Otvoren velelepni hotel “Bavka”

LESKOVAC – Novosagrađeni velelepni hotel “Bavka”, vlasnika braće Bratislava i Srđana Stojanovića, otvoren je sinoć na najglamurozniji način, koji se retko viđa na ovim prostorima, uz visoke zvanice, kulturno-umetnički program i veliki vatromet.

Hotel je podignut pored magistralnog puta Leskovac – Vlasotince, iza takozvane vlasotinačke petlje, a braća Stojanović se u rodnom Gornjem Bunibrodu, bave ugostiteljstvom i turizmom četvrt veka.

bavka-hotel-otvaranje-vcetanovic

bavka-hotel-vatromet

Svečanosti i svečanoj večeri je prisustvovalo preko 500 zvanica, među njima počasno mesto zauzeli su predstavnici lokalne samouprave, direktori leskovačkih ustanova, kao i prijatelji i rodbina vlasnika i inspiratora ovog projekta, hotela, koji podseća na dvorac iz bajki.

Hotel je otvoren na tradicionalan način, uz narodnu nošnju, pogaču i so, a crvenu traku presekao je leskovački gradonačelnik Goran Cvetanović.

bavka-hotel-otvaranje1

“Objekat je počeo da se gradi pre tačno godinu dana. Raspolaže sa 650 mesta i 52 ležaja i investicija je vredna 100 miliona dinara. Braća Stojanović, Bratislav i Srđan, 25 godina rade složno i marljivo, i ovim ljudima će lokalna samouprava nesebično pomoći u realizaciji svih njihovih budućih ideja”, rekao je gradonačelnik Goran Cvetanović.

Srdačnu dobrodošlicu u prepunoj sali poželela su i braća Stojanović, i ne krijući svoje uzbuđenje i radost, proglasili su ovaj objekat otvorenim.

bavka-hotel-otvaranje2

Razvojni put od restorana “Bolji život”, koji je u Gornjem Bunibrodu otvoren 1989. godine, sa skromnim kapacitetom od 50 sedećih mesta, nije bio lak za porodicu Stojanović. Više puta restoran je renoviran i povećavani su kapaciteti.

Dugogodišnji rad krunisan je otvaranjem elitnog restorana i hotela sa svetskim standardima.

bavka-hotel

Vlasnici restorana su ujedno i vlasnici Turističke agencije “Bavka”, koja je počela sa radom 1999. godine. Od tada do danas, ova se agencija razvila u toj meri da, od obične organizacije letovanja u Crnoj Gori, nudi ekskurzije u zemlji i inostranstvu, turistička putovanja po Evropi, posete najatraktivnijim destinacijama. Organizovanjem putovanja u Tursku povezala je Evropu i Aziju.

bavka-hotel-otvaranje-cvetanovic-7

Otvaranje hotela “Bavka”, upriličio je, inače, i nastup Gudački kvarteta “Libero”, Plesnog kluba “Fantasy” i KUD “Lemind”.

(Kraj) mar-mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

28 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Bata
06.05.2014. 08:10

Bravo za vredne preduzetnike.

Stevan
06.05.2014. 08:48

Vlasnicima cestitam otvaranje hotela. Samo neka dizu nivo usluga, onda ce svima biti bolje… Mozemo da zamislimo kako bi hoteli kod nas bili puniji da se „pametnjakovici“ svojevremeno nisu dosetili da izmeste auto put. Kao, sirice se Leskovac pa prave obilaznicu. On se jadan skupio, svi odose iz njega. Istovremeno su unistili plodnu zemlju pored reke, ali sdta njih briga, svi su se nekako ugradili. Niko da prozove odgovorne za tu glupost. Auto put je mogao da ide i pored Jagodine, Cuprije, Paracina ali nije mogao da ide pored Leskovca. Niko vise u Leskovac ne svraca slucajno na rostilj ili onako na prenociste, sto lagano dovodi i do zaboravljanja na ovaj grad.

djura
06.05.2014. 12:24
Odgovor za  Stevan

Postovani Stojane

Vi ste postavili veoma logicna pitanja i ja primecujem da ona nailaze na prilicno odobravanje od strane citalaca Jugmedie.

