Novi kućni red u leskovačkim stambenim zgradama

LESKOVAC – Tresenje tepiha i veša sa terasa, pogrešno zalivanje cveća i korišćenje liftova kao i ne zaključavanje ulaznih vrata na stambenim zgradama biće ubuduće novčano sankcionisano u Leskovcu.

Ovo je deo danas usvojenog predloga Odluke o kućnom redu u stambenim zgradama na sednici gradskog veća, kojeg je obrazlagao Žikica Stojanović, načelnik Uprave za urbanizam i komunalno stambene poslove u Leskovcu.

Reč je o prvom sistematizovanom kućnom redu, kojim se u gradu na Veternici regulišu pravila stanovanja u stambeno-poslovnim zgradama.

Između ostalog navodi se da nije dozvoljeno bacati otpatke koji bi zagušili vodovodne instalicije i da su stanari dužni da zaštite mrežu od smrzavanja i prskanja.

leskovac - centar

Prozori na podrumu moraju imati rešetku ili gustu žičanu mrežu. Stanari su dužni da čiste površine iza svojih kućnih ljubimica i da ne narušavaju mir i tišinu u zgradi.

Sneg i led se moraju čistiti redovno, a sušenje rublja je zabranjeno na prozorima, terasama, balkonima i lođama, vidljivih sa ulice.

Na tim površinama je zabranjeno držati stvari i predmete koji bi usled pada mogli povrediti, oštetiti ili uprljati prolaznike i vozila.

Cveće u saksijama može se držati na prozorima i njihovim ivicama samo u određenim sigurnosnim posudama. Zalivanjem cveća ne sme da se oštete fasade ili da voda pada prolaznicima na glave.

Ogrevni materijal mora da se skladišti na predviđenom mestu, a stanari su dužni da ulaznu kapiju ili ulazna vrata zaključavaju u vremenu od 23 do četiri časa narednog dana. Kažnjivo je i nepropisno korišćenje liftova, „protivno svojoj nameni i nosivosti“, te se ne može transportovati građevinski materijal i težak nameštaj, na primer.

Komunalno-policijske poslove, predviđeno je predlogom o kućnom redu, obavlja komunalni policajac, koji pored zakonom utvrđenih ovlašenja, izriče mandatnu kaznu i podnosi zahtev za vođenje prekršajnog postupka.

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

34 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
ivan
12.12.2013. 18:27

alo ti li u nemacku zivis

sava
13.12.2013. 08:37
Odgovor za  ivan

a sta cemo sa pregradama zajednickih prostorija u kojima se nemilice krade zajednicka strujapa su racuni enormno ,veliki,sta cemo sa neispravnim vodovodnim instalacijam pau racuni za utrosenu vodu takodje veliki.Im jos Jednom Sa ppregradama po hodnicima gde su blokirani protivpozarni hidranti,nuzni izlazi mislim na zgradu S12 masarikov trg

Nije Nemacka
14.12.2013. 00:52
Odgovor za  ivan

Ali nije ni Susevlje i Bricevlje, po zgrade seljacine (ne seljaci, vec seljacine) vucaraju sta stignu, piju i galame po celu noc, to se samodernjaju idioti nepismeni da posten covek i nemoze da spava! Podrzavam, iako naprednjake ne podrzavam uopste!

kultura stanovanja
12.12.2013. 19:17

Nije dobro kad su rešenja površna, ne valja kad su studiozna. Ovde je reč o kulturi stanovanja. Od nekud mora da se počne. Kažu da svako od sebe treba da pođe. Zakoni obavezuju na navedeno ponašanje, ali ih niko nije promovisao, kako na silu ne bi bili sprovođeni u početku. Valjda ćemo saznati gde smo grešili, možda je to u našem interesu, a vremenom saznamo i kako je lepše stanovati sa kulturnim manirima, obavezujućim ponašanjem prema svojini, komšijama, prolaznicima. Ovo je samo jedan deo većeg programa koji se odnosi na stanovanje u zgradama. Nastavak sledi.Recite nam kako je u Nemačkoj i kako je sve tamo i kada počelo? Da li su se kulturni rodili ili je država nametala takvo ponašanje? A možda su i bili stimulisani da se civilizovano ponašaju? Šta znate o tome, molim Vas? Hvala.
Stvarno nemam šta da dodam do preostalog broja dozvoljenih karaktera. Izvinićete me.

