Meštani Dubočice i danas protestovali

Umesto u 12 sati, kao ranijih nedelja meštani naselja Dubočica u Leskovcu danas su se okupili ispred svojih zgrada u 18 sati zbog dolaska ekipe TV N1, gde su i ovom prilikom naglasili da se okupljaju kako bi izrazili protest zbog najavljene gradnje dve stambene zgrade pored već postojećih.

Prethodno su se na ruštvenim mrežama pojavile glasine da članovi vladajuće SNS spremaju na istom mestu kontra miting, ali se ispostavilo da je zaista bilo reč o glasinama.

Opet je naglašeno da se ne radi o političkim, već o građanskim skupovima, koji se održavaju već dva meseca, o druženju na kome se danas čitao i pisac Danilo Kiš.

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

67 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Propast
14.07.2019. 23:41

Nikad kraja bahatim lokalnim mocnicima i vlastodrscima, ali tako nam i teba kad smo dozvolili da nas ovakvi predvode i da nam kroje buducnost i sudbinu.

Istina
15.07.2019. 12:48
Odgovor za  Propast

Zbog cega kazete da je vlast bahata kada je ovde sve uradjeno po zakonu i transparentno i bez obzira na to sto niste u pravu gradonacelnik je javno rekao da gradnje nece biti dok traje negov mandati?! Zemljiste je prodato jos 2015 godine na javnoj licitaciji, bila je javna rasprava o PGR na kojoj niko od vas nije dosao da iznese svoje misljenje a to je bila prilika za to. Ne dozvolite da vas Rangelov koristi da bi skupljao jeftine politicke poene!

Vladan
15.07.2019. 14:37
Odgovor za  Propast

Koliko ja znam gradonacelnik na gostovanju jednoj televiziji izjavi da gradnje nece biti do kraja njegovog mandata. Ja njemu verujem jer je uvek cvrsto stajao iza svojih reci. A ovo sto se desava u Dubocici nije gradjanska inicijativa vec politicka tribina Rangelova koji pokusava da se nametne kao vodja Djilasove opozicije.

vlaja
15.07.2019. 14:38
Odgovor za  Propast

Grad treba da se urbanistički širi i razvija i tu nema dileme. Možemo da imamo drugačije mišljenje i to nije sporno. Sporno je to što šetači u pokušaju na ovaj način privlače pažnju i publicitet, a što se tiče građana naselja Dubočica to su dobri ljudi koji znaju da razlikuju javni interes od interesa pojedinaca iz redova lažne elite.

Sanja
15.07.2019. 14:42
Odgovor za  Propast

Jeste, dozvolili smo hvala Bogu i to ogromnom vecinom na izborima. I oni od kad su izabrani ne prestadose da grade, rade i renoviraju, svaka im cast za to. Postoje ocigledni dokazi koji idu u prilog cinjenici da se Leskovac razvija bolje nego ikad. A ne mozemo uvek svi biti zadovoljni….

Joka
15.07.2019. 14:43
Odgovor za  Propast

Propast je to što se ovi ljudi zloupotrebljavaju da Rangelov i njemu slični dižu frku tamo gdje je nema. I ako se zida, znači gradi se nešto,stvara, ne ruši se

Purple Lilac
15.07.2019. 18:23
Odgovor za  Propast

Protiv trga peticija, protiv zgrada ,,nepoliticki“ protesti, protiv vlasti ,,mirne i dobrovoljne“ setnje… najlakse je da se pruzi otpor svakoj inicijativi.

Miroslav
15.07.2019. 19:00
Odgovor za  Propast

Propast su doziveli Djilasovi protesti pa sada žele da preko nekakve izgradnje dobiju malo medijskog prostora. Nikakva zgrada se nece graditi gradonačelnik je obećao, tako da je ova predstava u režiji jedinog govornika propalih protesta u Leskovcu potpuno besmislena.

SRLE
14.07.2019. 23:48

Rangelov . . . Govornik na političkim protestima vodi ,,apolitično,, druženje u Dubočici??? Obmanjuje narod kako će se nešto graditi a realno od gradnje nema ni G!!! Čita Kiša i svira s lošim muzičarima. Pitanje je trenutka kada će im ponuditi pristupnicu neke stranke. Da nije žalosno bilo bi jako smešno!!!

Megi
15.07.2019. 09:57
Odgovor za  SRLE

Ovde, SNS jednolični botovi, ovde samo vi jeste politika i to ono najgore je što se moglo iznedriti iz politike, botovanje. Samo ste vi partijski vojnici, samo vi razmišljate tuđom glavom, samo se vi borite za lične interese jer ćete iz te stranke glavom bez obzira kada ona pukne, a pući će, kao sve što je balon u Srbiji.
Na skupu građanske prirode u Dubočici nema političara i to je gola istina. Vi lažete, po običaju, spinujete po običaju.
Pljujete Rangleova jer vašeg šefa strah od njegove popularnosti među narodom, koji se s druge strane medijski ne eksponira i ne odgovora na vaše uvrede i laže. Ignoriše gluposti.
Ovde se građani bune zato što vlast želi da im oduzme prostor na periferiji jer da su hteli da se sa komšijama gledju na pet metara preko terase i prozora, oni ne bi kupovali stanove na periferiji.
Kažete da se neće graditi, ma kako to, otkud to? Pa vaš šef je izjavio da se gradnja obustavlja samo na godinu dana. Pretpostavljam zbog izbora jer zna da tamo ne bi dobio ni jedan jedini glas ako dozvoli zidanje.
Uostalom, i da je politički skup, šta vas se tiče. Zar samo vi imate pravo na poltiku? Pa zbog vaše politike pobeže pola Srbije iz zemlje, zbog botovske i diktaturske politike.

Snezana
15.07.2019. 12:33
Odgovor za  Megi

Stvarno smo botovi koji javno izadju i kazu danse u Dubočici nece graditi i da niko nece dobiti dozvole, a vi ste pravi i hrabri likovi koji svoje političke namere kriju iza Dubocice.

piki
15.07.2019. 12:51
Odgovor za  Megi

Nadam se da je Rangelov bolji lekar nego li sto je politicar. Koliko znam i on je dosljak u Dubocici, kako to da je za njega bilo mesta a za druge gradjane koji bi da zive tu nema?!

Stark
15.07.2019. 15:29
Odgovor za  Megi

Da je pola Srbije pobeglo zgrade se ne bi gradile, nego bi i ove postojece bile poluprazne.
Cemu tolika drama, grad je urbanozovano mesto, logicno je da se grade zgrade, trzni centri, sve je to u cilju razvoja naselja.
A sto se tice Rangelova, sumnjam da ce neko da se uplasi od njegove popularnosti, 50 setaca i nisu neka popularnost.

yanger82
15.07.2019. 14:44
Odgovor za  SRLE

Pomenuti doktor na ovaj način pokušava da skrene pažnju, pošto su šetnje petkom propale i nema šta novo da ponudi i time se opravda kod nalogodavaca iz Beograda (Djilas, Jeremić, Sergej…).

Yanger82
15.07.2019. 07:29

Najgore od svega toga je što se oni ne bore za svoje naselje. Oni se bore za nastavak politike Žutih. Žuti su još juče držali svu vlast u zemlji. I kada se napokon pojavi jedna ideja i jedna stranka koja drži do sebe, svojih načela i principa, onda se vrate rušilačke horde da ponovo preuzmu vlast. Narod je uvideo, za ovo malo vremena koliko je SNS na vlasti, da od ovoga trenutno ne može da bude bolje. Zato su svi listom za SNS. Samo uz SNS i našeg predsednika stranke i Srbije Aleksandra Vučića mi možemo da idemo napred. Čak smo i na uštrb potreba svojih građana dali sredstva za obnovu Notr Dama. To govori koliko on ima vizionarsku politiku. Zato poručujem ovih neprijateljima svoje sopstvene zemlje da neće skoro dočekati pad SNSa. Naša politika je realna i patriotska. Vladaćemo dugo!

Anuska
15.07.2019. 09:54
Odgovor za  Yanger82

Ako ovaj promašeni doktor i učiteljica misle da lažima mogu da okrenu narod protiv našeg gradonačelnika dr Gorana Cvetanovića i predsednika Velike Srbije Aleksandra Vučića, varaju se. Videli smo mi politiku žutih na delu. Sve su pokrali. Zar ljudi misle da posle samo 7 godina vlasti SNS može da preokrene stvari. Ne može. Potrebne su nam još 10 godina kako bi samo vratili zemlju u početno stanje. Posle toga ide ubrzani razvoj privrede i povećanje plata i penzija.

Daki
15.07.2019. 11:06
Odgovor za  Anuska

Slušajte, partijski vojnici, ja sam nekim nesrećnim životnim okolnostima postao član >SNS, na sastanke nikad nisam išao, nisam glasao za nikog, ali sam peticiju potpisao, i ja i još 4 punoletna člana moje porodice. Nemam razloga da vas se bojim, ne možete da me ucenjujete jer mi ništa niste „dali“, niti sam od vas bilo šta tražio.