Ja cu i pored toga, bez ikakve zelje da Vam oponiram, pokusati da ovaj „problem“ predstavim na sasvim drugaciji nacin.

Kao sto je poznato, svi pravi gradovi bili oni veliki ili mali, trude se maksimalno da izmeste svaku vrstu saobracaja iz svoje neposredne blizine. Ta naravno, podrazumeva kvalitetne pristupne veze.

Samo se dokazane palanke, zestoko upinju da budu sto blize autoputu.

Zasto? ❓

Po mom misljenju, Leskovac ima savrsen polozaj i vezu sa koridorom.

To znaci da „problem“ sa izmestanjem autoputa, zapravo i ne postoji.

U stvari postoji, ali samo u nasim glavama. ❓

Zar nije neverovatno, da nas grad nije cak ni adekvatno obelezen? Na iskljucenjima za Leskovac, iz oba pravca, gotovo da nema nikakvih obavestenja da se tu nalazi jedan pristojno veliki grad. ❓

Postoje doduse neke jedva vidljive tablice, koje su toliko loseg kvaliteta da su vec sa prvim sumrakom gotovo necitljive. Ko ne zna da je tu Leskovac, jednostavno prolazi. A kada ukapira, vec je kasno. 🙁

Poznajem dosta Leskovcana koji su prosli pored iskljucenja za sopstveni grad iz pravca juga, i zatim su morali da voze do iskljucenja u Pecenjevcu.

Znam da je Republika zaduzena za obelezavanje autoputa, ali zar zaista mora ovako? ❓

Zasto jedno Vranje, vec decenijama ima neonski natpis na svom severnom ulazu, a mi nemamo cak ni iole vidljivu tablu? ❓

Pa pogledajte samo onaj jad i bedu na ulazu u Leskovac kod motela Atina. Natpis od samo desetak centimetara sirine.

Sramota! ❗

Zasto recimo na pravim tackama, ne postoje velike mape, koje bi vec na prvi pogled razjasnile da se skretanjem za Leskovac, zapravo nimalo ne produzuje put?

Zasto nasi privrednici, pre svega hotelijeri, ugostitelji, nisu zainteresovani za postavljanje bilbordova na deonicama koje predhode iskljucenjima za Leskovac? ❓

Zasto svi mi razmisljamo na palanacki nacin? Zar je zaista moguce da su nam za sve nase „probleme“, krivi neki drugi?! Zar je stvarno tacno da su se svi zaverili bas protiv nas?!

Pa zar nije ocigledno da bi sa veoma malo truda i ulaganja, pre svega u signalizaciju i najosnovniji marketing, svaki metar deonice od Pecenjavca do Male Kopasnice, postao zlata vredan.

Dakle, moje pitanje za razliku od vasih je:

„Zasto nas grad, uporno ne cini nista u svoju sopstvenu korist“? ❓

Moma Civun
06.05.2014. 12:34

Svaka cast braci privrednicima za sve sto su postigli do danas.Kruna njihovog uspeha je i ovaj velelepni hotel.Ali postoji nesto sto je u meni izazvalo veliku gorcinu.Da li su braca zaboravila ili nisu smela da pozovu one iz prosle lokalne samouprave koji su ima i te kako pomogli u realizaciji izgradnje ovog hotela.Slucajno znam da je moralo mnogo obostranog truda da se ulozi od njihove zamisli do dobijanja svih potrebnih papira da bi se dobila gradjevinska dozvola za ovaj objekat.A sada su ti ljudi totalno zaboravljeni i narvno nema ih na otvaranju hotela.To samo pokazuje kakvi smo mi Srbi ljudi.Kada nam neko treba u stanju smo da pod noge bacimo sav svoj ponos,kleknemo na kolena,ljubimo im stopala,obecavamo da cemo za izbore raditi za njih.A kada oni odu to isto cinimo i novodoslim.I posle se pitamo zasto nas ceo svet mrzi.

pamet u glavu
06.05.2014. 13:23
Odgovor za  Moma Civun

Bez namere da Vama iskusnijem, obrazovanijem, mudrijem repliciram, shvatite, gore na slici je samo Sekač Vrpce.

