Putovanja gradonačelnika Cvetanovića

LESKOVAC – Ako smatrate da ne treba da putujem, izjasnite se, Skupština ili vi, ja ću da se povučem iz tela u kojima sam izabran, sešćemo ovde, plakaćemo zajedno s ovima što štrajkuju, što nemaju posao, i bićemo svi zadovoljni.

Ovako je danas gradonačelnik Cvetanović odgovorio, zamoljen da se osvrne na komentare po društvenim mržema o njegovim putovanjima u inostranstvu, na kojima je izračunato da je na putu proveo svaki osmi dan tokom stodnevne vladavine u Leksovcu.

Cvetanović je podsetio da je za 100 dana postao član Političkog komiteta Saveta evropskih opština i regiona, kao i član delegacije Republike Srbije u Kongresu lokalnih i regionalnih vlasti Saveta Evrope.

„Bilo je samo jedno mesto za 26 gradonačelnika i predsednika opštine. Glavni konkurent mi je bio predsednik Stalne konferencije gradova i opština gradonačelnik Paraćina, a vi jednogalsno dobijate poverenje“, rekao je Cvetanović.

Na ta putovanja, dodao je, putuje uglavnom vikendom i o trošku domaćina.

Naredne nedelje će, najavio je, u Slovačkoj boraviti dvadesetočlana delegacija iz Leskovca, među kojima 10 privrednika, na studijsko putovanje na kome će biti reči i o inovaciji novih radnih mesta. Ni taj put neće, kazao je, platiti grad.

(Kraj)

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

61 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
kiki
16.02.2013. 17:47

sto nije putovao o trosku domacina pre izbora za gradonacelnika leskovca,ako je strucnjak za kakvog se izdaje,valjda je i pre izbora bio „vazan“ faktor bez koga se nemoze .

Boki
16.02.2013. 18:12

Ma ne obaziri se, slobodno putuj po jEvropu. Kad krenu investitori da nas plave, ima prst da stavimo na čelo i kažemo da je to zbog tvog putovanja po jEvropu i ostatak belog sveta.

umri muski, po ko zna koji put...
16.02.2013. 18:29

Evo kako to ljudi rade. Samo, treba znati, hteti i umeti…

Lazna je dilema treba li ili ne putovati, jasno ko dan!

http://jugmedia.info/2013/02/16/toplicki-vinogradi-grade-najvecu-vinariju-na-balkanu/

Aleksandar
16.02.2013. 20:20

Eh, da nije neko spiskao na termalne vode milion i po evra, sada bi mozda i imalo novca za vinograd ili slicne projekte.

umri muski, po ko zna koji put...
16.02.2013. 20:51
Odgovor za  Aleksandar

Odgovornost za sve koji nenamenski trose budzetska sredstva!
Niko ne sme biti iznad zakona, niko ne sme biti postedjen.

Pogresno si me, Aleksandre, razumeo. Ja nisam partijski ostrascen, nisu mi vrane popile mozak.

Samo sam hteo da ukazem da se moze kad se hoce, nije bitno ko i nije bitno gde. Svaka cast ljudima koji grade vinariju, najvecu na Balkanu, treba im pruziti barem moralnu podrsku ako ne mozemo drugacije.

A one koji su i/ili koji ce spiskati pare iz budzeta u aps, nezavisno koji dres nose i kojim su se ili kojim ce se bojama premazati…

Aleksandar
16.02.2013. 21:16

Ja sam i pozdravio tvoju ideju, verujem da ima mesta i u Leskovcu za slicne stvari ali smo nazalost zakovani ogromnim dugom.

Karlo
16.02.2013. 21:17
Odgovor za  Aleksandar

Pare za bušotinu su namenski dodeljene- polovina austrijski fond, polovina ministarstvo. Nego, kada smo već kod putovanja aktuelnog gradonačelnika, da li postoji popis destinacija koje je posetio (od dana izbora do danas), kojim povodom je tamo išao, da li je išao sam ili ne, rezultati navedenih poseta i na kraju, mada ne i najmanje važno- koliko je sve to koštalo nas, poreske obveznike?

