25-30.000 mesečno u grad. Epa niste!

Alo bre
08.05.2019. 19:08

Sto ne obezbedis cukununuci da ti ne gladuju kupi zemlju i stvori im cuda od poljoprivrede.Sto loces kafe po safari idi radi ceo dan da platis racune i gorivo i ostala propratna sredstva pa raspali na poljoprivredu i zaradi bogatsvo kad si u pravu.Nisi realan uopste ko i drzava prema seljacima.

Frau Gabriela
08.05.2019. 23:51

Ja stvarno ne mogu da verujem šta čitam…
Pa kako je moguće da ti her Stanoje bolje znaš šta je bolje za ljude sa sela od njih samih?
E u tome je problem, pustite ljude da rade i bave se čime hoće, niko od nas ne može da određuje drugima šta će mu biti prioriteti i kakve će odluke donositi…
Al to ovi malograđani što vole da palamude ovde po komentarima ne razumeju…

Her Stanoje Frau Gabrijeli
10.05.2019. 00:29

Ja sam mislio da su Frau i pomoćnici vu u ovuj diskusiju inteligentni, krem-de-la-krem polutanski od-selO, a ono najgora prostinja. Nek se jave za dalju diskusiju pametni seljaci i polutani. Ovija dva-tri udruženi nisu ni u rangu Znanje-imanje.

HER STANOJE
11.05.2019. 19:06

Pa tebe ubila prostinja,sto se vi lepo crnogorski nabedjeni vladari ne vratite odakle ste pa da vidimo mi tupadzije iz Leskovca i okoline sta mozemo da uradimo za nas grad.Tito onaj sepavko sto je upropastio Srbiju vise ne moze da vas pomaze ocete ko u njegovo vreme radna mesta u policiju opstinu ministarsva razna za vas,nismo mi vase sluge na sledecim izborima ce vam biti jos teze samo mlatite slamu i zavadjujte narod ta vasa parola zavadi pa vladaj ne prolazi ni u vicevima.

Frau Gabriela
11.05.2019. 22:04

Her Stanoje ti si se potpuno pogubio, više i ne znaš šta pišeš, pojela te mržnja i zloba…ccc

IVAN
07.05.2019. 09:14
Odgovor za  Frau Gabriela

i jedna Frau rece rec trtomudis.Ispliva DIFOLT iz tebe.

Frau Gabriela
07.05.2019. 13:12
Odgovor za  IVAN

U pravu si, ti si više palamud…

Ivan
07.05.2019. 14:28
Odgovor za  Frau Gabriela

Ti frau izgleda volis trtomudenje i palam…

Frau Gabriela
07.05.2019. 15:42
Odgovor za  Ivan

Ti si prijatelju ograničen pa ti ne vredi objasnjavati…

ivan
09.05.2019. 09:49
Odgovor za  Frau Gabriela

Koja dvolicnost ,valjda je prioritert ono sto ti je neko ostavio u nasledstvo da odrzavas radis ,zaradjujes od toga ,zivis imas svoje dostojanstvo nego lakse je da odmaras u drzavno i slusas sta ti se kaze

Frau Gabriela
09.05.2019. 14:44
Odgovor za  ivan

Hahah Evo on bolje zna šta je dobro za druge, al’ za sebe ne zna…

idi
11.05.2019. 18:42
Odgovor za  ivan

Seci drva s planine s koje te deda crvendac doveo u Leskovac.Ti si obican provokator i tvoji saradnici koji te podrzavaju takodje ispunite amanet vasih dedova u sume provokatori neradni.

IVAN
10.05.2019. 07:55
Odgovor za  Frau Gabriela

a ovaj PATRIOTA sto te podrzava izgleda da se sve pogubio nezna kome pise i kome odgovara .On je toliko tup da misli da sam ja frau gabi.Najaci ste ,smejanje

Ivan
11.05.2019. 18:24
Odgovor za  Frau Gabriela

Frau gabi,vidis li ja i her stanoje protiv celu okolinu da ima jos jedan iz opstinu sta li bi tek bilo

Frau Gabriela
11.05.2019. 21:37
Odgovor za  Ivan

Vas dvojica ste nepismene budale s kojima je uzalud raspravljati…

Ivan
12.05.2019. 08:01
Odgovor za  Frau Gabriela

Mi nismo nepismene budale samo nedamo budalama nista zapravo.Budalama kao sto si ti uvek cu da pokazem gde im je mesto.

