U „Sajam Shopping centru“ u srcu Leskovca otvoren je danas novi butik renomiranog italijanskog brenda „Piazza Italia“, prvi na jugoistoku Srbije, pa sada Leskovčani i južnjaci neće morati do Italije jer je ona došla u grad na Veternici.
Kada kročite u ovaj butik osetićete želju da kreirati sami svoj stil, da odišete luksuzom, ali i da pružite sebi i dozu nonšalantnosti. Otkrijte da li je trik u materijalima, bojama, odabiru aksesoara ili stavu.
S obzirom da je italijanska moda večita inspiracija celoj planeti, u ovom butiku možete naći odeću, obuću, aksesoare za žene, muškarce i decu po poslednjim modnim standardima i pristupačnim cenama.
U moru brendova iz Turske i Kine, predstavnici ove firme želeli su da pokažu da italijanska roba, moda i brendovi ne moraju da budu skupi, ali i da Leskovčanima ponude nešto drugačije.
„Veliko mi je zadovoljstvo što smo došli u Leskovac, nadamo se da smo napravili dobar potez, uložili smo maksimalan trud da jednostavno pokažemo da italijanska moda i brendovi ne moraju da budu preskupi i ne moraju da imaju visoke cene“, kazao je direktor firme „Promoda“ Vlado Đerić, kompanije zahvaljujući kojoj je „Piazza Italia“ počela sa radom u Srbiji.
Garancija kvaliteta robe je njihovih preko 300 radnji u celom svetu, u Italiji pre svega, gde je jako velika konkurencija.
Pored Leskovca, svoje radnje imaju i u Beogradu i Novom Sadu, a cilj im je, kako je istakao Đerić, da izađu iz molova i pređu u pešačku zonu.
Inače, novootvoreni butik u Leskovcu prostire se na 500 kvadrata i u njemu je posao dobilo 8 mladih ljudi iz ovog grada.
Kompanija Piazza italia osnovana je 1993. godine u Napulju. Tokom poslednjih nekoliko godina postala je jedna od vodećih kompanija u segmentu modne odeće u Italiji i svetu, sa cenama koje imponu ju džepu prosečnog potrošača.
Na taj način stekla je poverenje kupaca, povećala promet i broj otvorenih radnji u Italiji (i direktno i putem franšiza), da bi potom proširila razvoj i na međunarodna tržišta.
Emilija Mladenović
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Otvaranjem soping centara u nasem gradu i velikom izboru robe inostranih proizvodjaca, stvorena je mogucnost i olaksana kupovina i nama Leskovcanima kao sto to imaju u drugim gradovima. Ne moramo vise da idemo u Nis da trgujemo, sad oni dolaze kod nas.
KOJI JE TO CEO SVET,NE ZAMAJAVAJTE NAROD,DODUSE OVI STO SU SE DOSELILI SU TAMO PO CEO DAN
Zahvaljujuci preduzimljivosti naseg gradonacelnika od ruine objekta Sajma izgradio se jedan velicanstven objekat koji je za primer u ovom kraju. Sta god da nam je potrebno mozemo otici sa porodicom na jednom mestu i snabdeti se kompletno.
Aj izadji iz pozadine ,uzmi vazduh i gricni sendvic.Kakve veze ima Mesko sa Sajmom.Sajam privatno vlasništvo.
Koja preduzimljivost?
On nije preduzetnik.
Treba čestitati investitoru, koji je ušao u ceo taj poduhvat. Jer samo on zna koliko glavobolja je imao dok se sve to izgradilo.
Piazza Italia brend je rasprostranjen u svetu i poznat po kvalitetu i pristupacnim cenama. Lepo za promenu.
Poznat po kvalitetu? Ovde u Ch niko ne ulazi u ovaj butik, kvalitet nula.
Dobrodošli u nas lep grad, zelim vam puno uspeha i veliki broj kupaca. Povoljna ekonomska klima koja vlada u nasem gradu doprinece vasem uspesnom poslovanju.
Utepasmo se idejuci u Nis po picu,sve polomismo noge.Kakve gluposti pišete,narod nema za hleba još do picu im stalo.Vidite li slepci kolika je jad i beda u grad,sve otišlo u p materinu.Gradivi se otvaraju u pustinju pa nema toliko pohvala a vi ko navijeni sat za piceriju.
Ljudi, ovo je tekst napisan u cilju promocije robne marke i komercijalne je prirode, što će reći da je plaćeno da bi bio objavljen na portalu i pisao ga je neko iz kompanije. . To je sasvim legitimna stvar. A sam brend je sve samo ne svetski poznat. Kao i Dajhman, namenjen ljudima sa najnižim primanjima. A 90% nas spada u tu grupu. Od minimalca, pa dobacimo i do 40ak hiljada.
Moda za sirotinju malo bolji od kineske i turske bofl robe.Čak i Kinezi imaju vrhunske proizvode ali to se ne prodaje u Srbiji.Tako da prestanite sa lažima.To možete da planirate ovima što nemaju tri čuke i glasaju za SNS.Njih pošaljite za tursku nisu oni za Srbiju.
Super sto se ona ruina od sajma pretvorila u jedno veoma lepo mesto za relax ..ako nista drugo bar nam grad pocinje da lici na jedno urbano mesto za zivot a ne ko ranije samo krs i lom…a sto se tice ove radnje ..pa ni ovi kobajagi brendovi nemaju neki kvalitet samo placate njihova imena ..tako da nemojte da kudite ama bas sve sto se napravi u ovom gradu …samo neka se uredjuje neka se gradi ,otvara pa ko ima nek kupuje ..kolko vidim svi kukaju a sve puno i kafici i kafane i ako neka je …uzivajte malo u zivotu ne kukumavcite samo?
Super sto je jos jedan brend u gradu. Sto beca ponuda to ce se lakse zadovoljiti potrebe potrosaca na trzistu.