Aleksandar
16.02.2013. 22:51
Odgovor za  Karlo

Kad smo vec kod para, dug grada Leskovca nazolost nije pola austrijski a polovina od ministarstva. Ceo je gradski. A tvoje pitanje sam razumeo vise kao retoricko. Znas i sam gde je sve putovao. Sva putovanja su bila javna, usotalom pa i u clancima ovde je objasnjeno dosta toga. Rezultati ce se videti tek kada zavrsi mandat pa se bude opet kandidovao. Gradjani ce reci da li je bilo dobro. Sada da neko sa tobom ovde mlati praznu slamu o tome da li je dobro za imidz Leskovca to sto gradonacelnik Cvetanovic radi je van svake pameti. Znam da ne postoji ni promil sanse da kazes da je dobro, ma sta se napisalo. Troskove nemam ali da imam rado bih ti ih prezentovao ovde. Ono sto je bitno za gradjane je da bi ti troskovi bili isti da je putovao bilo ko od njih tj. nikakvih luksuziranja i sve u skladu sa mogucnostima. Nece se gradjani iznenaditi sa dodatnim troskovima, na primer kartom za koncert. Nijedno inostrano putovanje nije bilo na racun grada. Uostalom, ne sumljam da ces na kraju uspeti da nadjes i podatke o troskovima, pa zivi smo ljudi, bicemo ovde, prezentovaces ih, pa ce biti izloseni sudu javnosti.

Karlo
16.02.2013. 23:03
Odgovor za  Aleksandar

Korisniče Aleksandar,
možete Vi ovo mnogo bolje- potrudite se malo. Pomisliću da samo odrađujete posao.

Workaholic
16.02.2013. 23:27
Odgovor za  Aleksandar

Najlepša stvar kod interneta je to što nema selektivnog pamćenja, već je sve merljivo, prebrojivo. Ne bih da komentarišem ostale branioce lika i dela aktuelnog gradonačelnika, naprosto ne čitam posledice ubrzanog kursa pisanja internet komentara koji ne pokriva izučavanje kulture dijaloga i pravopis, o nekom dubljem smislu da i ne govorimo. Osvrnuću se na pisanija koje ostavljate ti i Lili. Dakle, za desetak dana vas dvoje ste „poslali“ više od sto komentara. I tu nema ničeg spornog, dobili ste partijski zadatak i trudite se da ga ispunite. Simptomatično je to što ste komentarišući vesti koje se direktno odnose na Gorana Cvetanovića, uspeli da vise od dve stotine puta pomenete Demokratsku stranku i Slobodana Kocića. Dosta toga bi moglo da se kaže/napiše o patologiji takvog razmišljanja, još više o količini neistina koje ste pokušali da plasirate. Umesto toga pridružiću se dobronamernim pokušajima brojnih citalaca Jugmedie koji vas svakodnevno podsećaju da više niste opozicija. Preuzeli ste odgovornost za vodjenje Leskovca, krajnje je vreme da počnete da se ponašate u skladu sa tim.

Aleksandar
17.02.2013. 10:13
Odgovor za  Aleksandar

Workaholic, sve je tacno sto se tice broja postova, samo su ti postovi odgovor na jos vecu kolicinu zlonamernih i bezcinjenicnih postova korisnika djura, Karlo i njima slicnih. Nema tu nikakvog zadatka, jednostavno nas zdrav razum tera na odgovor. Mozemo i mi, kao na primer sto i ti radis(kladim se da ti ovo nije prvi post na ovom sajtu) da menjamo nadimke i da se predstavljamo kao beli listici ali to jednostavo nije iskreno pa cemo takav nacin komunikacije ostaviti drugima.

