Majka upala u školu, tukla i povredila šestoro osnovaca, zbrinutih u leskovačkoj bolnici

U Osnovnoj školi “Vuk Karadžić” Leskovac juče se na malom odmoru, negde posle 16 sati, desio neviđeni haos kada je L. Ž., majka učenice šestog razreda te škole upala, u odeljenje koje pohađa njeno dete, i fizički napala više devojčica i dečaka od kojih je petoro izgrebala a jednom dečaku skoro polomila nos, potvdili su danas roditelji te škole koji i danas leče traume svoje dece.

Pored roditelja, incident je potvrdio i portparol PU Leskovac Boban Zdravković koji je juGmedii kazao da je majka privedena, da se vrše istražne radnje i da će nakon toga slučaj biti predat Osnovnom tužilaštvu u Leskovcu.

Prema saznanjima roditelja, L. Ž. je najpre obavila razgovor sa razrednim starešinom tog odeljenja žaleći se na svu decu u smislu da ona maltretiraju drugaricu iz odeljenja, odnosno, njenu devojčicu. Razredni je pažljivo saslušao majku učenice, obećao da će ispitati situaciju, pa se činilo da će se sve na tome završiti. Međutim nije.

“Ona je posle razgovora sa razrednim starešinom, na malom odmoru između 5. i 6. časa najpre galamila na hodniku ispred odeljenja, a potom ušla u odeljenje sa 20 učenika, drala se i vređala decu da bi ih potom fizički napala. U tom napadu, dok su sva izbezumljena deca vrištala, petoro dečaka i devojčica je izgrebala, a šestog dečaka je udarila pesnicom po nosu. Malo je nedostajalo da nos bude polomljen”, priča jedan od roditelja, koji je ranije došao u školu i čekao da počne roditeljski sastanak na drugu temu.

Ko zna kako bi sve završilo da u pomoć nije priskočilo, bukvalno, sve osoblje i nastavnici i pomoćni radnici.

“Čim je počela na hodniku da viče, prišao joj je dežurni nastavnik, za njim i čičkica i pokušavali su da je smire. Međutim, ona je kao metak uletela u odeljenje, oni za njom. Bukvalno su se borili s njom, ali je imala neverovatnu snagu pa im se otrgla i tako povredila decu”, objašnjava naš sagovornik, zahtevajući anonimnost.

Sve je to trajalo desetak minuta i za to vreme nastava je bila bukvalno prekinuta u skoro celoj školi, budući da su i učenici iz drugih odeljenja, čuvši galamu, izleteli iz klupa i prisustvovali nemiloj sceni.

Rasprava i tuča učenika trajala je desetak minuta. Kada je “obavila posao”, majka je svoje dete uzela za ruku i mirno izašla iz škole.

Direktor škole “Vuk Karadžić” Predrag Zdravković je brzo posle incidenta stigao u školu. Pošto je pre toga bio zakazan roditeljski sastanak, revoltirani roditelji su tražili da se razgovora o napadu i povređenim učenicima.

Upravo su oni, pošto im je direktor predočio mogućnosti, tražili da se slučaj prijavi policiji, koja je odmah došla u školu, posle čega su deca odvedena u urgentni centar Opšte bolnice Leskovac, gde su im sanirane povrede i izdata lekarska uverenja.

“Moje dete je izgrebano po licu, ali mnogo je opasnije od toga što je pretpelo strašan šok, pa se supruga i ja trudimo da ga nekako smirimo s obzirom da je noćas u snu imalo komšare”, priča roditelj jednog od šest povređenih deteta.

Za mesec dana ovo je drugi incident u toj školi,

Direkotor Zdravković je takođe u šoku.

Nezvanično saznajemo da se ista majka od samog polaska svog deteta u školu žalila da njenu devojčicu maltretiraju druga deca, te da je uvek sprovođena neka vrsta istrage i uvek konstatovano da su žalbe neosnovane

“Niko nije mogo da pretpostavi da će se ovako nešto desiti jer ni mi, ni bilo koja škola, ne možemo da zabranimo roditeljima da uđu u školu svoje dece. Duboko saosećam sa roditeljima i sa decom koja su prtrpela fizičko i psihičko nasilje. Posebno mi je žao što se sada o našoj školi po drugi put piše o incedentima, mada imamo sjajne rezulatate kao škola. Naša deca osvajaju brojne nagrade na takmičenjima, jedini smo na jugoistoku Srbije koji imamo u sedmom i osmom razredu specijaizovano matematičko odeljenje, odakle izilaze sjajne generacije”, kaže direktor za juGmediu.

