Leskovačke demokrate protiv Zakona o radu

LESKOVAC Demokratska stranka je jasno stavila do znanja da je protiv predložene izmene i dopune Zakona o radu, jer će one biti na štetu radnika a time i celog društva.

Gradski odbor leskovačkog DS podseća da će „takav Zakon o radu sniziti ionako niske plate, ukiniti oblik sigurnosti radnog odnosa i ugroziti slobodu sindikalnog delovanja, organizovanja i radničkog udruživanja.

„Evidentno je da će Zakon kao takav doneti male uštede budžetu, priličnu štetu zaposlenima i ne postoji nijedno racionalno objašnjenje u kom delu će uticati na povećanje zaposlenosti. Predlog izmene i dopune Zakona o radu učiniće da Srbiju svi prepoznaju isključivo kao zemlju jeftine radne snage, bez minulog rada, bez otpremnina u slučaju otkaza pa čak i bez bonusa za „vernost“ i „trajnost“ u firmi koje Zakoni o radu svih razvijenih zemalja poznaju, navodi se u saopštenju DS.

DS ukazuje i na „aktivnu ,orkestriranu kampanju za usvajanje ovog Zakona i to, nažalost, od Javnih preduzeća i njihovih predsednika sindikata, očigledno uplašenih za svoje pozicije – što je prva direktna posledica još ne usvojenog novog Zakona o radu“.

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

93 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Gohlub
18.07.2014. 23:06

“ On je dodao da ova firma ima potpisan Kolektivni ugovor i da radi u skladu sa njim, tako da radnik koji odluči da ide u penziju dobija na ime otpremnine, četiri prosečne bruto zarade, umesto propisanih tri, jer se po nekim aktima to može urediti. “
Ovo su citirane reči direktora JKP “ Toplana “ u Leskovcu , Nebojše Krstića , pa me sad interesuje kako ovaj poljoprivredni inženjer može da primenjuje zakon kako njemu odgovara ? Zakon još nije donet , a on gospodin već nalazi rupe . Natrljajte im nosd ( SNS-u ) sa njihovim glupostima .
I mrdnite bre žuti malo . Izađite iz letargije , pa nađite slobodno vreme za ljude koji ne misle isto ko ovaj citirani gospodin . Ima nas koji bi da podelimo mišljenje ali nemamo sa kim .

Aleksandar
19.07.2014. 15:56
Odgovor za  Gohlub

Ljudi, skoro su bili izbori, vreme je da odahnemo, za ovo smo i glasali, pustite huskace, dosta su vas koristili.
Na nasilje pozivaju samo oni koji su izgubili moc. Pustimo ih da se muce u svojoj nemoci, vreme je za mir i napredak.
Puna podrska zakonu o radu.

Karlo
20.07.2014. 18:47
Odgovor za  Aleksandar

Obećanja sada vladajuće partije pred izbore koji su bili marta- (kako to sada daleko izgleda)su manje- više poznata auditorijumu. Šta smo dobili:
– Histerično reagovanje na poplave i već čuveno „reč da nisam čuo!“;
– Loše rešen problem u Užicu- ako ne znate koji obavestiću Vas: http://www.blic.rs/Vesti/Srbija/481741/U-Uzicu-ponovo-zabranjena-voda-za-pice/komentari ;
– Poskupljenja (više proizvoda i usluga, najave daljih pristižu);
– Izmene i dopune zakona o radu i PIO;
Nešto mi se čini da svega ovoga nije bilo među predizbornim obećanjima. Ili se možda varam?
Govorite kako nije zabeleženo da neko ima 5% na izborima, pa da posle 3 meseca prođe znatno bolje. Hm, sa ovakvim rezultatima se baš i ne bih hvalio.

Aleksandar
21.07.2014. 01:04
Odgovor za  Karlo

Hajde da krenem redom, nije bilo nikakve histericne reakcije kod organa vlasti, naprotiv histerija je postojala na jednoj drugoj strani koja je umesto da pomaze zemlju u veoma teskom trenutku prizivala stotine i hiljade leseva.
Problem u Uzicu oko vode i poskupljenja, to je na narodu da proceni da li je vlast mogla bolje da reaguje. Po meni realno nije a onaj ko misli da je moglo nesto da se uradi i da do tih stvari ne dodje neka kaze sta bi on uradio bolje.
Izmene i dopune zakona o radu i PIO, nesto je moralo da se uradi, svima je jasno da je katanac za Srbiju stigao, samo je trebalo da se zakaci.
Sa starim pravilima nismo vise bili privlacni investitorima. Mogli smo kao i vi da dignemo penzije, skoro 2 miliona glasova, bili bi mirni za jos jedan mandat ali sta bi bilo posle toga.
„Govorite kako nije zabeleženo da neko ima 5% na izborima, pa da posle 3 meseca prođe znatno bolje. Hm, sa ovakvim rezultatima se baš i ne bih hvalio.“ Ne vidim poentu vase reakcije na ono sto sam rekao, nisam se nicim hvalio jednostavno procitajte vas dijalog sa @sotir, sve sto sam rekao je na mestu.

Karlo
21.07.2014. 14:38
Odgovor za  Aleksandar

Cenim ovu formu odgovora- po tačkama. Međutim, suština odgovora je takva da zaslužuje komentar.
Prvo. Kažete da „nije bilo nikakve histericne reakcije kod organa vlasti“. Nadam se da niste mislili na susednu Hrvatsku ili Crnu Goru. Što se Srbije tiče: http://www.youtube.com/watch?v=oSTu-S-SX2M
Drugo. Dajete ličnu ocenu bez ikakvih argumenata
Treće. Malo originalnosti kod odbrane stavova državnih funkcionera ne škodi. Pomisliću da imam posla sa klasičnim podržavaocem vlasti- takav utisak do sada nisam stekao.
Četvrto. Sa starim pravilima, kažete nismo atraktivni za investitore. Ova vlada je, kao što znate, zadržala politiku podsticaja po radnom mestu (iako se u kampanji žestoko borila protiv toga). Čini mi se da je ovde pre reč o manjku sposobnosti vladinih kadrova. Slučaj Gorana Kneževića je više nego indikativan.

