Gimnazija u Leskovcu dobila nedovoljnu ocenu

LESKOVAC – Petočlani tim Školske uprave u Leskovcu ocenio je kvalitet rada Gimnazije u Leskovcu dvojkom, na skali od 2 do 4, rečeno je Jugmedii u Školskoj upravi.

“Neprelazna ocena je i za nas veliko iznenađenje. Izveštaj je urađen stručno i nepristrasno jer je petočlani tim osposobljen za stručno ocenjivanje, budući da je godinu dana pohađao seminare”, kazao je Tomislav Simonović, načelnik Školske uprave.

Tomislav_ SimonovicKriterijumi za ocenjivanje rada obrazovnih ustanova su mnogobrojni, od ocenjivanja kvaliteta predavača, preko oraginazicije rada škole, njenih i nastavničkih programa i planova, saradnje sa lokalnom samoupravom, roditeljima, Đačkim parlametom, i drugo.

Školska uprava je izvršila kontorolu rada još nekoliko osnovnih i srednjih škola u Jablaničkom i Pčinjskom okrugu, ali su izveštaji obelodanjeni samo još za O.Š. “Branko Radičević’’ iz Vranja, koja je dobila trojku.

(Kraj)

 

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

33 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
politika
17.01.2013. 17:31

„Izveštaj je urađen stručno i nepristrasno jer je petočlani tim osposobljen za stručno ocenjivanje, budući da je godinu dana pohađao seminare”
godinu dana pohađao seminare, haha! pa sad su prekvalifikovani

Gimnazijalac
18.01.2013. 13:50
Odgovor za  politika

1 godina i strucni, ma daj molim te .. Zakopajte se bre, to je samo da nas ponize, da bi ekonomci to iskoristili u svoju korist sto se tice menjaje cena.. Svaka cast #politika. I imali su ponude da predju iz nase zgrade u 10 drugih, a oni na to odgovaraju, to nije vasa zgrada, to je i nasa, i oni imaju ista prava kao i mi. 134 godina su gimnazijalci isli prepodna, a sad smene. Na daj molim vas…

Jovanka
17.01.2013. 17:48

Hahaha… sad i to… Posto su gimnazijalci neposlusni daj da im nadjemo nesto drugo da ih slomimo… STRASHNO sta se radi u Leskovcu… da li ima nekoga od lokalnih politicara da prekine ovu ludoriju protiv leskovacke gimnazije. Zato, roditelji gimnazijalaca, ukjucite se i nedajte da se desi ono sto je direktorka ekonomske skole naumila. U ovo ocenjivanje je sigurno ukljucen i inspektor koji pomno prati sta se desava oko promena smena gimnazije i ekonomske skole.

Kasija
17.01.2013. 17:49

Sigurno da je dvojka zbog toga sto je uvek radila pre podne. Ali sad kad krenu da rade i popodne (ove smene), iiiih – ma ima da se popravi pa još pitaš. Drugo, će počnu i da sarađuju sa lokalnom upravom, to pa tek ima da bude…na kraju će da imaju ovu četvorku.

natam-navam
17.01.2013. 20:02

Da nije petoclani tim seminare pohadjao na Megatrendu?
Joj majko mila,ma koji bre buzdovani da ocenjuju leskovacku gimnaziju.E moj nacelnice sedi jedan.

Marija
17.01.2013. 20:07

Ово је стварно срамота шта се ради!Овако тенденциозно блатити једну школу да би се нечији хир остварио!Сви добро знају у овом граду на који начин директорка економске школе све ово ради и од кога добија подршку,али говорити да Гимназија није добила прелазну оцену и да ће јој опасти рејтинг од стране једног човека који је НЕЗАКОНИТО на месту начелника Школске управе,је нечувено!Да ли је неко узео у обзир то да сваке године ученици Гимназије освајају прве награде на републичким такмичењима из многих предмета?Да ли ту имају удела и професори који су добили „непролазну“ оцену?Срамота!