Isto to bi bio i prethodnik.

Ljudi ne penjite ih na tronove.

Zato nas gaze, jer ih vi proglašavate Bogovima.

Svaki gradonačelnik je samo administrativac. Zadužen za podršku razvoju preduzetništvu, pa bio on crn ili zelen, mali il golem, hipik ili ćelav, vegetarijanac ili vegan. Mož se krsti u koju crkvu oće, ali za narod ima da radi, ne za sebe i svoju slavu!

Batalite da slavite političare. Pa zato nam dušu pojedoše, jer su umislili da vrede više od građana i da smo mi dužni da ih trpimo nesposobne. Kao da mi radimo za njih, a ne da su seli zarad našeg boljitka, narodnog, punih usta još nesvarenih predizbornih obećanja.

Ne da će da seku vrpcu. Uskoro i cipele ima da glancaju preduzetnicima. A mi da ih gledamo i vičemo: Bolje to malo!

djura
06.05.2014. 16:24
Odgovor za  pamet u glavu

Jeste u pravu ste sasvim. 🙂

Moj prijatelj Moma, je zaista pametan covek.

To nije sporno.

Sporno je medjutim sto Vi zelite da nas ubedite, da po pitanju obrazovanja i mudrosti, debelo zaostajete za njim.

Mislite li da ste uspeli?

Cini mi se da cete ipak morati da se potrudite, bar jos malo. 🙂

pera
06.05.2014. 14:48
Odgovor za  Moma Civun

A o muvanjima sa sindikatima po skolama i drzavnim institucijama da i ne govorimo.. Sve sami posteni preduzetnici u Leskovcu… Ali polako nicija nije gorela do zore 😉

Stevan
06.05.2014. 17:27

Djuro, ja sam Stevan a ne Stojan ali ne zameram. Vi ste se verovatno unervozili jer sam pozvao na odgovornost one koji su dozvolili izmestanje auto puta. Pustite vi price o palankama i o tme kako se putevi odvajaju od gradova. Mi stnw tim odvajanjem dobili najmanje dve lose stvari. Prvo, niko slucajno ne ulazi u grad a drugo gradjani Leskovca kojima znaci 400din. moraju da lome kola po starm putu za Nis. Unistili su i plodne oranice a vec su imali jednu tvrdu traku auto puta na kojoj je bio i motel i pumpa od cega se hranilo dosta porodica.

djura
06.05.2014. 21:57
Odgovor za  Stevan

Postovani Stevane

Ponajpre cu Vam se izviniti za lapsus u vezi vaseg imena.

Kao sto sam vec rekao, nisam imao nameru da ulazim u polemiku sa Vama po pitanju Vaseg misljenja. Prosto receno, ja o tome sto ste govorili, razmisljam samo drugacije od Vas. Nasa razmisljanja mozda jesu dijametralno razlicita, ali su svakako oba nastala prvenstveno iz zelje da zivot u Leskovcu bude bolji.

Dakle daleko od toga da sam zbog necega nervozan, a narocito ne zbog Vaseg prozivanja na nekakvu imaginarnu odgovornost. ❓ Takvu odgovornost ja ne mogu da osecam, ako ni zbog cega drugog, a onda bar zato sto ne posedujem cak ni potrebne godine za nju.

Ja, iskren da budem ne razumem sta to po vama znaci „slucajan ulazak“ u grad? Ne verujem da ste mislili na izgubljene putnike?