Зоран
21.07.2014. 16:23
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre, jel tvoji pretpostavljeni u SRC „Dubočica“ znaju šta ti radiš na kompjuteru u radno vreme? Ili ćeš sad da se vadiš da se neko drugi potpisuje kao ti i piše istim stilom kao ti? A ljudi počeli da napadaju onog malog Acu, bivšeg DSS, Gojkovog zemljaka da je on TI!

Aleksandar
21.07.2014. 21:49
Odgovor za  Aleksandar

Zorane, dobro je da ti znas ko sam ja, gde i kad radim, ovi ostali nisu ni bitni. Ne znam samo hoces li i ti pravog Aleksandra da napadas kao oni onog „malog“?
Karlo, taj snimak samo pokazuje ozbiljnost situacije nikakvu histeriju. Problem imaju oni koji smatraju da ce se nestankom Vucica nekako vratiti njihovo vreme i odatle histerija. A znamo da su oni otisli u istoriju.
Sto se tice ocene, napisao sam lepo „po meni“, znaci to je moje misljenje, ne mora svako da ga uvazi. Ne vidim argumente u kritici, pausalno voda ne valja i poskupljenje.
Da zavrsimo sa kadrovima, tu bih rekao da kod Vucica nema sujete, to sto bi hteli da predstavite kao losu stvar za SNS, ja to vidim kao odlicnu osobinu premijera. Tamo gde misli da neko drugi moze da obavlja neki posao bolje od kadrova iz njegove stranke bez razmisljanja i nudi. Spomenuli ste Knezevica, on je dobar kadar, pravi menadzer, nazalost sa napravljenom aferom dok je bio ministar. Preko 2/3 sveta i dalje pije takvo mleko, mi smo ga pili skoro do afere i posle toga do sada i on je tada politicki stradao za nesto na sta nije mogao da utice.

JELENA
19.07.2014. 03:20

Interes kapitaliste se ogleda u davanju minimum sredstava da bi radnik mogao da preživi da bi njemu donosio profit.Pogledajte šta radi Korejska korporacija u Srbiji.U Hondurasu,Kini,nose pelene za odrasle da nebi gubili vreme u toaletu.U Srbiji se upisuju u svesku pri odlasku u isti i šta su radili naravno.Momci koji su javno progovorili o tome su najverovatnije otpušteni zbog kršenja radne discipline.Osnovno pravo na sindikalno organizovanje u toj korporaciji ne postoji.Mi smo odavno okarakterisani kao država sa jeftinom radnom snagom,tako da to nije ništa novo.Interes kapitaliste je potrošnja i niska cena koja se postiže sa jeftinom radnom snagom.U zapadnim zemljama sindikati su jaki (kod nas slabi i razjedinjeni sa potkupljenim sindikalnim vođama) cena rada po satu visoka recimo Švedska 18 dolara sat,a možda je sada i više.Svetske multinacionalne kompanije traže jeftinu radnu snagu da bi njihovi proizvodi bili konkurentni.Zbog toga biraju zemlje sa jeftinom radnom snagom i lošim radnim zakonodavstvom za radnika,kojeg inače tretiraju veoma nisko,da budem precizna ne cene ih.Ovaj zakon je kapitalistčki i loš po radnika,pročitala sam nacrt ne govorim laički jer sam pravnica.A radnku daj minimum da ima da pojede,kupi televizor na rate i bude srećan i što više manipulacije preko medija,ne daj mu da misli,okupiraj mozak glupostma,jer treba da bude srećan što još i ima posao.Dok u istom trenutku tamo na nekom egzotičnom ostrvu neko usidrava svoju jahtu,šalje svoju decu u elitne škole u inostranstvo..probudite se jednom ,proći će vam život u anesteziji…

djura
19.07.2014. 12:18
Odgovor za  JELENA
Aleksandar
19.07.2014. 15:13
Odgovor za  djura

Recimo NE nasilju, Samo Sloga Srbina Spasava.

djura
19.07.2014. 16:15
Odgovor za  Aleksandar

Sotire 🙂

Sta ti je bre? ❓ 🙂

Aleksandar
19.07.2014. 20:24
Odgovor za  djura

Zorane, izvini mislio sam da je djura. 🙂

djura
19.07.2014. 21:25
Odgovor za  djura

🙂

Vidim dobro raspozenje i pune baterije stigle sa mora. 🙂

Aleksandar
20.07.2014. 00:25
Odgovor za  djura

Vidim da je kod tebe stalno tako, kao da se ne vrecas sa odmora, imam utisak da kuckas ispod neke palme. 🙂

Ja
20.07.2014. 09:44
Odgovor za  djura

Ljudi se u svetu bore za svoja prava, svesni su, da ako se ne izbore, neće niko drugi za njih to da uradi.Prelep snimak, koja je to sila kad se narod ujedini i pokaže svoju snagu u svoj svojoj lepoti u borbi za svoja prava. I, zaslužuju da žive bolje!

Oduševljena
20.07.2014. 09:48
Odgovor za  djura

Kako se ljudi bore za svoja prava, svaka im čast ! Znaju šta žele od života, i da se izbore za to. A, mi ćemo da radimo za minimalac od 180 eura u tri smene i u nekim Jurama i njima sličnim i da nosimo pampers, da bi gazdi uštedeli na vremenu. Svako dobije onako kako zasluži.Nismo, očigledno ni za bolje.