On je jutros sazvao školski Tim za bezbednost učenika gde je konstatovano da je jučerašnji napad na učenike treći, najveći nivo nasilja u školi. Doneta je odluka da se obavesti Školska uprava, po čijim će upustvima Tim preduzeti dalje korake.

“Duboko sam potresen ovom situacijom za koju nema opravdanja. Naši se nastavnici trude da obrazuju decu na najbolji mogući način, maksimalno se brine o bezbednosti dece, posebno na odmorima gde se više nastavnika angažuje na dežurstvima, jer pored obaveze da našim učenicima pružimo najbolje obrazovanje, mi se trudimo i da ih vaspitavamo i da pružimo svaki vid zaštite. Ali, ako nemamo saradnju i razumevanje roditelja kao u ovom slučjau, onda sve pada u vodu”, zaključuje direktor Predrag Zdravković, koji je funkciju direktora u ”Vuku Karadžića” preuzeo pre godinu dana i uveo mnoge novine.

juGmedia nije mogla danas da dođe do druge strane, odnosno, do majke koja je fizički napala drugove i drgarice svoje ćerke, jer je ona privedena u policiju.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

75 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Владимир Владимирович
16.11.2019. 14:53

Tako (se) bije majka“!?

Otac
16.11.2019. 15:02

Tako ti želim da prodješ od tvoje žene! Poremećeniku!

NN
16.11.2019. 15:28

Lepi ti rezultati, diso!

savest
16.11.2019. 16:04
Odgovor za  NN

katastrofalan propust škole. Suvišan je bilo kakav komentar. Ostavka direktora.Dobro da niko nije nastradao.

Disa
16.11.2019. 19:27
Odgovor za  savest

zar vi NN I SAVEST nemate ime i prezime, ili ih se stidite. U svakom slučaju mozete doći, vrata škole su i za vas otvorena, kao i za majku koja je napravila incident.

Škole Le
16.11.2019. 20:39
Odgovor za  savest

Ostavka roditelima! Pored svih stručnih službi, koje su uvek na raspolaganju roditeljima, pored zakona, koji izričito zabranjuje nasilje svake vrste, pa čak i verbalno obraćanje tuđem detetu, usuditi se da na obračun i to fizički,svakako je poso za Centar i Sud. Majku na lečenje, ili iza rešetaka. Gde je ovde krivica direktora? Sram vas bre bilo, ulazite kod direktora bez kucanja, osnovnu kulturu nemate! Jedino što znate je ostavka. Svu slobodu imate, pa čak i da vredjate sve direktore redom, a gde je vaš udeo u vaspitavnju sopstvene dece? Da vreme koje provedete na ovim portalima posvetite deci, ne bi bilo ovakvih problema! Pozdrav bratskoj školi !!! Držite se!!!

Icko
17.11.2019. 14:46
Odgovor za  savest

Škole Le, ne se plaši, ne se boj. Direktore niko ne sme da pipne, partije ih postavljale one će i da ih smenjuju, tako je oduvek bilo. Svi znaju da direktori nisu postavljani zbog stručnosti i ljudskih kvaliteta, kao i većina prosvetara.
A roditelji su odavno smenjeni, poniženi, degradirani…školama služe samo da povremeno pljunu astrnomske cifre za ekskurzije gde se je svo kuso i repato ugradilo.

Vesna
17.11.2019. 18:43
Odgovor za  savest

Nije kriv direktor sto roditelj nije normalan.

Škole
18.11.2019. 16:04
Odgovor za  savest

Jel Vas gospodine neko primorava da vaše dete ide na ekskurziju? Svi smo za to da se ukinu, ako ćemo iskreno! A što se cena tiče, to je već pitanje agencija. I mi imamo decu, sramne plate, mislite da nam je lako? Zapostavljamo sopstvenu decu zarad tudje. Dodjite u koju god školu hoćete i dobićete sve što Vas zanima. Samo nemojte da nas vredjate, jer brinemo o vašoj deci, više nego o sopstvenoj. Pozdrav

Jeja
16.11.2019. 15:43

Ma nije ona luda niti je tek tako upala da bije, sigurno postojo razlog.Malteretirali joj dete nevaspitana deca nevaspitanih roditelja. Nastavnici nemocni i zeni puko film. Nije pedagoski ali zena je u pravu.

