Štednja i na Leskovačkom letu, oslonac na domaće snage

LESKOVAC – Dvonedeljeno Leskovačko leto, koje sada nosi ime Letnji festival, počeće sutra uveče i odvijaće se do 2. jula u centru grada po principu ispomoći jer se po prvi put održava bez novca.

“Bilo je i pitanje njegovog održavanja posle velikih poplava. Novca nema, ali su svi odlučili da daju svoj doprins kako se Leskovčanima ne bi uskratilo leto na koje su navikli”, kaže Ivana Pejić, portparol Turističke organizacije Leskovac, organizator manifestacije.

Uprkos štednji, program je bogat,tvrdi.

Prve večeri biće prikazana dečija predstava, zatim slede festivali stvaralašatva, tradicije, klubskih i uličnih muzičara i bendova, zatim Drum dum fest, pa Vidiovdansko veče posvećeno Prvom svetkosm ratu, Festivalu uličnog teatra, i na kraju, turniri i revijalni nastupi sportista.

Zbog štednje u gradskom budžetu, TOL je nedavnim rebalansom budžeta uskraćaena za tri miliona dinara, mada direktor Žikica Nestorović nije hteo da kaže kolika sredtsva na godišnjem nivou dobija ova organizacija iz gradske kase, a pod izgovorom da je – neupućen.

Miroljub Radivojević iz ove organizacije kaže da Leskovačko leto nije dobilo ni jedan dinar. Prošle godine je raspolagalao s budžetom od oko 1,6 miliona, a 2009. godine sa oko 3,5 miliona dinara.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

54 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
djura
17.06.2014. 11:07

Za razliku od Rostiljijade „Leskovacko leto“ je manifestacija koja je znacajno obogacivala ne bas bogat kulturni zivot u nasem gradu. To su oduvek bili „lagani“, ali u vecini slucajeva ipak relativno kvalitetni sadrzaji.

Dakle 2009. godine, grad Leskovac je pored svih ostalih izdvajanja za kulturu, obezbedio i cak 3,5 miliona za „Leskovacko leto“.

Danas je budzet ove, Leskovcanima veoma drage manifestacije, NULA dinara. ❗

Kao sto vidim Cvetanovic je Nestorovicu stavio na raspolaganje stap i kanap. Sargarepa je izgleda pojedena u Alziru, na Kipru, u Pekingu…

Svi mi veoma dobro znamo ko je izvrsilac gradskog budzeta danas.

A ko ono bese na vlasti u nasem gradu, „dalekog“ leta 2009 godine? ❓

Pitam samo onako.

Usput.

Bez ikakve komparativne ili nedaj Boze zle namere.

Pa dragi moji Leskovcani…

„AKO VAM JE DOBRO, ONDA NISTA“. 🙁

jailbird
17.06.2014. 12:07
Odgovor za  djura
JA
17.06.2014. 17:05
Odgovor za  djura

Odlicno znamo svi koliko ima neafirmisanih a dobrih muzicara u nasem malom gradu…koliko ima umetnika koji stvarno nesto vrede a samo treba da im vetar dune u ledja…
Retki od njih traze novac za nastupe na ovakvim desavanjima,a opet niko da ih udostoji makar poziva da pokazu svoje umece i svoj rad…Sramota je velika ali sta je tu je…Cudo samo Neverne bebe nisu opet stavili kao i proslih godina pa da slusamo tuznu pesmu na 1001 nacin 😀

Treći svetski
17.06.2014. 19:03
Odgovor za  djura

Oh, kako je to izlizani slogan. Skoro kao onaj „Andrićev“: Dođu tako vremena…
Nemoj više, ko boga te molim 🙂

Treći svetski
17.06.2014. 21:57
Odgovor za  Treći svetski

„AKO VAM JE DOBRO, ONDA NISTA“. Pffff….

