Cvetanović: Nezaposlenost je najveći problem u gradu

Na osnovu Lokalnog plana zapošljavanja osamnaest poslodavaca primiće 163 nezaposlenih a svako novo radno mesto biće sufinansirano iz gradskog budžeta sa po 120 hiljada dinara.

Poslodavci su u obavezi da zaključe ugovor o radu na neodređeno vreme u trajanju od najmanje 12 meseci i da im redovno uplaćuju doprinose za zdravstveno i penzijsko osiguranje.

Kompanija „Bim-tex“ i Zanatsko trgovinska radnja „Mita“ otvorili su po 40 novih radnih mesta, „4M“ petnaest a zanimljivo je da je medju korisnicima subvencija i PR agencija Olivera Todorović koja je izrazila spremnost da zaposli petoro radnika. Gradonačelnik Goran Cvetanović zahvalio je poslodavcima koji su iskazali spremnost da pomognu lokalnoj samoupravi u rešavanju nezaposlenosti, jednog od najvećih problema grada.

Goran Cvetanovic_ugovori o zaposljavanju

„Žao mi je što nije bilo ni jednog zahteva za zapošljavanje osoba sa posebnim potrebama, za čije je zapošljavanje planirana subvencija od 150 hiljada dinara. Nadam se da će u narednom javnom pozivu biti poslodavaca koji će otvoriti radna mesta i za ovu kategoriju nezaposlenih, kazao je Cvetanović.

On je poslodavce obavestio da je Nacionalnoj službi zapošljavanja novac iz gradskog budžeta za ovaj program već prenet 27. decembra a na račune poslodavaca biće prenet naredne nedelje.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

37 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
komodo
18.01.2014. 17:25

Pa gde su investicije i nove fabrike što obećaste, ovima što dajete novac su otpustili radnike, da bi uzeli subvencije i te iste će zaposliti, i šta smo uradili?Ništa!
Nego one silne investicije što obeća u kampanji kada će biti?

Aleksandar
18.01.2014. 20:20
Odgovor za  komodo

Ovo je mnogo bolja opcija za jednu zemlju nego da se otvaraju radna mesta od stranih investicija. Ko god je hteo mogao je da konkurise, subvencije visetruko manje, vlasnici domaci, neki od ovih radnika ce praviti robu i za izvoz, nema iznosenja novca iz zemlje.
Nasa jedina sansa za opstanak i razvitak zemlje je povecanje domace proizvodnje i po meni bi sav fokus vlasti trebao biti na tome.
Veci strani investitor ce do kraja ovog mandata gradonacelnika Cvetanovica sigurno doci u Leskovac, bice u narednom periodu mnogo vise ulaganja u poljoprivredu, verovatno najvise u istoriji Leskovca.

Ratar
18.01.2014. 21:54
Odgovor za  Aleksandar

Kakva crna poljoprivreda u Srbiji !

hHHDHXHAjsjs
20.01.2014. 00:05
Odgovor za  komodo

Komodo, Komodo, nemaš si ti sinko kapacitete jednog DJURE, iako se upinješ iz petnih žila. Loša imiticija. Nego udri po goču mož će i tebi da se posreći ko DJURI. Kad Alekeksandru dojadi da se raspravlja sa će ti ponudi i čete ućutka, hiiihii. E kao ste čitljivi.

kolaboracija
20.01.2014. 00:42
Odgovor za  hHHDHXHAjsjs

DJURO pi.do sve si nas izdo! Dušo prodana! Gde će ti duša?

рука руку мије
20.01.2014. 00:49
Odgovor za  hHHDHXHAjsjs

@hHHDHXHAjsjs

Свако има своју цену, то је бар позната ствар. A шта је то Александар понудио Ђури? Шта то Ђура није могао да одбије? Колика је била његова цена? Јел зна неко?

komodo
20.01.2014. 21:40
Odgovor za  hHHDHXHAjsjs

Kakve ja veze imam sa DJurom, ovo je 21 vek, svako ima pravo da iznese svoje političko misljenje ili ne ?Niti njega imitiram, niti ništa, ja sam pisao i ranije ovde kad je bio prisutan taj nick Djura, ne vidim u čemu je problem?Zašto vam smeta ako se neko trudi i piše o svemu, ja dnevno provedem 14h i više sati, prateći političku scenu ovog grada, kritikujem sve što ne valja i sve to samo za dobrobit naše dece i našeg grada, i niko me ne plaća niti slično, neki samo ukradu tekst i prenesu u štampano izdanje i potpišu se kao da su se oni trudili da napišu a ne ja!To uopšte nije lepo, a da smetam mnogima, smetam, nego nebitno, bitno je da ti imaš glupo mišljenje u svojoj glavi da ja pokušavam da nekog imitiram, šta reći sem, glupost je neuništiva 😉 Pozdrav i svako dobro, dušebrižnicima 🙂

