Izgradnja kružnog toka u Vučju

LESKOVAC/VUČJE  –  Prema najavama iz „Direkcije za urbanizam i izgradnju“  tokom septembra na raskrsnici kod Autobuske stanice u Vučju biće izgrađen kružni tok.Prema rečima direktora Slaviše Zlatanovića u toku je izrada projekta, a tokom avgusta biće obezbeđena sva neophodna tehnička dokumentacija kako bi počeli radovi na uređenju centra Vučja.

„Kružni tok je početak uređenja ovog kraja i na tome se neće stati“, rekao je Slaviša Zlatanović i najavio da će krajem avgusta početi i radovi na presvlačenju asfalta i popunjavanju udarnih rupa od Donje Jajine do Miroševca.

U toku su radovi na asfaltiranju glavne ulice: od mosta kod Doma zdravlja u Vučju do lokalnog groblja. Za rekonstrukciju puteva u porečjanskom kraju idvojeno je 14 miliona dinara, od 52 koliko je izdvojeno za održavanje regionalnih puteva.

„Za nekoliko dana počeće radovi na presvlačenju asfalta kod Belog Potoka u dužini od jednog kilometra, a pokušaćemo da obezbedimo i dodatnih 13 miliona dinara za održavanje seoskih i nekateforisanih puteva“, rekao je gradonačelnik Goran Cvetanović prilikom obilaska radova.

(Kraj) mit/iva

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

38 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
mili
27.07.2013. 16:52

Ma što ne proglasite Vučje za opštinu pa idite tamo obojica da budete predsednici opština, a nama pustite da dođe jedan ozbiljan čovek , što će o gradu da brine na odgovoran način. Dosta više gradkskih privilegija uz selsku filozofiju! Crkoste za glasove seljaka. Što vam seljaci neće daju po motiku, pa da zaradite njihove glasove pošteno, bar jednom.

А ја их само посматрам
27.07.2013. 22:46
Odgovor za  mili

Незадовољство вредних људи који живе у Вучју, и околини,
оправдано је и има своје (више)деценијске разлоге.

Ниједан крај није тако „заборављен“ и „остављен“,
као овај. (Црна Трава је нешто друго.)

За све што се дешавало Вучју, одговорни су сви они који су владали Округом (Регионом), али и власто-вршиоци у Лесковцу.

Хоће ли „круужни“ ток омогућити развој –
сигуран сам: не!

То значи да ће Вучје и даље
морати да се бори за (само)опстанак!

ema
27.07.2013. 18:52

Ovde, kod teksta o Vučju, odlučila sam da napišem nešto. Kao i sve što radim sistematično, tako sam otvarala Jugmediu od septembra prošle godine. Komentara, skoro ni jedan. Lajkova tokom septembra, oktobra, novembra, decembra, pa i januara moglo bi se reći i da nema. Ipak, sa strane kad birate mesec koji želite da otvorite stoji broj komentara. Netačan. Jedva da ima dvadesetak komentara tokom tih meseci koje sam gledal, a piše da ih ima po 300, čak 400. Činjenica je da zapravo često prođe cela nedelja, a da niko ništa ne napiše.

Šta sam još uočila? Karlo, koji i danas piše, je bio prisutan. Špakovski takođe. Ima i neki Dare. Jedna Sanja stalno podvriskuje- Bravo, gradonačelniče. Kasija tokom Nove godine pohvaljuje istog čoveka što vredno radi, a Magdalena je demantuje da raditi i paradirati nije isto. Lili, koje više nema, pohvaljuje i tvrdi da je svaki prethodni morao isto da radi kao sadašnji gradonačelnik!

Mislim da se februara pojavio i Srbin.Gledala ja, sve sam istražila. Neko je u tom mesecu bio i počastvovan nadimkom, koji mu je, čini se i malo pomerio kurs razmišljanja, koji do današnjeg dana varira-čas za ovog. čas za onog. Kaže da misli svojom glavom i to je u redu.

Neki Đura je pisao kratke komentare, ali češće. Znao je više puta ispod teksta da odgovori. Često i samom sebi.

Danas su tekstovi čitaniji. Ima realno više kometatora i komentara. Žešće se sukobljavaju. Ljudi i lajkuju. Đura više nije kratak, već opsežan, stručan i javlja se po potrebi, znači ređe. Neki drugi pišu ozbiljno, pa to sada obavezuje i njega, jer zna da ga čitaju različite osobe. Neke su veoma zahtevne.