djura
17.06.2014. 23:38
Odgovor za  Treći svetski

🙂

JA
17.06.2014. 17:03

Zaboravili su da nam opet dovedu Neverne Bebe…obicno su oni nastupali na leskovacko…
a bas lepo sto nema ni jednog pevaca normalnog osim Sedativaca,Dabicke,i grupe denis napast…drumdum kao i uvek bice pun onih mastiljavaca i to je tooo…
Pitam se kakav li ce performans imati Oxford skola

Svako leskovacko je novi promasaj naseg malog grada…svake godine sve gore i gore

pravnica
17.06.2014. 19:10

Leskovačko leto je nama značajna manifestacija i važno je da će se održati. Ne možemo da tražimo neke vrhunske izvodjače,da se zbog toga daju velike pare iz budžeta jer nije vredno toga, a veoma je izvesno da će Sedative band, Aleksandra Dabic i drugi naši Leskovčani održati fenomenalan koncert jer su izvanredni izvođači.
Nego Srbi ko Srbi bi preko hleba hteli i pogaču, svemu traže mane. Uživajte!

djura
17.06.2014. 23:42
Odgovor za  pravnica

Prolazi evo vec treci dan, kako ne prihvatas moj zahtev za prijateljstvom.

Dokle vise?

Imas li bar dusu, posto srce ocigledno nemas. 🙁

jes vala
18.06.2014. 07:59
Odgovor za  pravnica

Šta li ja sve neću da pročitam ovde. Ulaganje u kulturu nije vredno… srećom, nisam to pročitao samo ovde, širom Srbije potvrđuje se, da ne kažem napreduje, ovo razmišljanje, na žalost.
Kažem kulturu jer „Leskovačko leto“ je pre svega kulturna manifestacija, ili grešim?
Pevči, pevaljke, na žalost, po slovu „umetnosti“ kojom se bave spadaju u kulturu ali ne samo oni. Ima tu trista načina i trista jedna mogućnost da se kulturna manifestacija održi i organizuje na pravi način sa malim parama, samo se treba setiti.
Pošto koristite šifru pravnica, pretpostavljam da to i jeste, predlažem da se uključite u razmišljanje za narednu godinu i da vreme potrošite na smišljanje ideja umesto davanja izjava poput „nije vredno“ dati pare u kulturu.
Mi, penzioneri, komentarisaćemo a vi iz naših komentara izvlačite moguće ideje.

Aleksandar
18.06.2014. 10:34
Odgovor za  jes vala

Oko vrednosti, samo da kazem sta mislim, pravnica je u pravu, iz naseg ugla zaista nije vredno da dajemo veliki novac za neke poznate izvodjace.
Ta izjava ne znaci da ne treba da se ulaze u kulturu, nemojte da izvrcete reci. To sto neki poznati pevac ili pevacica nece drzati koncert na Leskovackom letu ne znaci da ce manifestacija da bude manje kulturna. Cak sta vise, po meni poznatiji izvodjaci vise sluze da gase bunt kod nezadovoljnih gradjana nego sto bi sirili kulturu medju istima.
Djura je spomenuo da je budzet sada 0 dinara, sto je velika laz, jer cim se jedna dvonedeljna manifestacija odrzava tu grad i TOL imaju troskove. On je hteo da prikaze kako je vlast ovde nesto uskratila gradjanima, cak se pohvalio koliko je novca neko potrosio u momentu kada nije imao toliko da trosi, a u stvari je napravio veliki poen time sadasnjoj vlasti.
Vlast dobro radi i sada nije imala potrebe da gasi nikakav bunt medju gradjanima, a sigurno je kako imamo lokalne snage kulture koje mogu gradjanima da pokazu isto ako ne i vise nego li neko ko je samo zbog honorara i dosao. Takodje sam siguran da efekat 3.5 miliona koliko je potrosila bivsa vlast u organizaciji nece doneti nikakvu kulturnu prednost u odnosu na sadasnju organizaciju. Oni su sa vecinom tih para gasili emotivni pozar kod ljuci.
Da ne govorim o tome kako afiramcija domacih kulturnih radnika nema cenu.

jes vala
18.06.2014. 13:34
Odgovor za  Aleksandar

Izvinjavam se što sam rekao da je pravnica rekla da nije vredno. Sad sam sebi izgledam ko plagijator.

