Dvadeset UEPS priznanja za Vip mobile za kraj 2020. godine

Kampanja „Seniori – Imam minut“ agencije Leo Burnett koja je za Vip mobile obeležila godinu,osim Grand prix priznanja, osvojila je i zlatna priznanja u kategorijama Integrisane promotivne kampanje (Telekomunikacioni proizvodi, usluge i mediji), Kreativna efikasnost, TV spot, Radio spot, Kreativna upotreba medija, Odnos prema kupcima, Društveno odgovorne kampanje (profitni sektor), kao i priznanja za najbolji copy, najbolju produkciju i najbolju upotrebu muzike i zvuka.

Ista kampanja je osvojila i zlatno priznanje u kategoriji Prisustvo na društvenim mrežama, u realizaciji agencije Fullhouse Ogilvy.

Kampanja „Stari znalci“ dobila je zlatno priznanje u kategoriji Korporativnii interni PR, u realizaciji agencije Executive Group, kao i srebrno priznanje u kategoriji Direktni marketing, u realizaciji Leo Burnett.

„Snaga brenda je u njegovoj sposobnosti da sagleda izazove tržišta i svojim aktivnim učešćem bude pokretač pozitivnih promena u društvu. Inspirisani potrebama starijih, koji su u prethodnom periodu bili posebno pogođeni vanrednim stanjem, osmislili smo integrisanu kampanju u želji da im omogućimo komunikaciju sa najdražima, posebnu brigu na svim našim prodajnim mestima i skrenemo pažnju javnosti na njih, jer to su osobe koje su nas mnogo čemu u životu naučile i još uvek to rade. Drago mi je što je i stručna javnost prepoznala emocije i značaj projekta, a timu koji je radio posebno hvala za posvećenost, entuzijazam, pozitivnu energiju i kreativnost“ – izjavila je Jelena Ćađenović, Brand, Insights and Experience Management Director u Vip mobile.

Osim ovih, Vip mobile je odneo i zlatno priznanje u kategoriji Web site za Blog „Biti mama“ u realizaciji agencije Fullhouse Ogilvy, srebrno priznanje u kategoriji Radio spot za kampanju Nije žvaka, agencija Leo Burnett, kao i bronzana priznanja u kategorijama Integrisane promotivne kampanje i OOH za kampanju Nije žvaka, kao i Radio spot za kampanju Srećnih 366 GB!, u realizaciji agencije Leo Burnett.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar