U toku je nova akcija kompanije Nivea, odnosno, nagradna igra za novo dečje igralište u kojoj je Vlasotince izbilo na drugo mesto, trenutno za 1.128 glasova ispod prvoplasiranog Gornjeg Milanovca. Ukoliko se I stanovnici opština i grada Leskovca uključe u nagradnu igru, njihove komšije imaju realnu šansu da pobede.
U istoj akciji pod nazivom „Gde nam rastu deca“, Leskovac je dobio novo igralište 2015, a Vranje 2014. Godine, sve zahvaljujući glasovima stanovnika tih gradova I glasovima komšija.
Igrališta će zapravo dobiti tri prvoplasirana grada, ali vaši glasovi su potrebni deci iz Vlasotinca kako ova varoš ne bi izgubila drugu poziciju i kako bi, zašto da ne, izbila na prvo mesto.
Glasajte preko ovog LINKA
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Гласам за Власотинце
Nivea je robna marka- kompanija koja je proizvodi se naziva Beiersdorf Global AG https://en.wikipedia.org/wiki/Nivea