Saša Pešić: DS počinje opoziciono delovanje u Leskovcu

LESKOVAC – Okupiću sve izvorne demokrate i sve koji se ne boje da budu opozicionari, kaže Saša Pešić, koji je juče izabran za člana Izvršnog odbora Demokratske strankke (DS), jednog od 15 i jedinog u jugoistočnoj Srbiji.

Pešić za Jugmediu ocenjuje da DS u Leskovcu više i ne postoji.

„Demokratska straka u Leskovcu je, praktično, mrtva stranka. Vrata su nedeljama zaključana, funkcioneri, od kojih neki moraju da rade to što rade, su se razbežali, a oni koji su ostali pre neki dan su predlagali saradnju sa Srpskom naprednom strankom“, priča Pešić, bivši šef kabineta gradonačelnika Slobodana Kocića i osoba koja je imala veliki uticaj u gradu.

Neće, dodaje, imati neku od funkcija u Leskovcu. „Okupiću tim, ne samo u Leskovcu nego i u Jablaničkom okrugu, gde od šest u pet poverenici vode stranku“.

DS u Leskovcu nije na vlasti od jeseni 2012. godine, a Pešić nema nikakve funkcije u stranci više od godinu dana.

„Za dve godine u Leskovcu nije urađeno ništa i stanje je veoma loše, a ja sam u sopstvenoj stranci istrpeo prevelike laži i uvrede. Osamnaest godina se bavim politikom, samo tri iz pozicije vlasti i zato znam da vodim opozicionu borbu“, zaključuje Saša Pešić.

Pešić je, prema saznanjima Jugmedie, bio jedini delegat iz Leskovca koji je na izborima svoj glas dao Bojanu Pajtiću, sadašnjem lideru DS-a.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

96 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Demokrata
30.06.2014. 08:10

Konacno da se krene sa mrtve tacke i narodu Leskovca i okoline , pokazemo da smo mi jedina politicka opcija koja je gradu na Veternici donela boljitak . Casa se prelila , vreme je da se pojedincima koji su presli crvenu liniju , da izlazna karta a da na celu leskovackih demokrata , dodje tim ljudi koji ce tu stranku vratiti na pozicije koje joj po pravdi boga , pripadaju . Kao istinski demokrata , kome je tesko palo ovo mrtvilo i podeljenost u poslednjih par godina , zdusno podrzavam Sasu Pesica i mislim da je on jedini covek , koji ima jasnu viziju politicke rehabilitacije Demokratske stranke u nasem gradu .

Nesko016
30.06.2014. 10:15
Odgovor za  Demokrata

A sta su to Demokrate doneli Leskovcu? Mislis na Juru-Centru za eksploatisanje, mucenje i eksploatisanja Leskovcana? A da, napunili ste istrazni zatvor svojim ljudima-za sta naravno govorite da je po politickoj osnovi…

Zdravković Dušan
30.06.2014. 15:48
Odgovor za  Nesko016

Kad SNS uradi ono što je DS uradio u Leskovcu, onda možemo da razgovaramo. Nije samo dovedena Jura. Tu su i Nemci, Turci, Grci, Italijani i drugi koji šire svoje kapacitete i povećavaju proizvodnju. Ako mislite da će novi investitori da plaćaju nerad kao u komunizmu, grdno ste se prevarili. I u komunizmu su jedni radili za druge a imali su male plate, a direktor i njegova klika je samo šetala pantalone a imali su duplo veće plate od onih koji su zarađivali za njih. Sačekajte još malo. Od blata ćete da pravite i Bojtu i DS kako bi pokrenuli sve ono što će SNS da zaustavi i upropasti. Ne moraju oni da kradu, jer nema šta da se krade. Ali ponekad je neko odgovoran i zbog nečinjenja, a u ovom slučaju ovi – SNS su nesposobni da nešto urade za Leskovčane.

turista
30.06.2014. 16:54

Dusane, da li vi stvarno verujete u ovo sto ste napisali? Pa ti lopovi su sve unistili, doveli grad do ivice propasti, bivsi gradonacelnik i njegovi saradnici su toliko ostetili grad da se ne bi oprali ni da su doveli jos pet fabrika!

real
30.06.2014. 23:49
Odgovor za  turista

Turista, ti kad sledeci put krenes na proputovanje, obavezno ponesi mapu i kompas, posto si „zatikan“!