Vlast ima svoje predstavnike, što govori da nemaju potpun osećaj vlasti koji ti daje lagodnost da si ti glavna ličnost u vestima, a ne samo komentator opozicionar, koji i nema polugu vlasti da bi napravio vest!

Napraviću ja iz ovoga što ste govorili mesecima i neki presek za uspomenu svima nama.

Volela bih da otvorite rubriku-Prvi su govorili, pa da izbacite komentare vezane za tekstove, pa da objavite najlepše komentare po vama nekoliko za određeni mesec, pa neka lajkuju čitaoci. Satirične izjave su šik, pa stihovi, zatim ima humorističkih izjava, pa dijaloga preganjanja sa vickastim pristupom, a tek najoriginalniji nadimak! Marketing je moja strast. Hajde, hoćemo li da radimo nešto i da menjamo stvari na bolje? Jugmedijo, javite se?!

СрбИН - Само свој
27.07.2013. 20:58
Odgovor za  ema

Дефинитивно сте на одмору, пошто сте имали времена да све то простудирате и проанализирате. Појма немам кад сам се појавио, пише ми у изводу рођених ако је то то, а фебруар…
мрњау 🙂
Кружни ток….што да не, да се бар и званично вртимо у круг пошто, незванично, нико неће да призна.

ema
27.07.2013. 21:12

Srbine, ja Vas jurim do železničara, a Vi ovde, ne mogu da Vas stignem. Brzi ste ko mačka. Hoću reći da ste Mačor!

pitanje
27.10.2013. 17:06

Napisaste li taj roman, priču, šta već, dogodovštinu neku sa tom emom, da se ne vrtite u krug ritmično, više?

jugmedia@info
29.07.2013. 11:17
Odgovor za  ema

Ema,

ideja je odlična. BIće razmotrena.
Hvala,
Podrav

ema
29.07.2013. 15:43
Odgovor za  jugmedia@info

Ako se projektujemo samo malo unapred, skoro da sa sigurnošću možemo tvrditi da mnogi neće biti na političkoj sceni, da će se vremena promeniti, biće više ovakvih sajtova, a građanska sukobljavanja razmišljanja sasvim normalna pojava u savremenoj internet komunikaciji, koji, htela to svaka vlast da prizna ili ne, služe upravo samoj vlasti, kao izduvni ventil nezadovoljnim građanima, a odmah potom i kao prostor u koji kada zavire, mogu saznati i razloge građanskog nezadovoljstva.

Ovi prvi ljudi koji su ovako nešto pokrenuli su jednako važni kao i svi prvi učesnici komentatori zajedno sa svojim manjkavostima, bez obzira iz kog interesa ili ambicije ili frustracije pisali i iz ma koje partije dolazili, za bilo koju stranku navijali.Neutralni građani, kojih je bilo najmanje, su najdragoceniji i očekuje se da njihov broj poraste. To bi bio najveći benefit ovoga sajta.

Zato hoću da sa vremenske distance, u ime svih kritikovanih aktera, zaključim da će i oni, hteli ili ne, ostati zabeleženi. Tu dolazim do neophodnosti da pronađem finansijera koji će objaviti knjigu sa posebnim naslovom a u kojoj će se naći izabrani najlepši komentari, sa kraćim izvodom teksta koji provocira komentar, pa zatim neko žestoko sučeljavanje, kakvih je i bilo, onda neka satira ili pesma, možda stih. Sve je to nenamešteno narodno stvaranje koje beleži jedno vreme. Uloge su bile nepodeljene, sem uredničkih.

Samim političarima, kada budu bili u penziji, ma kako sada delovalo iritantno ovako nešto, činiće zadovoljstvo da se pronađu u tekstovima, kao inspiracija građanima. Pa nisu oni baš tako svileni ni danas. Jer da jesu, ne bi tako daleko đonovski dogurali. A i njihovi prirodni nadimci iz detinjstva ne daju lepšu sliku o njima, nego li što su je realno i zaslužili kod građana.

Zna narod bolje od svih nas zajedno, Samo kad isključi interes, a uključi mozak.

