Dimitrijević: Leskovačka bolnica najbolja zdravstvena ustanova u Srbiji

LESKOVAC – Državni revizor je ocenio da je Opšta bolnica najbolja zdravstvena ustanova u Srbiji, pa su svi napadi u vezi sa njegovim izveštajem zlonamerni i proizvoljni, izjavio je danas Nebojša Dimitrijević, direktor ove bolnice.

Dimitrijević je u izjavi „Jugmedii“ demantovao nedavne optužbe opozcione Socijaldemokratske stranke (SDS), koja je tražila da podnese ostavku zbog propusta u poslovanju i zato što je sebi, kako je rečeno, povećao platu sa 130.000 na 170.000 dinara. SDS se u svemu pozivao, baš, na revizorski izveštaj.

nebojsa dimitrijevic

Direktor je, međutim, pokazao platni listić na kome se vidi da njegova primanja iznose 111.287,86 dinara, s direktorskim dodatkom i nadoknadom za minuli radni staž.

„Moja plata je, tek, 150. po visini u našoj bolnici, a Upravni odbor je doneo odluku još 3.9.2007. godine da se direktoru uveća plata za 30 posto. Ta odluka se više ne primenjuje“, tvrdi Dimitrijević.

On je kazao da je tridesetak revizora 8,5 meseci vršilo kontolru poslovanja svih segmenata u bolnici i da je to prva kontrola takve vrste u istoriji ove leskovačke zdravstvene ustanove.

„U izveštaju su iznete neke primebde i dat rok da se otklone za 90 dana, ali nigde ne stoji moja ili bilo čija krivična ili prekršajna odgovornost. Da nije tako, sam bih podneo ostavku i podneću ako se pokaže da sam na bilo koji način ugrozio poslovanje Opšte bolnice ili ugorzio zdravlje pacijenata, ali ja vam garantujem da će se vrlo brzo pokazati da smo najbolja bolnica u Srbiji“, naglašava direktor i navodi da u izveštaju revizora stoje uglavnom preporuke za donošenje više pravilnika, „da se praksa koju primenjujemo stavi na papir“.

Ogorčen je, kaže, zbog insinuacija da bolnica koristi lekove kojima je prošao rok.

REVIZOR:
„Po našem mišljenju, delovi finansijskog izveštaja Opšte bolnice Leskovac pripremljeni su po svim materijalno značajnim pitanjima u skladu sa primenljivim okvirom finansijskog izveštavanja u Republici Srbiji“, navodi se u izveštaju državnog revizora.

„To je tolika nesitina da prosto ne zaslužuje komentar. Ipak, reći ću da sve lokove kojima je prošao rok predajemo firmi koja ih uništava u Austriji“, kaže.

U vezi sa kritikama da je bolnica fakturisala RFZO-u dva miliona više od dozvoljenog iznosa, Dimitrijević kaže da tokom godine dođe do prekoračenja, ali da RFZO kasnije odbije te iznose, a negira i naovde o zapošljavanju u bolnici.

„Od kada sam ja direktor primljena su dva lekara, a svi ostali su prešli iz Doma zdravlja u Bolnicu po upustvima nadležnog ministartsva“.

Takođe je polemisao i sa optužbama da se vrše javne nabavke bez tendera.

„Bolnica ne vrši javne nabavke već su one centralizovane, ali u situaciji kada tender propadne, a bolnica ostane bez lekova, kao na primer u slučaju dijalize, onda se postavlja pitanje da li pacijente treba prepustiti vremenu ili vršiti kupovinu. Mi smo to uradili uz odbrenje RFZO i stručnog mišljenja Kliničkog centra Srbije“, potencira Dimitrijević, koji je i potpredsednik GrO SNS u Leskovcu.

„Svi ti neargumentovani i zlonamerni napadi dolaze otuda što sam potpredsednik Gradskog odbora SNS-a i uglavnom dolaze iz lekasrkih krugova drugih politčkih opcija, od kojih mnogi prtenduju na ovu funkciju“, ocenjuje Dimitrijević, koji negira da je bolnica iskazala gubitak na kraju 2014. godine.

On ponavlja da su obaveze prema dobavljačima na dan kada je preuzeo fukciju direktora, odnosno, 15. avgusta 2013. godine,iznosile 123,7 miliona dinara, a da su karjem 2014. godine smanjene na 42,8 miliona, te da je tog momenta na računu bilo 29,5 miliona dinara, a zalihe lekova i sanitetskog materijala u vrednosti od 74,3 miliona.

„Danas plaćamo sve obaveze redovno i imamo zalihe do kraja godine“, tvrdi.

U vezi sa prozivkama za blokadu računa Doma zdravlja, gde je ranije bio direktor, kaže da nije odgovoran i da je sve učinio da se situacija sa stomatolozima ne komplikuje, ali je naredba tadašnjeg ministra zdravlja Tomice Milosavljevića bila da se stomatolozima ukinu plate.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

94 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
slavica
27.10.2015. 14:25

Gospodine potpredsedniče,
Neka ti je srećna slava!

SDS Leskovac
28.10.2015. 11:28
Odgovor za  slavica

Činjenice su te koje utvrđuju istinitost izgovorene reči:

1. Za Leskovačku OB u izveštaju o reviziji nigde se ne iznosi konstatacija niti mišljenje da je najbolja u Srbiji već se daje Mišljenje sa rezervom o pravilnosti poslovanja (str br 4 izveštaja o reviziji).

2. U 2014 god je zapošljeno 12 lekara I 26 nemedicinskih radnika(tabela na str br 36 ).

3. U toku 2014 god direktor bolnice je imao uvećanje plate od 30 % (na str br 37)

4. Preporučuje se Opštoj Bolnici Leskovac da uspostavi kontrolne postupke koji će obezbediti praćenje isteka roka upotrebe lekova u priručnim apotekama(str br 50).

5. U svakom od kontrolisanih segmenata javnih nabavki (medicinski I laboratorijski materijal, sanitetski i potrošni materijal, namirnice za pripremanje obroka, kancelarijskog materijala, itd), konstatovana je nabavka bez sprovedenog postupka javne nabavke, a da pri tom nisu postojali razlozi za izuzeće od primene Zakona o javnim nabavkama (na više strana 47;51;52 …)

6. U izveštaju se konstatuje da je OB Leskovac nepravilno fakturisala RFZO ( Republički fond za zdravstveno osiguranje) sanitetski i potrošni materijal, tako što je fakturisala veći iznos od dozvoljenog u visini od 2.087.002,02 dinara

7. Iz završnog računa OB Leskovac iz koga se vidi da je u 2013.godini poslovanje bolnice bilo u suficitu od 7.399,000, 00 dinara (postao direktor tek u septembru, pa nije imao vremena da pokaže svoje sposobnosti), a u 2014. Godini je deficit ili guboitak 14.389.000,00 dinara.(str 73 i 77;)

Građani Leskovca mogu proveriti sve navedene činjenice na sajtu državne revizorske institucije.