komodo
20.01.2014. 21:48
Odgovor za  hHHDHXHAjsjs

Druga stvar ovaj Aleksandar je pošten dečko, to se vidi po njegovom pisanju, niti ja tražim, niti ću tražiti, niti on treba bilo kome pa i meni da ponudi nešto.I o kakvim ponudama govoriš, pa zar smo svi spali na to nepoštenje i da se prodamo za sitne pare ili radno mesto?Koliko će to da traje?Pa vi niste normalni, pa ima i poštenih ljudi ali oni ćute, bolje da ćute nego da se raspravljaju sa budalama i osobama sumnjivog morala.Po tvom pisanju ispada da ako neko ovde komentariše malo bolje od nekog, njemu odma nude nešto da ga ućutkaju, po vama je sve spalo na pare, zato nam takva država pošto takvi kao ti se pitaju za sve a pošteni ćute.Pa ti isto misliš da u tom SNS nema poštenih ljudi?Pa to nije tačno, u svakoj političkoj partiji ima poštenih a ima i onih koji bi se prodali za šaku dolara ali kad se jednom prodaš ti si izgubio obraz,čast,poštenje.Svi ste vi materijalisti i zato je naše društvo ovako, kakvo je, i teško možemo da promenimo nešto na bolje ali ja imam volje i energije da uradim nešto dobro i lepo i da promenim sve to, pitanje je dal će uspeti ali je bitno da sam pokušao, i stavio u amanet mladim ljudima u gradu, koji će to završiti a naš grad će opet sijati starim sjajem!!!!

hHHDHXHAjsjs
21.01.2014. 00:34
Odgovor za  komodo

Tebe sinko drmaju jaki hormoni. Ajd još malo pohvale za Aleksandra mož ćete ipak sagleda ko izolovan slučaj!

komodo
18.01.2014. 17:33

Mani se toga Aleksandre, nego ti nama odgovori oće li biti novih realnih radnih mesta u 2014 godini?Kamo onih investicija, pljuvao si po Bojti, i ja se slažem da je loš bio ali čovek kao gradonačelnik dovede Juru,Falke,Jencea i još neke manje firme, odradeše projekat za prečišćavanje otpadnih voda, zaposliše preko 3 000 ljudi u fabričkim pogonima a ne u državne jasle.
Svetsan li si ti koliko je tvoja partija loša u gradu?Vi osim demagogije ništa ne ponudiste leskovčanima!!!Pogledaj vaše konferencije za novinare, pričate o departizaciji,nepotizmu,investicijama,smanjivanjem komunalnih usluga,navodite završetak hale Dom Partizana,Zavrsetak autobuske,pozorišta,čuda navodite I?Kamo bar nešto od toga?Koliko beše 103 projekta ste obećali, zar ne?Koliko ste završili?Odgovori, ne beži od odgovornosti!!!Izjava vaša za smanjivanje cena PWW ima na yotube, da ne izmisljam, povećali ste 100%, kakvo crno smanjivanje, domaćinski vodite grad, nemojte nikako da ga vodite pa ni domaćinski.
Koliko vam treba da se snadjete?O čemu se radi?Terate i Jencea iz grada?To je skandal, napadao si Bojtu i DS, za sve i svašta, za sve su oni krivi, jesu krivi, znaš za šta, što su vam dozvolili da dodjete na vlast i razrušite sve što su počeli a počeli su dosta, i racionalizaciju izvršili, da bi ste vi sada zaposlili preko 400 u državne jasle a njih napadali što sud vraća ljude na posao a grad plaća, pa kamo je vaša racionalizacija, otpustićete partijske neistomisljenike i to njih 50 a primili ste preko 400.Ona JS vaš koalicioni partner radi šta želi, preko 70 zaposlili u socijalno,društvene delatnosti,komunalnu,opštinu, na šta liči to?Nek idu u Jagodinu pa tamo neka zapošljavaju tako.Znam da ćeš opet pobeći i ostaću bez odgovora ali biću uporan i ponavljaću svaki put kad se javiš isto, možda nekada i odgovoris ali direktno na pitanje i priznaš da ste nesposobni da vodite grad što je i fakat!!!
Evo prava tema da Aleksandar odgovori na pitanja.

