BEOGRAD – Šokantnim podacima i prizorima koji pokazuju da je Srbija je neslavni šampion po smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti počela je ovogodišnja kampanja „Korak za srce“ sa ciljem da građani pravovremenim odlaskom kod lekara i uvođenjem zdravih životnih navika spasu sebi život.
„Svakog dana bolesti srca odnesu 150 života u Srbiji, a podatak da smo po smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti u samom evropskom i svetskom vrhu treba da nas trgne i podseti na važnost preventivnih pregleda“, izjavila je Maja Gedošev, direktor korporativnih komunikacija Actavisa, farmaceutske kompanije koja je pokretač ove akcije.
Ona je dodala da ovi zabrinjavajući podaci pokazuju da građani svoje zdravlje stavljaju na poslednje mesto i da je neophodno bolje informisati javnost o prevenciji i zdravim životnim navikama, kako bi trend porasta obolelih, pogotovo među mlađom populacijom bio prekinut.
Kampanja „Korak za srce“ organizovana je po treći put u saradnji sa stručnjacima iz oblasti karidovaskularnih bolesti i do sada je u njoj aktivno učestvovalo više od 20.000 ljudi
Dok je prethodnih godina kampanja bila fokusirana na promociju svakodnevnih šetnji i boravka u prirodi, ove godine joj je cilj da šokantnim porukama i vizuelnim rešenjima podstakne građane da brinu o sopstvenom zdravlju.
„ Uprkos tome što važimo za naciju ponosnu na sportske uspehe, neslavni smo šampioni po pitanju zdravja. Poručujemo građanima da se preventivno pregledaju, izmere krvni pritisak i redovno proveravaju šećer i masnoće u krvi, da ne bude kasno. Na žalost, većina ljudi smatra da komplikacije pa i smrtni ishod kod bolesti srca i krvnih sudova nešto što se događa samo drugima“, navela je Gedošev.
(Kraj)ena
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!