Onaj osjećaj kada te kvalitetni ljudi ne je....ju ič
28.10.2015. 21:56
Odgovor za  SDS Leskovac

Onaj osjećaj kada te kvalitetni ljudi je je….ju ič

Ivan6
27.10.2015. 15:40

Ono što bi trebalo uraditi, mislim kao predlog je TV duel Dir.Dimitrijevica i gos.Krazica da ih čuje Leskovacka javnost . Mislim da je to dobra ideja da se čuju dve strane. Ali cisto sumnjam, svi beze od toga kao djavo od krsta. Istovremeno i za druge stvari, odnosno afere koje tresu Leskovac to važi, pa kom opanci…

BATA
27.10.2015. 19:27
Odgovor za  Ivan6

Za razliku od Krazica,Dimitrijevic je dokazima potvrdio da se o njemu i njegovom radu pisu neistine. Neka svako,ko god da je,ako se bude nasao u ovakvoj situaciji kao Dimitrijevic postupi na nacin kao sto je i on,ali malo je takvih postenih i ne pohlepnih osoba… Mnogima je lakse i lepse da se valjaju u blatu,mnogi nemaju ni demant na optuzbe i vole da se o njima govori lose. Steta sto je mnogo manje ovakvih ljudi kao direktor. Veliki plus za direktora,BRAVO!!!

De89
27.10.2015. 22:27
Odgovor za  Ivan6

Ovo je dobra ideja.TV duel i da se vidi ko je ko. I to važi za Bolnicu,Aler, Komunalac, Metroparking, Arhiv, Muzej, NZS, i sve ono što ukazuje korupciski mamograf. Ali gospoda su trenutno na zabavi u jednoj kafani i ovo ih mnogo ne zanima,.
A zanimace ih kada se gradjani upitaju o svojim praznim novcima za porodicu kojih nemaju, za prazne frizidere, za pretnje ako mislis drugacije. Idu izbori nisu Leskovcani ni glupi ni kratki u pamcenju samo jako siromasni. Ali menjace
Bogatase koji vode ovaj Grad sa 5000.radnika i platama preko 150.Pa i više.Menjace.

Around and around
27.10.2015. 23:17
Odgovor za  De89

Da menjamo bogataše za druge bogataše? Sjajna ideja!

Miloš
28.10.2015. 12:26
Odgovor za  De89

Na osnovu usmenih informacija u raspitivanju predmeta privrednog kriminala PU Leskovac su predali izveštaj o nepostojanju saglasnosti na Statut Istorijskog arhiva Leskovac Osnovnom javnom tuzilastvu Leskovac.
Ocekuju se podizanje krivicne prijave protiv
Dir.Lazarević,članova Upravnog odbora 5 lica.članova Nadzornog odbora 3 lica,Uprave 2 lica zbog prekrivanja i saucesnistva u ovoj teskoj malverzaciji. .Ocekuje se i ispitivanje Nezakonitog Konkursa,nezakonitosti usled povrede čl.Zakona o kulturi sa obzirom da su nadlezni pred.Skupštine Grada Leskovac i Gradonacelnik bili obavesteni blagovremeno. Molim Jugmediu da prati ovaj nevidjeni Skandal i obavestava leskovacku javnost.

istinitost
28.10.2015. 18:47
Odgovor za  Miloš

bice ovde prijava,ali protiv lica koje je vladalo ovom ustanovom do pre dve godine,svasta je tu bilo….
a poslednje dve godine firma radi strogo domacinski uz postovanje svih zakonksih normi a i izasla je iz budji i memle i lici na kulturnu ustanovu sto neki nikako ne mogu da prezale,pa samo podmecu-ali ko drugome jamu kopa…..aj uzdravlje

Arhiv
28.10.2015. 19:31
Odgovor za  istinitost

Poštovani pod nazivom istinitost. Da li si svestan šta je uradjeno u ovoj ustanovi?. Namesten Konkurs, Falsifikovan Statut, Saglasnost od strane Skupštine Grada Leskovac ne postoji ustanova je obrukana i nacinjena nesaglediva šteta.Zar mislis da neko ko ima rudarski fakultet, a treba drugi,jmože rukovoditi ustanovom,? Koji arhiv u Srbiji ima takav slucaj pitam te?.Znaš li koliko je ljudi umesano u ovo.? Leskovac je mali Grad i sve se zna. O proslosti ne govori jer neznas koji su razlozi budje i memle .Uskoro će se sve razjasniti i nadam se neko za ovo to jest više njih koji su ovo prekrivali da se zamisle duboko.Čeka se reakcija Gradonacelnika koga su teško prevarili. Obavešten je o svemu.

sr016
28.10.2015. 20:18
Odgovor za  istinitost

cak i u novom zakonu o kulturi koji stupa od januara jedini uslov je VII stepen,znaci fakultet

Kraj i novi početak
28.10.2015. 21:16
Odgovor za  istinitost

Vidim da si izuzetno zaintersovan za arhiv poštovani istinitost. Posle ovih malverzacija kada se otklone zahvaljujući policiji i tuzilastvu jer samo tako se i moglo doci do istine i kada puno njih odgovaraju za ovo teško krivično delo dolazi na red šta ste to uradili u strucnom delu,i šteta koju Grad treba nekome isplatiti zbog namestenog konkursa.A za strucni deo i Vas Rad bicete blagovremeno obavesteni kakve ste greska napravili i kako je komisija iz Beograda uradila posao za jedno popodne a bila u obavezi nekog da pozove po dogovoru. Nije arhiv Stomatologija,niti Rudarstvo. Trebate to imati na umu.