Jedno morate da shvatite: ovde nećete da gradite. Ni sada, ni za 4-5 godina, ni vi, ni bilo ko drugi.
U suprotnom, ta mala zelena površina ostaće upamćena u istoriji Leskovca kao simbolični početak kraja vaše strahovlade i samovolje.

Neutralan
15.07.2019. 12:06
Odgovor za  Daki

To što je čovek kupio parcele simpatizer naše stranke ne znači da cela transakcija nije po zakonu.Meni je muka od toga da slušam i čitam kako se nekim ljudima spočitava pripadnost SNS-u. SNS i njihov predsednik Aleksandar Vučić su najbolje što se ovoj zemlju dogodilo u poslednje 7 godine. Rast BDPa, rast zarada i penzija. Departizacija. Zapošljavanje najboljih nevezano za njihovu versku ili nacionalnu pripadnost. Prvi put otvoreni homoseksualni premijer u istoriji Srbije. To samo pokazuje da se ovo društvo raste i razvija po meri Evropske unije. Tako da bilo ko ko želi da poremeti ravnotežu ovom stanju treba da se zapita zašto to radi i ko mu plaća da to radi.

Eidan
15.07.2019. 22:34
Odgovor za  Neutralan

Da li ti stvarno veruješ u ovo što si napisao?
Pitaj kućicda li ti veruju.

piki
15.07.2019. 12:53
Odgovor za  Daki

A koje su to nesrecne zivotne okolnosti koje dovode do toga da postanete clan neke stranke? Koliko znam SNS u Leskovcu ima oko 30.000 clanova koji su dobrovoljno pristupili stranci.

ZOE
15.07.2019. 14:22
Odgovor za  piki

Ja sam se u SNS učlanila odmah pošto su osvojili svu vlast u zemlji. U njima sam prepoznala sve ono što je meni bitno. Ostala dam uz njih sve ove godine. Najbolji su. Niko me nije terao da se učlanim osim sopstvene egzistencije.

Pinokio
15.07.2019. 14:48
Odgovor za  piki

Glad, siromaštvo, ucene, pretnje, neizvesnost, neprestani strah od rata, kriminal, korupcija….malo li je?!

Daki
15.07.2019. 16:54
Odgovor za  piki

Ti si baš rešila da potpitanjima ukopavaš još dublje i sebe i kolege botove i stranku? Nesreċne okolnosti su te što se pokazalo da su SNS i Cvetanoviċ obeċavali da ċe biti bolji od Slobodana Kociċa i DS, koji su u tom momentu bili možda najgora vlast u istoriji grada. Međutim, vrlo brzo je svako sa malo mozga uvideo, ne da niste bolji, veċ da ste deset puta gori i nesposobniji od njih. Oni su započeli a vi ste samo nastavili ekonomsko upropašċavanje građana Leskovca.
Kad je ta disciplina u pitanju, tu ste prvi. Niko od vas nije više upropastio Leskovčane. Miloševiċev SPS i Kociċeva seljačka źuta struja su mala deca za vas.
Bote, nisi trebao da me vučeš za jezik.
Ja, fala bogu, za svoju porodicu i sebe nemam previše, zarađujemo dovoljno za normalan život i sreċom niko u porodici ne zavisi od vas.
Dakle, nisam postao član zbog ličnog interesa kao ti, veċ zato što sam par meseci bio doveden u zabludu da ċe grad i država doźiveti ekonomsko osnaźenje.

Smešna si za plakanje
15.07.2019. 17:15
Odgovor za  piki

A od tih 30.000 građana botuje povremeno samo vas troje, a najčešċe si u botovskom poslu sama.
Jel ti uzreĉica beše „smešni ste“?
Prvo nije 30.000 gradjana, kad članova SNS nema ni 10.000. Drugo i drugo, od tih 10.000, najmanje 6-7.000 ĉlanova jedva čeka da vam vidi leđa jer du shvatili s kim imaju posla i da ste jedna nenarodna izdajnička vlast.

LOPTA
15.07.2019. 08:15

E šteluju se za televiziju, stvarno sramota. A moj otac je pravio kuću, iako je plaćao doprinose za stambenu izgradnju. Ovi došli na gotovo za sto evra! Sad se bune!

Petar
15.07.2019. 08:41

Tako je Srle, malo je simptomaticno da se neuspeli politicari kriju iza apoliticnih udruzenja. Ponestalo im ljudi za setnje gradom pa sad zamajavaju ljude po Dubocici.