Aleks@ndar
17.02.2013. 11:33
Odgovor za  Aleksandar

Mislim da tu nema patologije ako neko drugacije misli u odnosu na vas,realno sagledava stanje u nasem gradu i donosi zakljucke koje se odnose na svakodnevni zivot.Nisam primetio da nam je grad iso uzlaznom putanjom za vreme bivseg gradonacelnika Slobodana Kocica,zar to nije vredno pomena!Na koji nacin su trosene pare nije na meni da sudim,ali se cesto pitam u cijim dzepovima su zavrsavale kapitalne investicije,i ko je od toga video najvise koristi,pojedinci ili narod?!Zar to nije vredno osude?Sa druge strane s ozirom sa kojim startnim problemima se suocio kada je preuzeo vlast,rad i zalaganje sadasnjeg gradonacelnika gdin Cvetanovica tek treba da daju opipljive rezultate,zato mu iskreno verujem i ima moju punu podrsku kao i vecine gradjana Leskovca.

Workaholic
17.02.2013. 14:22
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre, nekih navika se čovek teško odriče, onih loših najteže. Kladjenje je jedna od njih, posebno ako se pogrešno kladiš. Jasno je da si prevideo ono „dobronamerno“ u mom prethodnom komentaru pa uporno nastavljaš po starom. Nemojte kritiku doživljavati kao nešto strašno loše. Onih koji vas tapšu po ramenu, posebno dok ste na vlasti, biće koliko vam srce ište. Problem sa njima je što vrlo brzo i lako nadju novo rame na koje će spustiti ruku. Probajte da kritički stav koji se čuje na ovom sajtu iskoristite da radite više i bolje, sa manje grešaka. Vaše pogrešne odluke neće biti manje pogrešne ako ovde „lovite veštice“.

Aleksandar
17.02.2013. 16:02
Odgovor za  Aleksandar

Workaholic, mogao si jednostavno da napises post o dobronamernoj kritici ali nisi. Procitaj tvoj prvi post. Ti si druze brojao koliko smo postova ovde ostavili i koliko smo puta spomenuli Bojtu. Na te neistine kako ih nazivas mozes da odgovoris, ako imas vremena da brojis postove imas i da napises jedan kratak komentar, i da zapusis ovde usta nekima. Tvoja dobronamerna kritika je uvazena ali upravo zbog brojnih ljudi koji ovde dolaze da citaju nastavicemo sa iznosenjem cinjenica bilo da se one ticu gradonacelnika Gorana Cvetanovica ili bivseg Slobodana Kocica. Na zalost grad je doveden u najgore stanje u svojoj istoriji za vreme vladavine Slobodana Kocica, njegov lik i dela ce biti jos puno puta spomenuto ne bi li se objasnilo zbog cega neke stvari sada idu puno sporije nego sto bi trebalo. Ja bih tebi isto dobronamerno savetovao da kada sledeci put komentarises nesto imas negde u svojoj podsvesti i tu informaciju. Mislim da je to OK, ljudi koji su na vlasti treba da daju sve od sebe i da ubrzaju stvari koliko mogu ne bi li gradjanima bilo bolje, a ljudi kojji ovde dolaze treba da znaju da je Bojta finansijski i institucionalno unistio Leskovac.

Workaholic
17.02.2013. 18:15
Odgovor za  Aleksandar

Here we go again. Žao mi je što i dalje vidiš zluradost u konstruktivnoj kritici. Vremenom ćete i sami uvideti da vaši komentari sve više podsećaju na Vicanovićev kratki film „Pre rata nismo imali ništa, onda su došli Nemci i uzeli nam sve“. Ne pada mi na pamet da bilo kome zatvaram usta, sloboda mišljenja je svetinja. Sve dok se razgovor vodi u okvirima finog vaspitanja i držanja činjenica imaćete sagovornika. Za sada nema problema sa prvim delom, činjenice vam na žalost nisu jača strana. Recimo, više puta si ponovio cifru od tri milijarde i sto miliona dinara duga koju ste nasledili od bivše vlasti. Juče Goran Cvetanović kaže, na konferenciji za štampu povodom sto dana vlasti, da nasledjeni dug iznosi oko dve milijarde. Na stranu što se obojica ne držite činjenica, makar se unutar stranke dogovorite sa kojom cifrom ćete u javnost. Kad pričaš o propasti institucija, da li misliš na one koje i u ovom mandatu vode Dinkićeve secikese? Ili možda misliš na večitog Slobodana Miloševića? TOL, Hala sportova ili neka od institucija kulture?Još jednom, možda tako ne izgleda na prvi pogled ali Leskovčani su jako mudri ljudi. Teško ih je prevariti. Mislite o tome.