Ja sam samo postavio pitanje odgovornosti naseg grada (bez obzira na vladajucu garnituru), za stanje sa brojem namernih poseta. Dakle mislim na putnike namernike, a ne nikako na „slucajne“ prolaznike koji sipaju gorivo ili koriste toalet na motelu Atina.

Odgovorno tvrdim da je po pitanju svracanja u nas grad, mnogo vise ucinio recimo jedan „Bibac“, nego li celokupna nasa lokalna samouprava. Da sam zaista u pravu, mozete se svakodnevno uveriti ako bar na kratko posmatrate registarske tablice koje posecuju pomenuti lokal.

Sto se tice putarine, slazem se sa Vama. I ja sam zbog toga nezadovoljan. Ali to je ipak pitanje za drzavu, tako da mi nije jasno sta ste zeleli time da kazete? ❓

Treba da znate da bi u slucaju da je autoput prosao starom trasom, naplatna rampa bila na samom ulazu, tj, izlazu iz Leskovca, pa bi sirotinja i dalje isla starim putem, bas kao i sada.

Podseticu Vas da je jedno od glavni opravdanja za izmestanje trase bila potreba, za ocuvanjem podzemnih vodnih resursa, koji se po strucnim misljenjima nalaze neposredno na prilazima nasem gradu.

Sto se tice motela Atina i pumpe, oni su prestali sa radom iz nekih sasvim drugih razloga koji nemaju nikakvu vezu sa ovom temom, pa ih iz tog razloga necu ni pominjati.

Dakle, ponavljam da mi nije bila namera da Vam oponiram, vec da sam samo zeleo da izrazim svoje cudjenje sto jedan takav resurs, kao sto je putni pravac koji prolazi od Pecenjevca do Male Kopasnice, cami potpuno neiskorisceno.

A neshvatljivu nezaintersovanost, da se nas Leskovac obelezi na najbolji moguci nacin, ne zelim vise cak ni je pomenem.

Srdacan pozdrav.

Stevan
07.05.2014. 00:01
Odgovor za  djura

Djuro, puno kontradiktornosti u vasem odgovoru na moje pisanje. Kazete da ne razumete na sta mislim kad kazem „slucajni prolaznici“. Da mislio sam i na te koji ce svratiti na motel da odu u WC ali ce mnogi i popiti neko pice i mozda pozeleti da udju da razgledaju Leskovac gde ce mozda potrositi koju paru. Pominjuci Bibca vi sami dajete odgovor na ono sto kod mene niste razumeli. Kad bi Bibac ulozio u jedan ozbiljan, uredan WC povecao bi promet da bi mu bilo malo i pet trafika za rostilj. Naravno da se slazem da je signalizacija lose uradjena ali ni najbolja signalizacija ne bi naterala nekoga iz Novog Sada da vozi starim putem a krenuo je put Grcke. Sami kazete da nemate dovoljno godina tako da razumem da se ne secate vremena kad smo najnovje modele ogromnih motocikala i automobila stranih registracija mogli da vidimo u centru Leskovca. I to je dodatno davalo neku dusu gradu.

Leks
06.05.2014. 19:44

Zar se i ovako kratak govor mora da cita???

Prvi put vidim vlasnike i sve mi je jasno,
danas samo takvi i imaju para, sposobni DA, da gaze
preko leseva, udvarajuci se svakoj vlasti….
No kraj ce reci sve…

dokle vise.
06.05.2014. 21:02

Na otvaranju su bili i pojedini direktori skola, takodje vise puta preletaci, zarad ostanka na funkciji, i koji imaju kod doticnih besplatno zimovanje ,letovanje,i jos dosta povoljnih uslova uz precutno znanje inspekcija i skolskih odbora a sve na ustrb roditelja koji se dovijaju na sve nacine da obezbede deci odlazak na eskurziju, al to je leskovac

g
07.05.2014. 21:30
Odgovor za  dokle vise.

otkud znaš da nisi bio prisutan, ako jesi, lepo jedeš i piješ džabe,a iza leđa ogovaraš.ako nisi bio,pa onda ne jedi g.

stanisa
06.05.2014. 21:40

Kicherica u sred njivche…
Vecu glupost,nisam video skoro,ako je ovo luks I velelepno uzdravlje nam bilo…
Sad ce skolarci da idu na ekskurzije blizu…
Xe,xe,xe…

Šaka Zuluf
06.05.2014. 23:25
Odgovor za  stanisa

Kičerica je kompliment za ovo grandovsko ruglo. Bruka jedna čemu se ljudi dive!