Daka
15.07.2019. 09:05

Jos jedna zloupotreba gradjana u politicke svrhe od strane Rangelova koji na ovaj nacin sebi zeli da podigne rajting. Posto su im sve setnje po gradu propale, svi skupovi imali po desetak ljudi, sada pokusavaju da na ovaj nacin poentiraju, a inace pribadaju politickim opcijama cije je rezultat ravan statistickoj gresci. Rangelov se sad brine za svoj grad, kako da ne, pomalo smesno i zalosno, suvisno je vise pisati, doktore, znamo se.

Ana Marija
15.07.2019. 09:06

I eto… pominjanje SNS je neizostavno, a i sami znate da ste izmislili glasine o pripremanju „kontra mitinga“. Svako ima prava na svoj stav, ali ovde se uopste ne radi o gradnji stambenih zgrada, jer toga nece ni biti i ovi ljudi to znaju, vec o pokusaju Rangelova da bude malo medijski eksponiran.

prof.dr
15.07.2019. 09:07

Ja koliko sam cuo, receno je da nece da se gradi, a ovo sto oni pokusavaju to je politicko okupljanje u pokusaju, jer ta politika je odavno prosla da se sakupljas i mislis da si uspeo. Uradite nesto pametno za vas kraj, manite okupljanja, ima prodjete kao famozni setaci, znajuci da vas okuplja jedan od setaca.

Urbano
15.07.2019. 09:08

Zasto se stanari obmanjuju kad nema gradnje,zasto ova Danijela i Rangelov pobunjuju stanare i pokusavaju da svoju propalu ulicnu setnju prebace na zgradu. Bolje da se ovaj doktor i nastavnica pozabave strukom jer ima mnogo nezadovoljnih pacijenata i ucenika.

Gox
15.07.2019. 09:36

Propali pokusaj, propalih setaca.Nisu ovde stanari zgrada u Dubocici . To su beskorisni,bezuspesni politicari u pokusaju.Pa valjda je svakom pametnom coveku jasno da gradnje nema .

Kasija
15.07.2019. 11:31

Zalosno je gledati i slusati neuspele setnje malobrojnih setaca, okupljanja bez osnova, malobrojnih gradjana. Kao dan je jasno da se manipulise ljudima, ma koliki njihov broj bio, da jeste politicki trik neuspelih politicara. Nasi sugradjani su svesni politike koju vodi SNS, suocavaju se sa promenama i podrzavaju ih.

Ŝiki
15.07.2019. 12:06

Glavni propagator nepolitičkog skupa, čovek koji je sa podignuto pesnicom marširao u prvom redu tokom protesnih šetnji opozicije, čovak koji ne bira sredstvo i način ne bi li sebi doneo malo medijske pažnje… Da nije smešno, bilo bi jadno…

Tuzno
15.07.2019. 12:15

Strasno koliko smo se podelili, jel moguce da se trudite da unistite svaki vid nezadovoljstva gradjana tako sto cete ih staviti na suprotnu(politicku) stranu..Ali polako i vama ce botovi zakucati na vrata „korist“ pojedinaca pa cemo videti da li ce neko sa vlasti sagledati vas problem i pomoci vam, ne vidite da zarad malo para i posla prodajte sopstveni narod, zemlju pa tako i svoju decu.Od silnih sendvica koje ste pojeli zaboravili ste da pogledate sta se stvarno desava i zatvarate oci kad god se vlast bahati i ugnjetava gradjane, vase komsije i prijatelje.Nista niste bolji od bilo kog Bogoja koji je postao Mustafa za vreme Turaka. A istorija pokazuje da se izdajnici pamte isto koliko i junaci.

Eidan
15.07.2019. 12:30

Botovi, botovi, sram vas bilo. Koliko jadno deluju vaši komentari., razmišljanja (ako su vaša) da je valjda, svakom normalnom jasno da je sa vama propast zagarantovana.
Odakle vam pravo da sve što je u suprotnosti sa stranačkim moralom i nalozima vaših idola vređate i ponižavate? Jeste to učili u Sava Centru ?
Opet podsećam, da ne bude posle morali smo, ucenjivali nas i obećavali.
Obraz se jednom gubi.