komodo
18.01.2014. 21:41

Kako bolje kad su ovi ljudi samo primili one koji im rade na crno?Pa garant je 80 % tako primljeno, sta je bre mnogo bolje, da leskovacki preduzetnici zaposle 30 000 nezapsolenih?Pa otkud im tolko kapacitet?I da je istina za ovih 163, kako uporediti to sa investicijama kada je Bojtaq bio na čelo grada?Naterali ste da ja najveci protivnik Bojte, koga sam na leskovacki informnator, kod Spake vise kritikovao od svih, naravno argumentovano, da sad ja govorim kako ste vi gori milion puta!!!E moj Aleksandre, znas li ti uopste da je Savest grada prvih godinu dana podrzavao vas SNS i čekao da vidi rezultate, bio strpljiv, da ja smka nisi pogresio dole kad si reko da spinujem, nema potrebe, pošten sam i pišem istinu.Moji podaci pokazuju oko 400 zaposlenih u javnom sektoru, imam podatke za 60 iz JS, dobro znas, samo su oni lopovi iz nekog Tabloida ukrali moj tekst, i potpisali se, tu imas samo za JS, koliko su onda drugi zaposlili?Zar treba za sve da napisem takav tekst?Jeste tabloidni ali istinit, nisam ja neki inespektor nego mi ljudi daju infor4macije i to iznosim ali prvo proverim, ima i onih tvojih kolega iz SNS koji daju poneku.A ti meni kazes da lazem, niej li te sramota?Slobodno me dodaj na fb i kazi mi gde lazem, naravno da cu ispraviti ako mi daš cinjenice i dokaze.Pa ajde nek ne bude 400 al moramo doći do broja 300 zar ne?Mislim da su i odbornici opozicije dosli do tog broja ili nisu?Pa ajde uporedi tih 300 i ovih 150, i onih preko 3 000 u Juru,Falke i Jencea?
Neuporedivo neznani prijatelju, mozda i zelis da se predstavis al ja ne znam ko si, ja i sam ne pisem ovde, posto mi brisu komentare koji sadrze istinu!!!

Aleksandar
19.01.2014. 10:57
Odgovor za  komodo

Vec sam ti napisao i stojim iza reci, sto puta je bolje za jednu zemlju da domaci preduzetnik otvori radno mesto nego da se ono otvori preko strane investicije i to uz visetruko manje subvencije. Ne vidim sto te to boli i sto se iz petnih zila trudis da osporis tu cinjenicu.
Bojtine investicije, pa kada vec pricas da su njegove investicije, kazi mi kako je onda URS u Leskovcu osvojio skoro duplo vise od repulickog proseka? A Bojtine investicije se zna koje su, izracunaj molim te koliko smo mogli da subvencionisemo radnika kod stranog investitora samo od busotine, kod domacih bi vec bilo na hiljade.
Za ove tvoje podatke u komentaru, pogledaj samo sta pises, prvo si napisao u ovom autorskom tekstu sto su ti ukrali da je 30 zaposljeno iz JS. Potom da ih ima 70 a sada tvrdis 60. Da zaokruzimo na 100 a od ovih 400 dodjosmo do 300 pa sto da ne zaokruzimo na 500. Lazi.
Bojta zaposlio 3000 ljudi. Pa kazi mi ako je on zaposlio toliko ljudi sto je DS bojkotovao izbore za MZ? Samo njih da su aktivirali eto snage.
Za Skadre na Bojani koje si nabrojao budi uveren da sada nece biti nikakvih finansijskih maleverzacija.
Ti meni nisi odgovorio, ko je to, ko bi u ovom trenutku bolje vodio grad od dr Gorana Cvetanovica? Odmah istina, nece ti to niko izbrisati, a ovo ostalo ako pises kao brojke ja bih iskreno voleo da vidim i nasmejem se malo.

komodo
19.01.2014. 12:37
Odgovor za  Aleksandar

Kada sam pisao tekst imao sam podatke za ovih 30, medjutim posle nekoliko dana dobio sam podatke da je oko 60 zaposleno, onda je dosla uredba i dobijam podatak za jos ljudi i to dolazi do nekih 70.Ma ne spominjem Bojtu kao licnost da je on zasluzan za sve, vec koalicija ciji je on bio gradonacelnik, znaci svi imaju podjednake zasluge za to i cinjenica je da su otvorili 3 velike firme a vi zelite jednu da oterate.
Pitas me ko bi bolje vodio grad od gospodina Cvetanovica, pa svako, bilo ko da dodje bolje bi vodio poosto je tesko da neko bude gori.Cak ja mislim da Cvetanovic nije toliko kriv za ovaj kolaps, vec tim ljudi koji je sastavio i kojima on veruje, pazljivo pratim svaku njegovu konferenciju i vidim da on veruje samo najblizem krugu ljudi, ne znam koliki je to broj ali nije veliki , pretpostavljam.E ti ljudi koje je on odabrao, su zasluzni sto nema investicija,novih radnih mesta i sto od 103 obecanih projekata uradili samo 1 a taj jedan je ciscenje deponija, sto je i osnovna delatnost JKP, zar ne?Moyes ti prijatelju da pricas da ja lazem i sve ali evo za Jencea, ja sma izneo podatak u javnost i reko da je to SKANDAL, i sta se dogadja od mog pisanja nista nije uradjeno, znam da citaju sta pisem, nesto urade ali ovo nisu zeleli i ostajemo bez 700 radnika, sta je to za vas, vazno je da ste se dokopali vlasti, zar ne?
Ajde ti mene dodaj na fb da cujem licno od tebe, sta ste uradili i kako ste to vi bolji od prethodne koalicije?Ja mislim da ste najgora vlast u istoriji grada, voleo bih da me demantujete i otvorite neke nove fabricke hale i zapsolite kao prethodnici 3 000 ljudi i tako smanjite broj nezaposlenih.
PC Ne slazem se za to da domaci preduzetnik otvara tako radna mesta, kad bi otvarao nove fabrike, ne bi moglo da dodje do zloupotreba, koje su sada ocigledne 🙂

Aleksandar
19.01.2014. 14:03
Odgovor za  komodo

Ne moze bilo ko da dodje, zasto se krijes iza neke neutralnosti, to samo govori o tome da ljudi za ciji racun pises lazi nemaju nikakav kredibilitet.
Jos jednom, kako je URS osvojio duplo vise glasova u procentima na lokalu kod nas u odnosu na republiku. Ne zaboravi, ti ljudi koji su najzasluzniji za dovodjenje Yure i Falkea su medju prvima trazili da budu sa SNS u Leskovcu. Znaci da jedina dobra stvar koju pripisujes Bojti, nije njegova a oni koji su za to zasluzni su sada sa SNS. Ne mogu svi da imaju iste zasluge, zna se ko je zaposljavao ljude u tim fabrikama, da je tako to bi bilo proporcionalno.
Zaboravljas i da u vreme prosle vlasti nije nijedan projekat placan i radjen sa kompletnom dokumentacijom. Evo ti mi navedi jednu stvar da je zavrsena ili nije a da se ne ispostavlja racun ovoj vlasti za nju. Sada su placani projekti prosle vlasti, bice u ovoj godini novih projekata.
Ljude koje je postavio sadasnji gradonacelnik ne prave afere, malo su dosadni stvarno ali ako su zato losi i ne dolaze investicije zbog njih, trabalo bi da kazes zbog kojih bi dosli. To ti je po meni najbolja antireklama ovoj vlasti, kazi zbog koga ce doci investitori da vidimo te ljude pa da glasamo za njih.
Spominjes ciscenje deponija kao da je to losa stvar, za vreme cije vlasti su se one napravile ako ih sada ciste a to je osnovna delatnost JKPa? Sto nisu cistili tada?
Brojke batali slabo ti idu, prvo si rekao 30, pa si za nekoliko dana cuo 60, pa onda 70, pa si danas opet napisao 60.