sr016
28.10.2015. 19:02
Odgovor za  Miloš

nazalost,mi smo takvi ne prastamo uspeh

istinitost
28.10.2015. 20:11
Odgovor za  sr016

postovani „arhiv“ razlog i budje i memle su licni interesi i „sposobnost rukovodjenja ustanovom“ direktora koji je tu decenijama vladao,a izgleda smo trebali dozivotno da ga postavimo,a pogledaj malo Zakon o kulturi koji nigde ne navodi koji fakultet se mora imati,imma slucajeva i direkt sa visom skolom su vodili ili vode ustanove kulture.Direktor je tu da rukovodi i upravlja radom ljudi,a rezultati sadasnjeg su vise nego ocigledni(nove prostorije,sredjena zgrada,video nadzor,izdavastvo,otvorena vrata za ucenike i puno toga….Pa to nije bilo u istoriji,ljudi nisu ni znali gde je Arhiv.Sve je ovde po zakonu,nemoj se sekirati,bile su silne inspekcije,naravno po prijavama i nema nikakvih nepravilnosti za zadnje 2 godine,a za period pre 2013.godine,……..

oktobarska nagrada
28.10.2015. 22:18
Odgovor za  sr016

dir treba da bude sociolog to je jedini fakultet koji zadovoljava i prosek ne preko 7,ili joz bolje FIMEK sa jos boljim prosekom.Tad bi ustanova procvetala

666999
28.10.2015. 22:38
Odgovor za  Miloš

Pitam se sta je bilo sa ovom ustanovom, pre dolaska gospodje Lazaravic??? Vidim da ste jako dobro obavesteni, ne bi bilo lose da podelite sa nama svoja saznanja gospodine Milose!

6689887
29.10.2015. 00:00
Odgovor za  666999

Dir.Lazarević je proslost. Ostaje da se vidi ko će je zameniti i da li je umesana u namestanje konkursa, jer je i pre toga govorila da je stvar resenja na nivou koalicije. O tim ljudima govore Oktobarske nagrade, pa valjda su nešto uradili pa ih Grad to i udelio. A možda ste u pravu treba i to proveriti kako su ih dobili.

666999
29.10.2015. 10:25
Odgovor za  Miloš

Poštovani Miloše, kad ste tako obavešteni, zamolicu Vas da prosvetlite nas, obične smrtnike, šta se u Arhivu dešavalo pre Lazarevicke, pošto vidim da ste baš upućeni. Kako je delio pravdu Veliki sociolog? Arhiv je zablistao sa sadašnjom direktorkom, sumnjam da tu ima ikakve malverzacije. Ako i ima neke odgovornosti, to vuče repove iz socijalisticke prošlosti. Pustite ženu da radi.

666999 plus 2
29.10.2015. 10:58
Odgovor za  666999

Citam i VI ste jako uporni ali kad se nezna kako da se namesti Konkurs, kad se falsifikuje Statut koji nikome nije dat na uvid iako je trazen Pa ga je policija proverila, kad u tom Statutu nema stranice koja opisuje ko može biti Direktor, kad se krije da Statut nema saglasnost od strane Skupštine Grada Leskovac,kad se gazi čl.41 ZAKONA O kulturi… žao mi je.
Možda neki drugi Film.

Deki
29.10.2015. 18:40
Odgovor za  666999

Pitam poštovanog 666 999
Zašto dir. L.ne daje na uvid Izvode iz finansiskog poslovanja arhiva iako su to zatrazili više osoba.?
Po zakonu je da da na uvid,i u skladu je sa njim.
Možda se stidi ili…?!
Toliko o postenju dragi moj gospodine.

B92
28.10.2015. 23:37
Odgovor za  De89

de89 izlupetao si se i sve otprilike i neprovereno. Koje bre plate od 150.000. Sve koje si naveo u rasponu su od 60.000-100.000 a to i nije mnogo za nervozu, tenziu, pritisak koji svaki dan dozivljavaju, a uz to odgovorno rade svoj posao. Uzgred ima stotine cinovnika sa 60.000 koji se zezaju po celi dan. Lepse zive nego u komunizmu, opusteno bez zurbe, lagano. To je problem koji treba resavatiati ali zakon ih stiti. Mozda si i ti jedan od njih.

gradjanin
27.10.2015. 16:08

Sramota pa zar on misli da mi ne vidimo kako funkcionise bolnica od kad je on direktor. Upropastice nas kao i Dom Zdravlja.

milance
27.10.2015. 19:33
Odgovor za  gradjanin

Upropastili ste se vi sami. Vecina vas ne postuje i ne ceni nikoga,postali ste cinicni i pohlepni,puni mrznje i ogorcenosti koju gajite prema uspesnim ljudima. Kad radi dobro ne valja,kad radi lose opet ne valja,moze li se Srbinu ugoditi….?! Bolnica nikad bolje nije funkcionisala a bolnicko osoblje nikad bolje nije radilo!

mila
27.10.2015. 16:16

Posto nije uspeo u diplomatskoj misiji sada hoce da egzaktne i precizne pidatke preokrene. Sprema se da preokrene situaciju i u SNS-u pa da on malo bude gradonacelnik.

Le 016 original
28.10.2015. 22:14
Odgovor za  mila

Samo Vas gledam.

Le 016 original
28.10.2015. 22:17
Odgovor za  mila

Mislis da nije uspeo?
Mozda i nije… 🙂
A mozda si ti vise upucena Gago?

B92
28.10.2015. 23:50
Odgovor za  mila

Pricas gluposti. Dr Nebojsa je deo tima Cvetanovicevog i to mozda najznacajniji deo. Nikakva svadja tu ne dolazi u pitanje. A vi ste naivni ako mislite da cete prostim huskanjem i ogovaranjem uspeti da od Cvetanovica odvoite jednog po jednog najblizeg saradnika. Neso verujamo u tebe i Cvetanovica samo napred.

HUNTER
27.10.2015. 16:23

Ma….još peruška ti fali pa da poletiš. A kako misliš u diplomatiju s krivičnim prijavama?

Sns clanica
27.10.2015. 16:24

Necete uspeti da posvadjate gradonacelnika i dr Dimitrijevica oni su zajedno jos iz radikalskih vremena.

