Počela kompletna rekonstrukcija puta od Vlasotinca do Svođa

Od varoši Vlasotince do sela Svođe prema Crnoj Travi, deonica od 12,5 kilometara, putovaće se od novembra ove godine po novom i bezbednijem putu, širem od postojećeg, obezeđenog zaštitnom ogradom prema Vlasini, sa 18 novih i 13 popravljenih potpornih zidova, šezdesetak popravljenih i produženih poprečnih propusta i sa tri rehabilitovana mosta.

Ovo je danas saopšteno na konferenciji za novinare kada je predsednik opštine Vlasotince Zoran Todorović sa saradnicima obišao nekoliko lokacija na kojima se vrše pripremni radovi.

Investicija je vredna 652 miliona dinara bez PDV-a, investitori su Putevi Srbije uz finansijsku pomoć Vlade Srbije, odnosno, Evropske investicione banke i Svetske banke, a izvođač radova Trejs preduzeće.

„Svaka putna infrastruktura predstavlja kičmu jedne države pa i opštine u našem slučaju. S obzirom da će Vlasinsko jezero biti ubuduće turistička atraktivna destinacija i da će biti pojačan saobraćaj ovom deonicom, ovo je od izuzetnog značaja za građane Vlasotinca i za građane Srbije i, možda, drugih zemalja. Ovo je frekventna deonica. Na ovaj način se povećava bezbednost u saobraćaju, što je jako bitna komponeta, i propusna moć biće mnogo veća u narednom preodu“, ocenio je Todorović.

Reč je o državnom putu prvog B reda 39, vrlo zahtevnog kojim se ide iz jedne u drugu krivinu, pa su, po rečima Dragana Vukovića, glavnog inženjera i predstavnika Puteva Srbije neophodne obimne pripreme.

„U pitanju je pojačano održavanje. Radi se o potpuno novoj kolovoznoj konstrukciji u količini od 85000 kvadrata Za tako nešto potrebno je uraditi i velike pripreme, a treba imati u vidu i konfiguraciju terena, s jedne strane s velikim delom kameni zasek, s druge strane vrlo blizu reka Vlasina. Iako kasnimo mesec i po dana, izvođač je obećao da će put biti završen u predviđenom roku“, kazao je Vuković, koji je apelovao na vozače da voze pažljivo.

Inače, sadašnja širina kolovoza od 6 metara na pravim delovima puta biće povećana na 6,5 metara, a kolovoz će se proširiti i na krivinama.

„Jedan od osnovnih zadataka  je povećanje bezbednosti saobraćaja, posebno za one ranjive učesnike u saobraćaju, mislim na pešake i bicikliste, a kroz naseljena mesta ih ima veoma mnogo. Biće i vertikalne signalizacije, uključujući i vibro trake u naseljenim mestima“, dodao je Vuković.

Inače, na ovoj deonici nije proteklih decenija zabeležen veliki broj udesa, a ni jedna, na sreću, sa smrtnim ishodom jer se vozi pažljivo, baš zbog krivudavog puta koji preko Svođa i Crne Trave vodi do Vlasinskog jezera.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

4 komentara

  • I kada put bude gotov treba biti pazljiv.. ucesnici saobracaja koji idu tim putem ce biti veoma zadovoljni jer ce voziti dobrim putem

    2
    2

  • Sada ce lakse da se putuje na Vlasinsko jezero,jedva cekam da se radovi zavrse

    2
    3

  • Bezbednost saobraćaja pre svega. Olakšan dolazak do Vlasinskog jezera, koje je sve privlačnije za turiste.

    1
    3

  • Na ovu deonicu je ceo region kao i naša Srbija čekala i svi smo ponosni. Samo da pitam, gde nam je Toma Nikolić? Hteo bih da se pohvalno izrazim o njegovom radu i z6alaganju ali čoveka nigde nema.

    2
    1

Ostavite odgovor na Dana Odustani od odgovora