Hej
16.11.2019. 16:51
Odgovor za  Jeja

Odakle znate da nije luda, da niste možda vi njen psihijatar? Ko je poznaje, zna da nije stabilnog psihičkog zdravlja a njeno dete na granici sa inteligencijom.

UUUHHH
17.11.2019. 07:01
Odgovor za  Hej

Za HEJ i TRKI.
Ocigledno ste roditelji dece koja imaju pravo da se izivljavaju nad decom „na ivici inteligencije*, ma sta to znacilo.
Od nevaspitane dece i njihovih „fora“, mnogo su gori njihovi roditelji, koje je ova zena trebalo da nalupa.

pitanje
17.11.2019. 09:31
Odgovor za  Hej

Da li to što ste napisali znači, da nije stabilnog psihičkog zdravlja ( izgleda da ste svi koji je poznajete psihijatri) i da joj je dete na granici inteligencije ( a sva ostala deca bistri kao planinski izvor) nečije tako bistro dete ima pravo da njeno maltretira. Na neviđeno bi potpisao da žena nije bez razloga uletela tako u školu. Kako ste sebi dali pravo da je opišete tako ste prisvojili pravo da ih smatrate manje vrednim. bolje se pozabavite svojim pametnim miljenicima jer nikad se ne zna kakav će porod danas-sutra oni imati.

maki 66
17.11.2019. 23:52
Odgovor za  Hej

za HEJ. Pa kolika je tvoja inteligencija da tako govoris o detetu. Moj IQ je 136 i nikad ne bih izgovorio takvu gadost za neko dete. Stid da te bude. Kad je roditelj takav kreten i dete ne moze da bude kulturno i vaspitano.

miljana
18.11.2019. 15:23
Odgovor za  Hej

Kako vas uopste nije sramota i onog ko je napisao clanak i onih koji su otisli na copy paste.Svoju nesposobnost i karakter ste pokazali kada ste vecali sa roditeljima pa onda prijavili policiji i urgentnom,nadam se da ce tim parama od „odstete“ ziveti sretno i dugovecno. Sram vas bilo!!!Svakog ko je precutao jedan minut zlostavljanja deteta.Majke pisu sta je dete prozivljavalo,deca govore da je godinama na svakom odmoru u hodniku trpelo dete svasta od 5 ili 6 ucenika.Granicite se i vi i direktor sa inteligencijom.Za incident s letvama je jedno pricao pre mesec dana sada sam sebe demantuje,toliko o inteligenciji.Na kraju ako ste psihijatar imate prava da delite dijagnoze ako ne -na mesto!!!Postoje deciji psihijatri vestaci i psiholozi koji znaju da rade svoj posao Da sam na mestu ove majke i familije to bih i uradila.Onda bi se videlo ko je nasilnik i da je zaista je potreban Centar za soc…ali ne Leskovacki,u rad i poznavanje zakona radnika istog(cast izuzetku) sam se uverila i dokazala i u Beogradu pre par godina samo jednim mailom.Pazite sta pisete i kako se ponasate,mozda se nadje neko kome ovakve stvari smetaju pa vam deca zavrse u „tudjim kucama“.DECA GOVORE DA JOJ JE DETE NA SVAKOM ODMORU BILO ZLOSTAVLJANO I DA JE STRASNO STA JE DOZIVLJAVALO.DECA!!!I da je dete mongoloid jos gnusnije je ovo sto se dogodilo i sto su i roditelji i direktor dopustili.A majka nije luda,sasvim svesno je alarmirala.Da je zaiata htela nekoga da povredi verujte,bi.Ne bi grebala.Znam MAJKA sam.A vi gospodine direktore za sve izrecene lazi,setite se da u matematici postoji oblast tautologija,bilo je i onih koji su ucili,u NEKA vremena,tako da…DISO VI ste PINOKIO.Sram vas i stid bilo u paketu sa nazovi roditeljima,u normalnoj drzavi i vama i njima bi deca bila oduzeta i udaljena kilometrima od vas.