Zdravković Dušan
01.07.2014. 07:55
Odgovor za  turista

Poštovani Turista,
Bez obzira što se tako predstavljaš, ti nisi otišao dalje od Bričevlje ili Ančiki, Turekovac, Pertate. Sa Vama je teško polemisati, jer mi smo dva različita sveta, dva različita mentalna sklopa. Pa šta su demokrate u Leskovcu uništili? Tekstilna industrija je propala još u vreme komunista. Privatizacija je završena od 2005 do 2008 godine u vreme Vlade Vojislava Koštunice. Ko je sprečio reforme u ovoj zemlji? Koštunica sa podrškom socijalista. Ko nas je doveo u ovakvo stanje? Ko nas je uveo u ratove vreme devedesetih godina? Tadašnji radikali (sada NAPREDNJACI) sa podršKOM socijalista. To što naprednjaci rade, čućemo se vrlo brzo. Ja im želim sve najlepše, jer će i meni i mojoj porodici biti bolje ako dobro rade. Ali zar ne vidiš da se vraćamo u devedesete. Nego Vi zamolite Bojtu i demokrate, da se malo angažuju da urede tu svoju stranku, i na sledećim izborima svi glasajte za Bojtu i DEMOKRATSKU STRANKU – ZORAN ĐINĐIĆ. Tek onda možemo biti optimisti za neko bolje sutra.

SasaDjordjevic
30.06.2014. 23:43

Ау шта нам наприча. „Резултате“ Бојтине владавине плаћамо ми грађани кроз дугове који су нагомилавани током година.

real
01.07.2014. 01:36
Odgovor za  SasaDjordjevic

Ih..greota sto duvaste u pistaljke, da bi vracali tudje dugove 🙂

turista
01.07.2014. 09:34
Odgovor za  SasaDjordjevic

Postovani Dusane,
varate se, svet obisla jesam, za razliku od Vas koji nikad necete, jer dalje od Bojtinog sela ne vidite.
O cemu vi uopste pricate, krivite Kostunucu za raspad zemlje, pa zar niste vi demokrate bili u koaliciji sa tadasnjim DOS-om? To vec sve govori o vasoj DS. A za Bojtu ne vredi da vam pisem bilo sta, toliko malverzacija, pljacki, pa trebalo bi da se pokrijete usima i zavucete u misju rupu, da mu ime ne spominjete, a ne da pisete ovde parole i vodite kampanju za stranku koja prakticno vise i ne postoji! Sta je on dobro uradio za grad sem sto je poplocao trotoar pored apoteke Sutjeska? I tu se ugradio pitaj boga koliko! Pa sta cemo onda sa aferom s Coguricem i Pasinom cesmom? Mogla bih da vam pisem do sutra ali necu, neka se o njemu brinu nadlezni organi.
Dragi Dusane, u pravu ste Vi i ja smo dva razlicita mentalna sklopa i hvala Bogu na tome!

turista
01.07.2014. 13:13
Odgovor za  SasaDjordjevic

Zamolila bih urednike Jugmedie da objave moj komentar koji je bio odgovor gospodinu Dusanu! Nije bio uvredljive sadrzine, sadrzao je samo konretne cinjenice o Demokratskoj stranci i njihovim malverzacijama. Ne znam na osnovu cega pravite selekciju komentara koji ce proci, a koji nece?!

