„Niš-ekspres“ putom do Beča nagradio putnika sa najvećim brojem onlajn karata

„Niš-ekspres“ putom do Beča nagradio putnika sa najvećim brojem onlajn karata
Podeli:

U susret najradosnijem hrišćanskom prazniku Uskru, „Niš-ekspres“ je danas sa dve povratne karte do Beča nagradio Nišliju Đorđa Veličkovića kao putnika sa najvećim broj karata kupljenih putem interneta.

Veličkoviću je poklon karte uručio pomoćnik generalnog direktora za putnički saobraćaj Dušan Krstić koji je ovom prilikom istakao da „Niš-ekspres“ na ovaj način unapredjuje komunikaciju sa putnicima i nagradjuje njihovu lojalnost.

Onlajn prodaja karata krenula je u septembru najpre sa par linija do Beograda, Novog Sada i Subotice. Posle dva meseca probnog perioda proširili smo onlajn prodaju na sve desetinacije koje imamo u medjugradskom saobraćaju“, rekao je Krstić.

On je kazao da raste broj putnika koji se odlučuju za onlajn kupovinu karata.

Kupovina karata putem interneta je jednostavnija, karte su jefitnije i  mogu se kupiti od kuće, ne mora se dolaziti do prodajnog mesta. Pored toga, nema štampanja karata čime se štedi papir i utiče na zaštitu životne sredine. Uz sve to transportna usluga je identična onoj kada se karte kupuju na šalterima“, istakao je Krstić.

Nagradjeni putnik Djordje Veličković rekao je da je odmah pošto je „Niš-eskpres“ krenuo sa onlajn prodajom karata počeo da koristi tu uslugu.

Onlajn prodaja karata mi odgovara jer ne moram da dodjem na autobusku stanicu najmanje pola sata pre polaska autobusa da bih kupio rezervisanu kartu. Pored toga volim da sva dokumenta imam u telefonu, a onlajn prodaja mi omogućava da kartu imam u telefonu“, rekao je Veličković i dodao da najčešće putuje do Beograda.

Veličković je kazao da je prodaju karata putem interneta predložio svojim prijateljima i da su mnogi od njih počeli da kupuju karte putem interneta.

On je kazao da ga je poklon „Niš-ekspresa“ prijatno iznenadio i da će u Beč ići sa devojkom, a da će poklon karte iskoristiti verovatno za prvomajske praznike.

Iz „Niš-ekspresa“ su najavili da će sa sličnim akcijama nagradjivanja putnika nastaviti, posebno tokom predstojeće sezone putovanja.


Podeli:
  1. Kako nekog radnika ne nagradiste za nesto?dali smo mi kao radnici zasluzni za nesto ili ne??

    5
    2

Comments are closed.