Da li život na jugu Srbije vredi manje od života u ostalim delovima zemlje?

Ja sam Hristina Živković i imam 26 godina. Diplomirala sam na Filološkom fakultetu u Beogradu. Rođena sam u Vlasotincu. Živim i radim u Beogradu. Bavim se digitalnim marketingom i honorarno radim za EMS firmu iz Amerike. Sećam se te nedelje, 16. marta, dan je prošao u isčekivanju konferencije u 20 sati. Ceo dan razmišljam kako se ništa bitno neće desiti. Uostalom nije ni bilo tako loše stanje kada je u pitanju korona virus. Pa običan grip odnese svake godine, po nekim procenama, 25.000 života .
Međutim, ishod sa konferencije je bio iznenađujuć, a samo dva tri sata nakon saopštenja grad (Beograd) je bio potpuno prazan. Tada sam shvatila da se nešto ipak dešava. Od tada, redovne konferencije i obraćanje kriznog štaba postaju glavni događaji u našim životima, pored odlaska u nabavku zaliha za nedelju dana.
Autorka teksta

I zaista, odjednom su informacije o Subotici, Novom Sadu, Beogradu, Nišu, Ćupriji, Valjevu, Kikindi, Čačku,Novom Pazaru, Kragujevcu, Kruševcu postale sveprisutne, a jeza bi me prolazila svaki put kada bih dobila novi podatak o zaraženim ljudima širom zemlje.

Paralelno sa tim, svakog dana razgovaram sa porodicom i prijateljima u rodnom Vlasotincu i malo po malo počelo je da se dešava i ono čega sam se najviše plašila. Virus je našao put i do naše čaršije. Jedna žena, zatim jedan lekar i tako svaki dan. Većinu ljudi znam. Sećam ih se. I kao neko ko veruje zdravstvenom sistemu mislim u sebi „rešiće oni to“. No, nije tako.
Nažalost, čujem da ljudi obolevaju od upale pluća. Zdrav razum i šturo životno iskustvo me teraju da sumnjam u to.
Sistem takav kakav jeste ih je prošetao od jednih do drugih vrata. Išli su od vlasotinačke do leskovačke bolnice. Bili su ili nisu bili primljeni kod lekara. Nisu testirani mada su usred pandemije virusa, koji napada respiratorne organe imali problem upravo sa disanjem. Onda su vraćani kućama. Bez ikakvog upozorenja, ili bar sumnje, na aktuelni virus. I onda, u savremenom dobu kada je medicina na visokom nivou razvoja, ljudi umiru. Umiru od upale pluća! Nekoliko njih u varošici od 16.000 duša za 30 dana.
A u medijima nikakvog saopštenja. I dalje pratim sva obraćanja i konferencije. Niko ne spominje ljude kojih više nema.
Zašto? Da li život na jugu Srbije vredi manje od života u ostalim delovima zemlje?
Da li mislite da mi sa juga svoje roditelje manje volimo i da su nam manje važni? Da li znate kako nas boli sve što se vi pravite da ne vidite?
Kažu „što južnije to tužnije“, a tužno je samo to što ste podelili sopstvni narod. Tužno je što delite ljude na one za koje važi zabrana okupljanja i radnu snagu, gde boravi veliki broj ljudi u zatvorenim fabričkim postrojenjima punih 8 sati. Tužno je što ste nas naterali da punimo džepove trgovinskim lancima na zatvorenom prostoru, a zabranili ste naše pijace domaće hrane na otvorenom. Tužno je što nas zaboravite kad je teško, a setite se da smo tu kada je vama to na korist.
Istina je da ljudi umiru i da je ovo tek početak. I ne, nije vama stalo do ljudi, imam pravo da sumnjam, stalo vam je do pozicija na kojima ste kao bubrezi u loju, zaboravljajući da ničija nije do zore gorela!
Porodicama mojih sugrađana iskreno saučešće i želim im svu snagu sveta da prebrode ovu nepravdu. Mojim sugrađanima i sunarodnicima – distancirajte se od kontakata, ali ne od ljudi. Ostanite kod kuće, ali uhvatite malo svežeg vazduha i sunca kad god ga ima. Brinite o sebi, jer oni ne brinu o nama. I verujete da će i ovo proći. Zaista hoće.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

41 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Zoca
15.04.2020. 14:20

Vredi manje! Odgovor se sam nameće.

