FOTO REPORTAŽA sa gradnje Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri

Iako je rok za završetak Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri, kraj prvog kvartala ove godine po obećanjima nadležnih, probijen, izvesno je da neimari neumorno rade i da se već nazire smisao velikih građevina, od tunela preko stotine mostova, kaskada, potpornih zidova, trasiranih puteva, preusmeravanja Južne Morave…

Reč je ujedno o najdužoj, najtežoj i njaskupljoj deonici na Koridoru 10, od Grdelice do Vladičinog Hana.

Želimo da sa vama podelimo oduševljenje ovim modernim džinovskim građevinama, delo ljudskog uma i ruku, nagoveštavane decenijama, pomoću kojih ćemo lakše, bez straha i brže putovati do Vranja, Bujanovca, Preševa, Makedonije i do Grčke, tamo gde pola Srbije provodi svoj godišnji odmor.

Koridora 10 gradi se kreditom Svetske banke.

Na toj deonici, uporedo sa autoputom, gradi se 30 glavnih i 108 sporednih mostova, sa paralelnim putevima.

U sklopu ove deonice izgrađen je tunel kod Predejana u dužini od 1.085, a završava se tunel Manojle kod  Vladičinog Hana od 1.880 metara, jedan od najvećih u ovom delu Balkana.

Milica Ivanović

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

5 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Miroslav
10.04.2017. 19:22

I pored loših fotografija, koje ne pokazuju svu lepotu predela kroz koji prolazi trasa koridora 10,radi se o izuzetnom graditeljskom poduhvatu. Povremeno prolazim ovom deonicom i uvek se divim već završenim delovima auto puta kao i onim delovima čija je izgradnja u toku.I pored kritika o probijanju rokova naj važnije je da radovi budu izvedeni kvalitetno. Sve čestitke projektantima i izvođačima radova.

Ćenko
10.04.2017. 21:43
Odgovor za  Miroslav

Divne snimke je izbacio RTS, „S’ Tamarom u akciji“, kod adaptacije u Grdelici. Možda je vreme da se pa pazari jedan dron za reportaže? ?

manulc
11.04.2017. 07:53
Odgovor za  Miroslav

Vidiš bato ne slažu se svi s tvojim mišljenjem da treba probiti rokove da bi bilo kvalitetno izrađeno,rokovi se daju svakako da radovi budu i kvalitetni. Moje mišljenje je da se prolongira da bi se što više para izvuklo iz budžeta jer kod nas ekonomija ne funkcioniše kao u savremenim državama gde svako probijanje rokova znači i plaćanje penala već znači u poskupljenje izgradnje!

Mile
11.04.2017. 00:00

Odlicna reportaza i prelep kraj!

Bez mozga si
13.04.2017. 00:43

I pao potporni zid….bas na ulaz u tunel.
Kvalitet svetskih razmera.