Veseli Oganj
12.12.2013. 20:06

Izmišljena vruća voda, pristavite odmah kafu.
Zar „prvi sistematizovani kućni red“, ne postoji više od pola veka? Kad bi ovo čitao neki stranac sigurno bipomislio da istorija stanovanja u zgradama počinje od vaše koalicije.
A ne mogaste li u ovoliki Leskovac sa preko 100.000 stanovnika da nađete jednog ljuckog direktora nego nas brestovčanin uči kulturi stanovanja.
Parno grejanje izmislio vučjanac a kućni red brestovčanin, nije nego…
Naučite najpre stotine onih vaših polutana u osmospratnici opštoj kulturi pa tad građanima delite lekcije.

E sad ako ste rešili da kažnjavate, ni to nije novina, za to postoji komunalna policija, jel tako?

pravnik
12.12.2013. 22:09
Odgovor za  Veseli Oganj

Gospodin je načelnik uprave ovlašćenog predlagača za odluku o kućnom redu. A u pravu ste da zakon postoji dugo, ali se ne primenjuje u praksi.Inače Zakon o održavanju stambenih zgrada postoji od 2001, a dopunjen je 2011.Nakon procesa otkupa stanova ostao je nepokriven zajednički prostor koji niko ne održava u Leskovcu u većini zgrada, a bez usvojenog kućnog reda ne možete sankcionisati neodržavanje, tačnije ugrožavanje stanara i prolaznika.

PriPravnik
14.12.2013. 20:55
Odgovor za  pravnik

Zakon o održavanju stambenih zgrada postoji od 1992. a ne 2001; samo što je šupalj ko crkveno zvono i bio zastareo u momentu kad je donet. Stambena zgrada ima svojstvo pravnog lica po zakonu, al se ne vodi ni u kakvom registru pa se ne zna ni ko je ovlašćeno lice za zastupanje (predsednik skupštine stanara), dal je taj zakonitom procedurom izabran, polovina zgrada u Leskovcu ni nema predsednika skupštine pa se muva na sve strane (posebno sa tom famoznom rekonstrukcijom ravnog krova tj. nadgradnjom). Tu je pre svega trebalo da se uvede red i da gradska uprava krene da vodi registar, da se zna koliko uopšte u gradu ima tih stambenih zgrada za kolektivno stanovanje i da se jednom zna ko je ovlašćen i ko odgovara, pa onda nadalje. Mada i ovo je dobar korak, stari kućni red je propisan sredinom prošloga veka, davna su to vremena bila… Sad još da se to sprovede pa da zaličimo na uređeni grad, a ne na palanku u kojoj 70% stanovništva još uvek nije sastrugalo blato sa pirotskih gumenih opanaka.

ivan
13.12.2013. 10:14
Odgovor za  Veseli Oganj

bravo za komentar

Hahaha
12.12.2013. 21:03

Hahahaha… mora da se misli na onaj Leskovac u Švajcarskoj…hahaha…moracu da sačuvam ovaj tekst, odličan je..

Svedok
12.12.2013. 23:11

A šta ćemo sa privatnim kućama i njihovim komšijama, koji ne znaju za kućni red u vidu auto servisa pod prozorom i turiranja vozila koja popravljaju dan i noć, brušenja, burgijanja, danonoćnog lajanja pasa frustriranih vlasnika itd, itd?????

Milutin
16.12.2013. 11:42
Odgovor za  Svedok

To je sve tacno tako kako si napisao i kod mene u komsiluku, kupio covek jos dvoja kola jer su mu dvoja malo da bi nervirao komsije, parkira se gde hoce jer je sve to javna povrsina i niko mu nista ne moze, a mi izlazimo na ulicu ko se kako snadje. Komunalna policija nije nadlezna za to, saobracajna policija nema veze s tim samo idite i tuzite se jer ovo nema ko da resi. A sta cemo da radimo sa ljudima koji stavljaju kamere po celom dvoristu i ugrozavaju tudju privatnost, ali i to je malo pa snimaju i ulicu. I za to nije niko nadlezan, pa tako komsija moze da okrene kameru i da vas snima u dvoristu i nikom nista. Niko nije nadlezan za to. O psima da i ne govorim . Pa se pitam zasto ne donesu neki zakon o tome, ako vec ne postoji, o parkiranju u ulicama koje nisu u centru i koja su vlasnicka prava ljudi koji zive u kucama?

