Dveri protiv uništavanja parka i izgradnje trga

Pokret Dveri u Leskovcu osudio je danas nameru lokalnih vlasti da u centru Leskovca, na površini gde je zelenilo, cveće i spomenik Tomi Zdravkoviću, izgradi gradski trg, uz obrazloženje da je taj park simbol grada na Veternici.

„S tim u vezi, pitamo aktuelnu vlast, da li zaista veruje da je izgradnja trga pokazatelj dolaska nekog novog zlatnog doba Leskovca? Da li je nešto ovako potrebno gradu i to baš na tom mestu, jer je postojeći gradski park i ovakav predivan i predstavlja simbol grada i jedno je od retkih mesta u Leskovcu koje se posetiocima ureže u dugo i prijatno sećanje? Da li je zaista moguće da  jedan trg zaustavi dramatično smanjenje broja stanovnika i sveprisutnu bežaniju mladih i školovanih?“, pitaju Dveri.

Protiv su i izmeštanja spomenika Tome Zdravkovića, koji je odrastao u obližnjem Pečenjevcu, a na početku karijere pevao u obližnjoj kafani u Leskovcu.

„To što se izmešta spomenik Tomi Zdravkoviću, koji je proslavio ovaj kraj, a sam spomenik je postao neizbežan turistički detalj, na neko drugo, manje vidljivo mesto, govori o nedostatku smisla za promociju onih koji vode grad, ali i o ogromnoj količini sujete koja se ne može sakriti, jer svi znamo ko je i za čiji je mandat spomenik podignut“, navodi se.

Gradski odbor Dveri smatra dalje da bi novac koji će se uložiti u izgradnju trga mogao biti upotrebljen za pokrivanje duga Doma zdravlja ili za pomoć poljoprivrednicima.

„Prosto je nezamislivo, da u gradu i okolini poznatoj po paprici i ostalom povrću, po marketima i pijacama dominira uvezeno povrće iz Albanije, pa stoga pitamo, da li su ova sredstva mogla biti preusmerena na razvoj poljoprivrede i ostanak mladih na selu, koje nam i onako propada“.

Park, konstatuje se, neće doneti korist Leskovcu.

„Ili je nakon tri godine vlasti, a pred ulazak u neku novu predizbornu trku, potrebno nešto što će skrenuti pažnju i „pokriti“ sva ona loša činjenja, ali i nečinjenja iz prethodnog perioda, pa makar bilo i nešto ovog tipa što osim novih zaduženja neće doneti nikakvu dugoročnu korist građanima Leskovca“,  zaključuje se u saopštenju s potpisom  Informativna služba GrO Dveri Leskovac

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

42 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Realno
23.05.2019. 11:24

Gradu je trg potreban! Ako pogledate predlog trga tu nema nikakvog „unistavanja parka“…

o ciganko moja
23.05.2019. 15:19
Odgovor za  Realno

Ili cemo unistavati park, ili cemo okolne zgrade rusiti. Za buduci trg potreban je prostor. Kad bi mogli Tomu Zdravkovica da mi ne dirate!!! Ali da vi ste sklepani s koca i konopca.

Škola se zove po njemu
23.05.2019. 17:05
Odgovor za  o ciganko moja

Kad mogu da brišu i sklanjaju bistu čoveka iz naroda, narodnog heroja Jugoslavije, Kostu Stamenkovića, koga se stide jer nemaju jasan stav o srpskoj novijoj istoriji, o Prvom i Drugom sv. ratu, što onda ne bi mogli i jednu običnu selsku ispičuturu.

Miki
23.05.2019. 11:29

Trg je potreban ovom gradu kao sto je to normalna pojava u svim vecim gradovima.. nista neobicno.. podrzavam

Antonio Gramsi
23.05.2019. 16:45
Odgovor za  Miki

Zasto je potreban? Koje su koristi od tog trga, osim samopromocije gradonacelnika? A ako ides komparativno sa drugim gradovima mozes ti i da kazes da bi plate u Leskovcu trebale da budu kao u Beogradu!

