LESKOVAC/BEOGRAD – Četvoro finalista Prvog glasa Srbije – Davor Jovanović, Igor Terzija, Nevena Djordjević, Aleksandra Dabić i književnica Mirjana Bobić Mojsilović ovogodišnji su promoteri akcije “Korak za srce” koju je inicirala farmaceutska kompanija Actavis, navodi se u saopštenju.
Godišnjica kampanje čiji je cilj prevencija od kardiovaskularnih bolesti i edukacija ljudi o zdravim stilovima života, biće obeležena masovnim šetnjama u Beogradu i Leskovcu tokom aprila u kojima će pored promotera učestvovati i druge poznate ličnosti iz sveta sporta kulture i umetnosti.
Šetnje stazama dužine tri kilometra biće organizovane 7. aprila u Beogradu kod Sportskog centra „25. maj“ i 28. aprila u Leskovcu u parku Hisar.
Kampanju “Korak za srce” inicirala je kompanija Actavis u saradnji sa Ministarstvom za životnu sredinu, rudarstvo i prostorno planiranje, Turističkom organizacijom Srbije i Savezom za fitnes i rekreaciju Srbije.
Kampanjom Korak za srce obuhvaćeno je do sada 10 gradova u Srbiji (Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak, Zrenjanin, Užice, Leskovac, Vranje i Subotica) u kojima su obeležene najlepše staze za šetnju.
Prošle godine organizovane su masovne šetnje u pet gradova u Srbiji ( Beograd, Novi Sad, Niš, Čačak i Kragujevac) u kojima je učestvovalo više od šest hiljada ljudi.
Preporučene staze prikazane su na sajtovima www.korakzasrce.rs i www.actavis.rs.
Maja Gedošev direktor za korporativne komunikacija kompanije Actavis istakla je da je dokazano da redovne, dnevne šetnje mogu da zaštite od većine oboljenja srca i krvnih sudova.
Nadamo se da ćemo tokom naše kampanje i uz podršku medija i građana i ove godine uspeti da podignemo svest o tome koliko je malo vremena i lične inicijative potrebno da bi se vodio zdrav zivot – kaže Maja Gedošev.
Startna pozicija šetnje u Leskovcu je centralni park podno Hisara u 10 sati, a u 11 će biti održan koncert na istom mestu.
(Kraj)
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!