BOTOVI I LEGENDA

Birajući između harema i smrti nekada, bilo je devojaka i žena među našim precima koje su birale smrt skokom sa stene u nabujalu reku.

Na stranicama srpske istorije pominje se jedan događaj iz 1813. godine. Nakon propasti Prvog srpskog ustanka, pedeset srpskih devojaka iz sela Skela kraj Obrenovca se odlučilo na kolektivno samoubistvo.

Bežeći od turske osvete, one su rešile da se uhvate za ruke i skoče u Savu ne želeći da izgube devojačku čast i dostojanstvo.

Jedna legenda kaže da su dve po dve međusobom svoje duge kose vezivale u čvor da bi jedna povukla drugu u slučaju da neka od njih okleva.

Tekst koji sam napisao o Aptiv sindromu bio je motivisan ne samo mojim saosećanjem već i divljenjem prema mladim, lepim ženama Jablaničkog okruga koje su svesno izabrale težak životni put.

Pred svakom od njih je bio izbor između karijere nemilosrdno eksploatisanog fabričkog radnika budućeg invalida i karijere nekog ko se bavi socijalno prihvatljivim oblikom psihofizičke prostitucije.

Birajući između harema i smrti nekada, bilo je devojaka i žena među našim precima koje su birale smrt skokom sa stene u nabujalu reku.

Birajući između harema i invalidnosti danas, ima devojaka i žena koje biraju invalidnost.

Nakon objavljivanja teksta o Aptivu, desile su se neverovatne stvari koje za mene predstavljaju neku vrstu prekretnice!
Priču je prenelo mnogo medijskih kuća: Rešetka, Jugmedia, Medija centar 016, Stav life, Luftika, N1, Nova S, Danas, čak je i Teofil Pančić pisao o nama.
Na fb je usledila lavina reakcija: do sada tačno 1828 lajkova, 993 deljenja, 257 komentara, stotine zahteva za fb prijateljstvo iz cele Srbije, drugih bivših SFRJ republika i od naših ljudi iz inostranstva.
Neprestano mi stižu poruke podrške na koje jedva stižem da odgovorim i molim vas neka mi ne zamere oni kojima još uvek nisam.
Problemi sa kojima se sreću narodi cele bivše Jugoslavije sem Slovenije su isti i sažeto mi ih je nabrojala jedna fb prijateljica sa primorja: „Političari su narodu propovedali rodoljublje i nacionalizam i u isto vreme krali i uništavali, ostalo je samo Sunce i plaže, čak se i hrana uvozi preko stranih trgovačkih lanaca, hrana zadnje klase, a radnici se eksploatišu bez milosti …“
Pula, Rijeka, Split, Zagreb, Osijek, Podgorica, Kolašin, Sarajevo, Tuzla, Banjaluka, Novi Pazar, Kosovska Mitrovica, Skoplje, srpski gradovi od Vranja do Subotice i od Užica do Pirota i Zaječara.
Sa svih strana ista iskustva, isto razočaranje, ista želja da se jedni drugima ižalimo … i ispovedimo … i izvinimo … očigledno je da smo pogrešili …
Napokon, problemi sa kojima se sreću narodi cele bivše Jugoslavije sem Slovenije su isti i sažeto mi ih je nabrojala jedna fb prijateljica sa primorja: „Političari su narodu propovedali rodoljublje i nacionalizam i u isto vreme krali i uništavali, ostalo je samo Sunce i plaže, čak se i hrana uvozi preko stranih trgovačkih lanaca, hrana zadnje klase, a radnici se eksploatišu bez milosti …“

Pula, Rijeka, Split, Zagreb, Osijek, Podgorica, Kolašin, Sarajevo, Tuzla, Banjaluka, Novi Pazar, Kosovska Mitrovica, Skoplje, srpski gradovi od Vranja do Subotice i od Užica do Pirota i Zaječara.

Sa svih strana ista iskustva, isto razočaranje, ista želja da se jedni drugima ižalimo … i ispovedimo … i izvinimo … očigledno je da smo pogrešili …

Napokon suočeni sa samima sobom shvatili smo da vlastodršci svojim delovanjem, medijima i školstvom namerno kod naroda neguju nezrelost, nesposobnost, strah i nesamostalnost.

