Nišlijka „prodaje“ neupotrebljeni higijenski uložak za 100 hiljada dinara

NIŠ – Nišlijka Sanja Rajković tvrdi da je u pakovanju higijenskih uložaka „fil fajn“ koje proizvodi kompanija „Drenik“ iz Beograda pronašla jedan u kome je bio uginuli komarac.

Kaže da je zajedno sa svojim sestrama doživela šok jer imaju fobiju od insekata. U Udruženju zaštite potrošača navode da se Sanja treba obratiti sanitarnoj inspekciji. Proizvođač je spreman da reklamira proizvod ali odbija njenu ponudi da joj na ime obeštećenja isplati 100 hiljada dinara.

„Iznos od 100 hiljada dinara potrošile bismo na ginekološke preglede i analize jer nismo sigurnu da su ulošci higijenski ispravni. Takođe, to bi bio minimalno obeštećenje za stres koji smo doživele. Proizvođačima smo nagovestili da ćemo se obratiti medijima ukoliko odbiju našu ponudu, kaže Sanja i dodaje da su godinama koristile samo ovu marku uložaka.

U odgovoru kompanije „Drenik“ stoji da su spremni da „zamene reklamiran proizvod u količini transportnog pakovanja, odnosno osam pakovanja.

„U vezi novčanog obeštećenja direktor Vaš predlog smatra nepristojnom ponudom. Kao oštećeni kupac imate pravo da nas tužite, stoji u odgovoru „Drenika“.

Jovan Jovanović, predsednik Udruženja za zaštitu potrošača „Forum“ kaže da je ponuda proizvođača korektna.

„Potrošač može da se sa dokazima obrati sanitarnoj inspekciji koja će preduzeti mere iz svoje nadležnosti. Kupac po meni nije pretrpeo posledice da može tražiti toliki iznos novca, kaže Jovanović.

(Kraj)VEČERNJE NOVOSTI

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

1 Komentar
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Ivana
20.02.2015. 20:15

Pa u svijetu bi za ovo potrošač dobio ne samo visoku novčanu odštetu nego i pismeno izvinjenje od proizvođača. Katastrofa.