Stevan
13.12.2013. 08:10

Cekajte ljudi, a zasto mi ne bi bili i Nemacka i Svajcarska, sta je problem, pa i mismo ljudi kao i gradjani tih zapadnih zemalja. Samo urediti zakon i postovati ga, a onda naravno po tom zakonu i kaznjavati one koji ga ne postuju. Problem je u nama, evo primera. Jel imamo komunalnu policiju, imamo, jel imamo saobracajnu policiju, imamo, i sta se desava? Ja nazovem komunalnu policiju i kazem da su kod osmospratnice parkirana vozila po trotoaru, na pet metara od njihove rampe, da ljudi ne mogu da prolaze. Sluzbenik verovatno pogleda sa prozora, u pravcu njihove rampe i vidi to sto sam ja prijavio i onda mi kaze: „A, ne, nismo mi nadlezni za trotoare, to je saobracajna policija“. Ja ne budem lenj pa nazovem saobracajnu policiju, oni kazu: „Ne, za to je nadlezna komunalna policija, mi smo samo za kolovoz“. I sta ja sad da radim, potrosih minute na mobilnom i nista nisam uradio. Svi oni u medjuvremenu redovno primaju plate. Sta ce tek biti sa tim zakonom o kucnom redu u stambenim zgradama?

Hahaha
13.12.2013. 11:25
Odgovor za  Stevan

Postavili ste pitanje u prvoj rečenici, a onda sami dali odgovor u nastavku komentara… Nepotizam, korumpiranost, agresija i ogorčenost zbog siromaštva i činjenica da se nije ni jedan novi ekser ukucao u stambene zgrade od njihove izgradnje, čine ovo baljezganje ovog političara tragikomičnim… Temelj samo što se nije urušio, a on priča o ukrasnim biljkama na terasi.

AQUA
14.12.2013. 18:16
Odgovor za  Hahaha

Postovani „hahaha“ JAKO me zanima vase misljenje o tome,ko je taj ko bi trebao da zakuca poneki ekser i popravi temelje zgrada i stanova koji su VASE privatno vlasnistvo,otkupljeni za stotinak maraka,koje mozete prodati bez da pitate bilo koga?Ko meni na mojoj kuci zakucava neophodne eksere,popravlja krov,vodovodnu instalaciju itd.

Hahaha
16.12.2013. 09:57
Odgovor za  AQUA

Mi, stanari smo odgovorni, kao što i javna preduzeća imaju svoj deo odgovornosti u domenu svojih nadležnosti…U tome i jeste problem, i ako pročitate sve komentare, videćete da su ljudi nezadovoljni donošenjem propisa koji su u suštini u redu, ali za koje treba stvoriti uslove i pravnu podlogu koje nema. Nemam ništa protiv reda i ne bežim od odgovornosti, ali svako mora da preuzme svoj deo, pa ćemo lako za saksije…
U svakom slučaju, mogu samo da vam zavidim što živite u kući.

Musa
13.12.2013. 09:26

Gde su kazne, za narusavanje javnog reda i mira i muzika cele noci?

SINGER
14.12.2013. 12:05
Odgovor za  Musa

A tek u vreme rostiljijade ,,red i mir,, stanarima zgrada u ul.Bulevar oslobodjenja , strava , samo da se poludi od buke. Treba izmeriti jacinu , sigurno bi instrumenti pukli .Takav vasar i primitivizam u centru grada nema nigde u svetu . Smece na tone , amonijak se siri na sve strane narednih mesec dana ! Pa dalje , sta cemo sa petardama za obe Nove godine ? Ko je zaduzen za kontrolu prodaje petardi ? Danju se inspekcija i pojavi , nekad , dok prodaja cveta nocu i sve se razbije o glavu neispavanim gradjanima. OK od necega se mora poceti ali mislim da je ovo prioritet !