Dragan
17.01.2013. 20:08

E stvarno sramota, pa kad je Gimnazija dobija dvojku, sta treba da dobiju druge skole koje joj nisu realno ni do kolena. Ono znanje koje ucenici dobijaju u Gimnaziji ja nemerljivo i mnogostruko vece u odnosu na druge skole. Naravno da sve moze bolje, ali sada objavljivati ovakve rezultate kontrole i to ko kontrolise, kakve su kvalifikacije ljudi iz skolskih uprava sa visom skolom i nabrzinu, skoro zavrsenim uciteljskim fakultetom, treba da preispitaju prvo svoje sposobnosti i svoj rad da procene. Posegli su za niskim udarcima u obracunu sa Gimnazijom ali nece im proci!!!

strasno!
18.01.2013. 15:57
Odgovor za  Dragan

Zele da uniste gimnaziju,da jeocrne to im je cilj. Zapitajte se samo kakve diplome nose ovi sto su ocenjivali gimnaziju,kakvo je njihovo obrazovanje i kako su dospeli na mesto na kom se sada nalaze? Sramota!

NEZAPOSLEN
17.01.2013. 20:37

JAO, PA TO LI JE BRE OVAJ SA SLIKE OCENJIVAO ŠKOLU. UČITELJ IZ MANOJOLVCE, KOMŠIJA NA BOJTU, ŽIKIN UVLAKAČ. PA KO JE BRE ON ….. DA NEKOG OCENJUJE. ŠTO NE PIŠETE KOLIKO JE DO SADA ZAPOSLIO SVOJE SPS-OVCE, PA ONAJ MUTAVI VASIĆ JE ZA NJEGA BEBA. MA NE BI ON ŽVALIAVIO PO CEO DAN DA GA NOVINARI NE ZIVKAJU, VELIKI FAKTOR. MATORI BRE DA IDEŠ U PENZIJU I TAMO UNUKE DA PODUČAVAŠ PRAVILIMA, A NE OVDE SVE ŽIVO DA ZAJEDBAVAŠ, KOSTUROV POTRČKO. ….. LI GA. MA ĆE SE OTVORI PRIČA I ZA TEBE…. S DUPE ĆE GA VLAČIŠ

Gimnazijalac
17.01.2013. 21:00

Kakva slucajnost da ova informacija iscuri bas ovih dana? Sto se tice ove ocene koju je Gimnazija dobila, apsurdno je ista komentarisati. Samo bih zamolio da mi neko objasni, kako Gimnazija, skola koja je dobila neprelaznu ocenu, vec decenijama stvara najbolje ucenike? I kakva je ova glupost sa ovim ocenjivanjem? Zasto neko nije uzeo da oceni nas skolski sistem?
„Ukoliko ne dođe do nekih promena u naredna 24 časa, naši
učenici će od 21. januara nastavu pohađati popodne“ (direktorka Gimnazije, Ivana Ilic) – samo bih podsetio direktorku da Gimnazijalci nisu slepi, i da im je jasno sta se desava. Budite SIGURNI da mi necemo sedeti skrstenih ruku. Sramota je da direktorka napusta svoje ucenike zbog svoje fotelje…
P.S. O ovim strucnjacima koji su bili na obuci godinu dana, stvarno ne vredi polemisati…

mozart
17.01.2013. 21:03

Naravno, kad god se nešto ovako desi izlivi emcija su neminovni. Šteta što, po pravilu, luksuz da ih po internetu rasipaju imaju ljudi koji nemaju pojma o prosveti niti o leskovačkoj gimnaziji.

Načelnik školske uprave, gospodin Simonović, nije učestvovao u eksternoj evaluaciji. Komisiju čine 3 žene iz našeg načelništva, jedna iz Vranja i jedna iz Beograda. Žene su vrlo profesionalne i po meni su čak i previše tolerantne. Pa ipak, evaluacija ovde i nije toliko bitna. Ona dodje i prodje ali profesori ostaju.