Miki
24.05.2019. 10:55
Odgovor za  Antonio Gramsi

Ne kazem da za plate niste u pravu.. ipak plate u svim prestonicama su vece nego u provinciji i naravno da ne mozete porediti Beograd i Leskovac.. Ipak sve ovo oko plata nema ama bas nikakve veze sa trgom koji bi u svakom slucaju ulepsao nas grad, jer kao sto rekoh trgova ima i u drugim gradovima u Srbiji i to nije nista neobicno

Antonio Gramsi
24.05.2019. 18:26
Odgovor za  Miki

Dakle po tebi je bolje da naprave gradski trg sa parama koje su ti oteli od plate nego da ti povecaju platu?

Mesh
24.05.2019. 13:34
Odgovor za  Antonio Gramsi

Kako odgovoriti na pitanje zašto je jednom gradu potreban trg? Pa čak je i tvom selu je potreban trg..pa i wi fi da možeš da pišeš ovakve stvari.

Antonio Gramsi
24.05.2019. 18:22
Odgovor za  Mesh

U rodnom selu mog dede ove godine nijedno dete nije poslo u skolu.

Iv
23.05.2019. 16:59
Odgovor za  Miki

Slazem se. Trg je potreban svakako. Ali ako se pogledaju gradski trgovi po Srbiji a i Evropi nalaze se najcesce oko bitnih gradjevina kulture i grada. Mnogo je logicnije da se deo glavne ulice od semafora kod stare robne kuce do fakulteta pretvori u pesacku zonu a deo oko kulturnog centra pretvori u trg. Tu je kulturni centar, tu je crkva, tu je Sop Djokiceva kuca…logicniji izbor za trg i pesacku zonu.

Jovana
23.05.2019. 12:18

Dveri su protiv svega, sta god da je receno da ce se uraditi oni bi bili protiv, e sad im smeta sto ce grad dobiti trg, pa to je stvarno smesno…

Vladan
23.05.2019. 12:22

Jel su Dveri oni koji se bore za porodicu i porodicne vrednosti, a isti oni na ciji linc pozivaju im ispred nosa masu lgbt zastavama? Sredite prvo svoje redove, svoju politiku i ideale, pa tek onda pricajte o uredjenju grada.

"kineska kulturna revolucija"
23.05.2019. 12:52

Kako od Srbije napraviti „gatačko polje“???Ruši „Savamalu“,ruši Kalemegdan,ruši centar Bg.,..“ruši,ruši…ooo,decooo“Srbija MORA da liči „na moj rodni kraj“.Naravno uz pomoć tendera.Sve“legalno“.Ono što važi za Bg.važi i za sve gradove.Na delu je „tendersko uniformisanje“
P.S.Žao mi buduće vkasti,ma ko bio.Čeka ih veliki posao da Srbiji vrate njenu kulturu,tradiciju i moral

Bugarska kulturna revolucija
23.05.2019. 16:55

Bugarašu, pokrij se i ne mešaj se u stvari u koje se ne razmumiješ.

Hazburgbalija..
23.05.2019. 20:06

..sve zna.A najbolje kako se prodaje tudja zemlja.Ti moš pjevat sa minareta ili se krstit sa tri ili pet prsta.Tebe je sve jedno,samo da je tvoja gu..ca puna.“Patriota“nema šta.Gde ste ranije bili sve je to mala „Švajcarska“.Svi cvetaju od izobilja i lepote.Došo red na nas.Ako neko ostane.

Bugarašu
23.05.2019. 22:11
Odgovor za  Hazburgbalija..