Aleksandar
20.07.2014. 17:10
Odgovor za  Oduševljena

Evo sta je bilo u Grckoj http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=05&nav_id=428934
I ja sam odusevljen da ste Vi odusevljeni. Da ljudi vide ko priziva zrtve da bi mogao da se sladi kasnije.
Izgubljeni zivoti koji nikada nece biti vraceni, na stotine mladih sirom zemlje koji su zavrsili u pritvoru i na kraju sta su dobili, jedno veliko NISTA.
Napravljen je dogovor sa EU i MMF. Pustena je ekstremna verzija za javnost i na kraju usvojena blaze uz „mrstenje“ Nemacke.

Cudo nevidjeno
19.07.2014. 09:09

Kako moze gradski odbor da da saopstenje kad nije zasedao niti doneo odluku?! Ovo je zloupotreba. Ovo su pisali samozvanci u ime gradskog odbora. Ko je ovo potpisao i predao taj jeiuvrsio zloupotrebu!

Statut
19.07.2014. 10:53
Odgovor za  Cudo nevidjeno

Potpisala je lično predsednica omladine-omladinka Jelena Spirić i to je osnov za raspuštanje odbora u Leskovcu !

djura
19.07.2014. 13:07
Odgovor za  Statut

Ono sto je vazno u ovome trenutku je zapravo sta je potpisano, a ne ko je potpisao! ❗

Bitno je da je pred javnost u ime Demokratske stranke, izasla sustina, ili bolje receno jedina prava ISTINA! ❗

A to, da li je potpisala Jelena, Pera, Mika, Laza ili mozda neki marginalni Djura, je u potpunosti nevazno! ❗

Ocigledno je da je potpisnik pored olovke, u trenutku potpisivanja imao i izvesne muske parne organe, okruglog oblika, potrebne za ovaj paraf.

Ovo saopstenje je proisteklo iz apsolutno poznatih stavova Demokratske stranke. ❗

Istovetno i nepodeljeno misljenje je ovih dana ispoljavalo kompletno rukovodstvo DS-a, kao i njena poslanicka grupa u parlamentu Republike.

A to znaci da nam nikakva odluka GO nije bila potrebna.

Dakle…

Potezanje statuta, kao i pominjanje eventualne zloupotrebe i raspustanja GO u ovakvoj situaciji i zbog ovih razloga, je najobicniji politicki diletantizam, sracunat iskljucivo radi slabljenja ionako slabe DS, kao i zatiranja kompletne opozicije.

A sve to naravno u cilju ostvarivanja sebicnih interesa pojedinaca, kojima je do naroda, a i do DS, stalo kao do lanjskog snega.

Podsecam…

Nas Zoran je za zivota govorio:

„Ono sto je dobro za Srbiju, dobro je i za DS.

Vucicev „Zakon o radu“, kao i „Zakon o PIO“ su velika zla za Srbiju i DS mora nastupati protivu takvih resenja.

JEDINSTVENO! ❗

Ovo jednostavno receno, ne sme da prodje! Narodu se mora objasnjavati.

UPORNO! ❗

Bez mnogo obzira i ispoljavanja paznje prema mangupima i mutikasama, prisutnim u nasim sopstvenim redovima.

Aleksandar
19.07.2014. 15:14
Odgovor za  djura

Recimo NE nasilju, Samo Sloga Srbina Spasava.

Dusan
19.07.2014. 09:34

Ne razumem ko moze da podrzava Zakon koji smanjuje plate i ukuda „privilegije“ radnickoj klasi.
Pitajte Grke kako bi reagovali !

djura
19.07.2014. 12:16
Odgovor za  Dusan
Aleksandar
19.07.2014. 15:14
Odgovor za  djura

Recimo NE nasilju, Samo Sloga Srbina Spasava.

Cile
19.07.2014. 12:40
Odgovor za  Dusan

Ovaj zakon podržavaju oni koji veruju „velikom vođi“, a da se pri tom nisu zapitali, zbog čega taj zakon nije donešen pre martovskih izbora, zašto nije bilo javne rasprave o njemu, i koji je razlog zabrane javljanja o sindikalnom protestu po elektronskim medijima. Inače, reakcije naših radnika nikad neće biti ni približno iste kao u Grčkoj, jer su ovde ljudi od 90-ih, pa do danas navikli i nažalost, oguglali na sve. Uplašeni od gubitka posla, ćute i čekaju direktne posledice ovog zakona na svojoj koži, a reagovaće tek onda kad nemaju više šta da izgube, i kad bude kasno.

SasaDjordjevic
19.07.2014. 17:18
Odgovor za  Cile

Никакав „велики вођа“ данас није потребан Србији и свим њеним грађанима. Вероватно сте помешали лончиће, па сте мислили на нарциса Бориса и изгубљеног Мирка. Данашњи премијер је поштован на Западу и Истоку и свуда је радо виђен гост. Закон је онакав какав мора да буде и донеће правду за све, а не селективно да неки слојеви буду заштићени. Поштени радници не треба да брину, нека брину они који годинама узимају хлеба од радничке класе.

Karlo
19.07.2014. 17:53
Odgovor za  SasaDjordjevic

Poštovani korisniče SasaDjordjevic
da li mislimo na istu zemlju?

jaooo
19.07.2014. 22:01
Odgovor za  Karlo

Ne znam na koju Vi zemlju mislite,ali sam sigurna da Sale misli da smo mi Norveska..zbog konstantno niske temperature ispod njegovih komentara 🙂

Šaka Zuluf
19.07.2014. 21:49
Odgovor za  SasaDjordjevic

Ako neko gura Srbiju u 1941 to je aktuelna vlast, niko drugi. Pustite vi demokrate, oslušnite malo narod… Daj bože da grešim.

