I Kesić čestitao rođendan leskovačkom gradonačelniku

LESKOVAC  – Ima li srećnog grada bez srećnog gradonačelnika, pitao se večeras Zoran Kesić, autor popularnog politčkog tok šoua  „24minuta“, komentarišući u svom satiričnom maniru nedavnu proslavu 50. rođendana gradonačelnika Leskovca Gorana Cvetanovića.

I nejmu su najviše za oči zapale majice mladih aktivista na kojima je pisalo: „„Hvala Ti što postojiš“ i „Volimo Te… Dr. Goran Cvetanović“.

kesic mesko 1

„Svima nama je uvek noćna mora šta obući za žurku. Tu brigu nisu imali Leskovčani , evo svi iste majice. Em kul izgleda, em gradonačelniku puno srce. Majice jesu lepe, ali je moguće da  bi još prikladnije bile one sa natpisom – Obećan mi je posao, a sve što sam dobio je ova glupa majica, ili – Lik do mene je isto u stranci – predlagao je Kesić.

Smatra da je 50 godina lepa prilika za podvlačenje crte i konstatuje da u slučaju Cvetanovića ima toga i na – pretek. Posle ove konstatcije emitovano je predstvaljenje gradonačelnikove biografije.

kesich mesko

Duhoviti Kesić svoj blok o leskovačkom gradonačelniku završava komplimentima na račun prvog čoveka Leskovca, poput, svestran, vizionar, obrazovan, uspešan….

„Zar je onda čudo što se ne štedi i na žurci. Uosatlom čovekov pedesti rođendan je samo jednom u 50 godina. Nadamo se pozivu na žurku za 100-ti. Nema simnje da će i tada biti na vlasti“, ubeđen je Zoran Kesić, autor emisije koju cela Srbija čeka s nestrpljenjem.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

110 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Krcko
16.03.2015. 22:27

Bravo Kesicu,mada je sve tuzno i jadno…

Mijodrag Petronijević
17.03.2015. 08:40
Odgovor za  Krcko

Izvinite, gde je moj komentar?

Mijodrag Petronijević
19.03.2015. 09:44

Ja sam samo govorio istinu, koju narod mora da zna. Obrišite to što mislite da ne sme da ide u etar.

Ahilova peta
17.03.2015. 14:33
Odgovor za  Krcko

Krcko, tužan je život tvoj. Zato mi te i žao. Vidi kako je napolju lepo vreme, prosetaj malo, uzivaj. Ta zloba ćete uništiti.

ups!
17.03.2015. 16:33
Odgovor za  Ahilova peta

…reče osoba koja sve režimske komentare piše u prirodi, inspirisana cvrkutom ptica. Ma daaaj!

Krcko
17.03.2015. 21:04
Odgovor za  Ahilova peta

Slusaj ti!Ja nikada ali nikada nisam bio i necu da budem slepac i poslusnik i da branim ono sto ne postoji.To sto neko slavi rodjendan to je njegova licna stvar.Proslavim i ja ali bez vatrometa,400 gostiju,policijskog obezbedjenja,kretenskih majica i tako dalje.Ja bih kritikovao sve to pa ne znam ko da je na vlasti.Vas nerad,neumece,bahatost,neznanje se recima ne moze opisati.Zato vam se sprema ulica i vi se plasite obicnog naroda,nastavnika,penzionera,radnika…ja vam nisam kriv sto nismo svi u vasem virtuelnom svetu pa da ne vidimo nista.Nemojte meni da pricate kako je gospodin cvetanovic platio iz svog dzepa proslavu.To nije tacno.Platili su odbornici,poslanici,direktori JP,clanovi UO,direktori skola…A gradjani Leskovca placaju visoku cenu vase nebrige za grad.Niste u stanju da asfaltirate jedan trotoar a kamo li ulicu.Nisam vam ja kriv sto vas ismeva cela Srbija i TV sa nacionalnom frekvencijom.U petak ce vas jos gore ismevati na jos jednoj nacionalnoj televiziji…sta da vam radim…izadjite vi malo po lepom vremenu i pogledajte na sta nam lici grad….HVALA VAM STO POSTOJITE da nas uveseljavate kad vec drugo i ne znate da radite…

sandra
18.03.2015. 11:01
Odgovor za  Krcko

da mi naprednjaci smo se bas uplasili tebe i takvih kao sto si ti…..lepo ti se daje savet, zloba tvoja ima da te unisti…….a ako ti se nesvidja ovo rukovodstvo idi u inostranstvo tamo ima da te prime oberucke,ali tamo nema vodjenje ovakve politike kao sto je ti sprovodis na drustvenim mrezama…………..uostalom predstavi se ko si i sta si, a ne ovako krcko-orascic…….