Htedoh reći, nije kultura samo muzika! Ima tu i književnosti, likovne umetnosti, filmske umetnosti…pa, kako je leskovačko leto kulturna manifestacija, programski je mogla biti obogaćena i gostovanjem nekog od srpskih pisaca, likovnim salonom, izložbama, projekcijom na otvorenom nekoliko aktuelnih domaćih filmova, predstavom nekog amaterskog pozorišta, npr. Dom kulture Grdelica ima lepu predstavu, pa Bizarno osvoji nagrade….paaaaa, ima, puno toga ali što bih ja, penzioner, davao ideje.
Meni od leta dovoljna i klupa u parku, hladovina i Politika, ako može sa nekim dodatkom.

deckonja
18.06.2014. 13:42
Odgovor za  Aleksandar

Pal ti reče ne pitaš se ništa a sad pišeš ,,Iz našeg ugla zaista nije vredno da dajemo veliki novac za neke poznate izvodjace“
Pa odluči se dal učestvuješ u krojenju budzeta ili ne, da li te pitaju za nešto ili ne.A ne kad ti ne odgovara, napišeš, ja se za ništa ne pitam, a kad treba da opereš negde SNS kažeš:Mi mislimo da je ovako najbolje ….dosta više laži, otvorene kerte ;).

Aleksandar
18.06.2014. 16:06
Odgovor za  deckonja

Iz naseg ugla, iz ugla svih gradjana. Ja ovde pisem kao gradjanin, nisam u nista boljoj pociziji od tebe za krojenje budzeta.

Peca
17.06.2014. 20:28

A sta je sa najavljivanom Gitarijadom?

pravnica
17.06.2014. 20:59

Leskovačko leto je nama značajna
manifestacija i važno je da će se održati.
Ne možemo da tražimo neke vrhunske
izvodjače,da se zbog toga daju velike pare
iz budžeta jer nije vredno toga, a veoma
je izvesno da će Sedative band,
Aleksandra Dabic i drugi naši Leskovčani
održati fenomenalan koncert jer su
izvanredni izvođači.
Nego Srbi ko Srbi bi preko hleba hteli i
pogaču, svemu traže mane. Uživajte!

Krcko
17.06.2014. 22:30

Kakve veze molim vas ima Leskovacko leto sa poplavama?Da li vi zaista mislite da smo mi bez mozga?potrosili ste pare po belosvetskim destinacijama i sad nema za ovako nesto.Vi gospodjo koja se potpisujete sa PRAVNICA molim vas da vise ne pisete gluposti jer nam se gadi da citamo hvalospeveo ovoj ubogoj vlasti u Leskovcu koja je unzadila sve sto je mogla a sebi stvorila dobru zaradu.Zao mi je sto Jugmedija nece da objavi sve onno sto znam pa bi se mnogi cesali gde ih ne svrbi.Dosta bre vise da hvalite nekoga ko nije sposoban da vodi grad i ko za dve godine nije uradio ama bas nista,jer mi zaista jos uvek nismo poludeli.Znamo sta sve radi.Obicna hajducija.KRCKO. I objavite ovaj komentar

pravnica
17.06.2014. 23:11

A po Vašem mišljenju ko je sposoban da vodi grad, baš me zanima…?! I jel smatrate da novac treba da se ulaže u lokalne manifestacije i da se daju pare Kebi, Stoji, Ceci i ostalim cirkuzantima jer lokalni pevači Vam nisu dovoljno dobri? Ne zasmejavajte me, molim
Vas. Neuspešnim ljudima nijedna vlast ne odgovara!

djura
17.06.2014. 23:59
Odgovor za  pravnica

Duso 🙂

Nisam bas siguran, ali mislim da je Keba „gostovao“ u nasem gradu, upravo za zemana gospodina Cvetanovica. 🙂

Rekao bih takodje da Stoja nije nastupala u Leskovcu, barem se ja toga ne secam. Takav „vrhunski“ dogadjaj, sigurno bih morao da zapamtim. 🙂

A za Cecu ovaj grad nikada nije imao pare. Uzgred, sto se Cece tice, bivsi gradonacelnik je nije „organski“ podnosio, tako da je njena jedina sansa, ipak trenutna vlast. 🙂

Ovo ti sve govorim, pod veoma jakim utiskom da si ipak malo polupala loncice. Cini mi se da si prilicno pomesala „Rostiljijadu“ i „Leto“. 🙂

A za kraj…

Iako sam siguran da tvoja poslednja konstatacija nije upucena meni :), ipak ne mogu a da je ne prokomentarisem.

Vlast je duso, poslednje sto mene zanima.

Moja prioritetna interesovanja su sasvim druge prirode.

Mislim da ti vec osecas, sta bi to moglo da bude. 🙂

Krcko
18.06.2014. 00:28
Odgovor za  pravnica

Gospodjo pravnice vase slepilo ovom vlascu je toliko ocigledno da mi samo nije jasno cime su vas zaduzili da ih hvalite?Mozda radnim mestom za vas ili nekog vama blizeg?Mozda mestom u upravnom ili nekom drugom odboru?Neuspesni ljudi sede na celu ovog grada a svi malo pametniji ili uspesniji su se sklonili jer ne zele da sede sa takvima.sto se tice poredjenja bivse i sadasnje vlasti ova druga nema ni jedan jedini rezultat za svo ovo vreme.Kritikovao sam ja za razliku od vas i prethodnu vlast ne brinite jer ja nosim glavu da mislim a ne da je sisam…Ocigledni neuspesi se vesto maskiraju takozvanom stednjom ili u novijim slucajevima zbog poplava koje nas grad i budzet nisu ostetile ali drugi itekako…:)nemojte me vuci za prste mnogo su nezgodni.Prosetajte malo nekim nasim ulicama da vidite kako nicu lepe kucice sa probijenim gabaritima i spratnoscu…:)polako samo…sa desne strane je…

deckonja
18.06.2014. 13:44
Odgovor za  Krcko

Krcko idi bre bacaj pljeskavice na skaru, šta tebe briga za Leskovac kad si otišo iz njega?Ja jeste volimd a čujem mišljenje tvoje, obrazovan i učen magistar kao ti je bitan za grad, al ti nisi sad ovde, sad si neki roštiljdzija samo 🙂

Depilator
18.06.2014. 07:50
Odgovor za  pravnica

Neuspešnim ne valja ni jedna, a uspešnim ne valja neuspešna vlast, tj. OVA SADAŠNJA sa tvojim šefom na čelu. I još nešto, jel misliš da su dnevnice za tvog šefa i ekipu bolja investicija od leskovačkog leta

ma sta ce vam to, nego
18.06.2014. 00:04

Dajte novac koji dugujete za plate.
Kakvo leto, kakva kultura u OVOM gradu.
Uostalom, ono mnogo zaposlenih u TOL-u mogli bi da priredjuju svoje dnevne – u vecernje performanse.

pravnica
18.06.2014. 00:13

Dragi Djuro, Vaš zahtev „za prijateljstvom“ cu drage volje prihvatiti.Poštujem ja inteligentne ljude kao što ste Vi. Očigledno je da ste zalutali malo u pogrešnom pravcu ali nadam se da ste dovoljno mladi i da imate vremena da se vratite na pravi put.

djura
18.06.2014. 00:30
Odgovor za  pravnica

Draga moja

Ja u stvari zudim da se vratim na pravi put. 🙂

Ali tesko da cu uspeti u tome bez tvoje pomoci. 🙁

(Nadam se da ne zameras, sto sam prestao sa persiranjem?)