Zdravković Dušan
01.07.2014. 14:40
Odgovor za  SasaDjordjevic

Poštovani gospodine Đorđeviću, Zamolio bih te, da kada pišeš komentare, budi konkretniji sa tačnim podacima, ko je šta uradio za propadanje Leskovca, ko je šta ukrao, ko će i koliko to da vraća od građana Leskovca. Koliko ja znam budžet Leskovca je puniji od ovih firmi koje su pokrenule neki vid proizvodnje. Vama ne valja kad se dovode investitori, jer oni traže da se radi. Ja nisam član Demokratske stranke i nikad ih nisam glasao, jer ne izilazim na izbore. Ali ono što znam, Demokratska stranka je dovela nekoliko investitora i par hiljada radnika radi i prima lične dohotke. Trebalo je još nekoliko firmi da dođe, ali je došlo do promena u lokalnoj vlasti i sve je zaustavljeno, jer investitori ne žele da investiraju dok je SNS na vlasti. Molio bih te, da nam napišeš šta su to sve radili protiv Leskovca, Bojta i njegova svita. Kaži kad sve znaš, jer tužilaštvo vapi za podacima. Ti pošto ćutiš, sigurno si Bojtin čovek jer ga ćutanjem štitiš. Ako ga ne štitiš onda la… Puno pozdrava za sve koji komentarišu ovaj članak.

SasaDjordjevic
01.07.2014. 18:12
Odgovor za  SasaDjordjevic

https://www.youtube.com/watch?v=o4JjQw0Xyms Погледај ово. Па онда бушотине, паркинзи испод и изнад земље итд … Човек је слагао за медаљу, а тек отпуштања непожељних радника и примање његових људи који су му хранили сујету.

miki
30.06.2014. 08:14

Nije li te sramota da bilo šta izjavljuješ?Ti i Bojta ste doveli i DS i grad Leskovac do samog dna!U sve poslove koje je Bojta dogovarao i zbog kojih mu se sudi, bio si i ti umešan.To svi mi, članovi DS, znamo.Zašto nadležni organi ne reaguju?Umesto da ćutiš i sakriješ se daleko od očiju javnosti, ti opet želiš da DS u Leskovcu uprljaš i uništiš do kraja.Demokratskoj stranci su potrebni novi ljudi, časni, pošteni, stručni.Ti ništa od toga nisi.Moj ti je savet, da bežiš iz politike, zarad ineresa i DS i grada Leskovca.

farmer
30.06.2014. 08:16

Jadna i si ti Demokratska stranko sa Sašom Pešićem na čelu.
Mali Gojko is commin’ with the clouds!

demokrata
30.06.2014. 08:18

e sad ste ga tek ugasili!

spo
30.06.2014. 08:18

Nisi ti bio niciji delegat a mogao bi da kazes otkud tolika dugovanja u stranci i zasto se najvise duguje ABC-u i Zlatnom tragu.
bio na pet funkcija , radio nezakonitu racionalizaciju,vodio Abrasevic,FK Dubocicu,Srbijagas , o trosku investitora se suncao u Dubaiu i sada hoces da budes opozicionar sa kaficem koji si od „ustedjevine“ otvorio. Pazi bogati opozicionar !

djura
30.06.2014. 08:19

Kada stranka ciji je predsednik doktor nauka, a koji je ujedno i univerzitetski profesor, za clanove svog najvaznijeg operativnog tela izabire ljude koji su uprkos tome sto se blize cetrdesetima jos uvek studenti, onda ta stranka ima zaista ozbiljne probleme. ❗

Pa zasto Pesicu neces imati funkciju na lokalu? ❓

Mozda zato sto si duboko svestan onoga sto i poslednji insekt ispod kamena zna. A to je da ni na jednu funkciju u lokalnom DS-u ne mozes biti izabran.

To se u politici zove nedostatak kredibiliteta. ❗

Da li si ti ikada u svom politickom bitisanju bio izabran, ili si oduvek bio samo mali-veliki majstor za licno oktroisanje uz pomoc Beogradskih veza i vezica?

Hajde bar jednom budi covek i pokazi nam ko si, sta si i koliko si zaista veliki demokrata i politicar.

Okupi konacno tu svoju ekipu, kandiduj se ovde na lokalu i dokazi da si zaista to sto govoris. Dokazi nam da vredis. Izmeri se u clanstvu Pesicu!