Ratko
19.07.2014. 11:21

Radnici, proleteri…, budite se, pa na ulice da sačuvate dostojanstvo od samovolje polukvalifikovanih klošera. Radikali premazani bojom naprednjaka guraju vas u bedu, glad propast. Vratili su nas u mračne devedesete. Ne dozvolite da opet stojite u red za hleb, mleko, zejtin… da opet vaša plata vredi za pakovanje makarona. Svi na ulice, lončiće u ruke…, Umanjuju Vam plate – penzionerima penzije da bi isplaćivali stranačke poslušnike koji ceo dan sede po kafićima. Imaju po pet funkcija, deset plata, dnevnice…
Radnička klaso „opasulji se“!

djura
19.07.2014. 12:17
Odgovor za  Ratko
Aleksandar
19.07.2014. 15:14
Odgovor za  djura

Recimo NE nasilju, Samo Sloga Srbina Spasava.

slabokapiram
19.07.2014. 11:48

Imam samo jedno pitanje:

Koji privatni preduzetnik će držati radnike starosti 65 godina?

Ili do penzije?

Kad je sa 65 njihov učinak smanjen, što je kod takvih poslodavaca najvažnije, zbog toga što oni mislioce imaju među svojim menadžmentom sastavljenim od bliskoh rođaka, dece, supruge, ljubavnice, ljubavnika?!

Hoće li mi neko odgovoriti?

Prikazuje mi se:

1.Državna i gradska uprava sa zaposlenim starcima sa učinkom 30% i

2.Crnci kod privatnika od 15 godina po podrumima i one od 25 devojke po ofisima i ostali do 30 godina upotrebljivi za fizički rad svake vrste.

Jesam dobro shvatila?

Sindikalac
19.07.2014. 11:58

kolko da ne bude nisu se oglasili… ali ako je ovo sve što misle da preduzmu povodom usvajanja ove katastrofe, onda je to najbolja opozicija ikada, iz perspektive režima.
DS je odigrala svoju istorijsku ulogu, po mom mišljenju daleko od performanse za Oskara. Jednog tiranina su uspeli da smene podmetnuvši narodu Koštunicu kao prevaru. Ovog sadašnjeg će morati neko drugi

sojka na jugovinu
19.07.2014. 12:02

@Jelena, Vas komentar potpisujem 100%.
Sindikalne vodje na zapadu, prvenstveno mislim na Evropu i SAD, su placeni sindikalni srucnjaci koji nikako ne mogu da budu u dilu sa poslodavcima. Ako se, slucajno, to desi oni su zavrsili svoju karijeru na vjek i vjekov. Mogu samo da prose.
Kada je Kondrad Adenauer, 1949.god., dosao na vlast u Zapadnoj Nemackoj prvo sto je uradio je pomogao u osnivanju SINDIKATA. Da poslodavci ne razgovaraju sa“ulicom“ nego sa legitimnim predstavnicima radnika. Prve zgrade, pored fabrika, bile su prostorije sindikalista.Ali to su Svabe, a ne kilavi i potkupljivi Srbi.
Ne moze Srbija nikada napred ako stalno i uvek imamo klimoglavce i branitelje dela i lika svojih Vodja. Dok je: Aleksandra, Sase Djordjevica, pravnice, turiskinje, akademika Sotira, Miska itd, itd.,sa jedne strane, a Dusana, Krcka, Djure, Civuna, Muse, Zorana sa druge strane Srbiji nikada nece biti bolje. Nikada! Dok takvi jednopajasti licemeri, zaljubljenici u lik i delo dr Gorana odnosno Bojte, budu predstavnici politickih opcija Leskovca nama preostaju samo kozne caksire; ako i to bude dovoljno.
Sve sto kaze moj Vodja to su bozje reci; to je jedina istina i jedino ispravno.On i Mi s njim – jedino dobro!
Srbiju mogu da izvuku ljudi koji ne gledaju u svoje politicke vodje kao bozanstvo, koji su skolovani, imaju svoje Ja, obrazovani, samosvesni. Kada u Srbiju dodju na rukovodeca mesta ljudi poput Jelene, Sake Zulufa, jaooo, lole, Starog leskovcana,MZ Centar, Milice itd, itd. Srbija moze da malcice progleda. Dotle, malo morgen.

djura
19.07.2014. 15:40
Odgovor za  sojka na jugovinu

A sebe ne pomenu bas nigde? ❓

Kolumnisto nas, prenacitani. 🙂

Kulturbunt
20.07.2014. 01:44
Odgovor za  djura

Kolumnista čije je životno delo kolumna od dunjevaču mu kaže pa mu verovatno zbog toga i nije krivo 🙂
„Deca“, manete se od kolumne, gledajte od šta se živi.

djura
20.07.2014. 12:33
Odgovor za  Kulturbunt

Odlucio sam da te i pored svega, ipak ne ukidam. ❗

Ali ako nastavis ovako kako si pocela, angazovacu pravnicu da me zastupa. 🙂

Kulturbunt
20.07.2014. 13:24
Odgovor za  djura

Ima jedno mesto u Leskovcu gde možeš do mile volje da „ukidaš“, „postavljaš“ i bulazniš dok 101 i nazad. Tamo je jedan od šefova gospodin Tojaga. Samo nemoj da pogrešiš adresu, to mesto nije Aler 🙂 Javi mu se, primiće te i bez uputa.

djura
20.07.2014. 14:10
Odgovor za  djura

Mnogo ti nesto taj Aler, na pameti i dusi. A i tojage si izgleda nacisto pomesala. 🙂

Nego da te pitam, kad smo se vec nasli…

Ovaj „moj“ objekat, ne ispunjava starosne uslove za renoviranje.