Aleksandar
18.02.2013. 02:01
Odgovor za  Aleksandar

Workaholic, evo linka za dugovanja http://jugmedia.info/2012/11/27/budzet-smanjen-sa-36-na-31-milijardu-dinara-dugovanja-grada-38-milijardi/. Ja sam odavde koristio podatke, znaci 2,8 plus direkcija. Pise i tacno za sta se koliko duguje. Inace nisam sluzbeni glasnik SNS pa ne moram da se konsultujem i uskladjujem podatke. Pisem kao obican gradjanin koji daje punu podrsku gradonacelniku Cvetanovicu da vrati grad na noge a potom i krene napred. Sto se drugog dela tvog posta tice, Djuri sam na slicnu tezu odgovorio svojom, tako da procitaj, ako vec nisi, prvi deo mog posta http://jugmedia.info/2013/02/16/nova-vlast-sto-dana-vracala-dugovanja-predhodnika/#comments. Nigde nisam spomenuo da ti je kritika zlurada. I nisi mi odgovorio na zahtev da ja i ti posaljemo jednu zajednicu poruku. Da li se slazes samnom da je Bojta finansijski unistio Leskovac a da ljudi na odgovornim mestima u opstini trebaju jos bolje da rade nego do sada ?

To tek onako.....
16.02.2013. 19:32

hehehe, smesan je ovaj Mesko, pa znamo da su vecina u SGO-u vecina gradonacelnika iz SNS-a a da jekako kaze njegov glavni protivkandidat bio gradonacelnik iz Paracina iz DS-a i naravno da ce njegovi partijski drugari glasati za njega.

LILI
16.02.2013. 21:29
Odgovor za  To tek onako.....

Recimo da je tako a nije, ipak je on imao tu cast da svi ti gradonacelnici izaberu jednoglasno bas njega. Zamisli iz cele Srbije bas on.Ti si smesan.

To tek onako.....
16.02.2013. 23:15
Odgovor za  LILI

Sto posto je onako kako sam napisao a mnogo vas boli kada se kaze istina. Lili 🙂 kao da si Meskov potparol i utrcis na svaki komentar koji kritikuje Meska, nesto tu nije uredu.

LILI
17.02.2013. 08:17
Odgovor za  To tek onako.....

Razlika izmedju mene i tebe je sto ja priznajem da sam ovde jer sam neko podrzava Cvetanovica i clan sam SNS-a, za razliku od tebe koji pises pod nekoliko razlicitih nikova kao gradjanin a zut si do bola.

To tek onako....
17.02.2013. 11:31
Odgovor za  LILI

Al lazes….poraso ti nos ko Pinokiju.

Ima ko o nama da brine...
16.02.2013. 19:32

A sto da ne putuje???? Pa ima pomocnike i zamenike koji ga menjaju.

Boki
16.02.2013. 20:55

Pomoćnici i zamenici su mu vrh nad vrhovima, menadžeri visokih profila, stručnjaci nebrojenih oblasti, osobe za poželeti u privatnom sektoru. Ali vidi čuda, niko od njih nije u privatnom sektoru?! Nisu čak ni omirisali kao izgleda biti privatnik, što znači da im je u državne jasle najmilije. O.k. možda su svi ti doktori dobri za bolnicu ali prosto nisu za opštinu, ovde treba daleko sposobniji menadžeri.