HUNTER
27.10.2015. 19:54
Odgovor za  Sns clanica

Nema potrebe da ih svađamo kad su već ko rogovi u vreći

Sns clan
27.10.2015. 16:34

Ala laze ovaj DRZAVNI REVIZOR

Miloš Jović
27.10.2015. 16:39

Ovaj bi trebao čim udje u bolnicu da skrene levo… Mislim da mu je tamo mesto…

milance
27.10.2015. 19:41
Odgovor za  Miloš Jović

Milose,pratim tvoje komentare i ne mogu da verujem sta si ti u stanju covece da napises. Po tebi su svi ludi,glupi,nepismeni…. Kod nas se kaze ako se jedan covek izdvaja medju nekih 100 onda nije problem u tih 100 osoba vec u tom jednom. Preispitaj se ti,radi predostroznosti…

Milos Jovic
27.10.2015. 20:55
Odgovor za  milance

I treba da pratis, znaci da se pronalazis u njima i da si jedan od njih… Drago mi je da se razlikujem od drugih, a te svoje izreke zadrzi za sebe..

milance
27.10.2015. 23:17
Odgovor za  Milos Jovic

Slatko se nasmejem kad procitam tvoj komentar. Tebi niko ne odgovara,za svakog iznosis kritike,ocigledno si pun sebe… Al i to ti ne valja! Eeee kad bi ti bi ti bio meta kritika sta li bi tad bilo!!! Nekad je misljenje bolje zadrzati u sebi. Ja samo cenim postenje i rad,pa ma kakv bio…

Vasić
29.10.2015. 00:04
Odgovor za  milance

Kakav i koji rad? Na radinost se danas pozivaju samo licemeri i lažovi. Niko ne radi i niko ne voli da radi. Radi samo ko mora, kao što su radnici u direktnoj j proizvodnji. Sudeći po tvojim interesovanjima i komentarisanju na portalu ti sigurno svaki bogovetni dan okapaš na „intelektualnim poslovima“ hahahaha.
Poštenje hahahahah

Le 016
27.10.2015. 16:42

Pa da li on misli da smo mi slepci koji ne vide kako se radi i ko se zaposljava u bolnici NE mi samo glasamo kao slepci ali to kasno vidimo.

Krcko
27.10.2015. 16:57

Ja samo mogu da pohvalim one sjajne lekare i osoblje sa onkologije gde sam se lecio i jednostavno im se divim u kakvim nemogucim uslovima rade.To sto prica direktor bolnice su price za kolegijum SNS.Pa cak ni tamo ne verujem da njemu neko veruje.O ostalim sluzbama da ne pisem.Uslovi rada su dno dna.Smenio je najbolje nacelnike sa iskustvom a postavio ljude koji blage veze nemaju sa organizovanjem i rukovodjenjem.

Pacijent
27.10.2015. 17:52

Ti nisi sam, ja nisam sam. Dodji da ostarimo zajedno.

U pravu ste
27.10.2015. 18:59

Pa teze malo ce Tojaga i kum da dozvole da bude gradonacelnik. Tek ce ovi SNS – ovci medjusobno da se bore za pozicije. To je sve posledice maestralnog vodje serifa koji je sve u stranci medjusobno posvadjao a sve mlade koji nesto vrede sklonio sa funkcija. Videcemo ko ce od ovih njegovih korumpiranih funkcionera u kampanji izaci pred narod i sa kojim obecanjima… Sve svoje su zpozaposljavali, stambeno se zbrinuli, zamenili automobile a narod gladan. Sve ce na nos to da izadje… Objavljujte komentare ne cenzurisite nas vise, dosta je bilo.

Le 016 original
28.10.2015. 22:34
Odgovor za  U pravu ste

A otkud ti ideja da ce bilo ko da ga menja? Lupate ovde a
nikog od njih niste ni upoznali. Sve njih sam upoznao i u poslu i privatno.. I taj Mesko je domacin i taj Nesa direktor i Tojaga i kum Nesa Toplana. Mozda nam nisu neke njihove odluke po volji i mozda i ponegde grese al svakako nisu losi ljudi.

panker
27.10.2015. 20:13

Gradjanine mali zdravlje nek te sluzi
ne idi u nasu bolnicu da ti zivot bude duzi

Arapin
28.10.2015. 06:52

Stvari sj jasne.
OSTAVKA

Arapin
28.10.2015. 07:06

Rodjeni otac je radio kao izvodjec radova na domu zdravlja kad si kao difektor vrsio rekonstrukciju, a brat ti bio pred. UO. Ima nas koji pamtmo, a sve dodje kad tad na naplatu. Kraza te ceka.

BATA
28.10.2015. 10:40
Odgovor za  Arapin

Mozda neko i Krazica ceka…Napada Dimitrijevica,a napad je najbolja odbrana. Molim nadlezne organe da malo prate gospodina Krazica,da se malo vise zainteresuju za njegov rad,njegove aktivnosti kako na poslu tako i van njega. Nije on nikakva cvecka,prica se i za njega i to vrlo interesantne price kruze… A gde ima vatre ima i dima! Ako je cist neka pokaze!

Le 016 original
28.10.2015. 22:41
Odgovor za  BATA

Bato,mislis na njegovu kombinaciju zatvorsku koja traje vise godina. Javna tajna medju zatvorenicima,bar oni tako kazu..Taj doktor procenjuje dali je neko za otvoreni deo gde imaju osudjenici i posete i vikende i…lako se resi da mozes u otvoreni deo,al to naravno nije na lepe oci…tako kazu…

Le 016 original
28.10.2015. 22:45
Odgovor za  Le 016 original

Zasad toliko o njegovom postenju…al ko vice drzte lopova ? Obicno lopov…neznam zasto sam vam sve ovo ispricao,al nemoze da skodi,a ako neskodi onda koristi…

666999
28.10.2015. 22:33

Simpaticno mi je sve ovo oko Istorijskog arhiva (ustanova za koju mogu reci, da nisam znao da postoji, a kamoli cime se bavi) da se sada dize ovolika prasina. Pitam se, zasto niko ne analizira vreme vladavine „Velikog sociologa“… vec udaraju na rad direktorke koja po svemu sudeci radi ispravno i podigla je ovu ustanovu iz mrtvih. Doticnu ne poznajem, ali doticnog gospodina „Velikog sociologa“ svi poznaju. Ja bi se pozabavio njegovim likom i delom. (Uzgered direktorka je bomba u svakom smislu te reci, sposobna, mlada, energicna…) Uspeh se ne prasta. Znam samo da je ustanova procvetala od kad je ona na celu.

666999 plus 1
29.10.2015. 00:43
Odgovor za  666999

Zanimljiv ti je komentar. Dir.jeste mlada,isuvise neiskusna za takvu ustanovu kao arhiv.Uz to se bavi politikom ali je napravila strateske greske u vezi mnogih stvari. Nije samo stvar okreciti, zakrpiti i malo marketinga u javnost dati postoje tu dublji i veoma teski problemi koji se zataskavanju, stručna javnost ih prepoznaje.Malverzacije u vezi Statuta su teško krivično delo i ne može je niko zastiti jer je direktno sa još ljudi umesana i odgovorna za ovo.Pitaj u privredni kriminal ili u tuzilastvo koje će biti posledice ovog i ne samo da je sramota već je i zalosno šta se radi sa ustanovom zbog takvih bombasticnih ljudi.