@HEJ@TRKI
19.11.2019. 18:04
Odgovor za  Hej

Nisam iz Leskovca, niti znam ženu. Slažem se sa Jejom da je ovo bila njena reakcija koja je bila isprovocirana maltretiranjem njenog deteta od strane druge dece, i nemogućnošću ili manjkom želje škole da se tom detetu pomogne. Ne opravdavam njen postupak, ali razumem agoniju koja ju je navela da to uradi. Sa druge strane, ako je dete kao što vi kažete „na granici sa inteligencijom“ to samo znači da treba da se zaštiti od maltretiranja od strane druge dece, a ne da se sudi njegovoj majci što je zapravo učinila nešto povodom toga. Svakako ne treba to dete da pati zbog postupaka svojih vršnjaka. Jer deca umeju da budu okrutna, naročito prema slabijima od sebe. I ne samo to dete, nego bilo koje dete, ali takvo dete posebno. I ne, nisu to dečje fore, nego maltretiranje. Pitam se da li će se i ta deca koja su maltretirala njeno dete razapeti u novinama zbog vršnjačkog nasilja, ili možda njihovi roditelji koji sada brane svoje male nasilnike?

Trki
16.11.2019. 21:46
Odgovor za  Jeja

Ja ne mogu da verujem da vi opravdavate nju sad?! Pa to su klinci i i njihove fore. Ona nije imala prava ama uopšte da tako postupi. Najstrožije je kazniti!!!!!

veruj
17.11.2019. 09:42
Odgovor za  Trki

Klinci i njihove „fore“ znaju da budu veooooma okrutni. Verujem da je ženi prekipelo. Svako treba da se pozabavi svojim detetom. Čitam kako jedna majka izjavljuje da joj je dete preživelo trume, da je u snu imalo košmare itd., itd. Normalno da detetu nije bilo svejedno a da li se ta majka upitala kakve je košmare preživljavala devojčica čija je majka došla u školu? Ljudi, deca su razmaženija nego ikad, samoživi i nemaju empatije prema ničem što ne ide njima u prilog.

Super. Tehni
17.11.2019. 09:57
Odgovor za  Trki

Klinci kazes a tebi da malatetira neko dete svaki dan sta bi uradio p..ko jedna

Anonimno
17.11.2019. 11:04
Odgovor za  Trki

Pa od tih fora tolika napastvovana deca su se ubila ili stradala od strane vrsnjaka. Ovde u zemlji postoji problem sa agresijom kod dece..

Зоки
17.11.2019. 11:44
Odgovor za  Trki

Е,а да су та деца малтретирала ТВОЈЕ дете,волео бих да видим ТАД како би коментарисао !!!

Anonimno
17.11.2019. 12:34
Odgovor za  Trki

Ja kao majka deteta koje je maltretirano u skoli, toliko da je pokusalo da skoci sa drugog sprata,ne slazem se da je nasilje resenje (ni ja ga nisam upotrebila). Ali mislim da zena nije bez razloga tako postupila..

Marija
19.11.2019. 09:00
Odgovor za  Trki

Da pitamo Aleksinu majku Draganu šta misli o klincima i klinačkim forama? Sram vas bilo, licemeri.
Ne da bih tukla, odrala bih od batina svakog za svoje dete.

Dex
22.11.2019. 17:41
Odgovor za  Trki

Nije ih napala bez razloga sigurno. Posto skole nisu u stanju da se izbore sa nasilnicima, onda to moraju da urade roditelji zarad zdravlja svog deteta. Trebala im je svima noseve polupati, a onda sacekati razrednog starešinu i direktora i njima uraditi isto sto i nasilnicima.