Aleksandar
16.02.2013. 21:19
Odgovor za  Boki

Kao na primer Nine menadzer :-).

putokosveta
16.02.2013. 21:53

Sto dirate coveka kad voli da putuje. pustite ga. mozda se zato borio. svasta

Minja
16.02.2013. 21:58

Dvoličnost i licemerstvo. Kada gradonačelnik Jagodine vodi privrednike, seljake, koga god u inostranstvo, to objave sve nacionalne televizije i svi aplaudiraju. Kad naš gradonačelnik to uradi, onda pljuvanje. Zaisat ste smešni i jadni. Onaj vaš je imao fobiju pa nije smeo ni na ulicu da izađe. Nije smeo da obiđe poplavljene ljude u Ančiki i Bobište, nego je čekao Tadića da dođe da mu se prišljamči. Ne brukajte se i ne pominjete ga po bilo kom osnovu. On je tek greška u aritmetici.

djura
16.02.2013. 22:20
Odgovor za  Minja

Putuj igumane i ne pitaj za manastir! 🙂

Glasine
16.02.2013. 22:43

ŠTO SE MENE TIČE ON MOŽE DA SE PRESELI U BEŠČ, MESKISIKO, ABU DABI, JUŽNU AFRIKU, DA BIRA DESTINACIJU. JA BI PREDLOŽIO DA MU SE PLAĆA REZIDENCIJA I DA TAMO SKLAPA POSLOVE A OVDE DA PUSTI LJUDE DA RADE SVOJ POSAO, LJUDE KOJI ZANJU TO, LJUDE IZ NJEGOVE KOALICIJE, ON NIKADA NIJE BIO PRIVREDNIK NIKADA NIJE VODIO NEŠTO, SAMO JE POLITIČARIO, NEMA ISKUSTVO, NEKA SE ŠETKA PO SVETU, KO BOEM, PA I NIJE LOŠE DA LESKOVAC U SVETU IMA JEDNOG BOEMA, AMA MU I LIČI BRE, ŽENE GA VOLE, A I ON NJIH, KOLIKO SE DA PRIMETITI.

Liki
17.02.2013. 14:14
Odgovor za  Glasine

Šta li te žene vide na njemu nikad mi nije bilo jasno?Da je lepotan -nije,da je šarmer-nije,uostalom zaboravila sam svaka roba ima kupca!!!!

Stanko
17.02.2013. 08:11

„Dezurni kriticari„,sto pre shvatite bice vam lakse! Putuje covek jer je gradonacelnik,narod,tj. odbornici su rekli svoje,BICES NA CELU LESKOVCA 4 GODINE,A ONDA JOS JEDAN MANDAT. Sakuplja kao Zika neke odbornike pa ce kao da reinkarnira Bojtu,zabava za narod,da u ovom dugom periodu opozicionog delovanja ima cime da se zabavljate. Zamislite samo na celu grada demokrate kojima su sva moguca vrata zatvorena,Bojtu i Sasu Pesica kojima moze svakog trenutka da se pojavi Vucic i da im kaze da vidimo busotinu,Legas, hotel na Pasinoj cesmi.Ako vam je stalo do njih zastitite ih takvih stresova.Zamislite samo surovu cinjenicu kada bi vam lideri rekli „DA BICEMO OPOZICIJA NAREDNIH 8 GODINA„.A Leskovac posle 8 godina vladavine naprednjaka bice mnogo,mnogo bolji nego sto je sada. P.S. Mozda nece imati aerodrom kao u spotu Vlade Marinkovica u kampanji za izbore 2007.,kao i termalni izvor i fudbalere Barselone i Reala na Pasinoj cesmi u Bojtinoj kampanji za izbore 2012.ali ce u svakom slucaju biti kvalitetnije mesto za zivot i atraktivnije podrucje za ulaganja.

milan
17.02.2013. 09:20
Odgovor za  Stanko

Stanko, ti si vidovit čovek ili šta, ne razumem? Pazi, narod je rekao.Pa kukala nam majka ako se u narednih četiri, a ne daj bože narednih osam godina ne pojavi neko treći, neko ko nema veze ni sa demokratama ni sa naprednjacima i drugim satelitima sps,urs itd.