Frau Gabriela
12.05.2019. 14:24
Odgovor za  Ivan

Kompleksaši na kvadrat…

Ti nepismen
12.05.2019. 14:27
Odgovor za  Ivan

Ti bi bio srecan da si samo nepismen,ti i onaj stanojko povadite perca od lukac iz gu..ce i idite odakle su vas dovukli preci u Leskovac ne zavadjujte Srbe samo idite u vasu rezervnu drzavu snaci ce se Leskovcani odlicno bez vas.

Frau Gabriela
12.05.2019. 15:26
Odgovor za  Ivan

“Ne damo“ se piše odvojeno… Još jedna greška u nizu… Toliko o tvojoj pismenosti…
Zamolio bih da mi se objavi i ovaj komentar i neću se više javljati po ovoj temi. Unapred hvala! Pozdrav!

Ivan
12.05.2019. 17:51
Odgovor za  Frau Gabriela

Frau ti i ovaj nepismeni mislite ako ste izvadili luk iz dupe ne samo da se jos uvek vidi nego sei oseca na kilometar. Bolje ti je da se vratis odakle si dosla ovde se nece leba najedes

oooo
12.05.2019. 18:24
Odgovor za  Ivan

Samo ti setaj tvoj lukac sa stanojka i vucite se van Srbije snaci ce se Leskovcani odlicno bez vas titovcica.

Ivan
08.05.2019. 20:24

Neznam sta vas je uhvatilo tebei i ovu frau sa ove podele,kaste,podelom ja o tome uopste negovorim.A to da su se razboleli pa moraju da rade i opstinu to ce malo izvines pricas gluposti.

Frau Gabriela
09.05.2019. 14:48
Odgovor za  Ivan

Uopšte nema podele 🙂 samo ljudi sa sela da ne izilaze iz seoskog područja a na radna mesta u državnim institucijama samo strogi centar, i nikako nema mešanja ova dva staleža…

IVAN
09.05.2019. 17:46
Odgovor za  Frau Gabriela

opet ti prosipas demagogiju ostavila si njivu i dosla si da radis za sicu jer je tako lakse i usput ako opletes nekog ,ja o takvima govorim

Frau Gabriela
09.05.2019. 21:09
Odgovor za  IVAN

Pa jel ćeš ti da mi zabraniš? Inače ne radim ni u jednoj državnoj instituciji, niti imam bilo kakve veze s tim, ali me nepravda i ponižavanje ljudi pogađa… Kad čovek sa sela završi fakultet državni, i ne želi da se bavi poljoprivredom, ima druga interesovanja i radi ono što želi makar i za siću niko to ne može da mu zabrani i da obrazloži šta je dobro a šta nije za njega… Svako ima svoj izbor i ne brukajte se više pokušavajući da klasifikujete ljude po mestu rođenja…

IVAN
10.05.2019. 07:40
Odgovor za  Frau Gabriela

ma nikom ja nista nemogu da zabranim ,ja ti uporno govorim da ti i takvi kao koji su zajebali njive i dosli u grad da rade za sicu i da slusaju i mislim da sam jasan nemoj vise da menjas teze

Her Stanoje
10.05.2019. 10:23
Odgovor za  Frau Gabriela

Ivane, dizaj ruke do seljaci. Vidiš da su se sad ufatili politike ugroženosti ko Romi. Ne sme im se reč kaže, odma kukaju kako ih zlostavljaju i umanjuju im prava.

Mrš!
13.05.2019. 00:22

Se;.aci, ajde razlaz. Kolko ste bezobrazni, drski, navalentni i selski prodorni, vidi se po tome što svirate već preko 10 dana.

IVAN
13.05.2019. 07:51
Odgovor za  Mrš!

ovo su seljacine koji hoce leba bez motike.lakse im da rade po drzavno ,pa celo selo posle dodje da im zavrse nesto u drzavno pa se posle obracunavaju.zato je ovolika podrska na ovu polutanku gabi sto ceo dan pije kafu na drzavni reso