666999
29.10.2015. 09:40
Odgovor za  666999 plus 1

Plus 1, pitam se ko je skoro sedamnaest godina bio na čelu ove institucije? Ko to beše? Jel to onaj Veliki sociolog? Podseti me. Jel to onaj što je zaposlio gospodina sa Oktobarskom nagradom što je dao ambulantu na korišćenje i švajcarsku kasu? Za ovu direktorku se nije čulo da je korumpirana, od nečega se mora početi, makar to bilo krečenje…

666999 plus 2
29.10.2015. 10:46
Odgovor za  666999

Ono što je Istina da je gos.Sociolog pokrenuo krivicnu prijavu i bio u pravu. Policija, Privredni Kriminal je potvrdio njegove navode i stvarno je neiskreno da pises o stvarima koje neznas.Da nisi možda ti radnik Arhiva?

666999
29.10.2015. 11:24
Odgovor za  666999 plus 2

Hahahah, smešno. Spustite ton, tj smanjite slova… Ja očigledno nisam uposljenik Arhiva, za Vas nisam siguran. (dobronameran savet, prelistajte neki pravopis). Na kraju širite ljubav… Negativnost šteti lepoti.

Zoran
29.10.2015. 13:15
Odgovor za  666999 plus 2

Dir.Doma zdravlja mora se obratiti i pozvati na razgovor uz prisustvo javnosti radi istine.
Treba to da prihvati i sam da organizuje jer se radi o teskim optuzbama.

Nesa
30.10.2015. 22:05
Odgovor za  666999 plus 2

Cuveni Rudari. I Rudarke. Sansa za direktora u arhivu.
Pitajte stomatologe.

666 999 0oli
30.10.2015. 21:12
Odgovor za  666999

Jeste Veliki. Da nije imao pritisaka i zaposljavo Vas koji mu sada zabijate noz,ne bi ni gresio. Iako je socijalista radi se o jakom inteligentnom coveku koji je verovao pogresnim ljudima.Ali sve da ispraviti. I zna jako puno o Arhivu.

u. o. Poštovani
31.10.2015. 14:34
Odgovor za  666 999 0oli

Poštovani u. O.
Pa ti si dir. Arhiva . To je misljenje više arhivaca. Ajde demantuj. Ali salter je salter nasuprot
Dipl.Sociologu
Dipl.Politikologu
Dipl.Ekonomisti
a da
Magistar Rudarstva to smo zaboraviti.

Nele I.
31.10.2015. 14:41
Odgovor za  666 999 0oli

Nele
Izdrzi udare. Napadaju te oni kojima si najviše pomogao. Ali stari si ti socijalista. Ne daj se,
suvise si im verovao i zlo ti se vraca. Pola si ih ti u arhiv zaposlio.

u.o. Arhiv
31.10.2015. 15:49
Odgovor za  666 999 0oli

Ovaj dugacki komentar govori da je nastupila panika zbog razotkrivanja malverzacije dir.Lazarevic i njenih satelita. Kandidati koji su uspunjavali uslove klasifikuju se raznim imenima, zanimanjima, i po tome se vidi da je izreziran, jer posle otkrivanja pokusaja da se namesti Konkurs zavladala je panika i vredjanjem pokusavaju da zamagle cinjenice koje su otkrivene pod Lupom Privrednog kriminala u Leskovcu.To se posebno odnosi na komentar
u.o.
gde je vrlo verovatno da ga je pisala sama direktorka ili neko njoj blizak. Ali istina uvek ispliva i pitanje je dana kada će se proglasiti nezakonit Konkurs i dati inputi od strane Lokalne samuprave Grada Leskovac na resavanju ovog nesrecnog dogadjaja,u cilju da se dovede u pravni okvir institucija ne samo lokalnog već i regionalnog,nacionalnog karaktera.

u.o.
29.10.2015. 10:21
Odgovor za  666999 plus 1

Da pojasnim malo stvari kada me već vucete za jezik. Ćutim ali ipak javnost mora da zna. Taj famozni STATUT je donešen 2007 godine. Kakve veze s tim ima sadašnji uo, no ili direktorka. Po tom statutu je pre nje izabrano jos tri direktora. Hoce li se ponistiti rad svih od 2007 pa do danas? Tvrdim da je konkurs bio legalan.
TRI KANDIDATA:
PRVI- dugogodisnji direktor koji je ustanovu doveo dokle je vec doveo, sa pritom nepotpunom dokumentacijom, izgleda da nije mogao sva uverenja da izvadi u pravosudnim organima. A njegova dela koja se pripisuju direktorki, odnosno zbog cega je ova ustanova na meti će ugledati svetlost dana vrlo brzo.
DRUGI- potpuna dokumentacija ali plan razvoja arhiva na jednoj trecini stranice. ambiciozan nema sta. Strucna sprema kuvar, onda visa prosek 6,00 i na kraju uz mukotrpan rad i svakodnevno učenje na poslu zavrsava FIMEK ( nikako nemam za cilj da omalovazim fakultet jer stvarno smatram da ima izuzetne profesore, ali u svakom zitu ima kukolja) sa naravno prosekom 6,00 kojim je nagradjen za mukotrpno učenje i plaćanje ispita iz švajcarske kase.
TRECI- mlada gospodja, isuviše neiskusna za ustanovu kao sto je arhiv, za ustanovu za koju niko nije čuo decenijama unazad ( naravno osim onih kojima je trebalo nešto). Ona je kažnjena postavljenjem u tu rupu. Njen plan je ceo doktorat, obrazlozen i lepo i kulturno ispisan. Po mom misljenju mnogo je ozbiljno shvatila ovu ulogu i založila se za njen oporavak, ali rupa ostaje rupa. Promeni se i fasada i mnoge druge stvari ali uvek ima ovakvih neradnika koji su navikli da sede u toj rupi ( il više ne sede zbog svog velikog nerada) i ljagaju postene ljude. Njen je prosek 9, da iznesemo i to kad sam vec krenuo. Neiskusna ali ambiciozna izvuče ustanovu iz memle. Ali ne, nije to dobro pa tamo je bio drugi režim rada i to sad ne odgovara. Slazemo se oko jedne stvari neiskusne ucene ljude ne treba stavljati na celu ustanova jer direktori trebaju da budu doživotni, sa VELIKIM ISKUSTVOM U SVEMU, i kad oni nestanu jednog dana necemo imati više direktora samo poštenih radniha.
Pa svi ti direktori su pre toga radili na nekom stovarištu pa su „konkurisali na neki konkurs“ i bili srecne ruke i zbog znanja, sposobnosti, proseka na faksu postali to sto jesu.
Samo jos jedna stvar, mozda treba postaviti one koji cak i nisu konkurisali a zeleli su. Politikolog je super za to mesto. Ova gospodja koja nije iz nekog razloga konkurisala je idealna. Bas mi je zao sto nju nismo mogli da postavimo. Toliko je bilo dobra kao direktor u televiziji da sada joj ne kazu ni „dobar dan“ kad prodju pored nje. okrecu glavu i pomeraju se s mesta sto bi rekli stari ljudi „da se ne ponovi“, jer gospodju je svako jutro cekalo sveze mleko za kaficu. Onda je bila uspesni zamenik u PWW, ista osoba ista prica. Treba joj dati prilku i da jedna novinarka bude na celu arhiva kao veeeelike kulturne ustanove, pa treca sreca, mozda joj i podje za rukom da se uklopi i ne leci svoje male komplekse.
Preterao sam ali cisto da se zna da je dosta bilo neistina o ovoj KULTURNOJ USTANOVI!!!!!!