…zašto pišeš na tuđem dijalektu, na knjiźevnom srpskom? Piši slobodno na svom bugarskom 🙂

GradjaniLe
26.05.2019. 23:22

Pre su sve bili ,,kulturni” neradnici, glumci kulture. Zato su sada tamo gde jesu. Ideju o lepom trgu bivsi mogu da sanjaju. Ovo dodje kao kiselo grozdje

vlaja
23.05.2019. 13:11

Izgleda da se ovi iz Dveri bave i urbanizmom. Suština je da će u Leskovcu biti izgrađen gradski trg kakav do sada nismo imali. Spomenicima biće promenjena lokacija, ali će i dalje biti tu, na radost svih Leskovčana.

Divna
23.05.2019. 13:26

Vi iz DVERI koji nijednu ciglu nisti postavili u nas Leskovac ste nasli da komentarisete, u Leskovcu se radi i gradi, Leskovac je grad koji se razvija i imace i prelep park i trg sa zelenilom.

Joka
23.05.2019. 13:35

Svi vidimo koliko je parking prostor na sadasnjem mestu ruglo grada i da je zaista trg pravi izbor, a potreba Dveri da ovako nešto izjavljujuje je samo želja da eto izadju malo u medije, jer drugo nemaju šta da ponude…

VLAJA
23.05.2019. 13:39

Ove Zveri ne mogu ni da priđu rezultatima rada najboljeg gradonačelnika u istoriji Leskovca. Još od 45-te i velikog savezničkog bombardovanja, nije se našao jedan takav čovek koji ima energiju da pokrene privredu i ljude da rade više i više zarađuju.

Antionio Gramsi
23.05.2019. 14:39
Odgovor za  VLAJA

Bravo, ja sam delovanje gradonacelnika uporedjivao sa kugom. Ti sa bombardovanjem. U svakom slucaju slazemo se oko njegovog destruktivnog delovanja.

Kvazi Dr PEDJA
23.05.2019. 13:42

Spomenik se ne ruši nego će biti na drugom mestu. Park neće biti izmešten niti narušen njegov izgled. Apoteka po zakonu ne može otići u stečaj. Dakle sve nebuloza do nebuloze!!! Dveri i njihovi ekonomski stručnkaci za urbanizam i ekologiju. Zali bože!!!

na vlasti su losi djaci
23.05.2019. 15:14
Odgovor za  Kvazi Dr PEDJA

Samo vi strucnjaci SNS ne pricajte o stecaju jer to su ozbiljne ekonomske teme. Razumete se vi u to ko Marica u kriv k….Apoteke su specijalizovane trgovine kojima je delatnost prodaja lekova. Kratko i jasno da mozete da me razumete vi sa podrum i trafik diplomama. I tu moze da se uvede stecaj, odnosno moguc je bankrot.
Nagraqdno pitanje za vas. Dali drzava Srbija moze da bankrotira. Po meni moze, jer se preko njene teritorije mnogo vrzmaju Aca i Mile.

Anonimno
23.05.2019. 16:38

Bravo za komentar vidi se da si skolovan ali ne u podrum kao sto rece Takvima kao ti treba radno mesto u ovoj zemlji da pokaze svoje znanje Jos jednom bravo za tebe a za podrumaskinje veliki minus

Anuska
23.05.2019. 14:30

Cini mi se da bi Dveri osudile bilo sta sto vlast odluci, tako da njihovo misljenje i nije nesto merodavno.

Sveznalica
23.05.2019. 14:49
Odgovor za  Anuska

Bolje da pomere ono ruglo sto je vlasnik sanjelija poceo da pravi na drzavnom zemljistu, pa ostavio tako. Sad deca upadaju u one rupe na onim podijumima i nikom nista. A sto se spomenika tice, ljudi dodju da vide takve atrakcije, niko nece doci da vidi gole plocice i beton. Ovi na vlasti u leskovcu gube kompas izgleda…

Sanja
23.05.2019. 15:19

Dveri nemaju smisla za lepotu uvek ce naci neki razlog za prigovor samo da budu u centru paznje

Proka
23.05.2019. 16:19

Gradu je potreban trg i pesacka zona. Verujem da ce nakon rekonstrukcije centar grada izgledati fenomenalno. Svi gradonacelnikovi projekti su bili uspesni.