komodo
19.01.2014. 16:51
Odgovor za  Aleksandar

Prvo reko sam da je ok ciscenje deponija, samo to je osnovna delatnost JKP a vi sakupljate politicke poene tako, nego nebitno, napao si me da radim za nekog i da nisam neutralan, za kog sam radio kada sam napadao Bojtu i DS ?Za SNS ili?Malo si pogubljen i brzo zaboravljas postove protiv bivse vlasti, i jos napadas da sam placen od nekog da pisem, sto nema veze sa istinom.Ma nije samo zasluzan URS po pitanju investicija, svi su zasluzni i to su se slozili sami politicari iz tih partija na debati ISTINOMER, imas na youtube sve, ja i sam dolazim do podataka sa interneta, i tu se najvise obavestavam.
Pa treba da dodju posteni ljudi, skolovani, koji nece da rade kao ovi sada, da se bogate na racun leskovcana, sve ima da izadje na videlo kad odete sa vlasti a to je za 2 godine.Vi i tako sada imate najmanju podrsku u Leskovcu u odnosu na ostatak Srbije, gde negde imate i prekjo 50 % glasova izaslih gradjana na iybore, to znaci da se ovde najgore radilo.Ne umete da posaljete u Beograd one silne radnike Alera, da proguraju neki projekat, da kazete pocasnom gradjaninu Leskovcu, njegovom velicanstvu Aleku Vucicu da ljudi nemaju ovde za leba, da posalje neke investitore ovde, ne to vas ne zanima sto ljudi nemaju posoa, sto nemaju cime da hrane porodice, bitno je da set vase AKTIVISTE i POLTRONE ugurali na drzavne jasle i da vam svi oni duguju a taj dug vracaju na izborima, to radite vi, i ne samo vi vec sve politicke partije ali ste vi to digli na jos veci nivo.Kako vas nije sramota da za 2 godine ne ispunite niejdno od 103 obecanja?Sta ste ispunili?Sta ste uradili za grad?Sta cete da lazete u sledecoj kampanji?Dokle vise?Zar se ne stidite?
Gradjani Leskovca ne zaboravljaju nista, dace BOG da ustanu svi oni koji nikada ne glasaju, da izadju na izbore i da glasaju sami za sebe, kako za sebe?Pa lepo da osnuju GG i da svi glasaju za tu GG koja ce pobediti za koju godinu sve politicke partije i najzad pokrenuti ovaj grad, koji je unisten od lazih svih politickih partija.

pera peric
19.01.2014. 20:58
Odgovor za  Aleksandar

Pa naravno da ne prave, pravili su ih pre nego što ih je postavio za razne pomoćnike, zamenike i sl. Jel’ treba da te podsetim da je jedan od pomoćnika osuđen na 10 godina zatvora zbog krađe budžetskih sredstava, drugi pomoćnik ne zna kome i koliko duguje, pa onda Skuter, pa onaj sa pomijama…

Aleksandar
19.01.2014. 22:37
Odgovor za  Aleksandar

Samo da budem jasan, nisam rekao da te neko placa, to ne znam niti imam dokaza, ali sam siguran da pises za tudj racun, za korist drugoga i to ce se videti.
Isto kao i onaj narodni heroj ovog sajta, ne smes unapred da se izjasnis jer postoji mogucnost da ako dodje do nekih promena tvoje pisanje ispadne jalovo zbog pogresno izabrane strane.
Kao sto ti je i to pisanje u pocetku protiv Bojte, da ti verujem na rec da si pisao, bilo investicija, po tvojoj reakciji rekao bih promasena, ovo pisanje sada je takodje investicija za koju cemo tek da vidimo kakva ce ispasti. Igracki je da se ne izjasnis koga bi podrzao jer bi smanjio sanse za poen na kraju, postoji verovatnoca da tvoj izbor ne prodje ni na stranackim izborima. Ovako mozes lakse da prebacis sve lose sto si pisao o SNS na drugu stranu.
Najvise vas boli sto nema novih imena, ne mozete nikoga da stavite pred sadasnju vlast.
Gledam i na republickom nivou bez novih mladih ljudi u DS. Ta DS koja sada hoce da se kune u mladost Srbije nije za vreme svoje vlasti uspela da afirmise nijednog mladog funkionera, nijednog koga bi sada mogla da izbaci u prvi plan. Ko ce sada da ih spasava od Djilasa, Tadic i drugari. Da li su im zato krivi Vucic i Nikolic ili mozda Cvetanovic na lokalu. Da li su krivi sto od one stranputice nisu napravili raj za godinu dana.
Izvini ali nisam ni ja kriv sto sada nema boljih. Da bi ih bilo, opozicija treba naci nove mlade ljude i dati im sansu. A ne da ovi stari koji su vec pokazali da ne znaju, huskaju druge da pljuju za njihov racun.