Maja
15.04.2020. 14:32

Bravo svaka čast, na Leskovac niko ne obraća pažnju mi smo zaostali za sve njih Vucko je mogao da dodje do Niš da uruči aspiratore a nama poslali dali smo toliko bedni da nam sve ovo rade, nema obzira da neko živi od pijac i da im sad najviše poso imao a on im ne dozvoljava da izaddju da zarade bruka ajmo Leskovac i okolina da budemo jedna porodica

BOT
15.04.2020. 15:04
Odgovor za  Maja

MAJA budimo porodica udruzimo se protiv virusa ne protiv nekoga ko se bori za nase zdravlje,budimo ljudi ostanimo kod kuce ne ugrozavajmo nase prijatelje,moze nama Vucic 3 puta dnevno da nam dolazi nista nam nece vredeti ako ne budemo odgovorni prema sebi i drugima..Meni nije zao sto nije bio,dovoljno mi je to sto imamo pomoc u opremanju bolnice kako bismo mogli da se lecimo..A da je ipak dosao pisala bi da je kampanja..znam te ..nista nisi bolja od onih sto javno prozivaju vlast i lekare da ne rade svoj posao i sto pozivaju narod na samoubistvo tako sto ce da izadju na ulicu u setnju…

antibot
15.04.2020. 15:28
Odgovor za  BOT

Ne mora 3 puta dnevno da dolazi vec jedanput DA ODE.

Dragan Stojanovic
15.04.2020. 21:08
Odgovor za  Maja

Gradjani juga Srbije moraju da menjaju sebe,moraju da postuju sebe.Gradjani juga Srbije traze i zele gazdu. Isti gradjani su sa 80 posto uvek glasali za onoga ko je na vlasti. Da nas Turci okupiraju gradjani juga Srbije bi sa 80posto glasali narednih 400god.za Turke.
Stvar je u podanistvu,slugarstvu i dupeuvlakacstvu,tj.u ne postovanju sebe. Ne cudi ni trenutni odnos oligarhije drzave prema jugu Srbije,znaju sa kim imaju posla,znaju da ce sve da im prodje. Lepo je gdica Zivkovic napisala ali cini mi se jos mnogo ce vode proci nasom Vlasinom da se karakter i mentalitet bar malo promeni.

