Vanredna situacija u Leskovcu zbog poplava (video)

Na predlog Štaba za vanredne situacije, gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović proglasio je danas još jednu vanrednu situaciju na celoj teritoriji ovog grada zbog elementarnih nepogoda, prouzrokovanih obilnim padavinama, što je izazvalo poplave, izlivanje bujičnih potoka, a bilo je i obrušavanja puteva i jednog mosta. Leskovac je, inače, već nedeljama u vanrednoj situaciji zbog korona virusa.

Cvetanović je u svom izlaganju izneo podatke iz kojih se može videti u kojim je sve mestima došlo do poplava i kriznih situacija, rekavši da su ljudi iz lokalne samouprave, zaduženi za odbranu grada od elementarnih nepogoda, konstantno na terenu.

On je kazao da je u te svrhe u ovogodišnjem budžetu grada Leskovca izdvojeno 5 miliona dinara, ali je nagovestio i veća izdvajanja ukoliko se proceni da je potrebno.

Na videu dole pogledajte kakve je sve nevolje izazvala kiša koja četri dana neprestano pada i koja je u poslednjih 12 sati pala 70 litara po metru kvdratnom.

„Tulovska reka izazvala je probleme, takođe, u Nomanici, Zloćudovu i Grajevcu. I tamo se radi sada na rasčišćavanju kanala“. U Grdelici su bile ugrožene dve ulice, ali nakon intervencije, situacija je pod kontrolom“, kazao je između ostalog Cvetanović.

Inače, od tri reke koje prolaze kroz leskovački atar, kako je izneo šef Odeljenja za opštu upravu Gradske uprave Milan Popović, dve su u stanju za vanrednu odbranu. Jablanica je, naime, bila danas na vodostaju od 297 što je redovna situacija, Južna Morava sa 399 i Veternica sa vodostajem od 252 u stanju vanredne odbrane.

Popović je izrazio uverenje da neće doći do njihovg izlivanja s obzirom da su padavine prestale, te da se od sutra očekuje lepše vreme.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

119 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Sale
11.01.2021. 16:30

Treba vas sve smeniti i proglasiti prinudnu upravu, a zatim izabrati časne i poštene ljude koji će mozgom voditi ovaj grad, a ne sopstvenim džepom. Za osam godna ste urnisali i grad i okolinu, da posle tri dana slabe kiše sve je pod vodom. Ne funkcionišu ni kanali ni kanalizacija, ulice pune rupa kao nikad do sada. Zlatno doba u fazi raspada! Pa teško da vanredno stanje može da ispravi dugododišnje zapostavljanje poslova koja su osnava gradske vlasti. Svi mi koji smo stariji pamtimo kako je ovaj grad nekada bio sređen, a sada ne možemo ni do sopstvenih ulaznih vrata da priđemo. Ostavke nesposobnima!

Olgica
11.01.2021. 21:11
Odgovor za  Sale

Prvo, ovo nisu bila tri dana sa slabom kišom, već tri dana u kojima je pala količina padavina jednaka najkišovitijem mesecu. U redu je kritikovati, ali bar koristite tačne informacije… Da li je moguće bolje, jeste, ali bilo bi i mnogo, mnogo gore da od poslednjih ovakvih padavina 2016. nisu očišćeni kanali

Realno
12.01.2021. 09:34
Odgovor za  Olgica

Nakon prve veće kiše pojavile su se rupe na putu Vučje-Leskovac zbog nekvalitetnog održavanja preduzeca zaduženog za njegovo održavanje, koje su meštanima Vučjanskog kraja napravile štetu na automobilima jer su pomenute rupe bile ispunjene vodom. Ko će nadoknaditi štetu na kolima običnom čoveku, hoće li konačno grad da pronadje adekvatno preduzeće za održavanje puteva, koje je kvalitetno sanirati rupe na kolovozu, a ne kao do sada samo stavljati zakrpe preko ionako loseg asfalta i kocke koja je na tom putu od 50tih godina prošlog veka

