JKP Direkcija za javni prevoz grada Niša je 17. decembra inicirala izmenu odluke o javnom gradskom i prigradskom prevozu navodeći da je Ugovorom o javno-privatnom partnestvu s jedne strane kao potpisnice JKP Direkcije za javni prevoz grada Niša, i s druge strane prevoznika Niš-ekspresa za paket na liniji 1 a zatim revoznika Lasta iz Beograda i Strela d.o.o Obrenovac za paket na liniji 2 ugovorom koji je u primeni od 1. februara 2020. godine navedeno da su prevoznici nakon pet godina prevoza u obavezi da uvedu validatore ili preciznije prodaju karata bez konduktera, rekao je Dragoslav Ćirković kopredsednik koalicije Niš, moj grad.
Saopštenje prenosimo u celosti:
„Grupa građana Niš, moj grad kao politički subjekt razume zakon tržišne ekonomije ali iskazuje ozbiljnu zabrinutost za sudbinu konduktera koji će zasigurno ostati bez posla. Naime, više nije bitno da li ste dobar radnik i da li ste svoj posao radili časno i korektno.
Skoro smo imali otpustanje skoro 450 radnika iz Benetona, sada će im se pridružiti više od 200 konduktera i Niš polako postaje grad siromaštva.
Apelujemo na gradsku vlast da zaštiti porodice otpuštenih radnika i preuzme brigu zbrinjavanja otpuštenih koji gube bitku sa mašinama tojest validatorima- istakao je Ćirković.
„Predlažemo da se dopusti prelazni period, tojest uhodavanja kupovine karata i rad sa validorima od strane građana makar 6 meseci što bi bilo dovoljno vremena da gradska vlast, kondukterima nađe novo zaposlenje.
Odbornici Ujedinjeni, nada za Nis gde participira i Niš, moj grad, neće glasati za ovu odluku koju Skupština grada Niša treba da potvrdi 26. decembra jer je oblast nepotpuna i nejasna kako u primeni sa kupovinom karata od strane građana, tako i sa pojašnjenjem koji su benefiti ove odluke.
Šta će pisati u rešenju otpuštenih koduktera?
… ili, izvinite mašine su bolje, ljudi koliko god radni i vredni nam više nisu potrebni“, zaključio je Ćirković.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!