Sve dok to konacno ne ucinis, u ocima ogromne vecine clanova i simpatizera DS-a, ti ces biti samo jedan obican samoreklamer i spletkaros. ❗

djuroid
30.06.2014. 11:02
Odgovor za  djura

ne li ti bese u fazonu da demokrate netreba da se zaskacu izmedju sebe, pogotovone u javnosti i pred drugima?
ne znam dal se slazes da je trenutno rukovodstvo u totalnom rasulu… bice poverenistvo, pa onda izbori. aj se kandiduj za nesto, imam utisak da bi mnogo bolje doprineo DSu ako bi radio za stranku iz stranke a ne iz jugmedije

djura
30.06.2014. 12:59
Odgovor za  djuroid

1. Ja u ovom slucaju ne „zaskacem“ demokratu, vec raskrinkavam nesto sto ima ime koje bi mi redakcija Jugmedie sigurno cenzurisala.

2. Slazem se sa tobom da je rukovodstvo DS u rasulu, ne samo u Leskovcu vec i u centrali u Beogradu, da ne kazem u Novom Sadu.

3. Kandidovacu se sigurno.

4. Imas simpatican nik. 🙂

djuroid
30.06.2014. 13:14
Odgovor za  djura

4. imao sam kvalitetnu inspiraciju 😉

Bokan
30.06.2014. 09:01

Sada da vidim i procitam ove iz DS, a i ove ljigavce iz SPO, sto su pisali u komentarima da profesor Nesic radi zajedno sa Sasom Pesicem na unistenju opozicije i za Udbu. Ko protura takve vesti sam radi za policiju.
Djuro, ako hoces da vidis ko sam dodji u osmospratnicu i potrazi me da bi se upoznali. Ja cu te odvesti do Dace da i nju upoznas, i da posle ne siris ogavne vesti da nam profesor pise tekst ispod kolumni.

AVATAR
30.06.2014. 09:13

Jadnice,nemam reci za ovo sto sam procitao samo jedno FUJJJJJJJJJJJJJ.

MZ Centar
30.06.2014. 09:33

Pazi kakva slučajnost, evo i g. Pešića nakon iznenadne pojačane aktivnosti gospodina Kolumniste.
Slučajno se desi da g. Kolumnista izda dva nastavka sage o demokratama a onda u nastavku g. Pešić daje intervju u nedelju. AHA!

Saša Pešić će uz svoj stari poklik „Neki ćete da poginete a neki ćemo i da se vratimo!“ krenuti u opozicionu borbu. AHA!

Preduzetnik koji od staža ima organizovanje školskih ekskurzija i putovanja za Tursku i Dubai, tikete u kladionici, prostorno planiranje Pašine česme, pisanje dozvola za zauzeće gradskih površina, obavljanje „poslova privatizacionog savetnika“… (da ne nabrajam a ima još dosta) se javlja ne da bude opozicija nego hoće u vlast i zato potura vesti o koaliciji sa SNS u Leskovcu.
I za to planira da okupi „izvorne demokrate“ u koje smatram da i sam spadam? AHA!

Do sledećeg javljanja ekipe iz starih službi 😉

na preispitivanje
30.06.2014. 10:00

Sram bilo sve demokrate.

One koji svojataju stranku, ko dedovinu.

Što bi da dele ulaznice-Ti napred-ko podoban, a ti STOJ!

One koji je kritikuju kad imaju lične unterese.

One koji veruju da je proces demokratizacije otpočeo sa njima kao najzaslužnijima.

Zaboravili su oni penzionere što su okupljeni u parku išli pred policiju da zaštite omladinu od linča koja je krenula na Miloševićev režim. A tu su bili i moji penzioneri.

Zaboravili su oni na roditelje koji su užasnuti brojem prispelih praznih kovčega sa KIM-a krenuli da traže krivca. A tu smo bili mi.

Zaboravili su oni da su naša deca studenti, A NIKAD ČLANOVI DEMOKRATSKE PARTIJE, šetala za slobodu medija, dok su ih rođaci sa terasa podržavali udaranjem u šerpe i pištanjem iz zviždaljki. A to su bila naša deca.