pera peric
19.01.2014. 21:09
Odgovor za  Aleksandar

Evo ti brojki, što se tiče novozaposlenih (zaposlenja meni poznata, ako budeš insistirao daću ti i imena ljudi koji su zaposleni):
Uprava za inspekcijske poslove – 9 (3 u policiji i 6 u inspekciji)
Uprava za finansije – 9
Javne nabavke – 5
Muzej – 5
Istorijski arhiv – 6
Opšta uprava – 7
Vodovod – 24
Socijalno – 31
Zavod za zapošljavanje – 25
Direkcija – 11
Društvene delatnosti – 8
Skupštinski poslovi – 4
Urbanizam – 2
Stambena agencija – 2 puta po 6
Autobuska stanica – 6
Komunalac – 35 (doduše na ugovor, dva dana pred izbore za MZ, svi zaposleni iz rodnog sela direktora (Priboj))
Ovde ne računam ljude koji su podigli otpremnine u racionalizaciji, potrošili ih a dolaskom SNS vraćeni na posao bez obaveze da vrate taj novac, a takvih ima oko 150

komodo
19.01.2014. 21:26
Odgovor za  pera peric

Možeš samo da se javiš porukom na stranici https://www.facebook.com/SavestGradaLeskovca?fref=ts
Ovde ima 200 i to je za one što znamo, tu treba dodati i zapošljavanje po raznim školama i plus ove što sada subvencioniše grad i doći čemo mi do broja 600 i više.Reče nam Aleksandar da oni ne zapošljavaju partijski i napde mene da lažem al evo činjenice.Aleksandre mogo bi i ti da se javiš porukom na ovu stranicu ili na moj lični profil, ili ćeš se kriti i dalje, mislim da nema razloga da se kriješ ali kako želiš.I hvala čika Pero Periću na informacije 🙂

komodo
20.01.2014. 13:46
Odgovor za  komodo

Izgleda ti ja dajem jedine pluseve Aleksandre kad mislim da si donekle u pravu a jesi u ovom zadnjme delu gde si pisao o DS.Pa reko sam ti da ću podržati neku Grupu Gradjana, ja iz tvog pisanja vidim da ti misliš da ja podržavam DS, nije tačno to i nikada nisam glasao za njih u životu, ja nisma glasao od 5 okt. nijednom, ali došlo je vreme da se prekine post.Zato sam i reko da mi se javiš na fb da bi ti lepo objasnio ciljeve, veoma pogrešan info imaš, jeste da ja pišem daq je prethodna koalicija bila mnogo bolja, pa sami rezultati to pokazuju, to su neosporne činjenice da se ne lažemo, pa kad ,,Spasovdanci“ otvore neku fabriku i zaposle bar 500 ljudi reći ču bravo i ne samo njima svakom gradonačelniku u budućnosti ću reći bravo koji uspe da smanji nezaposlenost i počne da diže ekonomiju ovog grada, to je fakat.Zato ti opet kažem javi se ako želiš, nema potrebe da se krijemo iza imena.Pozdrav i svako dobro!

Aleksandar
21.01.2014. 12:28
Odgovor za  komodo

Sta ce vama tamo jedna osoba koja pluseve ni ovde ne moze da sakupi?
Vi treba da jurite ove sto imaju puno plusica na komentarima, sta cu vam ja nije mi jasno?
Evo samo sa ove stranice, imate @Ljuba, @AMJ, @Beli listic(sve preporuke za njega, mislim da bi on trebao da vam bude prvi pik), @pera peric se vec dobrovoljno prijavio, @milena, @spale(kod njega je garant neko jednom pogresno kliknuo minus, pa sada lupa glavu o zid), @hifi (poslednje troje pobrojanih je suvise kasno ostavilo komentare a budite uvereni da bi imali mnogo vise pluseva samo da su postovali dan ranije), pogledajte tu vojsku, sta cu vam ja?

milena
20.01.2014. 22:50
Odgovor za  pera peric

Pa kako posle ovih zaposljavanja uopste imaju smelosti da izadju i da pricaju o otpustanjima.Zuti su ih zaposljavali, a i ovi im ne zaostaju. Sada neka otpusti prvo te sto je zaposlio (njegove) , a onda neka ide redom , ko je kad dosao!Mada su otpustanja nepotrebna , pored ovolike nezaposlenosti. Prvo penzije od 200 eura, sada najave otpustanja-jedva cekamo da ih glasamo ponovo :).

komodo
21.01.2014. 13:53
Odgovor za  milena

Ma nikog ne jurimo niti ćemo juriti, ljudi se sami javljaju i to je razlika izmedju nas i pojedinih partija koje jure sve živo za jedan glas.E to je to i vidim da se ne javljas na fb, koji je problem ne znam al ja sam ti uputio poziv, mozda se nekad javiš 😉

spale
20.01.2014. 22:54
Odgovor za  pera peric

Pa ovi gori od poplave i klizista zajedno! Ko hoce poso neka ide kod Gocu.Vise ih je zaposlila nego sto ima clanova.