Tako je narod pretvoren u eksploatisano roblje, a vlastodršci u vlasnike našeg zdravlja i bolesti, života i smrti.

Razlika između porobljenog naroda i SNS robovlasnika se jasno vidi u komentarima koje pišu botovi – unajmljeni pisci bajkovitih hvalospeva u slavu vlasti.

Njihove umorne, prepoznatljive komentare možete pročitati na sajtu Jugmedie.

Za razliku od većine mojih prijatelja ja rad i pristup te medijske kuće doživljavam kao vrlo koristan i objektivan upravo zbog retke mogućnosti da se na jednom mestu iznesu suprotstavljena mišljenja.

Botovski komentari su mi interesantni jer se dele u dve velike grupe:

1) Gradonačelnik i njegov SNS kadar rade super, a za Aptiv sindrom su krivi građani jer nisu naviknuti na rad, meki su i razmaženi i lako obole.

2) Gradonačelnik i njegov SNS kadar rade super, a za Aptiv sindrom su krivi seljaci jer glume da su bolesni da bi išli na lažna bolovanja specijalno u vreme sezone branja paradajza i malina.

Ispada da su krivi i oni koji žive u gradu i oni koji žive na selu.

Pitam se gde žive unajmljeni reklameri SNS privredne politike?

Ne u gradu, ne u selu, znači ne na zemlji.

Verovatno misle da žive na nebu koje su im ptice izrentirale kao što primorci turistima rentiraju apartmane na moru?

Pa, svako letovanje ima svoj početak i kraj, a narodna poslovica glasi:

„Ko visoko leti, nisko pada!“

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

79 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Aleksandra
19.08.2021. 23:47

Tako je doktore, baš tako. „Ko visoko leti, nisko pada“.
Mislim da nije u redu to što ste sve radnike Aptiva nazvali budućim invalidima, a sve pristalice SNS-a osobama koje su izabrale harem.
Zaneli ste se… Koristite svoju profesiju u političke svrhe. Da sam Vaš pacijent, ne bih više nikada prešla prag Vaše ordinacije.

lara
20.08.2021. 00:36
Odgovor za  Aleksandra

Aleksandra ne koristi on svoju profesiju u politicke svrhe. Nije ni u struci ni u politici. A sto se tice praga Mali broj pacijenata ga I prelazi.

Hunter
20.08.2021. 06:30
Odgovor za  Aleksandra

Kako ne bi prešla prag? Misliš, ne bi više nikad izašla iz njegove ordinacije ? Za vas haremlijke potpuno normalno.

Anya
20.08.2021. 09:15
Odgovor za  Aleksandra

Kako li autor ovog teksta zivi i funkcionise sa ovim sumornim mislima? Tera na kolektivno samoubistvo Sopenhauer u pokusaju, kao osoba sa izuzetno odgovornim radnim mestom trebalo bi meri reci, prvo sto ovakvom generalizacijom sve ljude deli na kategorije kojima im dodeljuje nimalo pozitivne karakteristike, a drugo ne zna ni sam sta propagira i zbog cega. Najbolje je da se vrate 2000-te kada posla nije bilo ni za lek, mozda su tad ljudi bili priduhovljeni” al su bili otpustani u najboljim godinama i nisu imali deci da daju ni za uzinu.

Aleksandar
20.08.2021. 09:16
Odgovor za  Aleksandra

Iz pouzdanih izvora znam da je rodjak gospodina doktora po profesiji pop.
Pa ako necete kod lekara, moze da Vam ustupi broj telefona svog rodjaka 😉 (kad vi botovi za drugo i niste)

Zorant
20.08.2021. 09:54
Odgovor za  Aleksandra

Ne razumem kako jedna ličnost koja je položila zakletvu da pomaže i leči ljude isti taj narod etiketira i deli titule bota samo zato što ne dele isto mišljenje. A što se tiče naših ljudi u inostranstvu, svi dobro znamo da su tamo veći robovi jer su samo prinudjeni da rade najteže i najgore poslove, tako da i u tudjini život nije med i mleko. Svaki čovek ima pravo na svoje stavove i političko opredeljenje i ubog toga ne sme biti omalovažavan niti vredjan.