Prave se oni da ne znaju da postoje snimci na Slobodnoj Evropi, na Dojče vele i Glasu Amerike izjava koje su dali naši hrabri rođaci pod punim imenom i prezimenom, rizikujući da dobiju otkaze, koje su i dobijali.

Iz DOS-a , odakle je i Đinđić razvio demokratsko krilo ove današnje partije, bilo je mnogo više oficira građanskih, no džentlmena danas demokratskih, koji nisu sebe žalili ni 9.marta u Beogradu, bukvalno boreći se sa konjicom, vodenim tipovima, policijom, da bi danas postojala i Demokratska stranka. A među njima smo bili i mi.

Pešiću, djuro, Večko, niste vi ni tvorci, ni kolumnisti, ni bogovi.

Vi baratate s premalo činjenica, iako ste svedoci, učesnici. Jednostavno pamtite odakle vam kad odgovara. I ne vidite nas. Slepi ste. Ta stranka nije vaša i nemate je prava prisvajati, niti kritikovati do uništenja. Postoje ljudi, koji nikad nisu imali člansku kartu, a stvarali su je na gore opisan način.

Mislite o tome, kad ubuduće govorite o DS-u. Kad kadrirate svašta i svakog, kojeg kad posle kritikujemo vi lično skačete, jer imate minuli kulturni rad sa njima, a što vam oduzima objektivnost. Imate odgovornost prema nama, makar vas nikad ne glasali, niti bili članovi.

Zato što ste podržavali neodrživo, da bi kulturno sačuvali prljav veš u kući, zato ste tu danas. Na početku. Od vas da grdite svoje saradnice niko nije očekivao. Ali mi, koji smo se TAKOĐE ZA DEMOKRATIJU ZAUZIMALI, dok su vaše cice, udarnice spavkale da bi ih Her Djuronije uzimo u zaštitu, hoćemo da kritikujemo sve-ONDA KAD NE VALJA, KAD POČNE DA GREŠI TAKO ŠTO KRENE DA RADI ZA SEBE A PROTIV NARODA. Makar nam iz srca ispali. Jer to je dobro za građane, za vaš DS, a i za njih, da se ne…

na preispitivanje
30.06.2014. 10:01

…zaborave

djura
30.06.2014. 16:33
Odgovor za  na preispitivanje

A zar ti nisi na odmoru? ❓

Sta je bilo?

Svrbi te nesto?

Tastatura mozda? 🙂

Simpatizer
30.06.2014. 10:02

Nije li vas je bre, vise sramota da se medjusobno pljujete ovde?! Dve godine presipate iz supljeg u prazno, a ovi osvojili duplo vise glasova nego 2012-e! Sa pozicije vlasti, eej! I ne zato sto su dobri,vec sto ste vi nikakvi kao opozicija! Potrebni su vam bre glasnogovornici na terenu, da objasne ljudima da ih ovi lazu, jer ljudi veruju samo onom sto cuju i vide na Pinku. Ako ovaj covek hoce da bude inicijator konkretnog delovanja, ko ste vi, koji dve godine ne izlazite iz misjih rupa, da ga kritikujete?! Verovatno jeste gresio, ali gospodo, sta kazete na to sto ovaj narod masovno glasa i uzdize one cije greske i reci nikad nisu smeli da zaborave? Hocete li da mi kazete da su njegove greske u rangu njihovih?! Sujete na stranu, ako ne zelite da dodjete u poziciju SPO-a, koji zna recept za propadanje, pa ga sad ovde svesrdno dele i vama!

MZ Centar
30.06.2014. 11:11
Odgovor za  Simpatizer

Poštovani Simpatizeru,
nemam šta da dodam na Vaš komentar, potpuno ste u pravu. Jedina želja koju sam imao ovim komentarom je da pokažem da nije tačno da je sve mrtvo i da nije palo u zaborav svako delo a pogotovo ne pomenutog (inače najviše rangiranog funkcionera u centrali stranke već nekoliko godina unazad) funkcionera.
A o razmerama njihove tj. njegove odgovornosti i „rangu odgovornosti“ je izlišno govoriti, dosta je rečeno, vreme je da politiku Demokratske stranke u Leskovcu vode novi ljudi.