Šta ćemo sa činjenicom da npr. u jednom odeljenju prilikom eksterne evaluacije od 6 profesora koliko je trebalo tog dana da dodje (po rasporedu) troje nije došlo – ne na čas već na posao? Šta reći kad vam djak kaže da je najnormalnije da profesori na čas kasne po 15-20 minuta, da za vreme pismenog dozvoljavaju upotrebu mobilnih telefona jer im to odgovara kako ne bi morali da ponavljaju pismeni zbog loših ocena a djacima odgovara jer onda makar nešto mogu da urade i tako na totalno bolestan način sebi i roditeljima dokažu da makar nešto znaju? Šta reći kad vam djak kaže da je na pismenom dobio 4 a profesorka nije videla još pola strane sastava i dete ode da joj to kaže (bez da se buni) a ona mu kaže – Znaš šta mali, ti si mnogo drčan. Evo ti 3! (bez da pogleda to što nije pregledala)

Znam da u gimnaziji ima i dobrih profesora ali na žalost, šljam dominira i taj šljam (izvinjavam se na izrazu) masturbira po deci i roditeljima misleći da je bogom dan da predaje svoj predmet. Zbog tog šljama koji sebe naziva intelektualnom elitom a u praksi je kvazi-intelektualno zbirište individualnih proizvodjača mleka i mesa sa povremenim uplivom urbanih dečaka i devojčica trebalo je uvesti i ocenu JEDAN.

Još su i dobro prošli jer je evaluacija najavljena a i znali su na koje časove će da idu pa su se makar malkice pripremili. Svakodnevna situacija je mnogo gora. Mož sad da me mrzite i da se žderete, da psujete i lečite komplekse ali to je što je. Bio sam djak leskovačke gimnazije i otvoreno vam kažem da ovo što se sada radi predstavlja sramotu i za grad i za školstvo. O privatnim časovima kod SVOJIH profesora i razrednih strešina neću ni da govorim, to je tek smejurija.

Gospodi koja je našla za shodno da vulgarnim terminima vredja lokalnu političku scenu imam da poručim da su slika i prilika tog istog stanja po kome u gornjim porukama fekališu.

Ajd u zdravlje i živi mi bili!

p.s. pozdrav za profesora Sinišu, fizičara! : )

Gimnazijalac
17.01.2013. 22:09
Odgovor za  mozart

Slazem se da ne zasluzuju svi profesori mesto u Gimnaziji. Samo me interesuje, kada ste vec tako dobro informisani o broju profesora koji dolaze redovno na cas, odakle Vam takve informacije? I dodao bih da to sto ste isli kod svojih profesora na privatne casove Vasa sramota. Jos je gore to sto ste bili djak te iste skole, a sada pljujete po njoj… Ja stvarno nisam siguran ko je ovde iskompleksiran ali veliki pozdrav od „urbanih decaka i devojcica“ koji ce da ucine nesto po pitanju kvaliteta Gimnazije, a nece sutradan pljuvati po istoj…

mozart
17.01.2013. 22:58
Odgovor za  Gimnazijalac

kad sam pohadjao gimnaziju privatnih časova nije bilo tako da bi trebalo da čitate pažljivije jer sam mislio da sadašnji djaci idu kod svojih sadašnjih profesora na privatne časove.

ništa strašno, nesporazumi se dešavaju. brine me to što iz vašeg komentara (iako prikriveno) osećam gorčinu i cinizam … ipak, jasno je da vam je bilo bitno da nam stavite do znanja da pripadate grupi – urbanih dečaka i devojčica – a ne onoj drugoj paravojnoj grupaciji.

pozdravljam vas i (pošto je očigledno da ste mi inputirali svoje projekcije) dodaću još da gimnaziju i dalje volim ali kad to kažem mislim na duh svojih prijatelja i profesora koji su nam predavali, na veliki odmor tokom koga smo skupljali poslednje pare za tost sa kremom i kafu preko puta, u prčvari koja nam je bila hotel sa 5 zvezdica. na žalost, profesori gimnazije nikako da shvate da su škola SADAŠNJI profesori i djaci a ne tradicija, nagrade, takmičenja… daj Bože da ste dotakli dno i da u budućnosti počnete da izranjate iz baruštine…

pozdrav!

p.s. Mala, dobronamerna sugstija sa webmastera… u anketi, umesto
Da, mislim da bi drugačije glasao treba da piše BIH umesto BI.

