Nakon poskupljenja parkinga, na današnjem Gradskom veću i Gradska autobuska stanica Leskovac zatražila je povećanje cena staničnih usluga, s tim što se cena dnevne peronske karte neće menjati i koštaće i ubuduće 80 dinara, dok će mesečna peronska karta koštati 300 dinara, uz ranije kupljenu voznu kartu prevoznika, korišćenje toaleta od 20 dinara zamenjuje se iznosnom od 30 dinara, a rezervacija mesta u autobusu 70 dinara.
Direktor GAS-a Ivan Đorđević kazao je da su unazad pet godina uradili smo sve što smo mogli i što su morali da stabilizujemo poslovanje preduzeća, ali da su došli smo do zida.
„Bez povećanja cena stvarno mislim da ne možemo zanovimo ciklus i da vršimo javne poslove“, kratko je objasnio Đorđević zahtev za povećanjem cena njihovih usluga.
Cena peronizacije sa dosadašnjih 392 dinara na 650 dinara, dok cena peronizacije za autobuse međumesnog prevoza sa dosadašnjih 262 dinara na 360 dinara, a peronizacija autobusa u gradsko-prigradskom saobraćaju sa 150 na 160 dinara.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Napravite racionalizaciju radnih mesta. Otpustite stranacke poslusnike i nema potrebe za povecanje Cena.
Sve je isto samo njega nema. Radi se po istom kalupu zadnjih 30 Godina.
Na autobuskoj je ostalo 30 radnika i plata kasni 8 osam meseci koja racionalizacija?
Mozda treba kod sebe da napraviš racionalizaciju, nadjes posao i sredis sabe.
Cena usluge nije menjana u skorije vreme, a i pored svih poskupljenja koja su nastala u prethodnom periodu oni su držali cene do sada. Najvažnije je da se cena peronske karte neće menjati.
Ocekivano poskupljenje, uz rast cena ostalih usluga.
GAS nije povećao cenu peronske karte, to je najvažnije za putnike, ostalo je minimalno i neophodno za dalji normalni rad GAS-a.
Sta vi gospodo naplacujete?Koliko imate zaposlenih?Pa vi tamo nemate ni pristojno mesto ni kafu da popijete ako zatreba?Cekaonica bez grejanja toaleti prljavi bez osnovnih higijenskih sredstava?!
Sramota,,,ali su zato tu po dva tri radnika da zajebavaju roditelja ili drugu blisku osobu koja zeli da isprati putnika do autobusa(narocito kada su u pitanju dobro poznati polasci u 07h i 17h za Beogard,tu vas ima na kilo.Koji je osnov da roditel koji donese svom detetu torbu do autobusa da plati 80 dinara?!Osnov za pljacku.
I na kraju sto neki PELE ovde napisa da to putnici nece osetiti,,laze ili nezna da svako poskupljenje prevoznicima oni to naplate putnicima preko poskupljenja karte,,, logicno i normalno.
Zato je najbolje ko u stara dobra vremena otvorite kapije putnicima a one neradnike posaljite kuci i onako nista ne rade.
Tamo je dovoljno 10-12 zaposlenih .
Prevoznici dostavljaju cenovnike prevoznih karata, stanica samo vrši uslugu i prodaje karte po već dostavljenim cenovnicima. Jedino ima zaradu od prodaje peronskih karata.
Imaju oni prostora da poboljšaju poslovanje, sve one prostorije mogu da se stave u rad, da radi restoran ,toalet, čekaonica, prodavnica, da sve to urede i srede da se blista. Eto dobiti.
Cena usluga je u nadležnosti ministarstava i zakona o prevozu putnika, svaki kontrolisatni prostor mora da ima i svoju cenu, zar ti radis za džabe, lepo se odrekni plate, otvori vrata stana i primaj svakog prolaznika. As Leskovac je jedna od lepših stanica što je kategorijsano zakonskim propisima. Prosto si zalutao kad radnike zoves pogrdnima imenima, nisu tu svi ljudi stranački, sramota botu. Za tvoju informaciju mi prodajemo preko 3500 karata za prevoz svih prevoznika, sta reci za držaca torbi.
TO IDE OD VRHA(DIREKTORA) KOJI NIJE SPOSOBAN DA ORGANIZUJE RAD FIRME, HLADNA CEKAONICA, INFORMACIJE JE NEMOGUCE DOBITI JER NA TELEFON SE NIKAD NE JAVLJAJU, DIRSKI I BAHATI NA SALTERU, SRAMOTA,HAOS I BEZOBRAZLUK.