BOT
15.04.2020. 14:58

Hristina lepo si sve ovo napisala i ne zelim nikoga da branim ali mislim da si zaboravila na jednu glavnu cijenicu a to je sta je tebi vaznije da znas da li to sto ljudi oboljevaju i umiru ili da vam to neko saopsti preko medija eto da se cuje i za Vlasotince?Ljudi na zalost umiru od ovog virusa tako ce i dalje biti to je neminovno. Jesi li se zapitala kako je doslo do toga da se ljudi iz Vlasotinca zaraze?Zasto ljudi koji su dosli iz najvecih zarista nisu hteli da poslusaju savete lekara i provedu tih 28 dana u izolaciju,zar njima nije bitan njihov zivot,zar im nije bitan zivot njihovih porodica,prijatelja???Sve ovo sto se desava se ne bi desilo da su ti ljudi bili solidarni i odgovorni prema sebi i drugima….Mozemo mi da se sada svadjamo oko toga ko je kriv ali cinjenica je da ima onih koji ne slusaju upozorenja i time ugrozavaju nase zivote,cinjenica je i da se zbog toga ljudi razboljevaju i umiru.Na zalost!Jeste u pocetku nije bilo vesti za Leskovac ali sta to nama tu pomaze ako nas pomenu da li ce nam biti bolje..?Ne verujem ali verujem da hoce jedino ako se ljudi uzmu u pamet i pocnu da slusaju sta im se govori i sede kuci sto vise osim naravno ako moraju da rade ali u tom slucaju moraju da se zastite kako pravila nalazu u ovoj pandemiji.Svakoga dana gledam ljude koji prolaze pored moje kuce i znate li sta vidjam..?Uglavnom neodgovorne mlade ljude koji bez ikakve zastite setaju ulicom ne postujuci ni socijalnu distancu od 2m,okupljaju se u grupicama i razgovaraju licem u lice?Sta mislis da li ce tim ljudima nesto pomoci ako to neko pomene u nekim medijima?Nece!I eto opet smo na pocetku,vrtimo se u krug…To sto pisete da lekari nisu zbrinuli neke pacijente…I sam imam problem sa disanjem ,hronicni sam bolesnik tako da ne mogu da tvrdim da su bas svi ti pacijenti koji su mozda vraceni zarazeni koronom a ako jesu onda sam i ja i vec bih trebalo do sada i ja da umrem..!Posto se u javnosti provlace puno neistinitih informacija smatram da neko provlaci i ovo da lekari nisu savesni a upravo ti lekari su ti koji se bore za nase zivote i treba im dati podrsku a ne da ih optuzujemo..Ne znam ,sve mi ovo mirise na neku zaveru protiv onih koji se bore za javno zdravlje svih nas umesto da se svi zajedno udruzimo protiv ovog virusa koji zaista ne pita ko smo i sta smo a ubija nas sigurno ako ne pazimo .Zapitajmo se na cijoj smo strani..na stani opakog virusa ili porodice,prijatelja…Tu prvo treba da rascistimo a onda ako je neko za nesto kriv da ga optuzujemo….sa dokazima ne bez…

Bot2
15.04.2020. 15:28
Odgovor za  BOT

Poštovani Bote, zar je trebalo da dođe do raspada zdravstvenog sistema, razdvajanja porodica, supružnika, dece od roditelja, požara i paljenja? Pa tek onda, da ti i tvoji, pozivate nas obične bez SNS clanske karte, na ujedinjenje? Da li se stidiš??? Ili je proradila savest, ako je imaš? Ili napustaš brod koji očigledno tone?

BOT
15.04.2020. 16:07
Odgovor za  Bot2

BOT2 Mi vas pozivamo odavno na ujedinjenje jer se borimo protiv istog neprijatelja,pozivamo i one koji su dosli iz inostranstva da sede kuci i ne dozvole virusu da se siri…Sve je odatle poslo hteli vi to da priznate ili ne a virus je takav da niko od nas ne zna da li je zarazen dok se ne nastani u nasem telu..Nije trebalo da se rasiri medju lekarima,ja stvarno ne znam kako je doslo do toga ali znam da ne treba nikog da optuzujemo dok se ne utvrdi kako je stvarno doslo do toga..Mozda je neko virus uneo ne znajuci da ga ima i prosirio za vreme pauze jer mora se priznati ne moze se kafa piti preko maske a mozda je neko i pre toga zarazio nekog dok su isli na posao..naravno nece to niko namerno da uradi.Ako smo i na trenutak opusteni virus ce naci svoj put do nekog gde ce da bude dok ne ubije ili sam nestane ako nema kontakta..Njega kontakt hrani i odrzava u zivotu to svi znamo i opet smo nesmotreni…Ne mozemo za to da krivimo druge…Ne napustam brod jer brod nikada nece da potone jer u njemu su ljudi koji znaju svoj posao ali ostavljam prostora da se izvinim ako sam pogresno branio nekog ako je kriv(za razliku od vas imam obraz i m.da da priznam gresku) jer se vodi borba za zivot svakoga od nas….A niko nije kriv dok se ne dokaze njegova krivica!