Krcko
18.03.2015. 15:45
Odgovor za  sandra

Slusaj ti,ja se ne krijem i nemam razloga za to.mene svi znaju ovako i to je moj nadimak.To sto ti mene teras napolje pokazuje karakter vase bedne vlasti.Sve ste oterali sto ste mogli pametno iz ove zemlje.E bas necu da idem jer cu uskoro da vam vidim ledja.I teba da se plasite gradjana ovoga grada jer ce vam oni zadati zadnji udarac na izborima ili ulici.Od grdnih uspeha vasih imamo samo dovrsene projekte bivse vlasti.Kitite se tudjim perjem.Od ucinka sadasnjeg gradonacelnika imamo samo potrosenih skoro 400000 evra na dnevnice i putovanja i nista vise.Jos nesto?

Ahilova peta
19.03.2015. 16:33
Odgovor za  Krcko

Krcko, nemoj da lazes sebe, nije to dobro za psihu. Naravno da si poslusnik, i bot, a znamo i ciji. Samo ste krivi sto ste izgubili vlast svojom nesposobnoscu. Mnogo vas bole ti natpisi na DUKSERICAMA. Leskovac je pokazao koga postuje,zbog svojih rezultat, i kome veruje. Kraj. Tacka.

sandra
20.03.2015. 12:06
Odgovor za  Ahilova peta

bravo ahile……decko je malo skrenuo s puta,on je nista drugo sem jedan poslusnik i ulizica propale vlasti……..nikako da se pomiri cinjenicom da je dr.cvetanovic najbolji gradonacelnik u istoriji leskovca……

Bob
16.03.2015. 22:37

Hoće li neko da bude ljubazan pa da sazna čija je ideja bila sa ovakvim natpisima na majicama? To nije ideja većine. Jedan je zaslužan, ostali su ga poslušali jer su manje ingeniozni od njega. Daklem, koj je taj najpametan?

ufatite se za oči
16.03.2015. 23:05
Odgovor za  Bob

Ja samo da se zahvalim ovom našem gradonačelniku. Što otkrih da nijedan novinar iz Leskovac ne zna kako se piše majica. Društvene mreže popunjene sa majce? I glavno da ne zaboravim. Kako vas bre nije sramota bilo kad ste ga stvarno volele (nemoj vam čuju sapatnici), a sad vas sramota samo od natpis koji ljubav ispisuje? 😉

sandra
20.03.2015. 13:38

nije nas sramota jer obozavamo naseg lidera koji nas vodi u sigurnu buducnost…….samo napred……………

Ahilova peta
17.03.2015. 14:35
Odgovor za  Bob

A zašto vas toliko boli taj natpis na duksericama? Da, da, dobro ste čuli, na duksericama. Novinari su toliko nepismeni da ne znaju razliku između majice i dukserice.

Pericin brat po babine linije
17.03.2015. 15:21
Odgovor za  Ahilova peta

Dukserice? Opa… Koja marka? Ima se, može se… Riboci nosim, Puma mi na pranje, Eleze mi u ormar…. 🙂

budimo realni
17.03.2015. 15:58
Odgovor za  Ahilova peta

Najviše liče na pidžamu.

ja
17.03.2015. 17:02
Odgovor za  Ahilova peta

I ne znaju da se dr piše bez tačke. Mnogo, mnogo strašno ko je sve novinar.

Зоран
17.03.2015. 23:16
Odgovor za  Bob

Ideja – Žickova, realizacija – Đole fudbaler

dr Dejan
17.03.2015. 23:44
Odgovor za  Зоран

E ako je tako, stvar je jasna. Samo je on spreman da ga ljubi u d*p* da bi ga vodio sa sobom na proputovanja. I samo njega nije briga što će možda tim gestom naružiti na stotine divnih stručnih, porodičnih ljudi, zvanica medju kojima je bilo ozbiljnih lekara, inženjera, ekonomista, preduzetnika. Ma boli njega uvo samo da se putuje, ne pita da l to košta obraza i narod. Sad bi mu navuko majicu pa nek je nosi po Beogradu u poslaničkoj klupi po celi dan i noć. Jak marketing. Ali anti marketing. Čoveče, pa osećanja i lojalnost se ne iskazuju fanatičnim natpisima, nego marljivim i stručnim radom, nebrukanjem u javnosti, domaćinskim odnosom prema sredstvima, skromnim ponašanjem u eri štednje, iskrenim a ne interesnim odnosom prema partiji i prijateljima.

I to će bude
18.03.2015. 01:06
Odgovor za  dr Dejan
Milenko
16.03.2015. 22:43

Kako ne gledah… dobro, bice repriza a verovatno, kao i obicno, i na sajtu b92 mocice da se pogleda.

