Većnici grada Vranja pozitivno su ocenili Izveštaj o prošlogodišnjem radu lokalnog ombudsmana koji im je predstavljen na prvoj konstitutivnoj sednici, a to je novinarima potvrdila i Danijela Milosavljević, portparol Gradskog veća, koja je istakla da je lokalni ombudsman u Vranju odlično radio svoj posao.
“Na njegovu adresu pristiglo je ukupno 899 pritužbi. Od ovog broja 101 je bila u pisanoj formi, a u usmenoj ukupno 798. Međutim, veliki broj pritužbi koje su se odnosile na nasilje u porodici i rad javnog pravobranilaštva nisu bile u njegovoj već u nadležnosti republičkog ombudsmana. U nadležnosti lokalnog ombudsmana bilo je 145 pritužbi koje su se odnosile mahom na rad lokalne samouprave i javnih preduzeća i ustanova”,rekla je Milosavljevićeva.
Prema njenim rečima 29 primedbi je stiglo na rad preduzeća Parking servisa, ali i da je rukovodstvo ovog preduzeća problem rešavalo po nalogu ombudsmana.
Ona je takođe obavestila novinare da su većnici razmatrali i usvojili izveštaj o radu gradskog pravobrnilaštva kada je konstatovano da je u odnosu na 2017. u 2019. bio manji broj parničnih predmeta i da je čak za tri puta smanjen broj izvršnih predmeta.
“Mislim da je smanjenju broja parnica doprinelo i uvođenje CRF-a kod plaćanja tako da je grad na vreme izmirivao svoje obaveze prema dužnicima. Takođe se dosta radilo i na poravnanju sa ciljem da se smanje troškovi koji bi proistekli ulaskom u parnicu”, rekla je Milosavljevićeva.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!