Leskovačka „Šajkača“ odlazi u istoriju

Lokalnoj samoupravi stručnoj javnosti predočeno je da bi izložbeni paviljon „Šajkača“ bila porušena a da bi na toj lokaciji nikao stambeni kompleks sa 260 stanova ali hotel sa 65 kreveta i svim pratećim sadržajima.

LESKOVAC – Kompanija „Delta Real Estate“ sa bankama i Konzorcijumom privrednika sa juga Srbija predstavila je novi idejni projekat uređenja prostora Sajmišta po kome će centralni objekat, takozvana „Šajkača“ biti porušena.

Na lokaciji gde se sada prostire ruinirani simbol grada nikao bi novi stambeno-poslovni prostor.

Lokalnoj samoupravi i stručnoj javnosti predočeno je da bi izložbeni paviljon „Šajkača“ bila porušena a da bi na toj lokaciji nikao stambeni kompleks sa 260 stanova ali hotel sa 65 kreveta i pratećim sadržajima. Vrednost investicije je 18,6 miliona evra.

sajam leskovac 2
Čuvena „šajkača“ odlazi u istoriju

„Očekujemo podršku svih Leskovčana da dobiju ovakav prostor na 1,4 hekatara. U ovim objektima bi radilo 260 radnika a na izgradnji bi bilo angažovano hiljadu radnika isključivo iz leskovačkih firmi, rekla je predstavnica „Delta Real Estate“ Sandra Borđoški i dodala da nema načina da se sačuva „Šajkača“

„Da bi se ovaj objekat stavio u namenu i bio bezbedan ne samo za posetioce nego i za prolaznike potrebno je uložiti 1,5 miliona evra. To je investicija koja bi se kroz izložbenu namenu ne bi mogla biti isplativa. On je projekovan samo za izložbenu namenu i ne može se pretvoriti u komercijalni ili stambeni prostor“, kazala je Borđoški i dodala da bi gradnja novog kompleksa mogla uskoro da počne

sajam nekada
„Šajkača“ je podignuta za potrebe leskovačkih tekstilaca

ukoliko lokalna samouprava pronađe svoj interes i stručna javnost se pozitivno izjasni, dok je Milan Milenković iz lokalna samouprave rekao da ne postoje nikakve prepreke što se tiče urbanističkih uslova.

sandra bordjoski deltaSajmište čini pet hala od oko 8.000 kvadrata, a okrugli paviljon, sagrađen u obliku srpske šajkače je oko 4.000 kvadrata. Podignuto je šesdesetih godina prošloga veka. U njemu su se održavali međunarodni sajmovi tekstila i tekstilnih mašina, ali i sportske utaklmice.

Komapnija “Delta” je Leskovački sajam kupila 2007. godine na aukciji u Beogradu za 126 miliona dinara, s obavezom da u razvoj uloži 6,33 miliona dinara. Od tada ovde nije održan ni jedan sajam ni tradicionalni novgodišnji vašar.

Vest o nameri rušenja “šajkače”, koja predstavlja simbol Leskovca, stigla je u grad na Veternici još pre nekoliko meseci i izazvala burne reakcije na društvenim mrežama, a društvo “Stari Leskovac‘‘ i članovi čuvene navijačke grupe “Blu bojsi” najavili su niz akcija i aktivnosti za očuvanje ovog objekta.

Oglasio se tada i arhitekta Den Larison, čija je majka Svetlana rođena Leskovčanka.

“Reč je o izuzetnom arhitektonski i građevinski urađenom objektu. Postoje dva u svetu, jedan manji je u Americi. Mnogi profesori “šajkaču” pokazuju svojim studentima kao primer vrhunskog majstorstva, napregnutog betona i izrade krova sa sajlama”, preneli su mediji rekacije Larisona.

sajam leskovac 1
Nekadašnji simbol danas je ruglo u centru Leskovca

“Šajkača” je svojevremeno izavala poliitčki incident jer su Hrvati odbili da izlažu svoje proizvode pod njenim krovom. Stvar je izglađena pošto su, navodno, Leskovčani uspeli da ubede samog Josipa Broza Tita da je okrugli paviljon sagrađen u odbliku “titovke” , a ne šajkače.

prezentacija novog Sajmista

Prezentaciji projekta prisustovao je i gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović ali se on danas nije izneo svoje mišljenje o ovom predlogu.

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

65 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Delta
29.05.2015. 19:32

Kad ne može Beograd Mišković osvaja Leskovac. U svakom slučaju ovaj projekat je još Bojta podržao i urbanistički planovi su još tada podešeni prema njihovim potrebama. Živeo LELVIL !

procenat
29.05.2015. 19:43

A zasto gradonacelnik nije izneo svoje misljenje, kad namera da se „sajkaca“ srusi nije od juce? Mozda se ceka procentualna ponud, pa da se formira misljenje. Ili mu nisu javili „odozgo“ kako da se postavi prema Delta holdingu, cijeg vlasnika njegov guri sudski goni. Takodje me zanima i botovsko misljenje, kako ce sad da „jasu“ tutku …
p.s. Ne znam da li je ova gradjevina zasticena kao nacionalno blago, ili slicno (trebalo bi). Verovatno neki arhitekta moze da napravi gradjevinski projekat da bi se „sajkaca“ sacuvala (makar je adaptirali i u trzni centar). Okolni sajamski paviljoni mogu da se sruse i na njihovom mestu sazidaju stanovi i hotel. Ne bih dirao „sajkacu“, ali na nesrecu, u gradskim strukturama malo je Leskovcana koji su „prelazili“ sajam, navijali za „vukove“, kupili prvi TV u boji na „Novogodisnjem sajmu“, gledali fakire i koncerte Bjelog dugmeta, Riblje corbe, Colica, Brene, i drugih, poljubili se sa devojkom ispod krosnji jasena, …

Banana State
29.05.2015. 20:05

Zgrada nikad nije održavana, nije paženo na nju jer je toliko vredna, svakog je bilo briga za tu zgradu a sad odjednom kad hoće da je sruše se diže frka.

