Firma MABO na Roštiljijadi delila sredstva za higijenu

LESKOVAC – Proizvodi iz hemijske industrije MABO iz Leskovca našli su se danas na štandovima majstora roštilja na Roštiljijadi kao simboličan doprinos za održavanje higijene.

Predstavnice ove firme ostavilu su sredstva za higijenu na svaki štand, što su majstori roštilja rado, ali i sa nevericom prihvatali, jer je akcija ove vrste prvi put viđena tokom održavanja roštiljijada.

mambo_1

„Ove godine smo želeli da doprinesemo održavanju higijene na Roštiljijadi, pa smo s toga kao mali znak pažnje spremili poklone za ugostitelje. Pre sevga želimo da stavimo akcenat na sredstva koja se koriste za čišćenje u domaćinstvu, posebno u kuhinji, gde se zahteva visok stepen čistoće“, kažu u ovoj firmi.

mambo_2

Firma MABO posluje u Leskovcu već 13 godina i svoj program prilagodila je međunarodnim standardima za kvalitet: HACCP standardu, ISO 9001 i ISO 14001.

Kompletan proizvodni program može se pronaći na sajtu: mabolab.rs , ili u svim bolje snabdevenim prodavnicama.

(Promo)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

1 Komentar
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Djosa
31.08.2016. 12:10

Bravo, em njima to nije preveliki izdatak, em sluzi kao dobra reklama, em stvarno cine dobru stvar ne samo dizanjem higijene na visi nivo nego i dizanjem svesti. To je ono vuk sit a ovce na broju.