Mile
17.11.2019. 08:10
Odgovor za  Jeja

Već 7.godina radim u školi. Prosto nas zakon ograničava, nekako se više pedagog i psiholog i ostali nadležni bave naslinicima nego žrtvama. Ovo nije smelo da se desi, verovatno su zatajili u samoj školi i nisu ozbiljno shvatili žalbe majke da joj neko maltretira dete. Ona naravno nije smela da na ovakav način reaguje. Verujte mimi kao profesor nemam nikakva ovlašćenja osim da učenika koji maltretira drugog učenika upišem u napomenu i prijavim pedagogu, ali se oni toga plaše ko medved cackalice. Nažalost svedoci smo da neko odozgo urušava prosvetni sistem. Očigledno je da nasu decu spremaju da budu jeftina radna snaga… Po novim pravilima od nastavnika prave birokrate. Danas ispada da je važnije ono što pišete u gomili paprira nego ono što predajete. Problem je i društvo u kome nasilje postaje polako prihvaćeni metod funkcionisanja

Jana
18.11.2019. 02:01
Odgovor za  Mile

A nije se Vama ili bilo kome drugom od profesora javila ideja da razgovaraju normalno sa decom, posle časa, na času, da iskoristite malo vi svoje pedagoško-psihološke metode koje bi trebalo da ste svi prošli na fakultetu. Nije bitna kazna ili neko posebno ovlašćenje koje bi deci vezalo ruke u tom smislu sto bi ih navelo da se plaše nečega, već je važno da svako od profesora pojedinačno zna na koji način treba da stvori odnos sa detetom i da ne bude pasivni predavac koji sedi, deli ocene, dolazi nezadovoljan i odlazi još nezadovoljniji sa posla, već neko ko će se potruditi da toj deci da sebe kao čoveka, sto će se verujte mi, veoma isplatiti.

Pex
17.11.2019. 09:46
Odgovor za  Jeja

Nevaspitana deca nevaspitanih roditelja maltretiraju jadno dete,nije samo slucaj u ovoj skoli ima to u svakoj
U pravu zena 100%

Mavashi
16.11.2019. 15:52

Hajde da od komarca pravimo magarca.

Владимир Владимирович-П...н
16.11.2019. 16:02

Что,с тобой, дорогой, отец?!Я думаю, думаю,что,случилось?Я не знаю!?

Lela
16.11.2019. 16:08

A gde je skolski policajac?

slava
17.11.2019. 09:43
Odgovor za  Lela

Tamo gde je bio i kad je devojčica bila maltretirana.

Nemajka
16.11.2019. 16:21

Ja kao i moje dete drugog razreda nemamo nikakve primedbe na rad učiteljice i direktora te škole. Sve je na svom mestu, odlična komunikacija. Deca u razredu su takođe vaspitana i za sad nisu nasilna. Šta će biti kasnije to ne znamo. Rekla bih da majka koja je glavni junak priče, ipak ima neke traume od ranije i pored policije trebaće joj psihijatar a njenom detetu pedagog. Na neke roditelje prosveta teško da može da utiče, više je to stvar psihičkog zdravlja.

Problem
16.11.2019. 17:20
Odgovor za  Nemajka

Kada su roditelji pozvani da učestvuju u radu škola, dobronamerno i dobrovoljno, oni su shvatili to kao da treba da rukovode školama. Više nastavnici nemaju nikakvu zaštitu. Sa decom nam je lako, ali roditelji postaju nepodnošljivi, nasilni, i otimaju posao ljudima koji primaju plate i stručnjaci su u svom poslu. Situacija je ista u svim školama, dolaze pod dejstvom alkohola, podvrgnuti raznim terapijama, i mešaju se u rad nastavnicima, prete direktorima, sa advokatima, tužbama, a nije više retkost da se sa nama fizički obračunavaju, ili nas pozivaju na obračunavanje. Hitna zaštita za decu i nastavnike! SINDIKATI GDE STE???

Aca
16.11.2019. 20:52
Odgovor za  Problem

Gospodjo daj otkaz.

Anonimno
16.11.2019. 20:10
Odgovor za  Nemajka

Ti kao majka cuti sta bi bilo da tebi matretiraju dete pa normalno zeni puko film kamo srece da ima vise takvih deca bi se drugacije ponasala U tu skolu je bilo dete koje je javno pisalo po decu i matretiralo svako dete ali tata poznat pa sve se zataska Deca su nevaspitana i treba da uvedu cas vaspitanja