Aleksandar
17.02.2013. 18:40
Odgovor za  milan

Milane druze, treci se pojavio. To je DS, oni su sada treci posto ih je SPS pretekao.

milan
18.02.2013. 22:16
Odgovor za  Aleksandar

Ne razumem, to li neka nova istraživanja?

Aleksandar
18.02.2013. 23:07
Odgovor za  milan

Sve ce se razjasni.

milan
17.02.2013. 09:10

Mesko je i ranije, kad god je bio u poziciji da putuje, to obilato koristio, pa prosto ljudi koji to znaju odmah pomisle da i sada gradonačelnik putuje po belome svetu bez cilja i neke koristi po grad.
Ljudi pamte, pogotovo na lokalu, pa nije mesko od juče u politici.

I slažem se sa komentarima da sns prestane da pominje i optužuje bivše, koji su da budem potpuno jasan bili elementarna nepogoda za grad i državu, već da počnu da rade, a ne da galame po starom dobrom radikalskom običaju „dršte lopova“!

Aleksandar
18.02.2013. 23:15
Odgovor za  milan

@Milan
Citat
Ljudi pamte, pogotovo na lokalu, pa nije mesko od juče u politici.

Ovo si sasvim lepo rekao. Zato je i sada gradonacelnik i zato ce to ponovo biti kada dodje vreme. Ja ipak za svaki slucaj spomenem Bojtu. Ne moram nista da napisem o njemu, ljudi pamte, a pogotovo na lokalu.

Stanko
17.02.2013. 12:37

Vidovit sam,Milane, a i da se pojavi neko treci on moze biti samo jezicak na politickoj vagi,ozbiljan igrac,ne. Bice prilika i za pokazivanje i za dokazivanje,na pocetku smo. Medjutim,mora da se podsete i upoznaju gradjani i sa obecanjima prethodnika i sa nasledjenim stanjem. Sve su vlasti ostavljale dugovanja i obaveze,medjutim ovakva dugovanja i obaveze,ovoliko promasenih i nezavrsenih projekata,nijedna do sada. A za par meseci kada sve „prljave stvari i radnje„ prethodnog gradonacelnika i njegove svite izadju u javnost nece biti„drste lopova„,vec UHVACENI SU LOPOVI.

Cooler
17.02.2013. 18:24
Odgovor za  Stanko

Браво господине Станко. Ви сасвим чврсто стојите иза становишта да је живот, будућност па и судбина народа у рукама „крупних политичких играча“ и да је народу боље да што пре схвати да се у овом граду, а вероватно и земљи, ускоро ништа неће променити.
Ето, ја искрено верујем у мудрост народа и сигуран сам да је већина схватила ваше виђење будућности и да ће вас због тога сви здушно подржати на путу у такву будућност.
У међувремену, замолите градоначелника да се прошета и по свом граду и да наложи многољудним јавно-комуналним предузећима, градским службама, инспекцијама, полицијама и агенцијама, или макар партијским активистима ако су претходни презаузети враћањем дугова, да резултате претходног деловања ускладе са најновијом променом курса и искуством стеченим на пропутовању, како се и даље не би погрешно васпитавале генерације деце Србије, а наравно и да се мноштво страних инвеститора које очекујемо не би пренеразило сликом из центра града.

http://www.dodaj.rs/f/1K/Kd/3jRalxvE/deca-srbije.jpg

djura
17.02.2013. 13:19

„Ako smatrate da ne treba da putujem, izjasnite se, Skupština ili vi, ja ću da se povučem iz tela u kojima sam izabran,…

Koja crna tela? Kakvi bakraci? Maskenbali, karnevali, poklade… Tu ga niko nije izabrao. Navodne bogate bilateralne aktivnosti u cilju dovodjenja investitora. U sustini, klasicna zajebancija i slikanje za fejsbuk.