kad bi se zezali
20.08.2021. 10:42
Odgovor za  Aleksandra

sve je vise postalo obican je..rnik bilo koju stranu da pogledas

Zix
20.08.2021. 11:05
Odgovor za  Aleksandra

Vas koje je izlecio dr. Cvetanovic, nema pomoci kod drugih strucnjaka…

Leskovcanin
20.08.2021. 12:10
Odgovor za  Aleksandra

Botovi, u redu je. Neka vas leci „dr medicinskih nauka“ Cvetanovic.
Sto se tice teksta, dirnuo vas je u centar. Harem i roblje,, opis clanova sekte i njihovih placenih i ne placenih botova. Ja bih dodao i politickih ….. koje su se iz svih partija skupili u Sns kao muve na g….
Ziveli i prijatan sendvic.

joca
20.08.2021. 00:07

Ne vidim ime autora ovog clanka ali nek se spremi ‘ demokratiji ‘ na delu koja je na vlasti . iskreno se nadam da nije ni u ‘ opoziciji ‘ vec da je deo nas , one trece Srbije koja je jednako kriticna i prema vlasti i opoziciji i koja ne izlazi na izbore jer trenutno ne postoji opcija za koju bi normalni ljudi glasali .
ovdasnji komentatori jednostavno po sluzbenoj duznosti zanemaruju sta je u stvari demokratija a to je pravo zakonom dozvoljeno da se iznese i drugacije misljenje .
na zalost to drugacije misljenje se ovde doceka na noz zato sto vlada jednoumlje kao u vreme komunizma .
ako sta konkretno izgovorite protiv vlasti vi ste neprijatelj drzave , sistema i naroda .
licno bih voleo da upoznam autora ako mi Jugmedija dozvoli .

Leskovcanin
20.08.2021. 09:33
Odgovor za  joca

Opa, nova naprednija verzija nazadnih botova!
Uputstvo naprednijim botovima glasi: u komentarima pisati da su svi isti i da ne treba izlaziti na izbore, a u komentarima ne pisati jednolicnim generickim komentarima.
Zao mi je nazadni mutirani radikali, polako vam se blizi kraj, i nesto se u poslednje vreme ubrzava.
Aj zdravo.

Ruzica
20.08.2021. 19:46
Odgovor za  joca

Za vasu informaciju,autor teksta pripada opoziciji i tekst uopste nije objektivan vec je samo napisan da tako izgleda! Ono kao, samo ‘dobronamerno’ zapazanje nekog neutralnog,bla,bla..
Ostavite se vi legendi, botova i svega ostalog ‘ politickog’ ako ste vec lekar-lecite ljude!

vanja
20.08.2021. 00:20

Nadahnut i uspešan zivot provescemo samo ako zivimo moralno i iz dana u dan razvijamo sopstvene vestine, ako svaki posao radimo sa zanosom, ako u tome pronadjemo uspeh i ako svake veceri zaspimo zadovoljni jer smo ispunili sopstvena ocekivanja. Neko je izabrao da se bavi politikom a manje strukom.A sta je sa Vama doktore? Niste ni u struci uspesni a ni u politici. Izgubili ste najbolje drugove svojim ponasanjem. Mozda znate i pricu o zeni doktorki koja je lomila prst da ne bi bila u u Covid bolnici?

lara
20.08.2021. 00:21

Nadahnut i uspešan zivot provescemo samo ako zivimo moralno i iz dana u dan razvijamo sopstvene vestine, ako svaki posao radimo sa zanosom, ako u tome pronadjemo uspeh i ako svake veceri zaspimo zadovoljni jer smo ispunili sopstvena ocekivanja. Neko je izabrao da se bavi politikom a manje strukom.A sta je sa Vama doktore? Niste ni u struci uspesni a ni u politici. Izgubili ste najbolje drugove svojim ponasanjem. Mozda znate i pricu o zeni doktorki koja je lomila prst da ne bi bila u u Covid bolnici?

vanja
20.08.2021. 00:31

Nadahnut i uspesan zivot provescemo samo ako zivimo moralno i iz dana u dan razvijamo sopstvene vestine, ako svaki posao obavljamo uspesno i ako svake vecerii zaspimo zadovoljni jer smo ispunili sopstvena ocekivanja. Neko je odlucio da se bavi politikom a manje strukom, a neko sebe nije nasao ni u politici ni u struci. A sta je sa Vama doktore? Izgubili ste mnoge drugove svojim ponasanjem. Mozda znate i pricu o doktorki koja je lomila prst samo da ne bi bila u Covid bolnici?