Ja
13.12.2013. 11:54

Bas lepo. Eto da ne kazete da nista ne rade. Radeli rade. U gomili nista jos jedno nista ne smeta. A da li ste vi gospodine nacelnice culi da jedan propis mora da ima osnovu? E pa za ovaj propis mora da postoji. Kako cete zabraniti ljudima da suse ves na terasi ako im niste obezbedili vesernicu. Kako ce gradjani zastiti vodovodnu mrezu od smrzavanja ako je to deo koji pripada vodovodu. Da li vi mislite da je neko lud da otkopa cevi ispred zgrade? A sa resetkama na prozoru ste prevazisli sebe. Danas kada nema nijednog poklopca na sahtama u gradu vi brinete o tome kako ce pojedinci sacuvati svoju imovinu. VRH!!!! I jos nastavljate. Naredjujete zakljucavanje kapija od..do. Ne mogu da verujem. Odredjujete kako ce ljudi zalivati cvece, a pola parkova ste izdali kafedzijama, cak im poplocavate baste. Ovo je stvarno atak na zdrav razum. I da ne reskiram objavljivanje komentara odustacu od karakterisanja vas i vama slicnih. Ovo sto radite je ili totalno odsustvo razuma ili vrhunsko licemerje.

PriPravnik
14.12.2013. 21:08
Odgovor za  Ja

Poštovani Vi ili Ti, kako vi je drago, osnov za ovaj propis je Zakon o lokalnoj samoupravi, koji kaže da je isključivoj nadležnosti opštine odn. grada da određuje kućni red u stambenim zgradama za kolektivno stanovanje. Odgovor zašto je to tako je vrlo prost – da je civilizacijski i kulturni nivo stanara tih stambenih zgrada na odgovarajućem stepenu razvoja, uopšte ne bi bilo potrebe da opština interveniše i propisuje kućni red – dogovorili bi ga sami stanari na kućnom savetu i poštovali ga. Ovo, pogotovo imajući u vidu da su stanovi počev od 1993. i one masovne pljačke zvane „otkup društvenih stanova“ (za po 300 maraka) njihova privatna svojina, pa je i logično očekivati da je sami štite i unapređuju. Obzirom da smo svi svedoci da nije tako i da zgrade katastrofalno izgledaju, ne da je potrebno pravno uređivati i naređivati, već je potrebno i revnosno kažnjavati. Mene je pomalo sramota kad negde odem i vidim kako se ljudi ophode prema zajedničkim dobrima, pa onda dođem u Leskovac i vidim raspale fasade u centru grada, polomljene klupe, dečja igrališta, kante za smeće i, što je najgore – ĐUBRE NA SVE STRANE.

Dakle, što bi narod rekao – spram svetaca i tropar.

stanar s12
13.12.2013. 13:31

Svako ko je pregradio deeo hodnika dobio je js dodatnih 4-5 metra kvadratnih pa neka doplati za tu kvadaturu po trzisnoj vrednosti 700evra,pa nek onda pregradjuje i oduzima zajednicki prostor. gde su te inspekcije,protivpozarna ce izgorimo a protivpozarne stepenice su blokirane lokalima. opet masarikov trg S 12

stanar s12
13.12.2013. 13:35

Svako ko je pregradio deeo hodnika dobio je js dodatnih 4-5 metra kvadratnih pa neka doplati za tu kvadaturu po trzisnoj vrednosti 700evra,pa nek onda pregradjuje i oduzima zajednicki prostor. gde su te inspekcije,protivpozarna ce izgorimo a protivpozarne stepenice su blokirane lokalima. opet masarikov trg S 12 pa ovo je dopuna i odgovor na predhodni komentar

