Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić obišao je dodatne radove koji se izvode na Južnom i Istočnom kraku Koridora 10, a deonice autoputa E75 od Niša do makedonske granice i autoputa E80, koje se protežu do granice sa Bugarskom, tokom 2019. godine kompletno su otvorene za saobraćaj.
”Na Istočnom kraku Koridora 10, ka granici sa Bugarskom, izvode se završni radovi na izgradnji petlje Sopot, kod Pirota. Izgradnjom ove petlje dobićemo dodatni podsticaj za privredni razvoj čitave Istočne Srbije, i bolju povezanost lokalnih sredina‘’, istakao je direktor Antić.
Kako se dodaje u saopštenju, na području opština Niška Banja, Bela Palanka, Pirot i Dimitrovgrad rehabilituje se oko 70 km postojećih državnih puteva čime se unapređuje postojeća putna mreža koja povezuje autoput, lokalne i regionalne centre, što stvara uslove za brži ekonomski razvoj ovog kraja.
Ovom prilikom direktor Koridora Srbije sa svojim saradnicima obišao je i radove na trajnoj stabilizaciji kosine C26 na sekciji Bancarevo-Crvena Reka, čime se rešava problem najmasivnijeg klizišta na Koridoru 10.
Na oba kraka Koridora 10 završavaju se radovi na trajnoj stabilizaciji kosina, a stručni tim obavlja svakodnevna merenja i stalan monitoring stabilnosti svih kosina, odnosno izgrađenih potpornih konstrukcija.
“Južni krak Koridora 10, koji smo obišli, važan je jer povezuje sever i jug zemlje, a deonica kroz Grdeličku klisuru je najteži graditeljski poduhvat do sada izveden u Srbiji. Po najvišim standardima izgrađena su dva tunela, mostovi, dve petlje, u toku su radovi na trajnoj stabilizaciji kosina 2,3 i 4, a njihov završetak je jedan od prioriteta “Koridora Srbije“, izjavio je Antić.
Direktor Antić je prilikom obilaska Koridora 10 podsetio na snažnu podršku koju su tokom realizacije ovog prioritetnog državnog projekta pružali predsednik Aleksandar Vučić, Vlada Republike Srbije i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Divno je ici tim putem,ujedno je i priroda ovde prelepa
Jadna Petra, jesi prošla skoro tom deonicom. Ako jesi mogla si da primetiš, da je veća gužva na starom putu nego na ovoj „prelepoj“ deonici, sa pogledom na „prirodu“, ako pod tim podrazumevaš pogled na galerije koje samo što se ne stropoštaju na auto-put. Galerija kod „svetla na kraju tunela“, je već popustila toliko, da mislim da će sa ovom malom kišicom da se stropošta na to svetlo na kraju tunela i da će ga zatvoriti. Samo ne daj bože da neko strada. Toliko o svemu.
Ma mogu i mečku da rode, nikada neće sanirati klizište. Naprosto, put je proteran ppgresnom stranom. Autoput otvoren pre godinu i nekoliko meseci a oni i dalje saniraju li saniraju. Bure bez dna koje ce i nasi cukun unuci da vracaju. I o kakvoj lepoti Petre govoris. Taj deo od sarajevskog mosta pa do V. Hana je bio hiljadu puta lepsi pre izgradnje ovog puta kojim sada prođe 50 automobila i kamiona dnevno. A nije bilo bolje ni pre pandemije. Promasena investicija u svakom smislu.
Nije ta deonica nego HE Djerdap! Koja notorna laz!
U Leskovcu najveca investicija ivicnjaci sa preponama na biciklistickoj stazi ili atletskoj kako je zovu prema naselju Podrum koju nepismeni inzenjeri sada razbijaju i prilagodjavaju na nulu a grad nije postavio nadzorno lice ispred opstine da kontrolise gradnju!. Reportazu ste gledali o tome…strasna je ova pismenost i kupljene diplome..a grad se ne seti da podstavi nadzorni inspekcijski organ da kontrolise a taj organ postoji i prima platu za nista tj da bleji u kancelariji po ceo dan na fejsbuku…ovde je kriv direktno SERIF i svita botova!