Cakana
17.01.2013. 23:11
Odgovor za  mozart

BRAVO!!!

Učenik
17.01.2013. 22:49
Odgovor za  mozart

Što se tiče žena iz vašeg načelništva, mogu one biti profesionalne, ali ne možete reći da su stručne za posao koji su obavljale. Nalazile su neke banalne zamerke. Na časovima matematike i fizike im se nije dopalo to što je profesor kratio neki razlomak bez da napiše i taj nepotreban red. Pa učenici nisu kreteni! Trećaci i maturanti gimnazije sa dobrim znanjem matematike mogu već sada završiti te učiteljske fakultete koje su one sa mukom završavale. A verujte mi, u Gimnaziji ima puno đaka koji odlično znaju prirodne nauke i nije potrebno objašnjavati svaki red postupka. Ko je dao tim ženama pravo da posle nekih obuka i seminara ocenjuju profesore koji su obrazovaniji od njih?

Zbog čega preuveličavate i generalizujete stvari? Po vašim rečima ne postoji profesor koga je briga za učenike i na časovima je opšte rasulo. To apsolutno nije tačno. Ne znam odakle vam to da je dozvoljeno koristiti telefone za vreme pismenog i da profesori žmure na jedno oko da bi i oni i učenici bolje prošli. Verujte mi da nije tako i da nije lako dobiti četvorke i petice. Za to su potrebne noći nespavanja i mnogo učenja. Sigurno je bilo incidenata na časovima i ima nezainteresovanih profesora, ali tako je u svim školama. Pitajte učenike drugih srednjih škola kako njima izgleda nastava.

Ono što stoji jeste da je odluka o promeni smena čisto politička i da je to hir jedne žene. Zbog tog njenog hira može ispaštati 2000 porodica. Nije ovde poenta diskriminacija učenika jedne ili druge škole, naravno da svi imamo ista prava, već kako je do svega toga došlo i koje su sve veze potegnute da bi došlo do promena smena. Rezultati ove inspekcije su stigli još u decembru, a sada se zapitajte zašto su objavljeni u medijima tek sada kada se lomi odluka da li će doći do promena smena ili ne.
Žalosno je što su đaci ovde nemoćni i ne pitaju se ni o čemu, što živimo u državi u kojoj se sve radi „preko stranke“ i što su upravo ti ljudi koji vode stranke nesposobni za taj posao. Pa kad već ima toliko brilijantnih ekonomista zašto nam je ekonomija tu gde jeste!!!

Ako vi kao bivši gimnazijalac imate takvo mišljenje o svojoj bivšoj školi i bivšim profesorima, očigledno niste shvatili važnost opšteg obrazovanja i poruke koje su vam slali profesori.

Ako mislite da je Gimnazija posle 133 godina rada propala, to znači da nam je cela prosveta propala i da ćemo nestati kao narod za dvadesetak godina, jer je vrlo lako upravljati prostom narodnom masom. Sramota je što neko pokušava da uništi Gimnaziju i uguši i taj mali tračak nade za ovu zemlju.

P.S. Čast izuzecima, u svim školama ima izvanredne dece i mnogi od njih će postati uspešni i pametni ljudi, nikoga ne treba omalovažavati. U Gimnaziji je procenat te izvanredne dece daleko veći nego u ostalim školama i toj većini se, ako ništa drugo, ne sme oduzeti pravo govora pri odlučivanju o njihovim pravima.