Druga stvar, zašto je uopšte prodato zemljište a da u ugovoru nije pisalo ‘ZGRADA NE SME DA SE SRUŠI ZBOG ARHITEKTONSKE VREDNOSTI’ ?

Ko je ovde lud ustvari?
Ta zgrada je trebala da bude preuređena u neki muzej ili izložbeni prostor i da se baš ta njena vrednost iskoristi (da je ljudi obilaze jer je jedina zgrada od tog betona koja je izgrađena na taj način, da stoji tabla na kojoj to piše da dođu turisti da pročitaju), da unutra budu razne arhitektonske postavke ili kakve već, nebitno… a ne da zgrada sedi zapuštena godinama, da se svakavi skupljaju oko nje i na krovu, da svuda budu špricevi, flaše, prezervativi itd

“Da li primećujete da ima struje? Ne primećujete. A čim je nema, vi primetite, je l’ tako? Čudni smo mi. Lakše nam je da primetimo ono čega nema, nego ono čega ima.“ – Duško Radović

Banana State
30.05.2015. 00:31
Odgovor za  Banana State

“glupi“ nemci i austrijanci i englezi bi nam naplaćivali ulaz u dvorište takve zgrade, a mi bismo svi trčali da se slikamo ispred kad odemo u njihov grad… šteta što svoje ne umemo tako da poštujemo

LEISTORICAR
29.05.2015. 20:44

‘Sajkaca’? To je ime nastalo dok se jelo zlatnim kasikama i viljuskama…da li neko veruje u glupost da je ovaj objekat trebalo da lici na sajkacu? Postoji 50tak godina a tek su se pre nekoliko setili da je u pitanju ‘sajkaca’..kakve gluposti..nadam se da ce ovaj i svi drugi modernizujuci projekti uspeti, da se porusi ovo ruglo i sva druga rugla-a ima ih mnogo-u nasem gradu..mozda i ima nade…malo…

Student Privatnog
29.05.2015. 22:21
Odgovor za  LEISTORICAR

A šta će nam 260 novih stanova. Novogradnja za nove elite, zar ne? Ionako je najmanje petina postojećih stanova višak Prodaju se jer vlasnici planiraju da odu iz Leskovca.
Zašto se na tom mestu ne napravi park?

Da se pitam ja bih betonir’o travu,
i ofarb’o tamno braon svaku vodu plavu.
Nekako bih probušio tanki sloj ozona,
A zemlju bih zaštitio kesom od najlona.
Beton beton samo beton, beton nama treba,
Jer iz trave nonšalantno ljuta zmija vreba.
Antonije Pušić

Tanja
30.05.2015. 01:37
Odgovor za  LEISTORICAR

Daleko si ti, prika, od svog pseudonima. A prokletstvo nasih ljudi je da svoje neznanje plasiraju kao mudroliju. Tako bi svet bio lep kad bi ljudi cutali o onome o cemu znanja nemaju. Aj ucini nam pa se bar ne potpisuj ovako… Nit si ti Leskovcanin, nit si istoricar. Mnogo je bizaran ceo tvoj komentar zajedno s potpisom. Vrati se tamo odakle potices pa na svojim njivama podrzavaj modernizaciju 😉

Student Privatnog
30.05.2015. 10:51
Odgovor za  Tanja

Ako si mu rekla, Tanja.
I ja bi, al ne umem ko ti 🙂

bezvredno
29.05.2015. 21:44

Kad mladi predlagač u Leskovcu bude imao istoriju svoju i porodičnu tada će mu vredeti mišljenje.

urbano
29.05.2015. 22:47
Odgovor za  bezvredno

Ova vlast ima dovoljno stručnih ljudi da daju svoje mišljenje i usmere gradjane ka pravim vrednostima. Toliki arhitekti i urbanisti.

Student Privatnog
29.05.2015. 23:26
Odgovor za  urbano

Toj de. Samo urbano.
Stručni ljudi 🙂

miki
29.05.2015. 23:56
Odgovor za  Student Privatnog

Naš urbanista je jedan od najstručnijih ličnosti grada. Vrlo je kompetentna žena.

Student Privatnog
30.05.2015. 00:17
Odgovor za  miki

Slažem se, svaki dan sam u gradu, a rezultati su vidljivi na svakom koraku.
Ma samo urbano i opušteno 🙂

Мики бре
30.05.2015. 13:09
Odgovor za  miki

…боље си ћути не офирај сумњиву стручност. Само скрећете пажњу на себе и брукате се. Забаракадирајте се у осмоспратницу и молим вас ништа не пипајте. Само ће направите још већу штету!

dača
30.05.2015. 13:36
Odgovor za  miki

Dal si svaki dan, jer danaske nisi, u naš, il u tudj crngrad, to ne baš zabriga. Nemoj samo ananas da svaljuješ propast koju si gajio, više nego svoj džep. Ti li misliš blesajast ovaj narod pa će krivicu frlji na ovija. Ne, ne prike, i na teb će gu svali. Od vas je propas započela a sa ovija se neće zaustavi, Nego manite da pisujete, poviške da rabotite. Nemoj i ti da si iz grad ko moj komša a žena mu od našinci, zet od preko prugino selo, a uz ajerodrom mu stanjujev priška i prija. Kuj je bre toj iz Leskovac a da mu nabliga vamilija neje iz selo?