A ta mala knjiga, ona će samo potvrditi da pero ubija najviše, pa da um caruje, pa ubi me teška reč i još mnogo, mnogo toga, što ćemo tek videti u nadolazećim vremenima.

Само свој - СрбИН
29.07.2013. 19:20
Odgovor za  ema

Ако затреба помоћ у тој причи око књиге, вољан сам да помогнем.
Не неким књижевним знањем и утицајем. Ја, знате, куцам са свих десет прстију на слепо а умем и, као Моцарт у једној анегдоти, кад ми обе руке буду добрано заузете носем да ударим по размакници (да не кажем оно модерно спејсу).

ema
29.07.2013. 19:45

Pomoć je dobrodošla, jer ne bih se usudila da sama pravim izbor materijala, naslov, korice, zaključim poentu i sl. Dalje, potreban je uvod stručnog lica, pa kritička viđenja. U tom slučaju bi morali da kontaktiramo, a ne znam koliko je to uputno i zbog Vas i zbog mene.

Ма...
27.07.2013. 19:52

Уреднице, свађаш се самом собом, али си овај пут вешто избегла да у тридесетак редаова најмање 40 пута употребиш омиљено „Ма…“
За сваку похвалу је што намераваш да правиш мале конкурсиће 🙂 Изаберимо шик изјаву, одаберимо најбољу фору, изаберимо највреднијег коментатора за престижну награду Залудња Мара…. 🙂

dragan
27.07.2013. 21:20
Odgovor za  Ма...

A zaludnji ….? A ja baš hteo da na tom konkursu biramo najaktivnijeg, napokon hteo da baš njemu udarim plus!

Samo nas čitajte i dalje i hvala što dižete rejting. Naše je srce veliko. Uvek ima mesta i za vas.

Ма...
27.07.2013. 22:46
Odgovor za  Ма...

Nekaa, fala za plusići, nemoj da mi gi lupaš. To se vas dvoje debejaca ti i Đura ili Srbin zadovoljavate plusićima. Ja si volim konkretnu zaradu, ništa demokratsko ništa napredno, i priznajem to, ne foliram se ko pojedini

Gledaj lepo
27.07.2013. 20:07

„Ma“ “ ma“ evo ti „ma“ kod „Milija“ 🙂

Gledaj lepo
27.07.2013. 20:11

Зашто нисте објавили моја два коментара?

putnik
27.07.2013. 21:28

e , jos kruzni tok u vucje i varos ce biti kompletno sredjena sto se tice infrastrukture

Seljak nije onaj ko zivi na selu
27.07.2013. 21:31

Mili zbog takvih kao sto si ti (koji su sisli sa okolnih brda) jedva cekam 15h da iz centra metropole kao sto je Leskovac dodjem u selo Vucje. Ali dok je Leskovac asfaltiran i poplocavan, rupe na putu do Vucja i kroz samo Vucje su prerastale u kratere i katakombe. Zbog toga sam i pocla da razmisljam da se preselim u metropolu Leskovac, ali pomisao na mentalitet i okruzenje (a ti si tipican primer toga) me je sprecavalo u tome. Zato pozdravljam to sto se neko konacno setio Vucja i sto planira da ista uradi ovde. Da je Vucje u npr. Nemackoj ne bi dozvolili da ovako propadne nego bi bilo nacionalni park. A slazem se sa tobom da treba da postane opstina, jer ima divoljno potencijala. Dovoljno je da samo naplacuje vodu vama iz metropole, jer dok vi koristite vodu iz barija mi se i dalje lonciramo. A za to su krivi vasi gradonacelnici, tako da ih slobodno zadrzite. I jos jednom: seljak nije onaj ko zivi na selu…

građanin
28.07.2013. 00:09

Vidiš kako si široka u shvatanja, kad oćeš vodu nama u grad da naplaćuješ. A kako bi bilo da mi tebi sve ovde u grad naplatimo? Lepo li je to? Pa ti misliš mi nismo dali pare za tu vodu? Domaćin prvo sredi svoju kuću, kao glavnu, pa tek tad mož da se šetka okolo i da asfaltira. Pa seljaci više nisu naivni kao ti, pa da ih glasaju zbog asfalt. Naučilii oni da niko ne brine za selo i asfalt, nego brinu za glasovi. A ti ako si svaki dan u grad, onda vidiš rupe u centar. Je l normalno da grad sa preko 100 000 stanovnika bude u rupe. a u njega svi dođete, pa si odete u vaši nacionalni parkovi, a nama ostavite kese, smeće, otpad, još nam i kučiće i mačke dovozite da nas izujedaju.
Slušaj ja sam 100 i više godine iz grad i ni od kakvu čuku nisam sišo. I seljaci volim i oni ne treba da se stide ni posla ni mesta življenja. Vučje obožavam još iz detinjstvo. Al ovi gradonačelnici kad dođu kod vas, obojicu zadržite, molimo vas mi građani. I neće vi ostanemo dužni. I pride će vi damo. Fala ti, ko sestri i ko bratu.