Stevan
18.01.2013. 02:33
Odgovor za  mozart

I nije te sramota da napises ovoliko neistina a da ne trepnes. Verovatno i trepces, ne stajes, ovako nesto moze da napise samo neko sa dijagnozom.

mari
17.01.2013. 21:49

Jao sto je tragicno raditi smenski! Sramota je kako gimnazijalci o sebi misle kao o bicima sa druge palanete! A drugi su manje vredni! Svuda je normalno da se menjaju smene, a kod nas se pretvori u djavolju rabotu. Da puknes od smeha! Bolje bi vam bilo da vratite rejting i ugled kakav je nekad Gimnazija uzivala! A sada se cuju samo afere, poducsvanje svojih

Milan
18.01.2013. 00:12
Odgovor za  mari

Ne znam odakle ti ideja da je „svuda normalno da se menjaju smene“. Možda je normalno u fabrikama koje imaju dvo, tro i cetvorosmensko radno vreme, ali ne i u skoli koja oduvek ima samo jednu smenu – prvu. Drugo, Gimnazija je vlasnik zgrade, a Ekonomska skola je u istoj podstanar, pa mi sad de objasni otkad to i gde podstanar stanodavcu odredjuje kucni red. I na kraju, niko sebe ne smatra „bicima sa druge planete“ ali je cinjenica da djaci koji ponavljaju godinu u Gimnaziju, ako se odluce da promene skolu, u toj drugoj budu odlicni, sto ce reci da ipak ne moze svako da bude Gimnazijalac. Za te druge postoje one kurs-skole (trgovinska, tekstilna, poljoprivredna, a u zadnjih 10-ak godina i ekonomska).

Stevan
18.01.2013. 02:47
Odgovor za  mari

Ma ne misle gimnazijalci o sebi da su nesto vise, jednostavno hoce da i dalje imaju svoj ritam ucenja. Kako se sto godina niko nije setio nego sada Milijana koja je kad je pohadjala tu gimnaziju imala prosek 2. nesto… pa neka je i 2.9 pa je malo za nekoga ko vodi jednu srednju skolu. To mogu novinari vrlo lako da saznaju u gimnaziji i da nam obelodane.

mozart
17.01.2013. 23:08

dragi učeniče,

pre svega osećam potrebu da vam saopštim da nisam član načelništva – ne zato što imam potrebu da se pravdam već da ne bismo ostrašćeno razgovarali.

ne znam koji fakultet su dotične gospodje ili gospodjice pohadjale ali mislim da je mnogo bitnije ono što profesor
realizuje na času od toga na kom je fakultetu diplomirao (osim ako nije nešto ekstremno u pitanju).

slažem se U POTPUNOSTI da su pojedini (ne znam u kojoj meri ih je bilo ali verovatno nisu retki) komentari pomenutih članova tima za evaluaciju bili STROGO FORMALNOG KARAKTERA tj. iz knjige, bez osećaja za realne potreb djaka i profesora u konkretnom kontekstu časa i sastava odeljenja. to je minus za tim evaluatora, svakako i samo bi nerealna osoba branila taj tim po svaku cenu. nije dakle ni taj tim savršen, treba otvoreno to reći ali je zaista ostrašćeno, nepotrebno i neozbiljno mahati nečijim diplomama kao sredstvom za dokazivanje nečije nekompetentnosti. dakle, samo konkretno molim! : )

Stevan
18.01.2013. 09:23
Odgovor za  mozart

Mozzarte, Mozzarte, da razjasnim samo, da Uceniku bude jasno, malopre sam o vama pisao kad sam pominjao dijagnozu. Jako ste negativni Mozzarte… Pricate pricu koju ste naumili a sami ste svesni da se svo ovo „slabo“ ocenjivanje koristi upravo sada kad vide da se gimnazijalci ne slazu sa promenama smena. I treba gimnazijalci da istraju u tome… O tome se radi ovde a ne o ocenjivanju. Mene samo boli sto svi ti koji ucestvuju u svoj ovoj ujdurmi misle da smo svi mi sisali vesla… pa providni su kao kese, od Milijane pa nadalje.