Moze li se nesto preko veze i u ime starih dobrih vremena. 🙂

Koordinatorko moja. 🙂 🙂 🙂

stambeno pitanje
20.07.2014. 14:37
Odgovor za  djura
Kulturbunt
20.07.2014. 16:56
Odgovor za  djura

On ZNA! Djura uvek ZNA sa kim komunicira na portalu! Pa ti si ozbiljno bolesna osoba. Ne projektuj se više, leba ti

Aleksandar
19.07.2014. 15:47
Odgovor za  sojka na jugovinu

Nigde, ali nigde u svetu ne postoje samostalni sindikati, uvek je to instrument centra moci, da li je to drzava, grupacija koja pretenduje da osvoji vlast u drzavi ili neki kapital (mafija, udruzenja kapitalista …) to samo zavisi od konkretne situacije.
Nema veze da li ja klimam glavi Vodji ili to radi neko drugi. Mi moramo kao narod da budemo jedinstveni i imamo svoj cilj kome cemo da tezimo. Vlasti i opozicija samo trebaju da budu balanseri, ne neprijatelji, kako bi narod sto bezbolnije stigao do tog cilja. U zavisnosti od geopoliti;kog polozaja u kome se nalazimo nasi ce potezi biti vise ili manje nacionalni.
Ono sto je bitno je da i oni koji su politicki obojeni i oni koji zaziru od politike razumeju situaciju u kojoj se zemlja nalazi i na osnovu toga grade svoju sliku a ne na sonovu licnog animoziteta prema politicarima koji prave odredjene poteze.
Ako smo poceli da pustamo korenje prema EU, trebalo bi da svi zajedoo istrpimo i ono sto ce nas pribliziti tom cilju. Kada koristimo situacije koje mogu da se propagandom naprave kao nepopularne samo da bi napakosltili politickim protivnicima ili onima koji nas iz nekog razloga nerviraju(proslost, sadasnjost) onda direktno radimo i protiv sebe i svoje zemlje.
Nama treba jedan miran period gde cemo konacno da krenemo napred, mozda Vucic i ne ostvari sve sto je zacrtao, to u velikoj meri nije ni vazno, krenuo je da radi, puno je problema, sta god da resi dobro je, sledeci kada dodje neka nastavi odaltle.
A sada mesto da neko trazi tog sledeceg, da mu daje krila, daj da ocrni Vucica pa sve nanovo. Ovde imamo slucaj da se ljudi pozivaju na nasilje, bune se za cenzuru zato sto drugim komentatorima ne mogu da kazu da su neofasisti. Ne valja nam rabota.
Puna podrska zakonu o radu.

Aleksandar D
21.07.2014. 17:58
Odgovor za  Aleksandar

Pa dodji bato pa se zameri sa njima u Nemackoj,Holandiji ili Danskoj pa da vidis ima li gi ili nema,iz iskustva posto sam Radio u nekoliko zemalja pa da vidis kako se igra Kolo u mesto,a ne da docaravas gluposti ,da nase sestre,majke i rodbinu neko zrtvuje i izivljava se na njima,koja prava(da se razumemo ono komunisticko 3×8 ili nemoz me oni plate kolko ja mog da neradim zaboravimo)zasto u nemackoj sa IG ili u Danskoj sa njima ministri muku muce,ali ministri bato moj ali ne mesna zajednica..ej ministarstvo se trese jer ce sve da stane-strajk-a tu su gubitci,i ima dignes platu makar 1 evro
ali ce radnik da radi kako dolikuje-nit imamo radnu kulturu-nit privrednicki duh nit drzavu-leskovac je bio napredniji kao i srbija pre 100 godina nego sad..

Kruti jednopajasti licemeri
20.07.2014. 00:41
Odgovor za  sojka na jugovinu

„jednopajasti licemeri“ 🙂
Sviđa mi se 🙂

dajte podršku
19.07.2014. 12:06

Od svih predstavnika vlasti-političara tražim podršku tako što će najuži članovi njihovih porodica momentalno ostaviti radna mesta na državnom budžetu i podržati zakon o radu tako što će im muževi političari, ljubavnici političari, braća političari, očevi političari ugovoriti radno mesto u privatne fabrike u 3 smene za minimalac, bez prava na odlazak u wc, a da tu ostanu do penzije-dok ne napune šeset pet godini.

djura
19.07.2014. 19:58
Odgovor za  dajte podršku

Slazem se predlogom, ali ga na zalost, iz sasvim objektivnih razloga ipak ne mogu podrzati. 🙁

Pomislite samo na katasrofalne posledice, jedne eventualne takve odluke po najvazniju oblast jedne zemlje. Po obrazovanje.

Mislim pri tome na gomilu obezglavljenih skola i to konkretno na nasem lokalu.

Ne, nemoguce.

Jer kako neko rece za prestizni i objektivni „Deutsche welle“:

„Valjda je legitimno i legalno pravo svakog člana naše zajednice da pokuša da zaposli svog supružnika ili člana porodice“.

http://www.dw.de/partijsko-sjahivanje-i-uzjahivanje/a-17786800

demagozi poslanici
19.07.2014. 21:43
Odgovor za  djura

Sve je to u redu, ali ja hoću da oni koji su ruku digli za Zakon o radu javno kažu gde letuju i koliko ih to zadovoljstvo košta.Da ne bude da ih je narod birao da rade protiv naroda a za svoj džep. Gde letuju poslanici? Tako glasi pitanje, a ako iko zna odgovor, bilo bi dobro da ga svi ovde čujemo. Kako nam s podrškom Zakonu o radu ne bi zamazivali oči. Demagoški.

sotir
19.07.2014. 12:17

Ja se samo pitam kakav legitimitet ima DS posle odrzanih izbora i njihovog istoriskog rezultata . Zakon je dobar !

Karlo
19.07.2014. 12:43
Odgovor za  sotir

Narodna volja je promenljiva- primera koliko hoćeš!