A sto se mladosti tice, recimo da je to prilicno „relativna kategorija“.

A apsolutno je to, da sam recimo mladji od trenutnog gradonacelnika.

A kako sam te do sada shvatio, njega ne smatras matorim.

Ili se mozda ipak varam? 🙂

pravnica
18.06.2014. 00:28

Dragi Djuro,što se lončića tiče,sa dužnim poštovanjem, čini mi se da ste ih Vi polupali. Ja sam se, kako vidite adekvatno izrazila „lokalne manifestacije“ ,nisam konkretizovala tako da je relevantno na šta sam mislila. Izvinjavam se zbog propusta za Kebu, pošto se ne sećam kada je bila ta veličanstvena manifestacija ali je izvesno da sam je na moju žalost propustila. Nadam da će ove godine umesto Kebe i Stoje, Vaša očekivanja zadovoljiti Aleksandra Dabić, ali ako ipak to ne bude tako, ostajte u nadi da će Vam možda zapevati Stoja u septembru.

djura
18.06.2014. 00:55
Odgovor za  pravnica

Znas ti duso, veoma dobro sta je to sto bi zadovoljilo moja ocekivanja.

Kakve crne pevaljke?!

I jos pri tom, sasvim prosecne u svakom pogledu. 🙁

Pa i u vokalnom. 🙁

Depilator
18.06.2014. 07:39
Odgovor za  pravnica

Nemoguće da si propustila Kebu, pa upravo je tvoj šef otvorio koncert i cupkao u prvom redu, a ostatak stranke mu čestitao (doduše, ne znam na čemu, al nema veze)

turista
18.06.2014. 00:48

Leskovacko leto je kulturna manifestacija, sto znaci da bi trebalo da se prezentuju kulturne, umetnicke i istorijske vrednosti grada uz odravanje priredbi, folklornih nastupa, kao i prezentovanje navika i obicaja lokalnog stanovnista. Sve ovo ce, kao sto sam mogla da vidim, biti zastupljeno u okviru ovogodisnjeg Leskovackog leta, tako da ne vidim u cemu je problem. Grad trenutno nema para da izdvoji u ove svrhe, sta sad, bitno je da se manifestacija odrzi, a kome nedostaju Zvezde Granda moze ih svakodnevno naci na njihovom novom kanalu. Ja jesam za razvoj turizma u gradu, a gradonacelnik dosta radi na promociji i razvoju istog. E, sad, ko trazi dlaku u jajetu obicno je i nadje. Pozdrav 🙂

pravnica
18.06.2014. 00:54

Gospodine Krcko, pre nego što bilo šta odgovorim, najpre ću da Vam ukažem na jednu veliku grešku a to je da se kaže-SVE vreme, a ne svo vreme! A ovo ostalo ću da Vam oprostim! Kažete, da ste za razliku od mene kritikovali prošlu vlast, varate se, i ja sam je isto kritikovala!
A što se kućica tiče, u Biljanici su još lepše iznikle, ne znam da li ste videli… Ne slažem se da su pametni ljudi sa strane jer ako su sa strane, onda baš i nisu tako pametni, zar ne?

jes vala
18.06.2014. 13:48
Odgovor za  pravnica

Sad smo, već, počeli i da vređamo?!
Ako kažem čime sam uvređen, biće kako izvrćem reči.
Samo ću citirati, sa navodnicima:

“ Ne slažem se da su pametni ljudi sa strane jer ako su sa strane, onda baš i nisu tako pametni, zar ne?“