Alex
18.01.2013. 01:59

Sta god da se uradi, treba da se uradi u interesu dece, a ne u necijem licnom ili partijskom interesu i da, treba da se i ucenici pitaju, jer su na takvom uzrastu da formiraju svoje stavove i svoje misljenje! Odlucivati za nekog i u necije ime nimalo nije lak posao a od resivog problema se pravi cirkus. Sustinski nebitnim stvarima samo se manipulise ljudima, umesto da se postavi pitanje razvojne funkcije obrazovanja u odnosu na drustveni razvoj. Nadam se samo da se nece manipulisati ucenicima, od strane raznoraznih aktera, jer je to siguran znak da im nije stalo do dece.

mozart
18.01.2013. 09:28
Odgovor za  Alex

meni se čini da je naša prosveta u stanju osobe kojoj je dijagnostikovana neizlečiva bolest koja nije galopirajuća pa onda imamo još malo vremena dok nas ne stave na aparate tj. dok privatne škole ne počnu da niču ko pečurke posle kiše.

žalosno je što ovde uglavnom komentarišu ljudi i djaci koji ne vide širu sliku već su usko okrenuti problemu gimnazije a gimnaziju možete sagledati samo u kontekstu školstva u Leskovcu a onda i u Srbiji. Ova činjenica ne smanjuje ličnu odgovornost svakog profesora, pomoćnog radnika, direktora itd. leskovačke gimnazije.

… i da, slažem se da u gimnaziji ima talentovane dece, dece željne znanja, dece koja žele da uče i uvažavaju svoje profesore… na žalost, profesori su dejstvom neke natprirodne pojave ostali u devedesetim godinama a djaci žive u sadašnjosti. na takvim časovima (kao što mi rekoše svršeni gimnazijalci pre nekog vremena) dolazi do toga da učenik od kuće ponese jastuk i lepo prespava 2-3 časa bez da iko od profesora sme da ga opomene. Ma jooook! nema šanse da je to u leskovačkoj gimnaziji bilo… mora da smo nešto pobrkali.

I za kraj ću još da dodam misao koja kaže da disciplina na času nije preduslov za čas već rezultat kvalitetnog rada.

I to nekako većina ne shvata jer smatra da su nedodirljivi! Ne znam političku pozadinu ove ujdurme oko smena (vrlo je verovatno da postoji) ali je, po meni, od sekundarnog značaja jer koga je briga da l mu dete ide pre podne ili popodne ako zna da se suštinski ništa neće promeniti.

Stevan
18.01.2013. 15:52
Odgovor za  mozart

Naravno da politička pozadina ove ujdurme oko smena postoji, ali najgore je sto je sve to u funkciji lecenja sujete direktorke ekonomske skole. Dokle su lokalni prosvetarski mocnici otisli, da objavljuju neke rezultate o gimnaziji bas u vreme kad su problemi oko smena u zizi. Ja njih sve pozivam, pocev od Milijane, Suzane, preko nacelnika skolske uprave do inspektora koji je (iz licnih razloga) najaktivnije ukljucen, da povedu racuna sta rade jer ne bih voleo da sam u njihovoj kozi ako bilo kom detetu zafali dlaka s glave.