Megi
12.01.2021. 12:20
Odgovor za  Olgica

Do juče ste pisali, a i sam gradonačelnik je govorio da je problem Tulovske reke REŠEN. To ste zajedno s njim ponovili 4.878 puta i to upravo na ovom portalu. Sada vidmo da ste LAGALI. Jer, glavni uzročnik poplava u Leskovcu je upravo izlivanje Tulovske reke ili tulovskog kanala, kojeg navodno čistite 9 godina i još ga niste očistili. Mislim, ne vi botovi, vaš šef. Vi ste gomila, rulja tupavaca i lukavih i nesposobnih ljudi koji svojim diplomama ne može doći do radnog mesta bez botovanja. A i ne znam kakve su vam diplome kada su vam komentari nepismeni, glupi, ponavljački…

Ana K
11.01.2021. 21:12
Odgovor za  Sale

Taman posla da je ovo malo kiše! Ne pamti se kada je bio ovakav obim padavina poslednjih godina. Ovo su vremenske neprilike a o tome govori i to što je uvedena vanredna situacija zarad odbrane od poplava. Strpljenja i pomozimo koliko možemo.

Konstantin
11.01.2021. 21:44
Odgovor za  Sale

Sale o cemu pricas? U kom gradu si ti ziveo pre 10godina? O Leskovcu ne verujem da pises jer tada, u to vreme nije licio na grad vec na deponiju, otpad i katastrofu!

Milosh
11.01.2021. 21:49
Odgovor za  Sale

Vi izgleda da niste iz Leskovca ili ste prespavali prethodnih nekoliko dana. Pala je velika kolicine kise i neke stvari se ne mogu iskontrolisati. Problemi sa poplavama se desavaju i u mnogo razvijenijim zemljama, jednostavno nekada se ne moze protiv prirode. Ekipe su na terenu i bice resen i ovaj problem.

Babac
11.01.2021. 21:55
Odgovor za  Sale

Posle tri dana slabe kiše. Gospodine, vi očigledno ne živite u Leskovcu.

Kiza
11.01.2021. 21:57
Odgovor za  Sale

Ma lako je kritikovati, al kad su svi kanali bili sređeni ko je bacao smece i svakakav građevinski otpad u njima, bila bi troduplo veća šteta al pametnom dosta.

Milos
11.01.2021. 22:02
Odgovor za  Sale

Vremenske nepogode nemaju veze sa smenama, to sto kisa pada neprestano niko od ovih ljudi nije kriv…a grad je dosta uredjeniji i to je za pohvalu a sto kanali ne funkcionisu krivi su sami gradjani sto sav svoj otpad izbacuju u te kanala…

Audrey Hepburn
11.01.2021. 22:40
Odgovor za  Sale

Posto ste stariji onda sigurno znate i da ne padne cesto 65 litara kiše po kvasratnom metru. Ta slaba kiša kako je zovete je dostigla razmere elementarne nepogode u toku jedne noći i ugrozila stanovništvo ne samo Leskovca već i okolnih opština. Nije do nesposobnosti onih koji rukovode gradom, već do prirode, koja nam s vremena na vreme pokaže da je moćnija od ljudi.

Student
11.01.2021. 22:52
Odgovor za  Sale

Bas bih voleo da znam kako je to grad nekada bio sredjen. Jel bese hotel Beograd u funkciji za vreme zutih, jel sajam bio u funkciji ili motel Atina, jel postojao Lidl, kakva je bila pijaca, jel Aptiv dosao za vreme zutih, jel postojao Capital park, jel se vise izdvajalo za poljoprivredu, jel se vise izdvajalo za sport, jel su bile plate redovne u javnim preduzećima, jel jel i jel, puno jel da vam se secanje bar delimično vrati…

Hani
12.01.2021. 08:23
Odgovor za  Sale

Za SALETA: U periodu do 2012. godine grad je bio u dugovima od 2 milijarde dinara. Do 2012. smo imali neisplacene plate radnicima u svim preduzećima. Ljudi nisu primali plate. Da li znate taj osećaj kada idete na posao bez para? Do 2012.godine sve skole su bile u blokadi, nastavnici su kupovali krede. Od 2012. do sada. Svi dugovi vraceni, zaostale plate vracene, sve skole renovirane, otvorena nova radna mesta. Od 5 posto korisnika socijalne pomoći spali smo na 3. Samo u protekle tri godine. Pa Vi sami napravite poredjenje izmedju ove dve priče.