Motorna laž gospodina je da je čekaonica hladna, ona je u sistemu parnog grejanja cele stanice, a pored toga postoji i inverter klima velike snage.
Jedini u Srbiji u čekaonici imami i instaliran monitor za dolaske i odlaske autobusa u realnom vremenu sa sintetizovanim kompjuterskim glasom dolaska autobusa koji je tim AOPa sam razvio.
Što se tiče informacija u 21 veku i doba interneta, informacije možete dobiti i preko sajta http://www.gas-leskovac.rs koji je optimizovana za mobilne telefone, pisanjem na e-mail gas.leskovac@gmail.rs kao na društvenim mrežama JP GAS-a.
U planu je i izrada mobilne aplikacije za pristup informacijama reda vožnje.
Planiramo i kartomat za prodaju karata bez posredovanje biletare.
Takođe od kuće putem internet prodaje karata možete kupiti ili rezervisti voznu kartu svih prevoznika sa polaskom iz Leskovca.
Meni kao stručno lice iz oblasti informatike je žao što Jugmedia ne obaveštava građane za pogodnosti internet usluge i prodaje karata na JP Gasu, što bi bilo korisno za njihove čitaoce.
Hvala i na lošim i dobrim kritikama, mi smo javno komunalno preduzeće koji sa samostalno finansira u skladu sa zakonom.
Sretan put.
Zašto Jugmedia da vas reklamira, možete to i sami. Eto, ovo što je sad napisano garantujem da ne zna niko u gradu.Pojačajte marketing, reklamu, oglašavajte pogodnosti koje imate.
Poštovani, niko ne traži reklamiranje nego obaveštenje građanima I putnicima o dostupnosti informacija o polascima iz Leskovca kao informacije od javnog značaja, uzgred zakonom o Javnim preduzećima je izričito zabranjeno plaćanje reklame i oglašavanje.
Nadam se da će te sajt http://www.gas-leskovac.rs ubuduće koristiti.
Sretan put vaš JP FAS.
Cena peronske karte nije menjana 15godina u Beogradu je 200 din kad sam putovao skoro
Beograd i Leskovac nisu za upoređivanje nikako!
Najbitnije je da na stanici radi svega 30 radnika da je otpusteno ili otislo svojom voljom sa stanice njih 40 tako da firma ima broj radnika koji je potreban . Ovo povećanje se u najvećoj meri odnosi na prevoznike a ne na gradjane .
Kolko znam na stanici je bilo vise krugova racionalizacije tako da sada nema viska zaposlenih a plate i sve obaveze prema poveriocima se redovno izmiruju tako da je stanica sada mozda i najstabilnije preduzece iz javnog sektora koje se samo finansira.
PLATE NA AUTOBUSKOJ STANICI KASNE 8 OSAM MESECI I NI DINARA GRAD NIJE DAO DA SE PLATE ISPLATE A KADA JE TREBALO DATI 10% SVAKOG MESECA OD PLATE RADNIKA AUTOBUSKE TADA SU RADNICI BILI JAVNI SEKTOR.
Cene usluga se godinama nisu menjale, a prevoznici su poskupeli karte, tako da se ovo poskupljenje nece odnositi na gradjane vec na autoprevoznike.
Nijedno povećanje nije neopravdano i nepodnošljivo. Cene se nisu menjale godinama, a shodno situaciji ovo su očekivani sledovi događaja.
Godinama koristim usluge stanice, imam mesečnu kartu, radničku, da li znate koja je cena: 110 dinara, ZA CEO MESEC. I takva je cena sigurno pet godina koliko koristim njihove usluge. Pa šta su oni trebali? Sve je poskupelo, i oni treba da žive i rade. A kome smeta, neka ode do Niša ili Kragujevca a može ako hoće i do BG pa da vidi koje su cene tamo.
Ovo povećanje cena se prevashodno odnosi na prevoznike dok je za putnike došlo do neznatnog povećanja i to u pogledu rezervacije karata i korišćenja toaleta.
Najbitnije je da su cene prema putnicima ostale iste
sta tamo radi 30 ljudi ?
Za normalno funkcionisanje i opstanak ovog preduzeća neophodno je bilo povećanje cena koje godina unazad nisu menjane.
Ne bi nikako bilo pravedno ostaviti stanici iste cene na nivou nepromenjenih.i oni imaju svoje troskove i moraju biti rentabilni. A direktor je uspeo da ih ipak uvede u red jer su bili pred bankrotom.