Privredni kriminal kontrolisao papire gradonačelnika Cvetanovića!?

 

LESKOVAC – Imovina Gorana Cvetanovića, gradonačelnika Leskovca, bila je pod lupom inspektora za privredni kriminal iz Beograda.

To je večeras saopštio sam Cvetanović na sednici Skupštine grada Leskovca.

„Tri dana su ispitivali i bili zapanjeni kakvu dokumentaciju ja lično imam. Ipsitivali, gledali dokumentaciju, i, mogu da saopštim da su prezadovolnji, da sve tu stoji, od porekla novca, do dokumentacije, do građevinske“, kazao je Cvetanović.

Gradonačelnik je rekao da su inspektori za privredni kriminal iz Beograda kontrolisali njegovu dokumentaciju pre tri dana.

„Kontrolu su vršili republički inspektori za privredni kriminal kako ne bi bilo uticaja iz Leskovca“, kazao je, obraćajući se odbornicima iz redvoa opozocione Demokratske stranke.

On nije pojasnio zbog čega su inspektori za privredni kriminal ispitivali poreklo njegove imovine.

Na prethodnoj sednici Skupštine Leskovca iz opozicionih redova su postavljana indirektna pitanja o kući koju je gradonačelnik nedvano sagradio u centru Leskovca i o nedavno sagrađenoj vikendici na obalama Vlasinskog jezera. U leskovačkoj javnosti se spekuliše da je Cvetanović, takođe nedavno, postao i vlasnik stana u Beogradu.

(Kraj)mia/

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

75 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
leskovcanin
28.11.2014. 19:09

ajde da se kladimo da neznaju sta gledaju

Gavrilo
28.11.2014. 22:16
Odgovor za  leskovcanin

Laže. Poreklo imovine kontroliše poreska uprava a pranje novca Uprava za sprečavanje pranja novca odnosno Jedinica za finansijske istrage .Uskoro se očekuje i usvajanje Zakona o ispitivanju porekla imovine i ovaj je gotov. Nema pokriće za nekretnine,provereno.
To što je bio privredni kriminal je po drugoj liniji ali o tom potom!
Opozicija treba da uputi zahtev Upravi za sprečavanje pranja novca i da insistira da Jedinica za finansijske istrage dođe u Leskovac.

mileva
29.11.2014. 10:13
Odgovor za  leskovcanin

Jedno pitanje za gradonacelnika Cvetanovica.Zasto nije spomenuo dir.Komunalca kad je vec pricao i smenio dir.koji su lose radili(i ako to nisu zasluzili)?Zar je dir. Komunalca postigao toliko dobre rezultate da zasluzuje da i dalje bude dir.ove firme?Firma u kojoj plate kasne osam meseci pri tom bez izgleda da ce biti bolje ,dokaz je i jucerasnja pola plate.Da li ljudi mogu da zive sa pola plate ceo mesec?A sto se tice prozivke Gradonacelnika da su pojedinci na ime prezentacije kupovali cokoladice, komotno je mogao da prozove i direktora Komunalca jer on takodje na ime prezentacije uzima cokoladne bananice i orbit zvake(to je samo deo njegove prezentacije).Jos jedno podsecanje na aferu koja se ocigledno zaboravila.http://jugmedia.info/2013/12/21/veterinarska-inspekcija-leskovackom-azilu-za-pse/

rad kod privatnika
29.11.2014. 20:16
Odgovor za  mileva

Vasa polovina plate je sigurno veća od 20.000 dinara, koliko primaju upošljenici kod privatnika, bez obzira na obrazovanje.
Pa ide vam i penizono i zdravstveno, kod privatnika kao sto znamo bar 50% radnika nije te sreće.

marko1
28.11.2014. 19:30

Sto ga vise napadaju i kontrolisu on jaca svoj ugled, pre svega kod gradjana,a zatim i polozaj u politici.Domacin koji se nikada nije libio da kaze kako je zaradio svoj imetak,za razliku od mnogih koji ga neosnovano kritikuju.

sulja
28.11.2014. 19:42

Ovaj bedni leskovac je nekome brat nekome rat. J….pusto tursko

odbornici bez glasa
28.11.2014. 19:46

Predlazem da se odbornicima oduzmu danasnje dnevnice i uplate na konto gradonacelnika jer ih oni nisu zaradili, već on.

pera detlic
28.11.2014. 20:14

Ako je ovo sve sto je Vama bilo zanimljivo na Skupstini i ako smatrate da je samo ovo vredno vaseg izvestavanja onda stvarno i ne zasluzujete da budete prisutni na Skupstini. Da ON nesto krije ne bi pricao javno o tome! A Vasa novina je postala scandal tj trac novina.