Ŝomi
12.01.2021. 09:13
Odgovor za  Sale

Ne znam da li je gospodin odrastao u sred Amazonske prašume, pa mu je ova količina padavina tek „tri dana slabe kiše“. Ali očigledno nije u Leskovcu u doba kada su gradom upravljali Bojta i njegovi iz DS-a… Jer tada je bilo svega ovoga o čemu on piše

Visnja
12.01.2021. 09:14
Odgovor za  Sale

O cemu vi pricate, kada je grad bio sredjeniji? Osvrnite se malo oko sebe pa pogledajte. Ovo nisi tri dana sa slabom kisom.

Zvezdica
12.01.2021. 20:52
Odgovor za  Sale

Sale, u Leskovcu je za par sati pala nenormalna kolicina padavina, preko 70L po metru kvadratnom.

Novica
11.01.2021. 18:41

Čovek je prepoznao ozbiljnost situacije i istog momenta sazvao krizni štab. Mobilisane su sve ekipe na terenu i več sutra se očekuju vidljivi rezultati. Svaka čast Gorane!

Mavashi
11.01.2021. 19:44
Odgovor za  Novica

Svaka čast, Gorane, za Tulovsku reku – odlično je sređena. Kao i sve ostalo.

Zvezdica
12.01.2021. 20:53
Odgovor za  Mavashi

Da nije sredjen kanal Tulovske reke, videli bi ste sta su poplave jer je pala nenormalna kolicina kise

sutra rezultati? pa li ce otvara most na Tulovski kanal sto nije zavrsen,po treci put?
11.01.2021. 20:39
Odgovor za  Novica

jeli?

Mile
11.01.2021. 21:05

Koliko sam ja informisan rasteretni kanal na Tulovskoj reci je projekat koji je posle mnogo godina uspela da realizuje sadašnja vlast. Radovi su pri kraju i to će omogućiti da sva mesta nizvodno,počev od Guberevca,pa preko donjeg i Gornjeg Bunibroda i naniže budu zaštićena.Sve je uradjeno u rokovima i, zajedno sa mostom preko rasteretnog kanala, uloženo je preko 80 miliona dinara i čim kanal bude pušten u rad i u punoj funkciji više problema sa Tulovskom rekom neće biti.

Već
11.01.2021. 22:40
Odgovor za  Novica

Ne sutra, već sada su vidljivi rezultati, kiša više ne pada. Svaka čast Novice, takvi nam trebaju u Kriznom štabu!

Milivoje vatrogasac
11.01.2021. 19:40

To se obicno desava apsolutistima, kad zarad politikanstva smenjuju uspesne i strucne kadrove, koji godinama resavaju vodoprivtedne probleme. Posledice nestrucnog rukovodjenja su vidljive nakon prvih obilnijih padavina a ako se budu nastavile, stete ce biti nenadoknadive.

Zika
11.01.2021. 20:08

NOVICE, uspeo je da prepozna gradonacelnik poplave i katastrofu. Zasto nista nije uradio da spreci da do ovoga ne dodje. A to se sprecava ulaganhem i izgradnjom potrebnih komunalnih objekata i infrastrukture. A ne premestanjem fontana, gradskim trgovima koji kostaju blagi boze…stadionima, a sto nemamo osnovnu infrastrukturu nije bitno. Nesposobnost, nerad, pljacka, jednom reciju katastrofa. A botovi samo neka pravdaju i hvale… gde li cete kada vase prodje, a nasam se da ce uskoro!!!

MIKSA
11.01.2021. 20:54
Odgovor za  Zika

Sve ekipe su na terenu kako bi se pomoglo stanovnistvu koji su pogodjeni poplavama. Grad Leskovac je uvek pomogao svojim sugradjanima!

Neko ko razmišlja
11.01.2021. 22:46
Odgovor za  MIKSA

Miksa, bravo za komentar, samo si skratio zadnju rečenicu. Trebala je da glasi:Grad Leskovac, sa našim voljenim gradonačelnikom dr sci Goranom Cvetanovićem na čelu, je uvek…

ZRAK SUNCA
12.01.2021. 01:01
Odgovor za  MIKSA

Lokalna samouprava, kao i nadlezne službe čine sve što je u njihovoj moći da i u ovoj situaciji krajnji ishod bude povoljan za sve, šteta bude sanirna i meštanima pružena pomoć. Priroda je nekada neumoljiva, ovako nesto iskrsne i pored svih napora i ulaganja u preventivu.