666999 plus 3
29.10.2015. 11:23
Odgovor za  u.o.

Svaka čast u zastiti direktorke. Poštovani jedan od kandidata drugi ima i srednju medicinsku školu kada su se upisivali samo najbolji iz vremena direktora Bjeletica možda si cuo za to vreme.
Posle je zavrsio Fimek. Bio je suvlasnik cuvenog SUR
Bravo kod Katastra., i sigurno mu je trebala i ugostiteljska radi registracije.Dobitnik je Oktobarske nagrade, švajcarski drzavljanin. Program rada bio je pod mentorskom palicom Prof.Dr.Becica, ako znaš da je on prvo ime u Jablanickom okrugu za ova pitanja kada je konkurisao pre OTKAZA je prvi otkrio malverzacije u vezi Statuta. Ocekuje ga Pred.Višeg suda jer je uputio prigovor na presudu. Pričaj istinu i zalosno je sve ovo što radite u vezi arhiva.A Istina dolazi… Kadtad.

u.o.
29.10.2015. 11:53
Odgovor za  666999 plus 3

Hahaha, molim te gospodine pismeni, samo mi kazi kada se to tražila ugostiteljska škola za SUR. NIKAD. MOŽDA TAMO 1890. Ali verujem da ste vi mladji. Vanredna medicinska a redovno morao da zavrsi ugostiteljsku zbog SUR-a. Nemogu da verujem. Baš ste mi ulepšali dan gospodine nepismeni!!!!

666999
29.10.2015. 12:57
Odgovor za  666999 plus 3

Napredujemo sa pravopisom… Još samo poraditi na kreativnosti… Nedostaju Vam činjenice, dosada ste se bavili samo nagadjanjima. (opet dobronamerni savet, pravopis u šake i poraditi na kreativnosti, nije lepo koristiti tudje ideje i prepisivati, misli svojom glavom) 😉

666 999 00078
30.10.2015. 20:51
Odgovor za  666999 plus 3

Centar za ekonomiku. Borski fakultet. Salter. Smer Rudarstvo. I neko zna da priča.

u. o. Iva
29.10.2015. 12:19
Odgovor za  u.o.

Razmisljam o ovom tvom tekstu. Napadas druge bez dokaza, pristrasno za svog, i pitam te zbog cega to i radiš. Jer ove stvari o kojima govoris izgleda da opisuju tebe iz razlicitih uglova. Ali ako mislis da ćes ovim tekstom nešto postici., zakasnio si. Idu krivicne prijave za mnoge koji tu rade. A smena je blizu i to za više njih.
Ali dobro, zivot je to.

legalista
29.10.2015. 12:23
Odgovor za  u.o.

gospodine U.O , tekst koji ste napisali u potpunosti se slazem , sve je istina i molila bih da se vec jednom normalizuje rad u Arhivu, jer su rezultati evidenti , veoma uspesni na celu direktorke koja profesionalno radi svoj posao , zasto ovoliko buke za ustanovu koja je naj bolja u gradu …

Zoran
29.10.2015. 13:46
Odgovor za  legalista

Opet isto.. Uporni ste ali čl.41 Zakona o kulturi Vas demantuje. Pa i niste baš mnogo pismeni.

Legalista 2
30.10.2015. 23:15
Odgovor za  legalista

Pitam te po čemu je najbolja ova kulturna ustanova . Nema Statut, a znaš li šta je to?Nije legalno nego protivzakonito. Uz to je neko ko tu radi to i falsifikovao da bi neko bio dir.
A o strucnosti da i ne govorim. Govorice drugi to jako uceni ljudi iz naseg kraja za ovo.I nemoj nikad da pricas o necemu što ne poznajes. Bolje ćuti kad ne govoris istinu.

De89
29.10.2015. 12:49
Odgovor za  u.o.

Konkurs je nelegalan i zbog gazenja čl.41 Zakona o kulturi RS.Tu je sukob interesa dva čl Upravnog odbora Ist.arhiva Leskovac zbog rodbinskih veza.
Nije samo Statut u pitanju. Cisto da se zna.

De89
29.10.2015. 12:53
Odgovor za  u.o.

Čl. 41 Zakona o kulturi i to je razlog zbog cega pada Konkurs,to jest njegovo gazenje i zbog cega nisi u pravu, a volis da se pravis pametan.

u. o. Zalosno
30.10.2015. 09:20
Odgovor za  u.o.