Kasija
18.01.2013. 09:32

Sasvim je izvesno da je trenutak objavljivanja rezultata eksternog vrednovanja tendenciozan. Ja bih ipak malo o nečemu drugom.
Naime, ovde je neko pomenuo da profesori kasne. Problem kašnjenja profesora je sasvim izvesno u domenu rada direktora. Naša svakidašnjica pri tom kaže da je većini direktora stalo da među upošljenicima imaju „svoje“ ljude. Razlozi su brojni i to bi bila poebna tema. Lojnost upošljenika direktori obezbeđuju privilegovanjem odabranih. Na taj način, oni sami sebi vezuju ruke u pogledu sankcionisanje ovakvih pojava. Ne postoji kolektiv u kome ovaj problem nije izražen.
Gledano sa druge strane, među profesorima postoje i oni koji odlaze i dolaze na i sa časa uvek tačno na vreme. Međutim, to je badava jer ništa ne rade. Sa takvima možete da se „družite“ ne 45 minuta već ceo život ali od njih ništa nećete naučiti. Opet, imate i onih sa kojima vam je potrebno da razmenite svega nekoliko reči i da dođete do fundamentalnih saznanja.
Mišljenja sam da je, najpre, ovako zamišljeno eksterno vrednovanje besmisleno jer se u isti koš trpaju i ovi iz prve i ovi iz druge grupe. Pri tom, ovi iz druge, nisu odgovorni za nerad, neznanje, nesposobnost, nekompetentnost i nezainteresovanost onih koji pripradaju navedenoj prvoj.
Pitanja je mnogo, situacija je loša, niko ne preuzima odgovornost, niko nema štete izuzev učenika i njihovih roditelja.
Mišljenja sam da bi sada konkretno – roditelji učenika i učenici gimnazije, morali da dobiju precizni i sveobuhvatni izveštaj šta je to što u Leskovačkoj gimnaziji ne valja i koji su ti koji ne rade onako kako treba da rade. Ti takvi (ocenjeni kao loši) bi morali sami da traže objašnjenje zašto njihov rad nije zadovoljavajući.
Biću slobodna, nemojte mi zameriti, ali:
dragi roditelji i dragi učenici gimnazije,
ne dozvolite da Vas sad zamajavaju drugim temama tipa promena smena. Vi sada imate prioritetniji zadatak – roditelji svojoj deci a učenici samima sebi – naime, trebate da što više osigurate svoju budućnost, a ona je, to je istorijska činjenica – delimično u tuđim rukama. Ta budućnost ne može i ne zavisi isključivo od toga kada (u kojoj smeni) će se odvijati nastava.

p.s: ako Vam nešto znači, ovo je iz ugla najpre roditelja a onda i prosvetnog radnika koji je u stalnom naporu da u obe uloge budu što odgovorniji.

Pedja
18.01.2013. 10:43

Pa, tamo je oduvek bila „kaubojska drzava“.
A tek sa parama sta rade…. Ne znam ko je trenutno direktor, ali jedno vreme je direktor bila ona psihologica – mislim da se preziva Miletic.

Neka nju neko pita gde su pare koje smo skupljali za gromobran i za skolsku ogradu. 2002-e i 2003-e je svaki ucenik svakog meseca davao po 100 dinara. Gimnazija je tada imala po 8 odelenja na svakoj godini. U proseku po 30 ucenika. To je oko 900 ucenika. Oni su od nas zaradjivali oko 90 000 dinara svakog meseca vise od godinu dana.
Bilo je tada jos dosta „simpaticnih“ afera sa novcem.
2002-e su nam drasticno skuplje naplatili ekskurziju. Preko iste agencije je isti aranzman ekonomska skola tada platila mnooogoo jeftinije, nego sto je od nas uzeto.
Zasluzili su mnogo manju ocenu od dvojke.