Milenko
07.05.2014. 00:19
Odgovor za  Šaka Zuluf

Slazem se apsolutno sa Vama. Samo bih dodao da vec imamo dve slicne bele kic sale. Jedna je u hotelu sa ozbiljnim (ukradenim) hotelskim imenom koji, uzgred, nije skroz ni omalterisan. Druga je nedaleko odatle kad se krene onim cor-bulevarom pa malo desno. S obzirom da se mnogi dive tim trima kic salama to dovoljno govori ko sve zivi u ovom gradu.

g
07.05.2014. 21:26
Odgovor za  Milenko

a „ti“ milenko ako nisi već pravio a ono kad budeš trebao da praviš neko veselje „brate „uzmi baraku kao u stara vremena.

Кад султан назебе - и Миа је ракија
08.05.2014. 09:59
Odgovor za  g

Dve krajnosti: baraka ili ova tvoja kičerica! Zato smo i propali, nema nigde sredine, aššš…neko je pojeo 🙂
Poprimitivluk!

g
07.05.2014. 21:21
Odgovor za  Šaka Zuluf

sudeći po tvom imenu tvoja koliba iz džungle je lepša od
ove „grandovske kičerice“

d
07.05.2014. 08:56

a što su mu dali naziv…
pa još ova fluorescentna svetla…

g
07.05.2014. 21:17
Odgovor za  d

mozda su trebali da stave tvoje ime ???

Neša
07.05.2014. 22:15
Odgovor za  g

Pa bolje i Meilenko nego „Bavka“. He he he, će idemo li u Bavkini na kiselo mleko i banicu 🙂

d
08.05.2014. 07:20
Odgovor za  g

Nemo se ljutis prijatelju…razumem ja sve..
Ipak je to Confused Ship Style.

Bavkina Zagubena Arka
08.05.2014. 10:34
Odgovor za  d

🙂

Marko
08.05.2014. 19:45

Ljudi su vredni, radni i bez obzira na sve gore navedene komentare najveci deo novca su i posteno zaradili svojim trudom. Možemo mi da komentarišemo njihove političke veze, da pljujemo ime hotela i restorana, koji bar za veći deo Leskovca i okoline jeste brend. Srđan i Bata jesu zaslužili i svaka im čast, neka napreduju, neka zaposljavaju ljude, neka čašćavaju direktore škola i iz drugih gradova, neka se šire što naravno i sebi i svim drugim preduzetnicima želim. E a ako će mo da pljujemo i vređamo, pa ajmo one neke tamo, Matijevića, Miškovića, političare po Beogradu koji nisu za jug dali ni dinar prethodnih godina, koji su dozvolili da primera radi HI Nevena bude privatizovana od strane bugara (narkomana) koji su vise izneli para iz nje nego sto su investirali, itd.

Napred našiiiiiiii, a Bavka je naš :), dole njini.

Arhitekta
09.05.2014. 19:26

Samo seljak ili onaj ko nije video kako izgleda enterijer ovog objekta moze da kaze da je ovo kic. Pogledajte celinu pa onda komentarisite.

sima
24.05.2014. 00:09

i danas-petak,dan zalosti a oni pice sa veseljima?
a admin brise moj post?
znaci i on se veseli nesrecnicima iz Obrenovca?

jelena
27.05.2014. 21:39

Od samog pocetaka od beograda na dole zadnji grad je obelezen Nis. Leskovac kao da je otpisan. Zasto ??? I