Aleksandar
19.07.2014. 15:50
Odgovor za  Karlo

Navedite mi primer bilo gde u svetu da je neka partija imala 5%, a tri meseca posle izbora znatno vise.

jaooo
19.07.2014. 13:18
Odgovor za  sotir

U pravu ste,cika ‘sotire’ 🙂 Zakon jeste dobar,za poslodavce..Ali,Vas to ne treba da brine..bar za sada..E,kad Vam se ‘poslodavac’ jednog dana promeni,a penzija daleko..sve mi se cini da cete se pridruziti mom jaukanju 🙂

Зоран
20.07.2014. 20:26
Odgovor za  sotir

Soti, Soti, Boti, Boti…. opet pravopis: „ISTORISKOG“. Molim Njegovu Malenkos Koja Je Preuzela Odgovornos da ne suflira Sotiru! Čovek je zbog prepisivanja došao do nivoa Ekrema Jevrića u nepoznavanju pravopisa i gramatike maternjeg jezika.

pravnica
19.07.2014. 13:04

DS se oglasio i ne dopada im se zakon? 😀 Smešno zaista… Kako ih nije sramota da uopšte daju saopštenje za javnost. Ne može se ispraviti haos koji su ostavili za sobom, zašto to ne komentarišu? Gde su pare koje su uzeli za završnu izgradnju Gasa? O tome se ne izjašnjavaju, pa kad vec nista nisu uradili ,onda nasli da komentarišu ljude koji stvarno rade na boljitku naše države. Tragikomično! Eh taj Ds…

Cile
19.07.2014. 13:49
Odgovor za  pravnica

Eh, ti radikali! Kako ih nije sramota da komentarišu propadanje Srbije, kad dobro znaju da su zagovarali ratove, razaranja, veliku Srbiju, ostavili pustoš za sobom, a onda se preobukli u evrofanatike, i drže nam lekcije o moralu?!

SasaDjordjevic
19.07.2014. 17:23
Odgovor za  pravnica

Исти тај ДС који нас је увалио у „блато до гуше“, отерао дуг Србије у 20 000 000 000 евра и спровео квазиприватизацију некадашњих успешних предузећа.

Дође време када паметни заћуте, будале проговоре, а фукара се обогати.

jaooo
19.07.2014. 18:39
Odgovor za  SasaDjordjevic

Sale,Sale..Poslednja recenica je citat..navodnici,Sale 🙂 #stop_plagijatorima

djura
19.07.2014. 20:23
Odgovor za  SasaDjordjevic

E pa vidis, ja necu da cutim jer sam siguran da se tvoja resavka skola, ne odnosi na mene.

Istine radi!!!

DS je odgovorna jedino za losu privatizaciju „SARTIDA“. A to je privatizacija o kojoj sadasnji premijer Srbije, ne sme ni da zucne. Zapitaj se zasto?

A jesu dosla gadna vremena i tu se slazem sa tobom.

Vremena u kojima ti i tebi slicni moralisete i drzite govore, a vama bliska fukara, ktitorise crkve po rodnim zabitima.

AleksandarD
21.07.2014. 22:05
Odgovor za  djura

Djuro sve sto je ds palamudila i prodala na nacin kako je radila je zlo i za to se u normalne zemlje die u ROBIJU ,zakoni i sve ostalo ,znaci bruka.A i ovi nista nisu bolji -drugo ime isti Instrument i funkcija pa vi mislite sta ocete,a ambasade naredjuju i drze konce pajacima…
Ako nije tako izvinite i nekavam je kako je jer za bolje i niste sa tu pamet.

Зоран
19.07.2014. 22:33
Odgovor za  SasaDjordjevic

Sale, pošto si progovorio, a u skladu sa poslednjom rečenicom u tvom tekstu, ispada da si ………..

Зоран
19.07.2014. 22:41
Odgovor za  pravnica

Pravnice!
1. Nikada u životu nisam glasao DS, niti ću ali…
Oni nisu na vlasti od maja 2012 godine, znači dve godine i nekoliko meseci. Još koliko treba vremena da prođe pa da počnete da komentarišete svoju nesposobnost i ne vadite se na prethodnike. Pa DOS-u je za sve bila kriva vlast SPS-JUL-ND, ali su posle prvih 100 dana vlade prestali da se vade na Slobu.
2. Za sve pare oko Autobuske stanice pitaj pomoćnika aktuelnog gradonačelnika iz pustorečkog kraja (selo Lozane) pošto je sve ovo što se dešava upravo on zakuvao
Pozdrav

Ako vam je dobro... Onda ništa...
19.07.2014. 13:23

Demokratska stranka je jedina politička organizacija na ovim prostorima koja je članica Socijalističke internacionale i predsedništva PES (Partija Evropskih socijalista) i, kao takva, naravno da ima pravo, ali i obavezu, da ukaže na loš zakon koji umanjuje prava radnika… A da podsetim neke da u politici mnoge stranke posle velikih uspeha i podrške nestaju sa političke scene a jedina stranka koja opstaje od 1920.godine jeste Demokratska stranka… Opstala pod Karađođevićima, Titom, Miloševićem, Koštunicom,samom sobom (najteži izazov koji svaka stranka ima) i opstaje i pod ovom vlašću. Da li je uvek radila dobro – nije, da li je ponekad razočarala birače-jeste… Ali je sigurno da je takva organizacija neophodna Srbiji. Ipak je ona institucija demokratije na ovim prostorima, glas razuma u ratnom ludilu devedesetih s sada i nosilac ideja moderne evropske socijaldemokratije… Verujem da će opet ta ideja biti dominantna kod nas

jes vala
19.07.2014. 13:24

Ko o cemu…
i ovi su bili protiv EU pa vidi sad.
grebanje, lov u mutnom, mazanje oci onima sa kratkom pamecu.

pravnica
19.07.2014. 14:08

Ja Vas razumem, Demokratska stranka postoji od 1920. to je tačno ali ovde je se radi o ljudima koji čine struju naše političke scene u Leskovcu. Zbog čega nije istaknuto ko je od njih ocenio novi zakon nepovoljnim? Ko je kompetentan za to? Da nije onaj šef kabineta g-din Saša Pešić koji će postaviti Ds na noge u duhu filma „Povratak otpisanih?“ Nemam ja ništa protiv Ds-a, da je pok.Zoran Djindjić ostao živ, druga bi bila priča, tada bi i cenili i ljude i samu opciju. A ovako, kada
je članstvo u sukobu, vodja iz Biljanice se od stida ne pojavljuje u javnost, profesorica muzike se lepo zaposlila u Gimnaziji pa sada proziva druge i oštro osudjuje stranačko zapošljavanje stvarno mi deluje kao komedija saopštenje za javnost kada oni kažu da ne podržavaju Zakon o radu.