Izvolite, pridružite se aktivnije u tom smislu.

Simpatizer
30.06.2014. 12:06
Odgovor za  MZ Centar

Postovani,
mene politicki angazman ne zanima. Obracam vam se kao gradjanin cije dostojanstvo vredja demagogija sadasnje vlasti, a ljuti ga opozicija koja nije fokusirana na vlast, vec samo na sebe. Vi kao stranka, niste smeli da dozvolite da vasi unutarstranacki sukobi, budu tema komentarisanja i tracarenja po portalima. Takodje, niste svesni da zbog toga, ne samo da ne mozete da vratite poverenje nekadasnjih glasaca, vec tesko da cete zadrzati i ona 4% sa poslednjih izbora… ukoliko nesto konkretno i hitno ne promenite! Pozdrav

Vitez
30.06.2014. 11:15
Odgovor za  Simpatizer

Simpatizer, bilo je još mnogo simpatizera dok lokalni i državni političari iz DS-a nisu doveli naš grad a i državu do ivice propasti. Ja verujem u iskrenu želju, volju aktuelne vlasti da dovedu državu i gradove u red. Vučić nam je dao veru svojim radom, zalaganjem, dovodjem sebe i svoje porodice u opasnost suprotstavljajući se najmoćnijim ljudima u Srbiji. Njegova energija se je prenela i na lokalne lidere koji ga slede. Siguran sam da nas ne lažu kako Vi kažete, zdrava i kvalitetna opozicija je potrebna u svakoj državi i gradu ali to sigurno nije DS koji nas je toliko razočarao, ponizio kao državu i narod, doveo na rubu propasti, degradirao sistem vrednosti… Ja DS-u ništa ne verujem, od njih se ne može očekivati dobro…

Demokrata
30.06.2014. 21:07
Odgovor za  Vitez

Viteze SNS-a trecega reda, SNS bote petoga reda , verujes li u ovo sto pises ? Koji bre Vucic , koji naprednjaci ,ako malo zavirimo u istoriju , pa vi ste ovom jadnom narodu doneli samo nevolje i nevolje . Ratove , bedu ,inflaciju , tajkune . Goran Cvetanovic u Svetoilijskoj gradi Cardak ni na nebu ni na zamlju , na Vlasinskom jezeru vikendicu kao onaj sruseni objekat u Silerovoj . Od svog postenog rada ? Koga ti zamajavas svojim nebulozama ? Vi ste stigli do vrha i pocinjete da padate . Vase prizemljenje bice suvise bolno , veruj mi . Gledajte vi u vase dvoriste i cistite djubre ispred vase kuce , demokrate to rade ispred svoje . I vratice se na velika vrata , jer ovaj narod polako otvara oci

SasaDjordjevic
30.06.2014. 23:48
Odgovor za  Demokrata

То што ти наприча је фикција и лаж. Градоначелник Цветановић је вредан и поштен човек, а зна се да такви нису баш много популарни код Срба. Иначе иза Вучића су резултати, на своја плећа вуче деценијско опљачкану Србију и спашава оно што није покрадено.

real
01.07.2014. 01:33
Odgovor za  SasaDjordjevic

Ma, sta rece?! Postenjacine! Od ekstremnih radikala do najvecih „proevropljana“. Razvojni put Bore snajdera 🙂