Šta god, vi, i kako god, vi, ovom rečenicom mislili, osećam se uvređeno.
Ja sam, znate, od onih sa strane. Ni vaš ni njihov. Svoj!
S tim u vezi, zamolio bih vas da mi prevedete ovo kako to, ja, koji sam sa strane nisam tako pametan u odnosu na one druge. Hvala.
p.s. molim da me ne ispravljate zbog pravopisa kao što ste to uradili Krcku zbog „svo vreme“.
Ja, ovo, vi pišem malim slovom zato što tako hoću.Jedna namerna greška u pisanju ne znači pravopisnu nepismenost (ili manje pameti)niti, daleko bilo, omalovažavanje vaše ličnosti, naprotiv. Eto, ni jedna lasta ne čini proleće i još puno toga što ne čini jedan, jedna, jedno.
Hvala na razumevanju, i strpljenju.

Moj Milenko lego je da spava
18.06.2014. 18:51
Odgovor za  jes vala

„Jes vala“, a ti tek sad kod „Pravnice“ primetio stav o nižoj vrsti ljudi koja ne obitava po strankama? Mogu ti reći da je vrlo čest, stalno posežu za njim i portalske zvezde Aleksandar i Đura, pa i oni „novi“, zoranoživkovićevci 🙂
Primenjeni fašizam, šta da ti pričam. Još malo pa će da nas obeležavaju

pravnica
18.06.2014. 10:47

Moj šef??? Mislite naš gradonačelnik! Pa eto vidite, to je naš narod! Imali ste Kebu, ne odgovara, sada imate lokalne bendove i kulturne obicaje, folklorna društva pa ni to ne može da zadovolji Vaš ukus, da nije onda problem u Vama?

djura
18.06.2014. 12:44
Odgovor za  pravnica

Duso

Znas sta bih voleo?

Voleo bih da ja i ti budemo zajedno, na jednom ovakvom koncertu. 🙂

Sta mislis, da li bi ti posle necega ovakvog, na um pale nekakve Kebe, Stoje, Dabicke ili ne daj Boze neki nasi lokalci? Ovo se naravno ne odnosi na retke, casne izuzetke.

Samo zatvori oci i zamisli. I ja cu. 🙂

mozda nekome bude od koristi
18.06.2014. 14:09
Odgovor za  djura

Sta. je zajednicko zutima i radikalima? Rdjav muzicki ukus. I nedostatak kulture odevanja. Mnogo ste bre postali isti 🙂

djura
18.06.2014. 16:24

Samo ti cuti molim te. Ne vuci me za jezik!

Da ne bih ljudima rekao sta ti slusas. 🙂

A za ovo drugo si potpuno u pravu.

Stvarno bi mogla da skrenes paznju onom, za koga uporno mislis da je ja, da konacno promeni onu svoju izandjanu teget majicu. 🙂

Stvarno nema smisla. Ima covek lanac a*****a i samo jednu majicu.

Sramota bre! 🙂

mozda nekome bude od koristi
18.06.2014. 17:51
Odgovor za  djura

Hajde onda da çujemo kakav je to moj muzyički ukus od muzički nepismene osobe. Ne znam za koga me smatraš, ali nije u redu da na portalima ućutkuješ bilo koga, a još je ružnije da prozivaš nekoga ko ima lanac bilo čega. Vodi si red, nemoj da te taj propusti lancem 🙂 šala mala 🙂 O:-)