Познавалац Прилика
16.11.2019. 16:30

Прошли пут су ме директорови полтрони напали када сам написао да школа постиже изванредне резултате са математичким одељењем, тврдећи да је то одељење отворено само да се сачувају радна места упослених. Замислите какви су то људи кад им смета то што је бивши директор сачувао посао неколицини њихових колега. Пљували су по њему и говорили да је он крив за претходни инцидент који је прерастао у масовну тучу иако је човек отишао у заслужену пензију и није имао више никакве везе са школом. Садашњи директор се позива на резултате тог истог математичког одељења за које је „крив“ управо његов претходник. Где сте сада полтрони? Што се не огласите? Или ћете и за ово да окривите претходног директора? И што не кажете сад нешто против математичког одељења?
А што се тиче побеснеле мајке, то не желим да коментаришем јер је сувишно било шта рећи. Накарадни закон је такав да ће родитељи и деца почети да долазе са калашњиковима, поубијају пола школе и добити медаљу за ревносно обављање дужности. Па ко преживи причаће.

Prilika
16.11.2019. 20:54

Jel ti beše onaj fizičar? Sajmdžija? Što vadiš salamu iz dečijih sendviča dok te ne vide! Pa videli te, bolje ćuti i bavi se tvojom fizikom. I tako vas nema, čast predmetu, ali ti si zalutao u strici! A difovce da ostaviš na miru, četvrtina stanovništva na planeti živi na račun sporta, najprofitabilnije fabrike, sa najvećim brojem radnika proizvode sportsku opremu, bez fizičke aktivnosti i rehabilitacije, neki nikada ne bi prohodali, zdravi stilovi života su suština prevencije svih devijacija u društvu! Na jednu utakmicu dodje više ljudi, nego što je fizičara na svetu. I ti umesto da si reprezentativan ti salmdžija i sajammajstor! Ućuti se bre bruko jedna!

Познавалац прилика
17.11.2019. 02:05
Odgovor za  Prilika

Полтрон се одмах препознао.?

Vasa
17.11.2019. 15:13
Odgovor za  Prilika

Sam kupuješ salamu za sendvič ili koju ti daju.

Bilja
16.11.2019. 18:55

Pre par godina imala sam problem sa decakom koji mi je maltretirao dete.Razredni nemocan ,pedagog nezainteresovan.Pridjem decaku i mirno mu kazem da ce da ima velik problem ako nastavi .U mojim ocima je video da mislim ozbiljno.Nikad vise.

Dejan
16.11.2019. 19:57

Dete ove zene je maltetirano prijavila je maltetiranje 100 put dete su joj cekali ispred kuce da ga biju itd itd itd ne opravdavam njen postupak prvo saslusajte drugu stranu pa pisite

mia
17.11.2019. 09:55
Odgovor za  Dejan

da majka 3 puta prijavi da joj je dete maltretirano i da opet njima bude cudno zasto je ovako odreagovala.I majka koja kaze da joj je dete imalo kosmar od jednog incidenta.A kako je bilo ovoj majci cije dete trpi nasilje konstantno od strane drugova???Sram ih bilo.Ovo nije jedini slucaj u skoli gde majku proglase ludom i dete „lazovom“….u vise slucajeva znam gde je nastavnik bio zlostavljac i pedofil.Nije trebala decu vec direktora za gusu i u policiju.Verovatno su joj filmovi popucali u sekundi,majka je to.Zivim pored jedne osnovne skole sta ja cujem sta deca govore u povratku kucama,zgrozena sam.Pre dve veceri 3 decaka 7 godina starosti ili 8,jedan od njih ima naocari.drugi decak iz grupe mu vice sad coravi kad te udarim uletece ti te napcare u facu u mozak.Mali preplase cici,prestani vise da me maltretiras i krece da bezi a ova dvojica za njim.Dok sam sisla sa sprata,nestali su a htela sam da ih pratim do kuca i pozovem policiju.Ja bih im roditeljima odrzala lekciju!Naravno da se majka deteta pozalila bilo bi neosnovano kao i ovde.Komsinicin mali kad god vidi uciteljicu upiski se u gace.Sve je receno

pitanje
17.11.2019. 09:58
Odgovor za  Dejan

Njeni sugrađani pišu kako joj treba neuropsihijatar, kako joj je dete na granici inteligencije itd. Pored takvih sugrađana odlična je.