Mile
11.01.2021. 21:20
Odgovor za  Zika

Upravo sam u predjašnjem komentaru o Tulovskoj reci govorio o ulaganjima u vodoprivredu…pored ogromnog zahvata na rasteretnom kanalu Tulovske reke,grad je u prethodnih 10 godina dodatno uložio i blizu 100 miliona u uredjenje vodotokova i odvodnih kanala i tu je situacija prilično uredjena za normalne okolnosti…ovo su vanredne okolnosti koje zahtevaju vanredna rešenja

Lia
11.01.2021. 23:08
Odgovor za  Zika

Realni i proverljivi podaci dokumentuju da je do sada u sredjivanje vodotokova na teritoriji grada ulozeno preko 200 miliona dinara, plus izgradnja Tulovskog rasteretnog kanala, bez kojeg bi nase
ljude zadesile katastrofalne poplave ogromnih razmera!

Lajna jedna
11.01.2021. 23:54
Odgovor za  Lia

Da su ti milioni završili tamo gde treba danas ne bi bilo poplave! Nego banda podelila međusobno! Potrošili par hiljada, ostalo prisvojili, zato sada sve curi! Svi vi to dobro znate!

Novica
12.01.2021. 07:02
Odgovor za  Zika

Ako izgradnja rasteretnog kanala Tulovske reke nije ništa, ne znam šta je onda. Videćete značaj istog nakon završetka poslednje faze istog. Uostalom sve reke i rečni pojasevi koliko ja znam su u nadležnosti Srbija vode i ne razumem kako može biti kriv gradonačelnik ili bilo ko drugi?

Hani
12.01.2021. 08:31
Odgovor za  Novica

LAJNA JEDNA: Izadjite, pokazite,dokazite, koji je to novac proneveren. Kada ne znate sta cete od muke i frustracije sedite za kompjuterom i pisete o ,,kradji,,. Kakvoj kradji, pokazite? Nemate sta. Zato sto sto se sve radi transparentno i otvoreno. Hocete da Vam kazem kako se ranije u vreme DS-a krojio budzet grada? Tako sto se celnici zatvore u jednu sobu i samo rasporedjuju budzet! Sada imate i javne rasprave, svaki tender prodje javnu nabavku zatim gradsko veće.

Bilja psiholog
12.01.2021. 08:27
Odgovor za  Zika

Koliko njih pomaze stanovnistvu koji su pogodjeni poplavom, koliko ekipa, radi se danonocno, grad uvek pomaze i izlazi u susret jer su na prvom mestu gradjani, cine sve sto je u njihovoj moci.

Mitra
12.01.2021. 09:19
Odgovor za  Zika

Ma sve vam je gradinacelnik kriv. I zemljotres da je bio vi bi rekli kriv je.

Đilas, žuti
12.01.2021. 14:03
Odgovor za  Mitra

Ne, za sve što ne valja kriv je Đilas, tako se priča u Skupštini Srbije. A narodni pislanici najbolje znaju, ili…

Mitra
12.01.2021. 15:59
Odgovor za  Mitra

Naravno, da je valjao narodu bio bi na vlasti. Narod najbolje zna zato i bira najbolje.

Hektor
12.01.2021. 20:57
Odgovor za  Zika

Ziko, ciste se kanali svake godine, radi se na zastiti stanovnistva od poplava… ali moramo malo i mi da se potrudimo i budemo odgovorniji prema prirodi, da ne bacamo smece u reke i da ne gradimo kuce na kanale.

Mrštanac
11.01.2021. 20:46

Elementarnih nepogoda je bilo i bice ali nikada u ranijem periodu nije se ovako brzo i odgovorno pristupalo preduzimanju mera radi saniranja poplava. BRAVO!

Bratislav
11.01.2021. 21:52
Odgovor za  Mrštanac

Bravo za brzo reagovanje,velika količina padavina je bila, ekipe su na terenu i situacija se rešava. Gradonačelnik je sa svojim timom uvek domaćinski i odgovorno u svakoj situaciji odreagovao kao i sada. Za svaku pohvalu.

Todor
11.01.2021. 20:48

Puna podrška gradenačelniku za preduzete mere.

Aleksandar Veliki
11.01.2021. 20:50

Pravovremenom intervencijom nadležnih organa sprečena je veća šteta usled velike količine padavina.

Mavashi
11.01.2021. 20:50

Car je go!

RUZICA
11.01.2021. 21:38
Odgovor za  Mavashi

Sve ekipe su na terenu, žustrim radom i trudom pomažu stanovništvu! Kao i uvek lokalna samouprava čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice vremenskih nepogoda i svojim građanima pružila podršku!

