Jović obećava četvrti leskovački brend do kraja godine-kakvu korist od toga imaju Leskovčani?

Predsednik Regionalne privredne komore Goran Jović izjavio je da će, pored postojeća tri, grad Leskovac dobiti do kraja ove godine i četvrti brend – „leskovačku ljutenicu“. „To vam ja obećavam. I imaćemo još jedan brend i još jedan, sve dok možemo da zaštitimo ono što je naše, autentično“, kazao je juče na sajmu ajavara u Leskovcu. Leskovac je brendirao najpre „leskovačko roštilj meso, pa „leskovački ajvar“, pa „leskovačku spržu“. No svi brendovi su za domaći, srpski teren, jer za međunarodni treba mnogo znaja, volje i novca. Najavljuje se brendiranje i leskovačke mućkalice. Tako, na primer, po trgovinama širom Evrope možete da nađete brendirane ajvare iz Slovenije i iz Makedonije, a mnogi od njih imaju prefiks – leskovački. Od svih tih brendova do sada nije zabeležena značajana ekonomska korist. Jer, i pre brendiranja znalo se da Leskovačani prave najbolji ajvar, na primer, mada nas danas, što se tiče roštilj mesa, sve … Nastavi sa čitanjem Jović obećava četvrti leskovački brend do kraja godine-kakvu korist od toga imaju Leskovčani?