Caca
16.11.2019. 22:46

E sada budite fer novinari pa izgurajte pricu do kraja…
Da li je majka upozoravala na vrsnjacko nasilje? Ako jeste, sta cemo onda… Borimo se sa tom vrstom nasilja a svi nemocni, u skoli svi govore ispitace se a niko prstom da mrdne
Kuda vodi ovaj svet….

mia
17.11.2019. 09:57
Odgovor za  Caca

Pa,pise da jeste 2 puta

Anonimno
16.11.2019. 22:52

Da mi neko pipne dete zadavila bi ga

pitanje
17.11.2019. 10:00
Odgovor za  Anonimno

Da li vaše sme da pipne nečije? U koliko je vaš odgovor negativan, odlično neće se dešavati ovakve stvari.

mia
18.11.2019. 17:39
Odgovor za  pitanje

moje bi istog momenta islo na seanse kod dr.obaska sto bih mu svaki luksuz uskratila..jos bi i ranac do kuce morala da nosi detetu koje je pomislila da maltretira.

Sojka
16.11.2019. 22:57

Elem, čitam i opet ne verujem. Treba jače udarati po pedagoško psihološkoj službi. One se uvek izvuku u ovakvim nesrećnim prilikama, a krivica se svali na direktora, roditelje, decu… Upravo je PP služba karika koja u većini škola gura pod tepih probleme – NE REŠAVA, a onda svi ostali akteri budu ostavljeni pred svršen činom. Kada bi se više čistki spovodilo u tom resoru, možda bi se neke stvari poboljšale. Činjenica je da se PP službe uvek negde od svega ograde i izbegnu odgovornost za incidente, dok drugi vuku deblji kraj. Najstrašnije je što je ta majka toliko bila isprovocirana nečijim neradom ili nesluhom, da se postavila kao alfa koja štiti životom svoje dete.

Max
17.11.2019. 00:19
Odgovor za  Sojka

Ti, Sojka, nemaš pojma o čemu pišeš! Niti poznaješ Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja, niti si upoznata sa neodgovornim i nemarnim, a uz to, vrlo bahatim ponašanjem roditelja, nevaspitanjem i osionošću učenika, haosom u društvu, sunovratom sveukupnog sistema vrednosti i mnogim drugim anomalijama, nego svu krivicu za ovako kompleksan problem svaljuješ na PP službu. Vrlo površno i neinteligentno razmišljanje!

mia
17.11.2019. 10:15
Odgovor za  Max

Ne zanima nas kako vi poslujete ni ko vas je doveo.To vec znamo i sramno je.Ako nastavnik ili ucitelj zlostavlja dete na bilo koji nacin ponasate se isto kao i sada,nije osnovano.Ako deca to isto rade ponasate se isto jer ne zelite da se zamerate drugim roditeljima ili se procuje.Zanimaju nas nasa deca.Steta je samo sto je majka na kraju ispala nasilnica i dete ima jos vecu traumu.Postoje i drugi nacini.A da sam ja na njenom mestu odvela bih dete kod decijeg psihijatra,trazila vestacenje pa bih onda tuzbu po svima hleba od prosvete pojeli nikada vise ne bi.Bitna su sad sva ova deca.A to dete???Detetu je najteze.Pu Srbijo i seljacine.Naravno da cu oci svima da kopam zbog svog deteta,ali ne deci vec roditeljima i skoli.Ne bi se odrzao jedan cas dok mi pedagpg ne dovuce u tu istu ucionicu sve roditelje problematicne dece i ne posadi i njih i decu.Pogresno je postupila u napadu besa ali je verovatno vec bila ocajna.I trebaju da se bahate jer skola nikada nije sluzila da decu naucite samo da citaju i pisu i recituju pesme,vec i da se socijalizuju i ponasaju normalno.A ne da maltretira jednog njih petoro.Vestacenje kod decijeg psihijatra u drugom gradu pa da vidimo ko je kriv i ciji je propust.

mia
18.11.2019. 17:44
Odgovor za  Max

vas kao pedagoga ili psihologa,apsolutno ne sme da zanima“ rekla-kazala“ po zakonu koji poznajem,svaka prituzba za nasilje se belezi i kod pedagoga i kod psihologa koji dalje slucaj iznosi.To znaci da MORA da obavi razgovor i utvrdi da li slucaj treba dalje predati socijalnom radniku i posebnom odeljenju za maloletna lica.Svaki vid prijave nasilja je u obavezi da zavede i upise svoje misljenje,na sta stavlja svoj potpis kojim garantuje za svaku rec napisanu u zakljucku.Taj papir je od velike vaznosti.Potpisujem da ni pedagog ni psiholog o slucaju ove devojcice nemaju ni jedan od ranije.