KIM
11.01.2021. 20:52

Mnogo je novca izdvojeno iz budzeta u ove svrhe.Ovolika kolicina padavina za nekoliko dana neminovno vodi u ovo sto se dogadja,nazalost.

Neznalica
11.01.2021. 22:51
Odgovor za  KIM

Molim te, jer sam neupućen, , odgovori mi, vidim da to znaš, koliko je to mnogo novca izdvojeno. Da i još i to kako su dosad trošena, u koje projekte.

Teodora
12.01.2021. 00:06
Odgovor za  Neznalica

Očigledno ste neupućeni, godinama unazad se čiste i sredjuju kanali, radi se sve što se decenijama nije radilo kada su u pitanju odbrana od poplava i sredjivanje korita reka i kanala. Nažalost ne može sve grad,moraju i gradjani biti svesni da svako bacanje smeća u reke i kanale ne samo što zagađuje okolinu nego dovodi i do ovakvih ishoda. Reakcija nadleznih organa je bila brza i sprečena je velika katastrofa koja je mogla da se dogodi sa ovolikom količinom padavina.

Hani
12.01.2021. 08:39
Odgovor za  Neznalica

NEZNALICE: projekat fabrike otpadnih vodea uradjeni kompletno. Na tom mestu je DS ostavila jednu busotinu. Projekat ,,Zelena Zona,, zavrsen. Za vreme DS bila poljana izgorene trave. Sada zona fabrika. Samo dva krucijalna porejakata. Necu dalje da preblokiram ,,neznalicu,,podacima.

Lola
12.01.2021. 14:17
Odgovor za  Neznalica

Ma dzaba govoriti sta je sve uradjeno od strane ove vlasti , ovima sto kritikuju i cinjenicama ne mozes da otvoris oci. Ako su sad opozicija nekad su bili vlast pa sto tada nisu sanirali puteve, mostove, kanale i sahte. Sad ne bi bilo problema.

nikola7
11.01.2021. 23:09
Odgovor za  KIM

Tezak dan za ceo leskovacki kraj. U citavom leskovackom kraju su se izlile reke.
Dobro je da je grad Leakovac u prethonom periodu sredjivao kanale, ali kada ovoliko velike padavine budu, nemoguce je da ne dodje do poplava.
Sektor za vanredne situacije dobro radi na terenu. Svaka cast.

Neznalica
12.01.2021. 14:12
Odgovor za  nikola7

Opet mi niste odgovorili koliko je to mnogo novca, i očekujem odgovor od KIM-a, ne od njegovih drvenih advokata. Hvala. I za Vas jedna informacija, nisam i nikad nisam bio žuti, nisam ih nikada voleo, samo su oni bili gora vlast od ove sadašnje.

Dragana Nikolic
11.01.2021. 20:53

Svaka cas prvom čoveku grada Leskovca Goranu Cvetanovicu. Prepoznao je ozbiljnost i ove muke koje su nas sad snasle.Velika količina kise je pala i poplavila veci deo naseljenih mesta. Sve raspoložive ekipe su na terenu i sve je pod kontrolom.

Helena
11.01.2021. 20:57

Odgovorna lokalna samouprava je dokaz da je ukazano poverenje građana opravdano. Kao i uvek, reaguje se blagovremeno i svi nadležni organi učestvuju u saniranju posledica nastalih izlivanjem reka. Skidam kapu svima uključenima u rešavanju problema.

Sky
11.01.2021. 21:00

Sećam se da su ranije pri manjim kišama bile veće poplave što znači da se radilo po tom pitanju . Imajući u vidu da kiša nije prestajala da pada prethodnih dana (Veternica jutros ko reka a ne ko potok) normalno da treba proglasiti vanredno stanje.

Boka
11.01.2021. 21:00

Elementarne nepogode ne mozemo uvek kontrolisati ali mozemo preduzimati mere za saniranje posledica kao i delovati preventivno koliko god mozemo. Lokalna samouprava je pokazala odgovornost i ljudi iz staba vanredne situacije su bili odmah na terenu.U ovakvim situcijama moramo biti slozni i svi pomoci koliko mozemo ljudima kojima su poplavljene kuce i imanja.