Зоран
19.07.2014. 22:47
Odgovor za  pravnica

U toj istoj Gimnaziji tvoj šef je postavio jednu od svojih bivših sultanija za direktorku i zabranio komentare o njenom zaposlenju na ovom portalu.

1312
19.07.2014. 14:18

Naravno da vam sad ne odgovara kad ste zaposlili Anu Wolf njenu sestru Ivanu, zeta Jocu,Spirićka u distribuciju da ne nabrajam dalje onog Vojsu što oslobođen od vojske ko nesposoban zaposlili ste u sud, cirkus opšti ste napravili i sad ste protiv zakona džabe vam sve zna svaki građanin ko je kako radio i ko je kog zaposlio.

vakuum u mozak
19.07.2014. 14:25

Kad pomislim ko je u ime Leskovca podizao ruku da izglasa ovaj Zakon o radu, smrči mi se, stmni pred oči, sine u mozak i skoči pritisak.

Pa zar smo mi budale pa ne znamo da su Dugački, Široka, Tika Špic i Bivši Gojkov dizali ruke jer je njima lepo u Beogradu?
Narode, oni su viđeni po Beogradu po provodima, piju pića u najskupljim baštama, noću luduju uz muziku, a nama Leskovčanima prodaju maglu.

Nisam ni sumnjao da im je kapacitet tolički-da podignu ruku da glasaju Zakon o radu, pa da leškare po Beogradu. Poslanici se izležavaju. Oni su taoci svog imbecilnog odnosa prema životu-gde im je sopstveni interes najvažniji a do njega će gaziti preko mrtvih građana uz pomoć Zakona o radu. Kao poslušnici su i birani-da ćute ko mutavi i glasaju bespogovorno, za malo para, slave koje su željni drčnici da zgrabe iako se nikad za to nisu pomučili obrazovanjem, kulturom, znanjem.

Hteli su prečicom-preko politike do uspeha. A cenu sada plaćamo svi mi putem lošeg Zakona o radu. Zbog čega niko od njih nije reagovao?
Nije smeo, jer su kao vaksi glave birani.(ko ne zna čemu služi vaksi neka gleda EPP)

mislim, dakle ima da me nema
20.07.2014. 23:05
Odgovor za  vakuum u mozak

Mislite vakuum u um?

sotir
19.07.2014. 15:03

DS mora prvo da rascisti sam sa sobom ko ih predstavlja u leskovcu posto svi znamo da su trenutno u zacaranom krugu iz koga niko ne moze da im pomogne. Jaooo sto se tice zakona o radu neke stvri nekad treba promeniti ne zivimo vise u Socializmu pa da ovaj zakon treba da ostane na snazi zbog toga je promenjen , sto se tice mene nemoj te vi da brinete o meni molim Vas.

jaooo
19.07.2014. 16:39
Odgovor za  sotir

Cika ‘sotire’,molim Vas da mi ubuduce ne persirate..Treba da se napravi razlika izmedju mene,velikog postovaoca Vasih „mudrih“ reci,i Vas,kao predmeta mog postovanja 🙂

SasaDjordjevic
19.07.2014. 17:34
Odgovor za  jaooo

Јаоо (Минг) је сигурно салонски социјалиста, који из фотеље спинује за рачун ДС, НДС или неку трећу страну. #лажнисоцијализамспинујемзасвепаре

jaooo
19.07.2014. 18:31
Odgovor za  SasaDjordjevic

Ama,covece..sve dok ne vratis crvena slovca,ja ne verujem da si ti onaj Sale 🙂 A,onaj bese i daleko duhovitiji.. 😉

Зоран
19.07.2014. 23:34
Odgovor za  SasaDjordjevic

Sale, ti nikako da naučiš te strane reči, a? Kada saznaš šta znači spinovati, i šta se spinuje, onda koristi te izraze, ovako ti se smeju ljudi (bar ona pismena većina)

Šaka Zuluf
21.07.2014. 20:46
Odgovor za  SasaDjordjevic

Salence, ja ne znam da li u svetu ima salonskijeg socijaliste od one vaše koalicione uzdanice Mr.Aleksandra Julina. Brrrr…jeziva pojava.
Bolje da si ćutiš i prepisuješ fraze i parole koje si zapisao u rokovnik na sastanku Glavnog Odbora, sekcija „botanje“.
Imate vi cvećke razne.
Bojadisane!

Šaka Zuluf
19.07.2014. 22:35
Odgovor za  jaooo

Nemoj te, Jaooo, nemoj te brinuti za Sotija kad Ve lepo moli. Za njega se je pobrinuo Veliki Šef. Ali, stvarno, šta će biti sa čika Sotijem kada mu se promeni poslodavac? Tada će za njega brinu ti Second Hand Shop i The Yura The Corporation. Već ga vidim u njegovim kasnim četrdesetim kako uz bolni izraz lica gužva svoju Sega-Mega diplomu pred vratima kadrovske službe Yure ili neke druge prestižne korporacije.
Snaći će se on, ne brini te, ne moj te, Jaoo0.
Jaoooo!

jaooo
20.07.2014. 00:23
Odgovor za  Šaka Zuluf

Dobro Shaka..ne cu… 😀

Зоран
19.07.2014. 22:45
Odgovor za  sotir

Ja Sotire (BOT-ire) brinem o tvojoj pismenost koja je sve gora ( „leskovcu – malo slovo“, „Socializmu“, „nemoj te“). Ajde pošteno da nam kažeš, jel ti stvarno Njegova malenkos koja je preutel odgovornos piše postove ovde?