Z
15.04.2020. 17:02
Odgovor za  Bot2

BOTE, hajde napisao si i nesto kako treba. Hajde da sada budemo jedno, slazem se. Ali hajde ako zaista zelis da budemo jedno u borbi protiv ovog virusa, da prestanes da pominjes Vucica, SNS, Meska i ostale, jer niko ko ovde kritikuje sve njih i njihov rad ne pominje drugu stranu Djilasa, Jeremica, Obradovica… Ako zaista hoces da budemo jedno mani se toga i prihvati dobronamerne kritike i ne kritikuj ono sta nije za kritiku. Hajde budimo jedno, bez politike, ali sa pozivom na odgovornost svih onih koji ne rade dobro u ovo vreme, a ocito je da toga ima puno. Zivi i Zdravi bili svi.

Bot je..
15.04.2020. 17:03
Odgovor za  Bot2

..je „VLAH“.Bot leči svoje komlekse,jer si ga zlostavljali kaf je bio „mali“.Je.e se njemu za Srbe i gradjane Srboje.Tskav mu gen.Mix svega i svačega.
Ova vlast će past,kad tad.
Problem su ovi BOTOVI.Nakotilo se to.
Biće teško.

Ti
15.04.2020. 18:57
Odgovor za  Bot2

Crnogorac,ako ti se ne svidja ovde u Srbiji idi gde si se okotio jer ti Leskovcanin nisi a i prostak si neope an.

Neutralan
15.04.2020. 19:21
Odgovor za  Bot2

Nije ona nikakav bot niti vlasnik SNS kartice,bas kao i vi,niti je za ujedinjenje,a ovaj brod sto kazete da tone,ne bi ni plovio da ga vi i slicni vama niste glasali. I ne smarajte s glupostima vise.

Marinko
15.04.2020. 16:11
Odgovor za  BOT

Podelili su nas. Nisi u pravu.

Dr
15.04.2020. 16:47
Odgovor za  BOT

Promašio si temu teksta prijatelju, svuda u Srbiji se krše pravila, svuda ima zaraženih, i većene koja poštuje sve mere, ali ovde je u pitanju to što kod nas nedaj bože nije umro neki poznati srbin iz Vlasotinca od korone pa bi tek svi čuli šta se dogadja ovde. Zar je malo što su umrli njih petoro ili šestoro iz čeršije a možda i više, aa ko zna kolko stotine zaraženih ima da bi neko objavio na vestima ili novinama. Nije ovde fora da se čuje za Vlasotince, nego da vlasotinčani budu obavešteni kakvo je pravo stanje ovde da bi se bolje sačuvali i sigurno bi još više poštovali mere. Bravo za tekst, a mi ćemo i dalje da slušamo šta se dešava tamo negde daleko od Vlasotinca i Leskovac.

Mixi
15.04.2020. 18:27
Odgovor za  BOT

Dragi bote da imamo prave informacije,stalo bi se na put dezinformacijama.Izvini slazem se da se ljudi trude,to stoji,ali slazem se i sa Hristinom da smo dsta zapostavljeni u odnosu na druge krajeve nase lepe Srbije.Kako je moguce da nas krizni stab nema bilo kakve informacije o opstem stanju stanovnistva?To sve izaziva sumnju i rekla ,kazala po carsiji.

Dragan Stojanovic
15.04.2020. 21:15
Odgovor za  BOT

Kazes tebi ovo mirise na neku zaveru protiv onog ko se bori za nase javno zdravlje. Ajde majke ti kazi mi ko je taj ko se bori za javno zdravlje?

Mavashi
15.04.2020. 15:13

Kao PR tekst za „EMS firmu iz Amerike“ nije upotrebljivo, ali mi je drago što „živim u Beogradu“ i sekiram se za jug.