milos
28.07.2013. 13:04
Odgovor za  građanin

pa vucje upravo zbog te vode ne moze da dobije opstinu.da je opstina isle bi pare u vucje od vodu a ne u leskovac.otvorili bazen u leskovcu u vucje zatvorili kao neispravna voda.

А ја их само посматрам
28.07.2013. 15:57
Odgovor za  milos

ТАКО ЈЕ, Милоше.

Некад је Вучје имало…(дивну реку, моћну фабрику, базен, ресторане, хотел)…имиџ, душу…са дивним људима који тамо живе.

У Вучју је имало шта да се поштује
и шта да се воли!

И, уместо развоја –
догодило се…шта!!!

Где је Вучје данас, куда иде, где га „воде“ ови градски „локалци“
и разноразни („…овци“) ! … Каква му је будућност…?!

И, докле ће – и, зашто –
вучјанци све то да трпе…?!

mile
28.07.2013. 16:14
Odgovor za  milos

Miloše, po nešto znam o onome što Vas tišti. Lično sam video papire koji potvrđuju ispravnost vode. Reč je o firmi iz Niša. Starost tog dokumenta je u tesnoj vezi sa CHF projektom kojim se regulisala brana na Vučjanki, ako o tom kupalištu mislite. Kamen koji se odronio, a kojeg je brza Vučjanka donela iz stenovitog kraja do peraja dela koji na dnu štiti prolazak, je oštetio-polomio par ploča. Pare su potrošene i dalje nikome nije bilo važno zašto brana i kupalište ne mogu da prorade.

U međuvremenu je neko posalo inspekciju, koja je utvrdila da voda nije za kupanje, pa je ispalo da možete okačiti tablu-kupate se na sopstvenu odgovornost.

U period kada je DS bio navlasti postojao je jedan direktor koji je imao nameru da to kupalište vrati i Vučju i Leskovcu. U tropskim danima su Leskovčani odlazili češće na reku, u Vlasotince na branu i Vučje, nego li na leskovački bazen. Međutim već kod prvih koraka su se vaši iz Vučja opet aktivirali i stvari preokrenuli interesno, kako sam ja shvatio.

Ljudi koji su znali da par klackalica, suncobrana i ljuljaški neće oživeti vaš kraj, su se povukli, da ne izbrukaju svoje dosadašnje angažovanje. U ova opasna vremena, kad svi hoće lako i brzo i odmah do koristi, nije preporučljivo da nudite svoje znanje. Šta više, uvek to neko izvrne ruglu. Mada, koliko vidim, više niko i neće da angažuje ljude koji se u taj posao razumeju, već angažuju one koji se u javne nabavke razumeju, ako ste razumeli, šta sam vam kazao.

Da zaključim. Vučje je divno. problemi su kompleksni. rešivi su, ali zahtevaju ozbiljnost. Do sada niko nije pokazao ozbiljnu nameru. Čim je budu pokazali, uključićemo se.

Poenta je da je taj planinski kraj i lep što je teško ukrotiv. Reka je divlja, kamenje se odranja i oštro je i krupno i oštetiće svaki zabran. Nemate rešeno pitanje kanalizacije, ni pitanje ugostiteljskih objekata u blizini. Nema ni parkinga.Ali zato u blizini imate neke čudne raskrsnice puteva gde se dešavaju nezakonite radnje, pa je potez oko brane hronično pun špriceva. Neasfaltirani putevi su dodatni problem, kao i divlji kamenolomi koje sami pravite duž puteva čime izazivate odrone stvarajući opasnost po vozače.