Olga
11.01.2021. 21:08

Kanali i propusti su po planu ocisceni na citavoj teritoriji grada, ali zbog jake padavine kanali nisu mogli da prime toliku kolicinu vode. Na terenu su sve raspoložive mašine tako da ce pomoc sigurno stici tamo gde je potrebno

MIRKO
11.01.2021. 21:11

Poslednjih godina se dosta radilo na raščišćavanju rečnih korita,kanala i pritoka,lokalna samouprava je uložila veliki trud i novac…ali elementarne nepogode su nešto na šta ljudski faktor ne može značajno uticati…

Aspirin
11.01.2021. 21:17

S obzirom na veliki broj reka u okolini Leskovca i na samu velicinu Jablanickog okruga, kao i na aktuelne vremenske prilike koje nas ocekuju ove nedelje, gradonacelnik je prepoznao vaznost stanja, i promptno reagovao sazvavsi hitnu sednicu Kriznog staba, kako bi se stanje podiglo na nivo ekstremne vaznosti.

Breskvica
11.01.2021. 21:21

Palo je preko 65 litara vode po kvadratnom metru sto svakako ukazuje na ozbiljnost situacije i pravovremenu odluku gradske vlasti da se proglasi vanredna situacija i pojacaju mere zastite iako su vec u toku noci svi bili ukljuceni u saniranje stete. Angazovani su svi resursi i ja se nadam da ce nam i vremenske prilike ici u korist. Svaka cast na pravovremenoj reakciji bez koje bi stete dalekoseznije.

Šljivče
12.01.2021. 00:01
Odgovor za  Breskvica

Pročitajte botovi nepismeni šta su elementarne nepogode. Koliko vidim vi ste ovde veća elementarna nepogoda sa naručenim komentarima! Ovo je velika kiša kolko je velika i vaša stranka koja uživa 20 % podrške građana Srbije. Nećete još dugo jer protesti građana su svakodnevni i vode u promene mnogo brže nego što vi mislite.

breskvica
12.01.2021. 08:23
Odgovor za  Šljivče

Procitajte komentar na koji odgovarate, nigde nisam pomenula elementarne nepogode. Pozdrav

Hani
12.01.2021. 08:45
Odgovor za  Šljivče

Lepo poredjenje. SNS u Srbiji jeste najjača stranka sa 188 narodnih poslanika 60 procenata podrske. Na zalost i kolicima kise je sada ogromna pala za tri dana kao za mesec dana u kisnom mesecnom intervalu. Ne brinite Vi za SNS. Gledajte sebe sto i na izbore nemate hrabrosti da izadjete.

Mitra
12.01.2021. 09:24
Odgovor za  Šljivče

O kakvim protestima i promenama pricate? Ko protestvuje? A da, setih se…zaboravih na manjinu koja jedva prodje cenzus.

Lola
12.01.2021. 14:24
Odgovor za  Šljivče

Komentar vam uopste nije na mestu. Izbori su bili skoro: 20% podrske -glupost nevidjena

Konstantin
13.01.2021. 08:49
Odgovor za  Šljivče

Prijatelju gde ti zivis? Nasa stranka samo u Leskovcu ima 30 000 clanova. Da je istina to sto si napisao, ne bi nas republicki i lokalni parlament bio bez opozicije. O cemu ti to?

Tona
11.01.2021. 21:21

Ove godine je izdvojeno iz budzeta 5 miliona dinara za ove svrhe a ako bude bilo potrebno izdvojice se jos vise. Ova lokalna samouprava pokazuje ozbiljnost i odgovornost kada su u pitanju elementarne nepogode. Ekipe iz staba za vanredne situacije su non stop na terenu i na danasnjoj sednici su se mogle cuti tacne informacije o situaciji na terenu,kako bi se preduzele sve potrebne mere za sanaciju i pomoc ugrozenim stanovnicima.

Olga
11.01.2021. 21:27

Gradonaceknik uvek na visini zadatka, sa svojim timom daje maksimum da resi svaki problem. Uvodjenje vanredne situacije je bilo neminovno. Verujem da ce nadlezne institucije sto pre omoguciti normalno funkcionisanje ugrozenih stanovnika.

KoKo
11.01.2021. 21:29

Ekipe su na terenu od sinoc… sve se cini da se stanje sanira koliko je i gde moguce u ovom trenutku. Gradonacelnik nikada ne spava, radi, a pogotovu u ovakvim situacijama kada je kriza, u to ne sumnjajte nikada.