Autor
15.04.2020. 18:39
Odgovor za  Mavashi

Poštovani, nisam sigurna da razumem Vašu misao ali primećujem ogorčenost. Da, ja radim za stranu firmu. Da, živim u Beogradu. I da, uvek ću brinuti za jug. Tamo sam rođena, tamo sam odrasla. Žao mi je što pored celog teksta Vama je zasmetalo ko sam ja i čime se bavim. Žao mi je što niste u mogućnosti da razumete moju poruku.
Ja Vam želim sve najbolje, čuvajte sebe i od virusa i od loših misli i namera jer nekad je to gore od svake pošasti.

Mavashi
15.04.2020. 20:46
Odgovor za  Autor

Moje problem je etičke prirode, a tiče se samopromovisanja pod plaštom humanizma.

PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE U ŠTAMPANIM I ELEKTRONSKIM MEDIJIMA Apstrakt: Prikrivenih plaćenih novinarskih priloga ili hibridnih poruka, u javnosti poznatih pod nazivom prikriveno oglašavanje, danas je sve više. Tehnika prikrivenog oglašavanja nije u skladu s etičkim načelima novinarske, oglašivačke i struke odnosa s javnošću. Dok je krajnji cilj klasičnog oglašavanja-oglas, izdvojen i prezentovan publici, metoda prikrivenog oglašavanja suptilno prezentuje proizvod unutar filma, televizijskog programa i sl. Pojedinac je u najvećem broju slučajeva svestan trenutka u kojem dolazi u kontakt s komercijalnim oglasom (on ga može ignorisati), dok je u slučajevima prikrivenog oglašavanja situacija drugačija, jer on postaje potencijalni kupac tog istog proizvoda, često nesvestan da je izložen formi komercijalnog oglašavanja..

Komšija iz centra
15.04.2020. 16:12

Draga Hristina, molim te ne obaziri se na zlurade i ispolitizovane komentare!!!
Sve si lepo objasnila, i naravno sve je tačno, ima nas hvala Bogu još normalnih koji misle slično!!!
Veliki pozdrav

Ps. U Beogradu rade zelene pijace 3 puta nedeljno, toliko od mene, a vi botovi zamislite se nad svojom sudbinom, kada prodje vaše vreme!!
Mali je ovo grad , svi se znamo….

dragan
16.04.2020. 11:02

Rade zelene pijace i to ne jednom, ne dva puta, vec tri puta nedeljno. Ajde? I da, dobijaju plate iako ne rade, sede kod kuce i dobijaju tri plate mesecno. Ajde ne baljezgaj. Dovoljno da vidim komentare pa da shvatim kolko je i ovde sve politicki ofarbano, pa cak i ovakvi tekstovi. Jedite gov.a svi zajedno stoke

Srdjan
15.04.2020. 16:39

Hvala, Hristina, što si napisala sve ovo što mi već znamo i što misliš na nas. Kamo sreće da smo i mi smogli snage i otišli što dalje odavde. Drago mi je zbog tebe što si se snašla u Beogradu kao i sva sposobna i vredna deca. Mi smo ovde prepušteni maminim i tatinim sinovima poslednjih 30 godina. Njihovi roditelji samo menjaju stranke, a pozicije i funkcije ne. Zato njihova deca imaju zagarantovana radna mesta a sposobnosti i znanja nisu bitni. To znamo i susrećemo se sa tim svaki dan. To što se o našim problemima ne govori u Beogradu nisu krivi gore. Treba neko da ih obavesti, a ne samo da ih zove na proslavu Vinskog bala. Ako ćute i ne obaveštavaju valjda misle da prikrivanjem mogu da pokažu kako su sve odradili kako treba.