Anita
18.01.2013. 11:02

Ali će zato Ekonomska škola dobiti najvišu ocenu,sigurno je Milijana i to uspela da izdejstvuje.Kakva sramota!

bivsi gimnazijalac i to kakav
18.01.2013. 11:29

Jedina granica ljudskih sloboda i prava jeste ugrožavanje tuđih sloboda i prava. Po ovoj definiciji, deco, kolege, direktori, nemate veća prava od istih prava vama kompatibilnih drugara iz škole sa kojom delite krov nad glavom, a koji pravno pripada državi u kojoj svi mi, pa i roditelji živimo. Ovde prevladavaju strasti i to lično interesne odraslih koje su potpomognute dečjim strastima, koje su u ovom slučaju zloupotrebljene, a nije ih ni bilo teško rasplamsati.Zahtevam odgovornost odraslih, svesnih, a pre svega na funkciji zaposlenih za ovu bruku u Leskovcu.Ne šaljite ružne slike o gradu u naše ime, jer mi smo se zauzimali da o svom gradu sa svojim tadašnjim profesorima i direktorima na većem prostoru bivše Jugoslavije šaljemo predivnu sliku o gimnaziji koja je beležila mnogobrojne nagrade. Ove godine beležimo 30 godina mature i ne damo da nam prljate školu. I deca ekonomske škole su naša deca, naši sugrađani i imaju prava na radne navike u smislu jutarnjeg bioritma.

xxx
18.01.2013. 12:34

Tim koji je ocenjivao rad profesora je sasravljen od ucitelja i vaspitaca! S kojim pravom ONI ocenjuju PROFESORE, koji su obrazovaniji od njih? Kako moze VASPITACICA da proceni kvalitet nastave recimo iz fizike, kad nema ni najmanju ideju o tome sta je fizika i o cemu profesor zapravo govori kad drzi cas?!! NE BUDITE SMESNI! Srednjoskolske profesore mogu da ocenjuju samo profesori sa fakulteta, i to fizicar fizicara, matematicar matematicara, itd. U KAKVOJ DZUNGLI ZIVIMO, AUUUU.

Sandra
18.01.2013. 14:08

Ono što je cilj gimnazije a i svake druge škole je da svojim učenicima prenese neophodno znanje, i samo znanje koje učenici poseduju može se smatrati adekvatnim kriterijumom za ocenu rada škole. Suvišno je govoriti o znanju koje imaju leskovački gimnazijalici. Na svakom takmicenju neko od prva tri mesta osvaja gimnazijalac iz Leskovca, a o daljem uspehu na fakultetu i da ne govorimo. Dovoljno bi bilo da pogledate samo koji je bio procenat bivših gimnazijalaca na dodeli nagrada najboljim studentima sa teritorije Leskovac. A gde su tu druge škole, gde je ta ekonomska? Na takmičenju iz preduzetništva (čija li je to oblast?) ekonomci su ispali već u prvom krugu a gimnazijalici ušli u finale! Toliko o kvalitetu škole i znanju. I sada tako dobre učenike i takav potencijal treba kazniti umetanjem u totalni haos, uvođenjem smena. Svako ko je imalo pedagog zna da je za radnu naviku potrebna rutina, učiti uvek u isto vreme i da ovakav način može mnogo da poremeti učenje i njegov kontinuitet.
Ja sam ponosna što sam gimnazijalac, sada na fakultetu imam prosek 10 i mogu slobodno da kažem da nikada to ne bih postigla da nisam išla u gimnaziju.

Pedja
18.01.2013. 14:22
Odgovor za  Sandra

BRAVO Sandra!

mari
18.01.2013. 18:53

Novi hit gimnazijalaca , Parni valjak i„UHVATI RITAM!“

T
18.01.2013. 23:27

Aman! Tuzno je što mnogi zaboravljaju da imaju tu privilegiju da budu LJUDI! Sve se zamagljuje nekim nebitnim stvarima, zatupljuju se mase, prate se šabloni, i šta? U čemu vam je prošao dan? Život? Dozvoljavate luksuz prihvatanja tuđih misli bez pogovora! Aman! Nečije levo misljenje bolje je od vašeg? Ne, ni ne razmišljate. Zato nam je tako, zato smo tu gde smo, ali zato je važno da sve bruji o Gimnaziji. Svaka čast! Uništite i poslednje zrake svetlosti za nove generacije! Potrebno vam je još pulena sa amovima, da! Samo se zapitajte ko ste, ako možete.