Ruzica
20.08.2021. 02:25

Lekari bi trebalo da se opredele-ili da se bave politikom ili da lece ljude! A ovo,politicki tekstovi pod senkom lekarske profesije- to mi je bas,bas bljak! Uostalom, kao lekar ne bi smeo da probleme svojih pacijenata iznosi u javnost i jos uvodi nove dijagnoze i dugorocne prognoze na osnovu samo jednog pregleda!

dvostruki arsin
20.08.2021. 11:36
Odgovor za  Ruzica

Sto to ne kazez gradonacelniku? On je i jedni i drugo. Svi znamo koliko je „uspesan“ i kao lekar i kao veciti politicar.

Ruska
20.08.2021. 19:53
Odgovor za  Ruzica

Oni nisu za poredjenje ni u najludjim snovima a evo i zasto! Gradonacelnik je vec dugo u politici i on aktivno ne leci ljude a vezu sa strukom odzava baveci se naucnim radovima,sto je apsolutno za svaku pohvalu!
A dr Rangelov se trudi da bude lekar a pritom bi i da bude politicki aktivan,pa ne bi,pa odgovara mu pa ne odgovara mu..i onda napise tako povremeno po koji red da ga ljudi ne zaborave! Gradonacelnik je izabrao svoj put,ali neki drugi se ocigledno ni u zrelim godinama nisu pronasli!

Maksa
20.08.2021. 02:28

Kakvo poredjenje! Pa iskreno doktore,bolje bi vam bilo da ste se bavili pisanjem umesto politikom! Elem, ovako neki tekstovi me navode na razmisljanje da ispada samo ljudi koji rade u Aptivu su mucenici a mi ostali na poslu uzivamo?! Pa svaki posao nosi svoj teret i eventualne posledice posle 20,30 godina! To nije slucaj od juce,oduvek je tako!

građanin
20.08.2021. 16:04
Odgovor za  Maksa

Naivno sav verovao da će fanovi SNS-a sa glavnom plavom šeficom i sa Goranom Cvetanovićem na čelu, koji poslednje godine brusi političke ukuse i mirise, oćutati ovaj tekst, bojkotovati ga.
Komentarisanjem su se odazvali a reč – bot, iako sve vreme trajanja ove igre bez granica tvrde da nisu botovi. Tako ste prosečno pametnom čitaocu, kao što sam ja, nedvosmisleno stavili do znananja da ste upravo vi botovi.
Pa pošto ste sami priznali da jeste ajde da i ja nešto poručim vama drage sugrađanke i sugrađani koji pišete iste komentare, odnosno, hvalospeve.
Zašto ste doktora Rangelova napali kao čavke? Zar ne tvrdite da je u Srbiji demokratija na delu, da je zlatno doba, da su vaši lideri pametni, obrazovani, rodoljubi, bez malo pa bogovi?
Ako je sve to tačno u šta vi tako naivno (ne)verujete, zašto se jednom građanskom aktivisti zabranjuje da misli i da svoje misli pretoči u delo, odnosno, na papir, odnosno na društvene mreže i portale?
Da li vi znate da se mišljenje u Srbiji ne kažnjava?
Da li znate je u Srbiji dozvoljeno građansko i političko delovanje?
Zašto na svakog ko nije u vašoj stranci nagrnete kao rojevi pčela?
Leskovački gradonačelnik je vrlo inteligentan čovek što mu je pomglo da shvati da dolaze vrlo vunena vremena, pa u skladu s tim on se veoma trudi da ispoštuje opozciju, onu mrvicu od opozicije. Čudi me, ipak, da mu svest ne dobacuje malo dalje, odnosno, što ne shvata da je botovanje i da su botovi prevaziđeni, aut su već poodavno. Mali je broj ljudi koji ih čita, komentari kopi pejst su nezanimljivi i nikoga više ni u šta ne mogu da ubede.
Šta više, žao mi je što ne shvata da mu baš botovanje smanjuje rejting i pali vatru i tamo gde je nema. Leskovac je miran grad, ali botovi izazivaju veliki odijum koji se prenosoi na njega. Zašto je bespotrebno stavio sebi to veliko breme?
I ne pišem ovde samo ja već i drugi slično pišu i misle. Neka ih ugasi. Da se ne stvara zla krv u mozgu, da se na izborima svi pogledaju časno, bez animoziteta, da onaj ko izgubi časno pruži ruku.
To su civilizacijski dometi a Srbija je zemlja koja bi svima u susedstvu morala da pokaže, daosim što je najveća, da je i najdemokratskija. Pustite vi Orbana, Erdogana i Talibane.