Šaka Zuluf
29.11.2014. 01:00
Odgovor za  pera detlic

Pero, nepobitna je činjenica je da je gradonačelnik Čovek Provala. Navešću samo jedan od „bezazlenih“ bisera, kao što je “ inicijalna kapsula“. Iako tvoj šef ima bezbroj ispada kojima redovno potvrđuje svoje kuburenje sa najjednostavnijim pojmovima. To bolje znate vi iz SNS, s tim što tebe može da umlati, a meni, na tvoju žalost, samo da pljune pod prozor. Takođe je činjenica da su mediji politički instrumentalizovani do maksimuma i da to više niko i ne prikriva. A sada bih te pitao: šta će tebi i tvojim partijskim drugovima, u moru vaših medija, jedan ovako skroman portal kao što je Jugmedija. Slažem se da nisu cvećke, često su totalno neobjektivni, ponekad providno pristrasni. Da ih je tvoj šef platio bila bi malo drugačija priča. Ali, u tom slučaju, ovo što sada pišem ne bi bilo objavljeno. Kao što mi nijedan komentar nije objavljen tokom gazdovanja S.Kocića. Koji je upravo to plaćao, da komentara ne bude.
Odogovor je jednostavan, odgovoriću umesto tebe jer znam da odgovora od tebe neće biti ili ćeš da izbotuješ neke žalostivne fraze.
Dakle, ne smeta vama Jugmedija i njeno izveštavanje, smetaju vam komentari.
Jeste, 🙂 slažem se sa tobom, ovo je vest tipa: „Zabavni gradonačelnik je izašao za govornicu i pogledajte šta se onda desilo“. Pa ajd ti budi dostojanstven i iznad situacije kad ugledaš fotografiju sa ovim licem koje obećava dobru zabavu.
Pa ovo ti je kao iz njuz neta:
Gradonačelnik Leskovca pozvao svoje dobre prijatelje i stranačke kolege inspektore za privredni kriminal iz Beograda da njegovu privatnu imovinu stave pod lupu i budu ugošćeni o njegovom trošku.

ne bulazni
29.11.2014. 14:55
Odgovor za  Šaka Zuluf

Sram te bilo. Ti ne prestaješ da se drugima podsmevaš na račzn njihovog izgleda a sam izgledaš kao glupi avgust u cirkusu, izbori su ti nakaze od persona i njihovog izgleda, to sve dokazuješ ceđenjem ljiga nad najlepšim i najpametnijima koji su za tebe nedostižni jer si neprilagodjen za komunokaciju sa normalnim svetom. U tvom deformisanom punim devijacija svetu ti si glavni lik, ko popametan i poubavačak. Zapamti ono što ti ne voliš i što se tebi ne svidja ima i ko voli i kome se svidja. Pogodi koliko ih je? Od 50 do 70% gradjana i gradjanki. Ono što ti ceniš u životu- u tome vrednost vidi samo jedna osoba-TI! I niko više!!!

Prema tome ne odredjuj drugima ko je ko i ko je šta. Ti si tropa, a svi koji na ovaj izlizani portal dolaze, svraćaju da ti dokažu da si ga za sebe pravio i svoj naum pljuvanja po vlasti sproveo a ne zarad objektivnosti, tako da bi ti popljuvao i rodjenu majku za pare. Zbog toga tebi smeta narod ovde. E zato su ljudi došli.da raskrinkaju tvoju ,,dobru nameru“ da ,,zaštitiš“ gradjane. Kako da ne, mnogo im se ti sekiraš. Derikožo!

ds real
29.11.2014. 16:51
Odgovor za  ne bulazni

Ja po stoti put kazem ovog puta niku „ne bulazni“ da sada treba da uzivas sa novim direktorom u JP „Kanalizacija“, jer si konacno u prirodnom okruzenju.Demokrate su ipak miljama daleko od tvog nacina razmisljanja , tvog prirodnog habitata .Jednostavno prihvati da ipak u Srbiji postoji duga drustvena klasa kojoj ti nazalost ne pripadas.

ds real NI 5%
29.11.2014. 22:03
Odgovor za  ds real

Bolje da si pogledao makar film ,,Šešir profesora K.Vujića“ pa da naučiš nešto o civilizaciji u kojoj se kanalizacija smatra visokim dometom dokle ti ne dobacuješ nikako, osim po sadržaju. Mentalnom, mislim. Šaka, ds real ili djuro, nama prepusti direktoricu koja ti ne odgovara. Drži se ti svojih visina. I tvoje Milice. Možda i prevalite cenzus sa tako visokim mišljenjem o sebi iznad naroda.Neko shvati šta je mogao imati, kad to izgubi. (Vlast, novac, ljubav). A opet drugi je nedokazan da uvidi da pravi budalaštine dok mu se ne nacrta, tačnije- dok kritikujući tudje ponašanje ne sagleda sopstvene identične promašaje. Cena je -da nema povratka ni posle saznanja. Samo zbog toga da bi se do saznanja došlo, jer poneko još uvek istinu vrednuje više od novca.

Šaka Zuluf
29.11.2014. 20:21
Odgovor za  ne bulazni

Tetkice, ljubi te čičkica u lila
🙂

no commenr
29.11.2014. 23:35
Odgovor za  Šaka Zuluf
Student Privatnog
29.11.2014. 21:48
Odgovor za  Šaka Zuluf

„da njegovu privatnu imovinu stave pod lupu i budu ugošćeni o njegovom trošku.“ ???!!!!
O njegovom trošku? Sve me stra. Kao da on ima svoj džep.
Svi ti krkanluci su plaćeni preko računa, čitaj – iz narodnog džepa.

Шефтелија
28.11.2014. 20:55

„On nije pojasnio zbog čega su inspektori za privredni kriminal ispitivali poreklo njegove imovine.“

А како би неко могао да објасни шта је неком другом сумњиво?

п.с: можда треба да напишем „сумљиво“ ако ћемо http://www.novosti.rs/vesti/kultura.71.html:183304-Sumnjivo-lice-izdavaca

Aleks74
28.11.2014. 21:22

Mozete o svemu da pricate, ali o imetku gradonacelnika ne vredi polemisti.Njegova porodica je tradicionalno uvek bila imucna i sve te spekulacije koje se iznose su prosto neistinite.

Student Privatnog
29.11.2014. 00:25
Odgovor za  Aleks74

Ćuti bre Alex! Ne vuci za jezik!

Radovan III
28.11.2014. 21:29

Privredni kriminal dolazi i po anonimnoj prijavi. Moze da dodje i kod vas, zato bolje gledajte sta ste vi radili, a za dr Gorana Cvetanovica ne brinite.

debilizam
28.11.2014. 21:54

Pa nismo debili. Znamo da laže. Spinuje javnost.
Šta će kod fizičkog lica privredni kriminal?
Poreklo imovine kontroliše Poreska policija i
UBPOK!
A za njih nikada nije kasno 🙂

spin
28.11.2014. 22:07
Odgovor za  debilizam

Hahaha, doveo tri drugara, poručkali i popili.
Znamo sve samo se pravimo ludi. A zna u AV.

Ratko
28.11.2014. 21:56

Sve to zaradio pok………………………………..zato propao Mesokombinat.

sprža
28.11.2014. 22:05

Danasnja Skupstina pokazala da je opozicija
i zaista tropa. Uaaa sm…… Da vratite pare
narodu. Stidite se …. mucali…Treba da vas…
Mesko…..
……..
………
Crvenite li bre b…..
…………..

Krcko
28.11.2014. 22:15

Privredni kriminal kontrolise fizicko lice?Nikada to nisam cuo u zivotu.Da je rekao kriminalisticka policija,poreska ili UPBOK pa ok.Imaku pravo da svakog gradjanina kontrolisu…ali ovo je tragikomicno i odma da se turi “marotorijum“na ovu vest.

Maks
29.11.2014. 20:31
Odgovor za  Krcko

Mozda su lazni inspektori tj mozda se neki lazno predstavili ko inspektori

profa.dr
28.11.2014. 22:28

Ma ni on nezna šta ima, jer su mu roditelji prebogati. Pitaj te ga siguran sam da ne zna.

djoka
28.11.2014. 23:37

Bio sam za da se zbace zuti, nisam na strani nijedne partije, za boljitak naroda sam.
Ali moram da zakljucim da je ovome nivo ….judima koji zive na selu)

yyyyy
29.11.2014. 00:07

Pa kad je toliki bogatas sto ne sagradi dok nije bio na vlasti nego sad nemoj da prodaje maglu ovom narodu nisu oni toliko zaostali da neznaju nista.Ma mucnite svojom glavom i razmislite sta je doneo dobro ovom gradu samo lazi i nista vise on bogatiji a mi siromsasniji i tonemo dublje i dublje a on bogatiji i bogatiji

bahatost
29.11.2014. 00:16

Cvetanović je danas uzurpirao govornicu izabranih predstavnika naroda, brutalno i bahato, po svom običaju nevešto i nedoraslo imitirajući šefa Vlade Srbije.