Krcko
30.05.2015. 17:28
Odgovor za  miki

Od tolikog urbanizma samo toalet za muskarce,zene i duhove na svetoilijskom groblju….:D doduse i ejdan biciklisticka staza…

LEISTORICAR
30.05.2015. 10:51
Odgovor za  Student Privatnog

Student aj bre nagji neku studentkinju pa ‘spremajte ispite’..bice ti lakse..postedi desnicu…kucanja na tasaturi svako malo..

Jedno pitanje
31.05.2015. 13:31
Odgovor za  LEISTORICAR

Krcko imam jedno pitanje za tebe, a to su tri pitanja:
1. Jel ima istine u tome što izvesna osoba na portalu tvrdi da pekar, pisac, apotekar uredjuje komentare?
2. Kako je bilo na mitingu podrške Verku Kaluđerku starom poštenjačini u Kragujevcu?
3. Da li si dobio poziv da ideš na miting ili su te elegantno, zbog viših ciljeva, partisjki drugovi koji ti u stvari nisu drugovi izbegli?

1.,2.,3.,..
31.05.2015. 17:49
Odgovor za  LEISTORICAR

Bože, što ste danas taksativni? Malo, malo, pa svako svakom sve po spisku!

Krcko
01.06.2015. 07:38
Odgovor za  LEISTORICAR

1.Ja se ne mesam u uredjivacku politiku Jugmedije niti me to zanima.
2.Verovatno je bilo bolje na tom mitingu nego Radomiru zvanom Diznilend.
3.Naravno da su me zvali samo sto ja nisam isao iz licnih razloga.To ne znaci da nemaju moju podrsku protiv ove bahate i nesposobne vlasti na svim nivoima koja je od svega uspela da napravi samo jedan toalet za duhove i nista vise.

LEISTORICAR
30.05.2015. 16:30
Odgovor za  bezvredno

Covece, poluraspadnuta gradjevina od stakla i metala sa betonom na vrhu i limenim krovom?! Iz vremene najgore socrealisticke gradnje srusene ugde god je to bilo moguce..idi vidi svojim ocima, kakva istorija kakva arhitektura, i ja sam odrastao upravo pored te zgrade penjao se na krov, jurio me cuveni cuvar sajma, pa sta? Ceo taj kraj je jedno ruglo..lepota je hotel Dubocica ruglo je hotel
Beograd..i sta i da ostane niko NIKAD nece uloziti nista jer je neisplarivo i stajce ti tu dok se ne srusi nrkom na glavu ili dok neko ne propadne kroz krov..

Momčilo Rupljanac
30.05.2015. 23:43
Odgovor za  LEISTORICAR

Uredništvo, molim vas pustite do ponoći još neki komentar od ovog istoričara estetu i poznavaoca arhitekture i poznavaoca umetnosti i svega lepog da nas još malo razonođava pa da namsešeno polegamo.

Stevan
30.05.2015. 00:34

Jos jedna nacionalisticka glupost – „Sajkaca“. Pa ja do nedavno nisam cuo da je iko ikada tako zvao okrugli paviljon. I, toliko o kreativnosti onih koji odlucuju sta ce da se proda. Pazi, ej, simbol grada ruse tek tako da bi sagradili stanove i hotel. Stanovi mogu da se grade gde god hoces a oni da grade bas tu. Gradi ce bas tu i hotel a hotel Beograd se roni i niko nista ne pokrece. Sta da mislim drugo i sta da kazem nego da smo puni glupaka koji su u poziciji da nesto odlucuju. Ali, neka im bude, ionako cu ja uskoro za svojom decom gde god oni budu krenuli da zive. A vi, bolesnici koji se lecite imenima poput „Sajkaca“ uzivajte u nacionalizmu… zbog vas takvih u meni je ubijen patriotizam a zadnjih godina i lokalpatriotizam, ionako ste ste sve prepustili seljacinama. Dobro ste videli: seljacinama, ne seljacima, seljaci su gospoda za seljacine.

deckonja
30.05.2015. 10:06
Odgovor za  Stevan

Ma ti se leči neoliberalu!
Nismo mi dali naziv, već se u Americi ista građevina zove šajkača!
A zato što nemamo nacionalne ciljeve, zato nas svi gaze redom, i E.U i NATO i svi!A to podržavaju liberali slični tebi, eto meni je dosta liberala, evropskih integracija, dosta mi je toga, ne želim u E.U.Ona se raspada i dosta mi je njihovih laži i zelenaških kamata kao i ucenjivanja!