Dragoljub
23.05.2019. 17:44

Dveri bi malo da se eksponiraju, i kako drugacije nego preko ledja vlasti.
Leskovac i Leskovcani zasluzuju trg. To nije predizbirno skretanje paznje kako navode, vec cinjenica da ce se i Leskovac pridruziti svetskim metropolama.
To sto Dveri i slicni ne vide dalje od svog nosa uopste ne treba da tangira vlast.
Dela govore vise od reci, a dela su vidjiva na svakom koraku 😉

Ančiki
24.05.2019. 02:48
Odgovor za  Dragoljub

Bolje bi bilo da te pare daju u dom zdravlja i apotekarske ustanove ako ne mislite da ne idete u Nis i Vranje kod lekara.

Fratelo
23.05.2019. 18:41

Gospodo,svuda u svetu u centru grada ne mozete videti zelene povrsine. U najvecim prestonicama dominira makadam. Projekat gradskog trga predvidja veliki broj stabala i zelenih povrsina,tako da ce biti na ponos svih Leskovcana.

Pertackibot
23.05.2019. 21:27
Odgovor za  Fratelo

Jooj, pa stvarnoo…. Kažu da u centru Njujorka postoji neki bezvezni Central park, u centru Pariza Jelisejska polja. Al to se samo tako zove, inače je sve od kocke, betona i od one grobljanske behaton pločke što su dobre i za koĉine i za farme krava.

beogradjanin
24.05.2019. 02:43
Odgovor za  Fratelo

Isto kao i gondola u BGD.

Mesh
23.05.2019. 19:07

Odvratno da odvratnije ne može biti..vladaće napredni još dugo. Čak i da detaljno analiziramo anti trg i pro paprika contra albanaca saopštenje ostaće samo reč-odvratno, šešeljevsko-julovski odvratno.

Miomir
23.05.2019. 21:05
Odgovor za  Mesh

Vama je odvratno to što se grad sređuje, što ćemo konačno posle toliko godina imati lep, uređen centar ali i deo pored reke gde se spomenik premešta. Dveri neka prvo pogledaju svog vodju Boška kako svakodnevno propagira i primenjuje nasilje, a za Leskovac nemoj da brinu, naš grad vode pošteni i vredni ljudi.

Mesh
24.05.2019. 09:43
Odgovor za  Miomir

Odvratno je saopštenje!!!!!!!
Trg je najlepši projekat u Leskovcu za poslednjih 40 godina..izvinjavam se svima! Mislio sam da će se shvatiti kao komentar na saopštenje.

MINISTAR
24.05.2019. 00:25

Dverijani još veruju da Lidl neće doći u Leskovac.

Lola
24.05.2019. 09:39

Sto se ,,samopromocije“gradonacelnika tice on za promocijom nema potrebe,sebi je ,, izgradio“ ime,zvanje i znanje odavno.On nista ne radi dok dobro ne promisli nakon konsultovanja sa strucnjacima iz neke oblasti i svojim saradnicima.Njegove odluke ne treba dovoditi u pitanje.Jednom vredan i organizovan covek.Od njega treba uciti.

TARA
24.05.2019. 13:51

Sram vas bilo bre! Da li ste vi ikada ista uradili za poboljsanje grada?! Pokrijte se usima i shhhh! Leskovac je jedini grad u Srbiji koji nema gradski trg, bice to velicanstveno mesto! A vi mozete samo da pisete i nista drugo! Lako je sedeti i pisati, ajde izadjite iz fotelja i uradite nesto!

Bk
24.05.2019. 14:20

Koliko postoji zlobe i oholosti u komentarima.Napada se neosnovano,spomenici se ne uklanjaju već im se menja mesto u okviru trga.Ali oni koji nikada ništa nisu izgradili znaju samo da kritikuju.