Kesic!!!
16.03.2015. 23:13

Naslov vam je kao da je cestitao Banki Mun.
Jao, Kesic? Ekstaza. Nema dalje!:D 😀 😀

Plisken
16.03.2015. 23:24

Ludo burazere ludo…..

David
16.03.2015. 23:30

Poštovani SNS botovi šta ćete sada? Ima li u uputstvu za pisanje komentara spremljen tekst za ovakav „brutalan napad na reformatore i dobročinitelje našeg društva“? Najbolje bi bilo kada bi moglo premotati emisiju i izbrisati neprijatni deo koji ne možete komentarisati po „pravilima službe“. Uspeli ste pre neki dan sa tim scenariom ali ne verujem da će sada proći… Naravno uvek postoji opcija da okrivite Miškovića, protivnike reformi i opoziciju da stoji iza ovoga…
Vas su u „štabu za elektronsku podršku“ spremali za sve…Osim za vas same, odnosno vaše sopstvene greške i greške vaših nepogrešivih lidera… Iako su vam staljinistički metodi mnogo bliži mogli ste naučiti nešto i od Lenjina – tu ne mislim na ono „Učiti učiti i samo učiti“ jer ste od vođa naučili da se do diploma dolazi na drugi, lakši način a do posla kuckanjem hvalospeva vlastodržcima, nošenjem majica sa „uvlakačkim“ porukama, lepljenjem plakata, deljenjem letaka…
Lenjin je rekao jednu brutalnu istinu koja je uništila svaku dosadašnju vlast: „Ako nam iko bude došao glave, to će biti mangupi u našim redovima“
Ali kako sada utvrditi ko je mangup? Ima li toga u uputstvu?

Mika
17.03.2015. 16:19
Odgovor za  David

Sto nisi rek’o to na vreme DS-u?

Aleksa Žunjić
16.03.2015. 23:30

Bruka i sramota! Najgore od svega je što će tek da nam se smeju… Cvetanović verovatno ni posle ovoga neće biti smenjen.Propao je plan da na rođendan bude reizabran na mesto predsednika gradskog odbora Sns-a uz tortu,vatromet, grandove zvezde, trubače i gudački kvartet…Ali već za desetak dana biće izborna skupština, unapred potpisana blanko podrška delegata je pripremljena, verovatno će biti jedini kandidat a pokazace svoju hrabrost time što će glasanje da bude javno 🙂 To je jedini način da dobije jednoglasnu podršku i ponovo bude reizabran. Nadam se da će iz Bg-a doći do reakcije ali imajući u vidu dosadasnji tretman sve će ostati isto. Komentarisanje na jugmedii postaje pomalo besmisleno jer se sve svodi na “rat botova“. Prepucavaju se da li je bolje bilo dok je bio Bojta ili je bolje kod Meska a objektivno gledano ne zna se kad je bilo gore.

Student Privatnog
16.03.2015. 23:32

Kesić, Kursadžije, Ivanović, Grand….nastavi niz

David
16.03.2015. 23:51
Odgovor za  Student Privatnog

U kom univerzumu možeš staviti Kesića i Kursadžije u isti koš?
Kao da Pavarotija svrstaš sa Ekremom Jevrićem… Mislim da će vreme pokazati to da će se Kesić i ekipa NJUZ neta naći na spisku najboljih naših satiričara,pored Nušića, Domanovića, Dušana Kovačevića…

Student Privatnog
17.03.2015. 00:06
Odgovor za  David

Kesić, Kursadžije, Ivanović, Grand, Ekrem…nastavi niz

Aleksandar
17.03.2015. 00:26
Odgovor za  David

:-), zivog me interesuje, gde bi Davide svrstali Ivanovica, blize Kesicu ili Kursadzijama, ovako iz topa mi kazite, nemojte da cekate petak, da vidite hoce li i on da cestita? 🙂

Student Privatnog
17.03.2015. 08:57
Odgovor za  Aleksandar

Lepo čovek kaže. Alkibijada Nušu uz levis kut (levi skut) veselnika Ivanovića. I pod hitno Ivanovića u petak primiti u Udruženje književnika Srbije samo ako spomene Goceta 🙂
Ejj, Srbijo, estrado!

preuzeti odgovornost
17.03.2015. 09:45
Odgovor za  Student Privatnog

Kesića za predsednika DS!

deckonja
17.03.2015. 11:02
Odgovor za  Student Privatnog

A be još se muvaju student državnog i Acko?!
Hvala VAM što postojite!!!

David
17.03.2015. 10:59
Odgovor za  Aleksandar

Ivanović je najbliži Džeju Lenou… Ima li potrebe objašnjavati razliku između satiričara i voditelja?
Ivan Ivanović vodi emisiju zabavnog tipa i to jako uspešno…

Student Privatnog
17.03.2015. 11:15
Odgovor za  David

Onda je Jay Leno je isto što i Mark Twain?
Ma važi.

Aleksandar
17.03.2015. 13:19
Odgovor za  David

Znaci, ako su Njuz i Kesic, Domanovic, Ivanovic bi mogao da bude Ivo Andric. 🙂
Moje pitanje Vama Davide, ko je tu korisniji za narod, ekipa satiricara ili Andric, koji je recimo bio i disident i eksponent vlasti, kao i Dusan Kovacevic koji je takodje bio eksponent?
Sta hocu da kazem, ne bi nista promenilo ni da je Domanovic bio ministar, ambasador ili predsednik neke opstine.
Promene dolaze sa znanjem, sto je vise ljudi u jednoj zemlji koji imaju sposobnosti koje zahteva, danas kapitalizam, stura mozda nesto drugo, to ce i svima u drzavi biti bolje.
A, za kraj, jedno ozbiljno pitanje, ocekujem ozbiljan odgovor, sta mislite da li je Nusic opisivao vlast, ili narod?
Hint, mozda je to jedno te isto. 🙂

viktor
17.03.2015. 09:53
Odgovor za  David

Porediti Nušića i Domanovića sa današnjim pr novinarima opozicije koji u svemu vide loše i trude se da svaki potez vlasti dovedu u negativan kontekst, je potpuno besmisleno. Dokaz njihove nemoći je to što u nedostatku političkih agrumenata koriste privatne stvari kao političko oružije za prljavu kampanju protiv svojih političkih neistomišljenika.

David
17.03.2015. 11:03
Odgovor za  viktor

Poštovani Viktore, zamolio bih Vas da pročitate biografiju Radoja Domanovića.Videćete da je njegovo životno stradanje i sama prerana smrt upravo bila posledica političkog progona zbog njegovog opozicionog delovanja…

SasaDjordjevic
17.03.2015. 13:48
Odgovor za  Student Privatnog

Sve sto se naveli je pseudokultura i razni lakrdijasi.

Kosta
16.03.2015. 23:36

I za stoti rodjendan da bude na vlasti. Pu, pu, pu…

LEISTORICAR
16.03.2015. 23:59

Ispasce licno ali moram da se ne slozim ..Kesic ne pripada ovom nizu ni na koji nacin…

David
17.03.2015. 00:22
Odgovor za  LEISTORICAR

Da pustimo vreme da to pokaže… Nušić i Domanović su imali Obrenovića za inspiraciju,Dušan Kovačević je imao Tita i Miloševića a Kesić ima sadašnju garnituru političara svih stranaka ali najveća su mu inspiracija najmoćniji:predsednik i premijer.
Mada, da je Nušić imao ovakve na vlasti svake nedelje bi objavljivao po jedan roman (imao bi bar 5 Narodna poslanika,više komada DR a premijer bi mu bar jednom mesečno davao materijal za Sumnjivo lice, a ne bi nedostajale ni Ožalošćene porodice- bilo bi ih bar dve od toga jedna iz pet dela)

Aleksandar
17.03.2015. 09:45
Odgovor za  David

Davide, nije on na Vas tebe mislio, sa Vama se mozda i slaze, na @SP se odnosi. 🙂

LEISTORIČAR
17.03.2015. 13:43
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre kao prvo hvala ti što postojiš i što si se vratio..u pravu si za SP i Davida..čudi me da te nema na komentarima o Njegovom Rođendanu, verovatno ni ti nisi mogao to da progutaš..vidiš, Njegov Rođendan je državni fenomen, to ti je ona priča(nije to bilo lično) o ćutanju i krckanju vlasti..ali ne, ne umete da ćutite, udri vatromet, trubači, majcači itd..nije da vam ja želim da ostanete, ne želim, jer gde god pogledam Aleksandre ne valja, osim u vašim komentarima i press konferencijama, mislio sam neki su glasali (glas naroda-glas boga-Vulin ad 2015..)pa da vidimo..al „viDomo“..nije dobro, a ništa se ne čini da bude bolje..ipak, što reče Kesić, kupićemo stan u Beogradu na hadvao, 1,5cm X 1,5cm pa kuj ko mi..samo, surogat života se ne sipa u traktor, što reče neko..

Student Privatnog
17.03.2015. 15:10
Odgovor za  LEISTORIČAR

@Leistoričar, pa zar bi ste se Vi falio da si pukao najmanje 1000 a najviše 3000 dinara na dobrovoljnu radnu i stranačku obavezu pod nazivom „Pdsti rđndn nšg grdnčlnka“.
Poslednjih meseci u direktnom kontaktu sa nekim naprednjacima primetio sam da su mnogi od njih, iz nekog razloga, počeli da gutaju samoglasnike.
Naročito one visoki prednje, a bogami, i poneki suglasnik.
Uskoro ćemo morati da ih titlujemo.

Aleksandar
17.03.2015. 16:49
Odgovor za  LEISTORIČAR

LEISTORICAR, lagao bih da pricam, kako tece med i mleko, moramo bolje svakako. Ima i dobrih kritika sa tvoje strane, i treba ih uvaziti, ipak moras i ti da budes svestan nasih limita. Resursi sa kojima raspolazemo i ljude koje imamo. Tuzno je da nema kvalitetnijih ni kod drugih, a jos tuznije kako nam deca prolaze na PISA testovima. Znaci moze samo jos gore biti ako se neki globalni vetrovi ne promene. Da je drugacije, hvalio bi ove druge, slucajno znam da bas i ne gotivis demokrate u zadnje vreme.

Student Privatnog
17.03.2015. 00:26
Odgovor za  LEISTORICAR

U SVIM univerzumima SVI oni pripadaju mejnstrimu, srednjostrujaškoj školi „mišljenja“ i nazovi humora.
Al tu ste negde po količini kontaminiranosti i vi žutajci i naprednjaci.
Pa vam blisko i toplo oko srca kad gledate takva kerebečenja.
Obnevideli, a oči vam gladne.
Na gladan ….c ste svi pravljeni, isto kao i M….

Zato smo tu i gde smo.

Aleksandar
17.03.2015. 11:15
Odgovor za  Student Privatnog

A ti, nemoj da se izvlacis od odgovornosti. ako si stvarno to sto tvrdis, a mi glupi i sebicni. Da su to cinjenice, zar ne bi trebalo, oni koji vise znaju, da prenesu znanje, jer mi ne mozemo da gledamo njihovim ocima, dok oni nasim mogu. Oni koji su iznad, uvek mogu da se spuste, da vide sta ne valja tamo dole, pa da pokazu put na gore.
Ovako, konstatacija stanja samo, nije to civilizacijski, ko da si na nasem spratu, daleko bilo.

Student Privatnog
17.03.2015. 14:51
Odgovor za  Aleksandar

Odakle ti ideja da ja ne radim na tome u svom okruženju uvek kad okolnosti to doyvoljavaju. Al šta ću jadan kad na prenošenju Grand iskustva najviše rade tvoj precednik kao uostalom i urednica Jugmedije koja kad god nađe zgodno mesto tu Grand estetiku zasadi. Nemoj da proturaš da sve to ima veze sa znanjem, jer ide priča da se Šef na faksu namučio ko Đakon Avakum, što bi značilo da si čovek zna znanje i izgrađen loš ukus. A šta si ti uradio na „širenju znanja“? Možeš li da utičeš na Njegov loš ukus? Kako da ne.
Ja da tvojim pajtašima pokazujem put na gore?! Zar za to nije plačen recimo direktor Kulturnog centra, ili u krajnjem slučaju tvoja malenkos’. More ima vas rpa koji ste plaćeni za to a pravite se šuntavi.

Aleksandar
17.03.2015. 16:38
Odgovor za  Student Privatnog

Ma to su price, Zoran zaklao bika pa Goran dobio ocenu. Njemu je prosecna osena na kraju bila blizu 9, mislim da je 8.8, i ako neko kaze da to moze na drzavnom, na medicini, onda je meni svaka devetka i desetka upitna, na svim fakultetima. I u proslosti i sada.
Sto se mene tice, ja svima pricam da se ne bore protiv sistema, mi smo suvise mala zemlja da bi mogli bez posledica da idemo uz vetar. Svi trebamo da koristimo svoje kvaliteta, da sto bolje idemo uz vetar, ma gde on duvao.
A ne znam i kako mislis da, neko iz Kulturnom centru, ja, ili bilo ko iz SNSa, uradi nesto po tom pitanju, ako smo zatucani neoradikali. Mi, ako smo takvi, znaci da ne mozemo ni da budesmo svesni, koje su pravi stvari.
Ti sam sebi svaljujes taj posao, a istovremeno od njega peres ruke, daj da se iselimo svi, ili da nestanemo, a da ti, i oni za koje ti mislis da su stvarno napredni, ostanete i gradite bolje drustvo.
Skoro cela Srbija po strankama. Ako je vec takva situacija, mislim da je mnogo bolje tim ljudima prici prijateljski, ohrabrivati ti ih da imaju vece samopouzdanje, sta god da rade, izvlaciti maksimum iz njih, na kom god nivou kulture bili, pogotovo kod mladih ljudi, nego ih vredjati. Od njihove snage zavisi i pritisak koji mogu da naprave, na gore.
Kontrirati im mentorski, to treba da radis, od ovoga sada, nema vajde za nikog.
I to ne mislim da treba da radis, prema onima iz stranaka samo, vec svuda gde osetis potrebu.
Sa druge strane, kad je covek glup, on toga i nije svestan, mozda je to kod mene u pitanju.

Student Privatnog
17.03.2015. 19:14
Odgovor za  Student Privatnog

@Aleksandre, imaš vrlo čudan koncept, mada bih pre rekao da se praviš šuntav. Ja sam tebe smatrao za ozbiljnog čoveka a ti pišeš ovakve nebuloze. Nema potrebe za foliranjem, ovde smo svi kolko-tolko anonimni (iako si ti ubeđen da znaš moj identitet). Budi jednom iskren prema čitaocima, nisi na sastanku GO. Dakle, po tebi se treba učlaniti u autoritarnu interesnu grupu pa menjati sistem iznutra? Koja je to ideja, koji bi to program privukao ljude, a da ne obećava radno mesto ili neku sličnu, materijalnu privilegiju. Jeste, istina može da uvredi, niko od nas nema eksluzivno pravo na nju. Ali, kada kažem “svi ste vi po strankama na gladan ….c pravljeni” ne mislim da je to preterano, jer sam skoro pa jednako razočaran i majicašima kao i onim drugim „elitašima” što su se kao pijan plota uvatili za to kako se piše „dr”. Kontrirati im mentorski? Žao mi je što hteo-ne-hteo na svakom koraku vidim rezultate vašeg mentorstva, i tvrdim da su mnogi koje znam bili bolji ljudi pre vašeg „mentoraja”.

Stanko
17.03.2015. 19:57
Odgovor za  Student Privatnog

Ja bi odmah smenio onu bivšu demokraticu S.C. u kabinetu. Nekad mu se podsmevala za stajling, a sad hladno pustila da prodje ,,majca marketing“. A koliko znam ima platu 100 000 dinara da brine o tome. Zatim pomoćnica gradonačelnika i ona je plaćena da brine za stil. Ali čini se da se niko ne sekira i da im je cilj da mu se opet podsmevaju. Zato su dozvolili da Ž.ck.ve ideje prolaze. Tako je i S.P noćna mora bivšeg gradonačelnika jer ga je sredio.

Aleksandar
17.03.2015. 20:01
Odgovor za  Student Privatnog

Ne pravim se suntav, takvo je stanje, gde sam ti rekao da govoris ljudima da se uclanjuju u stranke. Samo sam konstatovao da su vec skoro svi po strankama. Takvo je stanje, i sta sada, treba da ih vredjas, pogotovo mlade ljude koji samo hoce da se dokazu. A nemaju sta drugo, takva su pravila zatekli. Mozda nisu na zeljenom nivou, ni kod jednih, ali to je ono sa cim ova zemlja raspolaze, bolji su otisli, nazalost. Ako ima boljih, promovisi ih, ako ih nema, pomogni ovima koji su tu da to postanu. Ne moras svakom da lupas cvrge, ako si vise knjiga od njih procitao, neka ti ja sluzim kao vreca za udaranje a za omladinu, bilo koju, stranacku, nestranacku, samo mentorska kritika. A sto se tice indetiteta, ja ne poznajem ni tog coveka za koga mislim da si ti, nista lose o njemu, znaci i da gresim, nista strasno, nemoj se ljutis, meni ovde vecina ljudi zna indetitet, ne prete mi, jos uvek. 🙂
Tolko brate, samo to.

LEISTORIČAR
17.03.2015. 16:08
Odgovor za  Student Privatnog

Studentu u pravu si..vidiš da i na mega-ultra-fabus-hokus-pokus fakultetima ipak nešto uče..a šta ako je Aleksandar morao da plati svoju majicu(pod uslovom da je on jedan od „majcaša“)? Joj bruke, zlo i naopako..em se brukaš za oskara, em to moraš i da platiš..čudno mi je ovo njegovo ćutanje, manje deluje kao filizofsko, a više kao „da se što pre zaboravi“..A ovi bot-branitelji jel to jedan te isti ili ih je više? Aleksandre, duboko si me razočarao, stidiš se, a ovi što su napravili filmsku karijeru nisu se lažno stideli..mi s’ tobom da snimamo film..

Aleksandar
17.03.2015. 00:27
Odgovor za  LEISTORICAR

A ovom Davidovom? 🙂

Misija nemoguće
17.03.2015. 09:58
Odgovor za  Aleksandar

Kolika je verovatnoća da neko, bilo ko, uspe da prosečnom žući objasni razliku između književnosti i estrade?

Karlo
17.03.2015. 13:26
Odgovor za  Misija nemoguće

Nije loše- samo mi prethodno objasni razliku između opozicionog delovanja i svetogrđa.

Aleksandar
17.03.2015. 18:38
Odgovor za  Karlo

Opoziciono delovanje je kada se krstis desnom rukom, a svetogrdje levom. 🙂

Krcko
17.03.2015. 01:55

Kesic ga utepa a botovi cute auuuuuuuuuu….:D

Ja
17.03.2015. 08:00

Neverovatni ste,kako vas ne mrzi vise da trujete mozak svoj negativnim mislima Tolike svadbe,veselja,proslave 18.tog rodjendana pa nista ….i to na mnogo vecem nivou od ove proslave,niko se nije zapitao odakle tim ljudima novac ali sad je veoma vazno jer je u pitanju Cvetanovic koji ne moze ni da jede na miru a da mu ne zavirite u tanjir! Petarili ste,ne vidim nista lose u tome sto su mu stranacki prijateelji organizovali proslavu rodjendana(malo li ih je,da su svi dali po dve hiljade dinara pa eto ti zurka,mogu svaki vikend da je prave) bitno da nije na budzet grada,a ostalo je licna stvar tih ljudi i svaki normalalan covek tako razmislja. I za kraj da vam kazem,nisam gradonacelnik ,ni funkcioner,ali imam i ja dobre prijatelje pa sam kada mi je bio rodjendan putovala u Veneciju jer su mi prijatelji to organizovali kao poklon jer su znali da bi to volela,i ja ne vidim nista lose u tome….zalosno je samo sto ste vi licno neostvareni pa vam apsolutno sve smeta!

Peca
17.03.2015. 09:20
Odgovor za  Ja

Znaci „ufur“ je bio manje od 2000? 😛

Ja
17.03.2015. 08:02

Neverovatni ste,kako vas ne mrzi vise da trujete mozak svoj negativnim mislima Tolike svadbe,veselja,proslave 18.tog rodjendana pa nista ….i to na mnogo vecem nivou od ove proslave,niko se nije zapitao odakle tim ljudima novac ali sad je veoma vazno jer je u pitanju Cvetanovic koji ne moze ni da jede na miru a da mu ne zavirite u tanjir! Petarili ste,ne vidim nista lose u tome sto su mu stranacki prijateelji organizovali proslavu rodjendana(malo li ih je,da su svi dali po dve hiljade dinara pa eto ti zurka,mogu svaki vikend da je prave) bitno da nije na budzet grada,a ostalo je licna stvar tih ljudi i svaki normalalan covek tako razmislja. I za kraj da vam kazem,nisam gradonacelnik ,ni funkcioner,ali imam i ja dobre prijatelje pa sam kada mi je bio rodjendan putovala u Veneciju jer su mi prijatelji to organizovali kao poklon jer su znali da bi to volela,i ja ne vidim nista lose u tome….

Ejdan
17.03.2015. 08:44
Odgovor za  Ja

Gledaj Ti, da probam da ti objasnim „genezu“ problema.
Što se tiče troškova proslave, smeta ljudima zato što su im penzije smanjene, smanjene su im plate, ubeđuju se svaki dan da će im biti bolje (neke godine) samo da se strpe još „malo“, žive u uslovima neprestane borbe za goli život i to na dnevnom nivou… I onda se pojavi gradonačelnik koji je „sapatnik“ sa narodom i saoseća sa njim i direktno ga „pljune“ u lice poručujući mu da štednja se ne odnosi na sve. nego samo na sirotinju i obične ljude. On je od Boga izabran.
Drugo, da li ti stvarno veruješ da su njegovi prijatelji prikupili novac da bi organizovali proslavu za njegov rodjendan?
Pa ti prijatelji bi ga odveli u kafanu, njih desetak i priredili mu slavlje. Ili ti misliš da u Leskovcu ima toliko fdobrih ljudi i iskrenih prijatelja među političarima da oni ne štede novac na prijateljstvo pa eto rešili, neka bude 400 zvanica?
A o majicama najprizemnijeg poltronstva i ukuzištva zbog koga nam se smeje cela Srbija šta imaš da kažeš?
I to su prijatelji koji su hteli da iskažu ogromnu ljubav ili… ?

JOZEF k.
17.03.2015. 08:26

Vapijuca potreba zA negdasnjim nasim sugradjaninom R.Domanovicem.

ANAVEI
17.03.2015. 08:28

Zaista ste preterali vise sa komentarisanjem zurke i svega onoga sto gospodin Cvetanovic radi,zar nemate pametnijeg posla ili su vam zivoti toliko nezanimljivi da po ceo dan sedite i komentarisete sta drugi ljudi rade?!Sramota,ostavite coveka na miru,to sto vama smeta sto je on gradonacelnik Leskovca i sto mu pola vas koji pisu ove lose komentare takodje podilaze kad ga vide to je vas problem.Sigurno vas ima mnogo koji mu se slatko smeskate kada ga sretnete i kada vam treba nesto.Ovolika pompa oko rodjendana koji svako ima pravo da slavi onako kako hoce,ne razumem zaista,elem ipak smo mi Srbi svoje mane ne vidimo ali zato jako dobro pljujemo po drugima.Sramota!

Student Privatnog
17.03.2015. 09:23
Odgovor za  ANAVEI

Potpuno si u pravu, Anavei. Goceta poslednjih godina retko srećem, a kad ga sretnem uvek mi izmami osmeh 🙂 I uvek pomislim da ono samo bot može da „voli“.

"Majmun usao u tenak"
17.03.2015. 09:28

Dok se ovde prepiremo, mili nam vodja u odbranu svog digniteta ( položaj;ugled,visoko zvanje;vrendost; – objasnjenje za botove) angazovao tesko oruzje, takoreci atomsku bombu – Vojislava Seselja. Ko ne veruje nega pogleda „Tesku rec“…

Mića
17.03.2015. 09:37

Slažem se da je proslava rođendana lična stvar svakog pojedinca i da zluradi i duboko frustrirani ljudi nemaju šta drugo da rade, nego da komentarišu gradonačelnikov rođendan.Pritom, niko se nije osvrnuo na bahanalije u Gruvu, koje su se dešavale u vreme prethodne vlasti, a o trošku građana Leskovca. Aktuelni gradonačelnik je svoj rođendan proslavio o svom trošku, dok je njegov prethodnik sa svitom svojih poslušnika, bančio i šenlučio u Gruvu sa našim parama.

marko2
17.03.2015. 12:17
Odgovor za  Mića

Slazem se i ja da je proslava rodjendana licna stvar, ali sa pominjanjem onog PREDHODNOG ste se ljudima popeli na percin. Njega ste nezadoovoljni zajedno sa narodom sklonili,SADA je taj isti narod nezadovoljan sadasnjim i SKLONICE ga verujte mi. Pa on moze posle do mile volje da slavi rodjendane sve do stotog saprijateljima ali tada stvarno o svom trosku.

Le
17.03.2015. 10:10

Drugari, cela Srbija nam se smeje zbog MAJICE !!!! Mislite o tome.. Nemam nista protiv sto je pravio rodj. dobro ne u tolikom obimu, ali majiceeee.. nemam reci

marko2
17.03.2015. 12:20
Odgovor za  Le

Sto semajica tice bljak, bljak, bljak … krajnje bey stila i ukusa. Pa ako se smeje cela Srbija i treba da se smeje.

Milena
17.03.2015. 10:38

Sada i Kesić kritikuje čoveka koga ne poznaje dovoljno Kesić ne zna da je to čovek koji potiče iz bogate porodice njegov otac se bavio privatnim biznisom a i sam Cvetanović se uspešno bavio privatnim biznisom pre politike i sve što poseduje stekao je na pošten način,ima veliki krug prijatelja od kojih većina nije prisustvovala proslavi rođendana.To što je javna ličnost a pre svega uspešan čovek uvek će biti na meti medija i njegovih političkih protivnika.Niko ne spominje da je gradonačelnik mnogo puta lično učestvovao u davanju humanitarne pomoći iz svog kućnog budžeta i da je veliki humanista.

Ejdan
17.03.2015. 13:57
Odgovor za  Milena

Molim Vas, nemojte samo o poštenju.
Iskustvo me naučilo da svi ti koji se kunu u poštenje, na kraju završe neslavno.
Ti se još kuneš u tuđe poštenje, što mi dosta govori o tebi i tvojim „stavovima“ (da ne upotrebim težu reč).
Na osnovu tvog posta izvlačim zaključak da si i ti verovatno nosila majicu „Hvala ti što postojiš“.

Milena
17.03.2015. 15:04
Odgovor za  Ejdan

Ne bavim se politikom ali je neosporno da je gradonačelnik svu svoju imovinu koju poseduje pošteno stekao i svoje pare može da troši onako kako on želi.To što ima mnogo prijatelja sa kojima je proslavio svoj rođendan to je njegovo pravo da potroši svoje pare kako on želi.

Libero Markoni
17.03.2015. 22:46
Odgovor za  Milena

Poštovana Milena ,zašto su direktori Domova kulture davali po 2000 dinara, ako je to privatna žurka ?
Zato što su davali po par hiljada evra za radno mesto.

ANAVEI
17.03.2015. 12:09

I te majce, nosili su pa sta, ako su se ti koji su ih nosili osecali prijatno u njima sa tim natpisima pa zasto bi pobogu nekome od vas to zasmetalo?!Svako ima prava da obuce,obuje sta zeli ili pak da ide potpuno nag.To je izbor samog coveka.Zakacili ste se za te majce kao da predhodna vlast nije imala svojih proslava,transparenata i kojekakvih natpisa na svojoj odori.Ajde malo razmislite?!