S druge strane, ono što vi imate, a čime mi Leskovčani ne umemo da se dičimo su Đokini virovi, crkva Grigorija Samoilova, tekstilni Teokarevićev muzej, Skobaljić grad, hidroelektrana proglašena biserom svetske baštine,pa prelep hotel Vlaina, lovišta u vrhu Kukavice, zaštićene vrste ptica, specijalne paprati koje beru studenti na časovima Botanike, majstore rukotvorinaod drveta , pa umetnike slikanja na kamenu, pa pogače ispod crepulje, pa drveće koje se seče nasumice, pa Jasičko ravnište i palaninarska društva. Ja sam želeo da dovedem SANU da to vidi, da udružim istoričare, ubacim obavezne posete škola na eksurzije u vaš kraj, da zatražim podršku arhitekata jer je i sam Samoilov to bio, da napravimo stazu koja će biti obezbeđena rukohvatima, a koja povezuje ove važne turističke tačke, hteo sam autobuska stajališta, video sam japanske turiste preko turističkih organizacija i posao za vaše ljude kroz etno radove, zaradu za Vučjance. Ali, avaj, moji rukovodioci su videli zaradu za sebe i pomerili me. Koliko li koštaju te farbe i četke i daske i lanci i suncobrani, kad se pograbiše za njih? Malo je to para da podeli nekoliko njih, kad se sagleda koliko smo para izgubili svi mi. Ali, jednostavno neki imaju moral i odgovornost, a drugi ih nemaju.

Žao mi je. To je zaista bio kraj mog detinjstva i mnogo, mnogo uspomena me vezuje za njega.

ema
27.07.2013. 21:48

Ispod teksta Nova kadrovska rešenja za rukovodeća mesta u Leskovcu sam ostavila komentar za Vas. Ne znam da li ste ga pogledali, gospodine Srbine?

Inače, po neki Vaš komentar, jer nisam sve stigla da pogledam,što sam videla mi se učinio jako zanimljivim. Znate kad god kažem išta, ja sebe zapitam hoću li tako misliti kroz recimo godinu dana, je li to moj konačni stav, a ne nečija sugestija. Gledajući po neki svoj komentar, ja preispitujem sopstvenu odgovornost za izgovorenu reč. Zato je korisno da se čovek ponekad vrati unazad.

Povremeni Paja
29.07.2013. 16:24
Odgovor za  ema

Kloniranje

Gospođo-đice Ema, jeste li kod Djure išli na obuku ili vas je neko uspešno klonirao?
Ne kažem da vam ide loše. Ideje su vam nove, vidi se „sveža krv“, ali mnogo kopirate, pa mi dosadno da vas čitam, a vidim da ste i Šefteliju, nekrunisanu prvu damu među komentatorima Jugmedije, nešto naljutili.
Moj vam je savet da budete kraći i bez ideja, da ne drmate mnogo, to na ovom sajtu nije popularno, odma odete u koš ili vas kolege komentatori uzmu na zub. Hi,hi,hi… A omili ste se evo sad vidim, Odgovorili vam iz Jugmedije. Opa bato.

ema
29.07.2013. 17:17
Odgovor za  Povremeni Paja

Uvažavam.STOP.Izvinjenje Vašoj prvoj dami. STOP.Dovoljno kratka?STOP. Prihvaćeno?STOP

Шефтелија
30.07.2013. 08:35
Odgovor za  ema

Поштовани „Повремени Пајо“, најпре, захваљујем што сте стали у моју одбрану а потом хвала и за комплимент.
Драга Ема, не знам због чега се Ви – Ема, мени извињавате? Колико ја овде видим (редослед наступајућих коментара и датих им одговора), ја сам напала Вас а мене нисте напали Ви – Ема већ господин који се потписао са „Деки“.

ema
30.07.2013. 20:06

Uvažena,

Izvinjenje je upućeno gospodinu koji je pomenuo Vas, kao svoju prvu damu komentatora, jer je zaključio da sam kriva što sam Vas naljutila, kako kaže.. Moguće je da sam izazvala takvu reakciju, mada mi to nije bila namera.

Smatram da je na početku rada ovog sajta bilo više dama, te da bi bio red da se i ostali izjasne šta misle o tome, kako ni jednu damu ne bi povredili, naljutili, diskvalifikovali.

Što se predloga za najlepši nadimak tiče, o tome bi trebalo opet da se izjasne i drugi. Ako mene pitate, Vaš nadimak je bez premca i ja glasam za Vas!