ALFABOT
15.04.2020. 16:41

Postovani komentatori, masite sustinu! Nisu krivi lekari, nisu krivi ljudi koji su dosli nazad u svoju zemlju, nije poenta da se cuje za Vlasotince , Leskovac itd… Ovo je samo pokusaj da se osvestite! Nie vise nekoliko mrtvih u dalekoj Kini, nekoliko mrtvih u dalekoj Italiji, nekoliko mrtvih u drugom gradu, sada je nekoliko mrtvih u nasem gradu, u nasem komsiluku, u nasoj kuci. Ne ponasamo se podjednako odgovorno kada nam je nesto daleko i nepoznato, i kada nam je nesto poznato i deo svakodnevice. Treba da se zna da ima mnogo zarazenih, mozda ih ima i u vasoj kuci! U nekom trenutku 80% nas ce biti zarazeno sa ili bez simptoma. Virus je nepoznat, nema dovoljno testova i ne mozemo ni ocekivati da svi budu testirani, trijaza je takva kakva je, ali moramo da se cuvamo cak i od ukucana. Moramo da krenemo od toga da smo svi potencijalni nosioci korone. NIJE SRAMOTA IMATI KORONU! Ljudi koji sumnjaju na koronu, bilo da su testirani ili ne, da im je receno da imaju upalu pluca ili ne, imali simptome ili ne moraju se postaviti kao da imaju koronu, da paze na sebe i na svoje kontakte i ukucane. Iz tog razloga treba da se cuje sto veci broj slucajeva, i da se sumnja na koronu da bi smo se pazili vise, jer mozemo se paziti samo sami. Nece nas zastiti ni vlast, ni lekari jer nemaju kapacitete , jer nemaju zastitu, i jer nam ni rukavice ni maske nisu zastita sve dok ih koristimo pogresno. Mozete vi nositi rukavice i zaraziti se dok ih skidate, mozete nositi maske i zaraziti se dok ih spustate i podizete vise puta i nesvesno dotaknete nos, usta ili oci! Nemojte da vam korona postane stvarna nakon sto neko od vasih bliznjih oboli od korone, ne zelite valjda da kad prodje krivite sebe sto ste mozda vi bili prenosilac korone koja je odnela vase bliznje. Ne, ovo nije sirenje panike, nije pokusaj da se cuje za Vlasotince, od toga ne bismo imali nista , ovo je samo pokusaj da se podigne svest o tome koliko nam je korona blizu i koliko je opasna za 10% nas! Mnogo je mera koje mozda i nisu najpametnije donesene, duzi su redovi, vece guzve, veca verovatnoca zaraze u prodavnicama sa skracenim radnim vremenom nego da rade normalno. Zatvoreni smo po kucama sa jos par clanova porodice, a sta ako je neko od nas zarazen, kakva je to onda zastita? Poruka je da se cuvate od svih, ne zato sto korona moze biti opasna po vas jer verovatno nije, ali se cuvajte da ne bi zarazili nekog po koga bi bila kobna!!!

Auuu
15.04.2020. 19:23
Odgovor za  ALFABOT

Koji si ti kukavni panicar i gnjavator,i koga si mislio da uplasis,tebi slicne ljude koji ne vide i ne znaju ko i ti,koji su i poted ociju slepi,jeba.a vas korona.

boki
15.04.2020. 17:26

ako ćemo pošteno partokratija je zlo, zbog nje mladi beže u beli svet, zbog nje imamo nesposobne na ključnim pozicijama po bolnicama i ambulantama …

Aleksandar
15.04.2020. 17:47

Pitanje za redakciju:
Da li se imena automatski generisu?
Većina imena su BOT, sta to znaci, da li se to oni sami potpisuju, posto se kriju, ili neki cas softber prepozna da je u pitanju bot i nazove ga tako
Unapred hvala

Dixy
15.04.2020. 18:31

Bitno da zivis i radis u Beogradu, a mnogo se sekiras za jug. Izvini molim te, niko od nas ovakav tekst nije mogao da napise, pa si se ti nasla. Ne znam ni svrhu teksta, sem promocije da si sredila lice operacijama, pa da te vide ljudi u novine. Ali si trebala da stavis sliku pre i posle, pa da te prepoznaju. Nego evo sad ce Vučić da procita tekst koji si napisala i odmah ce da reaguje da spasi Vlasotince!