LEISTORICAR
30.05.2015. 18:33
Odgovor za  deckonja

Ma pobratime ne veruj mitu, nikad nije usla ni u jedan akademski udzbenik osim jedne slike sa londonskog Kentenberi univerziteta kao primer soc-realisticke gradnje pa su mitomani izmislili da je to ‘sajkaca’ ..u tom kontekstu je pometa i sve sto ti sad pisem imas u knjizi prof dr Jovana Milivojevica sa arhitektonskog fakulteta u Nisu..gradjevina je soc realisticki shit i ne lozite se vise na lazi i mitove…

ostajte dole(ispod cenzusa)
30.05.2015. 14:44
Odgovor za  Stevan

Stevane, sad je 14 i 32, subota, a poslednji komentar je ovde objavljen u ponoć-u pretak. I ja sad kao neki treba da verujem da onaj apotekar nije na sajmu prevodioca i da jugmedia nije projektno finansirana i da on nije glavni i odgovorni urednik u ovom plaćenom poslu protiv vlasti u kojem zloupotrebljava i prijatelje, navlačeći ih da bez para učestvuju u akciji kojom on rukovodi. Idi begaj. Mislim, stvarno. Nikog nije briga ali da ste jedna velika nameštaljka, vala jeste. Još samo ovo. Gledao sam njegovog omiljenog Ivana Ivanovića. I ništa mi nije smešno, a nije da nemam smisla za humor. Pa sam se raspitivao, svim mojim racionalnim poznaninicima isto nije smešno. Šta pokušavam? Da ti objasnim što pada rejting. A ti se nadji ko je sve još zaslužan. Ako meni ne veruješ, jer nećeš, a ti se osvrni na tekst Milene Dravić. Moli žena da se ne vrši medijski linč na njenog glumca Gagu. Ne razmeš? Pa sve što je silom, kontraproduktivno je. Tebi je wc smešan, a narodu on koristi. I ti veruješ da nema investicija u Leskovac zbog njega? A nema ih ni u drugim gradovima,u Čačak na primer nisu privirile 10 godina. Ma nećeš ti da priznaš, kao ni urednik komentara na jugmedii, nije tebi što je neko kriv, već što ti nisi kao zaslužan opet u projektu. E to rezultira padom tvog rejtinga i svih tvojih. Čim me budeš zaintrigirao eto mene uz tebe. Za sad nemaš čime. I ne samo mene, nego sve one kojima bi prešao cenzus.

Student Privatnog
30.05.2015. 20:32

A ti si zadužen-a da ovde čistiš Meskove fleke time što ćeš da paranoišeš na portalu i ometaš komentatore.
Znaš šta, ne znam za druge, ali baš me zabole đon i za Meska i Ivanovića i Čarlija koje si savšreno zbutao-la u istu torbu.
Sad tu TVOJU torbu prebaci preko SVOJU grbinu pa sve svoje komedijaše sa sobom nosi i njima opterećuj SVOJU porodicu, rodbinu i prijatelje ako ih uopšte imaš.
Jer od kolega na poslu i stranačkih kolega očigledno da nemaš pažnju i podršku.

Stevan
31.05.2015. 07:24

„Ostaj dole“ ili kako se vec zoves, video sam odmah tvoj odgovor na moj komentar i nije mi bilo jasno s kim me ti povezujes dok nisam procitao sta je neko napisao ispod tvog komentara. Dakle, sa tim apotekarom imam veze koliko sa tobom, ne zanima me ni on, niti jedna stranka, niti tvoj Mesko, ja sam samo rekao da otkad znam za sebe znam za „Okrugli paviljon sajma“ a ne za Sajkacu. A to sto ste vi neki oboleli od nacionalizma, od politike, od poltronstva prema, u ovom slucaju, Mesku to je vas problem. Ta gradjevina nije smela da se zapusti ni od jedne dosadasnje i sadasnje vlasti, za koje me sve skupa boli, recimo, uvo jer ovo drugo mi nebi bilo objavljeno. O tome pricam ja a vi nastavite da se uvlacite kome god hocete ali mene ne mozete vezivati ni za koga a jos manje za bilo koju stranku.

slobodan nije milošević
31.05.2015. 12:44
Odgovor za  Stevan

On je be slobodan radikal, nije ničiji.

LEISTORICAR
30.05.2015. 10:47

Dragi leskovacki mitomani svih boja, objekat je star i zastareo, izrada je zastarela i strasno ruzna..ne verujte mitu da je to nesto znacajno svi bi gradili tako da jeste..verujte svojim ocima kad pogledate gradjevinu, uporedite sa bilo kojom modernijom ako ste u mogucnosti, u pitanju je napusteno ruglo gde vi i ja i nasa deca ne zele ni da prodju..gradjevine se grade i ruse, pa zar smo trebali da ostavimo kuce od tugle u centru grafa samo zato sto su nekad bile poslednji krik mode i bolje od slamaraica? Da li nam trebaju stanovi neka odluci trziste i investitori, da investitori i naviknite se vec jednom, komunizam se, srecom, nece vratiri, drzava nece besplatno deliti stanove, stanove ce kupovati ko zaradi…tanja nisi nista rekla o temi, pokazala si uobicajnu mrznju prema drugom misljenju i to je sve o tebi…a meganezbit ,ako ovo nije sarkazam sto si napisao, ako hoces park aj ti lepo parice, kupi prostor sagradi park i daj ga kao zaduzbinu..nemoj uobicajeno mlacenje prazne slame ‘treba park neka ga drzava sagradi na privatnom posedu’..shvatite(ovi sto mrze znam da nece sad, ali polako, bili su oni i za sloba i za titu i za protiv civilizacije sad su preko pola za eu…shvatice, polako sad im je nepoznato pa mrze, ko recimo Djindjica koji je po svim anketama bio jedan od najomrazenijih ljudi pre smrti..to su ovi isti..) ova zgrada ne donosi pare niti ce, stanovi ce doneti profit, hoteli trebaju gradu..260 porodica ce tu ziveti, turisti i investitori ce boraviti u hotelu..sad su tamo samo narkomani..nemojte da ste toliko negativni prema svemu mnogo to kosta zdravstveni sistem ove zemlje..i da zivite u najruznijem gradu u evropi, promenite to!