Slažem se da moje sagledavanje, kroz čitanje komentara unazad nekolko meseci, može biti paušalno, zajedno sa zaključcima ali, složićete se da sam se ipak potrudila, pa iščitavala, a što je ipak malo veće zauzimanje, od ostalih komentatora. Volela bih da neko učini i više i bolje od mene, manje paušalno. Pozdraviću.

Zašto sam Vam odgovorila večeras. Zato što nisam mogla da izdržim pritisak savesti da Vas ostavim u ubeđenju da imam išta protiv Vas. Vidite, svi muškarci ovoga sveta da me pohvaljuju, a samo Vi da me kudite, ja ću uvek i uvek, stati uz Vas!To je moj generalni princip u životu.

Nagledala sam se svega i kako su žene zavidne, ljubomorne jedna na drugu, presujetne, a sve na svoju štetu. Muškarci su, s druge strane solidarniji, složniji, opasni po nas žene, jer ovo je, teška srca ću priznati, još uvek njihov svet, za koji se i ja otimam, koji im ne dam i koji ću pre ustupiti Vama, makar me Vi tukli ovde komentarima!

Ni jednu ženu nisam ostavila usamljenu i prepuštenu sebi kada sam videla da pati, jer je neki muškarac intelektualno ili fizički porobio. Nikad prstom nisam uperila u ženu iza ćoška, jer znam da ako to i čini, da je na to prinuđena, kao izneverena, upravo od muškarca zaštitnika i da bi ta devojka, žena, mogla biti moja majka, sestra, ćerka, drugarica. Zato ni jednu od vas ne dam! Imam puno prijateljica koje su patile zbog političkih aktivnosti, pa bile ucenjivane zbog zaposlenja, pa unapređenja, kako od privatnog poslodavca, tako i od funkcionera političara. Zbog njih sam se svađala sa svojim drugovima, šefovima partija.Nisam bila srećna kada sam čula da ih ovi omalovažavaju, jer je to moglo da godi mom poštenju. Naprotiv, skakala sam u njihovu odbranu.

Ne znam hoćemo li nas dve ikada postati prijateljice, a što bih ja volela, činilo bi mi čast, ali se nadam da ćete me bar malo shvatiti, ako li ne i sagledano iz drugačijeg ugla, prihvatiti.

Rado čitam Vaše komentare. A i prvi nadimak Vam je predivan. Kasija. Tako će se zvati moja sestričina. Prelepo ime. Još jednom veliki pozdrav!

Шефтелија
27.07.2013. 21:59

Драга Ема,
нисте ми оставили неки утисак са овом Вашом анализом. За мој појам – веома је паушална. Друго што бих додала је и како сте овај текст-коментар написали са доста граматичких грешака.

п.с: сад се правим да нисам а јесам и ја посумњала у оно што каже колега „Ма….“ а везано за то ко се заправо крије иза ника „Ема“.

de se dedoše
27.07.2013. 23:15

I prekini da budeš kivna na narod, ružno je to čitati. Narod nije dovuko na vlast ni ove a ni one tvoje, narod tu ništa ne odlučuje – izbori su ti čista farsa. Opet će biti kako centri moći žele i svi mi tu ništa ne možemo.

Само свој - СрбИН
29.07.2013. 19:26
Odgovor za  de se dedoše

има једна пословица, чије беше баш и не могу да се сетим…“да избори могу нешто да промене, укинули би их“.

deki
28.07.2013. 01:48

Шефтелија kaže:
24. jul 2013. u 11:28
„… smenjen je… postavljena… smena čeka i nekolicinu direktora državnih institucija… koga će…. zameniti ….“.
Добро, добро,….мени је свеједно ко ће на чије место да дође а ко ће да оде. Ниједног од поменитих лично не познајем. Међутим, интересовали би ме разлози зашто се наведени смењују?

Вероватно ћете сада помислити да сам потпуно неупућена. Јесам сигурно али нисам баш у толикој мери. Међутим, ово ме интересује из другог разлога…..