Šefċe Vaskara
20.08.2021. 04:55

Ajde, botovi, kakvo je to spavanje, sad kad je Leskovac u opasnosti od ovog naduvanog, i ne baš toliko ekskluzivnog članka. Poklonite se i počnite. Hajmo, mora se napisati najmanje 150 bezličnih komentara koje niko ne čita.

građanin prikriveni bot
20.08.2021. 22:49
Odgovor za  Šefċe Vaskara

Mislim da se iza tebe Grđanin krije prikriveni bot ili razočarani sns-ovac.

ZA JOCU
20.08.2021. 06:56

Bravo Joco! Uvek se oduševim kad pročitam tvoj komentar! U pravu si! Ne valja ni vlast, ni opozicija! Treća sreća! Dolazi to vreme! Ljudi, pod teretom života i nemaštine, polako se bude! Imaš svu podršku!

Mahidevran
20.08.2021. 07:30

Gde sede komentatori, znate i sami u fotelji, stolicama, klupama. Jugmedia prva sve zna, verovatno može da vam da informacije iz prve ruke. I u pojedinim ustanovama direktorke se ponašaju kao robovlasnici, pa teraju upošljenike da rade sve ono što nije u ugovoru navedeno kao radna obaveza. Tako da harema ima svuda, ali nema dovoljno hladne vode za sve, a i za koga bi se vi onda „borili’ i „oslobađali“?

veličanstveni sultan
20.08.2021. 22:51
Odgovor za  Mahidevran

Ako si Mahidervan, mora da si mnogo nesrećna , hatum.

Bojana Jović
20.08.2021. 08:17

Zašto gospodin doktor pojam „bot“ vezuje samo za SNS? To što neko podržava ovu vlast i dobije odmah titulu bota ne daje mu za pravo da obeležava ljude na ovaj način. Postoje i oni koji imaju drugačije mišljenje s punim pravom pa pitam doktora kako se oni po njemu zovu? Jedan lekar treba da se posveti svojoj profesiji, a ako je već odlučio da uđe u političke vode, na šta ima pravo, ne treba da neistomišljenike klasira na ovaj način. Izlizana fraza je još jedan sindrom koji je on izmislio.Očekujemo jedan ozbiljan naučni rad o tome poštovani doktore, ako imate vremena od toliko pacijenata,navodim „100 na dan“. Samo me interesuje koliko im se onda zaista posvetite u toku radnog vremena?

Kontradiktorno
20.08.2021. 12:29
Odgovor za  Bojana Jović

Bojana, smeta vam kada one koji podržavaju ovu vlast nazivaju botovima, i u pravu ste. Ima tu i ortodoksnih radikala. Ali vam ne smeta da omalovažavate, nazivate nestručnim i neradnikom onoga koji ne podržava ovu vlast. Kontradiktorni ste, ali opraštam vam jer znam da samo izvršavate naređenje. I još i zbog toga što ste umereniji od ostalih botova. Za one ortodoksne svi koji ne podržavaju SNS su:neradnici, lenčuge, nesposobni, domaći izdajnici, strani plaćenici, lopovi…

Igor Jović
20.08.2021. 08:25

Ništa novo od dr.Rangelova koji je već pričao o nekim sindromima, a sad počinje da se bavi i legendama. Na našu sreću svi žuti su otišli u tu istu legendu, a onima koji podržavaju ovu vlast možete da lepite epitete i etikete ne vredi vam ništa.

ja
20.08.2021. 13:33
Odgovor za  Igor Jović

B
rate ponavljaš se.Napiši nešto drugo

Šonsi
20.08.2021. 08:28

Kazu lako je kritikovati, Vi čak ni kritiku neznate da iznesete. Dajte predloge za resenja i za boljitak gradjana a ne samo da kukate. Vas pravac političkog delovanja je pokazao Srbiji koliko je takva politika uspesna tj neuspesna jos u ranijem periodu.
Samo vi kritikujte ali pustite da rade posao oni koji to znaju!