Student Privatnog
30.05.2015. 20:20
Odgovor za  LEISTORICAR

Dragi neshvaćeni istoričaru, samo osoba sa atrofiranim moždanim vijugama može da nazove ruglom posleratnu arhitekturu Leskovca.
Kulturan i iole obrazovan čovek isto to bi nazvao našom kulturnom i materijalnom baštinom..
Malim naprezanjem istih tih ćelija čovek bi trebao da shvati da treba sačuvati sve jedinstvene građevine po svaku cenu, bilo gde da se one nalaze i bilo kojoj epohi da pripadaju.
Da, takođe je trebalo sačuvati i kuće od tugle, ja bi bio srećniji da ih je više, a zašto da ne i u centru.
Pitam se samo zašto Holandjani ne poruše „ruine“ oko onog „smrdljivog“ kanala u Amsterdamu? I kanal bi mogli i da isuše, zar ne?
Da lepo sagrade hotele, apartmane, pa da puca.
Malograđanska ružna navika je da se MORA živeti u centru grada, i da hotel mora da se natrti na tom istom dragocenom prostoru.
Pametni beže na periferiju, na periferiji se šire i nova gradska naselja.
Nikako ne shvatam to što su se pre 50 ili 60 godina oni nadobudni drugovi zaj…ali pa sazidali hotel u epicentru grada zašto istu grešku ponavljajju njihovi nedotupavni unuci i sinovi.
Ah, da.
Pa naravno.
Zato što su dotupavni.

Nebojša
30.05.2015. 15:06

1. Leskovački Sajam je vlasništvo Leskovčana i njihovih potomaka koji su ga gradili uplaćivanjem samodoprinosa za izgradnju iz svojih zarađenih novčanih redstava.
2. Vlasnicima treba podeliti AKCIJE čime se jasno definiše pravo vlasniku da raspolaže svojom imovinom.
_____________________________
3. Leskovački Sajam je upravo poslovni objekat koji daje Leskovcu atribut grada (kao i aerodrom) i kao istorijsko arhitektonski poduhvat,objekat MORA BITI POD ZAŠTITOM NACIONALNIH KULTURNO ISTORIJSKIH AKTIVNIH MUZEJSKIH OBJEKATA kao i Teslina Centrala u Vučiju.
4.Leskovački Sajam ima kapacitet poslovnog prostora kojim bi se određenim finansijskim nezahtevnim simboličnim početnim investicijama i poslovima u njemu mogao samofinansirati za potpunu regeneraciju i samofinansiranje svog samoodržanja i multifunkcije kao što je to slučaj sa centralom u Vučiju,takođe i aerodrom što bi moglo otvoriti i mogućnost refinansiranja privrednih objekata Leskovca pa i cele Srbije.

POTOMSTVO STARIH LESKOVČANA,GRADITELJA ŽELEZNICE SRBIJE,SOLUNSKIH I BALKANSKIH RATOVA BRANITELJA SLOBODE I POSTOJANJA DANAŠNJE SRBIJE,ODRŽAVANJA I RAZVOJA ELEKTROENERGETIKE LESKOVCA OD NJENOG POČETKA,AKCIONARA KOMUNALNE BANKE LESKOVCA I VODEĆIH ČLANOVA RAZVOJA KULTURNO UMETNIČKOG DRUŠTVA ANSAMBLA GRADSKE MUZIKE

svi Leskovčani koji se smatraju pozvanim po navedenim kriterijumima da povedu svoj račun o svom gradu Leskovcu i žele da se dogovore o mogućim akcijama,mogu da se jave na E-mail :
gordonflashufo@gmail.com

<-NS-«

Nebojša
31.05.2015. 00:43
Odgovor za  Nebojša

.. još da dodam,
Leskovački Sajam je najjeftiniji objekat koji može biti stavljen u funkciji Naučnoistraživačkog i tehnološkog parka grada Leskovca,..i centar razvoja novih patenata kao i saradnje sa svetskim naučno-tehnološkim istraživačkim centrima,rasadnik novih proizvoda i tehnologija,multidisciplinarnog i širokog spektra oblasti..iz kojih mogu nastati NACIONALNI INDUSTRIJSKI RAZVOJ SRBIJE I SVETA.
..svi znamo da NACIONALNI NAUČNO TEHNOLOŠKI RAZVOJ SRBIJE nije shvaćen kao ozbiljni potencijal u Srbiji a u svetu se čak vodi takva ekonomska politika koja nam na primer nanosi velike materijalne štete subverzivnim otkupom naše imovine u cilju OBEZVREĐIVANJA DISFUNKCIJE I UNIIŠTENJA kao što je to učinio deltaholding gradu Leskovcu nekažnjeno ?