Zdravković Dušan
01.07.2014. 15:22
Odgovor za  SasaDjordjevic

Poštovani Đorđeviću,
Upravo sam pročitao tekst „Vučićeva ofanziva šarma u Berlinu“, koji prenosi utiske sa sastanka Vučića i bivših i budućih potencijalnih investitora iz Nemačke u Srbiji.
“ Sa ministrove desne strane sedeo je čovek koji proizvodi upravo pomenute čarape. Uve Berghajm, iz rukovodstva tekstilnog proizvođača Falkea, koji u Leskovcu ima fabriku sa 550 zaposlenih. „Tamo sam sreo pouzdane, lojalne ljude spremne da rade. Naišli smo na dobru poslovnu klimu“, rekao je on. Doduše, uprkos velikoj nezaposlenosti na jugu Srbije, nije bilo lako naći dovoljno radnika sa ispečenim zanatom, pa je veliki broj njih obučavan, dodao je Berghajm.“
Šta ovaj govor gospodina Berghajma govori? Puno reči hvale za bivše rukovodstvo Leskovca i gospodina Bojtu. Drugi njegov komentar je, da su u Srbiji – Leskocu, jedva našli 550 obučenih radnika za proizvodnju čarapa. Niko neće da radi u proizvodnju.

Vitez
01.07.2014. 16:56
Odgovor za  Demokrata

Demokrata po znakom ?, nisam ja ni za DS, ni za SNS, ni za SPS… ne treba se vraćati u prošlost jer je bolna a posebno sa DS nikako, bili su najveća stranka u vlasti od 2000. godine do skora, sproveli su katastrofalno privatizaciju (napunili džepove svoje i svojih prijatelja), korupcija je zaživela pod njihovom vlašću u svim oblastima, obrazovanje uništili sa privtnim fakultetima, nameštali su se tenderi, postavljali su se direktori bez ikakvog iskustva i nedovršene škole koji su dalje pljačkali i zapošljavali neznalice i neradnike po javnim preduzećima, možda i sebe tu pronađete pošto ovoliko branite DS koja nas je dovela do ivice propasti. Uništila je sistem vrednosti, kod mnogih mladih ljudi se više ne cene rad, poštenje, upornost „zašto da radim, učim kada je tamo neko ostvario to i to a bio je neradnik i neznalica i prevarant..“ Sreća da se je pojavio Aleksandar Vučić, narod u njemu vidi pravog vođu naše države, prosto rečeno čovek radi prave stvari, vrednuje prave stvari, opet se svi nadamo u bolje sutra, dao je volju ljudima da se bore, vide se napredak u svim oblastima. Vidim da se lokalni lideri uspešno uklapaju, preduzimljivi su, rade prave stvari,svaka čast i našem gradonačelniku Cvetanoviću . Demokrata pokušajte da budete objektivni svako ko zaradi ima pravo da gradi, ako gradonačelnik zaista gradi , potencijalni lopovi su na sudu, a lopovi u zatvoru ne znam gde se vaš lider Kocić trenutno nalazi.

jaooo
01.07.2014. 18:24
Odgovor za  Vitez

Vitez Koja, il Mlata-Zamlata? 🙂

rihter
30.06.2014. 10:56

Dal ste bre vi pri mozak?
Otkako su gospodina predsednika poslali na treznjenje od pola godinu u DS je sve super i sad ce Sasa da to upropasti.
Super je sto nisu izlazili na izbore za MZ, super je sto je pola odbornicke grupe prebeglo u druge stranke, prosto je izvrsno sto je stranka non stop zakljucana u radno vreme, i najbolje od svega je sto su veliki vizionari i politicari sa harizmom uspeli cak 4% da osvoje na izbori.
Pa sasvim je opravdan strah da će Pesic to da pokvari, i ja mislim da takve stvari vise nece da se dogadjaju

neobavesten
30.06.2014. 11:19

Nije li glavni urednik popio kafu u kafeticu?

djura
30.06.2014. 14:03
Odgovor za  neobavesten

A bas sam nesto nacuo (od najpouzdanijeg moguceg izvora 🙂 ), da glavna i odgovorna Jugmedie, obozava „Baileys Iced Coffee“. 🙂

Niko bre vise ne pije staru dobru tursku kaficu. Sve se to pogospodili i pokondirilo. 🙁

Stari
30.06.2014. 11:39

sad ce on da okupi ekipu, a najblizi i najverniji sledbenik mu odlazi iz stranke sad bas kad je doso na red da povede kolo. pa ako te najblizi napustaju ko ce da ti pridje?

pitanje
30.06.2014. 13:19
Odgovor za  Stari

a ko bi to bio, da malo i mi ostali udjemo u problematiku?