🙁

Šef Vlade Srbije sve zna, znaju i ministri i partijski funkcioneri. I ova predstava nije za njih, već za Leskovčane.

🙂

SNAKE
29.11.2014. 07:43

Da nije javno prezentovano,da nije kontrolisano i da nije prilozena dokumentacija moze se posumnjati ovako svaka cast gradonacelniku pa kao i uvek dokazuje svoju doslednost i ispravnost u radu i postuje zakonitost za razliku od drugih!

misshel
29.11.2014. 08:49

Gospodin Cvetanović je sagradio vrlo lep stambeno poslovni objekat u blizini glavne pošte, u Svetoilijskoj ulici za vrlo kratko vreme. Da poseduje sve gradjevinske dozvole verujem, dobio ih je kada je ponovo postao gradonačelnik.
Stariji leskovčani se sećaju da je na tom mestu nekada uspešno radio frizerski salon. Vlasnici salona su godinama pokušavali da dobiju dozvole za renoviranje lokala, ali u tomr nisu uspeli. Zakon to ne dozvoljava! Ali isti taj zakon je dozvolio gradonačelniku da sagradi objekat čiji se jedan deo nalazi iznad trotoara.
Većina gradjana se pita kako je on za tako kratko vreme dobio sve potrebne dozvole, gradjevinske, komunalne i sve ostale.
Kako je i kada promenjen detaljni urbanistički plan za pomenutu lokaciju i ko mu dade dozvolu da zida iznad trotoara?
Da li bi i neko drugi, običan smrtnik, mogao tako lako i tako brzo da dobije sve dozvole? Sumnjam, a Vi!?

milos
29.11.2014. 16:51
Odgovor za  misshel

Vlasnici frizerskog salona?!? Kakvi vlasnici? Oni su godinama koristili nesto sto nije njihovo bez dinara nadoknade! Mozda zbog toga nisu dobili te navodne dozvole. Vokal je vracen u procesu restitucije pravim vlasnicima.

FUDBALERKA
29.11.2014. 20:53
Odgovor za  misshel

Čitam i ne mogu da verujem šta sve možete da napišete.Voleo bih da već jednom budete u pravu i baratate argumentima.Po terminologiji se vidi da znaš kako se zovu planovi,možda ih baš ti izrađuješ i uslovljavaš stranke da im ti projektuješ planove jer ti je mala plata,a od nečega mora da se živi.Da ti pojasnim malo,bivši vlasnik tog lokala je grad Leskovac,a frizerka je uzurpirala taj lokal i nije plaćala Gradu.Pored toga,nikada nije upristojila isti,najmanje što je mogla za 30 godina to je da ga okreči.Toliko o tvojoj uspešnoj frizerki i neokrečenom gradskom lokalu-šupi.Naravno da nije mogla da dobije građevinsku dozolu i to iz dva razloga, prvi zato što nikada nije podnela zahtev, a drugi zato što ne bi dobila jer to nije njen lokal.Za zidanje iznad trotoara trebaš da znaš da je to dozvoljeno podzakonskim aktima,hitno obnovi znanje jer se udaljavaš od struke.
Voleo bih da neko proveri da li je građevinska dozvola izdata u skladu sa zakonom i da li je ona “lako“ izdata.Sve vam je dozvoljeno,svaka vrsta kontrole ali vam ni to ne odgovara najverovatnije jer bi se utvrdilo da je sve odrađeno po zakonu.A onda?Onda,ne bi mogli da napadate i iznosite svakojake laži.

Krcko
30.11.2014. 03:36
Odgovor za  FUDBALERKA

Nije tacno da postoje podzakonski akti za zidanje iznada trotoara.Ta kuca je napravljena bez svih potrebnih dozvola sto se tice sprtanosti.Probijeni su gabariti i bas me zanima kako ce da je legalizuje….ali s bozirom da znamo kakva je ovo vlastne sumnjam da ce i nelegalno da dobije dozvolu…Milosevic je bio mala beba za ove danas…

stefan
29.11.2014. 13:34

sve je on za sebe zavrsio juce na sednici pomera dir.jedinog preduzeca koje je imalo rezultata ne razmislja o radnicima i preduzecu za dalji prosperitet . sramota sta je partija stavila na celu

Obdukcija
29.11.2014. 18:36

Kada covek.jos na na takvoj funkciji,ima redovnu i urednu probavu,svakako mu prijatelji inspektori trebaju kontrolisati papire iz domena minulog rada.