Korisnici Elektrodistribucije Srbije (EDS) mogu da prijave stanje brojila od 1. do 6. u mesecu u aplikaciji ED Srbije, na sajtu, mejlom, besplatnim pozivom na broj 0800 360 300 i lično na šalteru, saopštio je EDS.
Različiti načini za prijavu stanja brojila uvedeni su na osnovu potreba i interesovanja korisnika, ali je dosadašnje iskustvo pokazalo da se najviše upotrebljava mobilna aplikacija ED Srbije, koju je instaliralo više od 480.000 potrošača.
Više od 270.000 korisnika prijavilo je stanje brojila putem aplikacije, a još oko 120.000 upotrebilo je druge mogućnosti da samostalno očita i prijavi potrošnju električne energije.
„Prednost aplikacije su laka i brza prijava, mogućnost provere i to što na jednom telefonu mogu da se memorišu podaci za prijavu više brojila – za stan, vikendicu, kuću, garažu“, navodi se u saopštenju.
Samostalno slanje stanja brojila nije obaveza već mogućnost za korisnike koji to žele.
Oko 600.000 pametnih brojila EDS-a očitava automatski daljinskim sistemom tako da korisnici kojima su ugrađeni ti strujomeri ne mogu sami da prijave stanje.
(Beta)
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Ne ne lenštine, radićete svoj posao !!!!
Po kancelarijama vas ima na milione pa gospodo svesku i olovku u ruke kad ste nesposobni da to drugačije organizujete izvolte na teren!!!! Od mene nećete dobiti apsolutno ništa, a vi kako čitate tako ćemo i da vam plaćamo..
Problem je što oni mogu tako da čitaju da platite duplo. Upravo to mi se desilo, pa sad sama očitavam brojilo.
Taj broj 0800 se ne bavi prijavim stanja brojila, nego samo daje obaveštenja o planiranim radovima na mreži.