LEISTORICAR
31.05.2015. 20:13
Odgovor za  Nebojša

‘Koji moze biti(pazi ovo moze biti..) stavljen u funkciju’..od strane vanzemaljca sa andromede i kreditom ujedinjenih marsovskih emirata da bi se sacuvala gradjevina da nebojsa bude srecan jer je NAJBOLJA I NAJLEPSA i najvaznija na svetu..evo neka se odmah ‘moze biti’ plan ostvari jer moz’ da bidne al’ ne mora da znaci

LEISTORICAR
31.05.2015. 20:15
Odgovor za  LEISTORICAR

Ili je Nebojsa ironican a ja ispao glup u drustvu..

Student Privatnog
01.06.2015. 15:05
Odgovor za  LEISTORICAR

Ti, Nakašljivaču, češće ispadneš ovo drugo nego ono prvo.
Ide bre malo u park, eno pustili vam fontanu.
Nahrani golubove, igraj domine, udomi kutre, uPUPSI se i ueLeDePei se malo sa društvom, diši punim plućima…Pozovi telefonom druga iz vojske Krasnićija, ispuni svoju neoliberalnu bljak-normu-dobro-delo-za-danas. Bit će ti lepše, vjeruj mi.
A gde se dede AlekSNSandar? Jel ima zabranu komentarisanja na portalu, pa kao šnaucer pod teranje zaskače komentatore, a sve to pod drugiim nadimcima i u dubokoj naprednjačkoj ilegali?
Nije ni njima lako, vlast si a mora se varkaš više nego opozicija.

LEISTORICAR
31.05.2015. 20:18
Odgovor za  Nebojša

Hahahahahahahahaha..uhhhh…hahahahaha..khkhhh..hahaha..khhhhhhh…urghhh..+

djordje
31.05.2015. 07:58

Fascinantan mi je dobar broj komentatora! Oni predlazu treba uraditi ovo,ono,treba park,treba rekonstrukcija,treba da se mi pitamo,arhitektonska vrednost…….. Izvinite ,a ko vas pita bilo sta? Ovo je privatno vlasnistvo,kupljen objekat sa zemljistem. Za puno ili malo para,pa za onoliko kolika je bila cena u tom trenutku. Tada ste „pametnjakovici“ trebali da se organizujete ,podignete kredite,napravite fond,stavite svoju imovinu pod hipoteku,ucestvujete na aukciji,kupite prostor,pa onda pametujte i mudrujte do mile volje. Ovako pokazujete neznanje i polupismenost svoju,o kojoj su vam puna usta.Naucite nesto u zivotu pre nego sto date sebi pravo da komentarisete stvari koje vam nisu poznate. Inace,podrzavam ideju da se bilo gde i bilo koji prostor koji je nefunkcionalan i zapusten osposobi i stavi u funkciju u cilju boljeg zivljenja i lepseg izgleda,a naravno i ostvarenja profita.

Student Privatnog
31.05.2015. 10:52
Odgovor za  djordje

Dveiljadepetnajeste nesposobnjaković udario
dveiljadepetnajeste, dveiljadepetnajeste Djordje pobedioo
🙂

Cinjenice
31.05.2015. 11:24
Odgovor za  djordje

1.Leskovacki sajam AD je vlasnistvo akcionara na celu sa izabranim direktorom Mirjanom Stosic (knjizara Stosic). Mozete postati suvlasnik sajma ako na Beogradskoj berzi kupite akcije ove firme.Trenutno su skocile zbog najavljene investicije.
2.Kada se sajam prodavao radnici su isli u opstinu ali niko nije bio zainteresovan.Gradonacelniik je bio Gojko a predsednik Skupstine Mesko. Prodaja aukcijom izvrsena je u vreme Vladana Marinkovica.
3. Okrugli paviljon nema veze sa starim Leskovcem i nije uslovan objekat za bilo koju privrednu manifestaciju. Ko se seca leti je bilo prevruce a zimi prehladno za boravak duzi od pola sata.Samom objektu, po misljenju vestaka od pre 5 godina, treba ili hitna rekonstrukcija ili rusenje u cilju ocuvanja bezbednosti okruzenja.
4. Svi papiri (planski) za realizaciju u tekstu navedenog idejnog projekta, zavrseni su u vreme gradonacelnika Kocica. Kao mala nagrada Demokratama je dat objekat „Gruv “ vlasnistvo sajma na koriscenje, bez placanja zakupa (vise o ovome na predstojecoj sednici skupstine) !
Napomena :
Cvetanovic ovde pravi dva poena ! Okrivljuje Demokrate koje su krive za prodaju i pripremu dokumentacije (dokaz: besplatan kafic kompletno sredjen od poznatih investitora) i ubacuje svoje firme u realizaciji ovog projekta tzv. konzorcijum privrednika sastavljen……videcete vec kad se budu oglasili !