Zalosno je da napadas nešto što neznas ali imaš interesa da napadas. Pa što ti nisi bio ucesnik konkursa pa možda bi pobedio, jer su svi drugi losi po tebi. Kako možeš govoriti nešto protiv onih,koji su dobitnici najvišeg drustvanog priznanja u Gradu. A ti šta imaš,koji su tvoji kvaliteteti da bi govorio.
I šta si otkrio. Direktorka ti je rudarka,taj fakultet, to jest ima taj smer. Za arhiv treba drustvenohumanisticki. Policija je otkrila da list na kome je trebalo pisati uslovi za izbor direktora da ga nema.Pisano je razlicitim fontovima i otkrice se ko je to radio budi siguran.Ko je stajao iza njenog plana rada, koji strucnjak,mentor. Možda neciji zet, neki arhitekta ili ko.Neka ti sluzi na čast jer onaj koji ti je pruzio parce hleba ti njega pljujes.

mili moj svajcarcu
30.10.2015. 12:17
Odgovor za  u. o. Zalosno

Više si stvarno dosadio svojim komentarima o Arhivu. Mislim da trebamo tebe da postavimo za direktora pa kuckaj na jugediju i tako se promoviši pošto drugačije neznaš. Imaš li ti uopšte neka posla ili da trošiš babine pare. Rudarka ili ne, sve pohvale za direktorku. Jedva si bre dobio prosek 6,00 na Fimeku i to ne bi uspeo da ti nije baba platila. Pokrij se s maramče pa si ćuti. Blatiš ustanovu koja te je do juče hranila ali više te ne hrani jer pobogu gospodin coek nije mogao da se vrati na posao posle neplacenog odsustva. Svi se mi dobro znamo poštovani bivši kolega. Znamo kako nam je bilo ranije znamo kako nam je sad, odnosno mi radnici znamo kako je sad za razliku od tebe. A za tvoj sadašnji status si sam kriv. Ne maši više svojom Oktobarskom nagradom znamo kako si je dobio, a za one koji neznaju dobio je tako što je sam sebe predložio a možda se i učipio neki dinar i pritom izdao zgradu u Bobištu na korišćenje Domu zdravlja. po ceo dan si čitao novine na poslu i bilo ti loše. A njen plan rada je pokriven njenim prosekom na fakultetu pa bio to i rudarski ali je bar je državni i pod BEOGRADSKIM UNIVERZITETOM JE. Molim te okani se ćorava posla i ne pljuj u stari bunar, jer kao što vidiš niko te ne ferma ni dva posto. Posveti se malo svojoj porodici. Veliki pozdrav od tvog bivšeg kolektiva!!!!

Goran
30.10.2015. 13:29
Odgovor za  u. o. Zalosno

Mili moj svajcarcu. Neka ti sluzi na čast sve što si napisao. Nemam komentar, a hvala Bogu da me takvi kao ti odgovaraju. Možda i nešto vredim.

Pogled
30.10.2015. 14:20
Odgovor za  u. o. Zalosno

Nije u redu da tako pisete o ovom coveku koji više i ne radi u arhiv. Veliko je pitanje zašto ne radi, a ako je bio i ucesnik konkursa pa sigurno je imao potrebnu dokumentaciju. Njegovo delo se zna, oktobarsku nagradu je dobio na predlog jer je sa svojom familijom izgradio to u Bobistu i to se vidi. Ali ovakvi ljudi smetaju jer imaju smelosti da ukazu na nezakonito. Njegovi a i on su dugo bili u inostranstvu i mislim da će se okrenuti i drugom poslu jer ne zavise od primanja ovde kod nas. Ako ga je podrzao Prof.dr. Becic a svi znamo ko je on,onda je jasno da ovi napadi su organizovani od sadasnjeg rukovodstva arhiva.

Monte
30.10.2015. 21:39
Odgovor za  u. o. Zalosno

Centar za ekonomiku. Borski fakultet. Salter. Smer Rudarstvo. Putokaz za direktora arhiva po stomatoloskoj metodi Upravnog odbora bez čl.41.Zakona o kulturi.Zalosno.

u. O. replika
30.10.2015. 16:24
Odgovor za  u.o.

Pitao bih nešto. Nedavno a i pre je zatrazeno da dir.Lazarević da na uvid finansiske zvestaje o poslovanju arhiva u skladu sa zakonom. I dobro znaš ko je to zatrazio. Ali dir.Lazarević se stidi i ne zeli da ih da.. Znaš li zašto?!!
Mislim da ti je jasno da neko ko ima prosek 9,doktorski rad fakulteta za rudarstvo za arhiv, zašto to ne radi. Zašto se sredstva koja su se zaradila po raznim firmama nisu uplatila u Budjet Grada, Statut je nezakonit ako se na njega pozivas?!! Svi iz prošlih komentara to vide.
Znaš to je onaj novac koji se zaradjuje na nesreci propalih firmi. Ajde kazi koliko je zaradjeno i zašto nije uplaceno u Budjet Grada recimo za socijalu. Ajde junace. I gde su ti novci?!
Istina je spora ali pokaze se…moj mili o.U.

Miroslav
30.10.2015. 17:35
Odgovor za  u.o.

Molim Gradonacelnika i njegove saradnike koji ovo citaju da formiraju komisiju i da utvrde da li su optuzbe protiv Dir.Lazarević tacne i da li su argumentovane i da se stavi tačka na ovo odgovarajucim resenjima.
Komisija bi u svom sastavu trebala imati dipl.pravnika koji će javnost obavestiti.
Znači treba utvrditi sledece:
1.Da li postoji saglasnost na Statut od strane Skupštine Grada Leskovac na osnovu cega je raspisan Konkurs za izbor dir.2014?
2.Da li je povredjen čl.41 Zakona o kulturi? Ako je povredjen da se obrazlozi?
3.Da li postoji upozorenje od Agencije za borbu protiv korupcije protiv Dir.Lazarević i da li su nadlezni obavesteni?
4.Sta su povodom toga preduzeli?
5.Koliko je novca zaradjeno po razlicitim firmama ima ih više?
6.Da se nabroje firme, i da se vidi pravna validnost datih Ugovora?
7.Da li je nacelnik finansije Grada Leskovac obavešten o ovim prihodima?
8.Da li postoji odluka Grada Leskovac da Arhiv sredstva može samostalno koristi bez uplate u Budjet?
9.Da li je 9.6.2014 Skupština Grada bila obavestena o nepravilnostima konkursa i šta se dogodilo sa tim dopisom?

10.Da li Upravnom odboru ima sukoba interesa zbog rodbinskih veza?

Danica
30.10.2015. 18:58
Odgovor za  u.o.

UO vidim da vas krasi pismenost. Da niste i Vi studirali u čuvenom Centru za ekonomiku domaćinstva? Da ne gajite neka nežna osećanja prema direktorki Lazarević pa ste toliko pristrasni.Nije čudo jer ljubav zaslepljuje Volite je do mile volje, ali nemojte da blatite druge, naročito ako ih ne poznajete. I vratite se ispod kamena iz koga ste ispuzali!!!