Zoki
13.12.2013. 14:51

Poštovaće građani ove obaveze. Ali prvo neka lokalna samouprava i javna preduzeća nadležna za održavanje vodovoda i kanalizacije, odnosno stambeno-poslovnog prostora postave vodovodne cevi koje ne pucaju na 2 dana i koje mogu da izdrže pritisak nastao usled puštanja u pogon akumulacije „Barje“. Takođe, kad „gospoda“ iz Vodovoda obave intervenciju neka počiste blato, zatrpaju zemljom rupe i ponovo asfaltiraju, a ne da ostavljaju nered za sobom. Neka novinari Jugmedie prošetaju ulicama Cara Lazara, Strahinjića Bana, Moše Pijade i neka fotografišu kako izgledaju ulice, trotoari, parking mesta i zelene površine. Neka pitaju stanare zgrada otkud tu tolike rupetine, zemlja, blato!
Preduzeće „Dom“ neka prvo sanira štete nastale unutar zgrada, na fasadama i krovovima, jer ima i stanara koji redovno plaćaju usluge ovog preduzeća. Ne treba valjda stanari da štite cevi od mraza!? Šta će onda oni da rade, samo plate da primaju!? Kad budete napravili vešernice u zgradama, e onda neće više niko da suši veš na terasi. Al kao i svaka vlast, mnogo priče a nimalo rada. Ovaj grad odumire, polako ali sigurno.

bravo
13.12.2013. 15:26
Odgovor za  Zoki

Ovaj kućni red zapravo pokreće lavinu problema koje treba rešavati. On je prvi korak ka prozivanju na odgovornost svih javnih preduzeća koja otaljavaju svoj posao. Dosta ste putovali, sekli mašnice na prijemima, naručivali pesme za roštiljijade i Nove godine. Sad malo ozbiljno da se bavite pravim problemima u gradu, napokon. Čestitam za inicijativu i odmah da mi DOm kaže kolko para uzimA od građana, a šta zauzvrat nudi za taj novac? Ko čisti po zgradama? privatno ili ima neki Infostan koji održava ulaze? kako je Leskovac rešio ovaj problem? Ili nemate vremena za prljave stvari, nego se poigravate sa građanima?

veseli majstori
13.12.2013. 19:15
Odgovor za  bravo

Za Dom se priča da se gasi od nove godine a ko će preuzeti instalaciono održavanje u zgradama ne znam. Uglavnom svi znamo da to preduzeće nema materijal za rad pa kad se išta pokvari vi sami kupujete a majstori veseli u onom stanju dolaze da kao nešto otklone kvar. Ceo grad to zna, nego valjda se spasimo kad ih ugase.

SINGER
13.12.2013. 16:51

….,,Stanari su duzni da ne narusavaju mir i tisinu u zgradi….,,! A sta cemo s mirom i tisinom koju stanarima remete nocni huligani-vozaci motora,kojima glavna ulica sluzi za nocno letnje trkanje glavnom ulicom! A tek bukaaa , mora te probuditi pa makar bio u najjacem snu!Deca ne mogu ni zaspati ni spavati dok se oni izivljavaju!Baska sto satima posle placu jer dozive stres!I mi odrasli celo leto strepimo od njihovih auspuha , lude voznje na jednom tocku , i brzinom poput mlaznjaka ! Strasno !

raka
23.12.2013. 18:17
Odgovor za  SINGER

na raskrnicama u gradu zastoje redovno naprave saobračajni policajci sa pištaljkama te predlažem da mi vozaći prilikom registracije vozuila uplatimo neku sumu i da se napravi poligon za pobuku leskovaćkih saobračajaca negde na R.adan planini

raka
23.12.2013. 18:19
Odgovor za  SINGER

na raskrnicama u gradu zastoje redovno naprave saobračajni policajci sa pištaljkama te predlažem da mi vozaći prilikom registracije vozuila uplatimo neku sumu i da se napravi poligon za pobuku leskovaćkih saobračajaca negde na Radan planini

raka
23.12.2013. 18:20
Odgovor za  SINGER

na raskrnicama u gradu zastoje redovno naprave saobračajni policajci sa pištaljkama te predlažem da mi vozaći prilikom registracije vozuila uplatimo neku sumu i da se napravi poligon za pobuku leskovaćkih saobračajaca negde na Radan
nplanini

nemam komentar

predlog
13.12.2013. 19:11

Kako građani ne bi uzimali vlast u svoje ruke pored organa zaduženih za red i sankcionisanje, a vlastodršci ostali bez posla, jer će u tom slučaju njihovo postojanje postati nepotrebno, a vi prijavite pismeno u komunalnu policiju remećenje javnog reda i mira. Oni imaju rokove za rešavanje po prijavi. Kada ne reše u roku, tada se traži izveštaj, nakon čega moraju biti smenjena ili kažnjena odgovorna lica kao što su načelnici.