U zimu ti ladno u leti ti vruće
31.05.2015. 11:41
Odgovor za  Cinjenice

„Ko se seca leti je bilo prevruce a zimi prehladno za boravak duzi od pola sata“
Jel rečenica iz naučnog rada?

veze DS s veze nemaju
31.05.2015. 13:56
Odgovor za  Cinjenice

A da li odbornica DS koja radi u EDB Leskovac(elektrodistribucija) ima neke veze sa Gruvom? I onaj TTT da li je bio i on u vezi sa Gruvom? I da li je Mišković bio u vezi sa DS? Neki će reći da je taj sad u vezo sa drugima! A to je razlog za napad!!! Što više nije moj nego tvoj?! Bože, pa Mišković se neće potroši, ima za svi i će pretekne.

djordje
31.05.2015. 20:26
Odgovor za  djordje

Koliko ste vi pojedinci optereceni politikom? Samo pametovanje pojedinaca ,da bi imali neko misljenje i navodno znanje o necemu samo nas gura nazad. Veciti oportunisti i protivnici ,uvek su nesto protiv,nikada za,uvek imaju ideje i planove sa tudjom imovinom,nesposobni da bilo cemu dobrom doprinesu.Obicno smesteni u drzavnim firmama,politicki aktivisti,uplaseni na pomen racionalizacije za svoja radna mesta i privilegije.Zato leskovcani,ne nasedajte podrzite izgradnju boljeg i lepseg Leskovca.Istoriju pamtimo,iz nje ucimo ali u buducnost gledamo.

Student Privatnog
01.06.2015. 12:49
Odgovor za  djordje

Djordje, svaka ti je ko u časnog Pahomija. Ja bi tebe za asistenta upravnika pošte u novoj i modernoj Opštini Vučje.

Krcko
02.06.2015. 20:24
Odgovor za  Student Privatnog

aaaaaaaaaaahahahahaahahah Casni Pahomije ili Prepodobni Kacavenda…..:D

Nebojša
13.06.2015. 12:59
Odgovor za  djordje

..ako znamo šta je značila Teslina elektrifikacija i inicijativa Đorđa Stanojevića za energetsku modernizaciju i zamah nacionalne inductrije Srbije sa centrom u Leskovcu i Srbiji, logično je i ovako razmišljati sobzirom na pojavu poplave banalizacije i neshvatanje važnosti nacionalnog očuvanja naučno-tehnološko-industrijskog integriteta kroz vremenski kontinuitet i mnoge generacije :

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1083373715026548&id=100000617882182&_rdr&refid=52

..mi nećemo dozvoliti da naše vrednosti budu zatrpane i poslate u zaborav..

<-NS-«

Nebojša
31.05.2015. 13:04

1. LEskovački TEKstilni Sajam, je prvobitno imovina finansijera koji je finansirao izgradnju objekta a to je DRŽAVA,SRBIJA U LESKOVCU iz kredita Narodne Banke Srbiji.
2. Da bi neko postao AKCIONAR NEKE IMOVINE pre svega mora kupiti akcije koje se daju na prodaju.
Možete se zaposliti u bilo koju kompaniju ZEMALJA U SVETU KOJE POŠTUJU USTAVNO I ZAKONSKO PRAVO AKCIONARIMA NA PRIVATNU IMOVINU i samim tim primati platu za rad u njoj ALI AKO OD TE ZARAĐENE SVOJE PLATE KUPITE AKCIJE TE KOMPANIJE U KOJOJ RADITE.
Takođe,kompanija AKCIONARA vama kao upošljeniku može dodeliti prioritetno pravo kupovine akcija ili AKO STE UNAPREDILI KOMPANIJU (a ne uništili samoupravnim odlukama) U PROŠIRENJU POSLOVANJA I UVEĆANJA NJENOG UKUPNOG KAPITALA,možete TADA TEK dobiti NA POKLON AKCIJE..a ne ako ste samo po osnovu vremena rada u njoj PRIMALI PLATU ZA SVOJ RAD !
*NE MORA ČOVEK BITI STRUČAN DA BI ZNAO ŠTA JE ZASLUŽIO*ali mora znati da poštuje vlasništvo da nebi UZEO=OPLJAČKAO PA I PO POLITIČARSKOM „ZAKONU“ TUĐU IMOVINU KOJU NIJE NI KUPIO NI ZARADIO UNAPREDIO NI NASLEDIO..kao šti to jeste lokalna samouprava udruženih privatnih lica,privatnika u stranački nad(ri)vlašćenu političarsku ‘kompaniju’ nad državnom,AKCIONARSKOM i privatnom imovinom Srbije i Leskovčana.

..nedopustivo je vođenje
PO ZAKONSKIM PROPISIMA NAD(RI)VLASTI POLITIČARA NAGURANIH U INSTITUCIJAMA SRBIJE,PO KOME SU LESKOVČANI SVE MANJE VLASNICI SVOJINE LESKOVCA A SRBI SVE MANJE VLASNICI SRBIJE !
..i ne zaboravite, PRAVO VLASNIČKOG POTRAŽIVANJA DUGA PREMA AKCIONARIMA U NORMALNOM NELOPOVSKOM SVETU SE PRVO MORA ISPOŠTOVATI I ONO NE PROLAZI SA ROKOVIMA političarske samouprave 🙂
..tako kažu u Strazburu !

Momčilo Rupljanac
31.05.2015. 16:15
Odgovor za  Nebojša

Nebojša, mnogi sve to što ste napisali znaju, al ajd objasnite isto to Djordju i ostalim vučićevskim evropeidima kao što je LeIstoričar. Nemoguća misija.

LEISTORICAR
31.05.2015. 17:10

Aman bre nisam vucicev..djordjr sveka cast..negativci i mitomani vama nema svaka cast..sajam nije stari lrskovac stude t, sto si bezao sa casova..jrsi li video gradjevine u Amsterdamu na kanalu? To upprednujes sa sajmom? Ih bre ti si antiproptivan100% plus vucicevo pteuvelicavanje, a to je bas mnogo..