Својевремено (па сад, то и јесте било давно….), када сам ја запошљена, на челу моје установе, била је извесна старија госпођа. Недуго затим, она је смењена. Говорило се – из политичких разлога. Мене и нису интересовали детаљи а и већина ствари ми није била јасна како функционише.
Међутим, игром случаја сам, а то је било пре отприлике 3 године, у потпуно неком необавезном разговору, од једног дотичног господина ( из МУП-а) сазнала да је она смењена заправо због неких финансијских малверзација.
Ееееех, ….а ја сам се њој, из пијетета што ме је запослила, увек тако срдачно јављала, сваки пут ради разговора – на улици застајала, за здравље и фамилију питала, поздрављала,…не знајући за зло које је починила.

Ето, зато бих вилела да знам тачан разлог нечије смене.

PIJETET-poštovanje prema mrtvima

O ostalim detaljima ne bih. Nebitini su, kao i Vaše zamerke koje govore zapravo o dozi nečeg drugog, o čemu takođe ne bih.

Шефтелија
28.07.2013. 09:19
Odgovor za  deki

Драги „Деки“, немојте ми замерити али наведена реч има шире значење. Ово што наводите – према мртивима, не може да се односе (за појетет између осталог) и на пример: за успомену пуну поштовања према нечему или према отаџбини.

Узгред, ако нисте схватили до сада, ево ја ћу Вам рећи да нисам ја баш толико осетљива као што сте Ви верујем претпоставили. Него, кажите Ви јасно и разумљиво шта Вам то конкретно, у вези мене и код мене смета.

nidža
28.07.2013. 11:18

pretpostavaljam da im svima smeta ,,dragi“, kad ti to nisu, niti će ti biti

Шефтелија
28.07.2013. 17:00
Odgovor za  nidža

Мислите?
А ја се па само трудим да ми комуникација буде као у развијенијим друштвима….кажем себи – ајде, кад већ сви иду у ЕУ, ајд мало провежбај….

anita
27.10.2013. 16:59

Nešto Vas nema Šeftelija, draga, kako ste, kako porodica na današnji praznik? Pretpostavljam sa suprugom provodite vikend)mislim na Vašeg muža, ne na ženu-ja ko onaj što otišo u vojsku pa mu piše žena da se porodila i pozdravlja ga sa Draganom, ne govoreći mu je li rodila muško ili žensko, a dovoljno je bilo da upotrebi leskovački padež.s Draganu ili s Dragana)?! Vidim stalno ste pod nečijim protektoratom, čak i ovde Vas podržavaju. Niste Vi zalud prva dama Jugmedije???!!!

podelite s nama
27.10.2013. 17:09

I, recite i nama, kuda su Vas odvele Vaše sumnje?

Seljak nije onaj ko zivi na selu
27.07.2013. 22:02

Mili zbog takvih kao sto si ti (koji su sisli sa okolnih brda) jedva cekam 15h da iz metropole kao sto je Leskovac dodjem u selo Vucje. Ali dok je Leskovac asfaltiran i poplocavan, rupe na putu do Vucja i kroz samo Vucje su prerastale u kratere i katakombe. Zbog toga sam i pocela da razmisljam da se preselim u metropolu Leskovac. Ali pomisao na mentalitet i okruzenje (a ti si tipican primer toga) me je sprecavalo u tome. Zato pozdravljam to sto se neko konacno setio Vucja i sto planira da ista uradi ovde. Da je Vucje npr. u Nemackoj ne bi dozvolili da ovako propadne nego bi bilo nacionalni park. A slazem se sa tobom da treba da postane opstina, jer ima dovoljno potencijala. Dovoljno je samo da naplacujemo vodu vama iz metropole, jer dok vi koristite vodu iz Barja mi se i dalje lonciramo. A za to su krivi vasi gradonacelnici, tako da ih slobodno zadrzite. I jos jednom: seljak nije onaj ko zivi na selu…

dosadiste bogu
29.07.2013. 21:26

Ja se izvinjavam što sam napravio andaluziju na vaše srednje godine, tj godine srednje starosti. Svejedno, to još uvek nije razlog da mi ne objavite komentar 🙂
Nije ni važno, važno je da ste ga pažljivo pročitali i primili k znanju 🙂

pera
30.07.2013. 01:52

A koji si pa ti što zameraš ovde ljudima godine. Idi pitaj svoju mamu za godine, znaš i babu i dedu, a komentatore da ostaviš na miru, ti nevaspitani čoveče. Mnogo ti znaš ko je ko, čim pričaš sa saksiju!