Najveci uspeh, susret sa Japanskim ambasadorom??? Kako li na investicije u Leskovcu moze da utice japanski ambasador u Bugarskoj? Kako bi na to reagovao njegov beogradski kolega i zemljak? A tek zvanicna Bugarska? Ma cist diplomatski skandal a sve to zbog „bogate bilateralne aktivnosti gradonacelnika Cvetanovica“. 🙂

Aleks@ndar
17.02.2013. 15:50
Odgovor za  djura

Nadovezao bi se na Workaholicov poslednji post u kome kaze „nemojte kritiku dozivljavati kao nesto lose“.. ja se ipak pitam,sta je ustvari dobronamerno u svim Djurinim komentarima?! Propali novinar i jedan obican provokator koji licnu frustraciju ispoljava na jedan primitivan nacin.Ne svodi se sve na susret sa japanskim ambasadorom,to znas i sam,veca je korist za grad kontakti koje gradonacelnik na takvim skupovima ima sa privrednicima svih struktura i potencijalnim investitorima.Verujem da ce i predstojeca poseta nasih privrednika i gradonacelnika inostranstvu biti trn u oku tebi,i tebi slicnima.Zapitaj se barem jedanput,zasto to radis?!

Cooler
17.02.2013. 20:44
Odgovor za  Aleks@ndar

Управо сте показали лични примитивизам употребом argumentа ad hominem.

LILI
18.02.2013. 00:03
Odgovor za  Cooler

A sto se ti Cooleru ubacujes?Ili si ti i Djura i Workaholik?
Menaj malo stil mnogo si providan.

djura
18.02.2013. 11:28
Odgovor za  LILI

Tviti, izgleda da si opet videla cica macu. :mrgreen:

Aleks@ndar
18.02.2013. 23:00
Odgovor za  Cooler

Cooleru,mislim da nisi u pravu.Milica je zato i stvorila ovaj sajt da bismo razmenjivali svoja misljenja.Svi smo mi vodjeni razlicitim ideologijama i svaka nosi razlicite poglede na zivot i na politiku uopste i normalno je da nam se misljenja oko nekih stvari i razlikuju.Ja samo ne mogu da shvatim da u jednom coveku kao sto je Djura postoji toliko negativne energije i odbojnosti za svaki gradonacelnikov potez,po njemu su svi pokusaji unapred osudjeni na neuspeh i nose dozu podsmeha s njegove strane.Postoji jos jedna stvar, iz postova koje stavljate se jasno vidi kako sami sebi razradjujete teme,sami sebi postavljate pitanja i dajete odgovore,samo pod drugim imenima da bi ste kroz njih izazvali sto negativnije reakcije…e, to je ono sto ja smatram primitivizmom.

Cooler
20.02.2013. 01:28
Odgovor za  Aleks@ndar

Александре,
Ја искрено верујем да свако треба да има своје (не искључиво партијско) мишљење и да га слободно, не вређајући друге, може и треба изнети без икаквог страха од одмазде или примитивних насртаја на личност од стране оних који се са тим мишљењем не слажу. Нажалост, то није честа пракса код нас, па могу да разумем и ваше уверење да нисам у праву када сам вам скренуо пажњу да сами ударате по личности неистомишљеника уместо да цивилизовано на аргументе одговорите аргументима.
„Аrgumentum ad hominem“ је један од класичних и веома заступљених примера примитивизма.
Што се тиче ваше разраде о сврси сајта Југмедија, у потпуности се слажем да је то велика вредност коју је Град добио као могућност да што више људи изнесе своје мишљење без бојазни да ће их неко безбедносно-обавештајно обрађивати, пропитивати, денуцирати или силом убеђивати да су оно што нису само зато што нема довољну ширину да прихвати различитост као богатство и лепоту друштва већ упорно тежи да све сврста у свој или противнички кош.