Beli Listic
18.01.2014. 22:23

Od kada je dosao na vlast gradonacelnik Goran Dr Cvetanovic u Leskovcu nije dosla ni jedna investicija!
Ni jedna!

Gde je posao za elektro i masinske inzinjere, za doktore…
Svi mi koji smo zavrsili neki malo jaci fakultet smo morali da odemo iz leskovca ili da se u isti ne vracamo, jer za ljude nasih profila nema posla.

A sto ovaj gore SNS bot rece da su ova prosipanja iz supljeg u privatne dzepove bolja stvar nego strane investicije?!
Eeeej bolja od stranih investicija?!

Ko nam vodi zemlju u republici i na lokalu, pa to je neverovatno!

Dogovori se sam sa sobom SNS botu, da li je ovako bolje ili su bolje 10.000.000.000.000 investicija iz Kine, kanal, bezopasni Nikl…

Ljudi, neka matorci i Megashit studenti glasaju za nazadnjake, a vi skolovani bezite sto dalje!

Aleksandar
19.01.2014. 11:17
Odgovor za  Beli Listic

Postoje nacini da se vidi ko je bot. Ako neko ne zna to je osoba koja ostavlja komentare tipa pohvala ili kritika, jednolicne a ispod nje ostali botovi lupaju plusice.
Ljudi mogu da uporedu ono sto ja pisem i ono sto pise @Beli listic, kome su komentari jednolicni, ko ima odmah plusice posle komentara, pa neka odluce sami.
Kako odgovoriti nekom ko mrzi svoj grad, gradjane vise puta u svojim komentarima nazivao glupim i nazadnim, fakultete deli na jace i slabije, doktore na prave i one koji nisu pravi, a za radna mesta kod domacih preduzetnika govori da su presipanje iz supljeg u prazno i priziva strane investicije kao jedini spas. Usput, za matorce i one koji imaju privatne fakultete insinuacija da su losi i neskolovani a poziva skolovane da beze iz zemlje.
U pravu ste ne treba mu odgovoriti, neka uziva u slobodi pisanja pa makar to bile i nebuloze. Tu slobodu su mu omogucili upravo oni koje proziva Toma, Vucic i Cvetanovic.

komodo
18.01.2014. 22:44

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=301&cl=41
Evo ovi su ukrali tekst,sad ispravili i bstavili moje ime 😉

Ljuba
18.01.2014. 23:05

Ili kako bi gradonačelnik na latinskom rekao,,Cirkus vitiosus,,što je trebalo da znači začarani krug.E moj Aleksandre. Lako je tebi, ti ćeš samo da promeniš stranku. A šta ćemo mi?

AMJ
19.01.2014. 01:59

,,Poslodavci su u obavezi da zaključe ugovor o radu na neodređeno vreme u trajanju od najmanje 12 meseci…“
Strasno. Verovatno su i za ovaj konkurs za subvencije za nova radna mesta raspisali ,, strucnjaci,, iz gradskih uprava 🙂
,,bice u narednom periodu mnogo vise ulaganja u poljoprivredu, verovatno najvise u istoriji Leskovca“ i ovo je verovatno izjava nekog strucnjaka, koji je procenio da cemo grad razviti tako sto cemo investirati u poljoprivredu, kao nas resurs. Obzirom na zakon opadajucih prinosa, sigurno cemo biti sa poljoprivredom kao glavnom snagom vrlo konkurentni na trzistu. Medjunarodnom. Doduse kasnimo 400 godina i tek ce ovce da jedu ljude, ali dobro 🙂
,, Lako je tebi, ti ćeš samo da promeniš stranku. A šta ćemo mi?“ Mi cemo robovski da rmbamo dok nam kljuju po glavi, do momenta kada ili izgubimo razum i sposobnost da mislimo i delamo ili nam postane stvarno nevazno. Kolko da prezivimo.