pufnica
15.07.2019. 13:22
Odgovor za  Eidan

A kakav obraz imate Vi? Zar vi koje vas ima 20-30-ak ljudi toliko dajete sebi za pravo da kreirate misljenje gradjana Leskovca? Hteli vi to ili ne, 80% gradjana podrzava politiku dr Gorana Cvetanovica. I znate sta nam možete? Ništa! Imali ste svojih 5 minuta, svojih 12 godina vlasti i videli smo vas. Zar mislite da cete bahatim ponasanjem nesto postici? Necete! Jer vam mi necemo dozvoliti. Vredjajte nas, nazivajte botovima, totalno ste nemoćni. Sve ste pokusali. Šetali ste, svega vas 30, bunili se protiv svega i svačega, pretili, otpuštali , maltretirali sve koji nisu žuti, koji nisu vi. E sada gospodo,radite sta god zelite.Skačite,pretite,vičite, pišite, ima vas 30, a one druge 144 000. Pa razmislite…

SIVA MASA?
15.07.2019. 15:08
Odgovor za  pufnica

Pisem pisem, pa shvatim da nema poente i obrisem.

Eidan
15.07.2019. 22:37
Odgovor za  pufnica

Pufnice, ostani to što jesi.

The King
15.07.2019. 19:34
Odgovor za  Eidan

Koji botovi, alo ljudi prikrivate se preko Dubočice, komentara. Imali ste dan otvorenih vrata pa kad ste tako složni zašto vas 2000 nije došlo na razgovor. Prikupljate potpise od bolesnih ljudi iz bolnice, od ljudi koji nisu iz Leskovca…. sramota

lazete botoviiiii
15.07.2019. 12:44

Clanovi sns na teritoriji mesne zajednice Milentije Popovic su u petak dobili poruke na svojim telefonima da se jave na sastanak u nedelju 14.7.2019 u 18 sati u prostorijama iste,ALI su isto i dobili poruke da se isti odkazuje u nedelju.To je istina ,a zna se i ko je potpisao poruke.

Nisam sns al ga preteraste
15.07.2019. 14:29
Odgovor za  lazete botoviiiii

I sta s tim? Jel cete Vi nekom da zabranite sastanak mesnog odbora da odrzi? Jel mozda treba neko da pita vas za dozvolu? Vi ste se malo zaigrali u ulozi. Ko ste vi da nekom odredjujete sta treba da radi? Da li se neko mesa u vase glupe proteste sto ih predvodi Rangelov? Mislim da Goran Cvetanović treba ozbiljno da se pozabavi ovim glupostima,da ne dozvoli zutajcima da se sile

Mp
15.07.2019. 12:50

Sastanci u sns su konstruktivni i uvek bude realizovano ono što se na njima dogovori.Radi se u interesu naroda,a ne kao nekada žuti sto su radili iza zatvorenih vrata samo za sebe.

Jovan
15.07.2019. 12:54

Ma zidaj bre . Šta ima da konsultujete pridošlice koje su pokupovale stanove za 100 maraka. Ako im smeta nesto neka se vrate odakle su sisli u grad , tj.odakle su im rodtelji , babe , dede …potpisujem da u Dubočici nema 10 Leskovčana !

Perlica
15.07.2019. 15:15
Odgovor za  Jovan

Neko okupljanje treba da bude smisleno, razlog istog argumentovan, da postoji realan osnov, u suprotnom okupljanje biva smešno i bez cilja, još jedno u moru besmislenih.

Bk
15.07.2019. 14:39

Od šetanja ulicama i bukacenja prešli su u parkić ispred zgrade,da nastave sa svojim lošim navikama.Narod nije naivan i prepoznaje ko gradi i stvara uslove za razvitak grada,a ko samo mitinguje i priča prazne price.

Hajduk
15.07.2019. 14:41

Da li nekom na privatnom vlasnistvu mozete da zabranite izgradnju, i kakve veze ima grad sa privatnim gradjevinskim zemljistem. I o kakvim zgradama je rec kad zgrade i nisu u planu. Toliko volite zelenilo a komunalnog otpada na pretek, i nemojte reci da je grad kriv za to, nije. Krivi su zitelji Dubocice jer bacaju smece. Treba da se gradi…..

Iva
15.07.2019. 14:41

Ljudi protestuju jer nemaju prave informacije a lokalni zlikovci sire neistine i ljude uznemiravaju dezinformacijama. LJUDI, NE BRINITE, DOZVOLA NE POSTOJI ZA TE ZGRADE

ivan
16.07.2019. 14:51
Odgovor za  Iva

Ma kako te nije stid lazovcino jedna pa sam gradonacelnik je izjavio da se odlaze trenutno izgradnja kava si ti lazovcina sram te bilo lazovcino sram te bilo zavuci se u misju rupu i ne izilazi