Nebojša
31.05.2015. 21:10

Istorijski je dokazano da prodaja objekta Leskovačkog Sajma Tekstila Deltaholdingu ima ekonomski antidržavni subverzivni karakter.

LEISTORICAR
31.05.2015. 20:07
Odgovor za  Nebojša

Ma sve ok ali majstore sta si hteo da kazes bas me zanima?

marko1
31.05.2015. 15:39

Bilo koja gradjevina da se napravi koristice svima,kako neposredno,tako i posredno.Manite se istorije,jer je ne znamo.

kupatilo
31.05.2015. 18:34

SWEISTAJGER

kupatilo
31.05.2015. 19:18

Dakle sledece ime paviljona zvace se KECE.

Sima
01.06.2015. 10:09

Љубитељи архитектуре и националних симбола не заносите се више, срушити и направити било шта јер ће ово ускоро почети да се урушава и убиће неког, поготово што се око објекта преко дана скупљају ђаци, а ту је и кафић!

AKCIONAR
01.06.2015. 11:18

Svi koji su učestvovali u kriminalnu prodaju LE TEK Sa pored ostalog sudski da plate pre svega štetu i renoviranje u funkcionalno stanje kakvo je bilo u momentu prodaje i vrate sajam građanima Leskovca koji su uplaćivali iz svojih plata u fond za izgradnju da odlučuju i rade šta hoće sa svojom imovinom u svom gradu za potrebe svojih interesa.

*LE TEK S* VIŠE NESME BITI „PREPUŠTENA IMOVINA LOKALNOJ SAMOUPRAVI=LOPOVNE SAMOVOLJNE „POLITIKE“ NEVLASNIKA“
..a vi ebandžije imate pravo da zborite s’m u subotu na pijac.. 🙂

LESKOVČANI,VLASNICI I KAO I SVI AKCIONARI U SVETU IMAJU PRAVO DA ZAŠTITE OD POLITIČARSKIH NADVLASNIKA SVOJU IMOVINU I OSTVARUJU SVOJ POSLOVNI GRADSKI I LEGITIMAN NACIONALNI INTERES.
_____________________________

Marko Radun
01.06.2015. 13:19

Istoricaru, dzaba trosis energiju pokusavajuci da objasnis prednosti ove investicije. Svaki grad u Srbiji bi pozeleo da neko dodje i ulozi 18,5 mil. Evra jos da uposli lokalnu operativu i direktno u budzet uplati pola milona evra. Ali ovo je Lesko vac…

Radune Radune
01.06.2015. 15:11
Odgovor za  Marko Radun

hahahahahhahaha ha ha ha Radune, pa ti baš umeš da nasmeješ ljude. Da nisi ti možda onaj duhoviti Kesić ili Ivan Ivanović. Ajd još leba ti 🙂

LEISTORICAR
01.06.2015. 15:38
Odgovor za  Radune Radune

Po pouzdanim informacijama osniva se fond za zastitu sajkace koji ce okupiti sve ljubitelje ove gradjevine i otkupiti je od Miskovica. Mi imum je samo 100eur po osobi-zastitniku. Ko je za? Ajmo ljudi evo prilike da sacuvate najmiliju gradjevinu. Ne treba 2 miliona eur vec samo 100eur! Ko prvi daje?

Finansijska policija
01.06.2015. 17:17

Skupljajte evre,svima koji su učestvovali u pravljenju ćoravih poslova bez vlasnika,trebaće vam i za kauciju da se sa slobode razdužite i smanjite krivično gonjenje za uzurpanciju privatne imovine i teško oštećenje društvenog interesa,proneveru,mito,korupciju,sklapanje nevalidnih ugovora sa mafijom,DOKAZANU ZLOUPOTREBU POLOŽAJA i otvaranje prostora nelojalnoj konkurenciji favorizacijom svojih interesa NA ŠTETU INTERESA GRAĐANA LESKOVCA. 🙂

Prifatno
01.06.2015. 20:47

Zar će Finansijska i sebe da juri? 🙂

AKCIONAR
02.06.2015. 14:16
Odgovor za  Prifatno

svi smo mi Finansijska policija,insajderi,dužnost nam je da prijavimo osnovanu sumnju i dokaze o malverzaciji Privrednom Sudu u Leskovcu u protinom smo saučesnici kriminala..kriminalci.
..evo jugmediju da čita najnoviju vest..
Danas 2.juna 2015. su vlasnici akcionari LEMINDA prijavili UGROŽAVANJE INTERESA GRAĐANA LESKOVCA
a svi smo mi ovde da radimo u interesu građana Leskovca.
..ima li neko protiv 🙂 ¿

LEISTORICAR
02.06.2015. 09:33

Genocid rodjo zaboravi..i sile mraka i bezumlja kao imedjunarodnu zaveru cie i vatikana snajka..

Pera
05.06.2015. 12:43

To će biti još jedan u moru pokušaja da se uništi duša Leskovca.U toj hali su se održavale utakmice, koncerti i još mnogo štošta što odavno više nema. Sramota, sve što je bilo vredno i lepo je uništeno u ovom gradu. Šajkača je nešto čime smo se ponosili i po čemu se između ostalog ovaj grad prepoznavao. Pitam se ko će u toj zgradi sa 260 stanova kupiti stanove , ko će biti zapošljen i čija će zastava vijoriti ?

mirko
05.06.2015. 13:19

verovatno ce se vijoriti albanska zastava, jer se sve to i pravi zbog njih