Puštamo te
20.08.2021. 12:32
Odgovor za  Šonsi

Evo Šonsi puštamo te da radiš ono što najbolje znaš, da botuješ i vređaš sposobnije ipametnije od sebe!

Marijaaaa5
20.08.2021. 08:34

Hahahahahh, slatko se nasmejah…. Ko visoko leti nisko pada….a VI ste, doktore, mnogo poleteli…

Mersi
20.08.2021. 08:35

Svakog ko iznosi činjenice i komentare a njima ne odgovaraju nazivaju botom… šta su njihovi koji vređaju te iste ljude.

Odgovor Mersiju
20.08.2021. 12:52
Odgovor za  Mersi

Dosta godina već koračam ulicama ovoga grada i imam veliko lično iskustvo. Imam potrebu da vam iznesem neka moja razmišljanja. Botovi, slikanje glasačkih listića, bugarski voz, sakupljanje sigurnih glasova, stranačko zapošljavanje… nije izum SNS-a. To su kod nas patentirali žuti, organizujući svoju partiju kao vojsku. Oni koji su došli na vlast posle njih se nisu distancirali od metoda i načina rada žutih. Naprotiv, preuzeli su sve to, samo su ih usavršili i prilagodili vremenu u kome životarimo. Dakle, ne razlikuju se mnogo oni pre i ovi sada. Jedan moj prijatelj ima običaj da kaže:oni pre beoše organizovani kao vojska, a ovi sad kao sekta. Što bi narod rekao:sjaši Kurta, da uzjaše Murta ili ono vulgarno:s.ala ćurka, s.ala guska go.no pa go.no!

MARICI
20.08.2021. 08:38

Žalosno je što se žene omalovažavaju na ovaj način i to od strane jednog lekara. Svako ima pravo na svoje političko opredeljenje i na izražavanje svog mišljenja, toliko omalovazavanja, ponižavanja žena od strane opozicije, žalosno.

Danijela
20.08.2021. 08:44

Da dotični ne koristi malo sebe previše zarad promocije sebe i svog političkog pravca?

Dimitrije
20.08.2021. 09:00

Pitam Rangelova, da li trebamo da oteramo par hiljade radnika i zatvorimo sve te fabrike? Ili je oblik prostitucije samo ono što aktivisti SNS-a pišu, ili je oblik prostitucije možda i njegovo pisanje na štetu dovedenih fabrika iz njemu poznatog razloga? Sa druge strane jako mi je žao što jedan lekar-humanista deli ljude na SNS botove i one koji to nisu. Da li ovakvom podelom svesno utiče na podelu podobnih i nepodobnih, i da li je to oblik demokratije za koju se on zalaže? Dr Rangelova brani 5 lažna profila, pa neka mi objasni kako se nazivaju ti ljudi koji nisu ni nalik botovima SNS-a? Čiji su to botovi?

Helen of Troy
20.08.2021. 09:01

Želim svakome ko ima dobru viziju i plan da dobije priliku da to i prezentuje. Ako dr Rangelov dođe na vlast, kako će onda zvati svoje pristalice?

Vera
20.08.2021. 09:01

21 vek. Svako ima pravo izbora. Niko nikoga ne prisiljava ni na sta. Do nas je. Svako ima svoj stav ma kakav bio,za neke i pogresan, ali je stav i postujem takve ljude. Uvek je bilo hvalospeva i kritike. Vi sebi dajete za pravo samo da kritikujete. Razumem da se ne slazete, ali sve ima i drugi stranu medalje. Usporedba je banalizovana,ispod svake granice dobrog ukus.