ALEX
15.04.2020. 19:05
Odgovor za  Dixy

Ajde sad da kritikujemo bioinzenjere, neurohirurge ili bilo koga ko nema prilike da se bavi svojom strukom u Vlasotincu, sto se nije vratio da tu zivi i radi ili ne radi , ili nekog ko se mozda zbog ljubavi preselio u drugi grad. Apelujem na urednike da se ponudi svakom komentatoru prostor da napise clanak posto #smo svi mogli da ga napisemo#! Opet mi i vi, i neko od nas… sajber ratnici sa podelama svuda…

Beograd je..
15.04.2020. 19:26
Odgovor za  Dixy

.“rezervisan“ za „zmaja od Bugojna“,za „tigra da Manjače“(Vulin) za „nešu iz Bg. tj.iz Knina“ za Najvećeg Svbina ladikala,za Kokezu iz Doboja,za Uzelac iz Dalmacije ili Premijera sa Korčule ili …
Beograd noje za Srbe i ostale gradjane.
Najuspešniji grafonačelnik Beograda je iz Vlasotince.Al pre drugog rata.Pre „okupacije“
More će prodje i vaše.

Barichelo
15.04.2020. 20:03

Svaka je reč na svom mestu, SVAKA ČAST VLASOTINČANKA, skidam kapu.

Vlasotincanka
15.04.2020. 20:07

Draga moja, Hristina, ne obaziri se na zlurade komentare učmalih malogradjana koji druga posla i nemaju. Svako im je za sve kriv sada. Hvala sto mislis na nas, razumela sam poentu tvog teksta, a iskreno mi je zao sto neki nisu. Eto, bas danas sretoh zenicu sa malim detetom koja se smeje vecini ljudi sa maskama i govori kako nas Vucic laze o nekom tamo virusu…to je strasno. Dragi Vlasotincani, poradite na tome, na sebi, ako nemate sta pametno da kazete i podrzite mlade koji imaju (poput Hristine i mnogih drugih, sigurna sam da ih ima) onda zabijte glave u svoja dvorista i ne sirite malicioznost i zlobu po nasoj divnoj varosici.
Kiko, ljubimo te mi koji znamo koliko vredis, cuvaj se…ovde korona ne reseta koliko zloba i zavist.

DIXY
15.04.2020. 21:02

Kritikujem to sto se pravi previse pametna, brine za jug, a pobjegla, pa ako se brines dodji sedi tu, čuvaj porodicu, bake, deke, a ne da pises po novinama i reklamiraš se na prost način. Mi ne znamo da jug niko ne gleda ne komentarise i krije smrtnost i bolest, pa ce ona da nam kaze da li smo vredni ili ne, O Bozeeee ?nego ajde da nesto kazem, cisto da vide ljudi u Vl da sam uspela da napisem nekoliko prosto proširenih rečenica, i da se zna da živim u Bg i radim za stranu firmu. Fuj!

A što se ti...
15.04.2020. 21:27
Odgovor za  DIXY

..ne vrneš oklen si došo?I nek se vrnev i oni što komanduju.Nego,Srbija zemlja dembelija.Svi ste vi političari tj.biznismeni.A(na čiju muku.A?

Vlasotincanka
15.04.2020. 22:16
Odgovor za  DIXY

Dixy, ne razumem te. Zasto mislis da je njoj potrebna reklama? Da li se ljubav pokazuje samo na nacin koji opisujes? Sta da kazemo onda za dr Stojkovica koji ode u Ameriku pa otud tvituje lekove pa nasi napravise nestasicu hlorokina? Mogla je poput tebe i mene isto ovo da napise u nekom od komentara. Nije. Eto, njena stvar. Je l te ugrozila svojim tekstom? Nije. Zasto ti nisi napisao/la tekst? Nisi. Prdis ovde u komentare pod nickom kao i ja i mnogi…aman, vise.