Leskovcanka
17.11.2019. 00:05

Tako i treba, to je prava majka!

5T3F4N
17.11.2019. 01:51

„čičkica“ HAHAAHAHAHA, pa za njegovu profesiju postoji naziv, REDAR.. ili jednostavno čistač.
Tako majka, udri. Isto bih uradio. Pa zovi i roditelje, sačekacu, da i njih malo prodrmam.

Laki
17.11.2019. 07:31

Žena je napala i povredila decu. Koliko vidim iz teksta – jedva su je savladali. Vrlo lako moguće da je besna, treba proveriti da li je špricana protiv besnila. Ako nije – poslati je na posmatramnje, kao kad neki pas ugrize čoveka, pa ga pošalju na posmatranje. Prema tome i nju strpati u kavez pa je posmatrati par meseci il već koliko treba. Naravno, naplatiti joj debelo to posmatranje, Takođe joj naplatiti i svaki lekarski pregled i kontrole i previjanja, lekove i sve ostalo za ovu decu koju je grebala i povredila. Ni mi ni zdravstveno osiguranje nismo dužni da plaćamo njene gluposti .

Vasa
17.11.2019. 09:34

Tako to biva kad za direktora postaviš nastavnika fizičkog koji nije održao jedan čas kako treba. Pedagoška služba gde je bila na hodniku da tračari. Matematičko odeljenje treba zabraniti ovoj školi. Neko spomenu školskog policajca samo da napomenem on pokriva i tehničku i osnovnu školu i to ne cele smene pa vi vidite da li može da stigne.

sta pričas bre
17.11.2019. 14:29
Odgovor za  Vasa

ti si Vaso izgleda bežao sa časa fizičkog. Meni je sadašnji direktor Pedja predavao fizičko četiri godine. Ni jedan čas nismo izgubili, svi njegovi časovi su bili sprovedeni po propisima, zagrevanje, vezbe oblikovawa, odbojka, košarka, zavisi šta kad. jedva smo čekali da imamo fizičko. Njegovi rezultati sa učenicima su vidljivi u školi, pehar do pehara. Izgleda da i skolu nisi mnogo voleo.

mia
18.11.2019. 17:49
Odgovor za  sta pričas bre

Ovaj direktor,svetsko cudo.Pazi kada je bilo i zagrevanja.Da’l je realno da velicate nastavnika fizickog u OŠ? Budi Bog s’nama. hahahahahah

Matematičko odeljenje
17.11.2019. 15:15
Odgovor za  Vasa

Zbog čega mislite da toj školi „treba zabraniti“ matematičko odeljenje.

Anonimno
17.11.2019. 09:38

Ja samo znam da smo svi u sunovratu . Porodica,skole,prosvetari i da svima treba ozbiljan tretman jer jedan nedostatak povlaci drugi. Vrlo brzo ce biti nekog haosa sirokih razmera ko po americkim skolama i ostaje nada da taj uzas nece pogoditi skolu nase dece .Mi smo svi toliko spremni na osude drugih ljudi,savetodavni,pametni ,savrseni da sebe ,svoju decu i svoje probleme ne primecujemo a kako li da ih resimo onda ? U ovom haosu od drustva i izvrnutim vrednostima ,prenapucanom skolstvu,prenapucanim roditeljima ,prenapucanom nastavnickom vecu,direktoru ,trosnim skolama ,gde svi udaramo jedni protiv druge ,mi izgubismo nasu decu i tu se vidi nasa sebicnost,ogranicenost,bolest drustva ,nazovite kako hocete.

Maja
17.11.2019. 10:06

Čije dete nije imalo problem u školi sa dugarima on ne zna koliko ta deca znaju da budu nasilna i opasna.
Moja ćerka ima problem kroz celo školovanje samo zato što je malo niža i svi misle da mogu da je maltretiraju.
Vaspitavajte decu nemojte da pustite da ih vaspitava internet i televizija.