Peki
30.10.2015. 20:23
Odgovor za  Danica

A ta li direktorka arhiva ima faks od Centar za ekonomiku.? Pa sad je jasno. Elita.
Šta li imaju ti njeni fanovi sa povecanim koeficijentima?.A znaju da pricaju o ljudima koji se samo bore da se ustanova dovede u red i koji kako se vidi iz teksta ostvareni u mnogim poljima.Izgleda da stvari ovde postaju jasne. Salter je Salter, ipak mora više.

Zoki
30.10.2015. 19:07
Odgovor za  u.o.

Upravni odboru ko ste vi da osudjujete i kvalifikujete ljude. Da li ste postigli nešto u životu ili vam je radna biografija prazna. Vaši komentari su istiniti kao i što je validan Statut Istorijskog arhiva. Neko hoće po svaku cenu, na silu da ostane direktor.Bolje bi joj bilo da se vrati na šalter odakle je i došla pre nego što je sticajem nesrećnih okolnosti po Arhiv postala direktor.

Igor
30.10.2015. 20:30
Odgovor za  Zoki

Da.Ne može se na silu, a zeli se.Da nije tih ljudi nikad se i nebi saznala istina. Bitno je da se kreci i da se pljuje po ljudima koji su zaduzili Grad. Ne može na silu i ovi ljudi koji pljuju, jer neznaju ništa drugo prevarili su Meska.
Mislim da je ukapirao i čeka odluku suda za ponistenje konkursa.

Avijatičar
30.10.2015. 19:20
Odgovor za  u.o.

Nemoj da olako pljuješ po ljudima. Oni imaju nešto iza sebe! Čini mi se da si ti uo iskompleksiran, pa lečiš svoje komplekse tako što pišeš bljuvotine. Sramota!

Sladja
30.10.2015. 20:48
Odgovor za  Avijatičar

Mila moja montenegro. Covek gresi u proceni ljudi pa i ja.Ali za razliku od tebe seti se delovodnog protokola pricao mi bivsi direktor arhiva.Nisam verovao tada. Ali znaš ono sneg padne…

Jado
30.10.2015. 22:49
Odgovor za  Avijatičar

I montenegro vidimo se preko puta gimnazije. Tu ćes morati da objasnis mnogo toga. Mnogo znaš o drugome ali bolje jado gledaj sebe i svoj zivot.
Ne možeš uspeti jado od medvedje drugome jada nanositi. Ali imaš ti blaga, šta smo mi za tebe.

Zoran
29.10.2015. 13:17
Odgovor za  666999 plus 1

Interesujeme komentar Arapin.Kako ima ove podatke i ko je bio brat u Upravnom odboru.

Istina
29.10.2015. 13:54
Odgovor za  666999 plus 1

Gos.Gradonacelnice zbog povrede čl.41 Zakona o kulturi
RS, sukoba interesa, falsifikovanja Statuta iz arhiva preduzmite mere ponistenja Konkursa u Ustanovi Istorijskog arhiva Leskovac koju vodi gos.sa rudarskim fakultetom i formirajte organe upravljanja ovom ustanovom u skladu sa Zakonom.

666999
29.10.2015. 09:19

Velika podrška Nebojsi Dimitrijevicu. Doveo je u red Bolnicu od kako je na čelu ove institucije. Posebna pohvala odeljenju Psihijatrije

u.o.
29.10.2015. 10:57
Odgovor za  666999

Naša bolnica super funkcioniše, pretpostavljam da je za to zaslužno rukovodstvo. Svaka čast! Nebojša je izuzetan čovek!!!

234
29.10.2015. 11:45
Odgovor za  u.o.

Poštovani u. o.
Upravo zbog Vas na čemu Vam srdacno zahvaljujem bice organizovana i konferencija za TV.
Vreme da se leskovacka javnost upozna sa svima detaljima ovog Skandala. Ali pre toga da sacekamo tuzilastvo i njegov odgovor. Istina i samo istina.

Jova
30.10.2015. 13:41
Odgovor za  234

Čl.41. Zakona o kulturi. U pravu su na ovakve primedbe.
Konkurs nije zakonit.

Sto svi komentarisu arhiv? sta je arhiv?
30.10.2015. 17:11
Odgovor za  666999

Dvesta komentara za arhiv, po neko „napravi digresiju“ pa komentarise OB. Nemo’ da ste smesni, ako smo mi najbolji i u kukavnoj Srbiji onda da se Dragisa Misovic i Dedinje zatvore pod hitno 😀

Krcko
30.10.2015. 23:08

Hoce li napokon posle ovoliko pisanja o nepravilnostima u Opstoj bolnici i Arhivu da udje policija i da tuzilastvo radi svoj posao?Ili ce NEKO da kaze da nisu krivi?

Odgovor Krcku
30.10.2015. 23:24
Odgovor za  Krcko

Čeka se odgovor tužilaštva i Višeg suda.Policija je utvrdila nezakonitosti, izveštaj je prosledjen.
Sporo ide. Ali bice.
Skandal u kojem je umesano mnogo ljudi, mislim na arhiv.

Krcko
31.10.2015. 09:22

Danas u prostorijama MZ.Stojan Ljubic u Leskovcu SNS ponovo zloupotrebljava zdravstvene radnike u politicke svrhe.Na oglasu koji su lepili pise da povodom sedam godina postojanja SNS gradjani mogu da dodju u prostorije MZ da ih pregledaju.I to savet za zdravstvo GrO SNS.Kakva je to bruka.A kad odes u bolnicu oni nemaju osnovne stvari za previjanje i nemaju adekvatne aparate za dijagnostiku.Aparati za ultrazvucnu dijagnostiku ne rade nekoliko meseci vec se koriste neki iz 70-ih godina.Laboratorija nema nove aparae,skener kad radi kad ne radi,nemaju osnovne medikamente,SUM je najobicnija tarapana gde kad odes cekas po dva stata na pregled….i o cemu vi ovde pricate?Cime se hvalite?

u. o., 666999,mili moj
31.10.2015. 11:33

U kulturom svetu postoji razlika izmedju polemike i vredjanja.
Ali izgleda da to govori o Vama,vasoj prirodi, kulturi. Ono šta je razumno je iznosenje argumenata, ali ne i iznosenje neistina,ili istina na Vas način koji vredja,jer to mu je cilj a ne istina.
Vasi komentari govore dovoljno u.o, 666999,mili moj…. Zapitajte se duboko u dusi da li ste preterali, jer ovde se radi o sukobu argumenata po zakonu,a ne vredjanja na osnovu Vasih ličnih osecanja iz potrebe zapošljavanja članova Vase bliznje familije.Ali ne vred ovaj komentar jer ovo ne razumete.