Dejan
15.04.2020. 22:45

Haj djete igraj neku igricu, pogledaj video kakvog „influencera“… Nemoj se petljati među odrasle.

stojanca
16.04.2020. 00:28

Jaoooo, dete. Piši neki sastav ili boji neku bojanku. Pa korona li je trebala da dođe da ti pokazuje da nas nema nigde. Da je naš jug zapušten vidi se odavno. Probudim se, pustim jutarnji program na RTS. Dok pokaže vreme za Leskovac 8 put vidim kakvo je vreme u Beograd. Čas, po čas pa ga i zaglaviv da ostane sam za Beograd da pokazuje. Na isti javni medijski servis slušam kude je puknula cevka za vodu u Beograd i koj deo neće ima struju. Sednem u kola, krenem na rabotu, pustim Dragana i Goricu. Oni pa kad kreću sa vremensku prognozu uvek kreću od Palić. Pal kaži bre Subotica. Kakav more Palić? Toj ko da govoriš na prognozu kakvo će vreme bude u Bratmilovce. Mrzi me više da pišem.
Tako dete, da naš čovek, južnjak, čim otvori oči vidi kude se nalazi. I takoj svaki dan mu se pokazuje kude mu je mesto. Da ne zabravimo. Znav da smo goleme inadžije. Mora nas drživ vrzani. Ako osetimo labavo, obraše oni bostan. Aj pa tako.

DR KorON
16.04.2020. 10:48

Zasto toliko u Nisu i Leskovcu a i inace vise oboljevaju doktori i svi ostali u bolnicama?
Pitajte te za koje ste glasali u tim gradovima. Nisu imali niti sad imaju nesto od opreme. Dali znate koliko samo rukavica treba osoblju dnevno u tim klinikama a koliko imaju. Cisti hazard . A sad botovi kazite nesto. I kad je bilo za Kosovo opet je beogradsko dupe bilo vrednije. A da smo nedisciplinovani jesmo. To se posebno na nas Leskovac odnosi.

Carsijski macor
16.04.2020. 11:03

Brate, po ovi komentari svaki nas covek misli da moze da bude direktor Vinče, ili bar da ga pitaju da vodi drzavu , pa da sredi stanje odmah. Ali to je slika palanke Vlasotinacke a naravno i cele Srbije. Tuga je sto nema kolektivne svesti da se dobre stvari sprovedu u delo. Samo „palamudimo“

D.S
16.04.2020. 14:48

Sta je sa radnicima jugproma koji sedam meseci ne primaju osnovnu platu a teraju ih da rade RETARDIRANNI DEBILI gde je ovde drzava

S.D
16.04.2020. 15:10

Dli je Slobodan Stojanovic jugprom iznad drzave je..m ti drzavu VUCICU S….

BOT
16.04.2020. 20:04

Odbornice Z ja nisam pomenuo imena a nisam ni onih sa druge strane koji sabotiraju borbu protiv ovog virusa jer mene u ovom trenutku ne interesuje politika ali voleo bih da se Srbi udruze kako bi sacuvali svoje glave da tri dana proslavimo tu pobedu zajedno a posle cemo svako u svoj tabor pa neka bolji pobedi…Sto se tice kritika vi ne kritikujete nego optuzujete ljude bez valjanih dokaza..Smeta mi sto umesto da se zbijemo i muski izdrzimo uz uzajamnu podrsku dok ne pobedimo koronu mi se optuzujemo i prepucavamo po drustvenim mrezama dok se ljudi u prvim borbenim redovima trude da nam sve ovo olaksa,njima bi trebalo na ovom mestu da damo podrsku.Ljudi smo gresimo i to mi je nekako normalno ali greske se ispravljaju u hodu jer nema vreme za vracanje unazad mora se ici napred jer virus nece da ceka on se trudi da odjednom predje 100 koraka kako bi nam umakao e to moramo da sprecimo.Tu nam treba jedinstvo.