Kroz turizam do razvoja preduzetništva među mladima

Kroz turizam do razvoja preduzetništva među mladima
Podeli:

Projekat „Preduzetništvo mladih za efikasno upravljanje turističkim potencijalima Jablaničkog okruga“ započet septembra prethodne godine u saradnji Centa za razvoj Jablaničkog i Pčinjskog okruga i Visoke strukovne škole poslovnih studija privodi se kraju.

Projaket finansira Razvojna agencija Srbije i ima za cilj povećanje konkurentnosti turističke privrede Jablaničkog okruga kroz razvoj usluga namenjenih javnom i privatnom sektoru i jačanje kadrovskog potencijala mladih u turizmu

Realizacija projekta predviđa izradu studije o preduzetničkom i konkurentskom potencijalu turističke privrede Leskovca i Jablaničkog okruga, a na osnovu sprovedenih istraživanja i analiza. Sektor privrede će dobiti detaljnije informacije o tržišnim kretanjima u regionu, na osnovu čega mogu sa više sigurnosti donositi strateške i planske odluke.

Studija daje vladinom i nevladinom sektoru osnovu da putem različitih projektnih aktivnosti unapređuju postojeće i kreiraju nove usluge namenjene razvoju sektora turizma. Studija može pružiti informacije postojećim i novim preduzetnicima i dati smernice o konkretnim segmentima turističke ponude koje treba razvijati.

Projekat predviđa i izradu veb portala za karijerno vođenje mladih u oblasti turizma. Portal će nuditi karijerno informisanje, usmeravanje i savetovanje postojećih i svršenih studenata VPŠLE u oblastima koje izučavaju u okviru studijskih programa škole.

Portal će staviti akcenat na povezivanje i saradnju mladih sa privrednim sektorom, kroz pronalaženje mogućnosti za obavljanje stručnih praksi i potencijalnih radnih angažmana, kako bi se mladima omogućilo da već tokom studija upoznaju poslovni ambijent i najbolje poslovne prakse, kako bi nakon diplomiranja ostvarili konkurentniju poziciju na tržištu rada. Pružaće i informacije o mogućnostima pokretanja start-apova, samozapošljavanja i edukacijama, mogućnostima usavršavanja i razvoja karijere kroz radionice, treninge, seminare i obuke u skladu sa potrebama tržišta.

Gradonačelnik Leskovca i predsednik Skupštine Centra za razvoj Jablaničkog i Pčinjskog okruga Goran Cvetanović istakao je ovom prilikom da ovaj projekat pruža mnoge benefite, kako studentima, tako i samom gradu Leskovcu.

Beneficija koju će studentima doneti ovaj projekat je ta, što će, pored teorijskog znanja kojim se obogaćuju tokom studija, oni moći da steknu i praktično znanje koje će im koristiti u daljem radu i životu. Veb portal će njima omogućiti da imaju mesto na kojem mogu da se predstave poslodavcima, dok će poslodavci moći da nađu potencijalne zaposlene.

Izrada studije koje će predstavljati turističke potencijale grada korisna je radi jačanja turizma u našem gradu. Jer turizam je jedna od privrednih delatnosti koju treba razvijati, a Leskovac svakako ima potencijale za povećanje turističke ponude“, rekao je Cvetanović.

V.D. direktor Centra za razvoj Jablaničkog i Pčinjskog okruga Dragana Belenzada istakla je da je projekat rezultat odlične saradnje ovog Centra i Visoke poslovne škole strukovnih studija.

(preuzeto sa zvaničnog sajta grada Leskovca)


Podeli:
  1. Mišljenja sam da je turizam naša budućnost. Roštiljada je kulturna manifestacija svetskog značaja. Rame uz rame sa Londonskim i Bostonskim maratonom. Sad Leskovac ima nove tezge pa će u godinama koje dolaze biti sve lepše i lepše. To znači i više para u gradsku kasu. A to će rezultirati još boljim saobraćajnicama. Ne kažem da ovima nešto fali ali ne škodi da budu još bolje. Trebamo gledati u budućnost jer samo tako možemo napred. Nove fabrike sa dobro plaćenim poslovima. Boljitak!

    1
    7
    • Nisi li ti bio na misi kod onog popa iz Vrnjačke banje.

      6
      1
    • populizam vs. skepticizam 23.03.2018., 12:10

      Da li ti čitaš ono što napišeš?
      Rotiljijada i Bostonski maraton – pljeskavica i trčanje. Ili još bolje poređenje: London i Leskovac…
      Joj koliko se nadam da si sarkastičan…
      Inače, turizam DA, problem je ALI – da se promeni priroda „wannabe“ milionera da deru svakog ko naiđe, da bude bezbednije kada se prođe gradom, čistije, svetlije, tek onda može i da se pomisli na neki turizam…
      Ali da napomenem – ne jedino turizam za preduzetništvo. Bitne su kreativne ideje, inovacije, vizija – u svakom poduhvatu može biti uspeha. A ne „da obrnem pa ću vrnem“

      2
      2
    • Zašto ovo i ovako a imate sendviče?

  2. Aloo bre, izgleda da ne živimo u istim univerzumima. Koji turizam, koji mladi? Kakvi portali?

    6
    1

Comments are closed.