Aleks@ndar
20.02.2013. 22:44
Odgovor za  Aleks@ndar

Cooleru,odnosno Djuro,
neke stvari su toliko ocigledne da nema potrebe da neko bude policajac.Bicu korektan i koliko je moguce pravedan,mada je pravda dosta relativna kategorija,pogotovu kada se uzme u obzir ona stara mudrost da ne moze sut sa rogatim,i da nije lako onima koje kadija i tuzi,a kojima i sudi.Ipak je novinarstvo tvoj fah 😀 .Primitivizam na koji toliko kriticki gledas se upravo proteze kroz deo tvojih postova koji se odnose na rad gradonacelnika,nisam primetio da su vam argumenti civilizovani i potkrepljeni cinjenicama.Sa druge strane sadasnji gradonacelnik je za samo tri meseca uradio mnogo vise konkretnijih stvari nego bivsi za godinu dana,ne bih voleo da vam to smeta.O slobodi govora i odnosu prema neistomisljenicima suvisno je trositi reci.

Simeon
18.02.2013. 13:51

Препуцавај те се. Дижите цену идолопоклоници, својој златној телади. Са свим досадашњим политичарима, у Лесковцу нема више ни наде, а камо ли будућности!

milan
18.02.2013. 22:14
Odgovor za  Simeon

Simeon, slažem se u potpunosti s onim što si napisao.
Samo pazi kad sad LILI pomisli da sam ja ti, a ti ja, a možda ovo ne pišemo ni ti ni ja,već djura.

djura
18.02.2013. 23:11
Odgovor za  milan

🙂

Aleksandar
19.02.2013. 21:44
Odgovor za  djura

Mozes ti do sutra da se slazes sa Simeonom, dzaba, ovo i tebe debelo kaci, posto se uveliko prepucavas. Ja se sa njim ne slazem ali postujem njegov stav. Nadam se da ce do kraja mandata gradonacelnik Cvetanovic uspeti da mu makar vrati veru u nadu ako ne u bolju buducnost.

djura
19.02.2013. 22:24
Odgovor za  Aleksandar

Acko, i ti si poceo da vidjas cica macu? 🙂
Ako je za tebe smajli simbol slaganja, valjda je jasno da se ja u tom slucaju slazem sa milanom, a ne kako se tebi cini sa Simeonom.

Aleksandar
20.02.2013. 00:20
Odgovor za  Aleksandar

Ja sam Milanu odgovor napisao, ne znam kako si se ti pronasao.

djura
20.02.2013. 22:37
Odgovor za  Aleksandar

Ako malo bolje pogledas, videces da si meni odgovorio 19. februara 2013. u 22:24. Milanu si odgovorio 18. februara 2013. u 23:21. To je jasno uvideti iz polozaja tvojih postova. Eto tako sam se pronasao. 🙂

Acko nemoj da me razocaravas takvim pitanjima. 🙂

Aleksandar
22.02.2013. 00:40
Odgovor za  Aleksandar

Tacno je sto se tice vremena ali prvi post mi uopste nije bio objavljen i to je razlog zasto sam ga ponovio. Nakon toga su oba bila vidljiva, ali se vidi da su potpuno ista tj. da se odnose na Milana, u svakom slucaju s obzirom da se i ti slazes sa Milanom a on se slaze sa Simeunom (ako Cooler procita ovo neka napise na latinskom sta mu to dodje 🙂 ), u neku ruku se odnosi i na tebe, mada kao sto rekoh nisam imao namere.

djura
22.02.2013. 12:47
Odgovor za  Aleksandar

Predajem se. 🙂

Aleksandar
18.02.2013. 23:21
Odgovor za  milan

Mozes ti do sutra da se slazes sa Simeonom, dzaba, ovo i tebe debelo kaci, posto se uveliko prepucavas. Ja se sa njim ne slazem ali postujem njegov stav. Nadam se da ce do kraja mandata gradonacelnik Cvetanovic uspeti da mu makar vrati veru u nadu ako ne u bolju buducnost.

Cooler
19.02.2013. 00:03
Odgovor za  milan

🙂
Coomidjusi

Vojkan
19.02.2013. 09:03

Gde je BOJTA???

Stanko
19.02.2013. 21:25

Bojta je Vojkane pobegao iz zemlje.

z.z
20.02.2013. 12:34

mozete bojtu da … svi

Aleksandar
22.02.2013. 00:45
Odgovor za  z.z

z.z, nema potrebe, mislim da on to dobija dovoljno od tebe.