hifi
20.01.2014. 11:35

Strašno je što ljudi koji očigledno nemaju nikakvog iskustva niti pojma o onome o čemu pišu možda i utiču na sadašnju politiku…ajde majke ti objasni kako to u uslovima otvorenog tržišta postoje domaći i strani investitori? Ajde majke ti objasni kako to da strani odnose pare van zemlje kad ovde daju plate plaćaju pdv i druge poreze uključujući i porez na dobit? Ajde majke ti objasni kakva je razlika( a to je jedina razlika) da li će domaći investitor da potroši svoje pare iz dobiti u, recimo, Grčkoj na letovanju ili strani? Ajde majke ti objasni kako nameravaš da napraviš razliku između domaćih i stranih investitora kad bi to odmah bilo protiv pravila EU, i svega zašta se zalaže trenutna vlast? Ajde majke ti objasni kakva je razlika za radnika da li radi za domaćeg ili za stranog investitora? Ajde majke ti kaži kako ćeš sa takvim razmišljanjem u Eu što je politika tvoje SNS stranke kad ti je razmišljanje na nivou ekonomskog nacionalizma(strani-domaći) koja je napuštano pre mnogo godina? Da li majke ti znaš da je EU između ostalog osnovana da nema strano-domaćih prepreka…Još jedna potvrda da Vučić možda i hoće ali da je svest članova SNS-a i dalje na nivou radikala..nije mi namera da vređam već da razmislite o ovome i da se ponašate i razmišljate kao da je 2014 god..ne postoje više strani-domaći investitori već samo biznis, realna radna mesta, tržište itd sve ostalo su prazna politička naklapanja uglavnom zlonamernih, ideološki obojenih(uglavnom pogrešno) ili neznalica..

Aleksandar
20.01.2014. 22:44
Odgovor za  hifi

Jos je strasnije kada neko jos manje zna od nekog ko ocigledno nema nikakvog iskustva niti pojma o cemu pise a hoce da se pravi pametan. Ne kunem se u majku ali da probam da ti pojasnim stvari.
Za pocetak moze da ti lakne posto ne ucestvujem u vlasti. Vidis otvoreno trziste (uzgred mi nismu u potpunosti deo tog trzista ali da kazemo hipoteticki i da jesmo) je nesto sasvim drugo od drzave i ljudi koji u tim drzavama zive, lokal je tek nesto trece.
Ne znam sta je radikalski u tome da se kaze kako je za ljude najbolje da vlasnici preduzeca budu iz kraja gde i zive ali ajde majke ti valjda ti znas pa ces mi reci. To ne znaci da ne valja da bude i vlasnika preduzeca i iz daleka ili i iz drugih drzava vec samo da je tako najbolje.
Za pocetak pricamo o nasem slucaju, lepo pise i u prvom mom postu, subvencije visetruko manje, izvoz a zarada ostaje u zemlji. Uhvatio si se za letovanje a i tu je bolje jer ce domaci ici preko domace agencije, ona ce da zaradi i plati porez, kupice neke stvari za tamo, stranac ce isto to uraditi u svom kraju. Sve ono sto potrosi na lokali pokrece jedan pozitivan lanac za ljude odatle.
Da ti bude jos jasnije, ja nisam protiv stranih investicija, voleo bih da ih ima jos i bice ih ali je ovo sto sam rekao je cinjenica.
Daleko je od toga sto ti pricas i u svetu. Gledaj samo odnos EU prema investitorima iz Kine, a imaju i limitiran uvoz robe do odredjene cifre. Postoji pravi ekonomski rat i izmedju Engelske i Nemacke a obe su u EU. Englezi cak nisu hteli da se odreknu svoje valute. Amerikanci ce zaratovati za neki ugovor od 1000 dolara ako treba. A trziste otvoreno i dalje.
Majke ti odgovori mi na ovo. Otvara se fabrika u nekom gradu. Nadji mi jednog sposobnog menadzera, bilo gde u svetu, stavi ga na poziciju odgovornog lica u gradu, koji bi pre odabrao da vlasnik te fabrike bude iz druge zemlje pre nego neki komsija, da moze da bira. Ne razmislja on radikalski, mozda kapitalisticki.
Sad kazi neznalici gde je pogresio?

aca
18.11.2014. 09:16

zato što zaposljavaju stranački ne po stručnosti,izmišljaju
im radna mesta da nista ne rade,a dobri stručnjaci kući strasno mi smo dno dna i vise od toga.

aca
18.11.2014. 09:17

mahom zaposljavaju ljude se sela jer imaju pare

aca
18.11.2014. 09:20

ljudi vise neće da slušaju laži i prazne priče,neko od funkcionera je zapoalio bivše žena na rukovodeće funkcije strasno

aca
18.11.2014. 09:21

smanjuju plate strasno

aca
18.11.2014. 09:25

biće bolje neko viče

aca
18.11.2014. 09:26

treba ukinuti mesta zamenika pomoćnika,šefa itd.i biće para i ukinuti dnevnice.