Srbija nije ekonomski i vojno najrazvijenija zemlja, Srbija nema atomsku bombu da bi se neko od nje plašio, ali ima svoj šarm, brendove, gostoprimstvo i to je ono što privlači ljude iz celog sveta, a ovakve manifestacije definišu Srbiju kao jednu od najpogodnijih turističkih destinacija.
Ovo je večeras izjavio ministar spoljnih poslova Ivica Dačić posle obilaska 28. po redu Roštiljijade, u društvu sa ministrm državne uprave i lokalne samouprave Brankom Ružićem, direktorom Bezbednosno informativne agencije (BIA) Bratislavom Gašićem, liderom Jedinstvene Srbije Draganom Markovićem Palmom i gradonačelnikom Leskovca Goranom Cvetanovićem.
Dačić je prolazeći roštiljskom štraftom na jednom štandu probao „Leskovačku mućkalicu“, na drugom su gosti dobili na poklon flašu rakije, dok su trubači između dva štanda istričali i odsvirali deo „Marša na Drinu“. Marković ih je častio sa 2.000 dinara.
„Na Roštiljijadu dođe između 300.000 i 700.000 ljudi, u zavisnosti ko broji, ali svejedno, i da je 500.000, ona je postala brend i taj brend treba očuvati. Slovenci i Hrvati su patentirali brendove koje su ovde prvi put probali, a mi se nikada tome nismo bavili, mislili smo da će to samo od sebe da se reklamira“, kazao je Dačić na konferenciji za novinare.
„Ovakve manifestacije definišu Srbiju kao jednu od najpogodnijih turističkih destinacija“, dodao je Dačić.
On je na pitanje Jugmedie rekao da voli specijalitete sa roštilja i, generalno – meso.
„Volim ove proizvode, što se po meni vidi. Kada god sam negde u inostranstvu, moj protokom ima samo jednu napomenu – da ne preferiram puno ribu, volim meso, što je, naravno, nezdarvo“, ocenio je Ivica Dačić.
On je potvrdio da će večeras u Leskovcu jesti pljeskavicu, ali ne na roštiljskom štandu, već u restoranu, a „Blic“ saznaje da je reč o popularnom restoranu „Groš“.
Inače, lider Jedinstvene Srbije je kazao da je sama leskovačka pljeskavica brend i u Austriji, Nemačkoj i Grčkoj, čak se, kazao je, jedan restoran u Kini zove po leskovačkom roštilju.
Milica Ivanović
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Pa pojedi jednu pljesku sa štanda sinko majkin. Licemerno je da hvališ manifestaciju a jedeš u kafanu.
Muka mi je samo od toga što sam odlgledao ove fotografije a kamoli od Dačićevog ………
Nećeš ti ni da probaš tu pljeskavicu, ovo je jagnjeća brigada u slici i reči na delu.
Jednu gurmansku i 3000 za Dačića …
Ne dolaze oni zbog Roštiljijade i ukusnih pljeskalica već zbog „ukusnih mućkalica“. Dolaze da provere, ispitaju i procene glasovne mogućnosti građana, satrapija i bašibozuka. Dolaze da se pokažu, da budu viđeni, da se šepure, da impresioniraju, da pokažu snagu i moć. Da se druže sa narodom i razmeću u najskupljim „narodnim“ etno restoranima, zbog naroda i za narod (i čak da pevaju narodu na uvce, kao slavuji). Dolaze da utvrde i obezbede i da osiguraju glasove i naklonost (tog istog napaćenog naroda, koga vole najviše na svetu) zarad svoje svetle budućnosti polubogova i zarad ugleda svojih božanstvenih svetilišta. Dolaze da se obože još više i da u božanstvenom carstvu vlasti budu i dalje prvi, najvoljeniji i jedini kojima će građani prinositi darove, kojima će se diviti i klanjati a za čiju veru i čast će biti spremni i na najveće žrtve i na najveću golgotu.
Zna li ovaj uopšte bre s kim se šeta.Ne verujem da ne zna. To je još veći razlog da pomislim da je i on pripadnik te sredine.