šef kuhinje
13.12.2013. 22:22

Terase nisu predviđene u građevinskom planu zgrada kao kuhinje !jer nemaju propisne ventilacione odvode i dimnjake do krova zgrade kao što to propisno projektovane kuhinje VEĆ IMAJU.

IZMEŠTANJE KUHINJA NA TERASAMA BEZ KORIŠĆENJA PROPISNO IZVEDENIH INSTALACIJA NEMOGU IMATI UPOTREBNU DOZVOLU.

Okupljanje i noćna zabava u parkovima stambenih četvrti nisu zabranjena ni za ljude ni za pse lutalice ALI

STANARI IMAJU PRAVO DA SUDSKIM PUTEM KAZNE GRADSKE ORGANE,NKOMUNALNU POLICIJU ZA NE OBAVLJANJE SVOGA POSLA ZA ŠTA JESU PLAĆENI,ZA SVAKU NEPROSPAVANU NOĆ OD GALAME KAO ŠTO IMAJU PRAVO NA OBEŠTEĆENJE ZA POVREDE ZADOBIJENE OD PASA LUTALICA.

DP DOM NEMA VLASNIČKO PRAVO DA PREPRODAJE VEĆ PRODATE KAO I IZDAJE ZAJEDNIČKE PROSTORIJE,VEŠENICE KOJE SU VLASNIŠTVO STANARA KOJI SU IH KUPILI.

STANARI KORISNICI PROSTORA I DP DOM NEMAJU PRAVO DA DONOSE ODLUKE ILI I PREPRAVLJAJU ODLUKE DONEŠENE PO ZAJEDNIČKOM ODOBRENJU VLASNIKA ZAJEDNIČKIH PROSTORIJA KOJI PUNOPRAVNO ODLUČUJU O VRSTI I NAČINU KORIŠĆENJA PROSTORA ZAJEDNIČKE SVOJINE.

Donosioci neispravnih propisa,ORGANI kao i nepoštovaoci ispravnih propisa o zaštiti prava vlasnika stanara mogu biti novčano kažnjeni za neuvažavanje vlasničkih prava.

Sila Boga ne moli
16.12.2013. 08:27

E kad bi bili dosledni. Lako je doneti propis ili uredbu, treba je poštoati, PRVO ONI KOJI SU JE DONELI I USVOJILI!

jeka
17.12.2013. 00:04

Ej svaka cast svi ste pametni,kad covek cita prosto da ne veruje…Ima mnogo lupanja gluposti o nadleznosti raznih sluzbi,pojedini nista bre neznaju ko je za sta nadlezan samo pljujete…KADA cemo da svhatimo Da smo mi sami krivi za sve,tolika vecina je nekulturna da zasluzuje da zivi u prdekani….GODINAMA SE LOMI,KRADE,OTIMA,PLUJE,PRLJA,LUPA,DERE,KENJA,MA RADI BRE KO STA HOCE.SVI SMO U PREKRSAJ NEKI..SAMO DA PODJEMO OD SEBE I NISTA VISE…..

stanar s12 II
04.07.2014. 10:57

podrska komentarima save i stanara s12 u svemu ih podrzavam i pridruzujem se njihovom protestu i predlog neka se zgrada vrati u pocetno stanje kao sto je i zakljucak republicke inspekcije bio psle pozara u istoimenoj zgradi

Lepotica
25.01.2022. 16:19

Samo bih vas pitala da li ste mozda razmisljali o sankionisanju onih koji postavljaju kompresore ispod terasa bez ičije dozvole, otvaranju raznih poslovnih prostorija unutar zgrada, otvaranju teretana…. Jako jadno od vas! Da sam na vasem mestu malo bih o tome razmisljala jer narod nije stoka. Slazem se sa vama gore navedenog, al ajde vec jednom, primenite, kaznite, sankcionisite, ali za sve pojednako!