SasaDjordjevic
20.07.2014. 17:52
Odgovor za  Зоран

Зоране забрињавајуће је колико си фрустриран због 10 посто које су узеле три фракције некадашњег ДС. Због таквих људи Србија је данас на дну. Ти си лепо „удомљен“ као кадар ДС, имаш сигурано радно место и вероватно ти је генералисимус Бојта запослио жену, брата или неког члана уже породице. Мораш да се отрезниш, Србија иде напред и сви покушаји да се нахушка народ на актуелну власт су пропали. Народ је марта 2014 препознао ко и колико вреди.

Зоран
20.07.2014. 20:19
Odgovor za  SasaDjordjevic

Zamisli, nije zaposlio mene, brata nemam, nisam oženjen, privatnik sam, ne žalim se na posao (ni na prihode od istog). E sad ti i tvoja partijska braća imate problem sa ljudima kao što sam ja: nemate načina da me naterate da ćutim, neću da vas glasam, mislim svojom glavom, učim rođake, prijatelje i poznanike da vas ne glasaju, koristim svaku priliku da vas nerviram i baš mi je lepo. Pa šta ste vi mislili? Uzećete vlast, pa će narod da ćuti i da vas trpi? Pa ko je ismislio štrajk glađu da bi se raspisali izbori? Čini mi se Nikolić Master Tomislav! Ko je pretio da će da razbija glasačke kutije i pokazivao „džakove sa glasačkim listićima“? Čini mi se Gospodar Vučić! Šta ćeš sad da mi kažeš? A što se frustracija tiče, nemam ih, ali volim da vas zezam i nerviram, a svakodnevno mi dajete toliko razloga i povoda da to više nije normalno. Ljudi kao ja (a ima nas mnooogo) su vaš problem, ništa nam ne možete, a mi vama možemo svašta. Jer, vi živite u Meskovcu, a mi, još uvek, u Leskovcu.

Šaka Zuluf
20.07.2014. 20:50
Odgovor za  SasaDjordjevic

Čekaj bre, Saša, nisi mi uopšte jasan. Udomljeni ste Ti, onaj Soti što redovno guta slova, plus još nekoliko stotina vaših partijskih drugova, potom Zoki, pa „verovatno i zokijeva žena, brat ili neki član uže porodice“ I ti sad očekuješ da se samo Zoki i njegovi otrežnjuju, da bi „Srbija išla napred“ a?
Pa nama će bre život da prođe dok se svi vi izotreznite!
Odaću ti jednu tajnu: niko nema potrebe bilo koga da huška. Mnogi od nas su nahuškani odavno; leteće perje, žimiti 🙂
A ti pišuckaj ovde pa očekuj da ti Šef produži ugovor.
Ili pišeš samo zato što si istinoljubivi rodoljub? 🙂 🙂

Proleter
19.07.2014. 15:45

Nije korektno da toliko kritikujete privatnike, pa vi se do juče icepiste faleći JURU, FALKE I DŽINSI, pa vi ste gi doveli,vi znate šta je najbolje za našeg radnika, odakle sad taj bojkot prema njima. Sad kad ste napravili toliko S..NJA korektno bi bilo da radnicima bar obezbedite besplatne pamperse.

Žuti
19.07.2014. 17:03

@1312: Pa svi oni, sem Spirićeve, su napustili DS jer je , po njihovim rečima, ta stranka više ne zastupa politiku u koju oni veruju… Još mnogo je takvih “ idealista“ napustilo DS i prešlo u druge stranke na vlasti ili, po najavama, bliže vlasti
🙂

Kruti
19.07.2014. 22:47
Odgovor za  Žuti

Ne vidim razlog što će „………..“ da napušta DS kad je odbornica iste, a nije ni vreme preleta, tako da joj je lako da trenutno bude „verna“

1312
19.07.2014. 23:37
Odgovor za  Žuti

ja sam samo neke primere naveo mogu do sutra da nabrajam ljude i ds-a imenom i prezemenom koje stranka zaposlila, a i ne razumem šta spirićeva je ok da se zaposli tamo, a ima ljudi koji po 20 godina rade preko ugovora za njih i dalje nema mesta jel nisu članovi ni jedne stranke, svi ste vi isti.

Cudo nevidjeno
19.07.2014. 21:19

Djuro stvarno vise ne znas sta pises..predsednica omladine potpisala u ime gradskog odbora saopstenj koje nije saopstenje gradskog odbora..ako je to tako to je za iskljucenje iz stranke..ali ja nakon 24 godina u DS-u,pa cak ni u vreme najcrnjeg milosevicevsko-radikalskog terora nisam video ovakav haos i raspad u stranci..ovo je takav amaterizam i neznanje da se granici sa gluposcu..a vladt ovo moze samo da pozeli ako i ne ucestvuje u ovome..

zakon
20.07.2014. 11:58
Odgovor za  Cudo nevidjeno

Šta se ložite ko je napisao saopštenje. Napisao ga je Kaldi pa vam pustio spin za Jelenu koja je inače na moru ! Neki „Statut“ se primio pa će odmah da raspusti odbor.

aneksi
20.07.2014. 13:31
Odgovor za  zakon

Njemu bi bolje bilo da siđe do Legasa i Gasa. Zajedno s pomoćnika.

djura
20.07.2014. 14:13
Odgovor za  zakon

🙂