PROROK
30.06.2014. 11:58

Dusane, ti bre ko da si prorok.
Vecko napisa cetiri kolumne protiv DS i Bojte i dodje Sasa Pesic za glavnog u DS. I to u celoj Juznoj Srbiji.Toliki li je Veckov uticaj kod Pajtica?

Djuro, nemoj vise da bistris politiku. Nije to za tebe. Ti to ne znas! Politika je za tebe spansko selo. Zabito spansko selo. Sta ti preostaje: samo da opanjkavas DS u Leskovac, ljude u njemu i njihove postupke. Naravno, posto samo pustas pesme, pusti i onu tvoju aytobiografsku – Ostani dj…e do kraja. Mislim da je napisana bas zbog tebe. A, i prilici ti!

pujošotka
30.06.2014. 12:59

Slušajući pričicu Pešićevu nikako da se ne rasplačem od smeha. Kad je DS spao i na tebe koi si ga urnisao i na … . pa da li ste vi u libelu. DS-u je parastos i da se nije pojavio bolje bi bilo. Sve ste uništili i ako sam ja član DS-a a li se stidim vas iz rukovodstva pa i ponovo da vodite grad pa vi ste stvarno bezobzirni. Nema vas nigde jer nema posla a to znači nema ni para. Zato ćuti i ne javljaj se.

Само Свој
30.06.2014. 13:20

Неко помену да ДС требају нови људи. Па срећан вам нови, пардон, једини у југоисточној Србији. Пази, једини.
Док се нови проналазе, стари полако одлазе а потенцијални не долазе. Промаше врата, оду тек око 100 метра североисточно.

PROROK
30.06.2014. 13:45

Milice zasto mi ne pustas komentar. Sta sam to skaradno napisao? Ili samo stitis Djuru. Napisao sam:
Dusane, ti bre ko da si prorok.
Vecko napisa cetiri kolumne protiv DS i Bojte i dodje Sasa Pesic za glavnog u DS. I to u celoj Juznoj Srbiji.Toliki li je Veckov uticaj kod Pajtica?

Djuro, nemoj vise da bistris politiku. Nije to za tebe. Ti to ne znas! Politika je za tebe spansko selo. Zabito spansko selo. Sta ti preostaje: samo da opanjkavas DS u Leskovac, ljude u njemu i njihove postupke. Naravno, posto samo pustas pesme, pusti i onu tvoju aytobiografsku – Ostani dj…e do kraja. Mislim da je napisana bas zbog tebe. A, i prilici ti!

turista
30.06.2014. 14:14

A sta je gospodine Sasa uradila DS dok je bila na vlasti svih onih godina, posto prozivate SNS da za 2 godine nije uradila nista za boljitak Leskovca? Da li je DS uradila nesto sem sto je unistila citavu privredu zemlje, prodala sve sto se prodati moze i sto je zaduzila i zemlju i grad za abnormalne iznose kredita? Narod veruje Vucicu, veruje u reforme i veruje da vas demokrate nece vise nikad da vidi na vlasti.

SasaDjordjevic
30.06.2014. 23:53
Odgovor za  turista

Приватизација која је спроведена у Србију од 2001-2011 је најбољи пример како покрасти један народ и државу. То што је дозволила елита из ДС нема нигде и није записано до сада у анале свих приватизација. Где су сад Мирко Цветковић и Божа Ђелић ? За овог другог се зна да живи у Паризу и да ужива од новца који је „поштено зарадио“ спавајући на теткином каучу.

real
01.07.2014. 01:47
Odgovor za  SasaDjordjevic

Ali, zato vam je tu Sinisa Mali, i on je bio u tu Agenciju. Znas, to je onaj sto pise-brise statuse na zvanicnom sajtu Grada Bgd-a, ko na fejbuk!