soul
18.06.2014. 19:48
Odgovor za  djura

Postoji više načina da pokažeš da ti nedostajem. Ali samo jedan da me vratiš, a to je da priznaš koliko ti nedostajem.
Video si me u izmišljenim pravnicama, flertovao sa dirigenticama, dovodio (c)vrcave kolumnistkinje, obraćao se svakom hermafroditu sa ,,dušo“, napadao ,,moje“, koristio moje slogane kada tvrdim da treba da nas predstavljaju narodna dostignuća, a da je vlast korespondent svojih građana sa svetom kazavši-Kultura napred, vlast stoj, da bi ti dao naslov-Kultura stoj, dnevnice napred! U svom pokušaju da napišem kolumnu koristila termin amandman, koji ti u svom komentaru koristiš. Put do bilo kakvih lanaca je preko starih majica. A put do srca je i preko seksi majica, na primer. Ne mislim ja ništa, sve dok ti, kojem jedino podmećem zajedničke trenutke, sam se ne istrčiš i tako priznaš ko si. Sam. Mnogo, milion je detalja, da ne mogu stati celi dan da pišem kako i zašto. Nije pretpostavka kao u drugim slučajevima. Neoborivi dokazi su u pitanju. I ja znam da nisi on. I to bih rado dokazala ali ne smem, zbog one smele fotografije koju sam ti ostavila u zalog, sa namerom da je upotrebiš onoga časa kada te ugrozim. Takav je bio dogovor. Uslov da te spoznam, a ti, kao svaki hazarder, imao si petlju da to i prihvatiš. I više od toga.
Samo nećeš da priznaš koliko ti značim. Otvori profil, deblokiraj me. Ne uzvraćaj uzalud, kad me ionako u svakoj tražiš i vidiš. Pričinjavam ti se. Ja sam najveća kazna koja je mogla da te zadesi. Ikada. Znam da te bolim. A ne možeš mi ništa. Jer kad bi mene udario, tebe bi bolelo. Opet. To mi je i bio cilj. Da pokažem da postoje ljudi, drugačiji, koji nemaju interes, a žele boljitak i imaju herc da kritikuju, neće ništa za sebe, samo za druge. Dok je takvih ima nade. A vi vidite što ne pređoste cenzus i što vam se na čelo kače sve neki što bi lično porodično da napreduju u životu, pomoću politike. Zamenite ih ljudima dostojnim poverenja, obrazovanim, vaspitanim,obzirnim za druge. Takve svi poštuju. Grad zaslužuje bolje, građani zaslužuju da neko kritikuje vlast da bude bolja, vlast zaslužuje bolju opoziciju.
Samo ti mene ničim nisi zaslužio. A uvek si mogao da računaš na mene.
Dobar si ti momak.
Uopšte nisi loš.

Skoro pa da si postao naš brend.

Samo zlobni neće priznati da vrediš, da ti zavide. Pre svega tvojoj partiji koja te ima uza se, a nije svesna toga.
Mene nema u partijama.

I sve su u meni.

Imaš mail-ove. Na staroj adresi. Zamolila sam da mi pošalješ onaj stiker sa medama. Za pozdrav

djura
19.06.2014. 00:33
Odgovor za  djura

Kome li si ti poslala tu „smelu“ fotografiju? ❓

Meni nisi. 🙁

Duso!

pravnica
18.06.2014. 13:19

Dragi Djuro, pravi ste demokrata, mislite samo na sebe! Imate lep ukus,vidim ali za razliku od Vas, ja ipak mislim o potrebi svih Leskovčana, ne ide da samo Vi i ja uživamo a mnogobrojan narod da ne oseti taj užitak… baš je sebično sa Vaše strane ali opraštam Vam jer ste mi posebno dragi. Imate potencijala!

djura
18.06.2014. 15:10
Odgovor za  pravnica

U moj potencijal uopste nemoj da sumnjas, ma sta to bilo? 🙂

Ma samo kad sam ja tebi postao „posebno drag“, pronaci cemo ja i ti resenje za sve.

Evo ja predlazem da se, dok ti mislis o potrebama naroda, ja pobrinem o tvom i mom uzitku. 🙂

Univerzalno resenje, zar ne? 🙂

Ima za sve, a ne samo za neke. 🙂

Inace prihvatam svaki amandman na taj plan sa tvoje strane.

Bezuslovno.

amandman
18.06.2014. 16:03
pravnica
18.06.2014. 17:25

Djuro, jel znaš da je ispravno reći – ti i ja a ne ja i ti??? Vidiš, možda i počnem da sumnjam u tvoj potencijal, ako mi ne dokažeš suprotno!
Kao da si „učio školu kod Miće Megatrenda“!
Nekako počinjem da se razočaravam u tebe, ali ipak neću da osporim da si pametan i da sam u čudu što si u opoziciji, kad na mene ostavljaš utisak da si tako NAPREDAN i čak garantujem da za tebe ima nade.

djura
19.06.2014. 00:25
Odgovor za  pravnica

Obrati paznju!

Imam i jedno i drugo, veoma cesto.

Pisao sam i „ti i ja“ i „ja i ti“.

Odsada cu pisati samo „MI“.

Lepse zvuci. 🙂

Bar meni. 🙂

Sta ti mislis o tome? 🙂

P.S.
Ako nastavis ovako da me kritikujes i da mi lektorises komentare, pomislicu da si neko drugi. 🙁

nekotamoizsrb
18.06.2014. 22:05

Alal nek ti je pravnice!

objektivna
19.06.2014. 01:54

Djuro, mislila sam da si ti najinteligentnije bice u ovom gradu, ali sada nisam tako sigurna…Pravnica te baca u senku 🙂

djura
19.06.2014. 08:07
Odgovor za  objektivna

Boga mi kako je pocela, daleko ce dogurati.

Mozda cak i do republickog parlamenta. 🙂

parlamentarni parlament made in leskovac
19.06.2014. 09:40

Eh, sad je dugački visoko. Jedva čekam njegov govor

rokeri s moravu
19.06.2014. 13:16

Molba urednici, da postavlja simbol govedje glave za obelezje pored ispovesti o davanju eksplicitnih fotografija u zalog muskarcinama ako budu ugrozeni od uslikane. Da preskocim jasno obelezeno govedjom glavom radi sprecavanja dijareje.

danica
19.06.2014. 18:38
Odgovor za  rokeri s moravu

Neku noć me presreo čovek i predstavio se kao TI!

Nisam posumnjala jer mi je sasuo puno informacija, a djura sve pamti!

Odveo me u svoj stan i tako.

Posle znaš šta je bilo.

Tako se dočepao mojih slika.

Kad sam bila naivna…

rokeri s moravu
19.06.2014. 21:29
Odgovor za  danica

Trudna?! 😀

blackmail
19.06.2014. 22:39
Odgovor za  rokeri s moravu

Izgleda da ja nisam prva žrtva koju je obljubio predstavljajući se kao TI!? Bilo je više žena kojima se lažno predstavio, zaveo ih i iskoristio, Sada ima čitav album sličica kojima upravlja.

djura
19.06.2014. 22:52
Odgovor za  blackmail

Duso molim te…

Strpi se malkice.

Kasnije cu te tesiti.

I donecu ti tresnje. 🙂

Sad moram da pokidam zivce ovom polipismenom podrumskom magistru. 🙂

Ne zameri mi molim te.

Ti mi jesi prioritena, ali ovakvo zadovoljstvo se ipak ne propusta. 🙂

advokat J
19.06.2014. 23:58
Odgovor za  rokeri s moravu

Ako ste Vi ona za koju mislim da jeste, naišao sam na Vašu adresu, te Vas molim za dopuštenje da Vam se javim. Imam predlog za Vas. Advokatski. Ne bih širio priču javno. Pisaću Vam. Ovo već zvuči ozbiljno. I nije za šalu sa tipovima koji celu noć bez kontrole jurišaju i sa ,,dušo“ komuniciraju sa auditorijumom. Predlažem da pređemo na privatnu liniju i da o ovome ni sa kim ne razgovarate. Pogotovu ne sa neozbiljnima, dokonima, što jedva čekaju da se spdaju sa ozbiljnim stvarima poput ove o kojoj govorite. Može sedesiti da Vas dezavuišu kako bi skrenuli Vaš put ka zadovoljenju pravde. Isključite ih, poslušajte me.Ja Vam želim dobro i iz iskustva znam šta govorim.