Veliki broj Leskovčana se žalio da ne može da uspostavi telefonsku liniju i dobije potrebne informacije od Zavoda za javno zdravlje u ovom gradu, i pored već četiri aktivna broja, te je ova ustanova odlučila da otvori nove telefonske linije za kontakt sa građanima.
Pored dosadašnjih kontakt telefona pripravnih epidemiologa, a zbog velikog broja poziva od strane građana, ZZJZ je uveo kol centar za informacije i razgovor sa građanima u vezi novog korona virusa COVID-19 i proširio listu sa sledećim brojevima telefona:
Radno vreme kol centra je od 7-15 časova
- 064/8648800
- 064/8648801
- 064/8648803
- 064/8648804
- 064/8648861
“Meni treba da jave gde i kako da se javi drug koji treba iz Slovenije da dođe. Ali se niko ne javlja na taj broj. Kako onda i da se neko ponaša odgovorno i razumno kada oni koji treba da ti kažu šta treba da radiš, ne mozeš da ih dobiješ?”, pita se Leskovčanin Marko Pejić.
“Zaista je interesovanje građana veliko. Verujte, dok završim razgovor sa jednim sugrađaninom, ja dobijem informaciju da imam još pet propuštenih poziva. Građani koji tvrde da se mi ne odgovaramo na njihove pozive greše. Prosto, linije funkcionišu tako da telefoni zvone dok mi već imamo nekog na liniji i ne pokazuju zauzeće. Samo molim građane da budu strpljivi”, kazala je novinarima direktorka leskovačkog Zavoda za javno zdravlje Aleksandra Nikolić.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!